abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71708792
Ik heb al 2 jaar een vriend, wat nu dus plotseling mijn ex is geworden.
Afgelopen weekend was ik nog bij hem, en hadden we het gewoon leuk. Ik ging zondag weer naar huis, ik was een kwartiertje weg en ik krijg een smsje van hem "Hey schatje, ik vond het weer super leuk met je en ik mis je nu al! Love you xx".
Zo nog een paar smsjes op en neer, gewoon normaal en ik voelde me helemaal goed.
Maandag belt hij me wakker op mijn mobiel, of ik online wou komen want hij miste me. Ik kwam online en op msn ook nog leuk gepraat.
Maar dan.. ik word dinsdag wakker kom op msn zeg "hey schatje" en hij zegt "hey" en stilte..
Dus ik maar vragen "Heb je lekker geslapen? " "Ja prima" is het antworod, en weer stilte..

Ik vraag wat er aan de hand is maar elke keer kreeg ik te horen dat er niks was, ik vraag of hij me mist en hij zegt "Ja wel"
Afgelopen woensdag belde hij me, dat hij "het niet meer zag en bang is voor onze toekomst over 10 jaar"
10 FUCKING JAAR.. en ik weet nog geen eens wat ik ga doen voor opleiding..
In mijn oren klinkt dit echt als een kut excuus, eerst lief smsjes en dan ineens ziet hij het niet meer ?

Ik kan me niet voorstellen dat hij me niet zou missen en in een keer niet meer van me zou houden..
Zouden jullie weten wat er aan de hand zou kunnen zijn ? En het belangrijkste, wat moet ik nu doen? Want ik wil hem natuurlijk niet kwijt.. wat is het beste ?

Samenvatting: Vriend verlaat me na 2 jaar relatie zonder reden, zomaar plotseling ..
pi_71708811
Tjah, hij heeft een ander gevonden

Sorry
pi_71708831
quote:
Op zaterdag 8 augustus 2009 15:20 schreef Loveless85 het volgende:
Tjah, hij heeft een ander gevonden

Sorry
Daar zat ik ook al aan te denken ja
  zaterdag 8 augustus 2009 @ 15:23:15 #4
104871 remlof
Europees federalist
pi_71708863
Zoiets is mij ook overkomen, van de ene op de andere dag van "ik hou van je" naar helemaal niks meer. Duurde even voor de waarheid boven tafel kwam, maar ze bleek dus verliefd te zijn geworden op een ander...
Zomaar, terwijl ze het eerst op mij was en niets te klagen had, zei ze zelf.
pi_71708873
Waarom ga je niet bij 'm langs om met hem te praten? Uiteindelijk weet hij waarom hij het
heeft uitgemaakt. Wat heb je te verliezen?
Find your prince, before you start kissing frogs
  zaterdag 8 augustus 2009 @ 15:24:26 #6
247052 HeldenHart
Moed der wanhoop!
pi_71708886
quote:
Op zaterdag 8 augustus 2009 15:19 schreef meisje120 het volgende:

Ik kan me niet voorstellen dat hij me niet zou missen en in een keer niet meer van me zou houden..
dat denk ik ook niet idd.
laat maar 1 (harde) conclusie over, hij heeft nooit van je gehouden.
Heul erg anti-heul!
  zaterdag 8 augustus 2009 @ 15:25:57 #7
158452 IQM
I am the one
pi_71708903
quote:
Zouden jullie weten wat er aan de hand zou kunnen zijn
Praat met hém.
Scio Melius
Op zaterdag 6 juni 2009 15:53 schreef Emimich het volgende:
Gelul.
  zaterdag 8 augustus 2009 @ 15:26:37 #8
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_71708916
quote:
Op zaterdag 8 augustus 2009 15:23 schreef Kings het volgende:
Waarom ga je niet bij 'm langs om met hem te praten? Uiteindelijk weet hij waarom hij het
Inderdaad, je hebt wel recht op een uitleg.
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
pi_71708921
quote:
Op zaterdag 8 augustus 2009 15:23 schreef remlof het volgende:
Zoiets is mij ook overkomen, van de ene op de andere dag van "ik hou van je" naar helemaal niks meer. Duurde even voor de waarheid boven tafel kwam, maar ze bleek dus verliefd te zijn geworden op een ander...
Shit joh, ja hij zei ook nog "dat hij niet meer op mijn persoonlijkheid valt" dus ik zeg "En we hadden het gewoon leuk afgelopen weekend?" En dáárop zei hij "Ja ik vind het gewoon altijd leuk als er iemand bij me is dat heb ik bij iedereen" En als ik dan wijs op die smsjes die hij me stuurde, want dat doe je echt niet zomaar naar mijn idee zegt ie "Ja sorry daarvoor" .. ?
quote:
Op zaterdag 8 augustus 2009 15:23 schreef Kings het volgende:
Nou, hij wilt niet dat ik langskom en hij wil ook niet bellen, omdat ik dan gewoon moet huilen en dat snap ik wel.. En ik wou dus gewoon langs gaan zodat hij me niet kon ontlopen, maarr ik denk dat wanneer ik dat doe de kans dat ik hem ooit terug krijg nihil is
pi_71708935
quote:
Op zaterdag 8 augustus 2009 15:26 schreef Houniet het volgende:

[..]

Hij wordt alleen maar geirriteerd als ik vraag wat er aan de hand is, want hij blijft er bij dat hij het gewoon niet meer ziet
  zaterdag 8 augustus 2009 @ 15:29:03 #11
44649 beelz
Maar dat is het punt niet
pi_71708946
quote:
en ik weet nog geen eens wat ik ga doen voor opleiding..
En hier besloot ik dat dit gewoon jeugdliefde is dus je was gedoemd om vrijgezel te worden. Ga maar een ander zoeken en bats daar een paar keer mee als rebound. Kom daarna maar naar mij toe, dan praten we wat
Besef Regulier!
Trouble spelling diarrhoea? There's always the Ronseal standby of 'dire-rear'.
pi_71708947
quote:
Op zaterdag 8 augustus 2009 15:26 schreef meisje120 het volgende:

Nou, hij wilt niet dat ik langskom en hij wil ook niet bellen, omdat ik dan gewoon moet huilen en dat snap ik wel.. En ik wou dus gewoon langs gaan zodat hij me niet kon ontlopen, maarr ik denk dat wanneer ik dat doe de kans dat ik hem ooit terug krijg nihil is
Nou, in mijn oren klinkt het ook alsof het een klootzak die jij zelf ook niet meer terug moet willen.
En aangezien je 2 jaar met hem hebt gedeeld, zou ik een verklaring eisen. Dat hij zo aso is om het ineens
uit te maken, heb jij ook het recht om gewoon voor z'n deur te staan onaangekondigt.
Find your prince, before you start kissing frogs
  zaterdag 8 augustus 2009 @ 15:29:14 #13
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_71708949
Ik ben ook bang dat hij een ander heeft.
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
  zaterdag 8 augustus 2009 @ 15:29:55 #14
39114 Angst
CorticotropinReleasingHormon
pi_71708968
ik denk dat je de kans dat je hem terug krijg sowieso nihil is, en knipperlichtrelatie zijn ook nooit zo prettig, tenminste wat ik ervan zie......

maar je kan later als je gekalmeerd bent misschien beter om uitleg vragen, nu is het nog een open wond en die krijg je niet dicht door met hem te praten (hij is immers de oorzaak)

sterkte, en harstikke lullig hoe plotseling hij het heeft gedan
In theorie vind ik iedereen aardig!
<a href="http://img170.exs.cx/img170/7325/img90181an.jpg" rel="nofollow" target="_blank">check mijn schilderij!</a>
Jagermaster alleen als ie bloed en bloedheet is!
pi_71708976
quote:
Op zaterdag 8 augustus 2009 15:29 schreef beelz het volgende:

[..]

En hier besloot ik dat dit gewoon jeugdliefde is dus je was gedoemd om vrijgezel te worden. Ga maar een ander zoeken en bats daar een paar keer mee als rebound. Kom daarna maar naar mij toe, dan praten we wat
Dat was het ook, maar dat laat niet los dat ik toch 2 jaar heb gehad en hier echt onzeker van wordt en hem niet kwijt wil..
En ik weet ook wel dat er veel meer andere jongens zijn, maar daar heb ik op dit moment niet veel aan
pi_71709052
quote:
Op zaterdag 8 augustus 2009 15:27 schreef meisje120 het volgende:

[..]

Hij wordt alleen maar geirriteerd als ik vraag wat er aan de hand is, want hij blijft er bij dat hij het gewoon niet meer ziet
Hmm een lieve man vinden die je wel gewoon ziet zitten.

Mijn advies is niet te gaan doormodderen met iemand die blijkbaar niet weet wat ie nou wil.
Leid alleen maar tot ellende.

Wat z'n redenen ook mogen zijn hij blijft erbij blijkbaar.
Ik weet hoe ontzettend frustrerend het zal zijn voor je.

Gezien ik een soortgelijk iets recent heb meegemaakt.

Meisje gered van 5 verkrachters en waarschijnlijk 2 moorden opgelost die voorheen als zelfmoord werd beschouwd ..meisje en ik worden verliefd op het moment dat we elkaar zien.. ouders onthalen me als een soort schoonzoon binnen.. ik ga weer naar huis na 3 dagen bij haar, en deels bij de ouders, te zijn geweest en nadat het politeonderzoek is gestart etc.

Ja het lijkt wel een soort verhaal uit een film.

Ben nog geen 24 uur in mn eigen huisje en ik hoor niks meer en word ook door de ouders opeens buitengesloten.
Haar telefoonnummer(s) zijn afgesloten of veranderd en de ouders mogen me niks vertellen of iets dergelijks.

Dus ja ik weet hoe frustrerend het is maar op dit moment kun je eigenlijk maar beter even helemaal niks doen.
(okay ik had onderhand mn eigen topic kunnen openen sorry )
pi_71709080
Ik weet hoe het voelt, bij mijn ex was het ook pats boem over en erover praten.. ho maar. (maar gewoon "leuk" praten dat mag dan weer wel).. Jij moet voor jezelf bekijken wat je wil. Hem duidelijk maken wat jij van hem verwacht... (uitleg?).. en ook duidelijk tegen jezelf zijn wat jij wil! Is hij het waard om je druk om te maken, als hij toch zelf zo eigenwijs gaat zijn en je toch geen uitleg krijgt en het voor hem over is? Ff sterk zijn en lekker lang leve de lol. Het is nu vakantie,... jongens komen vanzelf wel weer ..
pi_71709117
quote:

Zouden jullie weten wat er aan de hand zou kunnen zijn ? En het belangrijkste, wat moet ik nu doen? Want ik wil hem natuurlijk niet kwijt.. wat is het beste ?
Deal with it and move on? Als hij met je verder wou had hij het niet uitgemaakt, noch kan ik me voorstellen dat je wanhopig en obsessief wilt overkomen?
  zaterdag 8 augustus 2009 @ 15:38:46 #19
39114 Angst
pi_71709129
quote:
Op zaterdag 8 augustus 2009 15:34 schreef TheoddDutchGuy het volgende:

-knip-

heeft dat niet meer te maken met dat het voor het meisje beter is om dat allemaal alleen te verwerken, niet met een nieuwe liefde erbij?
<a href="http://img170.exs.cx/img170/7325/img90181an.jpg" rel="nofollow" target="_blank">check mijn schilderij!</a>
  zaterdag 8 augustus 2009 @ 15:39:04 #20
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_71709137
quote:
Op zaterdag 8 augustus 2009 15:29 schreef Kings het volgende:

[..]

Nou, in mijn oren klinkt het ook alsof het een klootzak die jij zelf ook niet meer terug moet willen.
Idd.

Het lijkt mijn ex wel.
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
pi_71709154
quote:
Op zaterdag 8 augustus 2009 15:34 schreef TheoddDutchGuy het volgende:

[..]

Hmm een lieve man vinden die je wel gewoon ziet zitten.

Mijn advies is niet te gaan doormodderen met iemand die blijkbaar niet weet wat ie nou wil.
Leid alleen maar tot ellende.

Wat z'n redenen ook mogen zijn hij blijft erbij blijkbaar.
Ik weet hoe ontzettend frustrerend het zal zijn voor je.

Gezien ik een soortgelijk iets recent heb meegemaakt.

Meisje gered van 5 verkrachters en waarschijnlijk 2 moorden opgelost die voorheen als zelfmoord werd beschouwd ..meisje en ik worden verliefd op het moment dat we elkaar zien.. ouders onthalen me als een soort schoonzoon binnen.. ik ga weer naar huis na 3 dagen bij haar, en deels bij de ouders, te zijn geweest en nadat het politeonderzoek is gestart etc.

Ja het lijkt wel een soort verhaal uit een film.

Ben nog geen 24 uur in mn eigen huisje en ik hoor niks meer en word ook door de ouders opeens buitengesloten.
Haar telefoonnummer(s) zijn afgesloten of veranderd en de ouders mogen me niks vertellen of iets dergelijks.

Dus ja ik weet hoe frustrerend het is maar op dit moment kun je eigenlijk maar beter even helemaal niks doen.
(okay ik had onderhand mn eigen topic kunnen openen sorry )
Ik vind het wel fijn om andere verhalen te horen hoor
Hoop dat jij er ook snel overheen komt, liefde is helemaal super zolang het maar goed gaat
pi_71709159
dus je bent weer vrijgezel? interessant
pi_71709174
quote:
Op zaterdag 8 augustus 2009 15:36 schreef SMutzskii het volgende:
Ik weet hoe het voelt, bij mijn ex was het ook pats boem over en erover praten.. ho maar. (maar gewoon "leuk" praten dat mag dan weer wel).. Jij moet voor jezelf bekijken wat je wil. Hem duidelijk maken wat jij van hem verwacht... (uitleg?).. en ook duidelijk tegen jezelf zijn wat jij wil! Is hij het waard om je druk om te maken, als hij toch zelf zo eigenwijs gaat zijn en je toch geen uitleg krijgt en het voor hem over is? Ff sterk zijn en lekker lang leve de lol. Het is nu vakantie,... jongens komen vanzelf wel weer ..
Als ik alleen maar al een goede verklaring kreeg waarom, dan zou ik niet zo onzeker zijn en zo lang piekeren over waarom..
En op dit moment wil ik niks liever dan hem terug natuurlijk, maarja ik weet ook wel dat ik over een paar weken moet kijken wat ik echt wil denk ik
Dankje wel
pi_71709191
En nog een vraagje, hoelang duurde het bij jullie voordat jullie er écht overheen kwamen?
pi_71709194
quote:
Op zaterdag 8 augustus 2009 15:38 schreef Angst het volgende:

[..]

heeft dat niet meer te maken met dat het voor het meisje beter is om dat allemaal alleen te verwerken, niet met een nieuwe liefde erbij?
Dat zou kunnen maar je snapt zelf ook wel hoe gigantisch frustrerend dat is of kan zijn voor mij.
Misschien egoistisch van me ik weet het niet.
Tuurlijk wil ik het beste voor haar maar ja het doet pijn..

Ben niet iemand die nou bepaald veel geluk heeft in de liefde.. vind ik eindelijk iemand waar ik me thuis bij voel en dan loopt het zo. =/
Lullig is dan een understatement.

Maar goed ik wil hier niet TS haar onderwerp hijacken.
  zaterdag 8 augustus 2009 @ 15:44:30 #26
44649 beelz
Maar dat is het punt niet
pi_71709233
quote:
Op zaterdag 8 augustus 2009 15:42 schreef meisje120 het volgende:
En nog een vraagje, hoelang duurde het bij jullie voordat jullie er écht overheen kwamen?
Over een serieuze relatie heenkomen duurt gemiddeld 2 one night stands.
Besef Regulier!
Trouble spelling diarrhoea? There's always the Ronseal standby of 'dire-rear'.
pi_71709236
quote:
21dagen, 4uur, 7minuten en 39 seconden maar dit was wel met oosterwind dus let daar ff op.

Lees: Niet iedereen is hetzelfde
pi_71709248
quote:
Op zaterdag 8 augustus 2009 15:44 schreef Pakspul het volgende:

[..]

21dagen, 4uur, 7minuten en 39 seconden maar dit was wel met oosterwind dus let daar ff op.

Lees: Niet iedereen is hetzelfde
Dat snap ik zelf ook wel
pi_71709267
Fuck, wat een ongelofelijke klootzak om het op deze manier uit te maken. Via de telefoon nog wel. Christus. Wat een eikel.

Good riddance!
pi_71709286
quote:
Op zaterdag 8 augustus 2009 15:41 schreef meisje120 het volgende:

[..]
maarja ik weet ook wel dat ik over een paar weken moet kijken wat ik echt wil denk ik
onzin... je verdiend het om nu eerst te weten waarom hij het nou precies heeft uitgemaakt! sorry, maar het is echt een laffe kerel dat hij er zo omheen draait en onduidelijk doet..
ik zou gewoon (onaangekondigd!) langsgaan en verhaal gaan halen. op dit moment gedraagd hij zich als een klein kind om je buiten te sluiten en geen duidelijkheid te willen verschaffen.
als hij niet thuis is, no worries.. dan ga je gewoon met zijn ouder(s) praten en kijken wat zij weten. (neem aan dat je na 2 jaar zijn ouder(s) wel kent..?)
hard tegen hard nu dus even.. moet hij maar niet zo ontzettend vaag doen, en hiermee jou juist veel meer pijn doen dan nodig is.

sterkte!
pi_71709312
balen TS.. is niet echt de manier om zoiets te doen..

als hij niet meer met je wil praten of contact wil hebben zul je het helaas met deze 'reden-loze' manier moeten doen en gewoon verder gaan.. Ik weet niet hoe oud je bent? Maar helaas gebeuren dit soort dingen vaker..

Via MSN/Telefoon uitmaken na 2 JAAR
Ja doei.
pi_71709361
quote:
Dat duurt lang, denk bij mij een half jaar ofzo. (Ik weetniet, misschien wel langer zelfs, alleen dat vind ik echt heel erg, aangezien ik na 2 maanden alweer mijn huidige vriend heb leren kennen! ) Maar dan is het niet dat ik huilde of hem miste, maar meer dat ik nog over hem praatte.... zo van: "ooh! X deed dat ook altijd".. of zo van die dingen. Heel stom.

Belangrijkste is iig, dat jij goed aan jezelf blijft denken.. en niet dat alles voor hem gaat. Want ik gok dat, wanneer hij niemand anders (als in een nieuwe (potentiele) vriendin) heeft.. dat hij je gaat missen.. maar juist dan moet jij sterk zijn. Hij is het je namelijk niet waard, als hij je zomaar ineens aan de kant zet, zonder uitleg.. en al helemaal niet na 2 jaar!

Trouwens, je moet niet over een paar weken pas bedenken wat jij wil, je moet dat nu doen....als je uitleg wil, dan zorg ervoor dat je die WEL! (stond eerst niet, sorry ) krijgt.. en dan kom je er vanzelf achter wat je daarmee verder wil.. maar ga niet lopen wachten, totdat hij eindelijk duidelijk is (of juist niet).. dat heeft geen nut.

[ Bericht 13% gewijzigd door SMutzskii op 08-08-2009 16:01:16 ]
pi_71709438
quote:
Op zaterdag 8 augustus 2009 15:47 schreef JohnDorian het volgende:

[..]

onzin... je verdiend het om nu eerst te weten waarom hij het nou precies heeft uitgemaakt! sorry, maar het is echt een laffe kerel dat hij er zo omheen draait en onduidelijk doet..
ik zou gewoon (onaangekondigd!) langsgaan en verhaal gaan halen. op dit moment gedraagd hij zich als een klein kind om je buiten te sluiten en geen duidelijkheid te willen verschaffen.
als hij niet thuis is, no worries.. dan ga je gewoon met zijn ouder(s) praten en kijken wat zij weten. (neem aan dat je na 2 jaar zijn ouder(s) wel kent..?)
hard tegen hard nu dus even.. moet hij maar niet zo ontzettend vaag doen, en hiermee jou juist veel meer pijn doen dan nodig is.

sterkte!
Ja daar heb je gelijk in, en ik zit ook te denken om aangekondigt langs te gaan, maar is het niet slim om daar nog even mee te wachten? Ik denk dat ik mezelf anders ook pijn doe daarmee .. ?
pi_71709455
quote:
Op zaterdag 8 augustus 2009 15:49 schreef motorbloempje het volgende:
balen TS.. is niet echt de manier om zoiets te doen..

als hij niet meer met je wil praten of contact wil hebben zul je het helaas met deze 'reden-loze' manier moeten doen en gewoon verder gaan.. Ik weet niet hoe oud je bent? Maar helaas gebeuren dit soort dingen vaker..

Via MSN/Telefoon uitmaken na 2 JAAR
Ik ben 17 en hij is 24, ja ik snap dat ik nog erg jong ben enzo
pi_71709488
quote:
Op zaterdag 8 augustus 2009 15:51 schreef SMutzskii het volgende:

[..]

Dat duurt lang, denk bij mij een half jaar ofzo. (Ik weetniet, misschien wel langer zelfs, alleen dat vind ik echt heel erg, aangezien ik na 2 maanden alweer mijn huidige vriend heb leren kennen! ) Maar dan is het niet dat ik huilde of hem miste, maar meer dat ik nog over hem praatte.... zo van: "ooh! X deed dat ook altijd".. of zo van die dingen. Heel stom.

Belangrijkste is iig, dat jij goed aan jezelf blijft denken.. en niet dat alles voor hem gaat. Want ik gok dat, wanneer hij niemand anders (als in een nieuwe (potentiele) vriendin) heeft.. dat hij je gaat missen.. maar juist dan moet jij sterk zijn. Hij is het je namelijk niet waard, als hij je zomaar ineens aan de kant zet, zonder uitleg.. en al helemaal niet na 2 jaar!

Trouwens, je moet niet over een paar weken pas bedenken wat jij wil, je moet dat nu doen....als je uitleg wil, dan zorg ervoor dat je die niet krijgt.. en dan kom je er vanzelf achter wat je daarmee verder wil.. maar ga niet lopen wachten, totdat hij eindelijk duidelijk is (of juist niet).. dat heeft geen nut.
Ja, hier heb ik wel veel aan
Ik zat namelijk inderdaad al zo van "Oh en nu moet ik dit gaan doen en dit gaan doen en misschien wil hij me wel terug"
Hoe meer ik dit soort verhaaltjes lees, dat ik toch wel denk "Ja hij is een klootzak daar wil ik niet meer verder"
Dus dat doet me erg veel goed!
  zaterdag 8 augustus 2009 @ 15:58:22 #36
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_71709492
quote:
Op zaterdag 8 augustus 2009 15:26 schreef Houniet het volgende:

[..]

Is daar een wet over dan?
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
  zaterdag 8 augustus 2009 @ 15:59:46 #37
39114 Angst
pi_71709510
quote:
Op zaterdag 8 augustus 2009 15:55 schreef meisje120 het volgende:

[..]

Ja daar heb je gelijk in, en ik zit ook te denken om aangekondigt langs te gaan, maar is het niet slim om daar nog even mee te wachten? Ik denk dat ik mezelf anders ook pijn doe daarmee .. ?
lijkt mij ook..
het kan zijn dat jij het recht hebt, en dat je hem mag straffen op deze manier,
maar vraag me af of je jezelf daar bij helpt ..
pi_71709519
quote:
Op zaterdag 8 augustus 2009 15:58 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Is daar een wet over dan?
Grondwet artikel 1
pi_71709573
quote:
Op zaterdag 8 augustus 2009 15:56 schreef meisje120 het volgende:

[..]

dat is sowieso al een beetje fout.. (in my opinion)

maargoed, ik denk dat dat onaangekonigd langsgaan best wel kan werken.. (omdat je eventueel duidelijk krijgt)
maar gezien zijn leeftijd en zijn gedrag (en dan voornamelijk de link tussen die twee) zal ik je aanraden om te stoppen en een tijdje niks meer van je te laten horen. hij zal zelf dan waarschijnlijk contact met je opzoeken en lief gaan doen. probeer daar niet in te trappen in dat geval! hij heeft je hart al een keer gebroken en dat zal hij hoogstwaarschijnlijk weer doen. (ik bedoel.. het kan zijn dat hij dan maar alleen uit is op seks of iets dergelijks..)
ik weet dat het lastig is om hem te laten gaan.. het zal zeker niet makkelijk zijn en je zal genoeg zwakke momenten krijgen waarbij je hem wil bellen/smsen/zien... onder dat soort moment moet je je heil zoeken bij vrienden en familie.. die zullen je altijd steunen!
en zo heb jij meteen afleiding!
  zaterdag 8 augustus 2009 @ 16:02:37 #40
72256 wise
Echoes - KL/B/
pi_71709575
leeftijd?
I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡
pi_71709581
quote:

[..]

Ah daar zit wel het probleem denk ik.
Je moet er een van 29 nemen.. oh hey ik ben 29 wat toevallig.

Ok flauw maar ik denk dat je of langs moet gaan zodat hij je niet kan ontduiken (bovendien zie je z'n reactie wat denk ik helpt bij het mogelijk uitvogelen ervan) of je moet het een tijd met rust laten en dan alsnog verhaal gaan halen... of tja.. hem helemaal maar in de stront laten zakken.
  zaterdag 8 augustus 2009 @ 16:06:27 #42
pi_71709666
quote:

[..]

Dus hij (22) neukte met een 15 jarig pubermeisje. Nu is de lol er af. Er was geen relatie.
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
pi_71709694
Wordt zwanger van iemand anders en vertel hem als eerste het goede nieuws
Steam id : Kim the boss.
  zaterdag 8 augustus 2009 @ 16:22:21 #44
72256 wise
Echoes - KL/B/
pi_71709956
quote:
Op zaterdag 8 augustus 2009 16:06 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Dus hij (22) neukte met een 15 jarig pubermeisje. Nu is de lol er af. Er was geen relatie.
dit dus. Je was gewoon next on the list
I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡
pi_71709965
quote:
Op zaterdag 8 augustus 2009 16:06 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Ik snap dat dit niet als "normaal" wordt gezien, maar toch hebben we er nooit echt last van gehad. We hadden eerder last van de mensen die er commentaar op hadden, en ik weet wel zeker dat we een relatie hadden.
pi_71709993
quote:
Op zaterdag 8 augustus 2009 16:22 schreef wise het volgende:

[..]

dit dus. Je was gewoon next on the list
2 jaar lang ?
En hij had nog nooit iemand gehad die zoveel jongen was, ik kom hier echt niet om te vragen wat jullie van onze leeftijden vonden en daar schiet ik dan ook niks mee op
  zaterdag 8 augustus 2009 @ 16:27:38 #47
pi_71710062
quote:
Op zaterdag 8 augustus 2009 16:22 schreef meisje120 het volgende:

[..]

Ik snap dat dit niet als "normaal" wordt gezien,
Oh jawel hoor. Zeer normaal. Maar het is ook heel normaal dat er geen serieuze relatie uit voortkomt. Het is ook heel normaal dat het meisje helemaal verliefd is en denkt dat er wel een echte relatie was.
pi_71710275
Ook wel eens meegemaakt dat het vanuit het niets gebeurde. Ze verbrak na de mededeling direct ieder contact. Nou daar zit je dan zonder uitleg of wat dan ook. Dan ga je echt de raarste fantasieën hebben.
  zaterdag 8 augustus 2009 @ 16:40:45 #49
171422 LadyBlack
paint it black
pi_71710284
quote:
Op zaterdag 8 augustus 2009 16:23 schreef meisje120 het volgende:

[..]

2 jaar lang ?
En hij had nog nooit iemand gehad die zoveel jongen was, ik kom hier echt niet om te vragen wat jullie van onze leeftijden vonden en daar schiet ik dan ook niks mee op
Laat je alsjeblieft niet gek maken door al die fokkers die over je leeftijdsverschil struikelen of zeggen dat je nog geen relatie kan hebben als je 17 bent....

Ik deel wel hun mening dat jeugdliefdes vaker wel dan niet weer uitgaan, en jouw vriend is misschien in een fase aanbeland dat hij dingen zoekt die hij bij jou niet vindt, omdat je nog in een heel andere fase zit Of de rek was eruit, verliefdheid kan overgaan natuurlijk... en dat hij lieve smsjes stuurt hoeft dat niet tegen te spreken. Kan deels gewoonte zijn, en hij is misschien nog best gek op je, maar ziet geen toekomst meer.

Anyway, sterkte ermee, want houden van gaat niet zomaar over, maar ik zou het er maar bij laten. Geen contact meer mee opnemen de komende tijd, en leuke dingen gaan doen met vriendinnen
pi_71710322
Of het is een kloon of dit is je ex?

Ik word soms zo moe van haar...
pi_71710391
tvp
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_71710469
quote:
Op zaterdag 8 augustus 2009 16:40 schreef LadyBlack het volgende:

[..]

Laat je alsjeblieft niet gek maken door al die fokkers die over je leeftijdsverschil struikelen of zeggen dat je nog geen relatie kan hebben als je 17 bent....

Ik deel wel hun mening dat jeugdliefdes vaker wel dan niet weer uitgaan, en jouw vriend is misschien in een fase aanbeland dat hij dingen zoekt die hij bij jou niet vindt, omdat je nog in een heel andere fase zit Of de rek was eruit, verliefdheid kan overgaan natuurlijk... en dat hij lieve smsjes stuurt hoeft dat niet tegen te spreken. Kan deels gewoonte zijn, en hij is misschien nog best gek op je, maar ziet geen toekomst meer.

Anyway, sterkte ermee, want houden van gaat niet zomaar over, maar ik zou het er maar bij laten. Geen contact meer mee opnemen de komende tijd, en leuke dingen gaan doen met vriendinnen
Ja doei.
  zaterdag 8 augustus 2009 @ 17:06:38 #53
221112 Nijns
soms een beetje stout
pi_71710675
Wat LadyBlack zegt
Op donderdag 25 juni 2009 14:37 schreef Pheno het volgende:
Een KSC zonder Nijns is als thee zonder suiker: minder zoet.
pi_71712641
Moet je niet studeren ofzo? Ben je snel genoeg over hem heen
De zwemmer zwemt, hij zwemt in zee
pi_71713418
quote:
Volgens mijn zus: De helft van de tijd die de relatie geduurd heeft.. In mijn ervaring verschilt het per relatie, maar 1/3 van de duur van de relatie komt aardig in de richting.
pi_71713582
quote:
Op zaterdag 8 augustus 2009 16:27 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Oh jawel hoor. Zeer normaal. Maar het is ook heel normaal dat er geen serieuze relatie uit voortkomt. Het is ook heel normaal dat het meisje helemaal verliefd is en denkt dat er wel een echte relatie was.
Ik ken een stel, zij was 15, hij 32.. Inmiddels is ze 40 en ze zijn nog steeds bij elkaar. Leeftijdsverschil zegt heus niet alles.
pi_71718216
quote:
Op zaterdag 8 augustus 2009 16:40 schreef LadyBlack het volgende:

[..]

Ik weet ook dat jeugdliefdes vaak uit gaan, maar dan nog snap ik het niet dat hij dat 1 2 3 deed, en dan op zo'n manier..
Ik zou het kunnen snappen als hij zou zeggen dat hij geen toekomst meer ziet, en dan hij toch iets anders zou zoeken, maar is dat iest wat je zomaar bedenkt ? Of als je het al bedacht had, je het niet eerder zou laten merken en erover zou praten ?

En het kutte is, bijna al mn vriendinnen zijn op vakantie en mijn ouders ook voor een maand
pi_71719457
Ik heb echt maar een paar posts gelezen maar wat een lul
Vergeet hem
Hij klinkt niet als het type dat ooit een eerlijk antwoord gaat geven dus hij is de energie niet waard
Het was je eerste liefde dus het doet waarschijnlijk wel een tijdje pijn
huil een tijdje en omring je met vriendinnen chocolade en afleveringen van je favo tv serie of zo
En focus je daarna lekker op jezelf zodat ie zijn ogen uit gaat krabben om de fout die ie gemaakt heeft
en het zou helemaal leuk zijn als je een leukere knappere kerel tegen komt om hem mee te vergeten natuurlijk

Het duurde best even voor ik over mijn eerste liefde heen was (ookal was hij ook een lul) omdat ik hem bleef zien, dat helpt nooit
Women might be able to fake orgasms.
But men can fake whole relationships
pi_71719528
quote:
Op zaterdag 8 augustus 2009 22:43 schreef meisje120 het volgende:

[..]

Ik weet ook dat jeugdliefdes vaak uit gaan, maar dan nog snap ik het niet dat hij dat 1 2 3 deed, en dan op zo'n manier..
Ik zou het kunnen snappen als hij zou zeggen dat hij geen toekomst meer ziet, en dan hij toch iets anders zou zoeken, maar is dat iest wat je zomaar bedenkt ? Of als je het al bedacht had, je het niet eerder zou laten merken en erover zou praten ?

En het kutte is, bijna al mn vriendinnen zijn op vakantie en mijn ouders ook voor een maand
dat is wel kut idd, heb je geen tante die ergens anders woont of zo waar je kunt gaan logeren?
Dan heb je toch een andere omgeving en voelt het alsof je op vakantie bent en zo dat kan al best fijn zijn

En in zijn hoofd is het waarschijnlijk niet 123 gegaan maar de manier waarop hij het zegt geeft aan dat hij de echte reden of de stappen die hij wel gezet heeft in zijn hoofd niet wil zeggen (waarschijnlijk omdat hij er dan slecht af komt haha) en daar ga je ook echt niet achter komen...
  zaterdag 8 augustus 2009 @ 23:44:39 #60
251529 drijfhout
harder dan hard genoeg
pi_71719757
Die gast is een dweil.
Niet terugwillen, hoe lastig dat ook is.
Sterkte, meisje!
Ik pak mijn brommer en ik ga.
pi_71720366
quote:
Op zaterdag 8 augustus 2009 23:32 schreef liefie_ het volgende:
Ik heb echt maar een paar posts gelezen maar wat een lul
Vergeet hem
Hij klinkt niet als het type dat ooit een eerlijk antwoord gaat geven dus hij is de energie niet waard
Het was je eerste liefde dus het doet waarschijnlijk wel een tijdje pijn
huil een tijdje en omring je met vriendinnen chocolade en afleveringen van je favo tv serie of zo
En focus je daarna lekker op jezelf zodat ie zijn ogen uit gaat krabben om de fout die ie gemaakt heeft
en het zou helemaal leuk zijn als je een leukere knappere kerel tegen komt om hem mee te vergeten natuurlijk

Het duurde best even voor ik over mijn eerste liefde heen was (ookal was hij ook een lul) omdat ik hem bleef zien, dat helpt nooit
Ik verwacht eerlijk gezegt ook geen eerlijk antwoord meer..
En tja, dat zou leuk zijn, maar op dit moment lijkt iedereen minder goed dan hij ..
En ik denk dat ik me nu indd vooral op mezelf zal proberen te focussen, ook al ben ik bang dat ik het ook deels voor hem zal gaan doen..
Zo van "Oh als ik nu klein beetje af val vindt hij me vast mooi" en tegen mezelf zeggen dat het voor mij is, snap je ?
pi_71720378
quote:
Op zaterdag 8 augustus 2009 23:44 schreef drijfhout het volgende:
Die gast is een dweil.
Niet terugwillen, hoe lastig dat ook is.
Sterkte, meisje!
Dat is inderdaad heel erg lastig
En dank je wel
pi_71720495
quote:
Op zondag 9 augustus 2009 00:08 schreef meisje120 het volgende:

[..]

Ik verwacht eerlijk gezegt ook geen eerlijk antwoord meer..
En tja, dat zou leuk zijn, maar op dit moment lijkt iedereen minder goed dan hij ..
En ik denk dat ik me nu indd vooral op mezelf zal proberen te focussen, ook al ben ik bang dat ik het ook deels voor hem zal gaan doen..
Zo van "Oh als ik nu klein beetje af val vindt hij me vast mooi" en tegen mezelf zeggen dat het voor mij is, snap je ?
Ja dat snap ik maar op een gegeven moment veranderd dat en wil je niet eens meer iets voor hem doen maar dan is het resultaat wel mooi mee genomen
en dan heb je nu iets om je mee bezig te houden
zolang je hem maar niet op gaat zoeken om dat resultaat te willen laten zien en zo
  zondag 9 augustus 2009 @ 00:23:11 #64
171509 ObviousClone
Adventure is just bad planning
pi_71720732
Ik heb het jaaaren terug ook min-of-meer zo uitgemaakt, en ik was zelf toen al een langere tijd verliefd op een ander.

Sterkte.
He's the kind of a guy who lights up a room just by flicking a switch
  zondag 9 augustus 2009 @ 00:35:21 #65
14142 Daffodil31LE
Pienter Pookje
pi_71721038
Och ja, het is van alle tijden. Zelf ook meegemaakt, vroeger. Dan heb je een leuke vriendin en je hebt alles voor haar over. Je bezorgt haar zelfs een baan bij jou op 't werk. Dan krijgt ze haar vaste contract en drie dagen later staat ze voor de deur "Zo, nou heb ik jou niet meer nodig." En dan papt ze aan met de Quasimodo van het bedrijf die een grotere auto heeft dan jij.

Laatst kwam ik erachter dat ze zelfs nog met die vent getrouwd is en dat-ie binnen vijf jaar dood omviel. Ik heb me ziekgelachen toen. Leedvermaak is ook vermaak.
Haha, U schakelt nog. Test een DAF !
pi_71721141
Nou zeg daffodil31le dat is wel echt enorm onaardig van je
pi_71721194
Been there done that.

Bij mij was het ook van de ene op de andere dag... ik was zo verbaasd...ik dacht dat we voor elkaar bestemd waren. Ik was nog zo verliefd! Hij was vreemdgegaan.

Ik heb het wel gelijk geaccepteerd. en ongeveer een maand heb ik me zielig gevoeld en toen was ik er wel overheen. Toen heb ik hem een half jaar niet meer gezien. Mja daarna kwam ik hem tegen, wist ik niet of ik hem wou slaan of wou zoenen. Ik heb hem geslagen...daarna wilde hij ineens alles uitpraten..mja al die heftige gevoelens kwamen weer naar boven. ik was heel pissig, maar wilde hem ook terug...toch voor het tweede gekozen... Maar het was niet meer hetzelfde...hij moet dat ook gemerkt hebben want daarna ging hij weer vreemd. (weer met een dom sletje, dat is een patroon bij hem)

Toen ben ik zo ongewoon pissig geworden...ik heb zn facebook volgekalkt met wat voor een eikel hij is, en zn nummer hier op fok geplaatst. Hele ubergemene mails gestuurd.Zn ouders verteld waar hij mee bezig is geweest. Ik heb zelfs ervoor kunnen zorgen dat hij zijn baan kwijtraakte. ik wilde gewoon wraak, maar er is geen manier om hem zo veel pijn te doen als hij mij heeft aangedaan...

Ik weet niet of dit echt helpt voor je. Maar wat je eruit kan halen is dat het echt niet goedkomt. en nu naar hem toe gaan, is voor jou veel moeilijker dan voor hem. Ikzelf kon alleen maar janken. Het is zo pijnlijk! Iedereen zei: wraak is kinderachtig...en wat ik heb gedaan is misschien best laag, maar het luchtte wel op en het was zijn eigen schuld. ik heb geen spijt van wat ik heb gedaan.

(sorry voor het lange verhaal)
Karma will get back @ you
  zondag 9 augustus 2009 @ 00:44:36 #68
14142 Daffodil31LE
Pienter Pookje
pi_71721264
quote:
Op zondag 9 augustus 2009 00:39 schreef liefie_ het volgende:
Nou zeg daffodil31le dat is wel echt enorm onaardig van je
Och, ik heb haar niet in 'r gezicht uitgelachen. Ze weet waarschijnlijk niet eens dat ik het weet of dat ik erom heb zitten lachen. Zal me eigenlijk ook jeuken.
pi_71721313
dan nog, lachen omdat er iemand dood is kan echt niet vind ik
pi_71721366
Of jij was slecht in bed of hij heeft een lekkerder wijf gevonden. Of allebei natuurlijk.
Op donderdag 22 juli 2010 01:22 schreef xmamacitax het volgende:
mijn nederlands is 1000 x beter dan de joune
pi_71722829
quote:
Op zaterdag 8 augustus 2009 19:29 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Ik ken een stel, zij was 15, hij 32.. Inmiddels is ze 40 en ze zijn nog steeds bij elkaar. Leeftijdsverschil zegt heus niet alles.
LOL wut?
Steam id : Kim the boss.
pi_71722851
quote:
Afgelopen weekend was ik nog bij hem, en hadden we het gewoon leuk. Ik ging zondag weer naar huis, ik was een kwartiertje weg en ik krijg een smsje van hem "Hey schatje, ik vond het weer super leuk met je en ik mis je nu al! Love you xx".
Zo nog een paar smsjes op en neer, gewoon normaal en ik voelde me helemaal goed.
Maandag belt hij me wakker op mijn mobiel, of ik online wou komen want hij miste me. Ik kwam online en op msn ook nog leuk gepraat.
Maar dan.. ik word dinsdag wakker kom op msn zeg "hey schatje" en hij zegt "hey" en stilte..
Dus ik maar vragen "Heb je lekker geslapen? " "Ja prima" is het antworod, en weer stilte..

Ik vraag wat er aan de hand is maar elke keer kreeg ik te horen dat er niks was, ik vraag of hij me mist en hij zegt "Ja wel"
Afgelopen woensdag belde hij me, dat hij "het niet meer zag en bang is voor onze toekomst over 10 jaar"
In mijn oren klinkt dit echt als een kut excuus, eerst lief smsjes en dan ineens ziet hij het niet meer ?

Samenvatting: Vriend verlaat me na 2 jaar relatie zonder reden, zomaar plotseling ..
Hij heeft gewoon een andere chick genaaid
Wees blij dat je er af bent!
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
  zondag 9 augustus 2009 @ 02:00:16 #73
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_71722885
quote:
Op zondag 9 augustus 2009 00:35 schreef Daffodil31LE het volgende:
Je bezorgt haar zelfs een baan bij jou op 't werk. Dan krijgt ze haar vaste contract en drie dagen later staat ze voor de deur "Zo, nou heb ik jou niet meer nodig."
O M G W T F
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
pi_71722897
De manier waarop hij het uit heeft gemaakt, doet lijken alsof hij 15 is, niet 24.
Wees inderdaad maar blij dat je van hem af bent.
Wer lesen kann, ist klar im Vorteil.
  zondag 9 augustus 2009 @ 03:34:53 #75
166390 shifto
Kirby Shizzle
pi_71724051
been there, overcome that
Thinking about thinking of you.
pi_71725576
quote:
Op zaterdag 8 augustus 2009 19:29 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

My god, zoiets heet pedofilie. Als het mijn dochter / zusje betrof zou ik die smerige gast direct aangeven bij de politie.
Religion taking credit for morality and ethics is like Justin Bieber taking credit for the creation of music.
pi_71725914
quote:
Op zondag 9 augustus 2009 00:41 schreef mysterieblonde het volgende:
Toen ben ik zo ongewoon pissig geworden...ik heb zn facebook volgekalkt met wat voor een eikel hij is, en zn nummer hier op fok geplaatst. Hele ubergemene mails gestuurd.Zn ouders verteld waar hij mee bezig is geweest. Ik heb zelfs ervoor kunnen zorgen dat hij zijn baan kwijtraakte. ik wilde gewoon wraak, maar er is geen manier om hem zo veel pijn te doen als hij mij heeft aangedaan...

Gestoord wijf...
pi_71727471
quote:
Been there done that.

Bij mij was het ook van de ene op de andere dag... ik was zo verbaasd...ik dacht dat we voor elkaar bestemd waren. Ik was nog zo verliefd! Hij was vreemdgegaan.

Ik heb het wel gelijk geaccepteerd. en ongeveer een maand heb ik me zielig gevoeld en toen was ik er wel overheen. Toen heb ik hem een half jaar niet meer gezien. Mja daarna kwam ik hem tegen, wist ik niet of ik hem wou slaan of wou zoenen. Ik heb hem geslagen...daarna wilde hij ineens alles uitpraten..mja al die heftige gevoelens kwamen weer naar boven. ik was heel pissig, maar wilde hem ook terug...toch voor het tweede gekozen... Maar het was niet meer hetzelfde...hij moet dat ook gemerkt hebben want daarna ging hij weer vreemd. (weer met een dom sletje, dat is een patroon bij hem)

Ik weet niet of dit echt helpt voor je. Maar wat je eruit kan halen is dat het echt niet goedkomt. en nu naar hem toe gaan, is voor jou veel moeilijker dan voor hem. Ikzelf kon alleen maar janken. Het is zo pijnlijk! Iedereen zei: wraak is kinderachtig...en wat ik heb gedaan is misschien best laag, maar het luchtte wel op en het was zijn eigen schuld. ik heb geen spijt van wat ik heb gedaan.

(sorry voor het lange verhaal)
Als dit waar is dan kan ik mij goed voorstellen dat hij vreemd is gegaan.
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
  zondag 9 augustus 2009 @ 12:21:29 #79
251529 drijfhout
harder dan hard genoeg
pi_71727568
quote:
...
ik wilde gewoon wraak, maar er is geen manier om hem zo veel pijn te doen als hij mij heeft aangedaan...
...
Gelukkig heb je wel een manier gevonden om aan te tonen dat je een lager mens bent dan hij.
Ik denk dat ie heerlijk heeft geslapen vanaf het moment dat jij je ware aard aan de wereld toonde.
pi_71727737
die mysterieblonde, wat een wijf.

Al is je vent nog zo'n klootzak, dit soort dingen doe je gewoon niet
  zondag 9 augustus 2009 @ 12:35:36 #81
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_71727925
quote:
Op zondag 9 augustus 2009 12:21 schreef drijfhout het volgende:

[..]

Gelukkig heb je wel een manier gevonden om aan te tonen dat je een lager mens bent dan hij.
Ik denk dat ie heerlijk heeft geslapen vanaf het moment dat jij je ware aard aan de wereld toonde.
  zondag 9 augustus 2009 @ 12:45:50 #82
221112 Nijns
soms een beetje stout
pi_71728231
quote:
Op zondag 9 augustus 2009 12:16 schreef StarGazer het volgende:

[..]

Als dit waar is dan kan ik mij goed voorstellen dat hij vreemd is gegaan.
ze heeft er zelfs een topic over gehad
raar wijf
Op donderdag 25 juni 2009 14:37 schreef Pheno het volgende:
Een KSC zonder Nijns is als thee zonder suiker: minder zoet.
  zondag 9 augustus 2009 @ 13:02:13 #83
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_71728667
Daar is niks raars aan hoor.
pi_71728750
quote:
Op zondag 9 augustus 2009 13:02 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Daar is niks raars aan hoor.
Je vind het normaal heel iemands leven te ruineren? Z'n ouders en werk in te lichten? Te zorgen dat hij alles kwijtraakt? Om iets wat toch altijd nog de relationele/prive sfeer is?
pi_71737000
Jaah klopt, ik had er een topic over gemaakt hier. Zo ben ik hier terecht gekomen.

Zijn baan was ook zijn eigen schuld..hij werkt in de privesfeer en dit was voor het bedrijf de druppel zeg maar...Ik heb alleen een goede vriend mijn verhaal verteld (zijn baas dus) Van zijn ouders vond ik dat die het wel moesten weten...ik had een goede band met hun.

De rest was gewoon omdat ik pissig was. Eigen schuld. Ja ik weet wel dat ik ver ging...
Ondertussen is hij trouwens alweer 2 keer ontslagen en daar had ik niks mee te maken.

Nja, ik heb verder niet echt zin om hierop door te gaan...dusch...back ontopic denk ik?
Karma will get back @ you
pi_71737272
Ik vind het behoorlijk laf van je inmiddels exvriend hoe hij dit aanpakt, in plaats van je onzeker te voelen door zijn gedrag zou je je er misschien te goed voor moeten voelen imho.

Na twee jaar heb je wel recht op iets meer uitleg en zelfs al vindt hij het niet tof, je hebt dan zelfs wel even het recht om je boosheid naar hem toe te uiten.

Je hebt niet zoveel aan een gozer die niet eens de ballen heeft om recht voor zijn raap te zeggen hoe de vork in zijn steel zit en die zich laat meeslepen in het moment als je bij hem bent terwijl hij toen waarschijnlijk allang wist dat hij de relatie af wilde breken.

Mooi laten lopen, er zijn betere kerels!
  zondag 9 augustus 2009 @ 17:46:32 #87
97934 ASroma
Flamboyant
pi_71737324
wat is dat toch met die gasten van in de 20 die 14-17 jarige neuken.......geneer je je dan niet vraag ik me altijd af?
pi_71737381
Oh trouwens, die boosheid uiten bedoel ik niet dat je stomme wraakacties moet ondernemen, die posts had ik even nog niet gelezen...

Als je een beetje een trotse vrouw bent, verlaag je jezelf niet zo.
pi_71737456
quote:
Op zondag 9 augustus 2009 17:46 schreef ASroma het volgende:
wat is dat toch met die gasten van in de 20 die 14-17 jarige neuken.......geneer je je dan niet vraag ik me altijd af?
pronte borstjes en strakke vasjiens.

maar goed, het moet wel redelijk blijven. Je kan niet als 25-plussers een 15 jarige doen.
Zelf ben ik 23 en ik zou eigenlijk niemand onder de 18 meer willen. Maar kan me voorstellen als je 20/21 ofzo bent je 16/17 nog acceptabel vind
pi_71737523
Sjah.. over dat leeftijdsverschil.. toen ik 17 was had ik een tijdje een gozer van 23
Die heb ik gedumpt omdat ik hem te kinderachtig vond

Toen ik 27 was kreeg ik een vriend van 20..
Inmiddels zijn we iets meer dan 5.5 jaar samen.

Leeftijd zegt niet altijd alles, maar 25 en 42 zou ik toch echt minder problemen mee hebben dan 15 en 32.
  zondag 9 augustus 2009 @ 18:00:25 #91
97934 ASroma
Flamboyant
pi_71737675
quote:
Op zondag 9 augustus 2009 17:52 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

pronte borstjes en strakke vasjiens.

maar goed, het moet wel redelijk blijven. Je kan niet als 25-plussers een 15 jarige doen.
Zelf ben ik 23 en ik zou eigenlijk niemand onder de 18 meer willen. Maar kan me voorstellen als je 20/21 ofzo bent je 16/17 nog acceptabel vind
dat snap ik wel dat je zo iemand wil neuken. Maar hoe gaat zo'n relatie nou? Die spreken rustig ongegeneerd thuis bij de ouders af enzo?

volgens mij zijn dit soort kwaliteitloze "stiekeme" relaties altijd gedoemd om te mislukken. Jammer dat naieve meisjes dat niet inzien...
  Moderator zondag 9 augustus 2009 @ 18:29:51 #92
249559 crew  Lavenderr
pi_71738401
quote:
Op zondag 9 augustus 2009 12:28 schreef Loveless85 het volgende:
die mysterieblonde, wat een wijf.

Al is je vent nog zo'n klootzak, dit soort dingen doe je gewoon niet
Nou, sommige mensen doen dat dus wél, zo blijkt nu.
How low can you go
  zondag 9 augustus 2009 @ 19:01:10 #93
97934 ASroma
Flamboyant
pi_71739103
quote:
Op zondag 9 augustus 2009 18:29 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Nou, sommige mensen doen dat dus wél, zo blijkt nu.
How low can you go
machteloosheid heet zoiets. Pure zwakte toon je dan, de echte karakters in onze samenleving
pi_71740004
quote:

wat een onvolwassenvriend had jij zeg
A friend doesn't go on a diet because you are fat
pi_71740287
shjt happens
I'm not the man you think I am!
pi_71740516
quote:
Op zondag 9 augustus 2009 10:35 schreef UltraR het volgende:

[..]

My god, zoiets heet pedofilie. Als het mijn dochter / zusje betrof zou ik die smerige gast direct aangeven bij de politie.
zoek de definitie eens op..
pi_71741209
quote:
Op zondag 9 augustus 2009 17:43 schreef MarMar het volgende:
Ik vind het behoorlijk laf van je inmiddels exvriend hoe hij dit aanpakt, in plaats van je onzeker te voelen door zijn gedrag zou je je er misschien te goed voor moeten voelen imho.

Na twee jaar heb je wel recht op iets meer uitleg en zelfs al vindt hij het niet tof, je hebt dan zelfs wel even het recht om je boosheid naar hem toe te uiten.

Je hebt niet zoveel aan een gozer die niet eens de ballen heeft om recht voor zijn raap te zeggen hoe de vork in zijn steel zit en die zich laat meeslepen in het moment als je bij hem bent terwijl hij toen waarschijnlijk allang wist dat hij de relatie af wilde breken.

Mooi laten lopen, er zijn betere kerels!
Ik voel me nu al een stuk beter, gewoon door deze verhalen te lezen! En dating programma's te kijken want dat geeft je toch wel zo'n gevoel van "Kijk het komt allemaal goed". En ik heb mn ex nog een keer gevraagd of hij eerlijk wil zijn als hij iemand anders leuk vindt, waarop hij zei "Ik vind niemand anders leuk en ik hoop dat wij over een tijdje weer bij elkaar terug komen"

Nu ben ik eigenlijk bang dat ik me "beter" voel omdat hij dat zegt, en ik ben bang dat hij het alleen maar doet om me een beetje voor de gek te houden, zodat ik me niet meer zo kut voel?

Moet ik hem maar gewoon verwijderen uit mn msn denken jullie ? Ik zit nu ook als hij online is alleen maar te hopen dat hij iets tegen me gaat zeggen etc..
pi_71741238
quote:
Op zondag 9 augustus 2009 17:54 schreef MarMar het volgende:
Sjah.. over dat leeftijdsverschil.. toen ik 17 was had ik een tijdje een gozer van 23
Die heb ik gedumpt omdat ik hem te kinderachtig vond

Toen ik 27 was kreeg ik een vriend van 20..
Inmiddels zijn we iets meer dan 5.5 jaar samen.

Leeftijd zegt niet altijd alles, maar 25 en 42 zou ik toch echt minder problemen mee hebben dan 15 en 32.
Ja, vriendinnen van mij waren er eerst ook op tegen totdat ze hem zagen, hij komt niet over als iemand van 24
  Moderator zondag 9 augustus 2009 @ 20:17:50 #99
249559 crew  Lavenderr
pi_71741267
quote:
Op zondag 9 augustus 2009 20:16 schreef meisje120 het volgende:

[..]

Ik voel me nu al een stuk beter, gewoon door deze verhalen te lezen! En dating programma's te kijken want dat geeft je toch wel zo'n gevoel van "Kijk het komt allemaal goed". En ik heb mn ex nog een keer gevraagd of hij eerlijk wil zijn als hij iemand anders leuk vindt, waarop hij zei "Ik vind niemand anders leuk en ik hoop dat wij over een tijdje weer bij elkaar terug komen"

Nu ben ik eigenlijk bang dat ik me "beter" voel omdat hij dat zegt, en ik ben bang dat hij het alleen maar doet om me een beetje voor de gek te houden, zodat ik me niet meer zo kut voel?

Moet ik hem maar gewoon verwijderen uit mn msn denken jullie ? Ik zit nu ook als hij online is alleen maar te hopen dat hij iets tegen me gaat zeggen etc..
Verwijderen lijkt mij.
pi_71741289
quote:
Op zondag 9 augustus 2009 18:00 schreef ASroma het volgende:

[..]

dat snap ik wel dat je zo iemand wil neuken. Maar hoe gaat zo'n relatie nou? Die spreken rustig ongegeneerd thuis bij de ouders af enzo?

volgens mij zijn dit soort kwaliteitloze "stiekeme" relaties altijd gedoemd om te mislukken. Jammer dat naieve meisjes dat niet inzien...
Mn ouders waren er eerst wel op tegen, maar toen ze hem beter leerden kenden zagen ze ook in dat hij niks kwaads in de zin had
En qua geheim houden ? Nooit gedaan, ouders kunnen echt niet verbieden
  zondag 9 augustus 2009 @ 20:19:33 #101
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_71741320
Woon je in Purmerend?

on topic: mischien is hij bang dat je vreemd gaat en vertrouwt hij je niet?
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
pi_71741327
quote:
Op zondag 9 augustus 2009 20:17 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Verwijderen lijkt mij.

Anders blijf je jezelf kwellen.
pi_71741393
quote:
Op zondag 9 augustus 2009 20:19 schreef Schenkstroop het volgende:
Woon je in Purmerend?

on topic: mischien is hij bang dat je vreemd gaat en vertrouwt hij je niet?
Nee daar woon ik niet, en dat zou kunnen..
Maar ik zou niet weten hoe hij erbij zou komen dat ik vreemd zou gaan, want ik zeg altijd tegen hem dat ik hem leuk vind, misschien vond hij dat juist irritant?

Dat ik zo vaak zei dat ie lief was etc ?
pi_71741403
quote:
Op zondag 9 augustus 2009 20:19 schreef Felixa het volgende:

[..]

Anders blijf je jezelf kwellen.
Hmhm, en wat denk je van dat hij zegt "Dat hij hoopt wel weer terug te komen" bij me ?
pi_71741471
quote:
Op zondag 9 augustus 2009 20:23 schreef meisje120 het volgende:

[..]

Hmhm, en wat denk je van dat hij zegt "Dat hij hoopt wel weer terug te komen" bij me ?
Zoethoudertje.
Anders is hij bang dat je constant mailtjes en sms'jes gaat sturen en daar heeft hij geen zin in.
  Moderator zondag 9 augustus 2009 @ 20:26:40 #106
249559 crew  Lavenderr
pi_71741516
quote:
Op zondag 9 augustus 2009 20:25 schreef Felixa het volgende:

[..]

Zoethoudertje.
Anders is hij bang dat je constant mailtjes en sms'jes gaat sturen en daar heeft hij geen zin in.
Juist.
pi_71741542
quote:
Op zondag 9 augustus 2009 20:23 schreef meisje120 het volgende:

[..]

dat zegt ie alleen maar omdat ie geen lul wil zijn en je wil laten huilen
Dat is echt alleen maar om het makkelijker voor hem te maken hoor

En dat hij denkt dat je vreemd bent gegaan lijkt me niet hoor
waar is dat nou weer op gebaseerd?

Je moet jezelf niet zo kwellen en zoeken naar een reden
waarschijnlijk is het niet eens iets wat jij gedaan hebt maar was de koek gewoon op
pi_71741559
quote:
Op zondag 9 augustus 2009 20:25 schreef Felixa het volgende:

[..]

Zoethoudertje.
dat dus
pi_71741866
Tja, ik kan me voorstellen dat je graag een reden wilt horen.

Maar 99% van de keren dat je een reden gegeven word is het vaag gezwam over "het voelde niet meer goed" etc.
En die 1% zeggen ze daadwerkelijk wat ze irritant vonden aan je, en dat is ook écht niet leuk om te horen hoor.
En wat zou je daar nu uiteindelijk mee opschieten? Je volgende vriendje is weer een ander persoon. Die valt misschien juist op datgene wat voor je ex de reden was om het uit te maken.

Wees gewoon jezelf, vergeet je ex, ga verder met leven.
Religion taking credit for morality and ethics is like Justin Bieber taking credit for the creation of music.
  zondag 9 augustus 2009 @ 22:05:32 #110
171422 LadyBlack
paint it black
pi_71744583
quote:
Op zondag 9 augustus 2009 20:16 schreef meisje120 het volgende:

"Ik vind niemand anders leuk en ik hoop dat wij over een tijdje weer bij elkaar terug komen"
Dat had ie dan maar moeten bedenken vóór hij het zonder reden uitmaakte Niet naar luisteren dus!

Verwijderen uit je msn ga maar lekker datingshows kijken en laat hem maar zn eigen boontjes doppen
pi_71751443
Jeugdliefdes gaan dan vaak uit.. maar dit is geen jeugdliefde van hem.
En een jong meisje zo keihard laten vallen is echt lullig Zeker als hij je eerste echte vriendje was.. En twee jaar is een behoorlijke tijd.
Vraag me werkelijk af wat er aan de hand is.. Hij is niet gewoon een player, dan heb je geen relatie van 2 jaar.
En nu hoopt hij bij je terug te komen? Klinkt alsof ie niet goed weet wat ie wil, ook.
pi_71790933
Nou jongens, het is er uit
Hij zegt nu dus dat het uit is omdat hij zn ex al een paar maanden miste
Ik voel me dus echt zooo zwaar genaaid, het is echt al 5 jaar uit tussen hun ofzo..
En ik voel me ook heel erg stom, want misschien had ik het wel kunnen weten..
Hun hebben elkaar nu weer in hun msn lijst en zijn weer aan het praten, en hij..
Ja het is bijna komisch maar hij zegt nu tegen me dat omdat hij nog nooit werk heeft gehad en nog nooit een opleiding heeft afgemaakt dat hij wel "porno acteur gaat worden, want mn lul is toch zo groot he, en verdient echt bakken met geld"

Hoe meer hij zijn mond open doet, hoe meer ik denk "Heb ik hier ooooit iets mee gehad?"

Kan iemand me trouwens vertellen of een pornoacteur veel verdiend, en dan in duitsland / nederland?
  dinsdag 11 augustus 2009 @ 15:14:40 #113
171422 LadyBlack
paint it black
pi_71791004
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 15:12 schreef meisje120 het volgende:
Ik voel me dus echt zooo zwaar genaaid, het is echt al 5 jaar uit tussen hun ofzo..
Hun hebben elkaar nu weer in hun msn lijst en zijn weer aan het praten, en hij..
Ja het is bijna komisch maar hij zegt nu tegen me dat omdat hij nog nooit werk heeft gehad en nog nooit een opleiding heeft afgemaakt dat hij wel "porno acteur gaat worden, want mn lul is toch zo groot he, en verdient echt bakken met geld"

Hoe meer hij zijn mond open doet, hoe meer ik denk "Heb ik hier ooooit iets mee gehad?"

Kan iemand me trouwens vertellen of een pornoacteur veel verdiend, en dan in duitsland / nederland?
WTF
pi_71791185

Meid, wees nou maar blij dat je van hem af bent.
Echt...
pi_71791887
quote:

Huh?
  dinsdag 11 augustus 2009 @ 16:42:17 #116
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_71793561
wel hilarisch dat je niet doorhad dat je met een labiel persoon te maken hebt...
en dat 2 jaar lang
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_71795674
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 16:42 schreef 2NutZ het volgende:
wel hilarisch dat je niet doorhad dat je met een labiel persoon te maken hebt...
en dat 2 jaar lang

Tja, dit klinkt natuurlijk stom maar ik dacht echt dat hij niet zo was en dit is wel het laatste wat ik had verwacht..
IK weet ook niet hoe hij bij dit plostlinge besluit komt, en of hij het misschien doet om maar de aandacht te trekken?
En dan vraag ik me nog af of hij het uberhaupt gaat doen, want ik geloof het nog niet echt eigelijk..

We zeiden wel eens voor de gein tegen elkaar van "Ja en als we dan echt kut werk hebben kunnen we ook nog altijd samen porno maken" maar dat was echt een grapje..

Ik lach me al helemaal kapot als ik me bedenkt dat hij nog met een kut excuus aankwam "ik zie geen toekomst over 10 jaar" en dan zou hij nu porno acteur willen worden?

Kan iemand me dit uitleggen?!
pi_71796283
quote:
Op zondag 9 augustus 2009 00:44 schreef Daffodil31LE het volgende:

[..]

Och, ik heb haar niet in 'r gezicht uitgelachen. Ze weet waarschijnlijk niet eens dat ik het weet of dat ik erom heb zitten lachen. Zal me eigenlijk ook jeuken.
Gast, als ik hoor wat voor serpent die ex van jou was heeft ze hem misschien wel vermoord
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  dinsdag 11 augustus 2009 @ 19:24:18 #119
94676 Garisson72
weten is weten dat je nix weet
pi_71797507
quote:
Hij gaat in Duitse porno spelen. of Nederlandse...
Maar wat maakt het uit, of het veel verdient? Het is uit, remember.
Breasts! helping men to avoid eye contact since 1865.
  dinsdag 11 augustus 2009 @ 21:41:48 #120
251529 drijfhout
harder dan hard genoeg
pi_71801925
quote:
...
...

Nou, daar mis je niks aan dus.

Hoe wereldvreemd trouwens dat ie denkt dat je met alleen een grote lul porno-acteur wordt.
Wat je natuurlijk echt nodig hebt is een goeie porno-snor.
pi_71806010
Poeh, dan moet je echt blij zijn dan je daar vanaf bent. Hij lijkt me inderdaad ook niet zo slim. Wat je ermee verdient, ligt er ook aan of je een klus krijgt. Misschien wil niemand hem hebben en dan blijft hij blut. Met amateurporno maken wordt je ook niet rijk. Ik denk dat je zijn toekomst wel somber in kunt zien. Wel grappig als je dan over een paar jaar terugkijkt. Dan heb jij een leuke baan en is hij waarschijnlijk nog niet erg ver gekomen.
pi_71806251
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 18:39 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Gast, als ik hoor wat voor serpent die ex van jou was heeft ze hem misschien wel vermoord
Zou me niets verbazen.
pi_71806293
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 21:41 schreef drijfhout het volgende:

[..]

Nou, daar mis je niks aan dus.

Hoe wereldvreemd trouwens dat ie denkt dat je met alleen een grote lul porno-acteur wordt.
Wat je natuurlijk echt nodig hebt is een goeie porno-snor.
Ja, die snor is cruciaal, alleen met een grote dick redt hij het niet
  woensdag 12 augustus 2009 @ 11:31:02 #124
39114 Angst
pi_71813509
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 18:15 schreef meisje120 het volgende:

[..]

Tja, dit klinkt natuurlijk stom maar ik dacht echt dat hij niet zo was en dit is wel het laatste wat ik had verwacht..
IK weet ook niet hoe hij bij dit plostlinge besluit komt, en of hij het misschien doet om maar de aandacht te trekken?
En dan vraag ik me nog af of hij het uberhaupt gaat doen, want ik geloof het nog niet echt eigelijk..

We zeiden wel eens voor de gein tegen elkaar van "Ja en als we dan echt kut werk hebben kunnen we ook nog altijd samen porno maken" maar dat was echt een grapje..

Ik lach me al helemaal kapot als ik me bedenkt dat hij nog met een kut excuus aankwam "ik zie geen toekomst over 10 jaar" en dan zou hij nu porno acteur willen worden?

Kan iemand me dit uitleggen?!
ik denk dat toen hij nog met jouw had hij in zijn idioterij door jou liet afremmen, omdat jij hem waarschijnlijk wel had uitgelegd dat het een beetje dom was.
nu is het uit en is hij vrij om zo dom mogelijk te doen
pi_71814134
quote:
Aantal cm van zn lul x 100 euro per opname..

Als hij een rijke porno-acteur zou zijn, zou je hem wel terugwillen?
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_71819682
Ik heb gehoord dat je er wel een paar honderd euro per dag mee kan verdienen.. Hoezo dan?

Hij liever dan ik trouwens.. Zou het niet kunnen, met allerlei vieze snollen die al 100.000 x zijn uitgewoond te gaan liggen vozen voor een camera, met een hele crew eromheen. Ik denk niet dat ik hem omhoog zou krijgen.
Het lijkt me ranzig, en het lijkt me dat je alllerlei rare half criminele figuren tegenkomt in dat wereldje.
  woensdag 12 augustus 2009 @ 15:08:50 #127
212946 S_1980
Ach waarom ook niet?
pi_71820094
Er zijn twee opties (in soortgelijke situaties)

1. of hij loog dat hij nog wel van je hield
2. of hij liegt dat hij niet meer van je houdt en bij je weg wil

Waarom zou hij dat tweede doen?
Dat eerste kan hij doen omdat hij twijfelt, hij dacht het gevoel wel weer terug te krijgen, je niet wil kwetsen, niet de waarheid durft te zeggen, bang is voor je reactie, niet weet hoe hij het aan kan pakken.... En zo kan ik nog wel 100 redenen noemen. Dus laten we er maar vanuit gaan dat nummer 1 de situatie was.

Het is frustrerend wanneer je partner een rookgordijn optrekt en je vol vragen achterlaat omdat hij/zij daarvoor nog volop voor je leek te gaan.
Maar als iemand bij je weg wil, dan is dat iemands final thought, valt niets meer aan te veranderen. Daarvoor draaien ze er vaak omheen vanwege de punten die ik hierboven al noemde, niet leuk maar zo werkt het. Meestal denkt de ander het nog goed aan te pakken door je niet te willen kwetsen, en het daardoor juist extra kwetst.

edit: Dat werkloze ik word wel porno-acteur verhaal moet er helemaal voor zorgen dat het makkelijker wordt hem te vergeten! Te slap om een opleiding af te maken, te slap om over z'n ex heen te komen, te slap om je de waarheid te vertellen, te slap om voet bij stuk te houden als je hem blijft sms-en/mailen.... Wees blij dat je van hem af bent!

[ Bericht 11% gewijzigd door S_1980 op 12-08-2009 15:14:42 ]
pi_71822939
Ik wil hem niet terug als hij ineens veel geld zou verdienen aan porno. Alleen hij zei tegen mij dat hij dat werk wou gaan doen "Omdat het bakken met geld verdiend" en volgens mij verdien je echt niet zoveel, en hij al helemaal niet..

Ik wil hem ook niet terug al komt ie jankend bij mn deur staan, genoeg is genoeg..
Ik denk inderdaad dat hij het nooit zo ver zal maken in het leven,

Ik ben geen poppetje die je zomaar kan pakken wanneer je zin hebt, ik wil nu ook wel weer eens een leuke vent die echt iets voor mij over heeft en zijn best voor me doet!
Ik probeer vooral niet aan hem te denken, maar ik vind het toch heel moeilijk er zijn nog veeeeel momenten waarop ik echt niks liever wil dan hem terug en dat dan ook tegen hem zeggen!

Het is dan ook nog niet lang geleden en dat snap ik
Ik hoop echt dat hij in gaat zien dat hij echt een stomme lul is geweest en misschien hoor ik ooit dan nog wel dat het het spijt, maar ik neem aan van niet ..
  woensdag 12 augustus 2009 @ 16:52:07 #129
39114 Angst
pi_71823014
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 16:49 schreef meisje120 het volgende:
Ik wil hem niet terug als hij ineens veel geld zou verdienen aan porno. Alleen hij zei tegen mij dat hij dat werk wou gaan doen "Omdat het bakken met geld verdiend" en volgens mij verdien je echt niet zoveel, en hij al helemaal niet..

Ik wil hem ook niet terug al komt ie jankend bij mn deur staan, genoeg is genoeg..
Ik denk inderdaad dat hij het nooit zo ver zal maken in het leven,

Ik ben geen poppetje die je zomaar kan pakken wanneer je zin hebt, ik wil nu ook wel weer eens een leuke vent die echt iets voor mij over heeft en zijn best voor me doet!
Ik probeer vooral niet aan hem te denken, maar ik vind het toch heel moeilijk er zijn nog veeeeel momenten waarop ik echt niks liever wil dan hem terug en dat dan ook tegen hem zeggen!

Het is dan ook nog niet lang geleden en dat snap ik
Ik hoop echt dat hij in gaat zien dat hij echt een stomme lul is geweest en misschien hoor ik ooit dan nog wel dat het het spijt, maar ik neem aan van niet ..
goede houding
pi_71823067
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 16:49 schreef meisje120 het volgende:
Ik ben geen poppetje die je zomaar kan pakken wanneer je zin hebt,
Domper.
Din jävla kuk!
pi_71823104
joh , ik denk dat je veel beter af bent zonder die gast . Het klinkt als een loser en als een gozer tegen mij zou zeggen dat die porno-acteur wil worden ex of niet, ik had hem heel hard uitgelachen. Het is een behoorlijke afknapper als een jongen zulke taal uit gaat slaan.
  woensdag 12 augustus 2009 @ 17:55:59 #132
3342 Wolk
Vrijheid = respect voor elkaar
pi_71824715
JE BENT MEER WAARD !!!!!

GA WEG EN ZOEK EEN ANDER !!!
pi_71835507
Ehhh, wtf ?

Ja ik ben een kloon, en heb een account waar ik veeel vaker op zit..
Maar ik heb niet 2 kloons, sorry
Het is zo raar dat ik een kloon maak omdat ik toch graag jullie mening/hulp zou willen, maar niet iedereen hoeft te weten wie ik ben ?

En als je dít verhaal al niet zou geloven, ben dan maar blij dat ik niet heb verteld wat hij allemaal wel en niet doet, want dan zouden jullie helemaal zeggen dat ik een leugenaar zou zijn die aandacht zou trekken.
Als ik aandacht zou willen zou ik juist géén kloon aanmaken om mn verhaal kwijt te kunnen..

Ik ben de mensen die gewoon normaal reageren en me helpen ontzettend dankbaar, want het helpt me toch, ondanks hoe kut ik het vind dat hij het heeft uitgemaakt, je voelt je dan toch wat minder alleen.

Ik probeem hem zo goed als te negeren, maar als hij online is kan ik alleen maar wachten tot dat hij eindelijk iets tegen me zegt, ik weet dat ik mezelf alleen maar pijn doe daar mee.. maar ik denk dat ik te "zwak" ben om hem echt uit mijn msn te verwijderen..
pi_71835606
quote:
Op zaterdag 8 augustus 2009 15:23 schreef remlof het volgende:
Zelfde verhaal hier. Sorry, TS Mensen doen dit soort dingen nou eenmaal, helaas.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_71840150
WTF

Een carriere in Duitse porno
  donderdag 13 augustus 2009 @ 10:02:34 #136
171509 ObviousClone
Adventure is just bad planning
pi_71841536
Als man verdien je idd geen reet in porno. Vrouwen verdienen echt veel meer. Als je echt geld wil verdienen heb je als man wel wat extras nodig naast alleen veel zin in sex
He's the kind of a guy who lights up a room just by flicking a switch
  donderdag 13 augustus 2009 @ 10:07:38 #137
262 Re
Kiss & Swallow
pi_71841647
Als men denkt te maken te hebben met een trollkloon dan maak je een TR of stuur je een PM, ga niet topics lopen vervuilen

04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  zaterdag 19 november 2011 @ 13:34:45 #138
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_104549345
Wat een kankerkick zeg. :{w
pi_104549374
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 november 2011 13:34 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Wat een kankerkick zeg. :{w
Alles goed verder met je?
  zaterdag 19 november 2011 @ 13:49:45 #140
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_104549718
quote:
15s.gif Op zaterdag 19 november 2011 13:35 schreef Mercer het volgende:

[..]

Alles goed verder met je?
Ja nou heb je het verwijderd, slim hoor. :')
pi_104769257
Ik heb tegen mijn vriendin via sms ook wel eens gezegd dat het uit was hoor :P
Ga al 2.5 jaar met haar.
Maar dat zei ik in een boze bui tijdens een knallende ruzie :')
pi_104769812
Wat een topicwending zeg :')
pi_104783396
wtfff zit ik ineens een topic van 2 jaar oud te lezen :( flikker op met je kutkick
Prins der kikkers
pi_104789944
Update om te horen of de ex van TS inderdaad acteur in duitse pornofilms is geworden zou wel leuk zijn.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')