abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 17 augustus 2010 @ 13:57:38 #251
217108 Saeramir
SYTYCD-maniak
pi_85392038
quote:
Op maandag 16 augustus 2010 16:06 schreef Malahide het volgende:

[..]

Saer, ik vind je icon zooooo zielig. Heb je niet een wat opbeurender plaatje van Bellebel ;)?
Zal zo eens kijken of ik wat kan vinden :P
  dinsdag 17 augustus 2010 @ 14:07:29 #252
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_85392509
Bellebel heeft gister keiharde sex gehad met alex wong in NYC ion de sushibar. Die is niet zielig!
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  dinsdag 17 augustus 2010 @ 14:59:22 #253
217108 Saeramir
SYTYCD-maniak
pi_85394720
-O-
  dinsdag 17 augustus 2010 @ 18:41:40 #254
151110 Malahide
Interne amplitude
pi_85403864
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 14:07 schreef Ang3l het volgende:
Bellebel heeft gister keiharde sex gehad met alex wong in NYC ion de sushibar. Die is niet zielig!
Echt niet. Dat was Kent.

Billy was bij Shankman in zijn NYC appartement, zogenaamd om naar Shankman's hond te kijken. EN WE WETEN ALLEMAAL WAT DAT BETEKENT :D !
You cheated on me with choreography.
  dinsdag 17 augustus 2010 @ 18:49:10 #255
217108 Saeramir
SYTYCD-maniak
pi_85404194
_O-
  dinsdag 17 augustus 2010 @ 19:08:57 #256
151110 Malahide
Interne amplitude
pi_85405002
Wat een wannabe is het toch.
Een poor man's Jonathan Rhys Meyers.
Al kan die dan weer niet dansen.
Wel zielig dat het zelfs in Canada geen hit is geweest :')

woensdag 18 augustus 2010 @ 08:18:44 #257
151110 Malahide
Interne amplitude
pi_85424607
Oh gut, deel 3 staat al weer klaar :D. Nog ff door drie van die auditie-afleveringen heenbikkelen en dan gaa we naar de finals! Vanavond (dus morgen voor ons): Montreal! Geile Venten met Franse Tongvallen :9 !

Calgary:

- Blake injured his back through lifting weights _O-. Tja, dan kan 'ie die kids natuurlijk niet 'The Toughest Choreography On Any So You Think You Can Dance Stage' :') leren

- gut, Leah. Nee. 't Is dat je straks in de live shows alleen maar van de autocue mag lezen, maar anders...

- bijgebleven dansers:
* Jo (hip hop on pointe): coooool!
* Jera (Ang3l's danwel Saer's hertje): Wapakoneta 2.0. Gehypt en niet erg lekker.
* Julia & Rufino: OMG I think I have a girl crush again *;. Ik bid op mijn blote knietjes dat zij ook de 'lossere' stijlen als hiphop en jazz aankan.
* Edgar (uit Blake's clip): ^O^
* Danielle (longenmeisje): heel fijn voor haar dat haar longen het nu beter doen, maar zou zij de competitie wel aankunnen? Ze komt zo fragiel over en staat na een auditie van een minuutje al bijna te kokken van uitputting :{

Halifax (zo mooi daar O+):

* Yuliya & Sharone: alles wat fout kan zijn aan ballroomdansers stralen zij uit, wat een eng stel :X. Maar ja, ze dansen wel frickin' good.
* Janaye (tap): dit is het moment dat ik voorgoed stop met het proberen tap leuk/mooi/knap/artistiek te vinden. Ik vind het gewoon he-le-maal niks en een debiele stijl van dansen. Zo.

Bammetjes smeren, wasje in de masjien stoppen en dan deeltje 3 gaan kijken. Uitputtingslag ;) !
  woensdag 18 augustus 2010 @ 11:16:14 #258
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_85428476
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 18:41 schreef Malahide het volgende:

[..]

Echt niet. Dat was Kent.

Die van Kent schijn niet zijn eigen twitter te zijn :{
L'Amour menaçant:
  woensdag 18 augustus 2010 @ 11:16:46 #259
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_85428500
Ow 1 2 en 3 staan ineens klaar! Daar ga ik toch gene tijd voor hebben?! :'(
Na Lowlands dan maar
L'Amour menaçant:
  woensdag 18 augustus 2010 @ 11:45:21 #260
151110 Malahide
Interne amplitude
pi_85429445
quote:
Op woensdag 18 augustus 2010 11:16 schreef Ang3l het volgende:
Ow 1 2 en 3 staan ineens klaar! Daar ga ik toch gene tijd voor hebben?! :'(
Na Lowlands dan maar
Ben je er wel om Saer geestelijk te ondersteunen wanneer Cee en ik op vakantie zijn ;)?

Snel een rondje Vancouver (OMG ik moét daar naar toe O+):

- Kirsten: potentiële winnares. Groot talent, mooi gezichtje en prettige uitstraling.
- Juliana (burleske ballroomdanseres): woohoo. Benieuwd wat zij nog meer kan.
- Nicky (blond boskaboutertje): aaaaah, een meisjeshertje oO<.
- Natalie (twee keer bijna Top 20): doet me helemaal niks
- SpandyAndy: ik moest lachen :'), erg hè?
- Jonathan (aneurysm guy): volwassen hert maar WOW! Loved him last year, love him this year *;
- Sasha: inderdaad all over the place maar net als de judges zeg ik... *O*
- Hani: yessssssssssssss _O_

Vancouver was duidelijk de beste auditieronde tot nu toe.
En Jezusmina, Murphy kakelt als nooit tevoren. Die lach snijdt diamanten doormidden _O_.
  woensdag 18 augustus 2010 @ 18:28:30 #261
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_85445125
quote:
Op maandag 16 augustus 2010 22:52 schreef Cee het volgende:
Ang3l 4 Jesse Weafer *O*

Duh!

Als iemand danst op Howl van Florence + The Machine heb je een streepje voor
Plus er dan zo uitzien....

Mine!
L'Amour menaçant:
  ESF Reporter woensdag 18 augustus 2010 @ 20:28:06 #262
87554 Cee
Welluk?
pi_85449338
quote:
Op woensdag 18 augustus 2010 18:28 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Duh!

Als iemand danst op Howl van Florence + The Machine heb je een streepje voor
Plus er dan zo uitzien....

Mine!
Leer mij de lokroep van Florence en de drachtigheid van Ang3lhertjes kennen. :7

Ik ben Vancouver aan het binnenhalen en ga aflevering 2 eerst skippen want ik wil Vancouver zien. O+
  woensdag 18 augustus 2010 @ 21:00:43 #263
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_85450698
1 en 2 net gekeken, nu komt 3.
Ik ben redelijk snel met inpakken voor Lowlands dit jaar, dus het gaat wel passen alsnog!
Gelukkig, dacht dinsdag pas te kunnen kijken!
L'Amour menaçant:
  woensdag 18 augustus 2010 @ 21:02:53 #264
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_85450799
quote:
Op woensdag 18 augustus 2010 08:18 schreef Malahide het volgende:
Oh gut, deel 3 staat al weer klaar :D. Nog ff door drie van die auditie-afleveringen heenbikkelen en dan gaa we naar de finals! Vanavond (dus morgen voor ons): Montreal! Geile Venten met Franse Tongvallen :9 !

Calgary:

- Blake injured his back through lifting weights _O-. Tja, dan kan 'ie die kids natuurlijk niet 'The Toughest Choreography On Any So You Think You Can Dance Stage' :') leren

- gut, Leah. Nee. 't Is dat je straks in de live shows alleen maar van de autocue mag lezen, maar anders...
Ik heb toch wel een mini zwakje voor Botoxlea. Oke het is geen Cat. En ik vond dat ze best leuk danste :D

quote:
- bijgebleven dansers:
* Jo (hip hop on pointe): coooool!
* Jera (Ang3l's danwel Saer's hertje): Wapakoneta 2.0. Gehypt en niet erg lekker.
Huh? In afl 2? heb ik die gemist? :?

quote:
* Julia & Rufino: OMG I think I have a girl crush again *;. Ik bid op mijn blote knietjes dat zij ook de 'lossere' stijlen als hiphop en jazz aankan.
* Edgar (uit Blake's clip): ^O^
* Danielle (longenmeisje): heel fijn voor haar dat haar longen het nu beter doen, maar zou zij de competitie wel aankunnen? Ze komt zo fragiel over en staat na een auditie van een minuutje al bijna te kokken van uitputting :{

Halifax (zo mooi daar O+):

* Yuliya & Sharone: alles wat fout kan zijn aan ballroomdansers stralen zij uit, wat een eng stel :X. Maar ja, ze dansen wel frickin' good.
* Janaye (tap): dit is het moment dat ik voorgoed stop met het proberen tap leuk/mooi/knap/artistiek te vinden. Ik vind het gewoon he-le-maal niks en een debiele stijl van dansen. Zo.

Bammetjes smeren, wasje in de masjien stoppen en dan deeltje 3 gaan kijken. Uitputtingslag ;) !
Tap :r
Janaye... :)
L'Amour menaçant:
  ESF Reporter woensdag 18 augustus 2010 @ 22:11:59 #265
87554 Cee
Welluk?
pi_85453434
Zo, aflevering 3 gekeken (aflevering 2 moet nog). Ik kan niet zeggen dat ik echt warm loop voor datgene wat zich allemaal op mijn tv afspeelde. Het dansen vind ik niet spectaculair en de jury vind ik hooguit irritant. Ik weet dat de USA jidges waarschijnlijk het zelfde doen, van die "mmm! mmm! oh yeah!" alsof ze Pasha Kovalev onder de tafel hebben zitten tijdens de audities van kandidaten, maar het stoort me. Want er gebeurt amper iets en men fapt al de pan uit.

Sowieso acht ik iedere mening van die Luther als ongeldig want je kan dan misschien een of andere hiphopdansknakker zijn, je laat weinig van je credentials over als je JUREERT bij een VISUELE kunstvorm met een ZONNEBRIL OP.
Serieus, laat je nakijken. :r

En verder heeft hij weinig te zeggen. Niemand heeft veel te zeggen eigenlijk. Ik wil dat ze met wazige termen gaan gooien waar ik nog nooit van gehoord heb, ik wil dat ze hallucinerende zinnen gaan zeggen die nergens over lijken te gaan maar die je toch snapt. Nu blijft het steeds bij een "I'm feeling it" of een ONGANS PERVERSE uiting zoals "I want to give you some" van meneertje Genereux. Ieuwww. Ieuw ieuw.

Die perma-grin botox-notCat is niet meer dan een vervangbare autocuedoos.

Blake McGrath is desondanks zijn blijkbaar prominente positie binnen de danswereld (of in ieder geval deze show) gedegradeerd van arrogant danswonder naar doorgesnoven, nog arroganter, boomcha boomboom ha ha boom cha cha dansant terrible.

Mensen, zeg me dat het nog goed komt. Zeg het me. :'(
  woensdag 18 augustus 2010 @ 22:25:20 #266
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_85453962
Het komt nog goed? :{
L'Amour menaçant:
  ESF Reporter woensdag 18 augustus 2010 @ 22:27:08 #267
87554 Cee
Welluk?
pi_85454021
*O*
  woensdag 18 augustus 2010 @ 22:48:12 #268
151110 Malahide
Interne amplitude
pi_85454716
quote:
Op woensdag 18 augustus 2010 22:27 schreef Cee het volgende:
*O*
Ja joh. Het is gewoon een lekker jaarritme. Eerst het verrukkelijke Australië, dan fuck-toch-op-met-al-je-stomme-veranderingen-Nigel-maar-we-still-love-you-USA en dan door een SYTYCD-moeheid heerlijk kankeren op de ongelooflijke baggerjudges van Canada (voor het eerst vond ik Dan Karaty een verademing :D) en stilletjes blijven hopen dat er weer zo'n lekkere breedgetorsode druipgeile francophone langskomt die onze hartjes sneller zal doen kloppen. Ja joh, leuk man, Canada. Love to hate it. Komt helemaal goed.
  woensdag 18 augustus 2010 @ 22:58:28 #269
151110 Malahide
Interne amplitude
pi_85455078
quote:
Op woensdag 18 augustus 2010 22:11 schreef Cee het volgende:
Het dansen vind ik niet spectaculair en de jury vind ik hooguit irritant. Ik weet dat de USA jidges waarschijnlijk het zelfde doen, van die "mmm! mmm! oh yeah!" alsof ze Pasha Kovalev onder de tafel hebben zitten tijdens de audities van kandidaten, maar het stoort me. Want er gebeurt amper iets en men fapt al de pan uit.
Doet Pasha dat, ja? Zo zo.

quote:
Sowieso acht ik iedere mening van die Luther als ongeldig want je kan dan misschien een of andere hiphopdansknakker zijn, je laat weinig van je credentials over als je JUREERT bij een VISUELE kunstvorm met een ZONNEBRIL OP. Serieus, laat je nakijken. :r
Luther is sowieso het minst geloofwaardig jurylid ooit. Heeft echt geen ene ruk verstand van andere dansstijlen en lacht alleen maar mentaal gehandicapte auditerenden uit :').

quote:
Die perma-grin botox-notCat is niet meer dan een vervangbare autocuedoos.
Cat O+ Natalie O+ O+ O+

quote:
Blake McGrath is desondanks zijn blijkbaar prominente positie binnen de danswereld (of in ieder geval deze show) gedegradeerd van arrogant danswonder naar doorgesnoven, nog arroganter, boomcha boomboom ha ha boom cha cha dansant terrible.
Ho ho Cee, je gaat te ver. Blake brengt wel De Allermoeilijkste Choreografie Van Alle SYTYCDs Waar Ook Te Wereld hoor. Rezpect. Snuifff.
De allermoeilijkste choreo blablabla. Om vervolgens 90% van de dansers een ticket te geven. Houzee -O-.

I love y'all, stelletje bittere bitches myself included :*.
  ESF Reporter donderdag 19 augustus 2010 @ 07:22:35 #270
87554 Cee
Welluk?
pi_85461902
quote:
Op woensdag 18 augustus 2010 22:58 schreef Malahide het volgende:

I love y'all, stelletje bittere bitches myself included :*.
Dit is ook waarom ik gewoon stug blijf kijken. O+
En SYTYCD Nederland begint ook alweer over een week.

Mèn. Ik ga kapot. :D
  donderdag 19 augustus 2010 @ 09:19:54 #271
217108 Saeramir
SYTYCD-maniak
pi_85463228
Kan iemand afl 4 al vinden?

Stelletje bitches :')

Zal zo even kort verslag doen van mijn impressies.
  donderdag 19 augustus 2010 @ 09:22:08 #272
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_85463276
Stelletje verzuurde pruimen!!!!

Canada heeft lekkere mannen :P
En Seizoen 1 was briljant!

Dus.

:{
L'Amour menaçant:
  donderdag 19 augustus 2010 @ 09:31:17 #273
151110 Malahide
Interne amplitude
pi_85463471
quote:
Op donderdag 19 augustus 2010 07:22 schreef Cee het volgende:

[..]

Dit is ook waarom ik gewoon stug blijf kijken. O+
En SYTYCD Nederland begint ook alweer over een week.

Mèn. Ik ga kapot. :D
Oh God, Nederland. Vorig jaar heb ik daar niet echt serieus naar gekeken, misschien moet ik dat dit jaar maar weer eens doen. Damn, mag mijn harddisc weleens gaan programmeren. Strictly Come Dancing begint ook al weer bijna op de BBC. 't Is me altijd wat in het najaar :').
  donderdag 19 augustus 2010 @ 21:04:33 #274
151110 Malahide
Interne amplitude
pi_85488608
En? Aflevering 4 (Montréal :9) al gevonden?
  vrijdag 20 augustus 2010 @ 06:16:45 #275
217108 Saeramir
SYTYCD-maniak
pi_85501008
Nu wel. Staat aan.
  ESF Reporter vrijdag 20 augustus 2010 @ 07:22:03 #276
87554 Cee
Welluk?
pi_85501154
Ik ga ergens dit weekend aflevering 2 en 4 kijken.
Tot nu toe is die ene mijn favoriet. Serge? Simon? S-nogwat? Die ene van aflevering 3 met die donkere haren die manisch rondrende en mooie dingen deed. :)
  vrijdag 20 augustus 2010 @ 07:48:00 #277
151110 Malahide
Interne amplitude
pi_85501272
quote:
Op vrijdag 20 augustus 2010 07:22 schreef Cee het volgende:
Ik ga ergens dit weekend aflevering 2 en 4 kijken.
Tot nu toe is die ene mijn favoriet. Serge? Simon? S-nogwat? Die ene van aflevering 3 met die donkere haren die manisch rondrende en mooie dingen deed. :)
Sasha... mmmmmmmmmmm :9~
  ESF Reporter vrijdag 20 augustus 2010 @ 07:53:30 #278
87554 Cee
Welluk?
pi_85501313
quote:
Op vrijdag 20 augustus 2010 07:48 schreef Malahide het volgende:

[..]

Sasha... mmmmmmmmmmm :9~
Damn, what's in a (1-letter-difference's) name. :D
  vrijdag 20 augustus 2010 @ 08:24:43 #279
151110 Malahide
Interne amplitude
pi_85501618
SAAAAAAAAAAEEEEEEEEEER, found you another one: Jean-Philippe :)
  vrijdag 20 augustus 2010 @ 09:59:19 #280
151110 Malahide
Interne amplitude
pi_85503238
[Leah-mode] Saloo and bienvenoo... [/Leah-mode]

Montreal auditons bijblijvertjes:

- Claudia (Francis' vriendin): woohoo mama!
- Marie-Josée & Stephan (ballroom): are you kidding me? Ik vond hem juist erg vrouwelijk en helemaal geen men's man :D
- Yonni! Beetje een glijer maar het zag er wel lekker uit.
- Denys (contemporary paso): wat een kunstenaar. Serieuze top 20-kandidaat lijkt me.
- Amelia (buikdanseres): wot _O- ? Hoop dat ze meer kan!
- Simon Xavier (hip hop): yes yes YES!
- Justin (tapper): ik denk dat hij veel meer kan dan tappen. Laten we het in vredesnaam hopen.
- Sarah (hip hop): beste auditie van deze aflevering. Pretend hitting :{w... haal die stick up stok eens uit je reet Luther
- Jenny: ik weet niet of ik nog een jaar sexy-kitten-hair-flicking-boobs-pushing-Jayme-Rae-2.0 aankan :{
- Luca (handicapped guy): _O_ crazy

Algemene indruk: veel ballroompotentieel maar nog geen echte heerlijke ballroomvent a la VIncent gezien. En ook nog steeds geen Nico ;(. He's one of a kind.

[Leah-mode] Mursi and bone nooey [/Leah-mode]
  zaterdag 21 augustus 2010 @ 06:31:39 #281
151110 Malahide
Interne amplitude
pi_85536690
Aflevering 5 is er eindelijk :{ w/ .
  zaterdag 21 augustus 2010 @ 07:08:39 #282
217108 Saeramir
SYTYCD-maniak
pi_85536754
Ok even door 3 afl heen racen :o en nummber 5 staat ook al bijna klaar :o

Jo (hiphop op points) holy smokes! Slim gedaan zeg. Leuke meid ook.

Kevin (afgevallen) En zo veel! Lijkt wel meer dan 25 pounds, ik kan me hem nog wel herinneren. Heeft niet echt een prettig gezicht maar heeft toch wat.

Jera (ballet/breaker) Manisch en vervelende muziek maar zeker een X-factor. Weer een beetje een gek gezicht maar zou best een favo van mij kunnen worden.

Julia & Rufini (ballroom/ballerina
) Hot hot hot! Werd er een beetje warm van :') Wat is dat alleen met de rare gezichten vandaag? Julia is ook niet echt knap.

Shelaine (arrogant meisje vorig seizoen) Wat een techniek. Op zich doet zijzelf me niets, maar dat viel me zeker op.

Edgar (Blake-clip) Not bad en heeft een bepaalde uitstraling die ik wel mag.

Danielle (met 1 long) Kan ik me nog goed herinneren. Vind haar zo'n mooi meisje. Ben benieuwd of ze het nu aankan.

Yuliya & Sharone (slecht accent) Eng koppel maar konden wel dansen.

Meagan (ballerina die haar points verloren had)
Leuke danseresje.

Janaye (tap) Eindelijk eens een beetje tap op maat. MAAR ik ben nu ook wel over tap heen hoor. Ik vond het leuk totdat Nigel besloot om 3 tappers in SYTYCD te doen, en sindsdien vind ik er eigenlijk niets meer aan. Dus Janaye, laat je stijl gaan en doe wat anders. Misschien kan ze dat wel. Ik vond haar wel leuk.
Vond het wel een beetje :') dat ze na al dat geklets over glitter en glamour in die outfit op het podium kwam :{

Ok dit even posten en dan volgende aflevering 'afwerken' :')
  zaterdag 21 augustus 2010 @ 07:48:12 #283
217108 Saeramir
SYTYCD-maniak
pi_85536834
Afl 3.

Jeff (zweed) Heeft wat he? Vorig jaar viel hij me ook al erg op.

Nathalie (3 op een rij) Volgens mij wordt dit zo'n meisje waar de judges gek op zijn en erin houden for weeks and weeks, terwijl wij hier zeggen, wat zien ze toch in haar? Want.. wat zagen ze toch in haar? Boring :|W

Jonathan (hersen/hoofdpijn probleem) O+ I remember you. Zo'n heerlijke danser. Klein en lief, Mal :P top 20 please?

Spandy Andy, ok, ik moest er ook wel lachen soms. Maar wel uitgemelkt zeg :{

Sasha (manic in black) OH HELL YEAH :D Als die niet in de top 20 komt.. Heeft sex appeal, is technisch fantastisch, heeft uitstraling.. Perfect.

Hani (ras-genoot) Yay. Lekkere danser.
  zaterdag 21 augustus 2010 @ 08:21:46 #284
217108 Saeramir
SYTYCD-maniak
pi_85536959
Afl 4

Claudia (Francis's gf) Sexy. En leuk om Francis weer te zien :9~

Jean-Phillipe (raar jochie) Nah! Niets voor mij. Je radar staat niet helemaal goed, Mal :P

Marie-Jose (zwarte rok rode bloemen) She knows how to work a skirt :o sexy.

Yonni (schoen eraf gedanst) Lekker :9~

Denys (paso contemporary)
OMG :o :9 :9~ Een van de interessantste dansers die ik ooit gezien heb. En die blik :o :@ Oeh! En wat een muzikaliteit! Ik had het echt een beetje warm na deze auditie.

Sebastien (YES) My New Billy Bell O+ Of nou ja, eigenlijk meer een soort kruising tussen Billy en Jakobb Karr. Awesome. MINE :P Het lijkt mij dat deze jongen dezelfde kant op kan gaan als Jakobb.. Als ie wat meer geluk heeft dan Billy.

Bellydancer, tja, ik heb buikdansen altijd een hoerige dans gevonden. Nooit mooi. Dus hier vond ik ook weinig aan.

Simon (de popper) Super. Eigenlijk de enige in al deze audities die een beetje kan poppen en locken.

Justin (de tapper) Heeft iets creepy-s over zich. Maar kan wel goed tappen EN op de maat.

Sarah (hiphop)
het was ok.. Maar what is the hype about? :? Wel een erg leuk meisje.

Jenny (tweeling) Pffff... Ze lijken echt als 2 druppels water op elkaar. Ik denk niet dat ik wil dat ze doorgaat. Heb niet zo'n zin in nog een goedkope stoeipoes.

Luca (ill-abled) OMGWTFBBQ?! Hoe doet ie dat??? Wat een vent. Ongelofelijk. Dat ie dan doormag naar Toronto vind ik weer een beetje overdreven, want hoe kan ie ook maar iets doen daar. Maar wel een fijne ervaring voor hem.

Zo, ben er doorheen. Afl 5 zal ik nu niet kunnen kijken. Maar heb er wel zin in. Begin een beetje warm te lopen nu :)
  zaterdag 21 augustus 2010 @ 08:32:24 #285
151110 Malahide
Interne amplitude
pi_85537001
Ben de finals aan het kijken...

Tré :r :r :r :r :r :r
  zaterdag 21 augustus 2010 @ 13:38:49 #286
151110 Malahide
Interne amplitude
pi_85541724
Ff snel een lijstje met mensen die ik graag in de Top 20 zou zien:

- Yoni ( :9~ op een beetje foute manier)
- Denys *;
- Yana
- Edgar
- Hani
- Jeff
- Juliana
- Claudia
- Rodrigo :9~
- Julia
- Jonathan O+
- Sebastian
- Aziatische hiphop-guy

Sasha :'(. Arme schat, tot volgend jaar.
En ik hoop dat LazyLegz zijn ding mag doen in één van de liveshows en dan is het wel weer mooi geweest. Ik heb mijn portie tenenkrommende neptranen van Tré :r wel gehad voor dit seizoen.
  ESF Reporter zondag 22 augustus 2010 @ 00:35:56 #287
87554 Cee
Welluk?
pi_85559105
Potdoriedriedubbeltjes, net ein-de-lijk klaar met afl. 2 en 4, denk ik "he he, ik ben weer bij", gooien die Canadezen er nog een finals episode tegenaan, die ben ik nu dus als een gek aan het neerladen. Maar dat zal nog wel een dag of 1, 2 duren voordat ik die ga kijken.

Ben nu wel wat positiever ingesteld, waren leuke afleveringen. Maar ik las net vluchtig over een paar zinnen heen van Mallie's post en :'( .
  zondag 22 augustus 2010 @ 12:46:06 #288
151110 Malahide
Interne amplitude
pi_85566925
Lieverds, ik ben heel per ongeluk tegen een TOP 20-spoiler aangelopen. Puur toeval. Echt. Jullie kennen me toch. Ik zou nooit bewust naar zoiets op zoek gaan O-). Anyhoo, geen idee of iemand er hier op zit te wachten, maar ik gooi hem toch maar even neer in een spoiler (met plaatjes!). Nu heb ik er tijd voor en de komende dagen niet, vandaar... Dus wees sterk en klik niet als je het niet wilt weten, want hier komt 'ie. EEN SPOILER OVER DE TOP 20 :o !

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 0% gewijzigd door Malahide op 22-08-2010 18:34:27 ]
  zondag 22 augustus 2010 @ 20:04:37 #289
217108 Saeramir
SYTYCD-maniak
pi_85580213
* Saeramir weest sterk..

Maar het is moeilijk joh :o Ik heb echt al wat favorieten en ik kan niet wachten tot ik weet wie erin zitten!

Morgen weten we het? of nog niet?

EDIT: Ah ik zie het al. Hopelijk staat de neerlaad meteen in de ochtend klaar want ik kan echt niet meer wachten :D

Oh nog even over de finals (heel goed dat Canada die altijd in 1 afl propt): Tre en haar krokodillentranen, ENG! :X Bah.

Verder zo verschrikkelijk jammer dat Sasha eruit moest :;( lk moest wel even een traantje wegpinken. Volgend jaar HOPELIJK terug. Dit was een potentiele winnaar.

Verder zitten al mijn favorieten er eigenlijk nog in. Ben zo benieuwd! Maar ga niet kijken! :+
  zondag 22 augustus 2010 @ 20:57:22 #290
217108 Saeramir
SYTYCD-maniak
pi_85582116
Argh ik kan niet meer wachten!!!

* Saeramir zit erg te dubben of ze die spoiler zal openen of niet -O-
  maandag 23 augustus 2010 @ 06:48:27 #291
217108 Saeramir
SYTYCD-maniak
pi_85595643
* Saeramir heeft nog steeds niet gespiekt. Maar het wordt wel steeds moeilijker omdat de afl nog niet online staat o|O
  ESF Reporter maandag 23 augustus 2010 @ 07:20:34 #292
87554 Cee
Welluk?
pi_85595742
Ik heb allang gespiekt, die spoiler, zo zwak ben ik dan wel weer. :P Vanavond ga ik aflevering 5 kijken.
  maandag 23 augustus 2010 @ 07:28:19 #293
217108 Saeramir
SYTYCD-maniak
pi_85595762
Oh bah heb toch gekeken!

Maar:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  maandag 23 augustus 2010 @ 09:57:52 #294
151110 Malahide
Interne amplitude
pi_85597649
Ach, zo verrassend is de Top 20 ;) uiteindelijk niet, omdat de meesten toch wel erg veel in beeld zijn geweest.
Er staan overigens al mooie foto's op de official site dus als we dit topic nu even volbeppen hebben we straks in ieder geval voldoende materiaal voor een spectaculiare OP *O*.

Of kunnen we al gewoon ontspoilerd gaan kleppen over onze favorieten? Niet dat ik niet zelf voor iedereen een lijstje kan maken. My God, we are so obvious :D. Maar toch hè, niet echt iets in de categorie Nico/Philippe hè ;( ?
  maandag 23 augustus 2010 @ 14:52:15 #295
217108 Saeramir
SYTYCD-maniak
pi_85608435
Laten we nog maar even wachten tot Ang ook ontspoilerd is :P

Heeft iemand al een neerlaad kunnen vinden? Ben nu blij dat ik gekeken heb naar de spoiler want het duurt me allemaal veel te lang.

Ik vind het hartstikke goed dat de top 22 goed in beeld is gekomen, bijna allemaal. Veel leuker dan 3 mensen volop in beeld en de rest allemaal totaal onbekend..
  maandag 23 augustus 2010 @ 16:03:15 #296
151110 Malahide
Interne amplitude
pi_85611479
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 14:52 schreef Saeramir het volgende:
de top 22
ppsssst, dat weet Ang ook nog niet ;).

Verder eensch met jou.
  maandag 23 augustus 2010 @ 17:06:19 #297
217108 Saeramir
SYTYCD-maniak
pi_85614218
De afl staat inmiddels op Immortalseed *O*
  ESF Reporter maandag 23 augustus 2010 @ 22:17:43 #298
87554 Cee
Welluk?
pi_85626896
We zijn er biiiijjjna we zijn er biiiijjjna maar nog niet helemaal!
De laatste solo's net gezien en nu gaat volgens mij de top not-20 straks bekend gemaakt worden. Voordat ik het vergeet een paar favorieten posten waarvan ik de naam niet meer weet:

Die tappende funky gast. Eerste keer dat ik tap echt ONGANS GAAF vind. _O_
Die poppende pop met haar houthakkersblouse. Tof wijf.

Mijn afgrijzen richt zich totaal van botoxnotcat af. Ik vind haar oké nu. Zelfs de jury is steeds meer te tolereren. Maar gatver die Jean-Marc. Ik dacht dat Nigel pervers was. :')

Meeste hekel heb ik aan dat extreem gemake-upte wief dat constant gekke bekken trekt voor de camera. Ze danst misschien wel oké maar m'n nekharen gaan recht overend staan van die wandelende Maybelline reclame. :')
  maandag 23 augustus 2010 @ 22:24:49 #299
151110 Malahide
Interne amplitude
pi_85627264
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 17:06 schreef Saeramir het volgende:
De afl staat inmiddels op Immortalseed *O*
Ik ben hem met man en macht aan het binnentrekken... *O*
  ESF Reporter maandag 23 augustus 2010 @ 22:25:17 #300
87554 Cee
Welluk?
pi_85627286
NONDEJU wat zijn die Canadezen evil evil evil met het vertellen van het nieuws. "You're SO close." "I'm sorry you're not gonna make it." You're SO SO close." "Pick yourself up." En dat allemaal aan één persoon. Wat een beulen. :D :'( :( :D
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')