lange zijde 2e ring en lange zijde 1e ring zal nog wel wat te koop zijn.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 13:40 schreef ReMcOrE het volgende:
benieuwd wat er dan vanavond nog te kiezen valt
Nee korte kant van vak-p is niks meer. ook niet 2e ring.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 14:29 schreef ReMcOrE het volgende:
maar die zijn duurderen vind korte kant (van Vak-P) 1e of 2e ring veel mooier, dus hopen op daar 2 plekjes naast elkaar!
310 was ook nog wel wat vrij.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 14:48 schreef ReMcOrE het volgende:
dan maar hopen op vak 311 t/m 317 voor ¤ 17,50(of eventueel nog vak 309 / 310 / 318 voor ¤ 15,00)
Weet het nog niet, moet zelf ook voetballen.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 22:31 schreef Robinhoo het volgende:
Hier nog mensen die naar Feyenoord uit gaan?
ik wel.
Ik denk ik ook wel, heb nog geen kaarten.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 22:31 schreef Robinhoo het volgende:
Hier nog mensen die naar Feyenoord uit gaan?
ik wel.
quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 22:49 schreef Mark-Hgl het volgende:
[..]
Ik denk ik ook wel, heb nog geen kaarten.
quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 22:49 schreef Mark-Hgl het volgende:
[..]
Ik denk ik ook wel, heb nog geen kaarten.
quote:Rajkovic mogelijk niet op tijd fit voor donderdag
FC Twente moet het in de eerste wedstrijd tegen FK Qarabagh in de play-offs voor een plaats in de groepsfase van de Europa League wellicht stellen zonder linksback Slobodan Rajkovic (foto). De Servische verdediger verliet dinsdagochtend voortijdig de training vanwege hamstringklachten.
‘Hij wilde graag verder trainen, maar uit voorzorg hebben we hem naar de kleedkamer gestuurd’, zei assistent-trainer Kees van Wonderen tegen De Telegraaf.
Op Rajkovic na beschikt trainer Steve McClaren over een fitte selectie. De huurling van Chelsea zal waarschijnlijk vervangen worden door Nicky Kuiper in het geval hij niet mee kan spelen. (SC]
Ja was op vakantie.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 10:21 schreef Tukker87 het volgende:
Jullie zijn ook wel een beetje laat met kaarten kopen
Het zal met een clubcard moeten, maar misschien dat iemand hier kaarten voor je mee wil nemen. Ik ben er zelf niet bij die wedstrijd anders had ik voor de wedstrijd nog wel even kaarten voor je willen halen.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 11:47 schreef SonyTRV420E het volgende:
Is er een manier om de seizoenskaart om te zeilen?
Ik kan van hier wel een Go Ahead kaart lenen maar wordt hierop dan streng gecontroleerd?
Ik zou graag morgen naar de wedstrijd gaan Karabakh vs Twente.
Als ik het goed begrijpt, met een Go Ahead clubkaart zal het ook lukken?quote:Op woensdag 19 augustus 2009 11:49 schreef Solstice1 het volgende:
[..]
Het zal met een clubcard moeten, maar misschien dat iemand hier kaarten voor je mee wil nemen. Ik ben er zelf niet bij die wedstrijd anders had ik voor de wedstrijd nog wel even kaarten voor je willen halen.
nee, kan alleen met een FCT ClubCard. en die word gescand wanneer je een kaartje koopt, waarmee je dan weer het stadion in kuntquote:Op woensdag 19 augustus 2009 12:13 schreef SonyTRV420E het volgende:
[..]
Als ik het goed begrijpt, met een Go Ahead clubkaart zal het ook lukken?
Als dat het geval is kunnen we hier wel lenen.
En moet je de kaart eenmalig laten zien bij de verkoop of ook bij de ingang?
of kun je ook bijv met iemand binnendringen die wel een clubkaart heeft?
Sorry dat ik zoveel vraag, ik heb van dit systeem niet zoveel verstand.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |