SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En volgend weekend weten we hopelijk precies hoeveel de Vlooienmarkt heeft opgebracht.
I'm the patron saint of the denial.
With an angel face and a taste for suicidal.
quote:Op zondag 9 augustus 2009 19:55 schreef Ingetje79 het volgende:
De tussenstand op de rekening is momenteelHier zit dus nog niets Vlooienmarkterigs bij?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. [ afbeelding ]
En volgend weekend weten we hopelijk precies hoeveel de Vlooienmarkt heeft opgebracht.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
Nee!quote:Op zondag 9 augustus 2009 19:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Hier zit dus nog niets Vlooienmarkterigs bij?
Kan me best voorstellen dat je daar even over moest nadenken, ik vind het echt leuk dat je meedoet.quote:Op zondag 9 augustus 2009 19:41 schreef BasOne het volgende:
Ook maar wat op de markt gegooid, en da's moeilijk voor mij, ik ben een verzamelaar
quote:Op zondag 9 augustus 2009 19:50 schreef Ingetje79 het volgende:
Donaties _Ophelia_ en MelanieA zijn binnen![]()
Ik zal jullie tagjes ff aanvragen
Vergeet vooral Geppie niet...poepoogquote:Op zondag 9 augustus 2009 21:32 schreef Greys het volgende:
We hebben een donatie van een meneer of mevrouw uit Alkmaar, o.a. namens ene Poepoog
Wie is dat?
quote:Op zondag 9 augustus 2009 19:24 schreef Ingetje79 het volgende:
[ afbeelding ] De stand op dit moment is al over de 5000 euro! [ afbeelding ]
Even mezelf quoten; zie nu pas dat het heel onvriendelijk lijktquote:Op zondag 9 augustus 2009 21:33 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Vergeet vooral Geppie niet...poepoog
Mail terug!quote:Op zondag 9 augustus 2009 22:50 schreef heaven7 het volgende:
Gil! Nu pas terug van vakantie en weer in bezit van internetbankierenMail komt eraan
Daar gaat dus nog een lekkere smak bij komenquote:Op zondag 9 augustus 2009 19:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Hier zit dus nog niets Vlooienmarkterigs bij?
Als we kijken naar wat de Vlooienmarkt opbrengst nu al is, zijn we al over de 5000 heen in totaal!quote:
Zeker weten!quote:Op maandag 10 augustus 2009 00:06 schreef delano.888 het volgende:
Word de overhandiging nog gefilmd ofzo btw?
hoeveel km?quote:Op maandag 10 augustus 2009 00:20 schreef ElisaB het volgende:
Ik ben zo vet geworden de afgelopen maanden, dat ik denk ik maar lopend naar Aarle gaWat denken jullie, zit daar nog een sponsorloop-ideetje in?
PMMail komt eraan verstuurdquote:Op maandag 10 augustus 2009 00:59 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Ik wil wel een pakket B doneren.
En Elisa, er is ook een Katwijk in Noord-Brabant hoor.
Echt waarquote:Op maandag 10 augustus 2009 00:59 schreef TheSilentEnigma het volgende:
En Elisa, er is ook een Katwijk in Noord-Brabant hoor.
Hoor jij niet in je bedje te liggen?quote:Op maandag 10 augustus 2009 01:21 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Echt waar
Ow, ga ik morgen uitzoeken!
Jaquote:Op maandag 10 augustus 2009 01:23 schreef Ingetje79 het volgende:
Hoor jij niet in je bedje te liggen?
quote:
Fipo geregeld, groen aangevraagd.quote:
Greysquote:Op maandag 10 augustus 2009 09:28 schreef Greys het volgende:
Zomaar even een vraagje... wat hebben Katwijk en Hondseind met deze actie te maken dan?
Voordat ik mijn sportschoenen (ach who am I kidding, die heb ik niet eens) ga zoeken?
Tot strakkies Ing!quote:Op maandag 10 augustus 2009 09:42 schreef Ingetje79 het volgende:
Het is evt. ook op hakjes te doen hoor Greys![]()
Ik ben ff naar pa en ma, die benne weer terug van vakaaansie.
Kijken of daar nog wat te ritselen valt
Oh!quote:
Ja! Als de titel maar niet is 'Greys en Elies op hakken van Katwijk naar Hondseind'quote:Op maandag 10 augustus 2009 10:06 schreef ElisaB het volgende:
Ik heb de OP al gemaakt.... Wil je 'm zien?
De titel was (vannacht om 3:00 uurquote:Op maandag 10 augustus 2009 10:08 schreef Greys het volgende:
Ja! Als de titel maar niet is 'Greys en Elies op hakken van Katwijk naar Hondseind'
Dat zou helemaal cool zijn, want het is reuze lastig te bedenken wat je anders moet na een paar KMquote:Op maandag 10 augustus 2009 10:10 schreef Cat22 het volgende:
Wehehehe, sponsorloop!![]()
![]()
Ik rijd de bezemwagen wel.
Een weekje later is stúkken leuker, maar dan heb ik op zaterdag een huwelijksfeest in de familie. En als ik het hele stuk alleen moet doen (ja, je weet het niet), dan ga ik dat in elk geval niet redden...quote:Op maandag 10 augustus 2009 10:15 schreef Greys het volgende:Ik vind het geweldig!
(Onderstreep KAT en HOND even in je OP, of denk je dat iederéén het meteen doorheeft behalve ik?![]()
![]()
)
Onze mascotte is Piet Pootje. Die ga je dan niet letterlijk meenemen, maar een uitvergrote foto ofzo?
En is dit anders niet een idee als afsluiting van de actie, dus nog een weekje later? Dan hebben we ook meer tijd qua voorbereidingen enzo.
*In agenda gaat kijken wanneer ik die kant op zou kunnen*
Oh nee dat gaat de familie niet leuk vinden denk ik als je er niet bij bentquote:Op maandag 10 augustus 2009 10:17 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Een weekje later is stúkken leuker, maar dan heb ik op zaterdag een huwelijksfeest in de familie. En als ik het hele stuk alleen moet doen (ja, je weet het niet), dan ga ik dat in elk geval niet redden...
Maar als jij denkt dat ik op zaterdag van 17:00 uur tot en met 01:00 gemist kan worden, dan liever in dat weekend!
Als anderen ook mee zouden kunnen doen zou dat erg fijn zijn. Want om nuquote:Op maandag 10 augustus 2009 10:13 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Dat zou helemaal cool zijn, want het is reuze lastig te bedenken wat je anders moet na een paar KM
quote:Op maandag 10 augustus 2009 10:28 schreef Cat22 het volgende:
Als anderen ook mee zouden kunnen doen zou dat erg fijn zijn. Want om nu
*rekent na... 95 km / 5 km per uur *
19 uur achter lopers aan te sukkelen, dat gaat zelfs mij een beetje te ver.
Da's nog best te doen.quote:Op maandag 10 augustus 2009 10:30 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Als ik de enige blijk, dan zit het er na een uurtje of drie wel op hoor. Dan schrap je me van het asfalt, legt me in de kofferbak en rijdt me naar de dichtsbijzijnde EHBO-tent. Uurtje of 4 in totaal
Ook een plan, alleen lezen in het donker gaat zo moeilijk.quote:(je gaat natuurlijk gewoon naar het volgende dorp, haalt je stoeltje uit de kofferbak, diept de leesmap op uit je tasje en gaat zitten lezen tot er iemand arriveert)
Opgelostquote:Op maandag 10 augustus 2009 10:33 schreef Cat22 het volgende:
Da's nog best te doen.En ik ben verpleegkundige, dus die tent kunnen we wel overslaan.
Zaterdag van 9:00 tot max 20:00 en zondag van 9:00 tot max 20:00. Als er ook iemand een stukje fietst (waar ik waarschijnlijk voor zou kiezen), dan is het makkelijk te doen in twee keer 11 uurquote:Ook een plan, alleen lezen in het donker gaat zo moeilijk.
Ik vind 5 en 6 september prima!quote:Op maandag 10 augustus 2009 10:44 schreef Greys het volgende:
Enneh... als we dit nou in september doen, 5 en 6 september?
Anders is het zo kort dag, er komt best wat organisatie bij kijken!
Oh ik moet me niet zo met je plan bemoeien, sorryquote:
quote:Op maandag 10 augustus 2009 11:37 schreef Jessy.G het volgende:
Leuk die online vlooienmarkt!Maar blijkbaar is er nog een of andere rommelmarkt in Ede met allemaal vrijwilligers en die komen dus donderdag!
Vlooienemkart? Wowquote:Op maandag 10 augustus 2009 11:42 schreef Cat22 het volgende:
vlooienemkart
Let dan ook een beetje opquote:Op maandag 10 augustus 2009 11:50 schreef MissBliss het volgende:
Ik was gewoon dit topic kwijt tussen alle andere asielactie-topics
Wat leuk joh!quote:Op maandag 10 augustus 2009 11:37 schreef Jessy.G het volgende:
Leuk die online vlooienmarkt!Maar blijkbaar is er nog een of andere rommelmarkt in Ede met allemaal vrijwilligers en die komen dus donderdag!
Mijn vingers zijn zeer goed in het in de knoop raken.quote:
Loop je mee? Rij je mee? Ga je sponsoren?quote:
Het geeft niet hoor; ik vind je toch wel lievquote:Op maandag 10 augustus 2009 12:39 schreef Cat22 het volgende:
Mijn vingers zijn zeer goed in het in de knoop raken.
quote:Op maandag 10 augustus 2009 12:31 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ik kom weer eens even kijken hoe het met de actie gaat...
Gaan jullie een sponsorloop doen? Ik ben helaas op vakantie dan
Het spijt me heel erg, maar aanwezig zijn gaat niet lukken. Mezelf kennende zal ik wel een beetje sponseren.quote:Op maandag 10 augustus 2009 12:56 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Loop je mee? Rij je mee? Ga je sponsoren?
[..]
Het geeft niet hoor; ik vind je toch wel liev
quote:Op maandag 10 augustus 2009 13:01 schreef JJH het volgende:
Het spijt me heel erg, maar aanwezig zijn gaat niet lukken. Mezelf kennende zal ik wel een beetje sponseren.
quote:Op maandag 10 augustus 2009 12:59 schreef Greys het volgende:
[..]Heb je al op onze Vlooienmarkt in V&A gekeken?
![]()
(En had jij nog niet groen gemoeten?Ben ik iets vergeten of... Nu twijfel ik!)
Mail Primevalquote:Op dit moment zijn onze plannen nog niet concreet, maar ik ga ervan uit dat zij medio september/oktober vaste vormen krijgen en geintroduceerd kunnen worden.
Tot die tijd zou ik het fijn vinden wanneer u St. Dierenthuis hierover niet informeert. Dat doen wij graag rechtstreeks met eigen initiatief en op een door ons gekozen moment.
Met vriendelijke groeten,
Monique Hoogvliet
Huh? Dat klinkt net alsof ze ons idee jattenquote:
Jaquote:Op maandag 10 augustus 2009 16:45 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Huh? Dat klinkt net alsof ze ons idee jatten
of lees ik het verkeerd?
quote:Op maandag 10 augustus 2009 17:00 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Jaja spuit elf, maar ik lees hier niet dagelijks mee...
Wat gaat primeval doen dan?
quote:Geachte mevrouw Qwea,
Zoals beloofd zou ik nog even terugkomen op uw verzoek om uw asielactie te ondersteunen met sponsoring en/of producten.
Hierop kan ik u als volgt berichten:
Wij zullen géén ondersteuning geven aan deze actie, maar daarentegen nemen wij het doel, de Stichting Dierenthuis, wèl op in een nieuw plan dat wij momenteel aan het ontwikkelen zijn. Daarbij zullen verschillende (dieren-)doelen in aanmerking komen voor financiële ondersteuning door onze klanten en afnemers, waaronder deze stichting dus.
Ervan uitgaande dat het uw uiteindelijke doelstelling is dat onder andere deze stichting, maar ook andere goede (dieren-)doelen, door bedrijven als het onze ondersteund gaan worden, vertrouw ik erop dat wij, ondanks onze afwijzing op uw eigen activiteit, toch tegemoet zullen kunnen komen aan uw wensen!
Ik dank u hartelijk voor het onder onze aandacht brengen van de Stichting Dierenthuis en ik wens u veel succes met uw asielactie.
Met vriendelijke groeten,
PrimeVal bv
Monique Hoogvliet
Nu welquote:Op maandag 10 augustus 2009 17:40 schreef zoeperzazke het volgende:
Ik sta trouwens nog niet in de OP of wel?
Echt niet????quote:Op maandag 10 augustus 2009 17:40 schreef zoeperzazke het volgende:
Ik sta trouwens nog niet in de OP of wel?
Nee, de enige die ik vandaag groen heb gevraagd is iemand die Qwea aan me vroeg.quote:Op maandag 10 augustus 2009 17:56 schreef Ingetje79 het volgende:
Greys, had jij Heaven7 al groen gevraagd?
Nu dan?quote:Op maandag 10 augustus 2009 18:00 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee, de enige die ik vandaag groen heb gevraagd is iemand die Qwea aan me vroeg.
En dat was niet Heaven7. Had ik dat moeten doen?Skoezie.
Sorry, we hadden het te druk met slenteren en we dachten van elkaar dat we het hadden aangevraagd.quote:
Yupquote:Op maandag 10 augustus 2009 20:45 schreef DABAMaster het volgende:
bedoel je met heengaan 12 september? Dan wil ik ook wel mee!
Dat desbetreffende weekend is voor mij het enige weekend dat ik thuis benquote:Op maandag 10 augustus 2009 22:12 schreef Greys het volgende:
Nog even over ElisaB d'r superlieve idee:
Zijn er geen twee plaatsen met kat en hond in de plaatsnaam die iets dichter bij elkaar liggen?
Het enige waardoor ik er een beetje huiverig voor ben is dat we voor de 12e ook nog een weekenddag moeten hebben om de spullen te gaan kopen!
Dat schijnen we zelf ook te kunnen...maar hoe???quote:Op maandag 10 augustus 2009 22:27 schreef ElisaB het volgende:
Iemand moet écht de stand in de banner even aanpassen
Zet maar voorzichtig op 5871,07.quote:
Ban-aanvraag voor Sjaan t/m 12 septemberquote:
Heulemaal geweldig!quote:Op maandag 10 augustus 2009 22:46 schreef DABAMaster het volgende:
niet om het een of ander, maar jullie weten dat dat een ziekelijk bedrag is he?
Je bent groen! Gefeliciteerd!quote:
quote:Op maandag 10 augustus 2009 23:04 schreef TweakersOnly het volgende:
Volgens mij sta ik ook nog niet in de OP.
20 eurootjes voor 4 hotdogs, 2 voor mezelf en één namens onze twee teckels Laike en Sita (met een beetje fantasie kun je dat ook hotdogs noemen.)
Doen we DABA...quote:Op maandag 10 augustus 2009 23:24 schreef DABAMaster het volgende:
bij de volgende update ff pm'en dames, wil het graag voor jullie updaten
De helft is al uitgeschakeld.quote:
Ik had de 4000 niet eens verwacht en nu hebben we ruim 6000quote:Op maandag 10 augustus 2009 23:49 schreef JJH het volgende:
[..]
De helft is al uitgeschakeld.
Maar als ik realistich ben zie ik het ook geen 7.194 meer worden. (Al hoop ik natuurlijk van harte dat ik met dat shirt naar huis ga!)
Mijn winkeltje staat nu op € 140 en als ik me morgen wat happier voel, ga ik misschien alsnog de sponsorloop gewoon doen!quote:Op maandag 10 augustus 2009 23:54 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik had de 4000 niet eens verwacht en nu hebben we ruim 6000
Ik ga het aanpassenquote:Op maandag 10 augustus 2009 23:56 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Mijn winkeltje staat nu op € 140 en als ik me morgen wat happier voel, ga ik misschien alsnog de sponsorloop gewoon doen!
Als je te laag hebt gegokt, dan heb je de kracht van de organi-dames onderschatquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 00:06 schreef TheYoung1 het volgende:
Mss is het wel wat eerlijker, gezien het gok-topic eerder was dan het idee voor het vlooienmarkt-topic, om het laatste niet mee te tellen voor het t-shirt?
Ik ben nog niet uitgeschakkelt hoorquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 00:07 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Als je te laag hebt gegokt, dan heb je de kracht van de organi-dames onderschat
quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 00:07 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Als je te laag hebt gegokt, dan heb je de kracht van de organi-dames onderschat
Hebben jullie heulemaal geen tijd voor!!quote:
Je winkel gaat echt keihard!quote:Op maandag 10 augustus 2009 23:56 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Mijn winkeltje staat nu op € 140 en als ik me morgen wat happier voel, ga ik misschien alsnog de sponsorloop gewoon doen!
