quote:Op woensdag 26 augustus 2009 11:13 schreef banapples het volgende:
Ik heb nu een goeie. Hij gaat niet over sex, hij is zelf verzonnen en hij is echt heeeeel slecht.
Komt ie:
Fredje zit in de klas en de leraar geeft de opdracht om de tafel van 3 te leren. Ze krijgen er een week de tijd voor.
Na drie dagen gaat Fredje naar de leraar en zegt: "Ik ben al klaar met leren meester".
"Maar Fredje" zegt de leraar "dat is twee keer zo snel als de rest, hoe kan dat?"
"Nou" zegt Fredje "Ik heb de tafel van zes gebruikt want dan ben ik veel eerder bij de dertig"
Fredje kreeg een 5.
quote:
Het zijn frieten, FRIETEN zeg ik je !!quote:Op woensdag 26 augustus 2009 13:10 schreef Federer-fan het volgende:
Drie oude schoolvrienden komen elkaar tegen. De een blijkt als socioloog te werken, de ander als psycholoog en de andere werkt in een snackbar. Ze besluiten even bij te praten.
Dus die socioloog zegt: "Ik ben op dit moment bezig met een onderzoek naar de relevantie van de ideeën van Max Weber voor de huidige financiële crisis in de VS."
Zegt die psycholoog: "Interessant, ik ben me aan het verdiepen in de praktische toepassingen voor kinderen van de rationeel-emotieve therapie van Ellis."
Zegt die snackbarmedewerker: "Ik heb trek in patat."
Ja, dat kan, maar dit is een snackbarmedewerker en die hebben het over patat.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 14:08 schreef Batmobiel het volgende:
[..]
Het zijn frieten, FRIETEN zeg ik je !!
Hahahaquote:Op donderdag 27 augustus 2009 08:36 schreef Federer-fan het volgende:
Dus een man loopt 's ochtends naar de bakker. Lalalalala.
Zegt hij tegen de bakker: "Een half wit gesneden graag."
De bakker geeft hem een half wit en zegt: "Da's 1 euro 20 alstublieft.'
Dus die man geeft hem een euro en een munt van twintig eurocent en voegt eraan toe: "Het is goed zo."
Zegt die bakker een beetje verbaasd: "Maar het is precies gepast."
Zegt die man: "Nou, ik zei toch dat het zo goed was."
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.My friends just came back from a planet where the dominant lifeform had no bilateral symmetry, and all I got was this stupid F-Shirt.
Waarom vandaag doen als je het morgen ook kan uitstellen?
quote:Op donderdag 27 augustus 2009 10:13 schreef Jolly_Reaper het volgende:
Dus Federer-fan gaat met de trein naar Maastricht. Maar aangekomen op het perron verstapt hij zich en landt zo op de rails net wanneer er een trein aankomt.
Dus die machinist rijdt over hem heen, pakt zijn mobiel en belt zijn vrouw:
"Schat? Ja, over die barbeque vanavond: Sla de slager maar over. Ik heb het vlees al geregeld."Compliment voor het smileygebruik in de grap.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I can't do this all on my own, no I know, I'm no superman.
quote:Op donderdag 27 augustus 2009 10:02 schreef Federer-fan het volgende:
Dus een man vertelt aan een vriend van hem dat hij gaat verhuizen: "Ja, we gaan naar Siberië. Haha, dat is een woonwijk in Den Bosch."
Zegt die vriend: "Mijn hemel, is dat niet vreselijk koud dan met al die arresleeën en die iglo's?"
Zegt die man: "Nou, dat valt wel mee hoor."
Blijkt dat die man niet gaat verhuizen naar het land Siberië maar naar die woonwijk in Den Bosch die zo heet.
quote:Op donderdag 27 augustus 2009 13:32 schreef Fappie het volgende:
Even Jan-Jaap van der Wal quoten:
"Obama heeft niet meer Yes We Can gezegd tijdens zijn speech. Hij heeft het heel druk nu.
Hij zegt nu: Yes Weekend!"
