Zal zo eens kijken of ik wat kan vindenquote:Op maandag 16 augustus 2010 16:06 schreef Malahide het volgende:
[..]
Saer, ik vind je icon zooooo zielig. Heb je niet een wat opbeurender plaatje van Bellebel?
Echt niet. Dat was Kent.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 14:07 schreef Ang3l het volgende:
Bellebel heeft gister keiharde sex gehad met alex wong in NYC ion de sushibar. Die is niet zielig!
Die van Kent schijn niet zijn eigen twitter te zijnquote:
Ben je er wel om Saer geestelijk te ondersteunen wanneer Cee en ik op vakantie zijnquote:Op woensdag 18 augustus 2010 11:16 schreef Ang3l het volgende:
Ow 1 2 en 3 staan ineens klaar! Daar ga ik toch gene tijd voor hebben?!
Na Lowlands dan maar
Duh!quote:
Leer mij de lokroep van Florence en de drachtigheid van Ang3lhertjes kennen.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 18:28 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Duh!
Als iemand danst op Howl van Florence + The Machine heb je een streepje voor
Plus er dan zo uitzien....
Mine!
Ik heb toch wel een mini zwakje voor Botoxlea. Oke het is geen Cat. En ik vond dat ze best leuk danstequote:Op woensdag 18 augustus 2010 08:18 schreef Malahide het volgende:
Oh gut, deel 3 staat al weer klaar. Nog ff door drie van die auditie-afleveringen heenbikkelen en dan gaa we naar de finals! Vanavond (dus morgen voor ons): Montreal! Geile Venten met Franse Tongvallen
!
Calgary:
- Blake injured his back through lifting weights. Tja, dan kan 'ie die kids natuurlijk niet 'The Toughest Choreography On Any So You Think You Can Dance Stage'
leren
- gut, Leah. Nee. 't Is dat je straks in de live shows alleen maar van de autocue mag lezen, maar anders...
Huh? In afl 2? heb ik die gemist?quote:- bijgebleven dansers:
* Jo (hip hop on pointe): coooool!
* Jera (Ang3l's danwel Saer's hertje): Wapakoneta 2.0. Gehypt en niet erg lekker.
Tapquote:* Julia & Rufino: OMG I think I have a girl crush again. Ik bid op mijn blote knietjes dat zij ook de 'lossere' stijlen als hiphop en jazz aankan.
* Edgar (uit Blake's clip):![]()
* Danielle (longenmeisje): heel fijn voor haar dat haar longen het nu beter doen, maar zou zij de competitie wel aankunnen? Ze komt zo fragiel over en staat na een auditie van een minuutje al bijna te kokken van uitputting![]()
Halifax (zo mooi daar):
* Yuliya & Sharone: alles wat fout kan zijn aan ballroomdansers stralen zij uit, wat een eng stel. Maar ja, ze dansen wel frickin' good.
* Janaye (tap): dit is het moment dat ik voorgoed stop met het proberen tap leuk/mooi/knap/artistiek te vinden. Ik vind het gewoon he-le-maal niks en een debiele stijl van dansen. Zo.
Bammetjes smeren, wasje in de masjien stoppen en dan deeltje 3 gaan kijken. Uitputtingslag!
Ja joh. Het is gewoon een lekker jaarritme. Eerst het verrukkelijke Australië, dan fuck-toch-op-met-al-je-stomme-veranderingen-Nigel-maar-we-still-love-you-USA en dan door een SYTYCD-moeheid heerlijk kankeren op de ongelooflijke baggerjudges van Canada (voor het eerst vond ik Dan Karaty een verademingquote:
Doet Pasha dat, ja? Zo zo.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 22:11 schreef Cee het volgende:
Het dansen vind ik niet spectaculair en de jury vind ik hooguit irritant. Ik weet dat de USA jidges waarschijnlijk het zelfde doen, van die "mmm! mmm! oh yeah!" alsof ze Pasha Kovalev onder de tafel hebben zitten tijdens de audities van kandidaten, maar het stoort me. Want er gebeurt amper iets en men fapt al de pan uit.
Luther is sowieso het minst geloofwaardig jurylid ooit. Heeft echt geen ene ruk verstand van andere dansstijlen en lacht alleen maar mentaal gehandicapte auditerenden uitquote:Sowieso acht ik iedere mening van die Luther als ongeldig want je kan dan misschien een of andere hiphopdansknakker zijn, je laat weinig van je credentials over als je JUREERT bij een VISUELE kunstvorm met een ZONNEBRIL OP. Serieus, laat je nakijken.
Catquote:Die perma-grin botox-notCat is niet meer dan een vervangbare autocuedoos.
Ho ho Cee, je gaat te ver. Blake brengt wel De Allermoeilijkste Choreografie Van Alle SYTYCDs Waar Ook Te Wereld hoor. Rezpect. Snuifff.quote:Blake McGrath is desondanks zijn blijkbaar prominente positie binnen de danswereld (of in ieder geval deze show) gedegradeerd van arrogant danswonder naar doorgesnoven, nog arroganter, boomcha boomboom ha ha boom cha cha dansant terrible.
Dit is ook waarom ik gewoon stug blijf kijken.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 22:58 schreef Malahide het volgende:
I love y'all, stelletje bittere bitches myself included.
Oh God, Nederland. Vorig jaar heb ik daar niet echt serieus naar gekeken, misschien moet ik dat dit jaar maar weer eens doen. Damn, mag mijn harddisc weleens gaan programmeren. Strictly Come Dancing begint ook al weer bijna op de BBC. 't Is me altijd wat in het najaarquote:Op donderdag 19 augustus 2010 07:22 schreef Cee het volgende:
[..]
Dit is ook waarom ik gewoon stug blijf kijken.![]()
En SYTYCD Nederland begint ook alweer over een week.
Mèn. Ik ga kapot.
Sasha... mmmmmmmmmmmquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 07:22 schreef Cee het volgende:
Ik ga ergens dit weekend aflevering 2 en 4 kijken.
Tot nu toe is die ene mijn favoriet. Serge? Simon? S-nogwat? Die ene van aflevering 3 met die donkere haren die manisch rondrende en mooie dingen deed.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Malahide op 22-08-2010 18:34:27 ]You cheated on me with choreography.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ppsssst, dat weet Ang ook nog nietquote:Op maandag 23 augustus 2010 14:52 schreef Saeramir het volgende:
de top 22
Ik ben hem met man en macht aan het binnentrekken...quote:Op maandag 23 augustus 2010 17:06 schreef Saeramir het volgende:
De afl staat inmiddels op Immortalseed
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |