abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 11 september 2009 @ 20:52:29 #126
217108 Saeramir
SYTYCD-maniak
pi_72656488
quote:
Op donderdag 10 september 2009 14:07 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
WTF. Ik ben het zó niet eens met de uitslag v/d top 16.
Cody en Melanie hadden allebei moeten moven.
Nicholas was echt 'n goeie partner en Jennalyn was fierce.
Snap NIET hoe ze die andere 2 na zo'n extreem matige mambo en niet zo indrukwekkende solo's kunnen laten blijven.
Ow, wat ben ik het met je oneens! JL en Nicolas hebben geen enkele super-week gehad imo, terwijl Cody & Mel wel de eerste 2 weken fantastisch zijn geweest.. Had er geen twijfel over dat die twee erin zouden blijven, voor Melanie niet!

Maar zo zie je maar, smaken verschillen
  vrijdag 11 september 2009 @ 21:02:19 #127
151110 Malahide
Interne amplitude
pi_72656829
quote:
Op vrijdag 11 september 2009 20:50 schreef Saeramir het volgende:
Valt wel mee toch? We zijn het, behalve over de Blakedans, over het algemeen weer aardig eens
Ja, valt ook reuze mee.
quote:
Behalve over Austin, die vind ik dus wél sexy!
Sexy absoluut niet, wel een aardige gozer.
quote:
Trouwens, way to be back girl
Zet je maar schrap, volgende verslag komt er zo aan
You cheated on me with choreography.
  vrijdag 11 september 2009 @ 21:05:59 #128
151110 Malahide
Interne amplitude
pi_72656968
quote:
Op vrijdag 11 september 2009 20:52 schreef Saeramir het volgende:
Ow, wat ben ik het met je oneens! JL en Nicolas hebben geen enkele super-week gehad imo, terwijl Cody & Mel wel de eerste 2 weken fantastisch zijn geweest.. Had er geen twijfel over dat die twee erin zouden blijven, voor Melanie niet!

Maar zo zie je maar, smaken verschillen
Hier heb ik niks aan toe te voegen .
  vrijdag 11 september 2009 @ 21:12:03 #129
151110 Malahide
Interne amplitude
pi_72657197
En deel twee van de inhaalslag – ging toch sneller dan ik dacht en jippie, ik ben weer helemaal bij!

Even de vertrouwde klaagzang aan het begin: wat zijn de judges irritant zeg . Bijna alles is amazing en fantastic, als er al kritiek geuit wordt is het zó voorzichtig en nauwelijks op een manier dat de dansers er iets aan hebben. Dat geschreeuw van Jean-Marc wordt belegen en Tré wordt steeds enger met haar maniertjes. En waarom geven ze helemaal geen toelichting bij de eliminaties? Jij bent safe, jij bent safe, dááág derde kandidaat. Dat doen ze in de USA en Australië toch wat netter.

De dansen:

Kim & Emanuel – jazz
Ha ha, hilarious ! Erg vermakelijk moet ik zeggen. Emanuel helemaal in zijn element, die is gemaakt voor de rol van creepy goochelaar. Licking the boot, dat deed die kinky bastard toch wel érg overtuigend hè ? De dans was op zich een opeenstapeling van gimmicks, maar wel verdomd goed uitgevoerd. Hattrick voor dit stel, drie weken op rij zeer goed.

Amy & Vincent – hip hop
Gut, wat een heerlijkheid die Vincent, daar wil ik ook wel even bi-lingual mee zijn . De hip hop was erg videoclipperig, maar wel lekker snel en leuk gedaan. Het had natuurlijk allemaal iets harder en strakker gekund, maar ik vond het niet slecht.

Corynne & Austin – contemporary
Is Austin de nieuwe Dmitry en gaat hij de ene na de andere partner verslijten? Denk het niet na deze dans. Zijn sprongen, haar lijnen – prachtig. Mooi, emotioneel, passievol, krachtig. Stacey Tookey is toch Canada’s antwoord op Mia Michaels (Mia is God, maar Stacey mag minstens haar schoenen al poetsen). Puntje van kritiek: wéér zo’n man-vrouw-gevecht . Die Canadese choregrafes dragen een hoop relatieleed met zich mee blijkbaar.

