Nee, de enige die ik vandaag groen heb gevraagd is iemand die Qwea aan me vroeg.quote:Op maandag 10 augustus 2009 17:56 schreef Ingetje79 het volgende:
Greys, had jij Heaven7 al groen gevraagd?
Nu dan?quote:Op maandag 10 augustus 2009 18:00 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee, de enige die ik vandaag groen heb gevraagd is iemand die Qwea aan me vroeg.
En dat was niet Heaven7. Had ik dat moeten doen?Skoezie.
Sorry, we hadden het te druk met slenteren en we dachten van elkaar dat we het hadden aangevraagd.quote:
Yupquote:Op maandag 10 augustus 2009 20:45 schreef DABAMaster het volgende:
bedoel je met heengaan 12 september? Dan wil ik ook wel mee!
Dat desbetreffende weekend is voor mij het enige weekend dat ik thuis benquote:Op maandag 10 augustus 2009 22:12 schreef Greys het volgende:
Nog even over ElisaB d'r superlieve idee:
Zijn er geen twee plaatsen met kat en hond in de plaatsnaam die iets dichter bij elkaar liggen?
Het enige waardoor ik er een beetje huiverig voor ben is dat we voor de 12e ook nog een weekenddag moeten hebben om de spullen te gaan kopen!
Dat schijnen we zelf ook te kunnen...maar hoe???quote:Op maandag 10 augustus 2009 22:27 schreef ElisaB het volgende:
Iemand moet écht de stand in de banner even aanpassen
Zet maar voorzichtig op 5871,07.quote:
Ban-aanvraag voor Sjaan t/m 12 septemberquote:
Heulemaal geweldig!quote:Op maandag 10 augustus 2009 22:46 schreef DABAMaster het volgende:
niet om het een of ander, maar jullie weten dat dat een ziekelijk bedrag is he?
Je bent groen! Gefeliciteerd!quote:
quote:Op maandag 10 augustus 2009 23:04 schreef TweakersOnly het volgende:
Volgens mij sta ik ook nog niet in de OP.
20 eurootjes voor 4 hotdogs, 2 voor mezelf en één namens onze twee teckels Laike en Sita (met een beetje fantasie kun je dat ook hotdogs noemen.)
Doen we DABA...quote:Op maandag 10 augustus 2009 23:24 schreef DABAMaster het volgende:
bij de volgende update ff pm'en dames, wil het graag voor jullie updaten
De helft is al uitgeschakeld.quote:
Ik had de 4000 niet eens verwacht en nu hebben we ruim 6000quote:Op maandag 10 augustus 2009 23:49 schreef JJH het volgende:
[..]
De helft is al uitgeschakeld.
Maar als ik realistich ben zie ik het ook geen 7.194 meer worden. (Al hoop ik natuurlijk van harte dat ik met dat shirt naar huis ga!)
Mijn winkeltje staat nu op € 140 en als ik me morgen wat happier voel, ga ik misschien alsnog de sponsorloop gewoon doen!quote:Op maandag 10 augustus 2009 23:54 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik had de 4000 niet eens verwacht en nu hebben we ruim 6000
Ik ga het aanpassenquote:Op maandag 10 augustus 2009 23:56 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Mijn winkeltje staat nu op € 140 en als ik me morgen wat happier voel, ga ik misschien alsnog de sponsorloop gewoon doen!
Als je te laag hebt gegokt, dan heb je de kracht van de organi-dames onderschatquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 00:06 schreef TheYoung1 het volgende:
Mss is het wel wat eerlijker, gezien het gok-topic eerder was dan het idee voor het vlooienmarkt-topic, om het laatste niet mee te tellen voor het t-shirt?
Ik ben nog niet uitgeschakkelt hoorquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 00:07 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Als je te laag hebt gegokt, dan heb je de kracht van de organi-dames onderschat
quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 00:07 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Als je te laag hebt gegokt, dan heb je de kracht van de organi-dames onderschat
Hebben jullie heulemaal geen tijd voor!!quote:
Je winkel gaat echt keihard!quote:Op maandag 10 augustus 2009 23:56 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Mijn winkeltje staat nu op € 140 en als ik me morgen wat happier voel, ga ik misschien alsnog de sponsorloop gewoon doen!
Volgens mij was het vlooienmarkt idee er al hoor. Ik meen me te herinnenen dat ik dat heb meegenomen in mijn overwegingen.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 00:06 schreef TheYoung1 het volgende:
Mss is het wel wat eerlijker, gezien het gok-topic eerder was dan het idee voor het vlooienmarkt-topic, om het laatste niet mee te tellen voor het t-shirt?
Dat zou helemaal mooi zijn!!quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 11:38 schreef Greys het volgende:
Officieel, als alles binnen komt van de Vlooienmarkt en eigenlijk twijfelt niemand daar aan, zijn we gewoon al over de 6100 heen zelfs!![]()
quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 09:36 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik had eerst orgi-dames geschreven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |