lange zijde 2e ring en lange zijde 1e ring zal nog wel wat te koop zijn.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 13:40 schreef ReMcOrE het volgende:
benieuwd wat er dan vanavond nog te kiezen valt
Nee korte kant van vak-p is niks meer. ook niet 2e ring.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 14:29 schreef ReMcOrE het volgende:
maar die zijn duurderen vind korte kant (van Vak-P) 1e of 2e ring veel mooier, dus hopen op daar 2 plekjes naast elkaar!
310 was ook nog wel wat vrij.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 14:48 schreef ReMcOrE het volgende:
dan maar hopen op vak 311 t/m 317 voor ¤ 17,50(of eventueel nog vak 309 / 310 / 318 voor ¤ 15,00)
Weet het nog niet, moet zelf ook voetballen.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 22:31 schreef Robinhoo het volgende:
Hier nog mensen die naar Feyenoord uit gaan?
ik wel.
Ik denk ik ook wel, heb nog geen kaarten.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 22:31 schreef Robinhoo het volgende:
ik wel.
quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 22:49 schreef Mark-Hgl het volgende:
[..]
Ik denk ik ook wel, heb nog geen kaarten.
quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 22:49 schreef Mark-Hgl het volgende:
[..]
Ik denk ik ook wel, heb nog geen kaarten.
quote:Rajkovic mogelijk niet op tijd fit voor donderdag
FC Twente moet het in de eerste wedstrijd tegen FK Qarabagh in de play-offs voor een plaats in de groepsfase van de Europa League wellicht stellen zonder linksback Slobodan Rajkovic (foto). De Servische verdediger verliet dinsdagochtend voortijdig de training vanwege hamstringklachten.
‘Hij wilde graag verder trainen, maar uit voorzorg hebben we hem naar de kleedkamer gestuurd’, zei assistent-trainer Kees van Wonderen tegen De Telegraaf.
Op Rajkovic na beschikt trainer Steve McClaren over een fitte selectie. De huurling van Chelsea zal waarschijnlijk vervangen worden door Nicky Kuiper in het geval hij niet mee kan spelen. (SC]
Ja was op vakantie.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 10:21 schreef Tukker87 het volgende:
Jullie zijn ook wel een beetje laat met kaarten kopen
Het zal met een clubcard moeten, maar misschien dat iemand hier kaarten voor je mee wil nemen. Ik ben er zelf niet bij die wedstrijd anders had ik voor de wedstrijd nog wel even kaarten voor je willen halen.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 11:47 schreef SonyTRV420E het volgende:
Is er een manier om de seizoenskaart om te zeilen?
Ik kan van hier wel een Go Ahead kaart lenen maar wordt hierop dan streng gecontroleerd?
Ik zou graag morgen naar de wedstrijd gaan Karabakh vs Twente.
Als ik het goed begrijpt, met een Go Ahead clubkaart zal het ook lukken?quote:Op woensdag 19 augustus 2009 11:49 schreef Solstice1 het volgende:
[..]
Het zal met een clubcard moeten, maar misschien dat iemand hier kaarten voor je mee wil nemen. Ik ben er zelf niet bij die wedstrijd anders had ik voor de wedstrijd nog wel even kaarten voor je willen halen.
nee, kan alleen met een FCT ClubCard. en die word gescand wanneer je een kaartje koopt, waarmee je dan weer het stadion in kuntquote:Op woensdag 19 augustus 2009 12:13 schreef SonyTRV420E het volgende:
[..]
Als ik het goed begrijpt, met een Go Ahead clubkaart zal het ook lukken?
Als dat het geval is kunnen we hier wel lenen.
En moet je de kaart eenmalig laten zien bij de verkoop of ook bij de ingang?
of kun je ook bijv met iemand binnendringen die wel een clubkaart heeft?
Sorry dat ik zoveel vraag, ik heb van dit systeem niet zoveel verstand.
wat is er merkwaardig aan dan? je bestelt een ClubCard van ¤ 16 (klein bedrag, kleine moeite) en zodra je die hebt kun je voor bijna elke wedstrijd een kaartje halenquote:Op woensdag 19 augustus 2009 12:51 schreef Kreator het volgende:
Blijf dat een merkwaardige gang van zaken vinden, met die clubcards. Wil best een keer naar Twente (zonder dat ik hoef te teren op een kameraad die 2 stoeltjes heeft) , maar dat gedoe om een kaartje te krijgen is me toch echt te belachelijk lastig.....
hoezo lastig? je kan met een clubcard toch gewoon kaarten kopen bijna iedere wedstrijd.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 12:51 schreef Kreator het volgende:
Blijf dat een merkwaardige gang van zaken vinden, met die clubcards. Wil best een keer naar Twente (zonder dat ik hoef te teren op een kameraad die 2 stoeltjes heeft) , maar dat gedoe om een kaartje te krijgen is me toch echt te belachelijk lastig.....
Nee, moet je even naar het stadion toe, moet je zo'n formulier invullen en dan krijg je hem 2 weken later thuis gestuurd. Het is net zoiets als een pinpas zeg maarquote:Op woensdag 19 augustus 2009 13:09 schreef SonyTRV420E het volgende:
16 euro? Als dat zo is dan koop ik die gewoon. Die clubkaart hebben ze gewoon bij Primera toch en hoeft niet speciaal gemaakt te worden toch?
quote:
quote:Op woensdag 19 augustus 2009 13:15 schreef Bevin het volgende:
Nee, moet je even naar het stadion toe, moet je zo'n formulier invullen en dan krijg je hem 2 weken later thuis gestuurd.
formulier eventueel hierrr te downloaden, zodat je hem thuis in kunt vullenquote:Op woensdag 19 augustus 2009 13:15 schreef Bevin het volgende:
[..]
Nee, moet je even naar het stadion toe, moet je zo'n formulier invullen en dan krijg je hem 2 weken later thuis gestuurd. Het is net zoiets als een pinpas zeg maar
quote:
quote:Op woensdag 19 augustus 2009 13:26 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
formulier eventueel hierrr te downloaden, zodat je hem thuis in kunt vullen
Ohquote:Op woensdag 19 augustus 2009 13:26 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
formulier eventueel hierrr te downloaden, zodat je hem thuis in kunt vullen
je moet dan nog steeds naar het stadion, formulier afgeven en ¤ 16 lappenquote:Op woensdag 19 augustus 2009 13:33 schreef Bevin het volgende:
[..]
Ohnah ja, wellicht dat sneller gaat.
Hoeven jullie je CC dan niet bij de ingang van het stadion te laten zien?quote:Op woensdag 19 augustus 2009 13:31 schreef SonyTRV420E het volgende:
Dan is het alweer te laat. Ik wou alleen deze wedstrijd zien.
Misschien ga ik morgen naar Enschede om aan mensen te vragen, die langs de primera lopen of ze voor mij ticket willen kopen.
Toch wel hequote:Op woensdag 19 augustus 2009 13:53 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
je moet dan nog steeds naar het stadion, formulier afgeven en ¤ 16 lappen
Nee.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 13:55 schreef Dynastic het volgende:
[..]
Hoeven jullie je CC dan niet bij de ingang van het stadion te laten zien?
helaas, dat nog net nietquote:Op woensdag 19 augustus 2009 13:58 schreef Bevin het volgende:
[..]
Toch wel heik had al zo'n idee dat je dat helemaal niet naar hun kunt mailen oid
Slechts 1 vak hebben julliequote:Op dinsdag 18 augustus 2009 22:31 schreef Robinhoo het volgende:
ik wel.
Bij ons staat zelfs ons hoofd op ons pasje met een biometrische chip erin. En dan moeten we het bij t poortje ook nog laten zien mét het normale entree kaatje.quote:
Den Haag was het toch?quote:Op woensdag 19 augustus 2009 14:24 schreef Dynastic het volgende:
[..]
Bij ons staat zelfs ons hoofd op ons pasje met een biometrische chip erin. En dan moeten we het bij t poortje ook nog laten zien mét het normale entree kaatje.
het enige dat wij verder hebben is dat je een foto moet laten maken als je een (gratis) uitkaart bij je (S)CC aan wilt vragenquote:Op woensdag 19 augustus 2009 14:24 schreef Dynastic het volgende:
[..]
Bij ons staat zelfs ons hoofd op ons pasje met een biometrische chip erin. En dan moeten we het bij t poortje ook nog laten zien mét het normale entree kaatje.
Een clubcard aanvragen is een kwestie van even naar het stadion gaan. Niet ideaal, maar het sluit wel meteen een hoop dagjesmensen uit. Als jij bij de club-card houders hoort heb je door dit systeem wel meer kans op een kaartje dan wanneer alles er vrij uit ging. Pluspunt hierbij is dat je mensen van andere clubs enigszins buitensluit(daar is het uitvak dan ook voor) en de mensen die gewoon graag een keer een Twente-PSV willen zien, maar de club verder geen reet interesseert.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 12:51 schreef Kreator het volgende:
heel mooi initiatiefquote:Op woensdag 19 augustus 2009 16:01 schreef Merson het volgende:
Van die mensen moet je het juist hebben. Daarom ook het Trippple-kaart-systeem. Mensen die 'een keertje komen kijken', gepakt worden door de sfeer en een seizoenskaart willen.
Welkom tweede ring.
Voor een Trippple is geen ClubCard verplicht.
Mooi systeem inderdaad. Ik denk trouwens dat als er lege plekken op de normale stoeltjes gaan ontstaan het clubcard-beleid nog wel verandert. Lege vakken staat ook niet.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 16:01 schreef Merson het volgende:
Van die mensen moet je het juist hebben. Daarom ook het Trippple-kaart-systeem. Mensen die 'een keertje komen kijken', gepakt worden door de sfeer en een seizoenskaart willen.
Welkom tweede ring.
Voor een Trippple is geen ClubCard verplicht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |