Zo, deel één van de inhaalslag. De eerste week laat ik maar even zitten, dat is al zo lang geleden inmiddels en wie herinnert zich Taylor en Tatiana nog? Ik begin dus bij week twee als jullie het goed vinden. Om het lekker verwarrend te maken voor iedereen

. Had nog niks van jullie verslagen gelezen toen ik het onderstaande tikte.
Saeramir, wij gaan het onderling een beetje moeilijk krijgen vermoed ik… O ja, Ang3l, zijn wij telepatisch gelinkt of zo (wat betreft Blake’s dans)

?
TOP 18 PERFORM
Ach, die opkomst van de judges… zo cheesy! Luther, straight from Afghanistan met zijn camouflagepak. Jean-Marc… o la la, nice outfit dude.
Voordat ik het vergeet...

Francis!!!
Melanie M & Cody – krumpVolgens mij kunnen ze nu wel stoppen in Canada en de kroon direct aan Melanie M. geven. Wat een danseres

! Die steekt toch gewoon met kop en schouders boven de rest uit? She is something special. Ben niet zo’n krumpert, maar dit was de eerste keer dat ik het erg vermakelijk vond. Was verbaasd dat Cody niet wat beter was, maar ja, hij is gewoon wat te schattig voor deze stijl. Maar toch een van de betere dansen van deze avond.
Tara-Jean & Everett – salsaWat een leuke vent is die Everett, die mag wat mij betreft nog wel even blijven. Tara-Jean… off stage vind ik haar een beetje trailer park

, maar in deze salsa was ze hot hot hot. Maar ik vond de dans niet meer dan een aaneenschakeling van tricks en die werden allemaal nogal rommelig uitgevoerd. Veel te hectisch.
Kim & Emanuel – theatreIk blijf Emanuel een draak vinden, zijn kop staat me nog steeds niet aan (die vlezige mond

) en ik heb nog steeds het idee dat hij zijn best doet om goed en lief voor de dag te komen, maar dat dat hem veel moeite kost. Maar ja, je kunt er niet om heen dat hij een steengoede danser is. En met gebroken vingers dansen en de niet al te kleine Kim optillen moet toch geen feest geweest zijn, dus complimenten. Kim was erg sterk, maar ik zie haar niet omdat mijn aandacht toch voortdurend naar Emanuel wordt getrokken. De dans: toffe choreo, goed uitgevoerd, weinig mis mee.
Amy & Vincent – contemporaryBlake, Blake, Blake…

Blake, Blake, Blake

. Vuile jatbeer. Oei oei, wat heb jij leentjebuur gespeeld bij Mia en ‘Addiction’ fijn gekopieerd. Héééél fout kerel

. Op zich wel goed gedanst, maar de interpretatie was veel te veel aangedikt. Compleet gebrek aan subtiliteit van Vincent, wat juist zo goed was van Kupono. Vond dit tenenkrommend, hoewel het niet slecht was. En dat geblubber van Jean-Marc was ook zwaar overdreven. O ja, Vincent moet er wel gewoon inblijven hè

, dat dan wel weer.
Jayme Rae & Daniel – dancehallJaaaaa, dit vond ik hartstikke leuk. Heerlijk vulgair en met 110% toewijding gedanst van beiden. Daniel was super en Jayme Rae bleef niet ver bij hem achter. Helemaal niet een stijl waar ik normaal warm voor loop, maar dit was zo entertaining. Dit koppel ga ik in de gaten houden.
Corynne & Anthony – paso dobleAyayay… zo’n blunder maken in je eigen stijl, da’s flink balen voor Anthony. Maar ook voor de blunder verbaasde ik me erover dat hij helemaal niet sterk bezig was. Zenuwen? Corynne: rommelig, over the top, mede door de slechte ondersteuning van Anthony. En Tony & Melanie heb ik ook weleens een leukere choreografie zien maken. Kortom: alles zat tegen en waarschijnlijk een enkeltje naar de bottom three.
Jenna Lynn & Nicholas – hip hopHip hopppssnuurrkkkkk

... wat saai. Vond het een van de oninteressantste hip hops die ik ook heb gezien bij SYTYCD. Jenna Lynn deed het niet slecht, maar Nicholas vond ik echt teleurstellend. Zijn rare hoofd begint me ook een beetje tegen te staan (solly

). Kon er helemaal niks mee helaas.
Natalie & Danny – jazzIk word een tikkie moe van al die contemporary man-vrouw-battles en in Canada hebben ze er wel een behoorlijk handje van. Wel okay gedanst, maar deze twee springen er voor mij nog niet uit, terwijl ik Natalie wel een interessante verschijning vind.
Melanie B. & Austin – smooth waltzOMG, muziek van Il Divo

, een wit gewaad, een windmachine, Austin halfnaakt… kaas!!! Het was niet slecht en op zich best een mooie choreo, maar beeldschoon en/of romantisch werd het maar niet. Austin’s Sylvester Stallone/Erik Estrada-hoofd leidt mij af op een verkeerde manier. Hij is een enorme testosteron-danser en heul geen slechte, maar voor mij is hij verre van sexy. Melanie B… ai, min of meer in haar eigen stijl dansen en dan absoluut geen indruk achterlaten, dat schept weinig verwachtingen.
TOP 18 RESULT
Drie koppels in de bottom: ik heb er niets over te klagen
Solo’s:
Anthony: okayish
Nicholas: apie! Ja, nu zie ik dat het toch wel een leukerdje is en dat hij iets brengt dat niemand anders kan dit seizoen.
Austin: al die sprongen, mot dat nou

? Maar ja, hij is gewoon Top 10-materiaal en een sympathieke kerel.
Corynne: matig
Jenna Lynn: die mag nog wel even blijven
Melanie B.: rennen, springen en draaien als een dolle maakt nog geen dansen, schat.
Uitslag: terecht, ga ze allebei niet missen denk ik.
[ Bericht 0% gewijzigd door Malahide op 11-09-2009 20:16:14 ]