Hilarischquote:Op woensdag 26 augustus 2009 22:07 schreef Federer-fan het volgende:
Komt een man bij de slager. Zegt hij van: "Ik wil graag drie ons biefstuk, 100 gram ossenworst, een ons kipfilet, 50 gram boterhammenworst, 200 gram grilworst en 4 gehaktballen.....om mee te nemen."
quote:Op donderdag 27 augustus 2009 13:28 schreef aight1 het volgende:
Hoe onderhouden spinnen een langeafstandsrelatie?Oh, ik dacht via het web.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
Bedankt.quote:
quote:
quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 17:03 schreef ibo0546 het volgende:
Dit was van de 3e deel maar ik vind hem master
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:
Is het nog aan?quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 14:43 schreef mrfool het volgende:
Ik loop zo door de winkel straat, tot dat ik de vis boer ruik. Ik liep na het winkel raam, en kijk alle dooie vissen aan; ik zei; germ, arme vissen, ze hadden allemaal slechte ogen... waarop mijn blonde vriendin vraagt; Wat slechte ogen? ja zeg ik; Als ze betere ogen hadden dan waren ze niet gevangen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat is er zo speciaal aan Irakeese sex poppen ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is no reality in the absence of observation.
quote:
Dit zou werkelijkheid moeten wordenquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 17:16 schreef Federer-fan het volgende:
Dus er zit een dikke vrouw bij een lunchroom .Op een gegeven moment heeft ze al vier appelgebakjes op. Ze bestelt er nog een.
Zegt de serveerster: "Sorry mevrouw, u heeft genoeg gehad."
Wat mij betreft ook.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 17:47 schreef Runselpink het volgende:
[..]
Dit zou werkelijkheid moeten worden![]()
![]()
quote:Federer-Fan!
Vind ik ook geweldig, maar anders werd m'n gebruikersnaam te lang.quote:maar stiekem ben ik toch voor Nadal.
ff nadenken en hij is best leuk.quote:Op vrijdag 4 september 2009 10:14 schreef nightcowboy het volgende:
Jan en Piet zitten 's avonds in het cafe een biertje te drinken.
Zegt Jan: "Wat ik vandaag nou toch heb meegemaakt. Ik loop over straat, zie ik ineens een man die
in het openbaar aan zijn leuter zit te sjorren. Ik loop naar hem toe en zeg: Waarom ga je thuis
niet lekker rukken? Dit willen mensen toch niet zien?"
Vraagt Piet: "En toen?"
Zegt Jan: "Ik heb de trekker overgehaald."
Daar moest je over nadenken?quote:Op vrijdag 4 september 2009 10:15 schreef Pingwingei het volgende:
[..]
ff nadenken en hij is best leuk.
quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 21:41 schreef Atyzze het volgende:
Wat ligt er op het midden van een melaats eiland?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat is er zo speciaal aan Irakeese sex poppen ?geld die 2e ook voor afghaanse of kun je die alleen in de berm opblazen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
I'm no longer a slave of fear.
I am a child of God
God is not dead.
quote:
quote:
quote:Op vrijdag 4 september 2009 13:53 schreef sjoemie1985 het volgende:
komt een man bij de dokter,
man: kunt u mij beter maken
dokter: maar u bent toch gezond![]()
man: jah, maar ik wil beter tennissen.![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 4 september 2009 13:53 schreef sjoemie1985 het volgende:
komt een man bij de dokter,
man: kunt u mij beter maken
dokter: maar u bent toch gezond![]()
man: jah, maar ik wil beter tennissen.![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 27 augustus 2009 13:28 schreef aight1 het volgende:
Hoe onderhouden spinnen een langeafstandsrelatie?Die is geniaalSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Friends don't let friends remain beardless...
Gadver .. maar wel een goeie !quote:Op vrijdag 4 september 2009 17:45 schreef Joosterd het volgende:
Zit een jongen met zijn vrienden in de Bios, komt een oud vrouwtje naast hem zitten en zegt:
Zeg jongen wil jij een handje pinda's. Dit slaat de jongen natuurlijk niet af.
Na een tijdje vol te zitten van de pinda's die oma gaf vraagt hij:
Waarom geeft u mij toch zoveel pinda's, lust u ze niet of zo?
waarop de oma antwoord, o jawel maar alleen het chocola wat er omheen zit.
Wat een eer om jouw inspiratiebron te zijn.quote:Op vrijdag 4 september 2009 22:41 schreef Federer-fan het volgende:
Twee Australische mannen gaan naar de 100 meterfinale met Usain Bolt kijken in Berlijn. Ze hebben er een jaar voor moeten sparen om erbij te kunnen zijn. Dus een van hen gaat even een paar minuten weg om drinken te halen.
Komt hij terug en zegt hij tegen zijn vriend: "Wanneer beginnen ze nou?"
Zegt die vriend met een bedrukt gezicht: "Ehm, het is al afgelopen."
quote:Op vrijdag 4 september 2009 22:44 schreef nightcowboy het volgende:
[..]
Wat een eer om jouw inspiratiebron te zijn.
quote:Op vrijdag 4 september 2009 17:45 schreef Joosterd het volgende:
Zit een jongen met zijn vrienden in de Bios, komt een oud vrouwtje naast hem zitten en zegt:
Zeg jongen wil jij een handje pinda's. Dit slaat de jongen natuurlijk niet af.
Na een tijdje vol te zitten van de pinda's die oma gaf vraagt hij:
Waarom geeft u mij toch zoveel pinda's, lust u ze niet of zo?
waarop de oma antwoord, o jawel maar alleen het chocola wat er omheen zit.
Bedankt.quote:Op zaterdag 5 september 2009 14:48 schreef Broodjebitterbal het volgende:![]()
![]()
Federer-fan
![]()
![]()
![]()
Geniale grappen![]()
Wie is Brace? Is dat een rapper ofzo?quote:Op zaterdag 5 september 2009 15:48 schreef Baszh het volgende:
Staat een vakkenvuller in de Albert heijn te werken, komt er een neger op hem af en vraagt; "Zeg weet jij waar die Juice staat? "
Zegt die vakkenvuller; "De sappen? Die staan hier recht voor je neus..."
Nee zegt die neger, ik bedoel het merk Djoez!!
Ohw zegt de vakkenvuller; ik help wel even met zoeken... en hij ziet het al snel staan en geeft de neger een pak Djoez. "thanks gozer" en de neger loopt weer weg.
Komt een collega van de vakkenvuller aangerend en zegt: "jo man weet je wel wie dat was??!!"
Uhm, nee... zei de vakkenvuller.
"Dat was Brace man!!!"
Dude, die mop heb ík hoogstpersoonlijk het leven in geroepen, járen geleden. In de topic titel staat heel duidelijk dat het zelfbedachte moppen gaat!quote:
quote:Op maandag 7 september 2009 15:06 schreef banapples het volgende:
Komt een man bij de snackbar. Bestelt ie een cheeseburger. Maar de cheeseburger moest wel op een bruin broodje want hij kan niet goed tegen wit brood. Komt ie thuis om lekker zijn bruine broodje op te knabbelen, blijkt ie op een wit broodje te zitten.
Hij helemaal boos en bellen naar de snackbar. Kreeg hij alleen een bruin broodje en moest ie zelf alles van het witte naar het bruine broodje overhevelen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waarom doen mensen vaak zout over hun eten?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waarom hebben computers een aan/uitknop?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waarom zijn boeken altijd gelijmd of gebonden?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waarom doen mensen hamsters altijd in een kooi als ze van huis gaan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien![]()
quote:Op maandag 7 september 2009 15:20 schreef SwiffMeister het volgende:
Waarom zit er water in het kanaal?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
My friends just came back from a planet where the dominant lifeform had no bilateral symmetry, and all I got was this stupid F-Shirt.
Waarom vandaag doen als je het morgen ook kan uitstellen?![]()
Komt een plasser in een bips.
Zegt die bips: "Ik moet je waarschuwen, ik ben wel aan de diaree!"
Zegt die plasser: "Maakt niet uit, ik moet toch bijna spugen!"![]()
Zegt de ene neger tegen de ander: "Stoofpot, gek"
Zegt de andere neger: "Okee, maar u heeft dus geen sofienummer?""Thats how we roll in the Shire!"![]()
komt zo een man auditie doen voor een rol in een film;
weet je wat voor rol die kreeg?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
I'm no longer a slave of fear.
I am a child of God
God is not dead.![]()
Komt een man bij de kassa, legt zijn artikelen op de band en wacht tot hij aan de beurt is.
"Goedenmiddag", zegt de kassière. "Hallo" zegt de man. Hij kijkt de kassière aan en vraagt: "Komt u hier vaker?"
"Ik werk hier" zegt de kassiere. "Ja, maar komt u hier vaker" vraagt de man weer. "Hoe bedoelt u" zegt de kassiere. "Gewoon of u hier vaker komt?" zegt de man. "Hoe bedoelt u" zegt de kassiere? "Komt u hier vaker? of hoe zit dat?" zegt de man weer. "IK WERK HIER" zegt de kassiere. "JaAaAhh, maar komt u hier vaker???" zegt de man met vragende toon. "Zucht... JA, ik kom hier vaker" zegt de kassiere. De man kijkt haar aan, geeft haar een gefronste blik en zegt. "Vuile slet""Thats how we roll in the Shire!"![]()
Ik ken een matige grap!
Er komt een vrouw bij de dokter.
De dokter vraag wat het probleem is en de vrouw antwoord: "mijn kut stinkt zo"
Waarop de dokter antwoord: "okee" hij pakt een stok en steekt hem in de kut van de vrouw.
"Wat doet u dokter" vraagt de vrouw.
Dokter: "even een raampje open zetten"
![]()
![]()
Zit een leraar in de klas, en hij kijkt op 't papier met alle namen van de klas.
Hij ziet daar Harm-Jaap staan en zegt tegen hem: waarom heet jij Harm-Jaap?
Leerling: Mijn vader heet Harm
Leraar: en je moeder Jaap?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Supersoep over tong:
]Op zaterdag 7 augustus 2010 20:17 schreef Supersoep het volgende:
47 jaar en daar zit je dan. Dag in dag uit van die kutgrapjes verzinnen op een forum.![]()
quote:Op zondag 9 augustus 2009 21:34 schreef mrfool het volgende:
Uit mijn eigen mouw geschud binnen 10 seconden. ( niet echt een mop)
Wat doet een stripster in een nachtclub?' volle zaal trekken.
![]()
![]()
![]()
![]()
[quote]Hammer-of-Thor
En het geschiedde in die dagen, dat Abraham de heilige beat dropte en God sprak tot hem: "Mijn zoon, dat is een retestrakke beat, in Mijn Naam". En het volk Israël wubte en wobte. Amen.
[/quote]![]()
Sommige grappen moeten eerst opgezet worden omdat je anders een ban krijgt
Wat is een neger achter een piano ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat is een jood in een roeiboot ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als dat een beetje op het randje was;
Het is groen en draaft over de steppen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zitten twee vogels op een tak, zegt de een tegen de ander;"NOU EN?"![]()
Hoe noem je een pastoor in een rolstoel?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Komt een man bij de dokter.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe heet een Tor die kleine torretjes lastig valt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Overigens niet alles geheel zelfbedacht.
[ Bericht 0% gewijzigd door Joosterd op 08-09-2009 19:48:27 ]You have to make the right choice. As long as you don't choose, everything remains possible.![]()
Federer-fan grappen!
is boswachter in Sexbierum, kijkt veel sbs6, leest de telegraaf en kampeert veel.![]()
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien![]()
Dus een universitair hoofddocent valt in bij een vmbo-klas. Hij is bevriend met de reguliere leraar van die klas. Dus die reguliere leraar zegt die die invaller: "Improviseer maar een beetje joh."
Dus die invaller vraagt aan een willekeurige jongen: "Hamlet, weet je wie dat is?'
Zegt die jongen: "Ja, dat weet ik niet. Is dat een omelet met ham ofsow?'[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
Ja, maar dan komt deel 5.quote:Op dinsdag 8 september 2009 21:28 schreef Opperkwal het volgende:
Nou kom op mensen, nog 14 posts en dit misbaksel gaat voor altijd dicht. Game on.
Vertel. Jij gaat dat voorkomen?quote:[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
Het is beter om over je fiets te lullen, dan over je lul te fietsen.Have a good time, with the Master Online
De trappers van de ketting van de assen van de spaken van de velgen van de banden van de wielen van de fiets van Piet van Paa zijn zojuist gepasseerd![]()
Nee.quote:Op dinsdag 8 september 2009 21:36 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Vertel. Jij gaat dat voorkomen?![]()
Maar waarom komt er dan geen deel 5?quote:[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
Waarom komt er wel een deel 5?quote:Op dinsdag 8 september 2009 21:45 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Maar waarom komt er dan geen deel 5?![]()
Omdat er ook mensen zijn die het wél leuk vinden. Dat kun je je waarschijnlijk moeilijk voorstellen. Als dat zo is kunnen we elkaar een hand geven.quote:[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
Ik open het wel als je het niet erg vindt.quote:[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
Bijna dicht.[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
Iemand nog een slechte grap?[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
Forum Opties Forumhop: Hop naar: