zeker wel, alleen wat te duur denk ikquote:
goed stukjequote:Op donderdag 13 augustus 2009 10:25 schreef Frutsel het volgende:
Munsterman: Twente zit nu pas op een 6-
Laatste 5 ontmoetingen:quote:Op donderdag 13 augustus 2009 02:31 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
Ik kan mij niet herrinneren dat wij met meer dan 1 goal verschil wonnen bij jullie in de competitie
mwa, valt wel mee denk ik. max 3 miljoen ivm goedkoop contractquote:Op donderdag 13 augustus 2009 07:26 schreef 9christensen het volgende:
[..]
zeker wel, alleen wat te duur denk ik
En een Engels salaris.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 13:44 schreef Fortitudo het volgende:
[..]
mwa, valt wel mee denk ik. max 3 miljoen ivm goedkoop contract
Mooi stuk.. De man heeft gewoon veel ambitie, en is niet bang om dat ook uit te spreken. Ik hou daar wel van. Twente is op de goede weg.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 10:25 schreef Frutsel het volgende:
Munsterman: Twente zit nu pas op een 6-
ik heb ze via internet besteldquote:Op donderdag 13 augustus 2009 16:02 schreef Mark-Hgl het volgende:
Zo, drie kaarten binnen voor Qarabag-thuis. Het was opvallend genoeg erg druk bij de SSU, stond er bijna een hafuur te wachten
moeten we dit jaar maar eens verandering in brengen lijkt mequote:Op donderdag 13 augustus 2009 13:01 schreef Mark-Hgl het volgende:
Nee echt makkelijk is het daar niet vaak
ook al hier te vinden?quote:
Dat zou wel tof zijnquote:Vennegoor of Hesselink traint mee bij FC Twente
ENSCHEDE - Jan Vennegoor of Hesselink keert tijdelijk terug op het trainingsveld van FC Twente. De 30-jarige aanvaller heeft zijn voormalige club gevraagd of hij in Enschede zijn conditie op peil kan houden.
Dat liet een woordvoerder van de Tukkers vrijdag weten. Vennegoor of Hesselink is op zoek naar een nieuwe club nadat zijn contract bij Celtic deze zomer niet werd verlengd.
De lange spits debuteerde in 1996 in het eerste elftal van FC Twente. Vennegoor of Hesselink speelde vijf seizoenen in Enschede, waarna hij overstapte naar PSV.
Celtic
De afgelopen drie jaar stond de international onder contract bij Celtic. Vennegoor of Hesselink gaf al eerder aan het nog te vroeg te vinden voor een definitieve terugkeer naar Nederland. De aanvaller hoopt daarom een buitenlandse club te vinden.
Vennegoor of Hesselink trainde vrijdag mee met de beloften van FC Twente. Het is nog onduidelijk of hij zich na het weekeinde mogelijk aansluit bij de selectie van hoofdtrainer Steve McClaren.
Veel plezier Jellequote:Op vrijdag 14 augustus 2009 09:34 schreef poehej het volgende:
Zo.. ik zit nu mooi op de boot naar vlieland. Ik ben er helaas niet bij tegen qarabahg en ado uit veel plezier bij de wedstrijden allemaal
Ik wacht al maanden op een SCCquote:Op donderdag 13 augustus 2009 16:31 schreef 9christensen het volgende:
[..]
ik heb ze via internet besteld
quote:Shirtsponsor FC Twente failliet
FC Twente kan op zoek naar een nieuwe shirtsponsor. De huidige sponsor Diadora heeft zijn faillissement moeten aanvragen, al kunnen de financiële verplichtingen tot 2010 nog worden volbracht.
In 2008 sloten FC Twente en Diadora een contract voor vier seizoenen af. Bovendien heeft het Italiaanse sportmerk ook een contract met onder meer Standard Luik en het nationale elftal van Schotland
Voetbalprimeur
Komt er nog een keer een sjaal van hem ?quote:Op donderdag 13 augustus 2009 12:33 schreef Dos37 het volgende:
Trouwens ster van de week bij de VI, is Theo Janssen en terecht.
Kunnen ze eindelijk een contract afsluiten met Nike.quote:
wel ongelofelijk knap van kufo natuurlijk. en hij verdient het.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 17:02 schreef Dos37 het volgende:
die was gisteren ook bij twente tv.![]()
Vanavond wordt het tijd voor het record. Ik denk uit een penal.
een omhaalquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 17:02 schreef Dos37 het volgende:
Vanavond wordt het tijd voor het record. Ik denk uit een penal.
top actiequote:Op zondag 16 augustus 2009 01:39 schreef Zwoerd het volgende:
nog meer mensen hier naar hengel gegaan hier voor kufo? Was wel mooi
Wat was daar dan??quote:Op zondag 16 augustus 2009 01:39 schreef Zwoerd het volgende:
nog meer mensen hier naar hengel gegaan hier voor kufo? Was wel mooi
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |