abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 3 september 2009 @ 23:23:31 #101
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_72418254
Mag ik zeggen dat ik de Blake contemporary dans een hele lelijke "kopie" vond van de addiction dans?
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  vrijdag 4 september 2009 @ 07:23:37 #102
217108 Saeramir
SYTYCD-maniak
pi_72423139
Mijn verslagje dan! (had verwacht dat de resultshow allang online zou staan maar ik kan m nergens vinden?!)

Het viel niet tegen! Voor mij begin de show spetterend en met een hoog niveau, en zwakte het daarna af. Maar toch, het was leuk

Melanie & Cody (Krump)
Krump en ik zullen nooit echt goede vrienden worden, maar dit was meer dan ok om aan te zien! Ik vond vooral Melanie heel goed. Cody was ook ok, maar iets minder scherp in zijn bewegingen. Idd een beetje die chaos waar Lil'C het over had, die had Melanie meer dan Cody. Maar toch, een goede dans.

Tara-Jean & Everett (Salsa)
Ik zat al sinds vorige week te denken waar zij me nu aan doet denken en nu weet ik t: Aan Luna Lovegood van Harry Potter Ze komt een beetje dom over imo. Maar de salsa was pittig genoeg Heerlijke dans! Supersexy gedanst en Everett is echt 1 van mijn favorieten nu! Hij partnerde echt super.

Kim & Emanuel (Theatre)
Need I say more?? Dit was gewoon high standard dancing. Emanuel valt niet alleen maar niet tegen, hij is nog beter dan ik had verwacht. Het kleine beetje hekel dat ik aan hem had, is nu helemaal verdwenen. Wat een nummer! Super gedanst, super geacteerd ook van beiden. En die backflip tot de derde macht, onbetaalbaar Een van mijn favo nummers van de avond.

Amy & Vincent (Contemporary)
Wow Ik weet hier bijna niets op te zeggen. Wat ongelofelijk briljant gedanst en wat een kippenvel (vergelijkbaar met de Addiction dans van Kayla & Kupono, al was die nog een graadje beter). Amy kan me als persoon niet veel doen, maar dit heeft ze goed gedanst. En Vincent.. is dit dan echt de nieuwe Nico?!! OMG!! Wat een engerd! Wat super geacteerd! Hulde! Hulde! (etc)
En Blake heeft soms van die nummers.. wow.

Jayme-Ray & Daniel (Dance Hall)
Tja, ik heb echt niets met Dance Hall. Vind er geen klap aan. Is net saaie hiphop voor mij. En vond het ook niet super gedanst. Nee vanaf hier gind het voornamelijk bergafwaarts voor mij.

Corynne & Anthony (Paso Doble)
He gets (gaat nog wat meer bergafwaarts). Het enige vermakelijke moment voor mij was... die val op Anthony's billen Ik vond de kostuums vreselijk, Corynne erg gemaakt in haar acteren. 1 van de slechtere paso's die ik heb gezien in alle jaren van SYTYCD.. De lifts waren allemaal laboured en stuntelig..

Jenna-Lynn & Nicolas (Hiphop)
Tja.. Het was ok, niet meer.. Helemaal niet memorabel.

Natalie & Danny (Jazz)
WTF, waarom moet ze dit doen in een onderbroek en hemd?? Helemaal niet elegant. Foei Wardrobe Verder vond ik het helemaal niet zo super als de judges. Deed me gewoon helemaal niets.

Melanie & Austin (Smooth Waltz)
Dit vond ik dan weer beter dan de judges zeiden. Ik vond het mooi vloeiend, elegant, romantisch, zeker niet zo slecht als de judges deden voorkomen. Maar ik ben dan ook geen expert Austin was weer heel sterk zeg.

