abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_72000424
dus? we kunnen SYTYCD Canada niet volgen?
  woensdag 19 augustus 2009 @ 09:31:52 #52
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_72002175
Ik geef de hoop al bijna op.............
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  vrijdag 21 augustus 2009 @ 12:11:51 #53
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_72067658
Ik kan ook nergens wat vinden
You know when you close your eyes and wish for something?
Well, God's the person that is ignoring you.
  vrijdag 21 augustus 2009 @ 15:21:21 #54
217108 Saeramir
SYTYCD-maniak
pi_72072380
  vrijdag 21 augustus 2009 @ 18:48:06 #55
217108 Saeramir
SYTYCD-maniak
pi_72077490
ik denk dat ik iets gevonden heb op isohunt!!! (proberen jullie het eens, ik met mijn langzame connectie zal er nog wel even over doen)
  zaterdag 22 augustus 2009 @ 08:53:24 #56
151110 Malahide
Interne amplitude
pi_72086738
Ik ben episode 2 en 3 nu aan het neerhalen via Rapidshare, als het wat wordt dan horen jullie het. Maar het gaat zo langzaam als dikke poep .
You cheated on me with choreography.
pi_72086818
ja hier ook, de hele nacht aangeweest en 3 en 4 zijn nu op minder dan de helft
pi_72094686
en?? Hier is ie wel aan het downloaden maar oooh, wat gaat het langzaam
  zaterdag 22 augustus 2009 @ 17:23:20 #59
151110 Malahide
Interne amplitude
pi_72094814
quote:
Op zaterdag 22 augustus 2009 17:17 schreef Saeramir het volgende:
en?? Hier is ie wel aan het downloaden maar oooh, wat gaat het langzaam
Ik zit bij allebei op 40%, dus dat gaat lekker ...
pi_72094958
ik heb afl. 2 nu compleet ben aan het kijken..
  zaterdag 22 augustus 2009 @ 21:18:25 #61
151110 Malahide
Interne amplitude
pi_72095350
quote:
Op zaterdag 22 augustus 2009 21:04 schreef Saeramir het volgende:
ik heb afl. 2 nu compleet ben aan het kijken..
Bofkont. Ik ben aan het werk nu, ben benieuwd wat ik straks thuis aantref...
Moet ik weer een verslag gaan schrijven, terwijl ik het net zo lekker rustig vond op dat gebied .,.
pi_72095421
ik denk dat alle drie de afleveringen bij jou wel zijn neergelaad. Bij mij zit er nu 1 op 100%, 1 op 68% en 1 op 40%.

Ja ik denk dat ik de 3 afleveringen maar samen aanpak en alleen de standouts bespreek
  maandag 24 augustus 2009 @ 06:31:02 #63
217108 Saeramir
SYTYCD-maniak
pi_72103703
eindelijk is fok weer online! ik ben nu afl 3 aan t kijken en hoop vandaag een verslagje te kunne maken
  maandag 24 augustus 2009 @ 07:06:40 #64
151110 Malahide
Interne amplitude
pi_72103787
Ik heb twee, drie en vier nu gekeken. Vannacht is vijf uitgezonden, de aflevering waarin de Top 20 onthuld wordt. Even kijken of daar al een download van te vinden is.

Helaas veel te veel gezien om er nu nog verslag van te doen, dus als jullie het niet erg vinden laat ik dat achterwege. Iets te druk momenteel met werk en vakantievoorbereidingen. Maar... het niveau is indrukwekkend, al laten ze in Canada veel minder kneuzen zien dan in de US.
  maandag 24 augustus 2009 @ 13:38:39 #65
217108 Saeramir
SYTYCD-maniak
pi_72110434
ik heb het inmiddels ook gevonden op watchSYTYCD.info.. middelmatige kwaliteit maar ik kan niet wachten tot ik de top 20 weet..
  maandag 24 augustus 2009 @ 17:13:32 #66
151110 Malahide
Interne amplitude
pi_72115896
Mooie Top 20 wel. Vincent en de Aziatische Melanie springen er voor mij tot nu toe uit. Verder heb ik nog geen namen in mijn hoofd zitten m.u.v. die ene heel voor de hand liggende. Oh oh, wat gaat dat worden, a trainwreck about to happen of... .
  maandag 24 augustus 2009 @ 19:25:36 #67
217108 Saeramir
SYTYCD-maniak
pi_72119257
whahaha, ik zat ook al te kwijlen op Vincent ik ga idd het verslag maar laten voor wat het is, wil morgen wel even de top 20 doorkijken en opschrijven wat ik ervan vind, persoon persoon. Bij de top 20 van USA klopte het aardig leuk om terug te lezen..
  maandag 24 augustus 2009 @ 19:28:03 #68
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_72119339
Ik kan 3 4 5 vinden maar 2 nog steeds niet
L'Amour menaçant:
  dinsdag 25 augustus 2009 @ 07:59:50 #69
217108 Saeramir
SYTYCD-maniak
pi_72131391
SPOILERS! Ik zet de hele top 20 hier neer dus als je die niet wilt weten, niet verder lezen

The Top 20:

The Contestants:

Corynne (Classical contemporary)

Nicolas (B-boying/Hiphop)

Melanie (Latin ballroom)

Cody (Hiphop)

Jayme (Contemporary)

Vincent (Ballroom)

Amy (Contemporary)

Austin (Contemporary)

Kim (Hiphop)

Daniel (Hiphop/House)

Jenna (Jazz/Lyrical)

Anthony (Ballroom)

Natalie (Krump/Hiphop)

Taylor (Contemporary)

Melanie (Contemporary)

Danny (Contemporary)

Tatiana (Hiphop)

Emanuel (Contemporary)

Tara-Jean (Contemporary)

Everett (Tap)

[ Bericht 17% gewijzigd door Saeramir op 25-08-2009 09:29:56 ]
  dinsdag 25 augustus 2009 @ 09:21:43 #70
217108 Saeramir
SYTYCD-maniak
pi_72132242
Er zitten een paar bij zeg! Wat ik erg leuk vind itt USA is dat zowat alle top 20 dansers aardig gevolgd zijn.. En ze kwam iig allemaal in beeld bij het kiezen van de top 20. Dat maakt het er vanaf het begin veel leuker op..

Corynne
Heb ik nog niet zoveel mee. Komt nog wel mss.

Nicolas
Grappig mannetje, moet nog maar zien of ie me echt wat doet (heb dat vaak met B-boys).

Cody
(Tja, dat zat eraan te komen he ) Wat een schatje is dit! En qua stijl doet ie me ook erg denken aan Ivan van Season 2. Zelfde hiphop stijl als ik het wel heb en ook een babyface.. Ik moet nog maar zien of hij in andere stijlen zijn gezicht me niet gaat storen, maar voor nu..

Melanie
Tja.. Ik had liever Yana erin gehad

Jayme
Vond ik SUPER met haar tweelingzus! In haar eentje weet ik het nog niet zo goed..

Vincent
HOT!!! Wordt dit de Nico van 2009?? we moeten het nog maar zien natuurlijk, hoe hij zal doen in andere stijlen, maar wat een vent

Austin
Tja ik mag deze jongen wel.. Ondanks dat ie in de audities een beetje werd afgeschilderd als een kwal.. Ik denk dat hij best geliefd gaat zijn..

Daniel
Heb ik nog helemaal niets mee, doet me beetje denken aan Vitolio

Amy
Ook nog niet zoveel mee.

Kim
Jaaaaah, Vincent's girlfiend!! Ze is een beetje weird, wat ik wel in haar mag. Verder erg sexy en ik heb zo het gevoel dat zij ver kan komen..

Anthony
Wat is dat toch met de ballroomdansers en hun Richard Gere-oogjes (Vincent ook al)?? Ook al zo lekker. Ben heel benieuwd.

Jenna
Heb ik ook nog niet echt wat mee..

Taylor
Deze jongen intrigeert me op een vreemde manier. Ik vind hem niet knap (die tanden) maar hij heeft iets deze jongen.. Mss dat ie zo geblokt is maar toch ongelofelijk elegant als ie danst? Ik ben heel erg benieuwd naar hem in deze competitie..

Danny
Heeft iets heel onplezants in zijn gezicht. Maar dat kan schijn zijn..

Natalie
Tja, wat moet ik ervan zeggen.. Het is gewoon uniek dat er een krumper in SYTYCD zit, en dan ook nog zo'n meisje-meisje. Maar of ze hier iets te zoeken heeft...?

Melanie
Heeft een gezicht that the crowd will love, denk ik. Ook een mooie danseres. Ben benieuwd naar haar.

Tatiana
Weet niet wat ik van haar moet zeggen. Vind haar echt niet knap, en haar stijl is ook niet de mijne..

Tara-Jean
Leuk danseresje, weinig inhoud? we zullen het zien.

Emanuel
Jaaa hij zit er in haha. Ik heb giga respect voor deze man. Om zo publiekelijk op zijn muil te gaan vorig jaar en dan precies doen wat de judges hem hebben gevraagd, heel veel trainen en lessen nemen, terugkomen en dan op deze manier.. respect Zijn attitude is ook compleet veranderd. Ik geef deze man een kans. Ben onwijs benieuwd naar wat ie gaat doen. En anders heeft ie altijd zijn abs nog

Everett
Jaaaah een tapper in de show!! Leuke jongen dit, dit wordt wel een favo van mij denk ik. Mss zelfs een nieuwe Evan?

Zo ik heb ze allemaal gehad. Kan niet wachten tot morgen! Als het tenminste een beetje snel online staat..

Nog even 2 uitspraken van Blake tijdens de audities:

"I can never have enough sex, you can be as sexy as you want"
(tegen Cody en partner) "You two are the cutest couple, if you ever break up, tell me and i'll date either one of you"

[ Bericht 1% gewijzigd door Saeramir op 25-08-2009 09:31:28 ]
  dinsdag 25 augustus 2009 @ 13:18:38 #71
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_72138302
Dankzij Malahide ben ik nu 2 aan het kijken
Ik moest ff snel voorbij de foto's scrollen anders was de verassing er af
Dus ik kom pas terug als ik weer bij ben

(Ja sorry, Lowlands en zo)
L'Amour menaçant:
  dinsdag 25 augustus 2009 @ 16:51:26 #72
151110 Malahide
Interne amplitude
pi_72145165
Ik kom ook vast afscheid nemen, want hoewel ik vrijdag pas op vakantie ga heb ik het zo bloody druk dat ik niet mag Fok!ken van mezelf (nu nog even wel, maar nu ben ik dan ook nog op het werk . Nog een half uurtje en dan vakantie ). Tot half september!!
  dinsdag 25 augustus 2009 @ 19:43:27 #73
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_72150388
Zo. Ik kan ophouden met huilen en zo want ik ben bij
L'Amour menaçant:
  dinsdag 25 augustus 2009 @ 19:46:19 #74
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_72150486
Cody, Amy, Kim, Taylor!

Emanuel.... gives me the creeps
L'Amour menaçant:
  dinsdag 25 augustus 2009 @ 20:34:19 #75
217108 Saeramir
SYTYCD-maniak
pi_72151979
quote:
Op dinsdag 25 augustus 2009 16:51 schreef Malahide het volgende:
Ik kom ook vast afscheid nemen, want hoewel ik vrijdag pas op vakantie ga heb ik het zo bloody druk dat ik niet mag Fok!ken van mezelf (nu nog even wel, maar nu ben ik dan ook nog op het werk . Nog een half uurtje en dan vakantie ). Tot half september!!
een hele fijne vakantie! jammer dat je niet 'bij' de eerste shows van Canada kan zijn, maar dat zal jou een bal interesseren tot gauw!
pi_72163538
ik ben alweer naarstig op zoek naar een neerlaad.. ik hoop dat het allemaal een beetje snel erop staat!
pi_72189841
Hallo allemaal,

Tijdens het surfen kwam ik jullie tegen. Leuk dat er ook anderen in Nederland zijn die alle sytycd can/us/au afleveringen volgen, net als ik.
Ik heb net aflevering 6 gedownload (binnen 23 min. :-)
Via onderstaande link (mininova was niet vooruit te branden)
http://rlslog.in/so-you-t(...)02e06-pdtv-xvid-2hd/
hopelijk hebben jullie er wat aan :-)

groet, Filiz
pi_72191400
He wat leuk, welkom hier Filiz! Die link werkte zowaar voor mij, HEEEL erg bedankt. Malahide heeft me deze link al een aantal keer gegeven maar dat werkte keer op keer niet.. nu gaat het voor Egyptische connecties-doen heel snel, zit op 30% na 20 min.. verwacht het dus binnen een uur te kunnen kijken! Ben zo benieuwd..

Kom je hier ook gezellig kletsen?
  donderdag 27 augustus 2009 @ 08:00:25 #79
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_72191609
*klikt 6 & 7 aan*

Zo
L'Amour menaçant:
  donderdag 27 augustus 2009 @ 08:59:53 #80
151110 Malahide
Interne amplitude
pi_72192213
[ I'm in full drama queen mode want ik moet nog zoveel doen voordat ik morgen vertrek, maar de downloadjes waren zoooo snel binnen dat ik nu toch zit te kijken...]

Ik ga niet uitgebreid schrijven maar er moet me iets van het hart... WTF Leah????? Die lippen, die ogen? Iiieeewwwwwww! Eng mens, The Joker is er niks bij .
pi_72197106
Net de laatste afl. (uitslagen) gedowload... ik ga het nu bekijken. Ben erg benieuwd wie er als eerste zullen afvallen.
Wie heeft de eerste live show al gezien? Ik was erg ondersteboven van een aantal dansers. Hopelijk kunnen ze het volhouden :-)
  donderdag 27 augustus 2009 @ 12:44:01 #82
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_72197160
Ik bedenk me net dat ik vanochtend de pc heb uitgezet
Wat dus betekent dat ik vanavond nog niet kan kijken.

Domme koe.
L'Amour menaçant:
pi_72199593
Zo, ik heb beide dlds binnen, supersite (bookmarken!!). Heb alleen expres alleen de performance show gekeken, zal daar eerst mijn gedachten over opschrijven en daarna kijk ik pas de results..

Overall, vind ik het nivo, net als vorig jaar, gewoon minder (dan USA en AUS). Het lijkt wel of ze minder hard trainen ofzo? Ik vind gewoon dat er veel bloopertjes en foutjes inzitten, terwijl dat bij de andere landen meer uitzondering is.

Malahide, toch nog haha. En jaaa, the Joker, GETS vooral die lippen. Eng.

Tara-Jean & Everett (Jive)
Knullig.. Er was nauwelijks bounce, of lag dat aan mij? Ze zijn wel een leuk koppel samen, maar ik vond dit niet heel erg veel aan.. De slap on the butt was verschrikkelijk nep. Ik vond de Jive van Evan en Randi veel leuker, al was ook dat niet echt een goede jive..

Amy & Vincent (Samba)
Oh, die lift, wat een blooper zeg. Verder wel een leuke samba om te zien, Vincent was natuurlijk super. Ik stoor me er alleen wel weer aan dat net als vorig jaar, alle ballroom-mensen, ballroom krijgen de eerste week?! Vincent is echt een trouwens..

Melanie M & Cody (Contemporary)
Aaaaah Wat een schattig koppel en wat een lieve dans Super mooi uitgevoerd, ik werd er helemaal warm van van binnen Een van mijn mooiste nummers van de dag en 1 die ik zeker nog een keer ga kijken. Trouwens, Cody was totaal geen babyface tijdens dit nummer. Het was een mooie man. Heel sterk.

Kim & Emanuel (Hiphop)
Best leuk nummer, niets speciaals maar wel goed gedaan. Vind de old school hiphop (want dat is dit toch?) wel heel leuk om te zien. En ik begin Emanuel steeds meer te mogen. Heeft voor mij absoluut niet de galbultenfactor van Brandon ofzo. Ik vind dat ie gewoon heel hard zijn best doet, ik heb wel bewondering voor hem. En die Sho-Tyme, die zegt:"I've got a hiphop dancer and a figure-skater" Kim is gewoon super.

Corynn & Anthony (Viennese Waltz)
The girl with the leggs Ik vond dit niets speciaals. Vond Anthony ok maar Corynn uitgesproken stuntelig op sommige momenten. Zoals toen ze zo met hun armen uitreikten, was zooo nep en hakkelig. En de arabesque was gewoon niet synchroon, puur omdat zij te laat was. Nee, dit was het niet voor mij.

Natalie & Danny (Hiphop)
Het was ok. Vond het ietwat gemaakt vaak. Danny vind ik een kwal. En Natalie vind ik een beetje raar.

Jayme Rae & Daniel (AfroJazz)
SUPER! Ook een favo van mij, al waren deze 2 dansers geen favorieten van mij voor dit allemaal begon. Super sterk gedanst, ik ben echt een fan van dit genre. Jayme Rae was unreal en zo verschrikkelijk powerful. Daniel heb ik nauwelijks gezien maar dat kwam echt omdat ik mijn ogen niet af kon houden van Jayme..

Jenna Lynn & Nicolas (Disco)
Aardig leuke disco, al zal er niets meer zo goed worden als Janette & Brandon ben ik bang. Ik vond Nicolas alleen echt niet zo goed hoor. Hij maakte de meeste bewegingen nauwelijks af en die lach vond ik gewoon creepy op een gegeven moment. Verder vond ik Jenna Lynn net een reus naast hem, ik denk dat het komt door haar haar, want volgens mij zijn ze ongeveer even lang en ze droeg geen hakken..

Tatiana & Austin (Capueira)
Neeee. Ik vond er niets aan! Wat een gestuntel! Die radslag die Tatiana compleet miste! Wat was zij zwak zeg! En door haar zwakte kon ik ook Austin niet goed inschatten. Wat een slappe hap! Gets! Bah! Tatiana is wel de zwakste meid in deze competitie denk ik.. Alsof ze door stroop moest waden, alsof ze aan de grond vastgeplakt zat, zo danste ze.

Melanie B & Taylor
Dat einde, die Luther Brown is meestal zo'n sukkel, maar soms kan ie zoooo uit de hoek komen. Al dat bloed en ik heb het nog eens teruggekeken, maar dat is echt helemaal in het begin vd dans gebeurd en niemand heeft iets gemerkt. Wat een bikkel I love Taylor De tango zelf, vond ik minder. Het was ok. Maar het was ook rommelig. Taylor was net te stijf voor mijn smaak en de outfit van Melanie vond ik niet mooi, en dus ook niet helpen. Het was een ok-performance, maar niet memorabel om de dans zelf (wel om die bloedende bek van Taylor )

Judges sorry hoor. Maar ik vond het een slappe hap vandaag. Niemand zei waar het op stond, niets werd bekritiseerd, het leek wel of er 4 dronken Mary's naast elkaar zaten die alleen maar konden gillen dat het zo goed was. Zelfs als Blake een keertje zei dat het niet helemaal 100% super was geweest, kwam Tray en JMG er overheen bulderen dat het zo perfect was. nee, vorig jaar ergerde ik me al aan het gehype van de judges (USA judges in 10voud) en nu lijkt het nog erger..
Wat ik wel super vermakelijk vond was de manier waarop de judges de stage opkwamen. Blake met zijn mooie pirouette, en JMG en Tray samen dansend super! Wat is het toch een mannetje he, dat ie zelfs naast zo'n reus van een vrouw, het haantje is. Heel leuk om te zien..

Leah: 'nough said, bah, wat een Jokertje en wat een aanstellerig wijf!

Mijn voorspelling voor de resultshow (die ik nu meteen ga kijken): Natalie & Danny, Tatiana & Austin, en mijn laatste is een gok maar ik denk toch Tara Jean & Everett. En dan denk ik dat Tatiana eruit, gebaseerd op haar zwakte en ook op het feit dat er nog 2 hiphopmeiden in zitten.. en bij de jongens zou ik zeggen Danny..

Ik ga dit posten en meteen kijken!

[ Bericht 0% gewijzigd door Saeramir op 27-08-2009 14:20:40 ]
pi_72200602
OMG Wat een JANK fest! jeetje mina.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_72200645
nog eens teruggelezen en bij nader inzien vind ik de uitslag toch niet zo heel oneerlijk..
pi_72200689
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 12:44 schreef Ang3l het volgende:
Ik bedenk me net dat ik vanochtend de pc heb uitgezet
Wat dus betekent dat ik vanavond nog niet kan kijken.

Domme koe.
nee maar serieus. Ze dlden bij jou ws beiden binnen een uur. Zelfs met mijn langzame connectie duurde het maar ruim een uur voor de show en een half uurtje voor de resultshow..
pi_72216255
Mooie samenvatting Saeramir!
Ben het ook met je mee eens. Het meest was ik geroerd door Mel. B en Cody, wat een geweldig koppel. Ik probeer me nooit te laten leiden door de "knuffel"factor, maar ik weet niet wat zij hebben. Ik smelt gewoon als ik hun optreden zie (al 4 keer bekeken) Cody heeft me verrast! Gewoon match made in heaven.

De African Jazz (? weet niet meer hoe de stijl heet) was ook fan-tas-tisch!!!!!

Emanuel vind ik (voorlopig) wel leuk. Probeer me niet te laten leiden door de negatieve fora van de Canadezen (sommigen kunnen zijn bloed drinken daar kennelijk). Hij doet heel erg zijn best en wil het graag. Ik denk ook dat hij het kan en hij heeft kennelijk afgelopen jaar ook lessen in bescheidenheid gevolgd. Of hij kan goed acteren, maar dat zou net zo goed ook voor de andere deelnemers kunnen gelden.

Al met al viel de show een beetje tegen. Ik mis de uitbundigheid van de deelnemers.... en met name in hun dans. Het was een beetje vlak.

In ieder geval was ik met de jury mee eens voor de vrouwelijke deelnemer, maar niet voor de mannen (snik snik)

Oh ja.... wat jullie met Leah hebben, heb ik nou met Tre... brrrr...... ik erger me mateloos aan haar. Haar manier van praten en doen.... jeuk!! En ze snoert de hele tijd Blake's mond lijkt wel als hij iets van kritiek wil geven.
  donderdag 27 augustus 2009 @ 23:51:24 #88
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_72218201
Tara-Jean & Everett (Jive)
Niet boeiend

Amy & Vincent (Samba)
Oeps. Nee.

Melanie M & Cody (Contemporary)
Ooooowwwhhh zo cute en lief, qua koppel en dans!

Kim & Emanuel (Hiphop)
Ik word fysiek misselijk van Emanuel dus die kan al niet vee goed doen. Voor d erest ging 't wel..

Corynn & Anthony (Viennese Waltz)
Mwa, ging wel.

Natalie & Danny (Hiphop)
Ik vond er niks vloeiends aan bij hem, dus ik snap de judge sniet..

Jayme Rae & Daniel (AfroJazz)
Niiiiiiiiiiiiiiiiiiiice!

Jenna Lynn & Nicolas (Disco)
Wederom snap ik de judhges niet. Zat vats ergens andrs naar te kijken want ik vond het rommelrig, wiebelig en stuntelig. Vreselijk.

Tatiana & Austin (Capueira)
Niet mijn ding, en zeker hara bewegingen niet. ZIjn stunts zijn wel fenomenaal.

Melanie B & Taylor
Mwja, ging wel.

Uitslag:
Tatiana... eensch
Taylor... TOTAAAAAAL niet mee eens, Echt he-le-mala niet. Vincent mocht er uit van mij.
L'Amour menaçant:
  donderdag 27 augustus 2009 @ 23:53:23 #89
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_72218232
Ik erger me aan JMG, dat schreeuwerige haantje. Had ie vorig jaar al, nu alleen nog maar erger.
Leah... love her, ondanks de opgespoten strakgetrokken jankende kop
L'Amour menaçant:
  dinsdag 1 september 2009 @ 06:15:14 #90
217108 Saeramir
SYTYCD-maniak
pi_72331144
Ik heb hier en daar nog weer stukjes gezien, en ik blijf bij mijn meningen. Algemeen niveau niet om naar huis te schrijven, 2 fantastische dansen, partijdige schreeuwerige judges.. Hopelijk gaat het niveau wat omhoog.

Morgen kunnen we hopelijk de 2e performance show alweer neerladen!

Filiz, even nieuwsgierig vraagje, ben jij man of vrouw? Altijd leuk om te weten
Ik deel je mening over Emanuel. Ik vind het verbazingwekkend wat een andere man we dit jaar zien.
En ik heb dat ook een beetje met Tre hoor.. Ik zei het al in mijn verslagje, elke keer als Blake een beetje kritiek gaf, bulderde zij er meteen overheen met haar oergeschreeuw.. blegh.

Ang, ook met jou verslagje ben ik het compleet eens. Heb ook de Capoeira nog eens terug gekeken en Austin was idd onwijs krachtig. Die stomme Tatiana zorgde ervoor dat ik het niet zag gelukkig is zij er uit. Maar Taylor is echt jammer dat die niet de kans heeft gekregen..
pi_72371906
iemand nog iets gevonden? zal wel niet zeker
  woensdag 2 september 2009 @ 16:57:27 #92
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_72372044
Op de site die ik gebruik stond nu ineens afl 3 online
Terwijl afl 5 er al had gestaan. Vaag.
L'Amour menaçant:
pi_72373568
ik heb inmiddels al wat dansen gezien op youtube, sommige aardige kwaliteit. En ik kan zeggen dat ik het nu al een veel betere show vind dan de vorige
pi_72379278
Ik stuur Ang even een link naar een neerlaad die lekker snel lijkt te gaan. Wie m nog meer wil, pb me ff..
pi_72385363
ik ben een vrouw :-)

Heb net via immortelseed.com (wel effe registreren) alf. 8 binnen gehaald. In.... 11min. 40 sec. Nog nooit zo snel een bestand van 715 MB binnen gehaald. Ik baalde omdat ziggo de hele dag uitlag hier @#$%^&. Dacht dat ik het pas morgen afl. 8 binnen zou hebben.

Heb net popcorn in de micro gedaan, cola light staat koud klaar... ik ben er helemaal klaar voor.
Heeft iemand het al bekeken???
pi_72389255
ik kan die site niet vinden Filiz! weet je zeker dat je geen tikfout hebt gemaakt? Ik wil ook wel een site waar je zo snel kan dlden

Ik heb gisteren het dus aangezet en ben gaan slapen, sta ik op zie ik dat ik te weinig ruimte had Dus ik ben opnieuw bezig. Over een uurtje hoop ik dat t klaar is. Ik heb al wat dansen gezien en wat ik zag stond me zeker weten veel meer aan dan vorige week!
  donderdag 3 september 2009 @ 08:01:23 #97
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_72389656
Ik kan hopelijk vanavond kijken. Dat ligt niet aan de d/l (die was idd als een tiet binnen) maar aan mijn tijd
L'Amour menaçant:
pi_72397751
stom stom stom... http://immortalseed.com/ heet het.
Ik heb gemerkt dat savonds het wel veel sneller gaat. Ik hoop dat jullie er wat aan hebben.
Ik zal nog niets verklappen over de show. Mijn favorieten beginnen al duidelijk te worden :-)
pi_72399108
verklap maar raak hoor! zolang iemand hier de show nog niet gezien heeft, vermijdt ie dit topic gewoon ff..

Ik heb het inmiddels gezien en sta te popelen om een verslagje te maken.. Mss zo, anders morgen..
  donderdag 3 september 2009 @ 22:51:05 #100
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_72416824
Ik begin te kijken!
Inmiddels is die USA afl ook al binnen dus die gaat er achteraan
L'Amour menaçant:
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')