Verkeerde topic?quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 21:33 schreef GSMboy het volgende:
Een drumstel en een bekken vallen uit de boom
**Badummm**tssj**
www.instantrimshot.com
quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 21:36 schreef naatje_1 het volgende:
doe een banaanvraag door banaan te sms'en
Kijk, dat zijn bijdragen.quote:
quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 21:33 schreef GSMboy het volgende:
**Badummm**tssj**
www.instantrimshot.com
Zelf bedacht zeker?quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 21:33 schreef GSMboy het volgende:
**Badummm**tssj**
www.instantrimshot.com
ga ergens anders de zuurpruim uithangenquote:
quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 05:58 schreef Shreyas het volgende:
Karel wilt een safaripark gaan beginnen. Leeuwen, Giraffes, Zebra's, Olifanten, noem maar op, ze moeten allemaal in het park komen te staan.
Dus Karel maakt een bedrijfsplan en gaat ermee naar de Kamer van Koophandel. De man daar leest zijn plan aandachtig door. Op een gegeven moment zegt hij: ''Zo dus u wilt ALLE dieren voor uw safaripark uit Kenia halen, klopt dat?''
Karel: "Jazeker''
De man: "Maar waarom wilt u ze ALLEMAAL uit Kenia halen dan?''
Karel: "Nou omdat ik niet denk dat er eentje tussen zit die zelf zijn weg naar mijn safaripark kan vinden.''
Heel herkenbaar.quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 09:18 schreef Federer-fan het volgende:
Op een universiteit is een college aan de gang. De hoogleraar vertelt over burgerlijk procesrecht. In de zaal is het helemaal stil. Dan gaat er opeens een telefoon af en de ringtone "Pipo de Clown en Mamaloe" gaat door de collegezaal heen. De eigenaar van de telefoon doet snel zijn telefoon uit. Het is even stil.
Dan zegt de hoogleraar: "Dames en heren, het ziet ernaar uit dat we een fan van Pipo de Clown in ons midden hebben."
quote:
Het internet is zijn baasje.quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 21:00 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Wat een lief konijn trouwens.Is het van jou?
quote:
Wat heb je nu zelf bedacht aan deze grap?quote:
Haha..nou, mijn welgemeende excuses voor het niet volledig houden aan de gestelde richtlijnen in deze topic.quote:Op maandag 24 augustus 2009 08:49 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Wat heb je nu zelf bedacht aan deze grap?
Excuses aanvaard.quote:Op maandag 24 augustus 2009 08:56 schreef EddyAlbena het volgende:
[..]
Haha..nou, mijn welgemeende excuses voor het niet volledig houden aan de gestelde richtlijnen in deze topic.
Misschien dat ik binnenkort dan maar een topic aanmaak over slechte grappen van anderen.
quote:Op maandag schreef Federer-Fan het volgende:
Ik weet nog een goede mop !
quote:Op maandag 24 augustus 2009 11:46 schreef stamppot het volgende:
Ik heb echt geprobeerd om te lachen om de grappen hier.
Maar het lukt niet
quote:Op maandag 24 augustus 2009 11:46 schreef stamppot het volgende:
Ik heb echt geprobeerd om te lachen om de grappen hier.
Maar het lukt niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
I'm no longer a slave of fear.
I am a child of God
God is not dead.
quote:Op maandag 24 augustus 2009 14:52 schreef sjoemie1985 het volgende:
dit sprookje weet je wel?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 24 augustus 2009 15:29 schreef de_DDoSwachter het volgende:
De overeenkomst tussen paprika-chips en condooms, iemand?Hé, eindelijk eens een grap over seks.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
Maar t is op zich ook juist moeilijk. Kijk het is voor sommige mensen erg makkelijk om gevat te zijn IRL, maar om er dan een echte grap van te maken. Dat is een kunst op zich.quote:Op maandag 24 augustus 2009 08:49 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Wat heb je nu zelf bedacht aan deze grap?
Die laatste zin vind ik humor.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 13:00 schreef banapples het volgende:
Staan twee mannen in een kroeg goeie grappen te tappen. Er wordt gelachen, gedronken en het was berengezellig.
Zegt de ene ineens: "Ssssttt, daar is Federer-Fan. Hij mag niet weten dat onze grappen over sex gaan."
De kroeg sloot die avond eerder dan normaal.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sometimes you see knopjes
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 20:58 schreef Grrommit het volgende:
Hoe noem je een russische hoer?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Supersoep over tong:
]Op zaterdag 7 augustus 2010 20:17 schreef Supersoep het volgende:
47 jaar en daar zit je dan. Dag in dag uit van die kutgrapjes verzinnen op een forum.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.76.000.000 2009-12-24 01:28 Semmm
Waarom heb ik hier mijn bedenkingen bij?quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 22:28 schreef Federer-fan het volgende:
Zegt een jongen van 12 tegen zijn vader en moeder: "Pap, man, weten jullie welke tekst ik op mijn grafsteen wil als ik later groot ben?"
Zeggen die ouders: "Nee, wat dan?'
Zegt die jongen: "Hallo, ben ik in beeld!"
Zeg het maar. Ik geef het op.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 22:30 schreef Pingwingei het volgende:
[..]
Waarom heb ik hier mijn bedenkingen bij?
quote:Op woensdag 26 augustus 2009 11:13 schreef banapples het volgende:
Ik heb nu een goeie. Hij gaat niet over sex, hij is zelf verzonnen en hij is echt heeeeel slecht.
Komt ie:
Fredje zit in de klas en de leraar geeft de opdracht om de tafel van 3 te leren. Ze krijgen er een week de tijd voor.
Na drie dagen gaat Fredje naar de leraar en zegt: "Ik ben al klaar met leren meester".
"Maar Fredje" zegt de leraar "dat is twee keer zo snel als de rest, hoe kan dat?"
"Nou" zegt Fredje "Ik heb de tafel van zes gebruikt want dan ben ik veel eerder bij de dertig"
Fredje kreeg een 5.
quote:
Het zijn frieten, FRIETEN zeg ik je !!quote:Op woensdag 26 augustus 2009 13:10 schreef Federer-fan het volgende:
Drie oude schoolvrienden komen elkaar tegen. De een blijkt als socioloog te werken, de ander als psycholoog en de andere werkt in een snackbar. Ze besluiten even bij te praten.
Dus die socioloog zegt: "Ik ben op dit moment bezig met een onderzoek naar de relevantie van de ideeën van Max Weber voor de huidige financiële crisis in de VS."
Zegt die psycholoog: "Interessant, ik ben me aan het verdiepen in de praktische toepassingen voor kinderen van de rationeel-emotieve therapie van Ellis."
Zegt die snackbarmedewerker: "Ik heb trek in patat."
Ja, dat kan, maar dit is een snackbarmedewerker en die hebben het over patat.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 14:08 schreef Batmobiel het volgende:
[..]
Het zijn frieten, FRIETEN zeg ik je !!
Hahahaquote:Op donderdag 27 augustus 2009 08:36 schreef Federer-fan het volgende:
Dus een man loopt 's ochtends naar de bakker. Lalalalala.
Zegt hij tegen de bakker: "Een half wit gesneden graag."
De bakker geeft hem een half wit en zegt: "Da's 1 euro 20 alstublieft.'
Dus die man geeft hem een euro en een munt van twintig eurocent en voegt eraan toe: "Het is goed zo."
Zegt die bakker een beetje verbaasd: "Maar het is precies gepast."
Zegt die man: "Nou, ik zei toch dat het zo goed was."
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.My friends just came back from a planet where the dominant lifeform had no bilateral symmetry, and all I got was this stupid F-Shirt.
Waarom vandaag doen als je het morgen ook kan uitstellen?
quote:Op donderdag 27 augustus 2009 10:13 schreef Jolly_Reaper het volgende:
Dus Federer-fan gaat met de trein naar Maastricht. Maar aangekomen op het perron verstapt hij zich en landt zo op de rails net wanneer er een trein aankomt.
Dus die machinist rijdt over hem heen, pakt zijn mobiel en belt zijn vrouw:
"Schat? Ja, over die barbeque vanavond: Sla de slager maar over. Ik heb het vlees al geregeld."Compliment voor het smileygebruik in de grap.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I can't do this all on my own, no I know, I'm no superman.
quote:Op donderdag 27 augustus 2009 10:02 schreef Federer-fan het volgende:
Dus een man vertelt aan een vriend van hem dat hij gaat verhuizen: "Ja, we gaan naar Siberië. Haha, dat is een woonwijk in Den Bosch."
Zegt die vriend: "Mijn hemel, is dat niet vreselijk koud dan met al die arresleeën en die iglo's?"
Zegt die man: "Nou, dat valt wel mee hoor."
Blijkt dat die man niet gaat verhuizen naar het land Siberië maar naar die woonwijk in Den Bosch die zo heet.
quote:Op donderdag 27 augustus 2009 13:32 schreef Fappie het volgende:
Even Jan-Jaap van der Wal quoten:
"Obama heeft niet meer Yes We Can gezegd tijdens zijn speech. Hij heeft het heel druk nu.
Hij zegt nu: Yes Weekend!"
Hilarischquote:Op woensdag 26 augustus 2009 22:07 schreef Federer-fan het volgende:
Komt een man bij de slager. Zegt hij van: "Ik wil graag drie ons biefstuk, 100 gram ossenworst, een ons kipfilet, 50 gram boterhammenworst, 200 gram grilworst en 4 gehaktballen.....om mee te nemen."
quote:Op donderdag 27 augustus 2009 13:28 schreef aight1 het volgende:
Hoe onderhouden spinnen een langeafstandsrelatie?Oh, ik dacht via het web.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bedankt.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |