abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71729376
Het vorige deel: OUD Feedback topic

er hangt ook niet echt een rotsfeer.. maar het is vaak de toon die de muziek maakt.

Dat is het nadeel van een forum. Wat de een schrijft kan de ander als negatief/kritiek opvatten terwijl dat misschien helemaal niet zo bedoeld is. Er zijn geen zichtbare emoties toonbaar bij een forum.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_71729587
Ik zal nog eens een FB topic openen, het was er gewoon een met een echte rel discussie

[ Bericht 5% gewijzigd door easy-going op 09-08-2009 13:42:02 ]
Hier had uw advertentie kunnen staan :P
  zondag 9 augustus 2009 @ 13:35:51 #3
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_71729608
Ik zie geen rel
I'm so glamourous I piss glitter!
  zondag 9 augustus 2009 @ 13:51:27 #4
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_71730097
Lees het gewoon eens terug, lach erom, proost met elkaar drink een borrel
pi_71737041
De rotsfeer die ingrid en simmu kennelijk vinden dat er heerst, ervaar ik niet zo.
Er wordt door veel mensen gepost in OUD; de een ligt je wat beter dan de ander. Het is bijna net als met echte mensen. Mensen die me niet liggen, probeer ik maar te negeren als ze dingen posten waar ik weinig mee kan.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  zondag 9 augustus 2009 @ 17:39:41 #6
35189 Troel
scherp en bot
pi_71737176
Mwah, ik kan me wel vinden in het rotsfeergedoe eigenlijk. Kan niet echt zeggen dat de sfeer hier altijd even leuk is, rot is wel een groot woord, maar er hangt van tijd tot tijd best een naar sfeertje.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  zondag 9 augustus 2009 @ 17:42:01 #7
190853 RockabeIIa
pi_71737237
Ik denk dat het vaak komt hoe je zelf in je vel zit en dingen leest, Troel. En sommigen kun je 3x zeggen dat je iets niet zo bedoelt en dan nog is het niet goed.
  zondag 9 augustus 2009 @ 17:48:24 #8
35189 Troel
scherp en bot
pi_71737362
quote:
Op zondag 9 augustus 2009 17:42 schreef RockabeIIa het volgende:
Ik denk dat het vaak komt hoe je zelf in je vel zit en dingen leest, Troel. En sommigen kun je 3x zeggen dat je iets niet zo bedoelt en dan nog is het niet goed.
In veel gevallen wel, maar er worden ook zat vaak gemene steken gegeven die wel degelijk zo bedoeld zijn (en daar kan ik zelf ook wat van hoor). Tuurlijk is het lang niet altijd zo gemeen als dat het soms over komt (soms is het gewoon ontzettend moeilijk om iets te zeggen in letters zonder je gezicht erbij), maar vaak genoeg zit die venijnigheid er wel met opzet in.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_71737474
Maar met zoveel mensen bij elkaar kan de sfeer toch ook niet altijd alleen maar leuk zijn? Is dat niet een beetje veel gevraagd en onrealistisch?

En ik moet zeggen dat ik zelf, nu ik bevallen ben en een heleboel minder last heb van hormonen en onzekerheden en dipjes etc, ook veel minder nare opmerkingen zie dan voorheen. Misschien dat die diverse hormonen toch hier en daar een vertekend beeld geven?
  zondag 9 augustus 2009 @ 17:54:50 #10
35189 Troel
scherp en bot
pi_71737538
quote:
Op zondag 9 augustus 2009 17:52 schreef miss_sly het volgende:
Maar met zoveel mensen bij elkaar kan de sfeer toch ook niet altijd alleen maar leuk zijn? Is dat niet een beetje veel gevraagd en onrealistisch?

En ik moet zeggen dat ik zelf, nu ik bevallen ben en een heleboel minder last heb van hormonen en onzekerheden en dipjes etc, ook veel minder nare opmerkingen zie dan voorheen. Misschien dat die diverse hormonen toch hier en daar een vertekend beeld geven?
Neuh, ik denk niet dat dat heel veel uitmaakt (jarenlange ervaring ). Sterker, nu ik zelf onder de hormonen zit, vind ik het vaak minder dan anders
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_71738005
quote:
Op zondag 9 augustus 2009 17:33 schreef miss_sly het volgende:
De rotsfeer die ingrid en simmu kennelijk vinden dat er heerst, ervaar ik niet zo.
Er wordt door veel mensen gepost in OUD; de een ligt je wat beter dan de ander. Het is bijna net als met echte mensen. Mensen die me niet liggen, probeer ik maar te negeren als ze dingen posten waar ik weinig mee kan.
Ik zei in het vorige deel nog dat ik het geen rotsfeer vind.
Wel soms rotopmerkingen en steken onder water. Of je merkt dus dat je genegeerd wordt.
Maar lang niet altijd he.
pi_71738246
OUD Utrecht meet vandaag *O*

we hebben een grapjas
  zondag 9 augustus 2009 @ 18:55:49 #13
35189 Troel
scherp en bot
pi_71738972
quote:
Op zondag 9 augustus 2009 18:13 schreef _Ingrid_ het volgende:

[..]

Ik zei in het vorige deel nog dat ik het geen rotsfeer vind.
Wel soms rotopmerkingen en steken onder water. Of je merkt dus dat je genegeerd wordt.
Maar lang niet altijd he.
Ja, maar dat negeren valt wel mee denk ik. Vaak wordt er echt overheen gelezen. Dat is niet leuk (ik heb ook wel eens dat ik iets post waar vervolgens echt gewoon niet op gereageerd wordt en dat je denkt van nou zeg), maar als ik bijvoorbeeld naar Z&G kijk, daar probeer ik echt alles te lezen, maar tegen de tijd dat ik aan reageren toekom, dan ben ik echt gewoon de helft al weer vergeten. Hulde voor een Incantrix die alles aanstipt, ik kan dat niet. Daardoor lijkt het misschien ook soms dat ik dingen negeer, maar dat is dus helemaal niet de bedoeling. Ik neem aan dat dat bij anderen ook zo is
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  Jubileum moderator zondag 9 augustus 2009 @ 19:08:41 #14
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_71739336
quote:
Op zondag 9 augustus 2009 18:22 schreef MamsX het volgende:
OUD Utrecht meet vandaag *O*

we hebben een grapjas
Het is weg.

Handige tip!!

Voor de mensen die het fototopic amper tot niet meer openkrijgen op hun EEE-tjes of andere laptops (al dan niet gedoopt zijn in voetenbruisbadjes )
In je opties, in het tabblad Topicgallery, even postgalleries™ weergeven en albumfunctie gebruiken? aanzetten.
Dan krijg je alle foto's automatisch kleiner in je scherm, en dat werkt als een tiet!
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  zondag 9 augustus 2009 @ 19:21:25 #15
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_71739751
Lois, wat een wereld-tip!

Postaantal gelijk weer op 300 zet!
pi_71739855
oh thnx Lois! dat ga k zo instellen op mn telefoon, laden duurt een eeuwigheid en na een tijdje geeft ie het gewoon op zelfs
even kijken of dit helpt.
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  zondag 9 augustus 2009 @ 20:28:14 #17
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_71741563
Uit ervaring weet ik dat FOK! nu niet echt de geschikte site is om via je telefoon te bezoeken. Dat gaat beter op een gewone PC of Laptop. Of zou dat aan mijn telefoon liggen?
  zondag 9 augustus 2009 @ 20:30:25 #18
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_71741629
Telefoons zijn ook om mee te bellen. Internetten doe je op een pc
I`m not weird. I`m limited edition.
  zondag 9 augustus 2009 @ 20:36:40 #19
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_71741833
quote:
Op zondag 9 augustus 2009 20:30 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Telefoons zijn ook om mee te bellen. Internetten doe je op een pc
True... maar ja ik heb onbeperkt internet op dat ding... dus dan zal ik het gebruiken ook.
Al is het dan niet voor Fok!
pi_71742057
ik heb ook onbeperkt internet maar ik kom eigk alleen op fok, juist om gewoon een beetje random bij te lezen in de trein. En dat gaat eigenlijk in alle topics heel erg prima!
Het enige probleem is dat als iemand een foto of plaatje post dat mn site dan moeilijk gaat doen, daarom lijkt dit me wel handig, die foto's enzo bekijk ik thuis wel
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  zondag 9 augustus 2009 @ 21:25:35 #21
24188 Belana
kloon van belana
pi_71743295
ik heb geen last van rotsfeer hier. ik snap misschien wel de gevoelens van simmu en ingrid.
ik heb me persoonlijk rot geergerd aan het vreselijke dagboek gehalte van simmu's posts in het moedertopic en zelfs als ik daar iets van zei werd dat niet opgepikt. ignore mode on.
Ingrid, aan jouw posts heb ik me in het verleden ook regelmatig gestoord, dus idd negeer ik je posts tegenwoordig. misschien zijn er meer mensen die dit doen.
kleurdoos vind ik ronduit een muts die denkt dat ze de waarheid in pacht heeft en denkt dat ze grappig is door dwars tvp's te posten, ha ha. ook maar negeren, lijkt me het beste.

punt is, je kunt het niet altijd met iedereen vinden en als je je echt stoort, negeer het dan, werkt voor mij als een tiet.

lois, thanks voor de tip, ga ik uitproberen
stormy waters...
sailin'
  zondag 9 augustus 2009 @ 21:34:46 #22
24188 Belana
kloon van belana
pi_71743607
http://forum.fok.nl/topic/1326706 spuit elf

spam
stormy waters...
sailin'
pi_71744038
quote:
Op zondag 9 augustus 2009 21:25 schreef Belana het volgende:
ik heb geen last van rotsfeer hier. ik snap misschien wel de gevoelens van simmu en ingrid.
ik heb me persoonlijk rot geergerd aan het vreselijke dagboek gehalte van simmu's posts in het moedertopic en zelfs als ik daar iets van zei werd dat niet opgepikt. ignore mode on.
Ingrid, aan jouw posts heb ik me in het verleden ook regelmatig gestoord, dus idd negeer ik je posts tegenwoordig. misschien zijn er meer mensen die dit doen.
kleurdoos vind ik ronduit een muts die denkt dat ze de waarheid in pacht heeft en denkt dat ze grappig is door dwars tvp's te posten, ha ha. ook maar negeren, lijkt me het beste.

punt is, je kunt het niet altijd met iedereen vinden en als je je echt stoort, negeer het dan, werkt voor mij als een tiet.

lois, thanks voor de tip, ga ik uitproberen
Vind ik eerlijk dat je dat zegt. Nu ik erover nadenk negeer ik sommige posts ook wel. Juist door opmerkingen (die jaren geleden dan wel) zijn gemaakt.
  maandag 10 augustus 2009 @ 11:30:26 #24
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_71755234
[OUD SC] Het is pruimentijd

Ik vind dit onnodig grof en kwetsend.
Kan dit verwijderd worden?
  † In Memoriam † maandag 10 augustus 2009 @ 11:36:01 #25
7074 moussy
kuttekop
pi_71755407
Ik denk overigens dat ze zichzelf meer voor lul zet dan dat ze mij zal kwetsen, dat doet ze nml niet

Ik 'wist' het nml van te voren al wel.
quote:
Volgens mij krijg ik half oud over me heen en let op, (mocht ik een ban hebben) dan gaan ze het op labielo gooien en zo, tis morgen 10 augustus, Mink en zo.

het zou wel héél ontzettend flauw zijn als ze het daar op zouden gooien Mous

Het zou mij niets verbazen hoor, maar mag...
Je zou er haast een boek over schrijven!
  maandag 10 augustus 2009 @ 11:37:51 #26
190853 RockabeIIa
pi_71755470
Dan laat ik het staan. Ik had je net een PM gestuurd, moussy.
  † In Memoriam † maandag 10 augustus 2009 @ 11:40:38 #27
7074 moussy
kuttekop
pi_71755559
Sommige mensen zijn nou eenmaal ziek in hun hoofd, kan je niets aan doen, en dat weet je als je je voeten op de grote boze wereld dat internet heet zet.
  maandag 10 augustus 2009 @ 11:58:57 #28
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_71756114
Moussy, ik wil even zeggen dat ik vind dat je heel knap en waardig reageert op Troel. Soms vergeet ik bijna wat voor rare fratsen ze uithaalde vroeger, en lijkt het bijna nooit gebeurd dat ik me wel eens vreselijk op de kast heb laten jagen door d'r. Maar dit rakelt alles op.
  † In Memoriam † maandag 10 augustus 2009 @ 12:17:06 #29
7074 moussy
kuttekop
pi_71756618
Het 'excuus' autisme zal misschien nog wel om de hoek komen, zoals andere keren, maar daar veeg ik mn kont nog niet eens mee af.

Zulke mensen doen maar, maar oh oh als je zelf een sneer in de persoonlijke richting geeft. Ik mag voor haar en voor ons hopen dat het Troel nooit overkomt, want dan zal fok! nog te klein zijn.
pi_71759398
weet iemand of er ook een topic is over als je zelf iets met je eigen ouders hebt? (bijvoorbeeld het verlies van (een van) je ouders of ziekte ofzo?) OUD leek me de meest logische plek voor zo'n topic, maar ik kan nergens zoiets vinden...
  Jubileum moderator maandag 10 augustus 2009 @ 14:21:43 #31
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_71760565
Het is meer een R&P topic mijsje, of bij vragen over een bepaalde ziekte LIF.
Eva ♥ en Iris ♥
pi_71762318
thanks Lois, ik voel me daar (als ik in de topics daar kijk) niet echt thuis en vragen heb ik niet, maar toch bedankt
pi_71774468
Moussy ik wil ff zeggen dat ik je een stoer en super mens vind!

Miss-sly je komt ook rustiger over, als in je hebt jezelf weer gevonden. En hormonen tjah blyven rare dingen ;-)

En fokken met foon gaat prima op foto's na idd, dus lois thanks!
  woensdag 12 augustus 2009 @ 09:58:42 #34
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_71811182
sucht.. hardleers..

Geboortekaartjes deel 13

De leukste (kinder)webwinkels 2 zei het ietwat verkapter
Engaging Infinite Improbability Drive..
  Jubileum moderator woensdag 12 augustus 2009 @ 10:37:40 #35
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_71812080
Die verkapte heb ik iets aangepast, en in het geboortekaartjestopic kan ik er nog geen spam van maken, sorry.
Eva ♥ en Iris ♥
  woensdag 12 augustus 2009 @ 11:34:20 #36
190853 RockabeIIa
pi_71813608
Ah, ik zie nu pas dat het al meerdere mensen was opgevallen...
pi_71824500
hoi, weet iemand toevallig misschien de naam van de site waar je hele goedkope inie minie presentjes / traktaties kan kopen? Ik zoek me wezenloos en kom er gewoon niet meer op. Thanks!
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie woensdag 12 augustus 2009 @ 17:54:17 #38
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_71824670
Bedoel je Lobbes Faja?
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_71824960
je bent geweldig Ynske!!
pi_71856299
Volgens mij was er ooit een topic met tips over het opruimen van speelgoed. Niet hoe je met je kind moet opruimen, maar handige opbergmeubels enzo. Ik kan het helaas niet vinden of ben ik in de war met een andere sit?
  donderdag 13 augustus 2009 @ 19:29:33 #41
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_71856323
Vraagje aangezien ik zo met google niets gevonden krijg, maar is er ergens een topic over kinderverdriet, meen me zoiets te herinenren maar kan er ook naast zitten
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie donderdag 13 augustus 2009 @ 19:33:07 #42
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_71856425
zou dat niet in t kinderkamertopic kunnen staan Stiemie?
qua opruimen kan ik alleen Opvoedobstakel nummer 1: Opruimen vinden, maar dat gaat niet specifiek over meubels

deze Help! Mijn kind heeft verdriet! evenstar?
Today is life -

Dale Carnegie
  donderdag 13 augustus 2009 @ 19:35:51 #43
190853 RockabeIIa
pi_71856497
Evenstar, of deze: Kinderen en rouwverwerking ?
pi_71856545
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 19:33 schreef Ynske het volgende:
zou dat niet in t kinderkamertopic kunnen staan Stiemie?
qua opruimen kan ik alleen Opvoedobstakel nummer 1: Opruimen vinden, maar dat gaat niet specifiek over meubels
Ah bedankt voor het meedenken! Helaas had ik die ook al gevonden, maar dat is 'm niet Nou ja anders ga ik het zelf maar eens aanzwengelen in het kinderkamertopic.
  donderdag 13 augustus 2009 @ 19:44:43 #45
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_71856714
thanks ynske maar die was het niet , en thanks rocka, die bedoelde ik
  donderdag 13 augustus 2009 @ 20:43:10 #46
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_71858356
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
pi_71859405
Jaaaah dat is 'm Dankjewel Sugar!
  donderdag 13 augustus 2009 @ 22:58:57 #48
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_71862367
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 19:33 schreef Ynske het volgende:
deze Help! Mijn kind heeft verdriet! evenstar?
Ppff.. voor het eerst sinds de laatste update heb ik het weer helemaal terug zitten lezen... tranen weer in mijn ogen... wat een ellendige periode was dat zeg.
Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
pi_71978266
Als reactie op het update topic: ga nou ajb niet te strenge regels maken. In het geval van Tan vind ik dat het best kan, dat is zo speciaal. Een verhaal dat zo ongeveer iedereen hier kent. Net als ik een tijdje terug een update over Arwen heb gepost, dat is dan geen geboorte of 2e streepje, maar wel heel bijzonder. Moet toch niet zo moeilijk zijn?
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
  dinsdag 18 augustus 2009 @ 13:42:04 #50
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_71978277
quote:
Op dinsdag 18 augustus 2009 13:32 schreef mijsje het volgende:
en toch... vind ik het niet helemaal terecht, want toen iemand die erg moeilijk zwanger werd eindelijk een knipperend lichtje had, mocht dat niet in de update... hoe blij ik ook ben voor Tan, en dat ben ik heel erg, vind ik het dan weer lullig tegenover anderen... alsof het bij anderen in hun situatie dus minder bijzonder is dan hier bij Tan...
sorry als ik tegen zere benen aanschop, maar goed, dat is mijn mening... mag weggehaald worden als mensen het er niet mee eens zijn hoor...
Ik persoonlijk vind toch wel dat er een verschil zit tussen een bevestiging van een zwangerschap, die we allemaal graag krijgen, of we nou 1 of 10 jaar bezig zijn geweest, een heel ander verhaal is dan een echo waaruit blijkt dat een kindje die toch een redelijke kans had dezelfde aandoening te hebben als zijn broertje (zeker aangezien Jessai zijn niertjes ook extra in de gaten gehouden zijn tijdens de zwangerschap) in orde blijkt te zijn. Was dit niet het geval geweest dan was er nl. in dit geval een hele grote kans geweest dat Tan mss weer voor dezelfde beslissing was komen te staan als de vorige keer.

Een knipperend hartje is geweldig, natuurlijk, maar dat is voor iedereen zo, en niet iedereen heeft bij de 20w echo een verhoogd risico op levensbedreigende afwijkingen.

Maar goed, daar kan je dus idd over blijven twisten.

Ik persoonlijk vind het een knipperend hartje voor iemand bij wie er na 3 miskramen eindelijk een kindje blijft plakken ook bijzonderder dan de mijne bij wijze van spreken, maar dat vind ik weer iets anders dan 'lang bezig zijn', hoe definieer je dat ten eerste...
En in die zin vind ikzelf een goede uitslag van Tan's 20w echo bijzonderder dan de mijne, want bij ons was er niks bijzonders te verwachten, bij die van hen wel...
pi_71978393
maak je niet zo druk
beetje een onzin topic.... vind ik dan
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  dinsdag 18 augustus 2009 @ 13:46:25 #52
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_71978432
Ik was er al mee bezig Vicky.
pi_71978462
quote:
Op dinsdag 18 augustus 2009 13:46 schreef Brighteyes het volgende:
Ik was er al mee bezig Vicky.
Gij snelle
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_71978613
ik dacht al wel dat er op deze manier over gedacht werd, en ik ben het wel met de gedachtengang eens hoor. Ook ik ben heel blij voor Tan dat dit kindje gezond is, en dat het heel spannend was na haar vorige kindje...
maar over lang bezig zijn heb ik het niet, ik had het over erg moeilijk zwanger worden.
maar goed, zoals ik al zei, het is mijn mening. Ik vind het prima dat Tan in de updates gezet is hoor, begrijp me niet verkeerd, maar iemand die heel erg in angst zit voor de eerste echo's omdat de zwangerschap niet makkelijk gekomen is, hoort daar dan volgens mijn mening ook... geen probleem verder, dat is gewoon het gevoel dat ik erbij heb... snap je?
  dinsdag 18 augustus 2009 @ 13:55:27 #55
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_71978684
Ik kan me voorstellen dat jij dat gevoel erbij hebt.
pi_71978728
oke, dan is dat allemaal mooi uitgesproken en ben ik nog steeds heel erg blij voor Tan
pi_71984791
Ik heb gezocht naar een topic over E nummers/ Kleurstoffen in combinatie met opvoeding etc maar ik kon niets vinden.. Misschien iemand een topic waar wat info staat erover en ervaringen??. Of is het iets om aan te maken?
Ik wil E-nummer vrij opvoeden vandaar.
  dinsdag 18 augustus 2009 @ 17:33:02 #58
190853 RockabeIIa
pi_71984824
Doe je best!
  dinsdag 18 augustus 2009 @ 17:39:31 #59
24188 Belana
kloon van belana
pi_71984943
quote:
Op dinsdag 18 augustus 2009 17:33 schreef RockabeIIa het volgende:
Doe je best!
met een topic of met het opvoeden
stormy waters...
sailin'
  † In Memoriam † dinsdag 18 augustus 2009 @ 20:32:01 #60
7074 moussy
kuttekop
pi_71989803
Ik zal wel stom zijn hoor, maar waarom 'moeten' zulke stukjes in sub geschreven worden?
  dinsdag 18 augustus 2009 @ 20:46:40 #61
190853 RockabeIIa
pi_71990280
Ik ga ff nazoeken waar precies staat dat dat moet!
Als men dat gevoelsmatig doet zie ik het probleem niet, hoor...
  Licht Ontvlambaar dinsdag 18 augustus 2009 @ 21:47:14 #62
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_71992400
quote:
Op dinsdag 18 augustus 2009 17:39 schreef Belana het volgende:

[..]

met een topic of met het opvoeden
Denk met het opvoeden, E-nummervrij lijkt mij onmogelijk...
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_71992600
Valt best mee, er zijn best veel producten die het niet hebben.
En er zijn ook E nummers die geen probleem zijn maar als je ziet wat voor troep er in sommige producten zit.
In de kinderontbijtkoeken zitten 3 E-nummers hier .. In normale ontbijtkoek 0

Als je leest wat voor gevolgen sommige E nummers/Kleurstoffen kunnen hebben op kinderen

Maar goed ik had er ergens anders al een topic over gevonden
  dinsdag 18 augustus 2009 @ 21:52:51 #64
190853 RockabeIIa
pi_71992649
Jammer, ik zou het wel interessant vinden hier
pi_71992810
Ja ik wil het hier ook wel openen hoor. Daar niet van.
  dinsdag 18 augustus 2009 @ 22:02:28 #66
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_71993098
Doe maar idd. Ik was eig. ook wel erg benieuwd.
Het klinkt me nl. erg 'macrobiotisch' in de oren. Maar dat wat jij zegt over ontbijtkoek heb ik nooit geweten! Wat raar!

Oh wacht eens, is er niet ook een CUL topic hierover van Oblivion omdat haar kind er zo heel heftig op reageerde?
  dinsdag 18 augustus 2009 @ 22:20:35 #67
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_71993868
Dacht het wel BE, maar misschien een ingooi van mijnerzijden

Er lijken nl. nu steeds meer kindjes met een allergie te zijn, en gevoeligheden voor enummers etc. ( zoveelste generatie doorervingen enzo ( is volgens mij heul geen bestaand woord maar soit.
In CUL zijn er wel recepten, maar is toch meer gericht op volwassenen vind ik.
Misschien een globaler topic over dat soort dingen?
  dinsdag 18 augustus 2009 @ 22:21:26 #68
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_71993902
Oh tuurlijk, sorry, het was niet mijn bedoeling te zeggen dat het niet mocht, het was meer dat het me te binnen schoot als tip ook voor Pvoesss
  Licht Ontvlambaar dinsdag 18 augustus 2009 @ 22:22:37 #69
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_71993954
quote:
E150 : Karamel, Caramel, Gebrande SuikerRubriekKleurstof (E100-E200)
Zou zomaar een van de E's in ontbijtkoek kunnen zijn... E's zijn toegestane hulpstoffen, niet per definitie slechte dingen in je eten.

Een fijn boek om eens te lezen is 'De E in je eten', daarin wordt een heleboel utigelegd.
  dinsdag 18 augustus 2009 @ 22:22:40 #70
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_71993958
ik snap, maar als jullie goed vinden wil ik er morgen ( of misschien wel vannacht bij insomnia voorzitten of dat Pvoess het doet maakt ook niet uit
pi_71995886
ik heb een topic gemaakt.. de op mag uiteraard helemaal aangepast worden.
pi_71996567
Oh, stom! Ik was zolang bezig met mijn eerste topic aan maken dat Ireth er ook een heeft aangemaakt! Het Kinderfototopic. Wil een van de modjes de mijne sluiten? Dankjewel!
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_72011808
Dames modjes, volgens mij is er weer eentje reclame aan het maken in v&a en leukste webwinkels.
ti amo più di ieri ma meno di domani
pi_72011929
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 15:31 schreef Estrys het volgende:
Dames modjes, volgens mij is er weer eentje reclame aan het maken in v&a en leukste webwinkels.
maar wel met 2 posts in andere topics...onder het mom van; dan valt het niet zo op?
Lotte!
Noah!
  woensdag 19 augustus 2009 @ 17:07:49 #75
44200 Sjeekie_Beekie
Beter te laat, dan over tijd!
pi_72014415
quote:
Op zondag 9 augustus 2009 19:08 schreef Lois het volgende:

[..]

Het is weg.

Handige tip!!

Voor de mensen die het fototopic amper tot niet meer openkrijgen op hun EEE-tjes of andere laptops (al dan niet gedoopt zijn in voetenbruisbadjes )
In je opties, in het tabblad Topicgallery, even postgalleries™ weergeven en albumfunctie gebruiken? aanzetten.
Dan krijg je alle foto's automatisch kleiner in je scherm, en dat werkt als een tiet!
* Sjeekie_Beekie komt Lois even een dikke schouderklop geven voor de tip van de eeuw .
Weltrusten... Tot morgen zonder zorgen.
Oudste, Jongste en Lara
Mijn mietjesschema in de strijd naar een betere conditie.
pi_72015348
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 17:07 schreef Sjeekie_Beekie het volgende:

[..]

* Sjeekie_Beekie komt Lois even een dikke schouderklop geven voor de tip van de eeuw .
Ja, ik ben haar ook erg dankbaar, sommige foto's pasten gewoon niet in mn beeldscherm!
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  vrijdag 21 augustus 2009 @ 21:15:53 #77
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_72081616
Uche... Lois.... komt na deel 3 niet deel 4 van het traktatietopic?
18-11-2008 Maarten Alexander
  Jubileum moderator vrijdag 21 augustus 2009 @ 21:17:24 #78
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_72081656
Whaaa
Eva ♥ en Iris ♥
  vrijdag 21 augustus 2009 @ 21:20:53 #79
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_72081786
Ach joh, ken beuren toch?
18-11-2008 Maarten Alexander
pi_72097282
Ik weet niet of ik dit hier mag plaatsen, maar het kan maar interessant zijn:
quote:
Op zaterdag 22 augustus 2009 21:55 schreef Danny het volgende:
Zoals wellicht bekend was FOK! eerder vandaag het slachtoffer van een hacker.
[...]
Een ieder die wil voorkomen dat hij zich alsnog toegang verschaft tot zijn of haar account wordt verzocht een nieuw wachtwoord in te stellen.
  zondag 23 augustus 2009 @ 11:08:58 #81
24188 Belana
kloon van belana
pi_72097412
hoe doe je dat?
stormy waters...
sailin'
pi_72097457
Via 'profiel' kan je een nieuw wachtwoord instellen. Redelijk van boven 2 keer nieuw wachtwoord ingeven en dan onderaan bevestigen met je huidige wachtwoord.
pi_72097478
leonieke was sneller
  zondag 23 augustus 2009 @ 11:25:00 #84
190853 RockabeIIa
pi_72097833
Ff voor de duidelijkheid, de oude passwords schijnen makkelijk te achterhalen zijn, dus doe maar wel
  maandag 24 augustus 2009 @ 16:32:03 #85
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_72114699
  maandag 24 augustus 2009 @ 16:41:17 #86
190853 RockabeIIa
pi_72114964
wat een sneu figuur...
  dinsdag 25 augustus 2009 @ 21:24:11 #87
223453 Guuzewuus
Noem me maar Goizewois :-p
pi_72153491
Oh sorry jongens, ik heb er weer niks van gebakken... had even tijdelijk een verkeerde topictitel bij zwangerschap en geboorte, maar nu blijkt dat ik hem niet meer kan veranderen ... help?
  Jubileum moderator dinsdag 25 augustus 2009 @ 21:29:16 #88
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_72153724
*helpt*
Eva ♥ en Iris ♥
pi_72157629
Themafototopic: Mislukte foto's & maffe bekkies

mag gesloten worden, was al zoiets aanwezig
  woensdag 26 augustus 2009 @ 00:08:32 #90
190853 RockabeIIa
pi_72159323
Done
pi_72185677
Bix was zó aan het treuzelen. En toen ik er dan maar eentje opende, deed zij het snel ook.
Gooi mijnes maar dicht.
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
  woensdag 26 augustus 2009 @ 22:44:47 #92
190853 RockabeIIa
pi_72185828
Ok Moonah!
  donderdag 27 augustus 2009 @ 11:55:43 #93
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_72195892
Ik heb een nieuw babietjestopic geopend maar kan geen linkje maken naar de oude. De ziekenhuiscompu werkt niet mee op. Iemand wil dat vast wel even fixen?
Time is the quality of nature that keeps events from happening all at once. Lately, it doesn't seem to be working.
pi_72195930
Loïs had tegelijk met mij een topci geopend: Bevallingsverhalen deel 9 is dus de mijne... mag wel slotje op...
pi_72229846
ow ja zo gaan die dingen hier he. tegengeluid en gelijk maar posts wissen. om te kotsen gewoon.
underground forever baby
  vrijdag 28 augustus 2009 @ 14:00:44 #96
190853 RockabeIIa
pi_72229893
quote:
Op vrijdag 28 augustus 2009 13:59 schreef Laton het volgende:
ow ja zo gaan die dingen hier he. tegengeluid en gelijk maar posts wissen. om te kotsen gewoon.

Joh... Als je niet ontopic kunt reageren maar enkel en alleen je ongezouten mening wilt geven dan kun je dat verwachten.
pi_72229945
[

[ Bericht 99% gewijzigd door Lois op 28-08-2009 14:07:18 (dit doen we hier dus niet!) ]
underground forever baby
pi_72270056
Draagdoeken deel 60

En viespeuk
pi_72367814
Ehm, ik had hier Alles over (katoenen) luiers... deel 2 van moeten maken. Zou een van de mods dat willen doen?
Dank!
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
  Jubileum moderator woensdag 2 september 2009 @ 13:02:13 #100
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_72368200
Gedaan
Eva ♥ en Iris ♥
pi_72398534
Weer beginnen met roken na je zwangerschap...

beetje irritant, doet ie ook in andere topics (buiten OUD)
  donderdag 3 september 2009 @ 14:25:54 #102
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_72398805
Ik heb het weg gehaald en ik zag dat een van de admins het ook al door had.
pi_72398894
thanks
  donderdag 3 september 2009 @ 23:34:47 #104
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_72418764
  donderdag 3 september 2009 @ 23:36:05 #105
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_72418821
Oh je bent me net voor
  donderdag 3 september 2009 @ 23:41:02 #106
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_72419031
gmta
  † In Memoriam † donderdag 3 september 2009 @ 23:51:15 #107
7074 moussy
kuttekop
pi_72419439
Nou! Leuke kleertjes heur
  vrijdag 4 september 2009 @ 00:29:35 #108
190853 RockabeIIa
pi_72420655
Ze deed iig een beetje moeite...
  vrijdag 4 september 2009 @ 17:02:05 #109
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_72436723
Je kind loslaten.

niet grappig
pi_72445713
In het dreumes en peutertopic staat Sara nog in de lijst maar Saartje is al weer 4!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  vrijdag 4 september 2009 @ 21:50:17 #111
190853 RockabeIIa
pi_72446031
In het dreumes kan ik der niet vinden...
Verder wel aangepast.
pi_72446476
quote:
Op vrijdag 4 september 2009 21:50 schreef RockabeIIa het volgende:
In het dreumes kan ik der niet vinden...
Verder wel aangepast.
uhhh peutertopic bedoelde ik
tnx!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  zaterdag 5 september 2009 @ 22:14:51 #113
108648 cattie
lieve moeder
pi_72472903
Het is laat en ik ben bij V&A vergeten er kinderspullen in de titel bij te zetten. Kan iemand dat wijzigen? Sorry!
Laat maar, ikke niet meer zo wakker zijn geloof ik.
  zaterdag 5 september 2009 @ 22:16:50 #114
190853 RockabeIIa
pi_72472948
is al goed schatje
  † In Memoriam † maandag 7 september 2009 @ 18:14:33 #115
37843 lady-wrb
kortaf
pi_72525297
dr zit een tikfout in de tt van z&g
  † In Memoriam † maandag 7 september 2009 @ 18:15:46 #116
37843 lady-wrb
kortaf
pi_72525333
ik zet hierboven z&g maar als ik invoer staat er alleen een z
en als ik wil wijzigen staat het er gewoon
vouw mij maar in een loempia
  † In Memoriam † maandag 7 september 2009 @ 18:17:18 #117
37843 lady-wrb
kortaf
  maandag 7 september 2009 @ 18:21:27 #118
190853 RockabeIIa
pi_72525513
Arme arme, wat is er met jou aan de hand zeg!
pi_72556158
Onze vriend in het kinderkleertjes topic is weer terug
Lotte!
Noah!
  dinsdag 8 september 2009 @ 18:31:26 #120
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_72557166
Thanks. Ik heb het aangepast.
En gemeld. Begin het nu echt knap zat te worden...
pi_72557592
quote:
Op dinsdag 8 september 2009 18:31 schreef Brighteyes het volgende:
Thanks. Ik heb het aangepast.
En gemeld. Begin het nu echt knap zat te worden...
Een post daarboven staat er nog 1 met een link
Lotte!
Noah!
pi_72562008
spiraal
uhhhh
  dinsdag 8 september 2009 @ 21:05:05 #123
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_72562963
quote:
Op dinsdag 8 september 2009 18:46 schreef Linda2205 het volgende:

[..]

Een post daarboven staat er nog 1 met een link

Gemist. Is nu weg.
pi_72601220
ik vind OUD het meest respectvolle forum van fok.
  donderdag 10 september 2009 @ 09:40:57 #125
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_72606902
Wat een mooi compliment voor ons allemaal!

Afgezien van een valse rel zo hier en daar ben ik het trouwens helemaal met je eens!
  donderdag 10 september 2009 @ 16:37:31 #126
73004 Oxymoron
zoekt rust en ruimte
pi_72615755
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 12:17 schreef moussy het volgende:
Het 'excuus' autisme zal misschien nog wel om de hoek komen, zoals andere keren, maar daar veeg ik mn kont nog niet eens mee af.
Heel oude post, ik weet het. Maar ik wilde toch even zeggen:
Als het zo is dat ik dat een keer heb gedaan (zoals ik het lees, autisme als excuus gebruiken, onterecht?) dan wil ik daarvoor, mijn excuses aanbieden. Ik weet het niet hoe het met Troel, zit. Maar bij mij, komen gewoon veel dingen door mijn autisme. Of door mijn visie op, de wereld, die dan weer voortkomt daaruit.

Maarja ik heb dan ook een t-shirt: Ik heb autisme - wat is jouw excuus?

Als ik het doe, wil iemand het dan zeggen, en zo dat ik het kan verwijderen of anders kan uitleggen.
Graag zou ik dan ook van Moussy horen, wat haar zo, stoort aan het autisme-excuus van Troel.
Er is geen land over dat ik nog ontdekken kan. Er is alleen het eiland dat ik heet. - Ted van Lieshout
OUD Gouden Toetsenbord Award 2010!
pi_72615997
Hahah Oxy wat leuk dat je dat als T shirt hebt.. Dat vind ik echt stoer en lef hebben! (en ik durf niet eens te lopen met een t shirt waarop staat: I make milk! What's your superpower? )

En ik denk niet dat jij dat ooit op die manier hebt gedaan. Verre van zelfs.
Jij hebt het altijd juist over je eigen ik en niet zozeer dat het komt of samenhangt met/ door autisme
  donderdag 10 september 2009 @ 16:47:49 #128
35189 Troel
scherp en bot
pi_72616080
quote:
Op donderdag 10 september 2009 16:37 schreef Oxymoron het volgende:
Graag zou ik dan ook van Moussy horen, wat haar zo, stoort aan het autisme-excuus van Troel.
Een excuus wat helemaal niet gebruikt is overigens
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  donderdag 10 september 2009 @ 16:50:17 #129
73004 Oxymoron
zoekt rust en ruimte
pi_72616148
Ik bedoel ook niet tóen, maar in het algemeen. Omdat er staat, dat ''Troel dat wel vaker doet" quote: zoals andere keren.
Er is geen land over dat ik nog ontdekken kan. Er is alleen het eiland dat ik heet. - Ted van Lieshout
  donderdag 10 september 2009 @ 21:54:06 #130
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_72626803
Hmmm, ik weet even niet of ik me nou wel of niet geroepen moet voelen het uit te leggen, maar ik kan me voorstellen dat het voor Oxy verwarrend is dus ik ga toch een poging wagen.

Troel is in het verleden nog wel eens flink bot of vreemd uit de hoek gekomen en in discussies die daaruit voort kwam werd dan genoemd dat Troel daar niet altijd iets aan kan doen vanwege haar stoornis. (Overigens was het niet altijd Troel die dat 'excuus' aan haalde hoor, het waren ook anderen die het voor haar op wilden nemen.)
In het laatste geval wat jij aan haalt Oxy, is de verwachting er blijkbaar dat dat weer zal gebeuren, maar dat is dus niet gebeurd.

Die opmerking is absoluut op geen enkel vlak op jou van toepassing, alleen al vanwege het feit dat jij je volgens mij nog nooit gemengd hebt in enige discussies waar pijnlijke opmerkingen of verwijten gevallen zijn.
Dat wat jij post gaat meestal vrijwel alleen over jezelf en de dingen die je mee maakt, en volgens mij nauwelijks dingen waarmee je anderen zou kunnen kwetsen.

Ik snap dus wel dat je je af vroeg waar deze opmerking op sloeg en hoe je hem zou moeten interpreteren, maar ik hoop dat ik een klein beetje uit heb kunnen leggen hoe het precies bedoeld werd.

[ Bericht 0% gewijzigd door BE op 11-09-2009 15:07:22 ]
  vrijdag 11 september 2009 @ 14:36:03 #131
73004 Oxymoron
zoekt rust en ruimte
pi_72643332
Bedankt, BE, voor deze uitleg!
Ik probeer niemand te kwetsen, dat zal ik zo houden .
pi_72683642
ik zoek het kind/oudergelijkenisssen topic..
weet alelen nie tmeer hoe ie heet.. Help
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  zaterdag 12 september 2009 @ 21:27:09 #133
190853 RockabeIIa
pi_72683995
quote:
Op zaterdag 12 september 2009 21:16 schreef Vicky het volgende:
ik zoek het kind/oudergelijkenisssen topic..
weet alelen nie tmeer hoe ie heet.. Help
Ouders en kind foto's/ gelijkenissen deel 2 ?
pi_72684032
ja dat issem.. thanx!!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  zaterdag 12 september 2009 @ 21:32:01 #135
593 sjak
Juffie Bloem
pi_72684148
quote:
Op vrijdag 11 september 2009 14:36 schreef Oxymoron het volgende:
Bedankt, BE, voor deze uitleg!
Ik probeer niemand te kwetsen, dat zal ik zo houden .
Je bent lief!
Lekker douchen!
  zondag 13 september 2009 @ 22:39:08 #136
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_72715441
Er is iemand in het kinderkamertopic die stom post.
  Jubileum moderator zondag 13 september 2009 @ 22:44:49 #137
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_72715692
Ik zag het
en nee je hoeft geen foto's te herhalen, het mag maar is geen verplichting.
Eva ♥ en Iris ♥
  donderdag 17 september 2009 @ 17:29:25 #138
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_72845563
Zou iemand svp de TT van het topic "draagmeet!" kunnen wijzigen in "draagmeet! 14 oktober"

Alvast bedankt!
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_72852060
waarom is het peutertopic eigenlijk op slot gegaan?
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie donderdag 17 september 2009 @ 20:26:59 #140
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_72852170
quote:
Op donderdag 17 september 2009 20:24 schreef poemojn het volgende:
waarom is het peutertopic eigenlijk op slot gegaan?
je heb de laatste post gedaan (bij 300) dan gaat hij vanzelf dicht
Today is life -

Dale Carnegie
pi_72852190
Jij had de laatste post
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_72852328
oo.. bij mij staat 't er als pagina 2..
  donderdag 17 september 2009 @ 20:45:57 #143
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_72852998
Ik wil de namen van mijn kinderen proberen niet meer voluit te gebruiken op internet, dus ga ik in mijn posts alleen de eerste letters gebruiken. Maar ze staan natuurlijk in de lijstjes, zouden jullie dat als moderators willen aanpassen? Heel erg bedankt!

Het peutertopic (2-4 jaar) deel 38
Van kleuter tot puber deel 39
[OUD] Verjaardagstopic!
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
  Jubileum moderator donderdag 17 september 2009 @ 21:00:46 #144
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_72853817
Ik ga even heel eerlijk zijn en ik hoop niet dat ik hiermee iemand kwets. if so, sorry!

Ik snap ergens de nieuwe trend om je kind aan te duiden dmv de eerste letter, maar waar eindigt dit? In een lijstje in de diverse topics met allemaal letters?
A, zoon van
B dochter van
C tweeling van

Eerlijk gezegd vind ik dat geen gezicht... Als je mijn persoonlijke mening vraagt is het OF in de lijstjes met de naam, of uit de lijstjes.
Persoonlijke mening dus he, ik kan niet voor mijn collega's spreken. Ik wacht dus ook liever even op hen.
Eva ♥ en Iris ♥
pi_72853967
Sugars inbox is vol, maar ik citeer mijn eigen pm maar even
quote:
Maar is het niet handiger dan om een andere naam te gaan gebruiken? Sebastian bijvoorbeeld Dan is het voor de anderen ook duidelijker dat je hem niet meer bij zijn voornaam wilt noemen hier.
  Jubileum moderator donderdag 17 september 2009 @ 21:07:45 #146
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_72854200
O zie nu pas dat je zelf al geregeld hebt dat het aangepast is in het geval van Storm.
Waar zeur ik dan nog over
Eva ♥ en Iris ♥
pi_72854239
Ja, ze had het mij gevraagd voor het peutertopic, vandaar die pm. Maar als de mods 't er zo niet mee eens zijn kun je dat toch weer aanpassen?
  Jubileum moderator donderdag 17 september 2009 @ 21:09:57 #148
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_72854307
Ik zie er al meer initialen instaan dus het zal wel geaccepteerd zijn.
Ik heb echt een PMS bui geloof ik ik zal mijn collega's wel laten beslissen, sorry!
Eva ♥ en Iris ♥
  donderdag 17 september 2009 @ 21:24:34 #149
190853 RockabeIIa
pi_72854987
Misschien dat we dan beter de namen helemaal uit de lijsten kunnen halen inderdaad. Ik snap dondersgoed waarom iemand om wat meer privacy vraagt (alleen nou juist niet van sugar No offense, sugar!)

Ik hoop alleen dat we het niet allemaal gaan hebben over kittens, puppies, kalfjes, etc. Dat vind ik echt vreselijk.
  donderdag 17 september 2009 @ 21:29:18 #150
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_72855193
Ik heb op verzoek van Huup D'shontay in A. veranderd in het babietjes topic maar ik heb er toen niet verder bij stil gestaan wat daar de consequentie van was. Ik voldeed alleen aan haar begrijpelijke verzoek.

In kan het me ergens vinden in wat Lois zegt, aan de andere kant... Wie kijkt er toch ooit in dat lijstje anders dan om eens te checken hoe oud Pietje, Marietje of A. is.

Ik snap alleen niet goed wat het nut er van is om nu ineens over te gaan op het gebruik van initialen als echt je al zo vreselijk lang en veel hebt gepost over je kinderen, met naam en toenaam. Met wat simpel googelen vind men dat altijd...

Ik heb overigens wél liever initialen dan allerlei achterlijke (koos)namen.
  donderdag 17 september 2009 @ 21:29:42 #151
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_72855214
quote:
Op donderdag 17 september 2009 21:24 schreef RockabeIIa het volgende:
Misschien dat we dan beter de namen helemaal uit de lijsten kunnen halen inderdaad. Ik snap dondersgoed waarom iemand om wat meer privacy vraagt (alleen nou juist niet van sugar No offense, sugar!)

Ik hoop alleen dat we het niet allemaal gaan hebben over kittens, puppies, kalfjes, etc. Dat vind ik echt vreselijk.
Nou dat dus... ben er vandaag pas achter gekomen wie Kitten nu is Ik ga dan eerder voor de fictieve namen, het leest dan gewoon makkelijker weg dat Klazientje eindelijk zindelijk is ipv dat K. eindelijk zindelijk is.
pi_72855233
hahahaa sorry maar ik vind het zo leuk bij pvoesss passen
  donderdag 17 september 2009 @ 21:30:40 #153
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_72855265
quote:
Op donderdag 17 september 2009 21:30 schreef Pvoesss het volgende:
hahahaa sorry maar ik vind het zo leuk bij pvoesss passen
Ja maar wie Pvoesss nu was wist ik dus ook nie! Dat werd me ook vandaag pas duidelijk
pi_72855499
Oh oke..

Mag ik dan ook even zeuren en uit Het dreumestopic (1-2 Jaar) deel 52
Daar had ik helemaal niet aan gedacht
  donderdag 17 september 2009 @ 21:41:39 #155
223453 Guuzewuus
pi_72855792
Ik wil ook nog even iets vragen hierover. Ik ging S de laatste tijd ook S noemen, vooral eigenlijk omdat mijn gebruikersnaam zo op mijn echte naam lijkt en mensen me hier (veelal onbewust) afkorten naar mijn echte naam . Kan ik anders mijn gebruikersnaam aanpassen? Zodat de combi G-S minder overduidelijk is?

En ik ben heel erg op mijn pirvacy gesteld eigenlijk (weet je nog dat ik mijn levensverhaal weg had laten halen en weer terug moest zetten ), alleen tegelijkertijd ook impulsief .

Ik wil net zo als Pvoes met kitten helemaal iets anders eigenlijk .
  donderdag 17 september 2009 @ 21:44:18 #156
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_72855903
We gaan even in conclaaf achter de schermen en dan komen we er nog wel op terug.

Met daarbij even de sidenote dat mochten we de initialen wel 'toestaan' dan gaan we er wel vanuit dat het niet een enorme halszaak is die op stel en sprong aangepast moet worden dus bij een verzoek in de ochtend kan het best pas zijn dat het in de avond pas aangepast wordt.

Pvoesss ik heb jullie eruit gehaald.
  donderdag 17 september 2009 @ 21:45:30 #157
190853 RockabeIIa
pi_72855953
Maar jullie snappen toch wel dat je op een openbaar Nederlands forum post waar iedereen mee kan lezen? Dat wist je toch van tevoren ook wel?
  donderdag 17 september 2009 @ 21:45:58 #158
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_72855982
quote:
Op donderdag 17 september 2009 21:41 schreef Guuzewuus het volgende:
Ik wil ook nog even iets vragen hierover. Ik ging S de laatste tijd ook S noemen, vooral eigenlijk omdat mijn gebruikersnaam zo op mijn echte naam lijkt en mensen me hier (veelal onbewust) afkorten naar mijn echte naam . Kan ik anders mijn gebruikersnaam aanpassen? Zodat de combi G-S minder overduidelijk is?

En ik ben heel erg op mijn pirvacy gesteld eigenlijk (weet je nog dat ik mijn levensverhaal weg had laten halen en weer terug moest zetten ), alleen tegelijkertijd ook impulsief .

Ik wil net zo als Pvoes met kitten helemaal iets anders eigenlijk .
Dan moet je even opnieuw registreren en een nieuwe nickname aanmaken. Nicknames aanpassen wordt nooit gedaan op FOK.
pi_72855983
Het is toch ook mogelijk om gewoon vanaf nu niet meer de namen van je kinderen te gebruiken en over te gaan op iinitialen, valse namen, oudste-jongste, noem maar op? Daar hoeven toch geen lijstjes voor aangepast te worden? Iemand die lijstjes terug gaat zoeken komt ook wel via je eigen postgeschiedenis, een forumsearch of google bij info over je kinderen.
Als je echt helemaal anoniem wilt blijven vanaf nu dan lijkt me een kloon de enige optie, toch?
  donderdag 17 september 2009 @ 21:46:22 #160
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_72856001
quote:
Op donderdag 17 september 2009 21:45 schreef owlet het volgende:
Het is toch ook mogelijk om gewoon vanaf nu niet meer de namen van je kinderen te gebruiken en over te gaan op iinitialen, valse namen, oudste-jongste, noem maar op? Daar hoeven toch geen lijstjes voor aangepast te worden? Iemand die lijstjes terug gaat zoeken komt ook wel via je eigen postgeschiedenis, een forumsearch of google bij info over je kinderen.
Als je echt helemaal anoniem wilt blijven vanaf nu dan lijkt me een kloon de enige optie, toch?
  donderdag 17 september 2009 @ 21:47:36 #161
223453 Guuzewuus
pi_72856046
quote:
Op donderdag 17 september 2009 21:45 schreef RockabeIIa het volgende:
Maar jullie snappen toch wel dat je op een openbaar Nederlands forum post waar iedereen mee kan lezen? Dat wist je toch van tevoren ook wel?
Jawel Rocka, je hebt gelijk . Maar toch...
  donderdag 17 september 2009 @ 21:47:42 #162
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_72856047
quote:
Op donderdag 17 september 2009 21:44 schreef Brighteyes het volgende:
We gaan even in conclaaf achter de schermen en dan komen we er nog wel op terug.
Oh trouwens, dit is niet om een discussie of gesprek af te kappen hoor, meer om aan te geven dat we ons als modjes op een gezamelijk standpunt gaan bezinnen.

Wat wordt het formeel dan zo ineens. Gelukkig zijn we met 3 modjes, kunnen we 'meeste stemmen gelden' doen.
  donderdag 17 september 2009 @ 21:48:27 #163
223453 Guuzewuus
pi_72856086
quote:
Op donderdag 17 september 2009 21:45 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Dan moet je even opnieuw registreren en een nieuwe nickname aanmaken. Nicknames aanpassen wordt nooit gedaan op FOK.
Daar ga ik denk ik mijn verlof eens aan opofferen .
  donderdag 17 september 2009 @ 21:50:09 #164
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_72856181
Ik vind uit de lijstjes ook prima!
En gewoon zo met hele naam in de lijstjes blijven ook desnoods, dan doe ik gewoon zelf de namen niet meer voluit.
pi_72856368
quote:
Op donderdag 17 september 2009 21:45 schreef owlet het volgende:
Daar hoeven toch geen lijstjes voor aangepast te worden? Iemand die lijstjes terug gaat zoeken komt ook wel via je eigen postgeschiedenis, een forumsearch of google bij info over je kinderen.
Nou, als het dan toch aangepast gaat worden, dan gelijk goed he, dus de lijstjes in alle 217 babietjes-topics 52 dreumestopics 38 peutertopics en 39 kleutertopics
  donderdag 17 september 2009 @ 21:55:59 #166
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_72856463
quote:
Op donderdag 17 september 2009 21:54 schreef easy-going het volgende:

[..]

Nou, als het dan toch aangepast gaat worden, dan gelijk goed he, dus de lijstjes in alle 217 babietjes-topics 52 dreumestopics 38 peutertopics en 39 kleutertopics
ik moest er stieken toch wel een beetje om lachen

En wat dat betreft in mijn combinatie username en Arwen , wordt het een heel stuk lastiger te zoeken
pi_72856673
is heel simpel Evenstar, google maar op Arwen anafylactisch.
  donderdag 17 september 2009 @ 22:01:54 #168
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_72856716
Weet je wat het is... als je terug kijkt in de lijst in 2 kleutertopics terug, daar staat het nog wel... dus het is zo makkelijk te vinden.
Zeg het maar, eruit of gewoon erin, dan kunnen we het aanpassen. Your call.
  donderdag 17 september 2009 @ 22:02:46 #169
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_72856748
Easy, dat dus idd!

Dacht het niet he!
  donderdag 17 september 2009 @ 22:03:36 #170
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_72856778
quote:
Op donderdag 17 september 2009 22:02 schreef Brighteyes het volgende:
Easy, dat dus idd!

Dacht het niet he!
Volgens mij is het gewoon een open sollicitatie van Easy!
  donderdag 17 september 2009 @ 22:03:45 #171
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_72856787
Als met alleen de letter geen optie is, dan graag eruit.
Dank alvast!
  donderdag 17 september 2009 @ 22:09:11 #172
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_72857010
quote:
Op donderdag 17 september 2009 22:00 schreef poemojn het volgende:
is heel simpel Evenstar, google maar op Arwen anafylactisch.
ik weet, maar een leek weet ook niet alles

maar goed ik heb niets te verbergen als er bekenden meelezen, die bekenden weten namelijk toch welwat er speelt etc.
pi_72857355
Zo ben ik een keer herkend op internet door een buurvrouw Ze herkende mijn verhalen. En meer dan ik de buren vertel zet ik toch niet op internet.
pi_72857854
Wat eigenlijk ook wel fijn zou zijn.. De naam van het kind alleen in het Babytopic zetten (want daar begint het meestal) als erom gevraagd wordt. Dus niet automatisch als een baby geboren wordt.
De namen van mijn kinderen staan er ook in, terwijl ik er (zeker voor de jongste, voor de oudste weet ik niet zker) niet om gevraagd heb. Is niet erg, of eigenlijk wel, maar het is zoveel werk om dat uit Google te krijgen. Het staat in zoveel topics nu.
♥ ♥ Jij een beetje van mij, ik een beetje van jou. ♥ ♥
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 17 september 2009 @ 22:33:28 #175
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_72858107
Hoe denk je uberhaupt dat het weghalen van die namen hier het doet verdwijnen op internet? Je hebt google, way back machine, etc etc etc. Al die lijstjes zijn al 600 keer gecached in allerlei history databases.
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 17 september 2009 @ 22:34:02 #176
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_72858132
En wat is er zo verschrikkelijk aan dat iemand weet dat mijn kinderen Saskia, Tijn en NIenke heten? Dat weten ze hier in de straat ook.
pi_72858270
quote:
Op donderdag 17 september 2009 22:34 schreef Swetsenegger het volgende:
En wat is er zo verschrikkelijk aan dat iemand weet dat mijn kinderen Saskia, Tijn en NIenke heten? Dat weten ze hier in de straat ook.
Daar ben ik het helemaal mee eens. Ik vind het eerlijk gezegd wel erg jammer dat zoveel mensen de namen van hun kinderen niet meer hier willen hebben. Het schept zo'n afstand.
pi_72858398
Jammer als al die namen verdwijnen zo en ik wil bij voorbaat alvast zeggen dat ik eventuele geschrapte namen niet bewust express neerzet.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_72858411
Vraag me dan ook af of er dan ook geen foto's van die kinderen geplaatst gaat worden.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  donderdag 17 september 2009 @ 22:41:33 #180
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_72858552
Het gaat ze er niet om dat die namen van de kinderen niet bekend mogen worden als wel dat door de combinatie van Sasha en Oscar ikzelf heel makkelijk te identificeren ben bijvoorbeeld. En als ik hier dan dingen zou zetten waarvan ik níet zou willen dat de buuf ze weet...

Icicle, doe het ook niet bij iedereen automatisch, alleen bij de veelposters, maar ik vind het een prima optie om het alleen op verzoek te doen.

Ben het wel met Cattie eens dat het wel een heel ander sfeertje geeft...
pi_72858601
quote:
Op donderdag 17 september 2009 22:38 schreef Vicky het volgende:
Vraag me dan ook af of er dan ook geen foto's van die kinderen geplaatst gaat worden.
En of er nog Mariakaakjes getracteerd worden
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 17 september 2009 @ 22:43:48 #182
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_72858720
quote:
Op donderdag 17 september 2009 22:41 schreef Brighteyes het volgende:
Het gaat ze er niet om dat die namen van de kinderen niet bekend mogen worden als wel dat door de combinatie van Sasha en Oscar ikzelf heel makkelijk te identificeren ben bijvoorbeeld. En als ik hier dan dingen zou zetten waarvan ik níet zou willen dat de buuf ze weet...
Dan is het probleem niet de namen van je kinderen, maar dat verhaal dat je je op zondag in de kettingen altijd lekker laat afrossen door je man.

Het is een vóórbeeld
Dat lijkt me makkelijker te verwijderen dan tientallen verwijzingen naar je kinderen.
  donderdag 17 september 2009 @ 22:47:14 #183
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_72858922
Maar als je bepaalde "privedingen" dan onder een kloon zou zetten bijv. zou dan toh de helft schelen lijkt me?

Dingen als praatjes van kindjes, hoe ze het op school doen etc. lijkt me toch gewoon kunnen en wat maakt het uit wat heel de wereld dat bijwijze van weet ?

Over meer prive zaken etc. zou je dan toch apart een kloon kunnen aanmaken, dat dat bijv. iets meer anoniem is, en ook niet aan je posthistorie te linken is?

Diegene waarvan je zoiets hebt die het toch wel mogen weten daar msn of pb je oid toch wel mee lijkt me
  donderdag 17 september 2009 @ 22:48:43 #184
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_72858995
Mijn oudste wil niet herkenbaar zijn op internet in mijn verhalen over hem, hij kan zichzelf googlen en als hij dat kan..kunnen zijn klasgenootjes dat ook.
Sowieso post ik al geen dingen die prive zijn, die bespreken we wel binnenshuis
Stoort men zich er ook aan dat ik mijn dochter gebakje noem? Dan wil ik daar best mee stoppen
pi_72859142
quote:
Op donderdag 17 september 2009 22:48 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Stoort men zich er ook aan dat ik mijn dochter gebakje noem? Dan wil ik daar best mee stoppen
Heet ze zo niet dan?
Ik vond het ook al zo'n rare naam maarja, om dat nu zomaar te zeggen
  donderdag 17 september 2009 @ 22:51:33 #186
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_72859165
quote:
Op donderdag 17 september 2009 22:48 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Mijn oudste wil niet herkenbaar zijn op internet in mijn verhalen over hem, hij kan zichzelf googlen en als hij dat kan..kunnen zijn klasgenootjes dat ook.
Sowieso post ik al geen dingen die prive zijn, die bespreken we wel binnenshuis
Jouw dochter zie ik gewoon als Beppie
pi_72859200
Ik niet TF
jij hebt vanaf het begin aangegeven dat Saartje/Beppie niet met haar echte naam op fok komt.
Persoonlijk snap ik niet zo goed dat de namen van kindjes van frequent en langdurig oud-posters ineens niet meer volledig genoemd mogen worden.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_72859239
Omdat het hier de laatste tijd wel vaker over ging, heb ik er ook over gedacht. Ik zet hier echter niets neer wat mensen uit mijn echte leven niet zouden mogen weten/lezen, of wat Senna later niet mag lezen, dus ik zie er de meerwaarde niet van.

Idd creeert het wel een afstand als mensen het alleen nog over A. of jongste en oudste of mijn zoon gaan hebben. Jammer.
  donderdag 17 september 2009 @ 22:54:27 #189
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_72859383
quote:
Op donderdag 17 september 2009 22:51 schreef easy-going het volgende:

[..]

Heet ze zo niet dan?
Ik vond het ook al zo'n rare naam maarja, om dat nu zomaar te zeggen
Easy die iets niet durft te zeggen Het einde der tijden is nabij *dekking zoekt*
  donderdag 17 september 2009 @ 22:57:48 #190
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_72859582
quote:
Op donderdag 17 september 2009 22:43 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Dan is het probleem niet de namen van je kinderen, maar dat verhaal dat je je op zondag in de kettingen altijd lekker laat afrossen door je man.

Het is een vóórbeeld
Dat lijkt me makkelijker te verwijderen dan tientallen verwijzingen naar je kinderen.

Ja ok, maar goed, sommige mensen willen dat soort dingen wel kwijt hier zonder dat dat meteen bekend wordt bij jan en alleman.

En ja, gebakje... ik weet niet, daar ben ik al zo aan gewend, dat was ook niet storend, maar dat is net als met al die klonen die ineens op doken. Is het er een is het nog niet zo gek maar komen er meer dan wordt het ineens zo'n onoverzichtelijk gebeuren, dat is hiermee ook wel een beetje.
Gebakje kan ik nog wel onthouden, maar allerlei S-en en O's etc. etc... Het leest gewoon ook niet zo lekker.

En nu ben ik slapen!
pi_72859769
Ach, iedereen die irl weet hoe mijn kinderen heten, mag van mij alles lezen wat ik hier schrijf. Als iemand echt die moeite zou willen nemen om dat allemaal door te lezen, succes.

Ik beperk het gebruik van hun namen wel een beetje, maar het is zeker geen geheim of halszaak. In mijn geval is dat meer omdat hun namen niet zo standaard zijn en dus heel makkelijk te herleiden.
While you burn at the stake, I dance with the flames...
No more nights, of blood and fire...
pi_72860005
quote:
Op donderdag 17 september 2009 22:43 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Dat weten de meeste buren allang.. gipsmuren, rijtjeshuizen, Nederland..
pi_72860186
Kettingen in gipsmuren?
♥ ♥ Jij een beetje van mij, ik een beetje van jou. ♥ ♥
pi_72860441
quote:
Op donderdag 17 september 2009 23:09 schreef lcicle het volgende:
Kettingen in gipsmuren?
Hollewandpluggen
pi_72867673
oooooh wat een discussie ineens
en wat zie ik vaak A. staan ik wist niet dat zoveel mensen zich daar zo enorm aan stoorden

mijn verzoek aan BE om in het lijstje haar naam naar Amélie te veranderen was omdat ik uberhaupt niet gevraagd had om in het lijstje te staan, en toen ik keek stond ze er wel, maar dan wel met D'shontay. In een lijstje staan vind ik prima maar dan liever niet met zoiets verschrikkelijks

Maar als mensen zich zo storen aan een initiaal dan kan ik ook haar gewone naam gebruiken. Ik vind het alleen mja ik weet niet. Ik ben er gewoon nog niet zo over uit, vooral om wat TF zegt. Als ze ouder is en zichzelf kan googelen zeg maar, ik voel me daar nog niet helemaal comfortabel bij. Maar wellicht denk ik gewoon wel veel te ver vooruit.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_72867768
Ow, huupje, ik denk dat in de voorbeelden A. wordt gebruikt, omdat dat de eerste letter van het alfabet is. In mijn geval iig wel

En over dat naar zichzelf googelen: er komt hier niets over haar te staan dat ze niet mag weten. Dus als ze zichzelf googled over enkele jaren, dan kunnen we samen teruglezen wat mama hier gepost heeft en kunnen we samen herinneringen ophalen aan die tijd. En als er dan dingen tussen zitten die ze minder leuk vindt, dan is dat zo.
Als ze groot genoeg is om, net als oudste van TF, aan te geven dat ze het niet leuk of raar of wat dan ook vindt dat ik op internet over haar praat, dan zal ik daarmee stoppen of dat tot een minimum beperken.
  vrijdag 18 september 2009 @ 10:18:37 #197
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_72867786
Volgens mij stoort het niemand in jouw geval, hoor huuphuup. Als er iemand vanaf het begin consequent over is geweest!
pi_72867793
quote:
Op vrijdag 18 september 2009 10:17 schreef miss_sly het volgende:
Ow, huupje, ik denk dat in de voorbeelden A. wordt gebruikt, omdat dat de eerste letter van het alfabet is. In mijn geval iig wel

En over dat naar zichzelf googelen: er komt hier niets over haar te staan dat ze niet mag weten. Dus als ze zichzelf googled over enkele jaren, dan kunnen we samen teruglezen wat mama hier gepost heeft en kunnen we samen herinneringen ophalen aan die tijd. En als er dan dingen tussen zitten die ze minder leuk vindt, dan is dat zo.
Als ze groot genoeg is om, net als oudste van TF, aan te geven dat ze het niet leuk of raar of wat dan ook vindt dat ik op internet over haar praat, dan zal ik daarmee stoppen of dat tot een minimum beperken.
mja true enough.

nouja, misschien moet ik tegen die tijd maar gewoon aan een kloon ofzo
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  vrijdag 18 september 2009 @ 10:33:31 #199
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_72868146
quote:
Op vrijdag 18 september 2009 10:17 schreef miss_sly het volgende:

Dat dus!
En het is nog maar twijfelachtig of een puber echt geïnteresseerd is dat ze erg last had van buikkrampjes en haar eerste fruithap een stukje meloen was (bij wijze van spreken )

en sowieso, je weet nooit hoe een koe een haas vangt. dus als er privédingen zijn waarvan je niet wil dat andere mensen ze weten, zet ze dan niet zo online, denk ik dan...

ben wel benieuwd wat het "officiële" antwoord van de modjes wordt
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_72868587
tegen de tijd dat selene oud genoeg is om zichzelf op te zoeken op inet is ze ook oud genoeg om naar het geroddel en gekonkel van de opa's, oma's en buren te luisteren. vroeguh met broertje was er heul geen inet en die kreeg altijd toch op de een of andere manier alles te horen hoor.

maar wat is er mis met "iedereen mag leuk zelf weten of ze in een lijstje willen of niet"? tot nu toe gaat dat toch vanzelf gewoon goed?
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_72869890
Hm, weet ook nog niet of ik de naam van ons meisje straks voluit op Internet wil hebben. Om dezelfde reden als TF en Huup.

En wie is Pvoess dan eigenlijk?
  Jubileum moderator vrijdag 18 september 2009 @ 12:47:17 #202
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_72871631
En als we de lijstjes nou eens helemaal weghalen? Zou dat een optie zijn? dat je eventueel naam en geboortedatum in je sig zet ofzo?
Eva ♥ en Iris ♥
pi_72871722
Van mij mogen alle lijstjes weg ja..
  Licht Ontvlambaar vrijdag 18 september 2009 @ 12:52:34 #204
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_72871754
quote:
Op vrijdag 18 september 2009 12:47 schreef Lois het volgende:
En als we de lijstjes nou eens helemaal weghalen? Zou dat een optie zijn? dat je eventueel naam en geboortedatum in je sig zet ofzo?
Dat zou ik toch wel heel erg jammer vinden...
pi_72871804
quote:
Jij hoopt nu op een gretig ja he?

TEGEN!!!
(alleen maar omdat je mij na een verzoek 3 jaar geleden nog steeds niet uit het verjaardagstopic hebt verwijderd )

En nu we toch bezig zijn, dat verjaardagstopic is ook overbodig tegenwoordig IMHO aangezien iedereen elkaar in allerlei topics feliciteerd tegenwoordig
pi_72871815
het lijkt mij niet nodig als je toch gewoon de keuze hebt dat je niet op een lijstje wil.
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_72871821
Zou ik ook erg jammer vinden. Ik vind het lijstje juist altijd erg handig (verjaardag, welk kind hoort bij welke user (want dat weet ik ook niet altijd pcies) etc.)
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 18 september 2009 @ 12:55:16 #208
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_72871826
Mjah, als de lijstjes weggaan en de namen weggemoffeld moet je je afvragen wat uberhaupt nog het nut is van de topics

"Ja dat doet.. eh.. dat jong van mij ook"
pi_72871900
quote:
Op vrijdag 18 september 2009 12:54 schreef easy-going het volgende:

En nu we toch bezig zijn, dat verjaardagstopic is ook overbodig tegenwoordig IMHO aangezien iedereen elkaar in allerlei topics feliciteerd tegenwoordig
Dat vind ik eigenlijk ook wel!!!
  vrijdag 18 september 2009 @ 13:05:45 #210
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_72872130
quote:
Dat zou ik wel heel jammer vinden, idd wat Fuente zegt om even na te kijken wie bij wie hoort. Maar ook als ik denk van 'ik mis iemand een tijdje' kijk ik in het lijstje en blijkt het kindje een topic zijn opgeschoven of heb ik er compleet overheengelezen.
Heeft het nut om de lijstjes onder een spoiler te zetten misschien?
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
pi_72872270
quote:
Op vrijdag 18 september 2009 13:05 schreef Saffier het volgende:

[..]

Heeft het nut om de lijstjes onder een spoiler te zetten misschien?
Nee, dingen onder spoilers zijn gewoon googlebaar
pi_72872671
Ik zou het jammer vinden als de lijstjes weggaan.
  vrijdag 18 september 2009 @ 13:23:48 #213
35189 Troel
scherp en bot
pi_72872684
quote:
Lijkt me een prima idee

(ook al vind ik de zwangerschapslijstjes wel erg interessant, maar dat is denk ik ook maar een kwestie van tijd )

Het scheelt denk ik best wat tijd als de lijstjes weg zijn en voor de mensen die wel graag in de lijstjes kijken/willen, is de wiki wellicht een optie? Kan iedereen zichzelf er mooi bij zetten, scheelt de modjes ook weer
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_72872958
het is mij om het even of er wel of geen lijstjes zijn eigenlijk.

Ik was er gewoon zelf nog niet over uit of ik wel of niet in een lijstje wilde en of ik wel of niet de naam van mijn dochter online wilde gooien maar toen ik bevallen was stond ik er al in. Dat geeft niet verder op zich, maar vandaar dat ik nu wel in het lijstje sta maar er nog steeds niet over uit ben of ik haar naam nou wel of niet online wil gebruiken. Het voelt gewoon nog raar. Misschien dat ik het tzt wel doe. Het zal wel, bekijk ik dan wel.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  vrijdag 18 september 2009 @ 13:34:20 #215
190853 RockabeIIa
pi_72873003
Troel, maar we hebben het toch helemaal niet over de Z&G lijst?
  Jubileum moderator vrijdag 18 september 2009 @ 13:35:57 #216
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_72873071
Dat namen in de lijstjes zetten van een nieuwe baby vond ik juist dat beetje extra service die wij geven, een soort "hartelijk welkom in het babietjestopic"

Van mij hoeven de lijstjes echt echt niet weg, ik vind het juist heel leuk (ja ook om bij te houden) maar ik probeer gewoon af en toe wat uit om te kijken hoe jullie het willen hebben.

Easy dat verjaardagstopic is bijna nutteloos ja
Eva ♥ en Iris ♥
  vrijdag 18 september 2009 @ 13:40:27 #217
190853 RockabeIIa
pi_72873216
Het 'kan' ook zo natuurlijk:

Babietjes
15 oktober 2008: Marit1978 / dochter
20 oktober 2008: CrazyMoon / zoon
21 oktober 2008: geppie en poepoog / dochter
18 november 2008: Marie79 / zoon
20 november 2008: Owlet / dochter
24 november 2008: Igraine / dochter

etc...
  vrijdag 18 september 2009 @ 13:41:59 #218
35189 Troel
scherp en bot
pi_72873272
quote:
Op vrijdag 18 september 2009 13:34 schreef RockabeIIa het volgende:
Troel, maar we hebben het toch helemaal niet over de Z&G lijst?
Neuh, maar voor het geval mijn ja ineens zou gelden voor alle lijstjes
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  vrijdag 18 september 2009 @ 13:42:51 #219
797 She-Wolf
TUFKA Igraine
pi_72873298
quote:
Op vrijdag 18 september 2009 13:35 schreef Lois het volgende:
Dat namen in de lijstjes zetten van een nieuwe baby vond ik juist dat beetje extra service die wij geven, een soort "hartelijk welkom in het babietjestopic"

Van mij hoeven de lijstjes echt echt niet weg, ik vind het juist heel leuk (ja ook om bij te houden) maar ik probeer gewoon af en toe wat uit om te kijken hoe jullie het willen hebben.

Die gedachte is ook heel lief en klantgericht haha.

Maar zoals ik bijvoorbeeld, stond ook ineens in het lijstje, terwijl dat van mij niet hoeft. Mijn oudste heb ik ook ooit uit de lijstjes laten halen. Maar goed, ik vind het ook niet echt een punt. Maar Daryl zou er best uit mogen van mij. Aan de andere kant, vind ik die lijstjes soms best leuk om te zien, welke kindjes er ongeveer even oud zijn enzo, dus dat is ook weer dubbel.
  vrijdag 18 september 2009 @ 13:43:47 #220
190853 RockabeIIa
pi_72873329
quote:
Op vrijdag 18 september 2009 13:41 schreef Troel het volgende:

[..]

Neuh, maar voor het geval mijn ja ineens zou gelden voor alle lijstjes
Daar staan nou juist helemaal geen namen van kinderen bij dus is compleet nvt.
  vrijdag 18 september 2009 @ 13:45:44 #221
190853 RockabeIIa
pi_72873395
she-wolf, dat heb ik ook. Ik kijk regelmatig de lijstjes door
Maar daar hoef ik eigenlijk geen naam van het kind bij te zien realiseer ik me net. Tuurlijk, maakt dat het wel leuker maar die kleintjes daar 'babbel' je niet mee, dat doe je met de moeder of vader (en de meeste namen blijven wel hangen bij mij... niet van iedereen maar dat hoeft ook niet, denk ik)
  vrijdag 18 september 2009 @ 13:49:39 #222
797 She-Wolf
TUFKA Igraine
pi_72873532
Het voorbeeld zoals jij net gepost had, dat zou op zich voldoende zijn denk ik. En verder is iedereen vrij om tijdens 'het gesprek' wel of niet de naam van zijn kind (al dan niet fictief) te noemen.
pi_72873537
quote:
Op vrijdag 18 september 2009 13:45 schreef RockabeIIa het volgende:
she-wolf, dat heb ik ook. Ik kijk regelmatig de lijstjes door
Maar daar hoef ik eigenlijk geen naam van het kind bij te zien realiseer ik me net. Tuurlijk, maakt dat het wel leuker maar die kleintjes daar 'babbel' je niet mee, dat doe je met de moeder of vader (en de meeste namen blijven wel hangen bij mij... niet van iedereen maar dat hoeft ook niet, denk ik)
dat ja
dat zou voor mij denk ik wel een goeie optie zijn wat jij hierboven zei.

Lois haha ik vind het ook heel lief en leuk enzo en het ging me ook niet per se om het lijstje an sich maar meer om de naam die er toen in stond ik weet dat ik het zelf wel eens uit een geintje geroepen heb maar het hoefde niet zo nodig een heel jaar zo in het lijstje te staan voor mij had ik zo mn best gedaan om een mooie naam voor haar uit te zoeken maar vandaar dat ik BE gepm'd had.
Achja what the heck, het maakt ook geen flikker uit, ik gebruik Amélie gewoon maar sporadisch her en der denk ik. Wat ik net zeg eigenlijk, heb ik zo mn best gedaan om er een mooie naam door te drukken hier zou k em niet gaan gebruiken.
en toch kriebelt het in mn achterhoofd.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  † In Memoriam † vrijdag 18 september 2009 @ 13:52:48 #224
37843 lady-wrb
kortaf
pi_72873623
quote:
Op donderdag 17 september 2009 22:42 schreef easy-going het volgende:

[..]

En of er nog Mariakaakjes getracteerd worden
tuurlijk kan dat, gewoon verkruimelen, en dan in tasjes van de M & S
  vrijdag 18 september 2009 @ 13:56:44 #225
190853 RockabeIIa
pi_72873777
quote:
Op vrijdag 18 september 2009 13:52 schreef lady-wrb het volgende:

[..]

tuurlijk kan dat, gewoon verkruimelen, en dan in tasjes van de M & S

Bedankt voor deze nuttige aanvulling
  † In Memoriam † vrijdag 18 september 2009 @ 14:01:42 #226
37843 lady-wrb
kortaf
pi_72873919
quote:
Op vrijdag 18 september 2009 13:56 schreef RockabeIIa het volgende:

[..]

Bedankt voor deze nuttige aanvulling
nee dat gebazel over a b en c is nuttig.

net als easy ben ik al jaren bezig om mijn kind uit diverse lijstjes te krijgen en nu kan het ineens?

maar goed, ik zie het wel gebeuren (of niet) ik post hier toch niet zoveel meer
  vrijdag 18 september 2009 @ 14:03:09 #227
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_72873967
quote:
Op vrijdag 18 september 2009 13:40 schreef RockabeIIa het volgende:

Babietjes

etc...
Dit vind ik persoonlijk niks. Nog even en we krijgen een OP met van die vreselijke user-icons erin.

Wmb blijft het zoals het was, wie eruit wil gaat eruit, wie alleen met Q. erin wil, ook goed.
Ik vind het gebruik van alleen een letter in de postjes 'storender' dan in dat lijstje. Gewoon omdat het zo raar anoniem wordt. Mss een kwestie van wennen omdat het al jaren wel met naam en toenaam is.
  Jubileum moderator vrijdag 18 september 2009 @ 14:05:39 #228
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_72874042
quote:
Op vrijdag 18 september 2009 14:01 schreef lady-wrb het volgende:
net als easy ben ik al jaren bezig om mijn kind uit diverse lijstjes te krijgen en nu kan het ineens?
Huh wanneer heb ik daar ooit een verzoek van gezien? Ik weet zeker dat ik nooit een verzoek heb geweigerd om iemand uit de lijstjes te halen. Ik kan weleens iets vergeten maar weigeren heb ik echt nog nooit gedaan!
Eva ♥ en Iris ♥
  Jubileum moderator vrijdag 18 september 2009 @ 14:06:31 #229
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_72874069
quote:
Op vrijdag 18 september 2009 14:03 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Dit vind ik persoonlijk niks. Nog even en we krijgen een OP met van die vreselijke user-icons erin.

Wmb blijft het zoals het was, wie eruit wil gaat eruit, wie alleen met Q. erin wil, ook goed.
Ik vind het gebruik van alleen een letter in de postjes 'storender' dan in dat lijstje. Gewoon omdat het zo raar anoniem wordt. Mss een kwestie van wennen omdat het al jaren wel met naam en toenaam is.

Ik sluit me bij BE aan
Eva ♥ en Iris ♥
  vrijdag 18 september 2009 @ 14:10:34 #230
190853 RockabeIIa
pi_72874205
quote:
Op vrijdag 18 september 2009 14:05 schreef Lois het volgende:

[..]

Huh wanneer heb ik daar ooit een verzoek van gezien? Ik weet zeker dat ik nooit een verzoek heb geweigerd om iemand uit de lijstjes te halen. Ik kan weleens iets vergeten maar weigeren heb ik echt nog nooit gedaan!
Dat was voor jouw tijd, Lois

Ik sluit me dan ook maar aan wat betreft de topiclijsten.
  vrijdag 18 september 2009 @ 14:11:16 #231
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_72874232
quote:

[..]

Same here... en als ik het al zou willen weigeren dan zou ik daar iig altijd bericht van terug geven. Gewoon niet reageren op zoiets (hier in FB of in een PM) hebben we nog nooit gedaan...
  vrijdag 18 september 2009 @ 14:13:25 #232
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_72874318
quote:
Op vrijdag 18 september 2009 13:40 schreef RockabeIIa het volgende:

Babietjes

etc...
ik vind dit zo overkomen als een statistiek-lijstje..
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  vrijdag 18 september 2009 @ 14:18:00 #233
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_72874486
Luca, lady-wrb, Sven en Easy zijn uit het verjaardagstopic en Sugar's kroost is daar aangepast met de initalen (op 2 sept dan, ik weet nieto f Sugar er zelf ook in staat en of daar dan weer achter staat mama van....)

Nu ga ik even een huilend kind troosten dus laat ik het wijzigen van andere dingen even aan een van mijn collega's over.
  vrijdag 18 september 2009 @ 14:21:10 #234
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_72874604
Oei, ik ben een van degenen die pas heeft gevraagd om het aanpassen van de naam naar een letter.

Ik denk dat het besef van gebrek aan privacy steeds meer gaat spelen, onder andere door de ervaring dat op internet regelmatig verhalen opduiken die verzonnen (b)lijken te zijn, met eventueel gepikte namen/foto's etc.
Dat is in elk geval voor mij een deel van de reden, daarnaast toch ook de herkenbaarheid in Google.

Ik zou ook geen enkel bezwaar hebben tegen het verwijderen van lijstjes overigens, wie wil zet naam (en leeftijd, fotolinkje, en wat je maar wil) in zijn of haar sig.
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
  vrijdag 18 september 2009 @ 14:24:31 #235
190853 RockabeIIa
pi_72874719
PM, zowel jij als ik zijn uit de peuterlijst nu Ook goed toch?
  vrijdag 18 september 2009 @ 14:25:46 #236
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_72874762
quote:
Op vrijdag 18 september 2009 14:24 schreef RockabeIIa het volgende:
PM, zowel jij als ik zijn uit de peuterlijst nu Ook goed toch?
Hartstikke! Bedankt!
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
  vrijdag 18 september 2009 @ 15:23:01 #237
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_72876844
Dank, dames. Ik ben 7 mei jarig, als de kindernamen daar ook weg migen, graag. Bedankt.
  Jubileum moderator vrijdag 18 september 2009 @ 15:36:53 #238
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_72877303
Done
Eva ♥ en Iris ♥
pi_72877922
quote:

[..]

Ik weet zeker dat ik nooit een verzoek heb geweigerd om iemand uit de lijstjes te halen. Ik kan weleens iets vergeten maar weigeren heb ik echt nog nooit gedaan!
Die opmerking van mij kon je met een korretlje zout nemen he Ik heb het ooit wel eens terloops ter sprake gebracht, maar als ik er echt grote problemen mee had was mijn verzoek wel uitdrukkelijker geweest
  vrijdag 18 september 2009 @ 19:33:05 #240
223453 Guuzewuus
pi_72884401
Ik dacht dat ik überhaupt in geen lijstjes stond, omdat ik er nooit om gevraagd heb. maar nu ben ik even gaan neuzen en blijk ik zowel in het dreumestopic (of S dan hè) te staan als in het zwangerschap- en geboortetopic. Kom je daar automatisch in te staan als je meepost, vroeg ik me af?

Van mij mag S uit het dreumeslijstje .
pi_72884760
Ehm, beetje voorbarig (I know) maar ik wil bij ons kindje straks ook niet de echte naam gaan gebruiken. Dus het wordt Driekus of Drieka dadelijk en dat mag wat mij betreft dan ook gewoon als 'naam' in het lijstje. Had ik overigens al eerder bedacht, maar ik dacht, dat regel ik straks wel. Effe vergeten dat het goed kan zijn dat ik dan een paar dagen helemaal niet hier kom...
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
  Jubileum moderator vrijdag 18 september 2009 @ 19:45:13 #242
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_72884933
Guuz omdat S. niet "hier" geboren is vermoed ik dat je er ergens toch om gevraagd hebt, want ik doe dat nooit uit mezelf, en de geboortedatum kan ik ook niet raden
Vermoed ik he, ik weet het niet zeker.

Ze is eruit in ieder geval
Eva ♥ en Iris ♥
  vrijdag 18 september 2009 @ 19:46:36 #243
223453 Guuzewuus
pi_72885007
quote:
Op vrijdag 18 september 2009 19:45 schreef Lois het volgende:
Guuz omdat S. niet "hier" geboren is vermoed ik dat je er ergens toch om gevraagd hebt, want ik doe dat nooit uit mezelf, en de geboortedatum kan ik ook niet raden
Vermoed ik he, ik weet het niet zeker.

Ze is eruit in ieder geval
Echt? Ben ik zo'n zeef? ...

Dankjewel .
  vrijdag 18 september 2009 @ 20:14:44 #244
223453 Guuzewuus
pi_72886203
Je hebt gelijk Lois, ik heb erom gevraagd. Sorry!!! Ik ben even gaan zoeken en meteen in mijn eerste dreumespost vroeg ik erom.
Het is toch te erg
  Jubileum moderator vrijdag 18 september 2009 @ 20:28:11 #245
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_72886755
Hahaha geeft toch niet joh!
Eva ♥ en Iris ♥
  vrijdag 18 september 2009 @ 20:34:16 #246
593 sjak
Juffie Bloem
pi_72886982
quote:
Op vrijdag 18 september 2009 20:14 schreef Guuzewuus het volgende:
Je hebt gelijk Lois, ik heb erom gevraagd. Sorry!!! Ik ben even gaan zoeken en meteen in mijn eerste dreumespost vroeg ik erom.
Het is toch te erg

Dan mag het ook nooit meer weg

Ik begrijp de hele omslag naar letters ineens helemaal niet.
Wat is er gebeurd?
Lekker douchen!
  vrijdag 18 september 2009 @ 20:45:05 #247
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_72887427
Ik heb een trend gezet
  vrijdag 18 september 2009 @ 20:50:04 #248
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_72887590
quote:
Op vrijdag 18 september 2009 20:34 schreef sjak het volgende:

[..]

Dan mag het ook nooit meer weg

Ik begrijp de hele omslag naar letters ineens helemaal niet.
Wat is er gebeurd?
Wrsch slaat de sire campagne over dat mensen zich bewust moeten zijn van wat er allemaal kan met informatie die op het web staat aan...
pi_72888000
Effectief spotje!
  zondag 20 september 2009 @ 20:32:44 #250
144006 chacama
Ondernemend!
pi_72945631
Als ik alleen de namen van de meiden intype dan kan Google er weinig mee, maar in combi dan springt ie meteen op FOK!. Heeft voor die posts natuurlijk geen nut meer om van naam te wijzigen maar het zet je wel aan het denken. Dus dat doe ik ook nog maar ff.
  zondag 20 september 2009 @ 21:05:03 #251
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_72947211

Dit vind ik als ik google op 'Sasha Oscar'...

zondag 20 september 2009 @ 21:06:21 #252
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_72947280
looooooool

zondag 20 september 2009 @ 21:32:30 #253
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_72948624
ik krijg bij het bankje een melding over login geneuzel, heb even gekeken of het bij mij lag ( zou niet de eerste keer zijn ) maar ik ben het niet ( denk ik ) heb nl. in andere door mij geposte topics geen last van
pi_72948717
quote:
Op zondag 20 september 2009 21:05 schreef Brighteyes het volgende:

Dit vind ik als ik google op 'Sasha Oscar'...

Als ik Amber & Tess intik krijgt ik 1 melding naar Fok.. meer niet..
Als ik op voor en achternaam zoek van allebei krijg ik helemaal niks..
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  zondag 20 september 2009 @ 21:45:39 #255
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_72949266
Mmm aan de link te zien zal het macka zijn, even PM gaat versturen
  zondag 20 september 2009 @ 21:46:59 #256
190853 RockabeIIa
pi_72949346
Ik begrijp em nie helemaal, Evenstar.
Sorry..
pi_72949406
als je het bankje opent krijgt je een popup dat je naam en ww in moet vullen..
en dat is ws. de avatar van Macka
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  zondag 20 september 2009 @ 21:49:06 #258
190853 RockabeIIa
pi_72949449
oh ik heb dat helemaal nie!
  zondag 20 september 2009 @ 21:49:08 #259
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_72949452
quote:
Op zondag 20 september 2009 21:48 schreef Vicky het volgende:
wat zij zegt
  zondag 20 september 2009 @ 21:52:00 #260
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_72949601
ik meer wel als niet, maar heb Macka een PM verzonden
pi_72949724
Ik hebbem op het bankje en in het Eindhovenmeettopic iig..
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  zondag 20 september 2009 @ 21:59:23 #262
190853 RockabeIIa
pi_72950040
En ik zonet in het creatieventopic
Nu snap ik het! Tnx! Nou, evenstar bedankt voor je ondernomen actie!
  zondag 20 september 2009 @ 22:03:16 #263
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_72950261
Your welcome je bent hoogzwanger he, beetje werk besparen kan best
pi_72959128
Als je op wieowie.nl kijkt kun je precies zien wat erover je te vinden is op internet.
pi_72959598
quote:
Op maandag 21 september 2009 09:55 schreef vrouwtje-theelepel het volgende:
Als je op wieowie.nl kijkt kun je precies zien wat erover je te vinden is op internet.
Van de kids en mijn lief is niks te vinden. Van mij wel Maar niks persoonlijks wat niemand al weet zeg maar!!
Good mums have sticky floors, dirty ovens and happy kids!!
  Jubileum moderator maandag 21 september 2009 @ 10:26:58 #266
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_72959819
BE hoe kan ik nou ontopic reacties eisen als jij met zoiets komt
Eva ♥ en Iris ♥
pi_72959982
quote:
Op maandag 21 september 2009 10:26 schreef Lois het volgende:
BE hoe kan ik nou ontopic reacties eisen als jij met zoiets komt
easyyyyyyyy, waar beeeeeeeen je? We kunnen los!
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  maandag 21 september 2009 @ 10:41:44 #268
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_72960216
LOS LOS LOS
  maandag 21 september 2009 @ 10:46:42 #269
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_72960368
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
  Jubileum moderator maandag 21 september 2009 @ 10:49:43 #270
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_72960453
Eva ♥ en Iris ♥
  maandag 21 september 2009 @ 11:15:38 #271
190853 RockabeIIa
pi_72961265
pi_72967121
quote:
Op maandag 21 september 2009 10:33 schreef snoopy het volgende:

[..]

easyyyyyyyy, waar beeeeeeeen je? We kunnen los!
Jaaa, ik was aan het werk enzo .... nu nog overigens maar dit is nu het nieuwe SC topic????
  maandag 21 september 2009 @ 14:39:20 #273
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_72967186
Sorry modjes, ik ben al weg

[ Bericht 41% gewijzigd door Lois op 21-09-2009 14:52:24 (genoeg is genoeg) ]
  † In Memoriam † maandag 21 september 2009 @ 20:34:32 #274
141844 Macka66
Ingewikkeld doekiemonster
pi_72979427
quote:
Op zondag 20 september 2009 21:48 schreef Vicky het volgende:
Klopt. En de foto's van Macka. En alles wat op mijn domein stond. M'n site is gisteravond laat gehackt en de provider had daarom een wachtwoord op het hele domein gezet. Als het goed is is de pop-up er af. (M'n site in ieder geval wel ) Ik had niet door dat er hier in de FB wat over te doen was, heb vanochtend wel melding gedaan in de SC en het Draagdoekentopic.
DancingPhoebe op <a href="http://forum.fok.nl/topic/1352192/3/51#73971988" target="_blank" >23/10/09</a>:[/b]
God, wat is het toch een dunne scheidslijn tussen een vrije geest zijn en je plek in het universum niet kennen :')
  maandag 21 september 2009 @ 20:36:53 #275
190853 RockabeIIa
pi_72979538
Getver wat shit, Macka... Is het nu verholpen qua beveiliging?
(en ps. je hebt nog een PM van me liggen )
pi_72979547
ik krijg ook geen popup meer!
klote dat je site gehacked is!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  † In Memoriam † maandag 21 september 2009 @ 21:04:45 #277
141844 Macka66
pi_72980776
quote:
Op maandag 21 september 2009 20:36 schreef RockabeIIa het volgende:
Getver wat shit, Macka... Is het nu verholpen qua beveiliging?
(en ps. je hebt nog een PM van me liggen )
Ik heb de hele site weggehaald, en er staat nu iets tijdelijks. Ik stap over op andere software, en er komt meteen een nieuwe site. (Positief aangrijpen maar, die shithack.)
Volgende keer zal ik de provider vragen alleen een log-in op de map met de site te zetten, en niet op het hele domein. Vanochtend niet aan gedacht in al het gedoe.
Ik wil ook een Glowmouse en een Iteejer!
DancingPhoebe op <a href="http://forum.fok.nl/topic/1352192/3/51#73971988" target="_blank" >23/10/09</a>:[/b]
God, wat is het toch een dunne scheidslijn tussen een vrije geest zijn en je plek in het universum niet kennen :')
  dinsdag 22 september 2009 @ 13:13:52 #278
267540 Books
Vorige Mibosmama's
pi_72998518
Zou een van de modje mijn kindjes uit de lijstjes willen halen. Ik ben hier een stuk minder te vinden de laatste tijd en ik post af en toe nog mee in het speeltuinbankje en heel af en toe in het dreumes en peutertopic. Het loopt hier goed voor zover het kan en ik heb bijna geen foktijd over. Dus alvast vriendelijk bedankt en als ik ooit meer tijd in 24 uur krijg dan vraag ik wel om ze weer terug te zetten eventueel.
  dinsdag 22 september 2009 @ 17:26:15 #279
24188 Belana
kloon van belana
pi_73009427
hoeveel klonen heb jij en hoe vaak ga je nog afscheid nemen?
stormy waters...
sailin'
  dinsdag 22 september 2009 @ 17:31:28 #280
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_73009611
Mibos, wat is het nut van het eruit halen, als je toch, al is het sporadisch even langs komt.

Lijkt me voor de modjes ook geen doen, in het lijstje - uit het lijstje - in het lijstje - uit het lijstje etc...
Als het om privacy redenen gaat kan ik me er enigzins iets bij voorstellen, maar als ze bij frequenter gebruik er wel weer in mogen, gaat het lijkt het me niet daarom.
  Jubileum moderator dinsdag 22 september 2009 @ 17:34:43 #281
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_73009739
Ik vind eruit halen niet zo heel erg als ik maar linkjes
krijg waar ik ze uit moet halen. Om nu elk topic met lijstjes door te zoeken is me dan, eerlijk gezegd, teveel
moeite.
Eva ♥ en Iris ♥
  dinsdag 22 september 2009 @ 17:44:56 #282
190853 RockabeIIa
pi_73010088
Daarbij, als iemand geruime tijd niks van zich laat horen dan 'verdwijnt' diegene ook uit de lijstjes
( Moest eerst nadenken wie books ook weer was...)
  dinsdag 22 september 2009 @ 19:07:10 #283
267540 Books
Vorige Mibosmama's
pi_73013393
Belana ik ben nog nooit een kloon geweest.en heb ook nog nooit afscheid genomen en dat doe ik nu ook niet dus lezen is ook duidelijk een vak denk ik. Heb twee dooie accounts die niet meer aan de praat te krijgen waren. Ik hoef niet echt uit linkjes of iets dergelijks weg maar ze mogen wel weg uit het peuter en dreumestopic.

Rocka volgens mij zei ik niet dat ik helemaal definitief uit beeld verdwijn maar mijn posts zijn lang niet meer zo frequent als ze een poosje geweest zijn en daarom vind ik het prettiger als ik meer de anonimiteit in ga.
  dinsdag 22 september 2009 @ 19:28:04 #284
190853 RockabeIIa
pi_73014259
Uit de 'linkjes' snap ik niet helemaal...
Maar ik zal je uit het dreumes- en peutertopic vissen.
  dinsdag 22 september 2009 @ 19:29:00 #285
267540 Books
Vorige Mibosmama's
pi_73014295
Ik doelde op het antwoord van Lois. Dank je Rocka.
pi_73028323
Het grote kleine babietjes topic deel 218

kan iemand hier deel 219 van maken
bitte?
  † In Memoriam † woensdag 23 september 2009 @ 07:53:45 #287
37843 lady-wrb
kortaf
pi_73028589
quote:

[..]

zo, hehe, ik kan ook weer eens inloggen

dat is iets van jaaaaren geleden. Ik had het toen al eens gevraagd, maar het werd om de een of andere reden niet gedaan in die tijd was dat wiki-gedoe helemaal hot en ik had mezelf en luca netjes uit alle lijstjes verwijderd, waarna anderen kennelijk een ouder lijstje gebruikten en we ineens weer in lijstjes verschenen. ik heb het toen maar zo gelaten. maar ik heb er tot op heden het nut er niet van ingezien om erin te staan (voor mezelf en luca dan) geen kwaad woord over onwil van mods ofzo hoor, gewoon een overactieve user geweest dus.
  Jubileum moderator woensdag 23 september 2009 @ 10:40:54 #288
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_73031787
Oké
Eva ♥ en Iris ♥
  vrijdag 25 september 2009 @ 17:27:08 #289
73004 Oxymoron
zoekt rust en ruimte
pi_73104756
OPZOEK: ik zoek iemand die weet waarom Tearsong niet terugmailt, en waarom de telefoon bij hun niet wordt opgenomen/ niet werkt.
Is er hier een user, die contact met haar heeft?
Volgend weekend is het concert, en ik hoor maar niks
  vrijdag 25 september 2009 @ 17:34:19 #290
35189 Troel
scherp en bot
pi_73104903
Volgens haar twitter is ze aan de antibiotica en is ze daar behoorlijk ziek van, dus misschien is ze op dit moment wel te ziek om op te nemen?
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_73112778
oxymoron, ik weet 't niet. op mijn berichtjes krijg ik evenmin antwoord van haar, maar dat dateert al van veel langer geleden. ik hoop dat je snel iets van d'r hoort!
  vrijdag 25 september 2009 @ 22:20:23 #292
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_73113161
Je zou het evt. nog even kunnen vragen in het draagdoekentopic Oxy.
Ik weet dat Tearsong ook vrij actief is/was op het andere draagforum en mss dat er van hier meiden zijn die daar ook zitten die iets weten. Die kijken mss niet hier in dit topic mee...
pi_73113352
Daar heeft ze ook al een maand niet gepost of aangemeld
  vrijdag 25 september 2009 @ 22:38:21 #294
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_73113739
Ah ok, thanks Pvoesss...
Ik weet nl. dat ze hier ook wel eens langer afwezig was, maar dan daar nog wel postte...
  vrijdag 25 september 2009 @ 22:50:16 #295
73004 Oxymoron
zoekt rust en ruimte
pi_73114141
Ja maar, hoe moet het dan, als ze niet reageert?
Of erg ziek is?
Ik heb betaald voor het ticket, en daarna niks gehoord/gelezen van hun.
  † In Memoriam † vrijdag 25 september 2009 @ 22:51:01 #296
141844 Macka66
pi_73114160
Nou, ik heb me maar even aangemeld op Twitter om TearSong wat door te kunnen geven. (Er zijn meer mensen die iets van haar willen horen.) Hopen dat ze dat leest. Ik heb geschreven dat Oxy graag contact wil.
  vrijdag 25 september 2009 @ 22:51:44 #297
73004 Oxymoron
zoekt rust en ruimte
pi_73114185
Bedankt, Macka66!
  vrijdag 25 september 2009 @ 22:52:20 #298
190853 RockabeIIa
pi_73114209
quote:
Op vrijdag 25 september 2009 22:50 schreef Oxymoron het volgende:
Ja maar, hoe moet het dan, als ze niet reageert?
Of erg ziek is?
Ik heb betaald voor het ticket, en daarna niks gehoord/gelezen van hun.
Misschien je kaart verkopen op marktplaats een optie?
Wat onwijs vervelend voor je...
  vrijdag 25 september 2009 @ 22:55:37 #299
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_73114304
Wat vervelend Oxy.
Ik zou het toch gewoon blijven proberen ook, met de telefoon...
En anders idd mss geen risico lopen en kijken of je je kaartje nog kan verkopen ofzo.
  vrijdag 25 september 2009 @ 22:55:46 #300
73004 Oxymoron
zoekt rust en ruimte
pi_73114309
De kaarten heb ik niet
Ik denk, ineens (al de hele avond/week/maand) dat ze misschien niet meer willen? Met mij?
Als dat zo is dan zou ik het, liever weten dan niks weten.
  vrijdag 25 september 2009 @ 23:00:54 #301
190853 RockabeIIa
pi_73114440
Oh dan is het helemaal rot om zo af te wachten...
  vrijdag 25 september 2009 @ 23:01:56 #302
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_73114475
Ik denk niet dat dat het is hoor Oxy.
Zoals je hier kan lezen zijn er meer mensen die al een tijdje contact zoeken met haar zonder dat het lukt. Lijkt me duidelijk dat het niet aan jou ligt hoor!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')