Oké, eindelijk download binnen van aflevering 1.
Toronto dag 1Emanuel Sandhu: good for him dat ‘ie teruggekomen is! Nog steeds te vrouwelijk naar mijn smaak. Ik ben benieuwd of ze hem dit jaar door laten gaan naar de Top 20. Je zal hem maar als partner krijgen

.
Natalie (krumpmeisje): da’s toch geen krumpen
Yana (latin danseres): woohoo, a star is born!
Melanie (Aziatisch meisje): top! Ik dacht de hele tijd “Sonya would love her!”
Paul (breaker): die handen! Geweldig.
Sebastian (contemporary): was dit nu zo bijzonder? Niet dat het niet goed was hoor…
Vicky (Mongolian dance): aaaaah, mooi hoor. Zou ze meer kunnen dan dit?
Noel (breaker): die headspins zagen er een beetje knullig uit
En in de categorie “ik werd er niet warm of koud van”:
Tatiana (hip hop)
Melanie & Jesse (latin couple)
Brook (lyrical hip hop)
Kate (contemporary)
Toronto dag 2Captain Canada, Marcel met zijn hoed: dorpsgekken
Jenna Lynn (contemporary): sassy lil’Mama, die kan volgens mij veel meer dan ze liet zien
Manuel (salsa): wat een beest, maar wat een chaos
Christian (breaker): ha ha, wat een mafkees. Erg vermakelijk, maar hij zo te zien gebrek aan conditie.
Everett (tapper): ik kan normaal weinig met tappers, maar dit was leuk. Alleen de muziek… wat een rare combinatie

.
Anjelica (flamenco en andere gedoe): wat was dit voor wanhoopsdans? Volgens mij stelde de flamenco ook niet zo veel voor (met die slecht genaaide lelijke gele jurk

).
Kloé (contemporary): mooie danseres, maar het bekende hectische contemporary-gedoe. En een hoog Malibu Barbie-gehalte.
Nina (acroballet): wow, slangenmens

!
Austin (contemporary): tof! Wat een pirouette

! Deze wil ik volgen.
Klacht 1: Oh God, Jeremiah Hughes doet ook weer mee

(da’s die dude die tijdens Mia's contemporary in Vegas een woedeaanval kreeg en van het podium afstormde en het telkens niet haalt). Waar zou ‘ie nu op staan? Twee, drie keer USA, twee keer Canada?
Klacht 2: Nog niks gezien dat in de buurt kwam van Nico qua lekkerheidsgehalte

.
Anti-klacht: Québec/Montréal moet nog komen, dus nog genoeg kans op echte venten met Franse tongvallen

.
[ Bericht 0% gewijzigd door Malahide op 13-08-2009 22:21:24 ]