Volgens mij was het vlooienmarkt idee er al hoor. Ik meen me te herinnenen dat ik dat heb meegenomen in mijn overwegingen.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 00:06 schreef TheYoung1 het volgende:
Mss is het wel wat eerlijker, gezien het gok-topic eerder was dan het idee voor het vlooienmarkt-topic, om het laatste niet mee te tellen voor het t-shirt?
Dat zou helemaal mooi zijn!!quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 11:38 schreef Greys het volgende:
Officieel, als alles binnen komt van de Vlooienmarkt en eigenlijk twijfelt niemand daar aan, zijn we gewoon al over de 6100 heen zelfs!![]()
quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 09:36 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik had eerst orgi-dames geschreven
¤ 25,- excl. verzendkosten.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 12:11 schreef bigbird het volgende:
Zit nog te twijfelen over een tekening, wat kost die oaw? Zitten momenteel beetje krap nog, maar het is wel rete gaaf
quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 13:00 schreef Ingetje79 het volgende:
Donatie Keesjeislief is binnen![]()
Groen en Fipo...tsjek!
Ja!quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 14:23 schreef oh-oh het volgende:
Is dr een user die Keesjeislief heet???
Echt?quote:
Google is your best friend.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 14:39 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Echt?
Wat tof ( jammer dat ik niet kan zoeken op user zeg )
Graag gedaan hoorquote:Op zondag 9 augustus 2009 22:12 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Even mezelf quoten; zie nu pas dat het heel onvriendelijk lijkt![]()
Jullie beide bedankt voor de donatie
Poepoog weet volgens mij niet eens van de donatiequote:Op dinsdag 11 augustus 2009 14:09 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ben Poepoog een PM gestuurd of hij ook groen wil en Geppie!
En hartelijk bedankt voor de donatie uiteraard!
quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 14:59 schreef geppie het volgende:
[..]
Poepoog weet volgens mij niet eens van de donatiemaar ik wil wel een groen kleurtje
Tja, weet niet. Wacht maar ff tot ie reageert. Hij vindt mij geloof ik een overdreven dierenfreakquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 15:38 schreef Greys het volgende:
[..]![]()
Dan ga ik dat regelen!Nogmaals bedankt he!
En dan heb je wat uit te leggen ben ik bang aan Poepoog (ik moet steeds om die naam grinniken)
Want ik stuurde hem een PM omdat ik hem als eerste had gevonden
Zullen we Poepoog ook groen maken of alleen jou? Zeg het maar!
Heuj!!quote:Op maandag 10 augustus 2009 23:03 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Je bent groen! Gefeliciteerd! [ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 16:56 schreef JJH het volgende:
Zo, busje voor de twaalfde is daadwerkelijk geregeld en er is ook vrijgevraagd.
Wat lief van je!quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 17:38 schreef nktc het volgende:
Ik wil graag 20 euro doneren, kan iemand mij mailen waar ik het naar toe moet sturen??
Ik had twee schilderijen en twee tekeningen aangeboden. Er zijn al 2 schilderijen en 1 tekening verkocht. Dus er is er nog een over. En als er sprake is van eentje extra vind ik dat ook niet erg (als Dipkip mijn aanbod wil aannemen). Dus het is mogelijk.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 12:28 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Nok doe je ook tekeningen van twee mensen? Het lijkt me een leuk idee voor de verjaardag van mijn meneer in september. Of zijn de twee tekeningen die aangeboden worden al vergeven? Ik snap 'm niet helemaal meer namelijk
Over een schilderij doe ik wel langer. Verspreid over twee of drie dagen toch wel een aantal uren per dag. Maar als een tekening eenmaal lekker loopt en ik er goed in zit kan ik er makkelijk 3 op een dag maken.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 18:15 schreef Greys het volgende:
Nok, red je dat allemaal wel, qua tijd en drukte enzo?![]()
quote:
Ik zou er blij van worden, het t-shirt niet te winnenquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 20:11 schreef Fha het volgende:
Wat een bedrag zeg! Ik word er echt vrolijk van om te zien hoe goed het gaat
Die 6800 is zijn schatting voor het shirt hoorquote:
Nee ik jompel "gewoon" voor de stand in het vakje, de 5800quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 21:10 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Die 6800 is zijn schatting voor het shirt hoor![]()
Als iedereen vanavond z'n Vlooieninkomsten heeft geupdate zal ik ook weer updaten
Jompelen is idd geoorloofd in dit gevalquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 21:13 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nee ik jompel "gewoon" voor de stand in het vakje, de 5800
Ik vond het eerst goed gaan, maar nu zit ik haast in de fase dat ik het niet kan geloven dat het al voorbij de 5000 is gegaan, and still counting...quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 21:17 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Jompelen is idd geoorloofd in dit geval
Voorbij de 6000 is ook al een feit eigenlijk hoor!quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 21:24 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik vond het eerst goed gaan, maar nu zit ik haast in de fase dat ik het niet kan geloven dat het al voorbij de 5000 is gegaan, and still counting...![]()
![]()
Ik weet uit mijn tijd bij het asiel nog, dat het is omdat dieren gewend zijn aan een bepaald soort voer, en dat hun maag van streek kan raken (met als gevolg diarree of braken), als ze ineens op een ander merk overgaan.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 22:39 schreef Sjaeck het volgende:
Even zomaar een vraag: waarom alleen die twee merken kattenvoer?
Die stonden op de verlanglijst van Dierenthuisquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 22:39 schreef Sjaeck het volgende:
Even zomaar een vraag: waarom alleen die twee merken kattenvoer?
Zal wel voor veel dieren daar gelden tho, want dat zijn toch vaak ook niet de meest gezonde.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 22:46 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik weet uit mijn tijd bij het asiel nog, dat het is omdat dieren gewend zijn aan een bepaald soort voer, en dat hun maag van streek kan raken (met als gevolg diarree of braken), als ze ineens op een ander merk overgaan.
Gold lang niet voor alle dieren, maar het is onnodig dat risico te gaan nemen.
Wat zij zegt dus.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 22:46 schreef Greys het volgende:
[..]
Die stonden op de verlanglijst van Dierenthuis
Ze hebben daar natuurlijk allerlei dieren waar vaak 'iets' mee is en deze merken verdragen ze allemaal goed!
Dus dan hoeven ze niet uit te zoeken wel dier van de honderden wát precies kan eten!
Hallo.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 14:39 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Echt?
Wat tof ( jammer dat ik niet kan zoeken op user zeg )
Je loopt achterquote:
Ik heb zo`n vermoeden dat ze het best wel weten/ volgen.quote:
Nee, maar om de reakties te zien als ze echt verrast worden is natuurlijk onbetaalbaar.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 01:03 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Maar dat maakt het succes van de aktie er niet minder op.
Ja, dat er eerst een vrachtje met spullen zichtbaar is, en als klap op de vuurpijl volkomen onverwachts een cheque van ¤ 6.000.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 01:12 schreef tonja het volgende:
[..]
Nee, maar om de reakties te zien als ze echt verrast worden is natuurlijk onbetaalbaar.
Jep dat kom ik inderdaad. Het is trouwens of het één of het ander. Ik heb namelijk ook al geroepen dat er heul veel mensen mee kunnen rijden. Beetje een afweging dus.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 17:02 schreef Greys het volgende:
JJH, jij komt vanuit de omgeving Zwolle he, met dat busje? ()
Dan moeten we dus maken dat er veel spullen te vervoeren zijn vanuit die regio!
Naar ik heb begrepen wordt voor een klein deel spullen gekocht maar zal een groot bedrag als cheque aangeboden worden. Zer hebben daar namelijk bovengemiddeld veel dierenartskosten.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 07:42 schreef DancingPhoebe het volgende:
ZOMG dat bedrag!!!
BIZAR!!!! Ik had verwacht dat zoiets niet meer van de grond kon komen na de zeikerige nasleep van de glazen huis actie, maar lekker toch weer gelukt! En HOE!
Echt geweldig!!!
Maarrrrrrr wat ik me afvraag, we/jullie gaan toch niet voor 6000 euro dettol daar op de stoep zeten?![]()
Is ws. al besproken, maar het gaat zo sneeeeel! Met geld en geneuzel!
Kijk, dat zijn de berichten op de vroege ochtend!quote:Op woensdag 12 augustus 2009 07:29 schreef scrub_nurse het volgende:
hoihoi!
als spuit elf werd ik toch eens nieuwsgierig naar die asielactie...en ik doe mee! ik wil graag een pakket A + B!
Klopt! Hoe klein het deel wordt gaan we nog bespreken, maar ik denk dat er bij elkaar voor ergens rond de 750 euro gekocht zal gaan worden aan:quote:Op woensdag 12 augustus 2009 09:11 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Naar ik heb begrepen wordt voor een klein deel spullen gekocht maar zal een groot bedrag als cheque aangeboden worden. Zer hebben daar namelijk bovengemiddeld veel dierenartskosten.
Nee, ik denk dat we om en om moeten doen: pallet Dettol, pallet Glorix, pallet Dettol, pallet Glorix, pallet.... enz...quote:Op woensdag 12 augustus 2009 07:42 schreef DancingPhoebe het volgende:
Maarrrrrrr wat ik me afvraag, we/jullie gaan toch niet voor 6000 euro dettol daar op de stoep zeten?![]()
quote:Op woensdag 12 augustus 2009 09:30 schreef Skaai het volgende:
6400 euro. Wat goed!
En het is me weer gelukt, besluiten niet meer dan 25 euro uit te geven en dan toch nog een lens kopen op de vlooienmarkt![]()
. Het is net Ikea, je komt voor een pan maar gaat naar huis met een hele huisraad
quote:Op woensdag 12 augustus 2009 09:30 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Nee, ik denk dat we om en om moeten doen: pallet Dettol, pallet Glorix, pallet Dettol, pallet Glorix, pallet.... enz...
(nee hoor; zie boven me. Ergens)
Zeg!quote:Op woensdag 12 augustus 2009 09:50 schreef DABAMaster het volgende:
ik heb geupdate, indien niet de bedoeling hoor ik het wel
sorry, niet gezienquote:Op woensdag 12 augustus 2009 10:07 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Zeg!
Reageer eens op mijn PM,.
Of in mijn kraampje!
Het is oké!quote:
Jazeker!quote:
Kijk dat groen jou even goed staan!quote:
quote:
Ik ga met Maes samen, net als vorig jaar. Niet met de Smart volgens mij, maar misschien ook wel.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 13:50 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Greys jouw smart is al vol zeker voor de overdracht dag?
Ja lijkt me leuk en mijn auto is stukquote:Op woensdag 12 augustus 2009 14:23 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ga met Maes samen, net als vorig jaar. Niet met de Smart volgens mij, maar misschien ook wel.
Moet ik even aan haar vragen als ze terug is van vakantie volgende week!
Wil je anders mee?
Oh wat klote!quote:Op woensdag 12 augustus 2009 14:32 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Ja lijkt me leuk en mijn auto is stuk
Wanneer PM gestuurd?quote:Op woensdag 12 augustus 2009 14:43 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
ToppieIk wacht wel even af dan en kijk na mijn vakantie wie er een plekje in de auto heeft dan.
had je mijn pm nog gezien?
Greys reageert wel vaker niet, ik wacht nog steeds op antwoord nav PM meer dan week geledenquote:
quote:Op woensdag 12 augustus 2009 15:00 schreef Ingetje79 het volgende:
Delegeren Greys![]()
Volgend jaar eisen we gewoon een secretaresse![]()
Zie je, ik vergeet het écht niet zomaar klakkeloos hoorquote:En idd...die vraag bedoel ik
Je zit niet al te ver, toch? Dan kun je eventueel ook met ons meequote:Op woensdag 12 augustus 2009 14:43 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
ToppieIk wacht wel even af dan en kijk na mijn vakantie wie er een plekje in de auto heeft dan.
had je mijn pm nog gezien?
Liefquote:Op woensdag 12 augustus 2009 15:21 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Je zit niet al te ver, toch? Dan kun je eventueel ook met ons mee
quote:Op woensdag 12 augustus 2009 15:38 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
LiefStad achter de duinen is het.
Dan hoop ik dat het tussen jou en Oblivion zal gaanquote:Op woensdag 12 augustus 2009 18:19 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik ga voor mijzelf!
Mail terugquote:Op woensdag 12 augustus 2009 20:07 schreef gothic-blackie het volgende:
ik heb eindelijk me salaris, dus al een mailtje gestuurd, want ik wil ook groen
Hihihi!quote:
Wat!???quote:Op woensdag 12 augustus 2009 19:08 schreef Greys het volgende:
[..]
* G * en dan zonder spaties!
Dus ipv de O nu een G!
Hahahaaaaaahahahaha! Heb je dat niet meegekregen?quote:Op woensdag 12 augustus 2009 20:42 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Wat!???![]()
Ik doe dat al de hele actie met link kopieren en tussen [img] tags zetten![]()
*probeert
Verhipperdepip!
Ik vond het ook altijd al knap dat Greys er een stuk of 6 in 1 regel kreeg, als ik dat deed zat er altijd wel weer ergens een tagje verkeerd en dan kwam die hele link in beeldquote:Op woensdag 12 augustus 2009 20:43 schreef ChipsZak. het volgende:
Serieus? Ahahaha
Dat was toch al zó lang bekend?
Iteejer had dat voor ons geregeld en Breuls heeft het gefröbeldquote:Op woensdag 12 augustus 2009 20:45 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik vond het ook altijd al knap dat Greys er een stuk of 6 in 1 regel kreeg, als ik dat deed zat er altijd wel weer ergens een tagje verkeerd en dan kwam die hele link in beeld
Hoi Eliesquote:
Whehehe ik dacht das vast pinkquote:Op woensdag 12 augustus 2009 20:45 schreef Greys het volgende:
DP, er zit een heel eigenwijs kinky Ptje in je reeks!![]()
Hoezo mag je niet meer wijzigen?quote:Op woensdag 12 augustus 2009 20:53 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Whehehe ik dacht das vast pink
En nu maggik niet meer wijzigen
quote:Op woensdag 12 augustus 2009 20:42 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Wat!???![]()
Ik doe dat al de hele actie met link kopieren en tussen [img] tags zetten![]()
*probeert
Verhipperdepip!
Wat liefquote:Op woensdag 12 augustus 2009 22:25 schreef Ynske het volgende:
mn mams gaat nog informeren op haar werk voor hoeslakens en slopen
Heb jij al een PM of een mail terug gehad?quote:Op donderdag 13 augustus 2009 13:35 schreef retuow82 het volgende:Count me in!
Ik heb een zwak voor dieren, dit kan ik niet aan mij voorbij laten gaan. Laat maar weten op welk rekeningnummer ik mijn donatie kan storten.
Mocht het nodig zijn, ik heb een auto om spullen op te halen (regio Veghel - Uden - Oss - Schijndel) en ze de 12e af te geven bij Dierenthuis
Nee, ik heb me overigens ook niet via de email aangemeld, ik dacht ik doe dit even in dit topic. Wanneer dat nog gewenst is doe ik dat natuurlijk.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 13:45 schreef Qwea het volgende:
[..]
Heb jij al een PM of een mail terug gehad?
Neh, ik stuur je wel ff een PM met de gegevens! net zo makkelijkquote:Op donderdag 13 augustus 2009 13:49 schreef retuow82 het volgende:
[..]
Nee, ik heb me overigens ook niet via de email aangemeld, ik dacht ik doe dit even in dit topic. Wanneer dat nog gewenst is doe ik dat natuurlijk.
Worden er ook nog foto's gemaakt met de organisatie-chicks erbij?quote:Op woensdag 12 augustus 2009 01:12 schreef tonja het volgende:
[..]
Nee, maar om de reakties te zien als ze echt verrast worden is natuurlijk onbetaalbaar.
Vast wel, al willen niet alle organisatiechicks op de fotoquote:Op donderdag 13 augustus 2009 14:56 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Worden er ook nog foto's gemaakt met de organisatie-chicks erbij?
Véél he?quote:
Wel op de foto, niet op fokquote:Op donderdag 13 augustus 2009 16:10 schreef Greys het volgende:
[..]
Vast wel, al willen niet alle organisatiechicks op de foto
[..]
Véél he?![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |