In veel gevallen wel, maar er worden ook zat vaak gemene steken gegeven die wel degelijk zo bedoeld zijn (en daar kan ik zelf ook wat van hoor). Tuurlijk is het lang niet altijd zo gemeen als dat het soms over komt (soms is het gewoon ontzettend moeilijk om iets te zeggen in letters zonder je gezicht erbij), maar vaak genoeg zit die venijnigheid er wel met opzet in.quote:Op zondag 9 augustus 2009 17:42 schreef RockabeIIa het volgende:
Ik denk dat het vaak komt hoe je zelf in je vel zit en dingen leest, Troel. En sommigen kun je 3x zeggen dat je iets niet zo bedoelt en dan nog is het niet goed.
Neuh, ik denk niet dat dat heel veel uitmaakt (jarenlange ervaringquote:Op zondag 9 augustus 2009 17:52 schreef miss_sly het volgende:
Maar met zoveel mensen bij elkaar kan de sfeer toch ook niet altijd alleen maar leuk zijn? Is dat niet een beetje veel gevraagd en onrealistisch?
En ik moet zeggen dat ik zelf, nu ik bevallen ben en een heleboel minder last heb van hormonen en onzekerheden en dipjes etc, ook veel minder nare opmerkingen zie dan voorheen. Misschien dat die diverse hormonen toch hier en daar een vertekend beeld geven?
Ik zei in het vorige deel nog dat ik het geen rotsfeer vind.quote:Op zondag 9 augustus 2009 17:33 schreef miss_sly het volgende:
De rotsfeer die ingrid en simmu kennelijk vinden dat er heerst, ervaar ik niet zo.
Er wordt door veel mensen gepost in OUD; de een ligt je wat beter dan de ander. Het is bijna net als met echte mensen. Mensen die me niet liggen, probeer ik maar te negeren als ze dingen posten waar ik weinig mee kan.
Ja, maar dat negeren valt wel mee denk ik. Vaak wordt er echt overheen gelezen. Dat is niet leuk (ik heb ook wel eens dat ik iets post waar vervolgens echt gewoon niet op gereageerd wordt en dat je denkt van nou zeg), maar als ik bijvoorbeeld naar Z&G kijk, daar probeer ik echt alles te lezen, maar tegen de tijd dat ik aan reageren toekom, dan ben ik echt gewoon de helft al weer vergeten. Hulde voor een Incantrix die alles aanstipt, ik kan dat niet. Daardoor lijkt het misschien ook soms dat ik dingen negeer, maar dat is dus helemaal niet de bedoeling. Ik neem aan dat dat bij anderen ook zo isquote:Op zondag 9 augustus 2009 18:13 schreef _Ingrid_ het volgende:
[..]
Ik zei in het vorige deel nog dat ik het geen rotsfeer vind.
Wel soms rotopmerkingen en steken onder water. Of je merkt dus dat je genegeerd wordt.
Maar lang niet altijd he.
Het is weg.quote:Op zondag 9 augustus 2009 18:22 schreef MamsX het volgende:
OUD Utrecht meet vandaag *O*
we hebben een grapjas
True... maar ja ik heb onbeperkt internet op dat ding... dus dan zal ik het gebruiken ook.quote:Op zondag 9 augustus 2009 20:30 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Telefoons zijn ook om mee te bellen. Internetten doe je op een pc
Vind ik eerlijk dat je dat zegt. Nu ik erover nadenk negeer ik sommige posts ook wel. Juist door opmerkingen (die jaren geleden dan wel) zijn gemaakt.quote:Op zondag 9 augustus 2009 21:25 schreef Belana het volgende:
ik heb geen last van rotsfeer hier. ik snap misschien wel de gevoelens van simmu en ingrid.
ik heb me persoonlijk rot geergerd aan het vreselijke dagboek gehalte van simmu's posts in het moedertopic en zelfs als ik daar iets van zei werd dat niet opgepikt. ignore mode on.
Ingrid, aan jouw posts heb ik me in het verleden ook regelmatig gestoord, dus idd negeer ik je posts tegenwoordig. misschien zijn er meer mensen die dit doen.
kleurdoos vind ik ronduit een muts die denkt dat ze de waarheid in pacht heeft en denkt dat ze grappig is door dwars tvp's te posten, ha ha. ook maar negeren, lijkt me het beste.
punt is, je kunt het niet altijd met iedereen vinden en als je je echt stoort, negeer het dan, werkt voor mij als een tiet.
lois, thanks voor de tip, ga ik uitproberen
quote:Volgens mij krijg ik half oud over me heen![]()
en let op, (mocht ik een ban hebben) dan gaan ze het op labielo gooien en zo, tis morgen 10 augustus, Mink en zo.
het zou wel héél ontzettend flauw zijn als ze het daar op zouden gooien Mous
Het zou mij niets verbazen hoor, maar mag...
Ah bedankt voor het meedenken! Helaas had ik die ook al gevonden, maar dat is 'm nietquote:Op donderdag 13 augustus 2009 19:33 schreef Ynske het volgende:
zou dat niet in t kinderkamertopic kunnen staan Stiemie?
qua opruimen kan ik alleen Opvoedobstakel nummer 1: Opruimen vinden, maar dat gaat niet specifiek over meubels
Ppff.. voor het eerst sinds de laatste update heb ik het weer helemaal terug zitten lezen... tranen weer in mijn ogen... wat een ellendige periode was dat zeg.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 19:33 schreef Ynske het volgende:
deze Help! Mijn kind heeft verdriet! evenstar?
Ik persoonlijk vind toch wel dat er een verschil zit tussen een bevestiging van een zwangerschap, die we allemaal graag krijgen, of we nou 1 of 10 jaar bezig zijn geweest, een heel ander verhaal is dan een echo waaruit blijkt dat een kindje die toch een redelijke kans had dezelfde aandoening te hebben als zijn broertje (zeker aangezien Jessai zijn niertjes ook extra in de gaten gehouden zijn tijdens de zwangerschap) in orde blijkt te zijn. Was dit niet het geval geweest dan was er nl. in dit geval een hele grote kans geweest dat Tan mss weer voor dezelfde beslissing was komen te staan als de vorige keer.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 13:32 schreef mijsje het volgende:
en toch... vind ik het niet helemaal terecht, want toen iemand die erg moeilijk zwanger werd eindelijk een knipperend lichtje had, mocht dat niet in de update... hoe blij ik ook ben voor Tan, en dat ben ik heel erg, vind ik het dan weer lullig tegenover anderen... alsof het bij anderen in hun situatie dus minder bijzonder is dan hier bij Tan...
sorry als ik tegen zere benen aanschop, maar goed, dat is mijn mening... mag weggehaald worden als mensen het er niet mee eens zijn hoor...
Gij snellequote:
Denk met het opvoeden, E-nummervrij lijkt mij onmogelijk...quote:
Zou zomaar een van de E's in ontbijtkoek kunnen zijn... E's zijn toegestane hulpstoffen, niet per definitie slechte dingen in je eten.quote:E150 : Karamel, Caramel, Gebrande SuikerRubriekKleurstof (E100-E200)
maar wel met 2 posts in andere topics...onder het mom van; dan valt het niet zo op?quote:Op woensdag 19 augustus 2009 15:31 schreef Estrys het volgende:
Dames modjes, volgens mij is er weer eentje reclame aan het maken in v&a en leukste webwinkels.
* Sjeekie_Beekie komt Lois even een dikke schouderklop geven voor de tip van de eeuwquote:Op zondag 9 augustus 2009 19:08 schreef Lois het volgende:
[..]
Het is weg.
Handige tip!!
Voor de mensen die het fototopic amper tot niet meer openkrijgen op hun EEE-tjes of andere laptops (al dan niet gedoopt zijn in voetenbruisbadjes)
In je opties, in het tabblad Topicgallery, even postgalleries™ weergeven en albumfunctie gebruiken? aanzetten.
Dan krijg je alle foto's automatisch kleiner in je scherm, en dat werkt als een tiet!
Ja, ik ben haar ook erg dankbaar,quote:Op woensdag 19 augustus 2009 17:07 schreef Sjeekie_Beekie het volgende:
[..]
* Sjeekie_Beekie komt Lois even een dikke schouderklop geven voor de tip van de eeuw![]()
.
quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 21:55 schreef Danny het volgende:
Zoals wellicht bekend was FOK! eerder vandaag het slachtoffer van een hacker.
[...]
Een ieder die wil voorkomen dat hij zich alsnog toegang verschaft tot zijn of haar account wordt verzocht een nieuw wachtwoord in te stellen.
quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 13:59 schreef Laton het volgende:
ow ja zo gaan die dingen hier he. tegengeluid en gelijk maar posts wissen. om te kotsen gewoon.
uhhh peutertopic bedoelde ikquote:Op vrijdag 4 september 2009 21:50 schreef RockabeIIa het volgende:
In het dreumes kan ik der niet vinden...
Verder wel aangepast.
Een post daarboven staat er nog 1 met een linkquote:Op dinsdag 8 september 2009 18:31 schreef Brighteyes het volgende:
Thanks. Ik heb het aangepast.
En gemeld. Begin het nu echt knap zat te worden...
quote:Op dinsdag 8 september 2009 18:46 schreef Linda2205 het volgende:
[..]
Een post daarboven staat er nog 1 met een link
Heel oude post, ik weet het. Maar ik wilde toch even zeggen:quote:Op maandag 10 augustus 2009 12:17 schreef moussy het volgende:
Het 'excuus' autisme zal misschien nog wel om de hoek komen, zoals andere keren, maar daar veeg ik mn kont nog niet eens mee af.
Een excuus wat helemaal niet gebruikt is overigensquote:Op donderdag 10 september 2009 16:37 schreef Oxymoron het volgende:
Graag zou ik dan ook van Moussy horen, wat haar zo, stoort aan het autisme-excuus van Troel.
Ouders en kind foto's/ gelijkenissen deel 2 ?quote:Op zaterdag 12 september 2009 21:16 schreef Vicky het volgende:
ik zoek het kind/oudergelijkenisssen topic..
weet alelen nie tmeer hoe ie heet.. Help
Je bent lief!quote:Op vrijdag 11 september 2009 14:36 schreef Oxymoron het volgende:
Bedankt, BE, voor deze uitleg!
Ik probeer niemand te kwetsen, dat zal ik zo houden.
je heb de laatste post gedaan (bij 300) dan gaat hij vanzelf dichtquote:Op donderdag 17 september 2009 20:24 schreef poemojn het volgende:
waarom is het peutertopic eigenlijk op slot gegaan?
quote:Maar is het niet handiger dan om een andere naam te gaan gebruiken? Sebastian bijvoorbeeldDan is het voor de anderen ook duidelijker dat je hem niet meer bij zijn voornaam wilt noemen hier.
Nou dat dus... ben er vandaag pas achter gekomen wie Kitten nu isquote:Op donderdag 17 september 2009 21:24 schreef RockabeIIa het volgende:
Misschien dat we dan beter de namen helemaal uit de lijsten kunnen halen inderdaad. Ik snap dondersgoed waarom iemand om wat meer privacy vraagt (alleen nou juist niet van sugarNo offense, sugar!)
Ik hoop alleen dat we het niet allemaal gaan hebben over kittens, puppies, kalfjes, etc.Dat vind ik echt vreselijk.
Ja maar wie Pvoesss nu was wist ik dus ook nie! Dat werd me ook vandaag pas duidelijkquote:Op donderdag 17 september 2009 21:30 schreef Pvoesss het volgende:
hahahaa sorrymaar ik vind het zo leuk bij pvoesss passen
Dan moet je even opnieuw registreren en een nieuwe nickname aanmaken. Nicknames aanpassen wordt nooit gedaan op FOK.quote:Op donderdag 17 september 2009 21:41 schreef Guuzewuus het volgende:
Ik wil ook nog even iets vragen hierover. Ik ging S de laatste tijd ook S noemen, vooral eigenlijk omdat mijn gebruikersnaam zo op mijn echte naam lijkt en mensen me hier (veelal onbewust) afkorten naar mijn echte naam. Kan ik anders mijn gebruikersnaam aanpassen? Zodat de combi G-S minder overduidelijk is?
En ik ben heel erg op mijn pirvacy gesteld eigenlijk (weet je nog dat ik mijn levensverhaal weg had laten halen en weer terug moest zetten), alleen tegelijkertijd ook impulsief
.
Ik wil net zo als Pvoes met kitten helemaal iets anders eigenlijk.
quote:Op donderdag 17 september 2009 21:45 schreef owlet het volgende:
Het is toch ook mogelijk om gewoon vanaf nu niet meer de namen van je kinderen te gebruiken en over te gaan op iinitialen, valse namen, oudste-jongste, noem maar op? Daar hoeven toch geen lijstjes voor aangepast te worden? Iemand die lijstjes terug gaat zoeken komt ook wel via je eigen postgeschiedenis, een forumsearch of google bij info over je kinderen.
Als je echt helemaal anoniem wilt blijven vanaf nu dan lijkt me een kloon de enige optie, toch?
Jawel Rocka, je hebt gelijkquote:Op donderdag 17 september 2009 21:45 schreef RockabeIIa het volgende:
Maar jullie snappen toch wel dat je op een openbaar Nederlands forum post waar iedereen mee kan lezen? Dat wist je toch van tevoren ook wel?
Oh trouwens, dit is niet om een discussie of gesprek af te kappen hoor, meer om aan te geven dat we ons als modjes op een gezamelijk standpunt gaan bezinnen.quote:Op donderdag 17 september 2009 21:44 schreef Brighteyes het volgende:
We gaan even in conclaaf achter de schermen en dan komen we er nog wel op terug.
Daar ga ik denk ik mijn verlof eens aan opofferenquote:Op donderdag 17 september 2009 21:45 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Dan moet je even opnieuw registreren en een nieuwe nickname aanmaken. Nicknames aanpassen wordt nooit gedaan op FOK.
Nou, als het dan toch aangepast gaat worden, dan gelijk goed he, dus de lijstjes in alle 217 babietjes-topics 52 dreumestopics 38 peutertopics en 39 kleutertopicsquote:Op donderdag 17 september 2009 21:45 schreef owlet het volgende:
Daar hoeven toch geen lijstjes voor aangepast te worden? Iemand die lijstjes terug gaat zoeken komt ook wel via je eigen postgeschiedenis, een forumsearch of google bij info over je kinderen.
Als je echt helemaal anoniem wilt blijven vanaf nu dan lijkt me een kloon de enige optie, toch?
quote:Op donderdag 17 september 2009 21:54 schreef easy-going het volgende:
[..]
Nou, als het dan toch aangepast gaat worden, dan gelijk goed he, dus de lijstjes in alle 217 babietjes-topics 52 dreumestopics 38 peutertopics en 39 kleutertopics
Volgens mij is het gewoon een open sollicitatie van Easy!quote:Op donderdag 17 september 2009 22:02 schreef Brighteyes het volgende:Easy, dat dus idd!
![]()
![]()
Dacht het niet he!
ik weet, maar een leek weet ook niet allesquote:Op donderdag 17 september 2009 22:00 schreef poemojn het volgende:
is heel simpel Evenstar, google maar op Arwen anafylactisch.
Daar ben ik het helemaal mee eens. Ik vind het eerlijk gezegd wel erg jammer dat zoveel mensen de namen van hun kinderen niet meer hier willen hebben. Het schept zo'n afstand.quote:Op donderdag 17 september 2009 22:34 schreef Swetsenegger het volgende:
En wat is er zo verschrikkelijk aan dat iemand weet dat mijn kinderen Saskia, Tijn en NIenke heten? Dat weten ze hier in de straat ook.
En of er nog Mariakaakjes getracteerd wordenquote:Op donderdag 17 september 2009 22:38 schreef Vicky het volgende:
Vraag me dan ook af of er dan ook geen foto's van die kinderen geplaatst gaat worden.
Dan is het probleem niet de namen van je kinderen, maar dat verhaal dat je je op zondag in de kettingen altijd lekker laat afrossen door je man.quote:Op donderdag 17 september 2009 22:41 schreef Brighteyes het volgende:
Het gaat ze er niet om dat die namen van de kinderen niet bekend mogen worden als wel dat door de combinatie van Sasha en Oscar ikzelf heel makkelijk te identificeren ben bijvoorbeeld. En als ik hier dan dingen zou zetten waarvan ik níet zou willen dat de buuf ze weet...
Heet ze zo niet dan?quote:Op donderdag 17 september 2009 22:48 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Stoort men zich er ook aan dat ik mijn dochter gebakje noem? Dan wil ik daar best mee stoppen
Jouw dochter zie ik gewoon als Beppiequote:Op donderdag 17 september 2009 22:48 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Mijn oudste wil niet herkenbaar zijn op internet in mijn verhalen over hem, hij kan zichzelf googlen en als hij dat kan..kunnen zijn klasgenootjes dat ook.
Sowieso post ik al geen dingen die prive zijn, die bespreken we wel binnenshuis
Stoort men zich er ook aan dat ik mijn dochter gebakje noem? Dan wil ik daar best mee stoppen
Easy die iets niet durft te zeggenquote:Op donderdag 17 september 2009 22:51 schreef easy-going het volgende:
[..]
Heet ze zo niet dan?
Ik vond het ook al zo'n rare naammaarja, om dat nu zomaar te zeggen
quote:Op donderdag 17 september 2009 22:43 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Dan is het probleem niet de namen van je kinderen, maar dat verhaal dat je je op zondag in de kettingen altijd lekker laat afrossen door je man.
Het is een vóórbeeld
Dat lijkt me makkelijker te verwijderen dan tientallen verwijzingen naar je kinderen.
Dat weten de meeste buren allang.. gipsmuren, rijtjeshuizen, Nederland..quote:Op donderdag 17 september 2009 22:43 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Dan is het probleem niet de namen van je kinderen, maar dat verhaal dat je je op zondag in de kettingen altijd lekker laat afrossen door je man.
Hollewandpluggenquote:
mja true enough.quote:Op vrijdag 18 september 2009 10:17 schreef miss_sly het volgende:
Ow, huupje, ik denk dat in de voorbeelden A. wordt gebruikt, omdat dat de eerste letter van het alfabet is. In mijn geval iig wel
En over dat naar zichzelf googelen: er komt hier niets over haar te staan dat ze niet mag weten. Dus als ze zichzelf googled over enkele jaren, dan kunnen we samen teruglezen wat mama hier gepost heeft en kunnen we samen herinneringen ophalen aan die tijd. En als er dan dingen tussen zitten die ze minder leuk vindt, dan is dat zo.
Als ze groot genoeg is om, net als oudste van TF, aan te geven dat ze het niet leuk of raar of wat dan ook vindt dat ik op internet over haar praat, dan zal ik daarmee stoppen of dat tot een minimum beperken.
Dat dus!quote:Op vrijdag 18 september 2009 10:17 schreef miss_sly het volgende:
Ow, huupje, ik denk dat in de voorbeelden A. wordt gebruikt, omdat dat de eerste letter van het alfabet is. In mijn geval iig wel
En over dat naar zichzelf googelen: er komt hier niets over haar te staan dat ze niet mag weten. Dus als ze zichzelf googled over enkele jaren, dan kunnen we samen teruglezen wat mama hier gepost heeft en kunnen we samen herinneringen ophalen aan die tijd. En als er dan dingen tussen zitten die ze minder leuk vindt, dan is dat zo.
Als ze groot genoeg is om, net als oudste van TF, aan te geven dat ze het niet leuk of raar of wat dan ook vindt dat ik op internet over haar praat, dan zal ik daarmee stoppen of dat tot een minimum beperken.
Dat zou ik toch wel heel erg jammer vinden...quote:Op vrijdag 18 september 2009 12:47 schreef Lois het volgende:
En als we de lijstjes nou eens helemaal weghalen? Zou dat een optie zijn? dat je eventueel naam en geboortedatum in je sig zet ofzo?
Jij hoopt nu op een gretig ja he?quote:Op vrijdag 18 september 2009 12:47 schreef Lois het volgende:
En als we de lijstjes nou eens helemaal weghalen? Zou dat een optie zijn? dat je eventueel naam en geboortedatum in je sig zet ofzo?
Dat vind ik eigenlijk ook wel!!!quote:Op vrijdag 18 september 2009 12:54 schreef easy-going het volgende:
En nu we toch bezig zijn, dat verjaardagstopic is ook overbodig tegenwoordig IMHO aangezien iedereen elkaar in allerlei topics feliciteerd tegenwoordig
Dat zou ik wel heel jammer vinden, idd wat Fuente zegt om even na te kijken wie bij wie hoort. Maar ook als ik denk van 'ik mis iemand een tijdje' kijk ik in het lijstje en blijkt het kindje een topic zijn opgeschoven of heb ik er compleet overheengelezen.quote:Op vrijdag 18 september 2009 12:47 schreef Lois het volgende:
Nee, dingen onder spoilers zijn gewoon googlebaarquote:Op vrijdag 18 september 2009 13:05 schreef Saffier het volgende:
[..]
Heeft het nut om de lijstjes onder een spoiler te zetten misschien?
Lijkt me een prima ideequote:Op vrijdag 18 september 2009 12:47 schreef Lois het volgende:
Neuh, maar voor het geval mijn ja ineens zou gelden voor alle lijstjesquote:Op vrijdag 18 september 2009 13:34 schreef RockabeIIa het volgende:
Troel, maar we hebben het toch helemaal niet over de Z&G lijst?
Die gedachte is ook heel lief en klantgericht haha.quote:Op vrijdag 18 september 2009 13:35 schreef Lois het volgende:
Dat namen in de lijstjes zetten van een nieuwe baby vond ik juist dat beetje extra service die wij geven, een soort "hartelijk welkom in het babietjestopic"![]()
Van mij hoeven de lijstjes echt echt niet weg, ik vind het juist heel leuk (ja ook om bij te houden) maar ik probeer gewoon af en toe wat uit om te kijken hoe jullie het willen hebben.
Daar staan nou juist helemaal geen namen van kinderen bij dus is compleet nvt.quote:Op vrijdag 18 september 2009 13:41 schreef Troel het volgende:
[..]
Neuh, maar voor het geval mijn ja ineens zou gelden voor alle lijstjes
dat jaquote:Op vrijdag 18 september 2009 13:45 schreef RockabeIIa het volgende:
she-wolf, dat heb ik ook. Ik kijk regelmatig de lijstjes door
Maar daar hoef ik eigenlijk geen naam van het kind bij te zien realiseer ik me net. Tuurlijk, maakt dat het wel leuker maar die kleintjes daar 'babbel' je niet mee, dat doe je met de moeder of vader (en de meeste namen blijven wel hangen bij mij... niet van iedereen maar dat hoeft ook niet, denk ik)
tuurlijk kan dat, gewoon verkruimelen, en dan in tasjes van de M & Squote:Op donderdag 17 september 2009 22:42 schreef easy-going het volgende:
[..]
En of er nog Mariakaakjes getracteerd worden
quote:Op vrijdag 18 september 2009 13:52 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
tuurlijk kan dat, gewoon verkruimelen, en dan in tasjes van de M & S
nee dat gebazel over a b en c is nuttig.quote:Op vrijdag 18 september 2009 13:56 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
Bedankt voor deze nuttige aanvulling
Dit vind ik persoonlijk niks. Nog even en we krijgen een OP met van die vreselijke user-icons erin.quote:Op vrijdag 18 september 2009 13:40 schreef RockabeIIa het volgende:
Het 'kan' ook zo natuurlijk:
Babietjes
15 oktober 2008: Marit1978 / dochter
20 oktober 2008: CrazyMoon / zoon
21 oktober 2008: geppie en poepoog / dochter
18 november 2008: Marie79 / zoon
20 november 2008: Owlet / dochter
24 november 2008: Igraine / dochter
etc...
Huh wanneer heb ik daar ooit een verzoek van gezien? Ik weet zeker dat ik nooit een verzoek heb geweigerd om iemand uit de lijstjes te halen. Ik kan weleens iets vergeten maar weigeren heb ik echt nog nooit gedaan!quote:Op vrijdag 18 september 2009 14:01 schreef lady-wrb het volgende:
net als easy ben ik al jaren bezig om mijn kind uit diverse lijstjes te krijgen en nu kan het ineens?
quote:Op vrijdag 18 september 2009 14:03 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Dit vind ik persoonlijk niks. Nog even en we krijgen een OP met van die vreselijke user-icons erin.
Wmb blijft het zoals het was, wie eruit wil gaat eruit, wie alleen met Q. erin wil, ook goed.
Ik vind het gebruik van alleen een letter in de postjes 'storender' dan in dat lijstje. Gewoon omdat het zo raar anoniem wordt. Mss een kwestie van wennen omdat het al jaren wel met naam en toenaam is.
Dat was voor jouw tijd, Loisquote:Op vrijdag 18 september 2009 14:05 schreef Lois het volgende:
[..]
Huh wanneer heb ik daar ooit een verzoek van gezien? Ik weet zeker dat ik nooit een verzoek heb geweigerd om iemand uit de lijstjes te halen. Ik kan weleens iets vergeten maar weigeren heb ik echt nog nooit gedaan!
Same here... en als ik het al zou willen weigeren dan zou ik daar iig altijd bericht van terug geven. Gewoon niet reageren op zoiets (hier in FB of in een PM) hebben we nog nooit gedaan...quote:Op vrijdag 18 september 2009 14:05 schreef Lois het volgende:
[..]
Huh wanneer heb ik daar ooit een verzoek van gezien? Ik weet zeker dat ik nooit een verzoek heb geweigerd om iemand uit de lijstjes te halen. Ik kan weleens iets vergeten maar weigeren heb ik echt nog nooit gedaan!
ik vind dit zo overkomen als een statistiek-lijstje..quote:Op vrijdag 18 september 2009 13:40 schreef RockabeIIa het volgende:
Het 'kan' ook zo natuurlijk:
Babietjes
15 oktober 2008: Marit1978 / dochter
20 oktober 2008: CrazyMoon / zoon
21 oktober 2008: geppie en poepoog / dochter
18 november 2008: Marie79 / zoon
20 november 2008: Owlet / dochter
24 november 2008: Igraine / dochter
etc...
Hartstikke! Bedankt!quote:Op vrijdag 18 september 2009 14:24 schreef RockabeIIa het volgende:
PM, zowel jij als ik zijn uit de peuterlijst nuOok goed toch?
Die opmerking van mij kon je met een korretlje zout nemen hequote:Op vrijdag 18 september 2009 14:05 schreef Lois het volgende:
[..]
Ik weet zeker dat ik nooit een verzoek heb geweigerd om iemand uit de lijstjes te halen. Ik kan weleens iets vergeten maar weigeren heb ik echt nog nooit gedaan!
Echt? Ben ik zo'n zeef?quote:Op vrijdag 18 september 2009 19:45 schreef Lois het volgende:
Guuz omdat S. niet "hier" geboren is vermoed ik dat je er ergens toch om gevraagd hebt, want ik doe dat nooit uit mezelf, en de geboortedatum kan ik ook niet raden
Vermoed ik he, ik weet het niet zeker.
Ze is eruit in ieder geval
quote:Op vrijdag 18 september 2009 20:14 schreef Guuzewuus het volgende:
Je hebt gelijk Lois, ik heb erom gevraagd. Sorry!!! Ik ben even gaan zoeken en meteen in mijn eerste dreumespost vroeg ik erom.
Het is toch te erg![]()
Wrsch slaat de sire campagne over dat mensen zich bewust moeten zijn van wat er allemaal kan met informatie die op het web staat aan...quote:Op vrijdag 18 september 2009 20:34 schreef sjak het volgende:
[..]![]()
Dan mag het ook nooit meer weg![]()
Ik begrijp de hele omslag naar letters ineens helemaal niet.
Wat is er gebeurd?
quote:Op zondag 20 september 2009 21:05 schreef Brighteyes het volgende:![]()
![]()
Dit vind ik als ik google op 'Sasha Oscar'...![]()
wat zij zegtquote:Op zondag 20 september 2009 21:48 schreef Vicky het volgende:
als je het bankje opent krijgt je een popup dat je naam en ww in moet vullen..
en dat is ws. de avatar van Macka
Van de kids en mijn lief is niks te vinden. Van mij welquote:Op maandag 21 september 2009 09:55 schreef vrouwtje-theelepel het volgende:
Als je op wieowie.nl kijkt kun je precies zien wat erover je te vinden is op internet.
easyyyyyyyy, waar beeeeeeeen je? We kunnen los!quote:Op maandag 21 september 2009 10:26 schreef Lois het volgende:
BE hoe kan ik nou ontopic reacties eisen als jij met zoiets komt
Jaaa, ik was aan het werk enzo .... nu nog overigensquote:Op maandag 21 september 2009 10:33 schreef snoopy het volgende:
[..]
easyyyyyyyy, waar beeeeeeeen je? We kunnen los!
Klopt. En de foto's van Macka. En alles wat op mijn domein stond. M'n site is gisteravond laat gehackt en de provider had daarom een wachtwoord op het hele domein gezet. Als het goed is is de pop-up er af. (M'n site in ieder geval welquote:Op zondag 20 september 2009 21:48 schreef Vicky het volgende:
als je het bankje opent krijgt je een popup dat je naam en ww in moet vullen..
en dat is ws. de avatar van Macka
Ik heb de hele site weggehaald, en er staat nu iets tijdelijks. Ik stap over op andere software, en er komt meteen een nieuwe site. (Positief aangrijpen maar, die shithack.)quote:Op maandag 21 september 2009 20:36 schreef RockabeIIa het volgende:
Getver wat shit, Macka... Is het nu verholpen qua beveiliging?
(en ps. je hebt nog een PM van me liggen)
zo, hehe, ik kan ook weer eens inloggenquote:Op vrijdag 18 september 2009 14:05 schreef Lois het volgende:
[..]
Misschien je kaart verkopen op marktplaats een optie?quote:Op vrijdag 25 september 2009 22:50 schreef Oxymoron het volgende:
Ja maar, hoe moet het dan, als ze niet reageert?
Of erg ziek is?
Ik heb betaald voor het ticket, en daarna niks gehoord/gelezen van hun.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |