Zo, ik heb beide dlds binnen, supersite (bookmarken!!). Heb alleen expres alleen de performance show gekeken, zal daar eerst mijn gedachten over opschrijven en daarna kijk ik pas de results..
Overall, vind ik het nivo, net als vorig jaar, gewoon minder (dan USA en AUS). Het lijkt wel of ze minder hard trainen ofzo? Ik vind gewoon dat er veel bloopertjes en foutjes inzitten, terwijl dat bij de andere landen meer uitzondering is.
Malahide, toch nog

haha. En jaaa, the Joker, GETS

vooral die lippen. Eng.
Tara-Jean & Everett (Jive)Knullig.. Er was nauwelijks bounce, of lag dat aan mij? Ze zijn wel een leuk koppel samen, maar ik vond dit niet heel erg veel aan.. De slap on the butt was verschrikkelijk nep. Ik vond de Jive van Evan en Randi veel leuker, al was ook dat niet echt een goede jive..
Amy & Vincent (Samba)Oh, die lift, wat een blooper zeg. Verder wel een leuke samba om te zien, Vincent was natuurlijk super. Ik stoor me er alleen wel weer aan dat net als vorig jaar, alle ballroom-mensen, ballroom krijgen de eerste week?! Vincent is echt een

trouwens..
Melanie M & Cody (Contemporary)Aaaaah

Wat een schattig koppel en wat een lieve dans

Super mooi uitgevoerd, ik werd er helemaal warm van van binnen

Een van mijn mooiste nummers van de dag en 1 die ik zeker nog een keer ga kijken. Trouwens, Cody was totaal geen babyface tijdens dit nummer. Het was een mooie man. Heel sterk.
Kim & Emanuel (Hiphop)Best leuk nummer, niets speciaals maar wel goed gedaan. Vind de old school hiphop (want dat is dit toch?) wel heel leuk om te zien. En ik begin Emanuel steeds meer te mogen. Heeft voor mij absoluut niet de galbultenfactor van Brandon ofzo. Ik vind dat ie gewoon heel hard zijn best doet, ik heb wel bewondering voor hem. En die Sho-Tyme, die zegt:"I've got a hiphop dancer and a figure-skater"

Kim is gewoon super.
Corynn & Anthony (Viennese Waltz)The girl with the leggs

Ik vond dit niets speciaals. Vond Anthony ok maar Corynn uitgesproken stuntelig op sommige momenten. Zoals toen ze zo met hun armen uitreikten, was zooo nep en hakkelig. En de arabesque was gewoon niet synchroon, puur omdat zij te laat was. Nee, dit was het niet voor mij.
Natalie & Danny (Hiphop)Het was ok. Vond het ietwat gemaakt vaak. Danny vind ik een kwal. En Natalie vind ik een beetje raar.
Jayme Rae & Daniel (AfroJazz) 
SUPER! Ook een favo van mij, al waren deze 2 dansers geen favorieten van mij voor dit allemaal begon. Super sterk gedanst, ik ben echt een fan van dit genre. Jayme Rae was unreal en zo verschrikkelijk powerful. Daniel heb ik nauwelijks gezien maar dat kwam echt omdat ik mijn ogen niet af kon houden van Jayme..
Jenna Lynn & Nicolas (Disco)Aardig leuke disco, al zal er niets meer zo goed worden als Janette & Brandon ben ik bang. Ik vond Nicolas alleen echt niet zo goed hoor. Hij maakte de meeste bewegingen nauwelijks af en die lach vond ik gewoon creepy op een gegeven moment. Verder vond ik Jenna Lynn net een reus naast hem, ik denk dat het komt door haar haar, want volgens mij zijn ze ongeveer even lang en ze droeg geen hakken..
Tatiana & Austin (Capueira)Neeee. Ik vond er niets aan! Wat een gestuntel! Die radslag die Tatiana compleet miste! Wat was zij zwak zeg! En door haar zwakte kon ik ook Austin niet goed inschatten. Wat een slappe hap! Gets!

Bah!

Tatiana is wel de zwakste meid in deze competitie denk ik.. Alsof ze door stroop moest waden, alsof ze aan de grond vastgeplakt zat, zo danste ze.
Melanie B & Taylor 
Dat einde, die Luther Brown is meestal zo'n sukkel, maar soms kan ie zoooo

uit de hoek komen. Al dat bloed

en ik heb het nog eens teruggekeken, maar dat is echt helemaal in het begin vd dans gebeurd en niemand heeft iets gemerkt. Wat een bikkel

I love Taylor

De tango zelf, vond ik minder. Het was ok. Maar het was ook rommelig. Taylor was net te stijf voor mijn smaak en de outfit van Melanie vond ik niet mooi, en dus ook niet helpen. Het was een ok-performance, maar niet memorabel om de dans zelf (wel om die bloedende bek van Taylor

)
Judges

sorry hoor. Maar ik vond het een slappe hap vandaag. Niemand zei waar het op stond, niets werd bekritiseerd, het leek wel of er 4 dronken Mary's naast elkaar zaten die alleen maar konden gillen dat het zo goed was. Zelfs als Blake een keertje zei dat het niet helemaal 100% super was geweest, kwam Tray en JMG er overheen bulderen dat het zo perfect was. nee, vorig jaar ergerde ik me al aan het gehype van de judges (USA judges in 10voud) en nu lijkt het nog erger..
Wat ik wel super vermakelijk vond was de manier waarop de judges de stage opkwamen. Blake met zijn mooie pirouette, en JMG en Tray samen dansend

super! Wat is het toch een mannetje he, dat ie zelfs naast zo'n reus van een vrouw, het haantje is. Heel leuk om te zien..
Leah: 'nough said, bah, wat een Jokertje en wat een aanstellerig wijf!
Mijn voorspelling voor de resultshow (die ik nu meteen ga kijken): Natalie & Danny, Tatiana & Austin, en mijn laatste is een gok maar ik denk toch Tara Jean & Everett. En dan denk ik dat Tatiana eruit, gebaseerd op haar zwakte en ook op het feit dat er nog 2 hiphopmeiden in zitten.. en bij de jongens zou ik zeggen Danny..
Ik ga dit posten en meteen kijken!
[ Bericht 0% gewijzigd door Saeramir op 27-08-2009 14:20:40 ]