Melanie & Cody – mambo
Een echte hot mess. De delen die ze apart dansten gingen nog wel, maar samen maakten ze er een rommeltje van. De tricks waren erg stroef en soms vielen ze gewoon stil. Technisch niet echt hoogstaand, maar de performance was okay. Hoe lang kan Cody nog op zijn lieve smoeltje verder komen in de competitie als hij qua dans blundert?

Tara Jean & Everett – quickstep
Quickstep my ass, noem het maar gewoon charleston. Leek me nou een uitermate geschikte dans voor Everett, maar helemaal uit de verf kwam hij niet. De charlestonstukjes waren leuk, maar zodra ze ‘in hold’ waren was het allemaal verschrikkelijk houterig . Tara Jean mag wel wat meer uitstretchen. Entertaining, maar meer niet.

Jayme Rae & Daniel – hip hop
Ik blijf dit een leuk stel vinden hoor. Daniel is toch wel een lekkere verschijning, maar dat Tré, Melissa en Sean (en Jean-Marc verdenk ik er ook van) op hun stoelen zaten te soppen ging me net iets te ver . Daniel danste zeer sterk vond ik, Jayme Rae ook maar af en toe deed ze me aan een sekspop (inclusief roodgestift pijpmondje) denken. Een klein beetje minder mag wel meid . Ik zie haar kwaliteiten, maar helemaal overtuigd heeft ze me nog niet.

Jenna Lynn & Nicholas – hustle
Oh God, Benji . Rommelig gedoe, zoals altijd bij de Hustle en zeker als Benji de choreografie doet. Performance was wel redelijk, maar ik vond het een zooitje. Nicholas deed erg zijn best en Jenna Lynn was zeker niet slecht. Maar een indrukwekkende dans? Verre van dat.

Natalie & Danny – rumba
Niet het soort rumba dat tegenwoordig in de latinwereld gedanst wordt, maar meer een vakantiekampversie uit de jaren vijftig. Vond het overigens meer weg hebben van een chacha dan een rumba op sommige momenten. En een rumba in jeans… het moet niet veel gekker worden . Krumpy Natalie vond ik niet echt uit de verf komen en Danny… voor mij tot nu toe de onopvallendste jongen in het geheel, ik vergeet telkens dat hij ook nog meedoet.

TOP 16 RESULT

Openingsdans: Magalenha! Een van mijn meest favoriete nummers OOIT. De dans van Jean-Marc en zijn France… ik weet nog steeds niet wat ik er van moet denken. Wat was het, een Afrikaanse chacha? Geile blauwhelmen die een paringsdans doen met wat inboorlingenvrouwtjes? Nou ja, heel boeiend vond ik het niet .

Bottom three: wederom geen echte verrassingen

Solo’s:

Jenna Lynn: doorsnee contemporary
Amy: oninteressant en wat een lelijke outfit (goud bikinitopje en bontje, yuk)
Melanie: super, u bent door naar de volgende ronde
Nicholas: breaken op latin muziek, leuke vondst, maar hij is toch wel een one trick pony (eh, nou ja, hij kan een heleboel tricks, maar jullie snappen wel wat ik bedoel hè?)
Vincent: I’m a sucker for a good jive… en dit was er een
Cody: ach ja, wel aardig

En naar huis gaan Jenna Lynn en Nicholas. Jenna Lynn lig ik niet wakker van, zij of Amy, zolang Melanie er maar inbleef. Bij de jongens: jammer dat we de enige breaker verliezen, maar Nicholas zou de Top 10 toch nooit gehaald hebben, en de andere twee maken daar veel meer kans op. Dus ook de goede keuze i.m.o.

[ Bericht 0% gewijzigd door Malahide op 12-09-2009 23:14:18 ]
  vrijdag 11 september 2009 @ 21:22:42 #130
151110 Malahide
Interne amplitude
pi_72657612
quote:
Op vrijdag 11 september 2009 09:39 schreef Saeramir het volgende:
TJ & Everett (Quick Step)
Was ok, best leuk om te zien maar soms alsof ze door stroop heen gingen. Kwam volgens mij ook door de muziek die langzamer was dan een eerdere dans in SYTYCD die op dezelfde muziek was (kan me bij god niet meer herinneren welke!! weet iemand dat nog? was een hele leuke volgens mij..).
Ik meen dat Dmitry daar ooit een solo op gedaan heeft (vast met open blouse).
  vrijdag 11 september 2009 @ 21:25:54 #131
217108 Saeramir
SYTYCD-maniak
pi_72657734
Lijkt wel of je mijn verslag door een machine hebt gehaald die dezelfde zinnen in andere bewoordingen neerzet
  vrijdag 11 september 2009 @ 21:28:27 #132
151110 Malahide
Interne amplitude
pi_72657853
quote:
Op vrijdag 11 september 2009 21:25 schreef Saeramir het volgende:
Lijkt wel of je mijn verslag door een machine hebt gehaald die dezelfde zinnen in andere bewoordingen neerzet
Ech nie

Heb de jouwe net pas gelezen, gut wat zijn we het weer eens .
Al met al, na drie weken, vind ik het niveau overigens nog niet zo hoog.
  vrijdag 11 september 2009 @ 21:38:01 #133
217108 Saeramir
SYTYCD-maniak
pi_72658177
quote:
Op vrijdag 11 september 2009 21:28 schreef Malahide het volgende:

[..]

Heb de jouwe net pas gelezen, gut wat zijn we het weer eens .
Ja, walgelijk he
quote:
Al met al, na drie weken, vind ik het niveau overigens nog niet zo hoog.
Ik ook niet. Ik vind het wel vermakelijk en leuk om te kijken, maar het is echt niet te vergelijken met USA hoor.. en ook niet met Aus trouwens.
  zaterdag 12 september 2009 @ 09:23:02 #134
217108 Saeramir
SYTYCD-maniak
pi_72666764
quote:
Op vrijdag 11 september 2009 21:22 schreef Malahide het volgende:

[..]

Ik meen dat Dmitry daar ooit een solo op gedaan heeft (vast met open blouse).
Ik heb nog eens gesurft en het waren Lacey en Kameron die daarop een Broadway dans hebben gedaan.. Kan het filmpje alleen niet vinden.
  zaterdag 12 september 2009 @ 11:32:27 #135
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_72668725
Grappig, ik vind Canada juist een beter seizoen dan US s5. Deze show waren alle dansen imho interessant, terwijl s5 af en toe echt hit & miss was.
You know when you close your eyes and wish for something?
Well, God's the person that is ignoring you.
  zondag 13 september 2009 @ 07:25:47 #136
217108 Saeramir
SYTYCD-maniak
pi_72691705
quote:
Op zaterdag 12 september 2009 11:32 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Grappig, ik vind Canada juist een beter seizoen dan US s5. Deze show waren alle dansen imho interessant, terwijl s5 af en toe echt hit & miss was.
Ik moet eerlijk zeggen dat s5 wel het minste seizoen was ja (behalve s1 dan).. Maar toch.. Ik weet het niet. Is het de judges? De knulligheid van veel dansen? Ik weet het niet..
pi_72829094
En de dld is er ook weer! Eerst season 6 kijken en dan meteen door naar Canada
  donderdag 17 september 2009 @ 13:18:29 #138
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_72837131
Ik heb USA nou af en kijk de laaste van Canada.
Ow die David Guetta dans was aanstekelijk
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  donderdag 17 september 2009 @ 13:20:38 #139
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_72837199
quote:
Op zaterdag 12 september 2009 11:32 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik vond zowel S1 als S2 van Canada beter.
Vergelijk het even met de S1 en S2 van USA... want inmiddels is USA al wel bij 6.....
S1 Canada was ongekend imho.
L'Amour menaçant:
  donderdag 17 september 2009 @ 13:47:20 #140
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_72837971
Whoooooohhhhh die afl 12 was VET!
L'Amour menaçant:
  donderdag 17 september 2009 @ 15:01:22 #141
151110 Malahide
Interne amplitude
pi_72840431
quote:
Op donderdag 17 september 2009 13:47 schreef Ang3l het volgende:
Whoooooohhhhh die afl 12 was VET!
Echt ? Ik vond het niet bepaald indrukwekkend, vooral niet op choreografiegebied. Nou ja, verslagje volgt zo...
  donderdag 17 september 2009 @ 16:59:44 #142
151110 Malahide
Interne amplitude
pi_72844583
Ik weet niet wat het is, maar ik heb nog steeds geen klik met dit tweede seizoen van So You Think You Can Dance Canada . Misschien heb ik een SYTYCD-overload, het zal toch niet? Op wellicht Melanie en Vincent na ben ik nog steeds geen fan van één van de dansers, ik erger me dood aan huppelkutje Leah en vooral de judges, en het niveau van de choreografieën vind ik vaak erg matig. De topictitel die ik weken geleden maakte is wel heel profetisch gebleken, want my God, we DO need another Nico!

Nogmaals wil ik benadrukken dat ik de ballen verstand heb van dansen, dus ik doe alles op gevoel en op de kijkervaring die ik de laatste jaren heb opgebouwd. Desondanks toch maar weer een verslagje .

TOP 14 PERFORM

En in de jury hebben we Dan Karekiet, die gelukkig dus niet permanent in de Lage Landen resideert, alleen nog maar mag opdraven in buitenlandse SYTYCD’s en in zijn eerste twee zinnen al weer begint te kwijlen uit beide mondhoeken en begint te rijden op zijn stoeltje, want oei, wat zijn ze toch geile boeven, die Canadezen. Naast hem een of andere stereotype gepensioneerde ballerina – ik ga nu vast naar de Hel – die weinig toe te voegen had en zich gedroeg als een vis op het droge. Tré denkt iedere week weer een beetje meer dat het programma om haar draait en Jean-Marc is net een jukebox met plusminus vijftig (dans)clichés.

Melanie & Cody – hip hop
Melanie vind ik nog steeds het beste meisje dit jaar en ik heb ook helemaal niets tegen Cody, hij slaat zich heel behoorlijk door zijn dansen heen, maar… ik begin me wat te ergeren aan dit stel en ik weet niet waarom. Too cute, te veel opgehemeld wellicht? Maar goed, de dans. Ik vond de choreo echt helemaal niets bijzonders. Niet slecht, maar niet bijzonder. Goed gedanst, maar meer ook niet. Ondanks dat Cody de hiphoppert is vond ik Melanie meer impact hebben. Die stond er gewoon weer zoals (bijna) altijd.

Amy & Vincent – chachacha
Weer ergerde ik me aan de choreografie. Wat een matte chacha (leek soms meer een mambo/salsa, ook door de muziek) in een setting die voor mij gewoon niet paste. Dit had Vincent’s ‘comfort zone’ moeten zijn en hier had hij moeten knallen, maar deze choreografie was daar niet geschikt voor. Goed uitgevoerd hoor, Amy deed het prima, maar ik vond het gewoon geen leuke routine. Doe verdomme eens een gewone latindans , gewoon een vette ‘normale’ chachacha zonder vreemde twists en interpretaties.

Tara Jean & Everett – house
Ik hink op twee gedachten. Mijn eerste reactie was ‘house’ . En toen die twee begonnen te dansen vond ik het er zo ongelooflijk simpel en infantiel uitzien. Alsof ze in een Roemeense eurotrash disco stonden te feesten of zo . Maar toen volgde de uitleg van Dan en Tré over de verschillende ritmes van onder- en bovenlijf e.d. en heb ik de dans nog eens bekeken, en toen viel me op waar die twee het over hadden. Tja, dan kan ik allemaal maar zeggen dat ze het goed gedaan hebben. Vooral Tara Jean had de party spirit goed te pakken en Everett bleef niet ver bij haar achter.

Kim & Emanuel – contemporary
En wéér het beste koppel van de avond. Ingetogen, artistiek, poëtisch, dans op zijn puurst. Stacey Tookey is met héél véél voorsprong de beste choreografe die SYTYCDC in de aanbieding heeft. Respect voor Kim, ik vergeet iedere week dat ze hip hop danseres is. En respect voor Emanuel, die ik nog steeds een griezel vind, maar hij heeft enorm veel lef, doorzettingsvermogen en wil om zich te bewijzen. Prachtige danser.

Jayme Rae & Daniel – disco
Melissa heet ze toch, die choreografe? Sjongejonge, weer zo’n matige, ontzettend voor de hand liggende, melige choreo. Haar vind ik dan weer één van de slechtste choreografen van SYTYCDC. Jayme Rae deed het op zich niet slecht, al was ze wel weer regelmatig in ‘sexdoll mode’. Daniel was lekker geil met zijn heupen aan het draaien , maar viel op sommige momenten compleet stil. Die ene lift tegen het einde was wel . Dit koppel kan meer.

Natalie & Danny – West Coast Swing
Sorry lieve mensen, van Benji Schwimmer krijg ik iedere keer spontaan rode vlekken in mijn nek. Jeumig, wat erger ik me aan die maagdelijke relikop van hem (shoot me, naar de hel ga ik toch al). Maar… had ‘ie nou Donyelle meegenomen?? Waarom wordt die niet even genoemd? Anyhoo, dat westcoastswingen heb ik nooit zo begrepen, volgens mij kan en mag alles daarbij, althans alles wat WERELDKAMPIOEN Benji Schwimmer, zoon van West Coast Swing LEGENDE Buddy Schwimmer, verzint. Zijn er eigenlijk nog meer mensen die aan West Coast Swing doen buiten de Schwimmertjes? Ik vond het maar weird. Je zag Danny en Natalie voortdurend tellen en denken tijdens de routine, het was een beetje ‘paint by numbers’. En Danny vind ik nog steeds de meest kleurloze kandidaat.

Corynne & Austin – jazz
Begon geweldig, prachtige lijnen weer van Corynne – die inderdaad geweldige, expressieve benen heeft – en mooie acrobatische bewegingen van de charismatische Austin. Maar toen kwam het pistooltje tevoorschijn en haakte ik af…. Blèèèh . Jammer. Toch één van de beste dansen van de avond.

Ik denk Jayme Rae & Daniel, Natalie & Danny en Amy & Vincent in de bottom. Van mij mogen Natalie en Danny vertrekken.

[ Bericht 0% gewijzigd door Malahide op 18-09-2009 08:07:25 ]
  vrijdag 18 september 2009 @ 07:13:23 #143
217108 Saeramir
SYTYCD-maniak
pi_72865116
Dit was een leuke show! En mijn favorieten worden nog maar eens bevestigd

Maar die balletjuf in de jury??? Het was net of ze op een kilo stenen zat. En steeds op het papiertje kijken om de namen te herinneren, zelfs van Stacey Tooky

Leah Kan haar niet meer uitstaan!

Melanie & Cody (Hip hop)
1 van de leukere hiphops die ik gezien heb dit seizoen. Vermakelijk, sexy en van beiden goed gedanst.

Amy & Vincent (Cha cha)
Vincent, right on - Amy, ALL OVER THE PLACE! Tenminste, dat vond ik?! Alles was veel te grof en onelegant. Ik vind haar ook helemaal niet knap overkomen als ze lacht, krijgt ze zo'n gekrulde mond, als een duivel Het wordt tijd dat Amy vertrekt en Vincent een fatsoenlijke partner krijgt.

TJ & Everett (House)
Vermakelijk! Appeltje eitje voor Everett natuurlijk, dat snelle voetwerk, maar toch, na het nog een keer te hebben bekeken, onwijs knap. Ze waren altijd in sync, en ik kreeg echt dat clubgevoel. Een van de leukste nummers van de avond.

[b]Kim & Emanuel (Contemporary)[/b]

Weet je nog, Malahide, dat jij voor dit seizoen zei, ik heb medeleiden met het meisje dat Emanuel als partner krijgt? Ik denk dat alle meisjes nu jaloers zijn op Kim omdat Emanuel zo'n mega goede partner is. Wat een prachtig stuk dans. Echt zo verschrikkelijk ontroerend. Ik zat gewoon een traantje te laten om hoe mooi het was. En Kim, wat een meid ook! Die prachtige repeterende bewegingen (waar Kim een beweging met haar armen deed en Emanuel dezelfde bewegingen deed een seconde later), de ontroerende eindpose.. Ik kan er niet over uit. Heb het al 4x gezien en ga het zo nog een keer bekijken..

JR & Daniel (Disco)
Mwah. Middelmatige disco. En ik kan JR bijna niet meer zien als iets anders dan zo'n hoerig typetje. Het wordt tijd voor iets liefs voor deze twee (contemporary ofzo).

Natalie & Danny (West Coast Swing?!)
Tja, ik vind dat nummer altijd zo vechten tegen de dans. Op zich een leuk nummer om te horen maar niet om op te dansen (imo). En was dit WCS? Het zal wel dan Vond het op zich ok om naar te kijken maar het was puur een stuk of 10 tricks achter elkaar. Heb weinig dans gezien. Slechte choreo van Benji. En de outfit van Natalie??? Waar is de subtiliteit gebleven?

Corynne & Austin (Jazz)
Leuk leuk Austin heeft toch een prachtig lijf zeg. Sterk gedanst van beiden, maar ook niet echt memorabel toch... Moet me nog wel even van het hart: Die pirouettes die Austin deed aan het begin van de show bij het voorstellen Heb ik nog nooit gezien, zo snel!

Mijn voorspelling:
Natalie & Danny, JR & Daniel zullen wel in de bottom zitten. En dan zou ik bijna zeggen Melanie & Cody? of toch Corynne & Austin.. mm moeilijk!

En ik denk dat dan Natalie en Danny er beiden uitgaan..
  zaterdag 19 september 2009 @ 07:34:03 #144
217108 Saeramir
SYTYCD-maniak
pi_72898445
Wow de resultshow staat nog steeds niet online.. Trieste boel hoor.
  zaterdag 19 september 2009 @ 12:23:30 #145
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_72901890
quote:
Op zaterdag 19 september 2009 07:34 schreef Saeramir het volgende:
Wow de resultshow staat nog steeds niet online.. Trieste boel hoor.
Nu wel!
L'Amour menaçant:
  zaterdag 19 september 2009 @ 14:39:48 #146
217108 Saeramir
SYTYCD-maniak
pi_72904944
waar?!
  zaterdag 19 september 2009 @ 14:40:35 #147
217108 Saeramir
SYTYCD-maniak
pi_72904962
al gevonden!
pi_73059866
http://www.storage.to/get(...)14.pdtv.xvid-2hd.avi

Oh en zoooo blij met uitslag van vorige week
  vrijdag 25 september 2009 @ 00:12:23 #149
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_73089090
Jah, terecht.
L'Amour menaçant:
  vrijdag 25 september 2009 @ 11:25:17 #150
151110 Malahide
Interne amplitude
pi_73095117
Daar zijn we weer...

Vette show! Eindelijk! Ik had de hoop al een beetje opgegeven dat SYTYCD Canada season 2 me nog bij de spreekwoordelijke ballen zou grijpen, maar na deze week is mijn interesse weer 100% terug. Jippie!

Mia in de jury, leuk, maar ze had helaas niet zoveel te zeggen. Rex: prettig jurylid en zo toegewijd, hij zet zelfs zijn seksuele voorkeur op het spel voor SYTYCD. Tré (braak) en Jean-Marc was weer het oude vertrouwde jankballetje en clichémannetje.

Tara Jean & Everett – theatre
Wow! Woohoo! Fantastisch. Wat een superleuke dans. Zoveel energie, zoveel fun. Crazy chaos, maar zó goed gedaan. Goede choreo en twee geweldige performers. Leuk voor Everett dat hij zijn tapkunsten kon laten zien en dat zijn partner ook nog wat in huis had op dat gebied. Heerlijke opening van de show en straight to the Top 10 deze twee.

Melanie & Cody – jazz
De routine vond ik vermakelijk, maar leek wel heel erg om Melanie te draaien. Aangezien die zich op alles stort als een tijgerin, vrat ze die arme Cody figuurlijk – en bijna letterlijk – op. Wat is die meid goed, maar ik denk wel dat zij veel baat gaat hebben bij een andere partner, zodat ze nog meer kan laten zien. Cody… ik weet het niet. Hij was duidelijk niet op zijn best hier, al was hij helemaal niet slecht, maar ik raak op hem uitgekeken. Zijn gezichtje is zo specifiek, hij weet zich niet in een personage te transformeren. Wat mij betreft mag hij vertrekken, maar dat gaat natuurlijk niet gebeuren.

Corynne & Austin – salsa
OMG, wat was ik het met Mia eens. Verre van slecht gedanst, ik vond het zelfs vermakelijk, maar wat was die sexyness nep. Niet alleen van Corynne overigens! Ik was meer verbaasd over Austin. Ik vond hem nogal vrouwelijk dansen, viel niemand anders dat op? En zijn performance was over the top. Corynne: ik kan uren naar die benen van haar blijven kijken, maar dit was niet haar beste beurt. Ik vrees bottom three, omdat de meeste andere koppels toch sterker waren.

Kim & Emanuel – hip hop
WTF? Kim!!!! Amazing! Supersexy crazy angry biatch! Wat is zij sterk, vanaf nu officieel mijn favoriete danseres van deze groep. Emanuel bleef – natuurlijk – wat bij haar achter, maar je moet die gozer toch heel veel krediet geven. 100% inzet, 0% vervelend gedrag en hij staat er gewoon altijd. Het meest constante koppel, nog geen één mindere dans gehad. Maar… de choreo? Grabbing the package, really Luther? Ik ben verre van preuts aangelegd, maar dit vond ik toch een beetje… kijk mij een ruig doen?

Jayme Ray & Daniel – contemporary
Blake McGrath… nee. Ik snapte dit totaal niet en het greep me geen seconde. Zal wel aan mij liggen. Maar… ik zag wel dat het vooral van Jayme Rae erg goed gedanst was. Al blijf ik vinden dat ze vaak net iets teveel performance in haar dansen legt. Daniel leek me niet echt op zijn gemak. Ik zie hem veel ontwikkeling. Zijn dagen zullen snel geteld zijn. De andere jongens zijn sterker.

Amy & Vincent – jive
Vincent al weer een latin? Bofkont. Wat een heerlijke, klassieke jive en wat is hij goeeddddd…. Heerlijke danser, zo scherp, zo hard en zacht wanneer het moet, en zoveel energie en plezier. Toch wil ik hem heel snel iets heel anders zien doen, want ik ben nog niet overtuigd dat hij écht de beste allrounder is. Amy deed het erg goed voor een niet-ballroomdanseres, toch denk ik dat ze één van de mindere meisjes was deze show.

Bottom three: ik gok op Corynne & Austin, tóch Cody & Melanie en… ik moet kiezen tussen de laatste twee koppels… Jayme Ray & Daniel, omdat ik denk dat Daniel het meeste gevaar loopt om eruitgeschopt te worden. Bij de meiden zal dat Corynne zijn, omdat zij als enige van de meiden slechte kritiek kreeg.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')