My guess voor de bottom 3: Corynne & Anthony, Jenna-Lynn & Nicolas en Jayme-Ray & Daniel. Maar het is maar een gok. Ik denk dat de eerste 4 koppels aardig safe zijn. Dus het is tussen de andere 5..
  vrijdag 4 september 2009 @ 07:24:23 #103
217108 Saeramir
SYTYCD-maniak
pi_72423146
quote:
Op donderdag 3 september 2009 23:23 schreef Ang3l het volgende:
Mag ik zeggen dat ik de Blake contemporary dans een hele lelijke "kopie" vond van de addiction dans?
NEEE dat mag je niet zeggen ik vond het super!!
  vrijdag 4 september 2009 @ 09:01:34 #104
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_72424075
quote:
Op vrijdag 4 september 2009 07:24 schreef Saeramir het volgende:

[..]

NEEE dat mag je niet zeggen ik vond het super!!
Ik vond hem veel te overdreven acteren en bij Kupono was het veel.... donkerder sexier natuurlijker. Hij maakte er bijna een parodie van in mijn ogen Een beetje de amateur clownsversie van Addiction. Ik zat echt met kromme tenben te kijken.

ZO! I said it!

L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  vrijdag 4 september 2009 @ 16:20:16 #105
217108 Saeramir
SYTYCD-maniak
pi_72435453
quote:
Op vrijdag 4 september 2009 09:01 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Ik vond hem veel te overdreven acteren en bij Kupono was het veel.... donkerder sexier natuurlijker. Hij maakte er bijna een parodie van in mijn ogen Een beetje de amateur clownsversie van Addiction. Ik zat echt met kromme tenben te kijken.

ZO! I said it!

Whaha Je mag zeggen wat je wilt natuurlijk. En mss zit er ook wel wat in, het was wat clownesk, maar dat was ook de bedoeling volgens mij (zie lapje voor oog ).Clowns kunnen heel eng zijn Maar ik blijf het super vinden! Jij bent ook geen fan van Vincent begrijp ik? Hoe kun je
  vrijdag 4 september 2009 @ 21:06:23 #106
217108 Saeramir
SYTYCD-maniak
pi_72444469
het is toch niet te geloven dat de result show nog steeds niet te dlden is???
  zaterdag 5 september 2009 @ 06:39:47 #107
217108 Saeramir
SYTYCD-maniak
pi_72454352
Inmiddels is er eindelijk een neerlaad. Gaat heel snel maar ik denk dat het slechte kwaliteit is. Ach ja Ik ben wel heel benieuwd..
  zaterdag 5 september 2009 @ 07:43:14 #108
217108 Saeramir
SYTYCD-maniak
pi_72454417
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_72455778
quote:
Op zaterdag 5 september 2009 07:43 schreef Saeramir het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
beter een knipoog dan een blauw oog
pi_72462708
tvptje
Jusqu'ici tout va bien...
  dinsdag 8 september 2009 @ 16:57:22 #111
217108 Saeramir
SYTYCD-maniak
pi_72554587
quote:
Op zaterdag 5 september 2009 10:49 schreef Knipoogje het volgende:

[..]
SPOILER
Ik ben het helemaal met je eens!
  dinsdag 8 september 2009 @ 16:59:54 #112
217108 Saeramir
SYTYCD-maniak
pi_72554653
quote:
Op donderdag 3 september 2009 13:54 schreef Filiz het volgende:
stom stom stom... http://immortalseed.com/ heet het.
Ik heb gemerkt dat savonds het wel veel sneller gaat. Ik hoop dat jullie er wat aan hebben.
Ik zal nog niets verklappen over de show. Mijn favorieten beginnen al duidelijk te worden :-)
En wat zijn die?

De mijne zijn: Vincent, Cody, Austin, Everett en toch ook wel Emanuel. En bij de dames Melanie en Kim. Jullie zien wel dat ik voor de mannen ga in dit soort dingen
  woensdag 9 september 2009 @ 10:49:09 #113
217108 Saeramir
SYTYCD-maniak
pi_72575992
Iemand al meer geluk dan ik?
  woensdag 9 september 2009 @ 16:23:58 #114
217108 Saeramir
SYTYCD-maniak
pi_72585802
niemand? (ik begin een hekel te krijgen aan Canada )
pi_72594387
zo, ik ben weer terug van een paar dagen Frankrijk!
Ik heb het al binnen! Via immortalseed.com Was weer supersnel binnen. Ik ga het zo kijken!
SPOILER
Wat betreft de vorige afl. was ik wel mee eens met de jurykeuze. Ben blij dat Melanie er uit ligt. Austin verdient een veel betere partner en Melanie vond ik echt niks. EN ach.. Nicolas vind ik wel schattig. Hij zal wel de volgende keer uitliggen denk ik.
Mijn favo's zijn bij de vrouwen Melanie M. en bij de mannen Emmanuel.
pi_72594422
grr spoiler functie heb ik nog niet helemaal door zo te zien. Oops....
pi_72605049
Ik heb de dld binnen, ga m zo meteen kijken! Natuurlijk ben ik de hele dag bezig met zoeken en zodra ik t opgeef komt ie tevoorschijn en is ie binnen een uurtje binnen

Filiz, ik heb je spoiler nog niet gelezen (duh) maar volgens mij heb je het aardig door hoor!
pi_72611254
ok, ik ben helemaal mee eens met de uitslag!
Meer zal ik niet zeggen. Nu ga ik weer terug naar mijn Amerikaanse versie :-)
Wat een genot.... 3x SYTYCD in de week :-)
  donderdag 10 september 2009 @ 14:07:40 #119
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_72613469
WTF. Ik ben het zó niet eens met de uitslag v/d top 16.
Cody en Melanie hadden allebei moeten moven.
Nicholas was echt 'n goeie partner en Jennalyn was fierce.
Snap NIET hoe ze die andere 2 na zo'n extreem matige mambo en niet zo indrukwekkende solo's kunnen laten blijven.
You know when you close your eyes and wish for something?
Well, God's the person that is ignoring you.
  donderdag 10 september 2009 @ 17:15:30 #120
151110 Malahide
Interne amplitude
pi_72616904

I'm back. OMG, wat moet ik veel inhalen . Ik denk dat ik NL voorlopig maar skip, want Strictly Come Dancing en So You Think You Can Dance USA beginnen ook volgende week... Lord give me strength.

Ik meld me wel weer als ik iets nuttigs bij te dragen heb .
You cheated on me with choreography.
  vrijdag 11 september 2009 @ 08:08:28 #121
217108 Saeramir
SYTYCD-maniak
pi_72633888
Ik heb hier nog niets gelezen, maar wil alleen even zeggen dat toen ik eindelijk de eerste afl van USA binnenhad, ik de Canadese meteen liet voor wat het was en die ging kijken.. Verraad haha! Ik ga nu de show afkijken, de result show heb ik ook al binnen, die was echt bizar snel dgld!
  vrijdag 11 september 2009 @ 09:39:19 #122
217108 Saeramir
SYTYCD-maniak
pi_72635302
Toch maar eerst een beknopt verslagje van de liveshow, want ik wil dat altijd doen voor de resultshow te kijken..

Ten eerste, ik was de hele tijd bang dat de oorlellen van Melissa Williams uit zouden scheuren

Ten tweede, was best een leuke show!

Kim & Emanuel (Jazz)
Fantastisch als altijd. Supersterk koppel. En de triple axel joepie! *gaat nog een keer kijken* Ik ben onwijze fan geworden van beiden!!

Amy & Vincent (Hip hop)
Was ok. Vincent vond ik stukken beter dan verwacht, maar Amy vond ik weer onelegant.

Corynne & Austin (Contemporary)
Jaaah was mooi! En Austin is zo'n super power house! + techniek erbij en je hebt een superpakket! Ik vond alleen de emotie van Corynne juist niet zo echt..

Melanie & Cody (Mambo (toch?))
Ik vond dit vrij knullig.. Helemaal niet sexy op de een of andere manier. Wel leuk om te zien, maar het paste niet bij ze ofzo.. Snap ook niet waar de judges zo lyrisch over waren..

TJ & Everett (Quick Step)
Was ok, best leuk om te zien maar soms alsof ze door stroop heen gingen. Kwam volgens mij ook door de muziek die langzamer was dan een eerdere dans in SYTYCD die op dezelfde muziek was (kan me bij god niet meer herinneren welke!! weet iemand dat nog? was een hele leuke volgens mij..)..

JR & Daniel (Hip hop)
Was ook ok. Niet veel speciaals en waarom was JR zo verschrikkelijk hoerig gekleed?!

JL & Nicolas (Hustle)
Vind JL zo verschrikkelijk overheersend en reusachtig als ze dit soort dingen dansen (had ik ook bij de disco). Vond het niet veel aan, behalve die laatste lift-serie.

Natalie & Danny
Oei! Wat een knoeishow. Vreselijk knullig allemaal en anti-sexy.

Mijn voorspelling: Natalie & Danny, JR & Daniel en JL & Nicolas, en dan denk ik dat JL & Nicolas eruit gaan..

Zo, nu meteen de results kijken!
  vrijdag 11 september 2009 @ 12:34:59 #123
217108 Saeramir
SYTYCD-maniak
pi_72639794
SPOILER
  vrijdag 11 september 2009 @ 16:58:22 #124
151110 Malahide
Interne amplitude
pi_72648329
Zo, deel één van de inhaalslag. De eerste week laat ik maar even zitten, dat is al zo lang geleden inmiddels en wie herinnert zich Taylor en Tatiana nog? Ik begin dus bij week twee als jullie het goed vinden. Om het lekker verwarrend te maken voor iedereen . Had nog niks van jullie verslagen gelezen toen ik het onderstaande tikte.

Saeramir, wij gaan het onderling een beetje moeilijk krijgen vermoed ik… O ja, Ang3l, zijn wij telepatisch gelinkt of zo (wat betreft Blake’s dans) ?

TOP 18 PERFORM

Ach, die opkomst van de judges… zo cheesy! Luther, straight from Afghanistan met zijn camouflagepak. Jean-Marc… o la la, nice outfit dude.

Voordat ik het vergeet... Francis!!!

Melanie M & Cody – krump
Volgens mij kunnen ze nu wel stoppen in Canada en de kroon direct aan Melanie M. geven. Wat een danseres ! Die steekt toch gewoon met kop en schouders boven de rest uit? She is something special. Ben niet zo’n krumpert, maar dit was de eerste keer dat ik het erg vermakelijk vond. Was verbaasd dat Cody niet wat beter was, maar ja, hij is gewoon wat te schattig voor deze stijl. Maar toch een van de betere dansen van deze avond.

Tara-Jean & Everett – salsa
Wat een leuke vent is die Everett, die mag wat mij betreft nog wel even blijven. Tara-Jean… off stage vind ik haar een beetje trailer park , maar in deze salsa was ze hot hot hot. Maar ik vond de dans niet meer dan een aaneenschakeling van tricks en die werden allemaal nogal rommelig uitgevoerd. Veel te hectisch.

Kim & Emanuel – theatre
Ik blijf Emanuel een draak vinden, zijn kop staat me nog steeds niet aan (die vlezige mond ) en ik heb nog steeds het idee dat hij zijn best doet om goed en lief voor de dag te komen, maar dat dat hem veel moeite kost. Maar ja, je kunt er niet om heen dat hij een steengoede danser is. En met gebroken vingers dansen en de niet al te kleine Kim optillen moet toch geen feest geweest zijn, dus complimenten. Kim was erg sterk, maar ik zie haar niet omdat mijn aandacht toch voortdurend naar Emanuel wordt getrokken. De dans: toffe choreo, goed uitgevoerd, weinig mis mee.

Amy & Vincent – contemporary
Blake, Blake, Blake… Blake, Blake, Blake . Vuile jatbeer. Oei oei, wat heb jij leentjebuur gespeeld bij Mia en ‘Addiction’ fijn gekopieerd. Héééél fout kerel . Op zich wel goed gedanst, maar de interpretatie was veel te veel aangedikt. Compleet gebrek aan subtiliteit van Vincent, wat juist zo goed was van Kupono. Vond dit tenenkrommend, hoewel het niet slecht was. En dat geblubber van Jean-Marc was ook zwaar overdreven. O ja, Vincent moet er wel gewoon inblijven hè , dat dan wel weer.

Jayme Rae & Daniel – dancehall
Jaaaaa, dit vond ik hartstikke leuk. Heerlijk vulgair en met 110% toewijding gedanst van beiden. Daniel was super en Jayme Rae bleef niet ver bij hem achter. Helemaal niet een stijl waar ik normaal warm voor loop, maar dit was zo entertaining. Dit koppel ga ik in de gaten houden.

Corynne & Anthony – paso doble
Ayayay… zo’n blunder maken in je eigen stijl, da’s flink balen voor Anthony. Maar ook voor de blunder verbaasde ik me erover dat hij helemaal niet sterk bezig was. Zenuwen? Corynne: rommelig, over the top, mede door de slechte ondersteuning van Anthony. En Tony & Melanie heb ik ook weleens een leukere choreografie zien maken. Kortom: alles zat tegen en waarschijnlijk een enkeltje naar de bottom three.

Jenna Lynn & Nicholas – hip hop
Hip hopppssnuurrkkkkk ... wat saai. Vond het een van de oninteressantste hip hops die ik ook heb gezien bij SYTYCD. Jenna Lynn deed het niet slecht, maar Nicholas vond ik echt teleurstellend. Zijn rare hoofd begint me ook een beetje tegen te staan (solly ). Kon er helemaal niks mee helaas.

Natalie & Danny – jazz
Ik word een tikkie moe van al die contemporary man-vrouw-battles en in Canada hebben ze er wel een behoorlijk handje van. Wel okay gedanst, maar deze twee springen er voor mij nog niet uit, terwijl ik Natalie wel een interessante verschijning vind.

Melanie B. & Austin – smooth waltz
OMG, muziek van Il Divo , een wit gewaad, een windmachine, Austin halfnaakt… kaas!!! Het was niet slecht en op zich best een mooie choreo, maar beeldschoon en/of romantisch werd het maar niet. Austin’s Sylvester Stallone/Erik Estrada-hoofd leidt mij af op een verkeerde manier. Hij is een enorme testosteron-danser en heul geen slechte, maar voor mij is hij verre van sexy. Melanie B… ai, min of meer in haar eigen stijl dansen en dan absoluut geen indruk achterlaten, dat schept weinig verwachtingen.

TOP 18 RESULT

Drie koppels in de bottom: ik heb er niets over te klagen

Solo’s:

Anthony: okayish
Nicholas: apie! Ja, nu zie ik dat het toch wel een leukerdje is en dat hij iets brengt dat niemand anders kan dit seizoen.
Austin: al die sprongen, mot dat nou ? Maar ja, hij is gewoon Top 10-materiaal en een sympathieke kerel.

Corynne: matig
Jenna Lynn: die mag nog wel even blijven
Melanie B.: rennen, springen en draaien als een dolle maakt nog geen dansen, schat.

Uitslag: terecht, ga ze allebei niet missen denk ik.

[ Bericht 0% gewijzigd door Malahide op 11-09-2009 20:16:14 ]
You cheated on me with choreography.
  vrijdag 11 september 2009 @ 20:50:22 #125
217108 Saeramir
SYTYCD-maniak
pi_72656410
quote:
Op vrijdag 11 september 2009 16:58 schreef Malahide het volgende:
Saeramir, wij gaan het onderling een beetje moeilijk krijgen vermoed ik…
Valt wel mee toch? We zijn het, behalve over de Blakedans, over het algemeen weer aardig eens Behalve over Austin, die vind ik dus wél sexy!

Trouwens, way to be back girl
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')