Hell yeah, het moment dat hij die vleugeltjes afgooidequote:Op zaterdag 8 augustus 2009 17:19 schreef Saeramir het volgende:
[afbeelding ]
1 vd mooiste dansen van vorig seizoen
Ene Nico?quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 19:36 schreef Malahide het volgende:
Vorig jaar hadden ze 'n best lekkere danser erbij zitten in Canada, ene Nico
[ afbeelding ]
Yepquote:Op zondag 9 augustus 2009 08:15 schreef Saeramir het volgende:
http://www.ctv.ca/mini/dance2008/competitors.html
hier kan je alle top 20 dansers vinden van vorig jaar..
Ik was op het eind ook wel heel erg fan van Miles hoor, vond dat wel een hele sympathieke jongen.. maar ik vind Nico de meest worthy winnaar van alle SYTYCD's. gewoon de beste.. en Natalli vond ik al vanaf het begin irri!! dat was mijn galbultenfactor..
Missymuffet, jij geniet dus ook stilletjes mee van onze ellenlange verslagen
Miles was zo'n schatje altijd =quote:Op zondag 9 augustus 2009 17:23 schreef Ang3l het volgende:
Nicholas, Miles, Izaak, Danny, Joey... it's all good!
Jij hebt dus het omgekeerde probleem van ons allemaalquote:Op zondag 9 augustus 2009 20:40 schreef missymuffet het volgende:
[..]
Yep, niet heel veel mensen die ik ken kijken het,..dus tja
Dus dan lees ik graag wat andere er van vinden.
En Natalli vond ik ook niks, vond Allie leuk, echt altijd vrolijk
Ik moet alleen iets langer op jullie verslagen wachten omdat ik het live kan zien,....![]()
(Zit op dit moment in Canada) En dinsdag ben ik toevallig vrij, dus dat komt mooi uit.
Ik haalde Izaak volgens mij door de war met een jongen uit Australie 1, die zijn auditie op Missy Higgins deed... uhm... hele jonge jongen nog...quote:Op maandag 10 augustus 2009 05:33 schreef Saeramir het volgende:
[..]
Miles was zo'n schatje altijd =Izaak =
Joey =
Danny = ook cool, maar hij leek zo klein (weet niet of dat maar zo leek of dat het echt zo was) en ik ben altijd voor de lange ballroom-man
quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 06:43 schreef Saeramir het volgende:
ik kon het niet laten (oh wat ben ik toch ook een vreselijke perfectionist) en je bedoelt Graeme
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 10 augustus 2009 05:34 schreef Saeramir het volgende:
[..]
Jij hebt dus het omgekeerde probleem van ons allemaalwij moeten allemaal dit onderwerp vermijden tot we de show ergens hebben gevonden.. lucky you
Me too pleasequote:Op woensdag 12 augustus 2009 10:00 schreef Saeramir het volgende:
nee iddals je iets vind, laat je het me dan weten (evt via pb)?
You go girlquote:Op woensdag 12 augustus 2009 12:46 schreef Saeramir het volgende:
http://www.watchsytycd.in(...)-episode-1-auditions
hele aflevering, aardige kwaliteitga nu meteen kijken..
Nou het leek wel een minder op de lach en sensatie gerichte show dan USA tijdens de audities van vorig jaar al. Dus wellicht dat ze die inderdaad niet laten zien.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 14:43 schreef Saeramir het volgende:
Sebastian Merch (ofzo)
Canada heeft of ongelofelijk veel talent of ze laten minder kneuzen zien dan in de US..
Dat was bij seizoen 4. Volgens mij deed hij het jaar daarvoor ook al mee. Vorig jaar Canada en nu dus weer. Dit is 'em:quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 05:57 schreef Saeramir het volgende:
Die Jeremiah komt me ongelofelijk bekend voor.. in welk seizoen heeft ie auditie gedaan??
Ik vind 'm echt vreselijk....quote:Op donderdag 13 augustus 2009 22:11 schreef Malahide het volgende:
Oké, eindelijk download binnen van aflevering 1.
Toronto dag 1
Emanuel Sandhu: good for him dat ‘ie teruggekomen is! Nog steeds te vrouwelijk naar mijn smaak. Ik ben benieuwd of ze hem dit jaar door laten gaan naar de Top 20. Je zal hem maar als partner krijgen.
quote:Natalie (krumpmeisje): da’s toch geen krumpen![]()
Ben ook benieuwd of ze nog iets anders kan. Ik zie 'r nog niet hiphoppenquote:Vicky (Mongolian dance): aaaaah, mooi hoor. Zou ze meer kunnen dan dit?
Misschien was ik niet duidelijk genoegquote:
Ik vond het maar slappe hap. Pas toen de judges vroegen om iets meer te laten zien kwam het er enigszins uit.quote:Jawel hoor. Alleen het zit er vreemd uit bij een blank meisje
![]()
Ja, wordt aan het einde van de eerste uitzending ook gezegd (tomorrow the Vancouver en St. John's auditions bla bla), dus... waar blijft 'ie potverdimmequote:Op zaterdag 15 augustus 2009 10:08 schreef Ang3l het volgende:
Me neither, terwijl 1 er snel opstond.
Waren er wel 2 in week dan?
Ik heb de hoop al opgegeven. Bij de audities vind ik het niet zo erg, maar voor de liveshows wel jammer als het zo blijft. Nou ja, de eerste weken zal ik toch missen door mijn vakantie, of ze moeten het in Schotland uitzenden, maar ik vermoed van nietquote:Op zondag 16 augustus 2009 09:51 schreef Saeramir het volgende:
duurt echt abnormaal lang![]()
(gaat eens kijken op youtube)
ja idd, ik hoop dat het dan beter wordt.. zou toch denken van wel?!!!quote:Op zondag 16 augustus 2009 10:40 schreef Malahide het volgende:
[..]
Ik heb de hoop al opgegeven. Bij de audities vind ik het niet zo erg, maar voor de liveshows wel jammer als het zo blijft. Nou ja, de eerste weken zal ik toch missen door mijn vakantie, of ze moeten het in Schotland uitzenden, maar ik vermoed van niet.
Ik zit bij allebei op 40%, dus dat gaat lekkerquote:Op zaterdag 22 augustus 2009 17:17 schreef Saeramir het volgende:
en?? Hier is ie wel aan het downloaden maar oooh, wat gaat het langzaam
Bofkont. Ik ben aan het werk nu, ben benieuwd wat ik straks thuis aantref...quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 21:04 schreef Saeramir het volgende:
ik heb afl. 2 nu compleetben aan het kijken..
een hele fijne vakantie! jammer dat je niet 'bij' de eerste shows van Canada kan zijn, maar dat zal jou een bal interesserenquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 16:51 schreef Malahide het volgende:
Ik kom ook vast afscheid nemen, want hoewel ik vrijdag pas op vakantie ga heb ik het zo bloody druk dat ik niet mag Fok!ken van mezelf (nu nog even wel, maar nu ben ik dan ook nog op het werk. Nog een half uurtje en dan vakantie
). Tot half september!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 27 augustus 2009 12:44 schreef Ang3l het volgende:
Ik bedenk me net dat ik vanochtend de pc heb uitgezet
Wat dus betekent dat ik vanavond nog niet kan kijken.
Domme koe.
NEEE dat mag je niet zeggenquote:Op donderdag 3 september 2009 23:23 schreef Ang3l het volgende:
Mag ik zeggen dat ik de Blake contemporary dans een hele lelijke "kopie" vond van de addiction dans?
Ik vond hem veel te overdreven acteren en bij Kupono was het veel.... donkerder sexier natuurlijker. Hij maakte er bijna een parodie van in mijn ogenquote:Op vrijdag 4 september 2009 07:24 schreef Saeramir het volgende:
[..]
NEEE dat mag je niet zeggen![]()
ik vond het super!!
Whahaquote:Op vrijdag 4 september 2009 09:01 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vond hem veel te overdreven acteren en bij Kupono was het veel.... donkerder sexier natuurlijker. Hij maakte er bijna een parodie van in mijn ogenEen beetje de amateur clownsversie van Addiction. Ik zat echt met kromme tenben te kijken.
ZO! I said it!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 5 september 2009 07:43 schreef Saeramir het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.beter een knipoog dan een blauw oog
quote:Op zaterdag 5 september 2009 10:49 schreef Knipoogje het volgende:
[..]Ik ben het helemaal met je eens!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En wat zijn die?quote:Op donderdag 3 september 2009 13:54 schreef Filiz het volgende:
stom stom stom... http://immortalseed.com/ heet het.
Ik heb gemerkt dat savonds het wel veel sneller gaat. Ik hoop dat jullie er wat aan hebben.
Ik zal nog niets verklappen over de show. Mijn favorieten beginnen al duidelijk te worden :-)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat betreft de vorige afl. was ik wel mee eens met de jurykeuze. Ben blij dat Melanie er uit ligt. Austin verdient een veel betere partner en Melanie vond ik echt niks. EN ach.. Nicolas vind ik wel schattig. Hij zal wel de volgende keer uitliggen denk ik.
Mijn favo's zijn bij de vrouwen Melanie M. en bij de mannen Emmanuel.
Valt wel mee toch? We zijn het, behalve over de Blakedans, over het algemeen weer aardig eensquote:Op vrijdag 11 september 2009 16:58 schreef Malahide het volgende:
Saeramir, wij gaan het onderling een beetje moeilijk krijgen vermoed ik…
Ow, wat ben ik het met je oneens! JL en Nicolas hebben geen enkele super-week gehad imo, terwijl Cody & Mel wel de eerste 2 weken fantastisch zijn geweest.. Had er geen twijfel over dat die twee erin zouden blijven, voor Melanie niet!quote:Op donderdag 10 september 2009 14:07 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
WTF. Ik ben het zó niet eens met de uitslag v/d top 16.
Cody en Melanie hadden allebei moeten moven.
Nicholas was echt 'n goeie partner en Jennalyn was fierce.
Snap NIET hoe ze die andere 2 na zo'n extreem matige mambo en niet zo indrukwekkende solo's kunnen laten blijven.
Ja, valt ook reuze mee.quote:Op vrijdag 11 september 2009 20:50 schreef Saeramir het volgende:
Valt wel mee toch? We zijn het, behalve over de Blakedans, over het algemeen weer aardig eens![]()
Sexy absoluut niet, wel een aardige gozer.quote:Behalve over Austin, die vind ik dus wél sexy!![]()
Zet je maar schrap, volgende verslag komt er zo aanquote:Trouwens, way to be back girl![]()
Hier heb ik niks aan toe te voegenquote:Op vrijdag 11 september 2009 20:52 schreef Saeramir het volgende:
Ow, wat ben ik het met je oneens! JL en Nicolas hebben geen enkele super-week gehad imo, terwijl Cody & Mel wel de eerste 2 weken fantastisch zijn geweest.. Had er geen twijfel over dat die twee erin zouden blijven, voor Melanie niet!
Maar zo zie je maar, smaken verschillen
Ik meen dat Dmitry daar ooit een solo op gedaan heeft (vast met open blouse).quote:Op vrijdag 11 september 2009 09:39 schreef Saeramir het volgende:
TJ & Everett (Quick Step)
Was ok, best leuk om te zien maar soms alsof ze door stroop heen gingen. Kwam volgens mij ook door de muziek die langzamer was dan een eerdere dans in SYTYCD die op dezelfde muziek was (kan me bij god niet meer herinneren welke!! weet iemand dat nog? was een hele leuke volgens mij..).
Ech niequote:Op vrijdag 11 september 2009 21:25 schreef Saeramir het volgende:Lijkt wel of je mijn verslag door een machine hebt gehaald die dezelfde zinnen in andere bewoordingen neerzet
Ja, walgelijk hequote:Op vrijdag 11 september 2009 21:28 schreef Malahide het volgende:
[..]
Heb de jouwe net pas gelezen, gut wat zijn we het weer eens.
Ik ook niet. Ik vind het wel vermakelijk en leuk om te kijken, maar het is echt niet te vergelijken met USA hoor.. en ook niet met Aus trouwens.quote:Al met al, na drie weken, vind ik het niveau overigens nog niet zo hoog.
Ik heb nog eens gesurft en het waren Lacey en Kameron die daarop een Broadway dans hebben gedaan.. Kan het filmpje alleen niet vinden.quote:Op vrijdag 11 september 2009 21:22 schreef Malahide het volgende:
[..]
Ik meen dat Dmitry daar ooit een solo op gedaan heeft (vast met open blouse).
Ik moet eerlijk zeggen dat s5 wel het minste seizoen was ja (behalve s1 dan).. Maar toch.. Ik weet het niet. Is het de judges? De knulligheid van veel dansen? Ik weet het niet..quote:Op zaterdag 12 september 2009 11:32 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Grappig, ik vind Canada juist een beter seizoen dan US s5. Deze show waren alle dansen imho interessant, terwijl s5 af en toe echt hit & miss was.
Ik vond zowel S1 als S2 van Canada beter.quote:Op zaterdag 12 september 2009 11:32 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Grappig, ik vind Canada juist een beter seizoen dan US s5. Deze show waren alle dansen imho interessant, terwijl s5 af en toe echt hit & miss was.
Echtquote:
Nu wel!quote:Op zaterdag 19 september 2009 07:34 schreef Saeramir het volgende:
Wow de resultshow staat nog steeds niet online.. Trieste boel hoor.
Eerlijk gezegd vind ik dat sowieso bij latin en ballroom bij mannen. Die handjes, de poses. Alleen de Paso Doble komt vaak stoer en krachtig over, maar dat geheupwieg e.d. ..... niet zo heel mannelijk.quote:Op vrijdag 25 september 2009 11:25 schreef Malahide het volgende:
Corynne & Austin – salsa
Ik was meer verbaasd over Austin. Ik vond hem nogal vrouwelijk dansen, viel niemand anders dat op?
quote:Kim & Emanuel – hip hop
WTF? Kim!!!! Amazing! Supersexy crazy angry biatch! Wat is zij sterk, vanaf nu officieel mijn favoriete danseres van deze groep. Emanuel bleef – natuurlijk – wat bij haar achter, maar je moet die gozer toch heel veel krediet geven. 100% inzet, 0% vervelend gedrag en hij staat er gewoon altijd. Het meest constante koppel, nog geen één mindere dans gehad. Maar… de choreo? Grabbing the package, really Luther? Ik ben verre van preuts aangelegd, maar dit vond ik toch een beetje… kijk mij een ruig doen?
Gok? heb je'm nog niet gezien dan?quote:Bottom three: ik gok op Corynne & Austin, tóch Cody & Melanie en… ik moet kiezen tussen de laatste twee koppels… Jayme Ray & Daniel, omdat ik denk dat Daniel het meeste gevaar loopt om eruitgeschopt te worden. Bij de meiden zal dat Corynne zijn, omdat zij als enige van de meiden slechte kritiek kreeg.
Het is de stijl, maar goede latindansers zijn echt wel mannelijkquote:Op vrijdag 25 september 2009 12:23 schreef Ang3l het volgende:
Eerlijk gezegd vind ik dat sowieso bij latin en ballroom bij mannen. Die handjes, de poses. Alleen de Paso Doble komt vaak stoer en krachtig over, maar dat geheupwieg e.d. ..... niet zo heel mannelijk.
Mee eens wat Shane betreft, maar hij is wel een viespeukquote:Luther
Voor mij is heet echt Luther > Shane Sparks qua choreografie. Dat kijk mij ruig doen vind ik bij Emanuel wel van toepassing, bij Kim zag het er natuurlijker uit. Ik mag Emanuel gewoon niet, vind het echt een creep, hoe goed ie ook danst. Kim daarentegen.......
![]()
Jaaaaaa, had hem al binnen, maar moest ff met de kat naar de dierenartsquote:Gok? heb je'm nog niet gezien dan?Ga eens snel kijken dan! Hij staat er al lang!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb de resultshow al binnen maar kijk m later pas..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You cheated on me with choreography.
quote:Op zondag 11 oktober 2009 02:26 schreef Ang3l het volgende:
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee............................... niet Kiiiiiiiiiiiiiiiiiim!!
Ik zeg ook niet dat Kim de slechtste was, ze was zelfs de beste over de hele lijn gezien, maar in deze show was ze gewoon minder dan de andere drie meiden. Ze had pech met (in ieder geval één van) de dansen die ze kreeg en Cody was gewoon een slechte partner voor haar. Daarom vond ik het niet verrassend dat ze eruit vloog.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 12:19 schreef Saeramir het volgende:
Ik vind Kim helemaal niet de minste van de 4 meisjes, ze was mijn favoriet.
Ja, download is prima kwaliteit. Heb hem al gekeken, ga nu verslagje tikken. En meteen vet spoileren wantquote:Heb nu al de download van gisteravond bijna binnen.. Hopelijk is het qua kwaliteit een beetje te doen..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You cheated on me with choreography.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo, even verslagje van Malahide lezen, jij bent toch wel erg trouw hoorMij zie je weer bij SYTYCD USA over een weekje
![]()
Totaal? Nou... bedanktquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 07:49 schreef Saeramir het volgende:
Ik ben het totaal met je eens Malahide..
Oe ja, dat heb ik gezegd hèquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 10:24 schreef Saeramir het volgende:
Ja, wacht maar tot ik reageer op het feit dat je Ryan Kasprzak een engerd noemt
WTF?! Is Ryan 29?!quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 10:45 schreef Malahide het volgende:
[..]
Oe ja, dat heb ik gezegd hè.
Weet je wat het is... mannen van 29 die eruit zien als 45, nou ja... brr.
Het ligt aan mij, kan er niks aan doen.
Yep, 7 februari 1980. Zelfs ik met mijn respectabele 36 winters zie er jonger uit dan RK, al zeg ik het zelfquote:Op woensdag 21 oktober 2009 09:42 schreef Ang3l het volgende:
[..]
WTF?! Is Ryan 29?!
Mens, ik ben dus 2 jaar ouder dan hem!
Wat een verschil.... gelukkig
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar toch hè, nu het seizoen voorbij is, hebben jullie ook een beetje het gevoel dat er meer in gezeten had? Terugkijkend vond ik het allemaal niet zo spectaculair eigenlijk en ben ik blij dat er weer een seizoen USA (en binnenkort UK!) aanbreekt.You cheated on me with choreography.
quote:Season 3 hits the air mid-August
Updated Wed. Jun. 16 2010 2:42 PM ET
CTV
Following one of its most successful seasons ever for original Canadian programming, CTV unveiled the fall schedule for So You Think You Can Dance Canada.
"In a challenging year, the creativity didn't stop at CTV," said Susanne Boyce, President, Creative, Content and Channels, CTV Inc. "Never before have we had such a strong slate of original programming in all genres, making it an easy decision to renew."
Season 3 will begin on August 15 and after the audition episodes, performance shows will air on Wednesdays at 8pm with the half hour result shows on Thursdays at 8:30 p.m.
The Season 3 audition tour travelled to five cities across the country – Vancouver, Calgary, Toronto, Montreal and Halifax. SYTYCDC showcases dancers from across the country as they compete to impress an expert panel of judges.
Following each audition city, select competitors were invited to "Finals Week" in Toronto where they worked with some of Canada's top choreographers. After a gruelling and challenging week mastering various genres of dance, 20 dancers earned a coveted spot in the SYTYCDC Top 20.
Chosen by the judging panel, this select group of dancers will perform in front of the nation. The public votes for their favourites following weekly performance episodes in which competitors are assigned partners and dance styles to perform, from hip-hop and krump to salsa, quickstep, contemporary and jive.
In the end, only one dancer goes home with the title of Canada's Favourite Dancer and a $100,000 grand prize.
The Gemini Award-winning show is based on the Emmy Award-winning smash hit series created by Simon Fuller and Nigel Lythgoe that premiered in 2005.
During SYTYCDC's highly-popular second season, the series averaged 1.44 million viewers and ended with Lethbridge, Alta.'s Tara-Jean Popowich taking the title of Canada's Favourite Dancer. The Season 1 winner was Montreal-native Nico Archambault.
Jawel joh! We zitten nu al op zes man. Als de finale weer met vier is dan zijn we over twee weken klaarquote:Op maandag 19 juli 2010 06:22 schreef Saeramir het volgende:Heb er alweer zin in.
Dan is USA zeker nog net niet afgelopen?
Fijn voor die zielige season 6-ers dat ze ook nog mogen touren.quote:Op maandag 19 juli 2010 07:24 schreef Cee het volgende:
Ik denk dat USA dan net wel of bijna afgelopen is, begin september begint de tour al (met mensen uit S7 én S6 én Allstars, las ik).
quote:Op maandag 19 juli 2010 07:37 schreef Malahide het volgende:
[..]
Jawel joh! We zitten nu al op zes man. Als de finale weer met vier is dan zijn we over twee weken klaar
[..]
Fijn voor die zielige season 6-ers dat ze ook nog mogen touren.
quote:Op vrijdag 11 september 2009 21:25 schreef Saeramir het volgende:Lijkt wel of je mijn verslag door een machine hebt gehaald die dezelfde zinnen in andere bewoordingen neerzet
Kvinner niks an! Da gehuppel!quote:
quote:From dance.ctv.ca: "The piece was choreographed by Nico and his wife Wynn Holmes, who were able to work with Tara-Jean in the studio to figure out what worked well. " and "Tara-Jean added that the concept for the shoot mirrors the journey that dancers go through on the show – beginning as a soloist then learning to dance with a partner. “The whole theme of it is we’re starting as warriors on our own and then we join forces and evolve together,” she said. "
Jongens, zondag begint het!quote:SYTYCDC spins into Season 3 on Sunday, August 15
After dancing its way into the hearts of millions of Canadian viewers, CTV's Gemini Award-winning series So You Think You Can Dance Canada returns with its highly anticipated third season premiere on Sunday, August 15 at 9 p.m. ET on CTV, with encore episodes airing back-to-back beginning Saturday, August 21 on MuchMusic
The premiere kicks off a week of audition episodes before the performances begin with the Top 20 on Monday, August 23 at 9 p.m. ET, followed by the results on Tuesday, August 24 at 8:30 p.m. ET on CTV. The series then moves to Wednesday night performance episodes and Thursday night results episodes beginning September 22 and 23.
Featuring the country's most talented and distinctive dancers, the Season 3 audition episode broadcast schedule unfolds as follows:
Sunday, August 15 at 9 p.m. ET (two hour premiere) – Toronto Auditions
Monday, August 16 at 9 p.m. ET (two hours) – Calgary and Halifax Auditions
Tuesday, August 17 at 8 p.m. ET (one hour) – Vancouver Auditions
Wednesday, August 18 at 9 p.m. ET (two hours) – Montreal Auditions
Thursday, August 19 at 9 p.m. ET (two hours) – Finals Week
Sunday, August 22 at 9 p.m. ET (one hour) – Top 20 Reveal
Monday, August 23 at 9 p.m. ET (two hours) – Top 20 Performance
Tuesday, August 24 at 8:30 p.m. ET (half hour) – Top 20 Results
"After two captivating seasons, this fan favourite is going to get viewers' toes tapping all over again," said Susanne Boyce, President, Creative, Content and Channels, CTV Inc.
"So You Think You Can Dance Canada has discovered some amazing talent over the past two seasons. Show alumni are performing with Janet Jackson, Katy Perry, Alicia Keys, Ke$ha, and Adam Lambert, among others, making a statement about Canadian dance around the world."
Gemini Award-winning host Leah Miller is back for Season 3 and is joined by returning judges and dance experts Jean Marc Genereux, Tré Armstrong, Luther Brown and Blake McGrath. Guest judges throughout the five-city audition tour and Finals Week include Edmonton native Stacey Tookey (Calgary auditions), Mary Murphy (Toronto and Vancouver auditions), Mia Michaels (Montreal auditions), Dan Karaty (Halifax auditions), Rex Harrington and Sean Cheesman (Finals Week).
Aspiring dancers showed off their skills in Vancouver, Calgary, Toronto, Montreal and Halifax during Fall 2009 and Spring 2010 with the hope of receiving a boarding pass to take them to the next round of competition. Almost 150 dancers moved on to Finals Week in Toronto, where they worked with some of Canada's top choreographers with the goal of earning a spot in the coveted SYTYCDC Top 20.
The Top 20 dancers then face the nation and perform in front of Canada to gain the public's votes but it won't be easy, as the dancers work in partners and select a different dance style each week, ranging from hip-hop, house and bollywood, to salsa, quickstep, contemporary and afro jazz. Two competitors are eliminated each week during the results shows.
Dus, voor ons is het schema maandag-dinsdag-woensdag-donderdag-vrijdag?quote:Op woensdag 11 augustus 2010 23:17 schreef Malahide het volgende:
[..]
Jongens, zondag begint het!
Zondag, en maandag, en dinsdag, en woensdag, en donderdag!
En dan weer zondag, en maandag, en dinsdag!
Kan ik in ieder geval alles tot en met de Top 20 shows bekijken en dan op vakantie.
Hoef ik tenminste niet zo grote kluif in te halen zoals vorig jaar.
Ja, toen was ik ook op vakantie. Dat jullie het maar weten.
* Malahide is klein beetje jaloers maar schaamt zich want heeft zelf een dikke vakantie naar Noorwegen voor de boeg die ook hartstikke gaaf gaat worden, én gaat volgend jaar naar Canada. Zo niet, dan heeft een beste vriend/vakantiebuddy een heel groot probleemquote:Op donderdag 12 augustus 2010 07:44 schreef Cee het volgende:
En ik ga ook nog op vakantie maar dan kan ik natuurlijk live zien.![]()
Ohhquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 11:13 schreef Malahide het volgende:
OMG de officiële promo van season 3! Nico en Tara-Jean.
Ooooohhh Nico *fap*fap*fap*![]()
![]()
![]()
[..]
Ja, 't is een goede kerel hoor. Lekker spontaan, lief voor kinderen, wast zijn eigen onderbroeken. Danst ook af en toe, is een soort hobby van hem. En hij heeft een enorme schlong, anders zou hij mijn vent niet zijn natuurlijkquote:Op zondag 15 augustus 2010 19:08 schreef Cee het volgende:
Zowww. Ik kende die Nico nog niet.
Zo zo. Zoww.
quote:
54,7%, ik ga ervoor!quote:Op maandag 16 augustus 2010 22:52 schreef Cee het volgende:
Ang3l 4 Jesse Weafer
- edit Kom op Mal, je kan het.
quote:Op maandag 16 augustus 2010 22:57 schreef Malahide het volgende:
[..]
54,7%, ik ga ervoor!
Ooh, nu al een Ang3l-hertje gespot?
Ik zie Jean-Marc, ik zie een Tré, whoever the hell that is maar ze maakt rare insinuerende opmerkingen, ik zie een Luther de Randy Jackson van SYTYCD uithangen met z'n zonnebril op. In een donker theater. Ik bedoel. Een smiley:quote:Op maandag 16 augustus 2010 23:04 schreef Malahide het volgende:
77,5%: hij gaat als een speer(tje) nu
Ik kijk niet uit naar 12 weken Canadese judges met hun debiele gelik en gekrijs.
Zijn ze al weer net zo vervelend als altijd?
Jean-Marc![]()
Tré![]()
Luther![]()
Blake
En zit die brulboei van een Murphy er nu al direct bij?
Ik hoor die TrapTré gewoon dat suggestieve MMM MMM MMM zeggenquote:Op maandag 16 augustus 2010 23:10 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik zie Jean-Marc, ik zie een Tré, whoever the hell that is maar ze maakt rare insinuerende opmerkingen, ik zie een Luther de Randy Jackson van SYTYCD uithangen met z'n zonnebril op. In een donker theater. Ik bedoel. Een smiley:En ik zie een Mary Murphy en ze gilt niet echt heel hard. Eigenlijk helemaal niet. Eigenlijk heeft nog niemand echt zitten gillen. Maar soms maakt een danser een kronkel met zijn/haar linkerpink en dan hoor je "OOOHHH YESSS. MMM MMM. MMM!" vanuit de jurybanken.
quote:Op maandag 16 augustus 2010 23:15 schreef Malahide het volgende:
[..]
Ik hoor die TrapTré gewoon dat suggestieve MMM MMM MMM zeggen.
Om mij te pesten heeft mijn download besloten om op 98% op 30 kB/s zijn ding te gaan doen.
Maar goed dat we nog ff op vakantie gaan Cee.quote:Op maandag 16 augustus 2010 23:14 schreef Cee het volgende:
Zo, bijna klaar met de eerste aflevering volgens mij. Ik weet het niet hoor, schatjes. Het deed me niks. En op het laatst komt er een stortvloed aan onbekende herten voorbij die nog naar de bootcamp gaan. Met zo'n belachelijk bootcamp achtig gastje OH WACHT DAT IS BLAKE. Oh! Hahahahahaaa!![]()
Gut, dit wordt een lang seizoen voor me.
quote:Op maandag 16 augustus 2010 23:18 schreef Malahide het volgende:
[..]
Maar goed dat we nog ff op vakantie gaan Cee.
Daarna hebben we wel weer energie en slaan we er ons gezamenlijk doorheen.
Hij is binnen!quote:Op maandag 16 augustus 2010 23:20 schreef Cee het volgende:
[..]
![]()
Ik ga slapen, nog succes en trusten alvast Mal!
[ afbeelding ]
Ik wil geile ballroomers met een Franse tongval en gespierde, volwassen contemporarymannen. Heb nu wel even genoeg van al die Billy-Jakob-Kent-hertjes. En dan bedoel ik niet eens een Robert, maar een echte vent van ergens achterin de 20. Met haar op de borst. Niet te veel echter.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 09:42 schreef Ang3l het volgende:
Ik wil niet klein en lief! Ik wil groot slankgespierd getint en zwartharig mooie zwaan hengsterig prinselijk!
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 09:52 schreef Saeramir het volgende:
Ja ja jaaaa oh jaaa! Schoonloeder is weg dus ik ga nu rustig kijken!![]()
![]()
![]()
Mooi! (edit: binnen 5 minuten binnen gehaald. 5 minuten! Het moet niet veel gekker worden!)quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 11:42 schreef Saeramir het volgende:
oh afl 2 staat ook al online he!! ben hem aan het neerladen terwijl ik zit te kijken naar afl 1
We willen een Phillipquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 10:08 schreef Malahide het volgende:
[..]
Ik wil geile ballroomers met een Franse tongval en gespierde, volwassen contemporarymannen. Heb nu wel even genoeg van al die Billy-Jakob-Kent-hertjes. En dan bedoel ik niet eens een Robert, maar een echte vent van ergens achterin de 20. Met haar op de borst. Niet te veel echter.
[..]
Als je Australische Phillipe bedoelt... hell yeahquote:
Hell YEAH!quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 13:29 schreef Malahide het volgende:
[..]
Als je Australische Phillipe bedoelt... hell yeah.
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 08:47 schreef Malahide het volgende:
Dat hertje dat Cee voor Ang3l gespot heeft vind ik overigens meer iets voor Saertje (klein en lief).
Zal zo eens kijken of ik wat kan vindenquote:Op maandag 16 augustus 2010 16:06 schreef Malahide het volgende:
[..]
Saer, ik vind je icon zooooo zielig. Heb je niet een wat opbeurender plaatje van Bellebel?
Echt niet. Dat was Kent.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 14:07 schreef Ang3l het volgende:
Bellebel heeft gister keiharde sex gehad met alex wong in NYC ion de sushibar. Die is niet zielig!
Die van Kent schijn niet zijn eigen twitter te zijnquote:
Ben je er wel om Saer geestelijk te ondersteunen wanneer Cee en ik op vakantie zijnquote:Op woensdag 18 augustus 2010 11:16 schreef Ang3l het volgende:
Ow 1 2 en 3 staan ineens klaar! Daar ga ik toch gene tijd voor hebben?!
Na Lowlands dan maar
Duh!quote:
Leer mij de lokroep van Florence en de drachtigheid van Ang3lhertjes kennen.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 18:28 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Duh!
Als iemand danst op Howl van Florence + The Machine heb je een streepje voor
Plus er dan zo uitzien....
Mine!
Ik heb toch wel een mini zwakje voor Botoxlea. Oke het is geen Cat. En ik vond dat ze best leuk danstequote:Op woensdag 18 augustus 2010 08:18 schreef Malahide het volgende:
Oh gut, deel 3 staat al weer klaar. Nog ff door drie van die auditie-afleveringen heenbikkelen en dan gaa we naar de finals! Vanavond (dus morgen voor ons): Montreal! Geile Venten met Franse Tongvallen
!
Calgary:
- Blake injured his back through lifting weights. Tja, dan kan 'ie die kids natuurlijk niet 'The Toughest Choreography On Any So You Think You Can Dance Stage'
leren
- gut, Leah. Nee. 't Is dat je straks in de live shows alleen maar van de autocue mag lezen, maar anders...
Huh? In afl 2? heb ik die gemist?quote:- bijgebleven dansers:
* Jo (hip hop on pointe): coooool!
* Jera (Ang3l's danwel Saer's hertje): Wapakoneta 2.0. Gehypt en niet erg lekker.
Tapquote:* Julia & Rufino: OMG I think I have a girl crush again. Ik bid op mijn blote knietjes dat zij ook de 'lossere' stijlen als hiphop en jazz aankan.
* Edgar (uit Blake's clip):![]()
* Danielle (longenmeisje): heel fijn voor haar dat haar longen het nu beter doen, maar zou zij de competitie wel aankunnen? Ze komt zo fragiel over en staat na een auditie van een minuutje al bijna te kokken van uitputting![]()
Halifax (zo mooi daar):
* Yuliya & Sharone: alles wat fout kan zijn aan ballroomdansers stralen zij uit, wat een eng stel. Maar ja, ze dansen wel frickin' good.
* Janaye (tap): dit is het moment dat ik voorgoed stop met het proberen tap leuk/mooi/knap/artistiek te vinden. Ik vind het gewoon he-le-maal niks en een debiele stijl van dansen. Zo.
Bammetjes smeren, wasje in de masjien stoppen en dan deeltje 3 gaan kijken. Uitputtingslag!
Ja joh. Het is gewoon een lekker jaarritme. Eerst het verrukkelijke Australië, dan fuck-toch-op-met-al-je-stomme-veranderingen-Nigel-maar-we-still-love-you-USA en dan door een SYTYCD-moeheid heerlijk kankeren op de ongelooflijke baggerjudges van Canada (voor het eerst vond ik Dan Karaty een verademingquote:
Doet Pasha dat, ja? Zo zo.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 22:11 schreef Cee het volgende:
Het dansen vind ik niet spectaculair en de jury vind ik hooguit irritant. Ik weet dat de USA jidges waarschijnlijk het zelfde doen, van die "mmm! mmm! oh yeah!" alsof ze Pasha Kovalev onder de tafel hebben zitten tijdens de audities van kandidaten, maar het stoort me. Want er gebeurt amper iets en men fapt al de pan uit.
Luther is sowieso het minst geloofwaardig jurylid ooit. Heeft echt geen ene ruk verstand van andere dansstijlen en lacht alleen maar mentaal gehandicapte auditerenden uitquote:Sowieso acht ik iedere mening van die Luther als ongeldig want je kan dan misschien een of andere hiphopdansknakker zijn, je laat weinig van je credentials over als je JUREERT bij een VISUELE kunstvorm met een ZONNEBRIL OP. Serieus, laat je nakijken.
Catquote:Die perma-grin botox-notCat is niet meer dan een vervangbare autocuedoos.
Ho ho Cee, je gaat te ver. Blake brengt wel De Allermoeilijkste Choreografie Van Alle SYTYCDs Waar Ook Te Wereld hoor. Rezpect. Snuifff.quote:Blake McGrath is desondanks zijn blijkbaar prominente positie binnen de danswereld (of in ieder geval deze show) gedegradeerd van arrogant danswonder naar doorgesnoven, nog arroganter, boomcha boomboom ha ha boom cha cha dansant terrible.
Dit is ook waarom ik gewoon stug blijf kijken.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 22:58 schreef Malahide het volgende:
I love y'all, stelletje bittere bitches myself included.
Oh God, Nederland. Vorig jaar heb ik daar niet echt serieus naar gekeken, misschien moet ik dat dit jaar maar weer eens doen. Damn, mag mijn harddisc weleens gaan programmeren. Strictly Come Dancing begint ook al weer bijna op de BBC. 't Is me altijd wat in het najaarquote:Op donderdag 19 augustus 2010 07:22 schreef Cee het volgende:
[..]
Dit is ook waarom ik gewoon stug blijf kijken.![]()
En SYTYCD Nederland begint ook alweer over een week.
Mèn. Ik ga kapot.
Sasha... mmmmmmmmmmmquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 07:22 schreef Cee het volgende:
Ik ga ergens dit weekend aflevering 2 en 4 kijken.
Tot nu toe is die ene mijn favoriet. Serge? Simon? S-nogwat? Die ene van aflevering 3 met die donkere haren die manisch rondrende en mooie dingen deed.
[ Bericht 0% gewijzigd door Malahide op 22-08-2010 18:34:27 ]You cheated on me with choreography.
ppsssst, dat weet Ang ook nog nietquote:Op maandag 23 augustus 2010 14:52 schreef Saeramir het volgende:
de top 22
Ik ben hem met man en macht aan het binnentrekken...quote:Op maandag 23 augustus 2010 17:06 schreef Saeramir het volgende:
De afl staat inmiddels op Immortalseed
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |