Wat zij zegt dus.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 22:46 schreef Greys het volgende:
[..]
Die stonden op de verlanglijst van Dierenthuis
Ze hebben daar natuurlijk allerlei dieren waar vaak 'iets' mee is en deze merken verdragen ze allemaal goed!
Dus dan hoeven ze niet uit te zoeken wel dier van de honderden wát precies kan eten!

Hallo.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 14:39 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Echt?
Wat tof ( jammer dat ik niet kan zoeken op user zeg )

Je loopt achterquote:

Ik heb zo`n vermoeden dat ze het best wel weten/ volgen.quote:

Nee, maar om de reakties te zien als ze echt verrast worden is natuurlijk onbetaalbaar.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 01:03 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Maar dat maakt het succes van de aktie er niet minder op.

Ja, dat er eerst een vrachtje met spullen zichtbaar is, en als klap op de vuurpijl volkomen onverwachts een cheque van ¤ 6.000.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 01:12 schreef tonja het volgende:
[..]
Nee, maar om de reakties te zien als ze echt verrast worden is natuurlijk onbetaalbaar.

Jep dat kom ik inderdaad. Het is trouwens of het één of het ander. Ik heb namelijk ook al geroepen dat er heul veel mensen mee kunnen rijden. Beetje een afweging dus.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 17:02 schreef Greys het volgende:
JJH, jij komt vanuit de omgeving Zwolle he, met dat busje? ()
Dan moeten we dus maken dat er veel spullen te vervoeren zijn vanuit die regio!

Naar ik heb begrepen wordt voor een klein deel spullen gekocht maar zal een groot bedrag als cheque aangeboden worden. Zer hebben daar namelijk bovengemiddeld veel dierenartskosten.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 07:42 schreef DancingPhoebe het volgende:
ZOMG dat bedrag!!!
BIZAR!!!! Ik had verwacht dat zoiets niet meer van de grond kon komen na de zeikerige nasleep van de glazen huis actie, maar lekker toch weer gelukt! En HOE!
Echt geweldig!!!
Maarrrrrrr wat ik me afvraag, we/jullie gaan toch niet voor 6000 euro dettol daar op de stoep zeten?![]()
Is ws. al besproken, maar het gaat zo sneeeeel! Met geld en geneuzel!

Kijk, dat zijn de berichten op de vroege ochtend!quote:Op woensdag 12 augustus 2009 07:29 schreef scrub_nurse het volgende:
hoihoi!
als spuit elf werd ik toch eens nieuwsgierig naar die asielactie...en ik doe mee! ik wil graag een pakket A + B!

Klopt! Hoe klein het deel wordt gaan we nog bespreken, maar ik denk dat er bij elkaar voor ergens rond de 750 euro gekocht zal gaan worden aan:quote:Op woensdag 12 augustus 2009 09:11 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Naar ik heb begrepen wordt voor een klein deel spullen gekocht maar zal een groot bedrag als cheque aangeboden worden. Zer hebben daar namelijk bovengemiddeld veel dierenartskosten.

Nee, ik denk dat we om en om moeten doen: pallet Dettol, pallet Glorix, pallet Dettol, pallet Glorix, pallet.... enz...quote:Op woensdag 12 augustus 2009 07:42 schreef DancingPhoebe het volgende:
Maarrrrrrr wat ik me afvraag, we/jullie gaan toch niet voor 6000 euro dettol daar op de stoep zeten?![]()

quote:Op woensdag 12 augustus 2009 09:30 schreef Skaai het volgende:
6400 euro. Wat goed!
En het is me weer gelukt, besluiten niet meer dan 25 euro uit te geven en dan toch nog een lens kopen op de vlooienmarkt![]()
. Het is net Ikea, je komt voor een pan maar gaat naar huis met een hele huisraad
quote:Op woensdag 12 augustus 2009 09:30 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Nee, ik denk dat we om en om moeten doen: pallet Dettol, pallet Glorix, pallet Dettol, pallet Glorix, pallet.... enz...
(nee hoor; zie boven me. Ergens)

Zeg!quote:Op woensdag 12 augustus 2009 09:50 schreef DABAMaster het volgende:
ik heb geupdate, indien niet de bedoeling hoor ik het wel

sorry, niet gezienquote:Op woensdag 12 augustus 2009 10:07 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Zeg!
Reageer eens op mijn PM,.
Of in mijn kraampje!

Het is oké!quote:

Jazeker!quote:
Kijk dat groen jou even goed staan!quote:

quote:

Ik ga met Maes samen, net als vorig jaar. Niet met de Smart volgens mij, maar misschien ook wel.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 13:50 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Greys jouw smart is al vol zeker voor de overdracht dag?

Ja lijkt me leuk en mijn auto is stukquote:Op woensdag 12 augustus 2009 14:23 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ga met Maes samen, net als vorig jaar. Niet met de Smart volgens mij, maar misschien ook wel.
Moet ik even aan haar vragen als ze terug is van vakantie volgende week!
Wil je anders mee?

Oh wat klote!quote:Op woensdag 12 augustus 2009 14:32 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Ja lijkt me leuk en mijn auto is stuk

Wanneer PM gestuurd?quote:Op woensdag 12 augustus 2009 14:43 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
ToppieIk wacht wel even af dan en kijk na mijn vakantie wie er een plekje in de auto heeft dan.
had je mijn pm nog gezien?

Greys reageert wel vaker niet, ik wacht nog steeds op antwoord nav PM meer dan week geledenquote:

quote:Op woensdag 12 augustus 2009 15:00 schreef Ingetje79 het volgende:
Delegeren Greys![]()
Volgend jaar eisen we gewoon een secretaresse![]()
Zie je, ik vergeet het écht niet zomaar klakkeloos hoorquote:En idd...die vraag bedoel ik

Je zit niet al te ver, toch? Dan kun je eventueel ook met ons meequote:Op woensdag 12 augustus 2009 14:43 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
ToppieIk wacht wel even af dan en kijk na mijn vakantie wie er een plekje in de auto heeft dan.
had je mijn pm nog gezien?

Liefquote:Op woensdag 12 augustus 2009 15:21 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Je zit niet al te ver, toch? Dan kun je eventueel ook met ons mee

quote:Op woensdag 12 augustus 2009 15:38 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
LiefStad achter de duinen is het.

Dan hoop ik dat het tussen jou en Oblivion zal gaanquote:Op woensdag 12 augustus 2009 18:19 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik ga voor mijzelf!

Mail terugquote:Op woensdag 12 augustus 2009 20:07 schreef gothic-blackie het volgende:
ik heb eindelijk me salaris, dus al een mailtje gestuurd, want ik wil ook groen

Hihihi!quote:

Wat!???quote:Op woensdag 12 augustus 2009 19:08 schreef Greys het volgende:
[..]
* G * en dan zonder spaties!
Dus ipv de O nu een G!

Hahahaaaaaahahahaha! Heb je dat niet meegekregen?quote:Op woensdag 12 augustus 2009 20:42 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Wat!???![]()
Ik doe dat al de hele actie met link kopieren en tussen [img] tags zetten![]()
*probeert
Verhipperdepip!

Ik vond het ook altijd al knap dat Greys er een stuk of 6 in 1 regel kreeg, als ik dat deed zat er altijd wel weer ergens een tagje verkeerd en dan kwam die hele link in beeldquote:Op woensdag 12 augustus 2009 20:43 schreef ChipsZak. het volgende:
Serieus? Ahahaha
Dat was toch al zó lang bekend?

Iteejer had dat voor ons geregeld en Breuls heeft het gefröbeldquote:Op woensdag 12 augustus 2009 20:45 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik vond het ook altijd al knap dat Greys er een stuk of 6 in 1 regel kreeg, als ik dat deed zat er altijd wel weer ergens een tagje verkeerd en dan kwam die hele link in beeld

Hoi Eliesquote:

Whehehe ik dacht das vast pinkquote:Op woensdag 12 augustus 2009 20:45 schreef Greys het volgende:
DP, er zit een heel eigenwijs kinky Ptje in je reeks!![]()

Hoezo mag je niet meer wijzigen?quote:Op woensdag 12 augustus 2009 20:53 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Whehehe ik dacht das vast pink
En nu maggik niet meer wijzigen

quote:Op woensdag 12 augustus 2009 20:42 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Wat!???![]()
Ik doe dat al de hele actie met link kopieren en tussen [img] tags zetten![]()
*probeert
Verhipperdepip!

Wat liefquote:Op woensdag 12 augustus 2009 22:25 schreef Ynske het volgende:
mn mams gaat nog informeren op haar werk voor hoeslakens en slopen

Heb jij al een PM of een mail terug gehad?quote:Op donderdag 13 augustus 2009 13:35 schreef retuow82 het volgende:Count me in!
Ik heb een zwak voor dieren, dit kan ik niet aan mij voorbij laten gaan. Laat maar weten op welk rekeningnummer ik mijn donatie kan storten.
Mocht het nodig zijn, ik heb een auto om spullen op te halen (regio Veghel - Uden - Oss - Schijndel) en ze de 12e af te geven bij Dierenthuis

Nee, ik heb me overigens ook niet via de email aangemeld, ik dacht ik doe dit even in dit topic. Wanneer dat nog gewenst is doe ik dat natuurlijk.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 13:45 schreef Qwea het volgende:
[..]
Heb jij al een PM of een mail terug gehad?

Neh, ik stuur je wel ff een PM met de gegevens! net zo makkelijkquote:Op donderdag 13 augustus 2009 13:49 schreef retuow82 het volgende:
[..]
Nee, ik heb me overigens ook niet via de email aangemeld, ik dacht ik doe dit even in dit topic. Wanneer dat nog gewenst is doe ik dat natuurlijk.

Worden er ook nog foto's gemaakt met de organisatie-chicks erbij?quote:Op woensdag 12 augustus 2009 01:12 schreef tonja het volgende:
[..]
Nee, maar om de reakties te zien als ze echt verrast worden is natuurlijk onbetaalbaar.

Vast wel, al willen niet alle organisatiechicks op de fotoquote:Op donderdag 13 augustus 2009 14:56 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Worden er ook nog foto's gemaakt met de organisatie-chicks erbij?
Véél he?quote:

Wel op de foto, niet op fokquote:Op donderdag 13 augustus 2009 16:10 schreef Greys het volgende:
[..]
Vast wel, al willen niet alle organisatiechicks op de foto
[..]
Véél he?![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |