Hierbij mijn laatste slechte zelfbedachte grappen uit het vorige deel:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En mijn slechtste grap aller tijden:
Een wetenschapper besluit om in een wetenschappelijk experiment een hond en een kat met elkaar te kruisen. Dus hij zet een hond op een standaard met een glazen kap eroverheen. Vervolgens zet hij een kat op een standaard met een glazan kap eroverheen. Ten slotte zet hij een lege standaard neer, ook met een glazen kap eroverheen. Vervolgens zet hij allerlei laserstralen aan en drukt hij knoppen in op zijn grote computer. Plotseling is er een flits. Hij kijkt op de derde standaard en ziet dat daar een kat staat, terwijl de hond en de kat die hij zelf had neergezet gewoon nog staan waar ze stonden. Dus hij kijkt naar die kat op de derde standaard, die een beetje verbaasd kijkt. Zegt die kat "Woef woef."[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet zelf bedacht trouwens.![]()
Het is niet eens een grap.quote:Een groep mensen gaat eten in een restaurant. Van tevoren heeft degene die
het etentje heeft georganiseerd gekozen voor een tweegangenkeuzemenu.
Dus dan komt de serveerster langs en ze zegt "Voor het voorgerecht kunt u
kiezen uit kippensoep en tomatensoep en het hoofdgerecht is vlees oftewel
vis."
quote:Op zondag 9 augustus 2009 21:05 schreef conobram het volgende:
Hij is wel een beetje matig maar oké:Die daarentegen is wel leuk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet zelf bedacht trouwens.![]()
quote:Op zondag 9 augustus 2009 21:08 schreef TheDutchguy het volgende:
3 topics vol met slechte grappen. Respect man.
Het is wel een grap. Je bedoelt dat je hem niet begrijpt.quote:
De uitleg staat er onder.quote:Op zondag 9 augustus 2009 21:10 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Het is wel een grap. Je bedoelt dat je hem niet begrijpt.
Oeps.quote:
Oh ja, s.v.p. geen grappen over seks. Vind ik altijd zo makkelijk.quote:Op zondag 9 augustus 2009 21:34 schreef mrfool het volgende:
Uit mijn eigen mou geschud binnen 10 seconden. ( niet echt een mop)
Wat doet een stripster in een nachtclub?' volle zaal trekken.
Leuk, een grap over seks. Die zien we hier altijd graag.quote:Op zondag 9 augustus 2009 21:38 schreef mrfool het volgende:
nog eentje verzonnen.
komt een man bij de dokter, dokter zegt. wat zijn uw klachten, waarop de man antwoord; klaar!
Dat is niet eens een grap, dat is gewoon een verhaal.quote:Een jongen zit in een restaurant achter een piano en er wordt een stuk van Bach ter ore gebracht.
Zegt er een man tegen zijn vrouw: "Wat kan die jongen mooi piano spelen zeg!"
Zegt die vrouw lachend: "Nee Henk, dat is een pianola."
Zegt die man: "Wat maakt het nou uit hoe het heet. Hij speelt toch hartstikke goed?"
Een man gaat met zijn vrouw naar een restaurant. Als voorgerecht bestellen ze beiden soep. Maar de man vindt de soep niet zout genoeg. Dus hij roept de serveerster.
Hij zegt: "Neem me niet kwalijk, maar ik vind de soep niet zout genoeg."
Dus de serveerster pakt het zoutvaatje en doet wat zout in de soep.
Maar vijf minuten later zegt die man: "Sorry, maar ik vind de soep nog steeds niet zout genoeg."
Dus die serveerster doet opnieuw wat zout in de soep.
Weer vijf minuten later zegt die man: "Ik wil u niet blijven storen maar ik vind de soep nog steeds niet zout genoeg."
Weer doet de serveerster er wat zout bij.
En weer vijf minuten later zegt die man: "Ik vind dit heel vervelend, maar hij is echt nog niet zout genoeg."
Die serveerster pakt uit de keuken een kilopak zout en keert het om in het bord soep van die man. Zegt ze boos: "Is het nu zout genoeg!"
Die man roept de manager erbij, die de serveerster vervolgens confronteert met de klacht van de klant. Zegt die serveerster: "Ja, sorry hoor, maar ik was het zo zat."
Oké, maar moest je wel lachen?quote:Op zondag 9 augustus 2009 23:14 schreef Opperkwal het volgende:
[..]
Dat is niet eens een grap, dat is gewoon een verhaal.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm no longer a slave of fear.
I am a child of God
God is not dead.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is zwart en alst uut de boom lazert is je kachel stukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.- I'm buttwalking... is that a crime? -
-Never underestimate the predictability of stupidity-
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.het is geel en je kunt er op staan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.het is geel en als je het in je oog krijgt ben je dood?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.het is geel en als het op je valt ben je dood?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm no longer a slave of fear.
I am a child of God
God is not dead.![]()
Hoe weet je of er een olifant in je koelkast zitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Lichtgroen![]()
Vigilante +1 The Coon strikes again!
Op vrijdag 10 juli 2009 09:51 schreef Zith het volgende:
TS is met z'n çollega's lunchtsverkeersleider op de comodoren.![]()
Een Turkse man loopt met een tas met 25 broodjes döner erin naar een ziekenhuis. Hij loopt naar de bloedafdeling.
Zegt hij tegen de receptioniste: "Hallo, ik wil graag wat döneren."[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien![]()
Jullie weten allemaal wat zelfbedacht betekent hè?
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien![]()
quote:Op maandag 10 augustus 2009 14:18 schreef DrD00m het volgende:
Er is al een deel 4 van die slechte zelfbedachte verzinsels
![]()
Deze heb ik net bedacht en draag ik aan jou op:
Jantje zit op school. Zegt de leraar: "Jongens, noem eens wat voorbeelden van levende wezens."
Dus Henk zegt: "Een kip."
Zegt de leraar: "Goed zo!"
En Marijke zegt: "Een koe."
Zegt de leraar weer: "Goed zo!"
Zegt Jantje: "Een Gaastra-regenjack."
Zegt de leraar: "Waar slaat dat nou weer op, Jantje, een regenjas is toch geen levend wezen?"
Zegt Jantje: "Nou, hij ademt toch."[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
Henk zit op school en de leraar vraagt of de kinderen weleens onderweg op vakantie wilde dieren zijn tegengekomen.
Zegt Henk: "Ja, we zaten een keer in de auto en mijn vader vertelde iets en toen zei hij dat hij nog wel wat beren op de weg zag."
Dus die leraar begint heel hard te lachen en hij zegt: "Nee, dat is een uitdrukking. Dat is als je problemen voorziet bij iets."
Zegt Henk: "Nee, er stonden echt beren op de weg" en hij pakt een paar foto's uit zijn tas met die beren op de weg.
[ Bericht 0% gewijzigd door Federer-fan op 10-08-2009 17:27:55 ][b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
Ik bewoog niet eens mijn mondhoeken.quote:Op maandag 10 augustus 2009 08:06 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Oké, maar moest je wel lachen?![]()
![]()
quote:Op maandag 10 augustus 2009 13:43 schreef Federer-fan het volgende:
Een Turkse man loopt met een tas met 25 broodjes döner erin naar een ziekenhuis. Hij loopt naar de bloedafdeling.
Zegt hij tegen de receptioniste: "Hallo, ik wil graag wat döneren."![]()
![]()
![]()
Mijn excuses.quote:Op maandag 10 augustus 2009 19:03 schreef Opperkwal het volgende:
[..]
Ik bewoog niet eens mijn mondhoeken.
quote:
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
Op een kantoor stopt rond 9 uur 's ochtends een vrijwel volle lift die op weg naar boven is op de vierde etage. Er stapt een man in, die op de vijfde verdieping alweer uitstapt, terwijl er verder niemand uit hoeft.
Zegt een vrouw in de lift op geïrriteerde toon: "Dat je die ene verdieping niet even met de trap gaat zeg."
Zegt die man: "Dat vind ik de moeite niet.'[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
Ik moest echt hardop lachenquote:
Al mijn collega's, mijn reputatie wat doe je!Vigilante +1 The Coon strikes again!
Op vrijdag 10 juli 2009 09:51 schreef Zith het volgende:
TS is met z'n çollega's lunchtsverkeersleider op de comodoren.![]()
Een man gaat met zijn nieuw vriendin voor het eerst een stuk rijden. Dus bij het uitparkeren rijdt hij een vuilnisbak omver. Vervolgens rijdt hij tien minuten later met grote vaart langs een geparkeerde auto en rijdt de linkerzijspiegel van die auto eraf.
Zegt die vriendin geschrokken: "Wat doe je nou man! Je rijdt hartstikke onvoorzichtig."
Zegt die man: "Ik had je toch gezegd dat ik een sportieve rijder ben."[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
Wisten jullie dat Jaws drugs gebruikt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
Neem deze nogal letterlijk!
Hoe stop je een olifant in een koelkast?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe stop je een giraffe in de koelkast?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Koning Leeuw geeft een feest en alle dieren zijn uitgenodigd. Wie komt er niet?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je moet een rivier met hele gevaarlijke krokodillen over, en er is geen boot, brug of tunnel of iets anders. Je loopt dus het risico om zwemmend opgegeten te worden. Wat doe je?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 12 augustus 2009 23:38 schreef Derek010 het volgende:
Neem deze nogal letterlijk!
Hoe stop je een olifant in een koelkast?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe stop je een giraffe in de koelkast?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Koning Leeuw geeft een feest en alle dieren zijn uitgenodigd. Wie komt er niet?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je moet een rivier met hele gevaarlijke krokodillen over, en er is geen boot, brug of tunnel of iets anders. Je loopt dus het risico om zwemmend opgegeten te worden. Wat doe je?Pfff, opzouten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Verder: nieuwe Federer-fan-fan meldt zich, tevens tvp
![]()
![]()
quote:Op maandag 10 augustus 2009 20:29 schreef Federer-fan het volgende:
Op een kantoor stopt rond 9 uur 's ochtends een vrijwel volle lift die op weg naar boven is op de vierde etage. Er stapt een man in, die op de vijfde verdieping alweer uitstapt, terwijl er verder niemand uit hoeft.
Zegt een vrouw in de lift op geïrriteerde toon: "Dat je die ene verdieping niet even met de trap gaat zeg."
Zegt die man: "Dat vind ik de moeite niet.'
![]()
![]()
Hoi fan!quote:Op woensdag 12 augustus 2009 23:53 schreef wallofdolls het volgende:
[..]
Pfff, opzouten.
Verder: nieuwe Federer-fan-fan meldt zich, tevens tvp
Hoe noem je iemand die als vertaler optreedt bij gesprekken tussen chocolademelkfabrikanten?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe noem je een wolf die heel schoon is op zichzelf?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
Wie weet hoe Willem Wever heet?Het was de zomer van 1969
Ik weet het nog zo goed
Het fietsenhok was leeg![]()
Damn it Neo!
Give me my spoon back!Het was de zomer van 1969
Ik weet het nog zo goed
Komt een grap bij de dokter.
"Dokter ik ben niet grappig"
Zegt de dokter:
"Goede grappen komen niet bij de dokter"
Het was de zomer van 1969
Ik weet het nog zo goed
quote:Op woensdag 12 augustus 2009 23:38 schreef Derek010 het volgende:
[..]
Je moet een rivier met hele gevaarlijke krokodillen over, en er is geen boot, brug of tunnel of iets anders. Je loopt dus het risico om zwemmend opgegeten te worden. Wat doe je?Dan is het dus op dat moment geen rivier met hele gevaarlijke krokodillen, beunhaasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tevens -purist.![]()
quote:Op maandag 10 augustus 2009 00:45 schreef EvanStone het volgende:
Wie woont er tussen superman en batman?
Buurman.![]()
![]()
Friends don't let friends remain beardless...![]()
quote:![]()
Moest je lachen?![]()
En tot toelichting altijd bereid.
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
Forum Opties Forumhop: Hop naar: