Jazeker!quote:
Kijk dat groen jou even goed staan!quote:
quote:
Ik ga met Maes samen, net als vorig jaar. Niet met de Smart volgens mij, maar misschien ook wel.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 13:50 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Greys jouw smart is al vol zeker voor de overdracht dag?
Ja lijkt me leuk en mijn auto is stukquote:Op woensdag 12 augustus 2009 14:23 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ga met Maes samen, net als vorig jaar. Niet met de Smart volgens mij, maar misschien ook wel.
Moet ik even aan haar vragen als ze terug is van vakantie volgende week!
Wil je anders mee?
Oh wat klote!quote:Op woensdag 12 augustus 2009 14:32 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Ja lijkt me leuk en mijn auto is stuk
Wanneer PM gestuurd?quote:Op woensdag 12 augustus 2009 14:43 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
ToppieIk wacht wel even af dan en kijk na mijn vakantie wie er een plekje in de auto heeft dan.
had je mijn pm nog gezien?
Greys reageert wel vaker niet, ik wacht nog steeds op antwoord nav PM meer dan week geledenquote:
quote:Op woensdag 12 augustus 2009 15:00 schreef Ingetje79 het volgende:
Delegeren Greys![]()
Volgend jaar eisen we gewoon een secretaresse![]()
Zie je, ik vergeet het écht niet zomaar klakkeloos hoorquote:En idd...die vraag bedoel ik
Je zit niet al te ver, toch? Dan kun je eventueel ook met ons meequote:Op woensdag 12 augustus 2009 14:43 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
ToppieIk wacht wel even af dan en kijk na mijn vakantie wie er een plekje in de auto heeft dan.
had je mijn pm nog gezien?
Liefquote:Op woensdag 12 augustus 2009 15:21 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Je zit niet al te ver, toch? Dan kun je eventueel ook met ons mee
quote:Op woensdag 12 augustus 2009 15:38 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
LiefStad achter de duinen is het.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |