Hoezo weer.. vorig seizoen zaten we gewoon op de onderste ring.quote:Op maandag 10 augustus 2009 17:18 schreef Mark-Hgl het volgende:
Ok. Zag op de Feyenoord-site dat vak G (onderste uitvak) in in de verkoop is voor Feyenoord-supporters. Betekent dus dat wij weer alleen de 2e ring (vak GG) hebben
nee iemand moedwillig aanrijden en een poging tot doodslag ondernemen is normaal.quote:Op maandag 10 augustus 2009 16:00 schreef Merson het volgende:
En ik zag iemand in een Fred R. Judas 110% Anti Fred R. fietsen. Het is dat die te zwaar was en er deukgevaar was voor de auto, anders zou je zo iemand toch proberen aan te tikken. Wat een aap. Beetje respect kan wel vind ik. Die spandoeken waren opzich nog wel redelijk ludiek te noemen.
quote:Op woensdag 12 augustus 2009 11:04 schreef Tukker87 het volgende:
[..]
nee iemand moedwillig aanrijden en een poging tot doodslag ondernemen is normaal.
Is wel een gezellig caféquote:Op woensdag 12 augustus 2009 15:01 schreef ReMcOrE het volgende:
@ Sieps: thuiswedstrijd tegen Sporting en tegen PSV beide in Spanje gezien, feestcafé Costa is gezien jouw omschrijving het café dat je bedoelde en ook het café waar ik heb gezeten
afgelopen zondag was het erg druk daar, maar 95% was PSV-er dus niet echt veel sfeer want hun spel was matigdinsdag was het erg rustig, maar oh wat ik heb zitten balen. wat was mijn vakantie toch even kut op dat moment
nu weer in NL, helaas zaterdag geen kans om ADO - FCT te kijken via stream...
quote:FC Twente-aanwinst Parker mag spelen
FC Twente-aanwinst Bernard Parker mag gaan spelen in Nederland. De Zuid-Afrikaanse international is vrijgegeven voor de Nederlandse competitie en de verwachting is dat hij binnen enkele dagen ook toestemming krijgt om in de Europa League te mogen spelen namens de club uit Enschede.
Rode Ster Belgrado huurde afgelopen seizoen de speler die officieel eigendom was van Thanda Royal Zulu, een Zuid Afrikaanse voetbalclub uit Durban. Twente betaalde ruim een miljoen euro voor de overgang en de 23-jarige aanvaller tekende een contract van vier jaar.
Of Parker in de komende uitwedstrijd tegen ADO Den Haag al in actie komt is onzeker, aangezien hij kampt met een lichte blessure.
Luuk de Jong op dreef dus.quote:Het eerste elftal heeft de oefenwedstrijd tegen de reserves van FC Twente met 6-1 verloren. Bij rust was de stand 2-0 in het voordeel van FC Twente.
HSC'21/Carparc speelde voor ruim 400 toeschouwers een prima eerste helft en was lange tijd gelijkwaardig aan FC Twente. Enkel de scherpte voor het doel bleek nog niet voldoende. FC Twente liet zien hoe het wel moest en scoorde twee keer binnen twee minuten, ongeveer tien minuten voor rust.
In de tweede helft werd HSC'21 steeds "jonger", terwijl Jong FC Twente speelde met gearriveerde profs als Jeroen Heubach (34), Cees Paauwe (31), Youssouf Hersi (26) en Nashat Akram (24). Een van de jongelingen aan HSC-zijde - Jordi van Ek - werd al vroeg in de tweede helft gevloerd in het strafschopgebied. Jordi Holtkamp benutte de strafschop. Daarna liep FC Twente met een spitse Luuk de Jong (drie treffers) en Dario Vujicevic uit naar een zege van 6-1.
Het werd aldus een leerzame avond voor de jeugdige HSC'ers, maar ook een wedstrijd die qua spelopvatting aanknopingspunten bood.
Opstelling eerste helft: Jeffrey Brammer, Jef Meinderink, Jordi Holtkamp, Caglar Uguz, Sven Weustink, Tim Pothast, Hielke Penterman, Robert Strijker, Boy Kamphuis, Robert Wilens, Daan Akkerman.
Invallers: Mart Stokkers, Freek Grondman, Jordi van Ek, Mirko Weustink, Cenk Uguz, Peter Waanders, Freek Heinsbroek, Erik Wassens, Stef Ottink
Was het geen 1-2 vorig jaar?quote:Op woensdag 12 augustus 2009 23:40 schreef Dynastic het volgende:
Volgens mij is Twente voor ADO de moeilijkste tegenstander, tegen de traditionele top 3 willen we nog wel eens stunten maar tegen Twente verliezen we de laatste jaren altijd met pakweg 2-3 doelpunten verschil.
Ja die 1-5 staat me nog in het geheugen. Het was na geloof ik een kwartier 0-3 of zo. Toen scoorde ADO 1-3 dus ik heel sarcastisch feesten, was nog niet klaar met juichen en had me nog niet omgedraait of de 1-4 lag er alweer inquote:Op donderdag 13 augustus 2009 00:18 schreef Mark-Hgl het volgende:
1-2 en daar kwamen we nog goed mee weg volgens mij. Thuis toen ook maar 1-0 trouwens
In de beker werd ADO dan wel weer overklast met 1-5
Ik heb mn keel daar schor geschreeuwdquote:Op donderdag 13 augustus 2009 00:43 schreef Dynastic het volgende:
[..]
Ja die 1-5 staat me nog in het geheugen. Het was na geloof ik een kwartier 0-3 of zo. Toen scoorde ADO 1-3 dus ik heel sarcastisch feesten, was nog niet klaar met juichen en had me nog niet omgedraait of de 1-4 lag er alweer in
Ik kan mij niet herrinneren dat wij met meer dan 1 goal verschil wonnen bij jullie in de competitiequote:Op woensdag 12 augustus 2009 23:40 schreef Dynastic het volgende:
Volgens mij is Twente voor ADO de moeilijkste tegenstander, tegen de traditionele top 3 willen we nog wel eens stunten maar tegen Twente verliezen we de laatste jaren altijd met pakweg 2-3 doelpunten verschil.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |