quote:Op maandag 10 augustus 2009 14:18 schreef DrD00m het volgende:
Er is al een deel 4 van die slechte zelfbedachte verzinsels
Ik bewoog niet eens mijn mondhoeken.quote:Op maandag 10 augustus 2009 08:06 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Oké, maar moest je wel lachen?![]()
quote:Op maandag 10 augustus 2009 13:43 schreef Federer-fan het volgende:
Een Turkse man loopt met een tas met 25 broodjes döner erin naar een ziekenhuis. Hij loopt naar de bloedafdeling.
Zegt hij tegen de receptioniste: "Hallo, ik wil graag wat döneren."
Mijn excuses.quote:Op maandag 10 augustus 2009 19:03 schreef Opperkwal het volgende:
[..]
Ik bewoog niet eens mijn mondhoeken.
quote:
Ik moest echt hardop lachenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe stop je een giraffe in de koelkast?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Koning Leeuw geeft een feest en alle dieren zijn uitgenodigd. Wie komt er niet?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je moet een rivier met hele gevaarlijke krokodillen over, en er is geen boot, brug of tunnel of iets anders. Je loopt dus het risico om zwemmend opgegeten te worden. Wat doe je?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 12 augustus 2009 23:38 schreef Derek010 het volgende:
Neem deze nogal letterlijk!
Hoe stop je een olifant in een koelkast?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe stop je een giraffe in de koelkast?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Koning Leeuw geeft een feest en alle dieren zijn uitgenodigd. Wie komt er niet?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je moet een rivier met hele gevaarlijke krokodillen over, en er is geen boot, brug of tunnel of iets anders. Je loopt dus het risico om zwemmend opgegeten te worden. Wat doe je?Pfff, opzouten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Verder: nieuwe Federer-fan-fan meldt zich, tevens tvp
![]()
![]()
quote:Op maandag 10 augustus 2009 20:29 schreef Federer-fan het volgende:
Op een kantoor stopt rond 9 uur 's ochtends een vrijwel volle lift die op weg naar boven is op de vierde etage. Er stapt een man in, die op de vijfde verdieping alweer uitstapt, terwijl er verder niemand uit hoeft.
Zegt een vrouw in de lift op geīrriteerde toon: "Dat je die ene verdieping niet even met de trap gaat zeg."
Zegt die man: "Dat vind ik de moeite niet.'
![]()
![]()
Hoi fan!quote:Op woensdag 12 augustus 2009 23:53 schreef wallofdolls het volgende:
[..]
Pfff, opzouten.
Verder: nieuwe Federer-fan-fan meldt zich, tevens tvp
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien![]()
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien![]()
Hoe noem je iemand die als vertaler optreedt bij gesprekken tussen chocolademelkfabrikanten?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe noem je een wolf die heel schoon is op zichzelf?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
Wie weet hoe Willem Wever heet?Het was de zomer van 1969
Ik weet het nog zo goed
Het fietsenhok was leeg![]()
Damn it Neo!
Give me my spoon back!Het was de zomer van 1969
Ik weet het nog zo goed
Komt een grap bij de dokter.
"Dokter ik ben niet grappig"
Zegt de dokter:
"Goede grappen komen niet bij de dokter"
Het was de zomer van 1969
Ik weet het nog zo goed
quote:Op woensdag 12 augustus 2009 23:38 schreef Derek010 het volgende:
[..]
Je moet een rivier met hele gevaarlijke krokodillen over, en er is geen boot, brug of tunnel of iets anders. Je loopt dus het risico om zwemmend opgegeten te worden. Wat doe je?Dan is het dus op dat moment geen rivier met hele gevaarlijke krokodillen, beunhaasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tevens -purist.![]()
quote:Op maandag 10 augustus 2009 00:45 schreef EvanStone het volgende:
Wie woont er tussen superman en batman?
Buurman.![]()
![]()
Friends don't let friends remain beardless...![]()
quote:![]()
Moest je lachen?![]()
En tot toelichting altijd bereid.
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
Forum Opties Forumhop: Hop naar: