Ik heb altijd zo'n soort boek willen schrijven.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 01:50 schreef wolvendagen het volgende:
Caché is een kutfilm. Ik weet niet wie het gedaan heeft.
Dat is zo kankerwaardeloos, ik vraag me nu de hele tijd af waarom Majid z'n zoon stond te praten met Pierrot en wat de fuck die Pierre z'n rol was. Kutfilm. Ik ga Michael Haneke aanklagen voor het verzieken van mijn vrijdagavond. 2 uur op de bank naar een film zitten kijken waarvan je wilt weten wie de tapes stuurde, nee blijf maar zitten je wilt niets missen, maar even dat je het weet; we laten je de dader nooit zien.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 01:51 schreef IQM het volgende:
[..]
Ik heb altijd zo'n soort boek willen schrijven.Vet spannende detective en op de laatste bladzijde als alle puzzelstukjes in elkaar lijken te vallen, krijgt de detective een hartaanval ofzo.
Alle lezers, die zoveel uur aan m'n boek hebben besteed en er vaak ook nog 's voor hebben betaald, vet gepwned.
Nee, want dan kan ik de eerste pagina niet zien.quote:
Maar dan wel een fucking dik boek schrijven natuurlijkquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 01:51 schreef IQM het volgende:
[..]
Ik heb altijd zo'n soort boek willen schrijven.Vet spannende detective en op de laatste bladzijde als alle puzzelstukjes in elkaar lijken te vallen, krijgt de detective een hartaanval ofzo.
Alle lezers, die zoveel uur aan m'n boek hebben besteed en er vaak ook nog 's voor hebben betaald, vet gepwned.
U bent een faal.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 01:54 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nee, want dan kan ik de eerste pagina niet zien.
Ik dacht aan Leanne.quote:
Dat, mijn lieve wolvendagen, is nou kankergeniaal.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 01:54 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Dat is zo kankerwaardeloos, ik vraag me nu de hele tijd af waarom Majid z'n zoon stond te praten met Pierrot en wat de fuck die Pierre z'n rol was. Kutfilm. Ik ga Michael Haneke aanklagen voor het verzieken van mijn vrijdagavond. 2 uur op de bank naar een film zitten kijken waarvan je wilt weten wie de tapes stuurde, nee blijf maar zitten je wilt niets missen, maar even dat je het weet; we laten je de dader nooit zien.
Mijn Nederlands leraar heette Kaufmanquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 01:58 schreef IQM het volgende:
[..]
Dat, mijn lieve wolvendagen, is nou kankergeniaal.Kaufmaniaans.
Dat is dan ook de réden waarom ik het geniale idee nooit heb uitgewerkt.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 01:55 schreef Siniti het volgende:
[..]
Maar dan wel een fucking dik boek schrijven natuurlijk
Nee, is het niet. Het was gewoon Georges zelf die de tapes stuurde net als Robert DeNiro zichzelf gek maakt in Hide and Seek.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 01:58 schreef IQM het volgende:
[..]
Dat, mijn lieve wolvendagen, is nou kankergeniaal.Kaufmaniaans.
Dat is wel een geweldige openingszin zeg.quote:
Zolang het geen lawaai maakt?quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 02:03 schreef IQM het volgende:
FUCKING HELL!!!
D'r zit een fucking krekel in m'n kamer. Net zat 'ie tegen de muur, schuin achter m'n beeldscherm. Ik meppen, valt 'ie naar beneden, achter m'n bureau. Nu kan ik niet rustig verderslapen, voor ik 'm gevonden heb. DOOD!
Kennelijk vond zij van wel.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 02:04 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dat is wel een geweldige openingszin zeg.
God wat zou ik lachen als iemand dat tegen me zei.quote:
Ik zou eerst serieus kijken en dan... nog steeds serieus kijken.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 02:06 schreef Fascination het volgende:
[..]
God wat zou ik lachen als iemand dat tegen me zei.Nou ja meer huillachen.
quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 02:06 schreef Fascination het volgende:
[..]
God wat zou ik lachen als iemand dat tegen me zei.Nou ja meer huillachen.
Volgens mij ben jij echt een bitch in het echt.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 02:07 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik zou eerst serieus kijken en dan... nog steeds serieus kijken.
Jij mij ook.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 02:08 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
![]()
Jij lijkt me vrij hilarisch.
Ze doet mij denken aan mezelf.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 02:10 schreef Fascination het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij echt een bitch in het echt.![]()
Als ik dat van mezelf mag zeggen: Nee, dat valt echt heel erg mee, ik lach sinds een maand naar iedereen die ik zie op straat om mijn contact-angst te overwinnen; voorheen keek ik naar de grond.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 02:10 schreef Fascination het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij echt een bitch in het echt.![]()
[..]
Jij mij ook.
quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 02:12 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Als ik dat van mezelf mag zeggen: Nee, dat valt echt heel erg mee, ik lach sinds een maand naar iedereen die ik zie op straat om mijn contact-angst te overwinnen; voorheen keek ik naar de grond.
Ook naar groepjes Marokkanen?quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 02:12 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Als ik dat van mezelf mag zeggen: Nee, dat valt echt heel erg mee, ik lach sinds een maand naar iedereen die ik zie op straat om mijn contact-angst te overwinnen; voorheen keek ik naar de grond.
Volgens mij ben jij heel aardig in het echt.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 02:11 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ze doet mij denken aan mezelf.
Contact-angst, wat schattig.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 02:12 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Wat wil je daarmee zeggen?quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 02:13 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
En dan noem Fas zichzelf labiel.
Jawel.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 02:14 schreef Fascination het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij heel aardig in het echt.
Is niet schattig, is waardeloos. Maar het gaat al beter want m'n vakantieliefde sprak me aan omdat ik hem de hele tijd bleef aankijken als hij naar me keek.. en toen vroeg hij of ik wat wilde drinken en dat gesprek was zo awkward dat we een stukje zijn gaan lopen en over de brug naar het voetbalveld zijn gelopen en op mijn verzoek naar de sterren hebben liggen kijken omdat ik dan niets hoef te zeggen behalve "OMG VALLENDE STER!!!1!1!quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 02:14 schreef Fascination het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij heel aardig in het echt.
[..]
Contact-angst, wat schattig.
"Psst tjikkiej, siet er goet uit" hoef ik niet naar m'n kop te krijgen dank je feestelijk.quote:
Ja.quote:
Ik vond dat stiekem het beste deelquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 02:22 schreef iszinloos het volgende:
[..]
Ja.![]()
Ik over weeg zelfs harry potter 3 te gaan kijken.
Nee?quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 02:21 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
"Psst tjikkiej, siet er goet uit" hoef ik niet naar m'n kop te krijgen dank je feestelijk.
Is wel de beste Harry Potterquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 02:22 schreef iszinloos het volgende:
[..]
Ja.![]()
Ik over weeg zelfs harry potter 3 te gaan kijken.
Ja, dat was maandag toen ik iemand moest ophalen.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 02:23 schreef Siniti het volgende:
[..]
Nee?Wat raar.
[..]
Is wel de beste Harry Potter
Hahaha.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 02:20 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Is niet schattig, is waardeloos. Maar het gaat al beter want m'n vakantieliefde sprak me aan omdat ik hem de hele tijd bleef aankijken als hij naar me keek.. en toen vroeg hij of ik wat wilde drinken en dat gesprek was zo awkward dat we een stukje zijn gaan lopen en over de brug naar het voetbalveld zijn gelopen en op mijn verzoek naar de sterren hebben liggen kijken omdat ik dan niets hoef te zeggen behalve "OMG VALLENDE STER!!!1!1!"
maar hij is zooo liefffffff
Kut dus de beste is de enige die ik niet heb gezien.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 02:23 schreef Siniti het volgende:
[..]
Nee?Wat raar.
[..]
Is wel de beste Harry Potter
Deel 1 en 2 zijn ook best tof, deel 4 is te doen, deel 5 en 6 zijn een ramp. Zulke dikke boeken kan je gewoon niet in 2 uur proppen.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 02:24 schreef iszinloos het volgende:
[..]
Kut dus de beste is de enige die ik niet heb gezien.
GVD dat had iemand me wel mogen vertellen.
http://www.sadtrombone.comquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 02:26 schreef swarmahoer het volgende:
is er iemand die weet hoe ik dit mp3tje van de site moet rippen?
http://www.instantrimshot.com/
Ja omdat ik zo niet hoef te praten hey, dit is zoveel makkelijker dan face to face met iemand.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 02:24 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hahaha.Je komt hier juist over als een heel spraakzame dame. Ik ben overigens ook niet zo goed in contact leggen, ik durf meestal niet.
![]()
Heb je 'm nog gezien, of moest dat nog, weet 't niet meer.
quote:
Marianne Thieme staat over een uur bij je op de stoep of heb je geen stoep?quote:
Trek een shirt met een tekst in het Hebreeuws erop aan, gegarandeerd succes bij de Israelische chickies.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 02:24 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hahaha.Je komt hier juist over als een heel spraakzame dame. Ik ben overigens ook niet zo goed in contact leggen, ik durf meestal niet.
![]()
Heb je 'm nog gezien, of moest dat nog, weet 't niet meer.
shalomquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 02:29 schreef krioro het volgende:
[..]
Trek een shirt met een tekst in het Hebreeuws erop aan, gegarandeerd succes bij de Israelische chickies.
Ze mag best even langskomen.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 02:29 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Marianne Thieme staat over een uur bij je op de stoep of heb je geen stoep?
Ik heb de laatste twee boeken liggen en ik zie er nu al tegenop om zo'n pil als leesvoer te nemenquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 02:25 schreef Siniti het volgende:
[..]
Deel 1 en 2 zijn ook best tof, deel 4 is te doen, deel 5 en 6 zijn een ramp. Zulke dikke boeken kan je gewoon niet in 2 uur proppen.
Van die grote enge beesten spoel ik dus altijd weg door het toilet.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 02:29 schreef IQM het volgende:
En vannacht klimt 'ie uit de prullenbak en bijt 'ie m'n nek kapot.
I know what you mean.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 02:27 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja omdat ik zo niet hoef te praten hey, dit is zoveel makkelijker dan face to face met iemand.En nee, nog niet, moge die dag snel komen want ik word wanhopig en ik krijg dromen.
Dank je voor de tip.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 02:29 schreef krioro het volgende:
[..]
Trek een shirt met een tekst in het Hebreeuws erop aan, gegarandeerd succes bij de Israelische chickies.
Ik heb 'm onder een A4'tje gelegd en die helemaal dichtgepropt.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 02:31 schreef krioro het volgende:
[..]
Van die grote enge beesten spoel ik dus altijd weg door het toilet.
Krekels... kunnen vliegen.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 02:31 schreef IQM het volgende:
En wtf, wat doet een krekel in m'n slaapkamer?![]()
Retard. Is 'ie helemaal naar boven geklommen via de buitenkant...
Ik moet maar 's een betere hor plaatsen.
De laatste 2 boeken zijn wel weer leuk vind ik. Alleen is het moeilijk om 600 paginas te verfilmen in 2 uurquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 02:30 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik heb de laatste twee boeken liggen en ik zie er nu al tegenop om zo'n pil als leesvoer te nemen
Nee dat is handig, dan klimmen ze weer omhoog en bijten in je bil of iets anders hihihihiquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 02:31 schreef krioro het volgende:
[..]
Van die grote enge beesten spoel ik dus altijd weg door het toilet.
Daarom hebben ze het laatste deel ook in twee gedaan.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 02:32 schreef Siniti het volgende:
[..]
De laatste 2 boeken zijn wel weer leuk vind ik. Alleen is het moeilijk om 600 paginas te verfilmen in 2 uur_!
Mensen die de s laten staan als ze plaatjes linkenquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 02:33 schreef iszinloos het volgende:
Mooie camera trouwens.![]()
[ afbeelding ]
Gelukkig wel ja, die kan weer tof wordenquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 02:34 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Daarom hebben ze het laatste deel ook in twee gedaan.
Ik snapte al niet wat ik verkeerd deed.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 02:34 schreef Siniti het volgende:
[..]
Mensen die de s laten staan als ze plaatjes linken
[ afbeelding ]
Waarom zie ik het verschil niet tussen de 400D en de 450D? Ik zie het alleen bij de 300D die ik ook nog heb liggen maar die is nog op rolletje.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 02:33 schreef iszinloos het volgende:
[ afbeelding ]
Het was meer zoiets:quote:
Bij mijn toilet blijft alles wat je doorspoelt meestal wel in het riool.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 02:33 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nee dat is handig, dan klimmen ze weer omhoog en bijten in je bil of iets anders hihihihials je op de wc zit.
Om te beginnen: 450D heeft een groter schermpje.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 02:35 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Waarom zie ik het verschil niet tussen de 400D en de 450D? Ik zie het alleen bij de 300D die ik ook nog heb liggen maar die is nog op rolletje.
Vanwaar dequote:Op zaterdag 8 augustus 2009 02:33 schreef iszinloos het volgende:
[ afbeelding ]
Sense, it really makes none. Je zet het toch op de computer.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 02:38 schreef IQM het volgende:
[..]
Om te beginnen: 450D heeft een groter schermpje.
Als je zo gaat ouwehoeren, dan heeft het ook geen zin om er nog verder inhoudelijk op in te gaan.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 02:40 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Sense, it really makes none. Je zet het toch op de computer.
Je foto was wazig. Dus dan heb je er nog niks aan.quote:
Oh ja, de eerste was zonder flits. En bewogen.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 02:41 schreef iszinloos het volgende:
[..]
Je foto was wazig. Dus dan heb je er nog niks aan.![]()
Krekel hunter IQM :crikey!!
Het zou wat kunnen worden.
QFTquote:
Doe het toch, slaapt lekkerder als je alleen een laken hebtquote:
Nee, ik had nog niet besloten.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 02:47 schreef IQM het volgende:
[..]
GOH, WAT VERRASSEND NOU!!!!
Je wist zelf al lang wat je wilde doen.
Je wilde hoe dan ook 'ja' horen.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 02:49 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nee, ik had nog niet besloten.
Candy.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 02:48 schreef wolvendagen het volgende:
Once upon a time, there was Candy and Dan. Things were very hot that year. All the wax was melting in the trees. He would climb balconies, climb everywhere, do anything for her, oh Danny boy. Thousands of birds, the tiniest birds, adorned her hair. Everything was gold. One night the bed caught fire. He was handsome and a very good criminal. We lived on sunlight and chocolate bars. It was the afternoon of extravagant delight. Danny the daredevil. Candy went missing. The days last rays of sunshine cruise like sharks. I want to try it your way this time. You came into my life really fast and I liked it. We squelched in the mud of our joy. I was wet-thighed with surrender. Then there was a gap in things and the whole earth tilted. This is the business. This, is what we're after. With you inside me comes the hatch of death. And perhaps I'll simply never sleep again. The monster in the pool. We are a proper family now with cats and chickens and runner beans. Everywhere I looked. And sometimes I hate you. Friday -- I didn't mean that, mother of the blueness. Angel of the storm. Remember me in my opaqueness. You pointed at the sky, that one called Sirius or dog star, but on here on earth. Fly away sun. Ha ha fucking ha you are so funny Dan. A vase of flowers by the bed. My bare blue knees at dawn. These ruffled sheets and you are gone and I am going to. I broke your head on the back of the bed but the baby he died in the morning. I gave him a name. His name was Thomas. Poor little god. His heart pounds like a voodoo drum.
Dit komt uit een van mijn favoriete films.
Klopt.quote:
Obviously, heb je 'm al gezien?quote:
Ik ben hem in ieder geval aan het downloaden als alternatief op harry 3.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 02:52 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Klopt.
[..]
Obviously, heb je 'm al gezien?
Het is een mooie film en ik heb twee versies gezien.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 02:54 schreef iszinloos het volgende:
[..]
Ik ben hem in ieder geval aan het downloaden als alternatief op harry 3.
Ik ben dankzij zijn dood (quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 02:55 schreef Siniti het volgende:
Mensen die Heath Ledger opeens goed vinden toen ie doodging
Ik denk niet dat ik je hiervoor kan aanklagen, maar ik zal ernaar informeren.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 02:57 schreef IQM het volgende:
[..]
Ik ben dankzij zijn dood () wel meer oog gaan hebben voor zijn carrière en dus z'n films. En toen heb ik geconstateerd dat 'ie een goede acteur was. Sue me.
quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 02:55 schreef Siniti het volgende:
Trolling is a art.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 02:58 schreef iszinloos het volgende:
[..]
![]()
Als sinds broke back mountain hoor.
Toen had ik al zijn films al gezienquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 02:55 schreef Siniti het volgende:
quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 02:58 schreef Siniti het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ik je hiervoor kan aanklagen, maar ik zal ernaar informeren.
Moet ik nog een keer zien.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 02:58 schreef iszinloos het volgende:
[..]
![]()
Als sinds broke back mountain hoor.
Maar The Imaginarium of Doctor Parnassus en The Dark Knight waren nog niet uit toen hij doodging!quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 02:59 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Toen had ik al zijn films al gezien
Once upon a time, there was Candy and Dan. It was just the two of them. Everything was gold. He was handsome and a very good criminal. We lived on sunlight and chocolate bars. He would climb balconies, climb everywhere, do anything for her, oh Danny boy. You came into my life really fast and I liked it. But Danny you said, you promised. You pointed at the sky, that one called Sirius or dog star, but on here on earth. How much do I love this whiring in my ears. Since there is only one thing to love and it cannot be you. Danny the daredevil. Candy went missing.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 02:55 schreef IQM het volgende:
[..]
Zie eerdere PI. Niet supergeniaalfantastisch, maar wel mooi.
Doe maar niet het is een film met nauwelijks verhaal.quote:
Je snapt ook wel wat ik wilde zeggen. Bijdehante kut gedoe.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 03:00 schreef Siniti het volgende:
[..]
Maar The Imaginarium of Doctor Parnassus en The Dark Knight waren nog niet uit toen hij doodging!
Ik corrigeerde je slechts, het voelde als mijn plicht.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 03:01 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Je snapt ook wel wat ik wilde zeggen. Bijdehante kut gedoe.
Ik heb 'm al wel gedownload, en er een beetje doorheen gescrolld, maar het kon me toen niet bekoren, nee.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 03:00 schreef iszinloos het volgende:
[..]
Doe maar niet het is een film met nauwelijks verhaal.
Ze liggen in een tent en gaan opeens neuken dat is de film, oh en het zijn cowboys.
Ik moest huilen op het einde, mijn papa ook en mijn mama en mijn zuster... maar we waren het wel eens dat het een langdradige film isquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 03:02 schreef IQM het volgende:
[..]
Ik heb 'm al wel gedownload, en er een beetje doorheen gescrolld, maar het kon me toen niet bekoren, nee.Mja, wil het wel ooit een kans geven...
Hij is echt slecht.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 03:02 schreef IQM het volgende:
[..]
Ik heb 'm al wel gedownload, en er een beetje doorheen gescrolld, maar het kon me toen niet bekoren, nee.Mja, wil het wel ooit een kans geven...
Laat maar zitten.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 03:04 schreef iszinloos het volgende:
[..]
Hij is echt slecht.![]()
Mijn moeder nog noch ik konden hem uitkijken. De film word wordt in mijn ogen alleen gewaardeerd omdat ze toevallig homo zijn.
Dus je bent gewaarschuwd!
Hou eens op me te corrigeren. Is dat een neurotische tik ofzo?quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 03:05 schreef IQM het volgende:
[..]
Laat maar zitten.Ik kan slecht tegen films zonder verhaal.
Wat een kutfilm was datquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 03:13 schreef Maisnon het volgende:
Labyrinth, motherfucker
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
You remind me of the babe
ik ben twaalf en wat is ditquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 03:13 schreef Maisnon het volgende:
Labyrinth, motherfucker
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
David Bowie i love youuuuuuquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 03:13 schreef Maisnon het volgende:
Labyrinth, motherfucker
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Welke wat welkequote:Op zaterdag 8 augustus 2009 03:19 schreef iszinloos het volgende:
Jammer dat het SHE bash topic dicht is.![]()
Gelukkig heb ik de afbeelding opgeslagen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 03:21 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Welke wat welke
remlof die film is geweldig gij heiden!
Ik kan maar een reden bedenken dat je het niet leuk vind en die is zieligRemlof heeft hem al dicht gegooid.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En pics weg gehaald.
Waar is Grashopper Slayer Samson nu weer heen?Op dinsdag 11 augustus 2009 01:08 schreef iszinloos het volgende:
Mijn spelling en grammatica mag wel wat beter.
Hou eens op met zulke domme fouten te maken. Is dat een neurotische tik of zo?quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 03:11 schreef iszinloos het volgende:
[..]
Hou eens op me te corrigeren. Is dat een neurotische tik ofzo?
Erin gedrild op journalisten boot camp.
quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 03:21 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Welke wat welke
remlof die film is geweldig gij heiden!
Ik kan maar een reden bedenken dat je het niet leuk vind en die is zieligDat zal het zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vind Christiane F. - Wir Kinder vom Bahnhof Zoo de ultieme Bowie film.
Vleugje onwetendheid, met een flinke scheut slordigheid en haast.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 03:23 schreef IQM het volgende:
[..]
Hou eens op met zulke domme fouten te maken. Is dat een neurotische tik of zo?
Ik heb precies het omgekeerde. Vol kennis, netjes en nooit ongeduldig of haastig.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 03:25 schreef iszinloos het volgende:
[..]
Vleugje onwetendheid, met een flinke scheut slordigheid en haast.
quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 03:24 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat zal het zijn
Ik vind Christiane F. - Wir Kinder vom Bahnhof Zoo de ultieme Bowie film.
En zeer bescheiden.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 03:26 schreef IQM het volgende:
[..]
Ik heb precies het omgekeerde. Vol kennis, netjes en nooit ongeduldig of haastig.
Je naakte lichaam?quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 03:33 schreef wolvendagen het volgende:
Mijn lichaam schreeuwt om mijn bed maar mijn hoofd negeert het verlangen.
Herkenbaar. Geestelijk ben ik haast nooit moe. Lichamelijk pas na een lange tijd.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 03:33 schreef wolvendagen het volgende:
Mijn lichaam schreeuwt om mijn bed maar mijn hoofd negeert het verlangen.
quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 03:28 schreef IQM het volgende:
Wat we samen vroeger droomden
Weet de helft van ons niet meer
Not yet.quote:
Ver op de achtergrond hoor ik de mensen, mensen uit een slecht bekeken televisieserie, maar het doet me niets. Ik kijk naar mezelf in de spiegel die recht tegenover mij staat en ik haal mijn tong over mijn droge gehemelte. Het water is op.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 03:34 schreef IQM het volgende:
[..]
Herkenbaar. Geestelijk ben ik haast nooit moe. Lichamelijk pas na een lange tijd.
Ik wil nu ook water drinken. Veel water.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 03:37 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Not yet.
[..]
Ver op de achtergrond hoor ik de mensen, mensen uit een slecht bekeken televisieserie, maar het doet me niets. Ik kijk naar mezelf in de spiegel die recht tegenover mij staat en ik haal mijn tong over mijn droge gehemelte. Het water is op.
Die serie was gaaf.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 03:39 schreef Maisnon het volgende:
Waarschuwing: het gehalte overdreven poëzie is te hoog.
Start automatisch auto's lasers vliegmachines tegensequence
Geil he? Ik vind het nummer niet zo geweldig trouwensquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 03:39 schreef IQM het volgende:
[..]
Die Word-streepjes onder bepaalde woorden.
Er staat een glas van de Ikea naast mij te glimmen, te wachten tot ik haar vul met water uit één van de kranen in dit huis. Mijn gehele lichaam wil niets anders dan liggen, slapen, maar mijn mond is te droog en lijkt uiteen te vallen als ik niet snel opsta.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 03:38 schreef IQM het volgende:
[..]
Ik wil nu ook water drinken. Veel water.
Ook herkenbaar. Ik wil nog zoveel schrijven, maar heb nooit inspiratie.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 03:42 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Er staat een glas van de Ikea naast mij te glimmen, te wachten tot ik haar vul met water uit één van de kranen in dit huis. Mijn gehele lichaam wil niets anders dan liggen, slapen, maar mijn mond is te droog en lijkt uiteen te vallen als ik niet snel opsta.
Ik wil zo graag een boek schrijven wat de hele tijd zo gaat, maar ik heb geen inspiratie.
Trustee.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 03:42 schreef IQM het volgende:
Ik ga maar 's.
Drinken. En eten. En slapen.
ik drink in mijn bed
en ik slaap op mijn werk
Ik denk dat alleen IQM het boek gaat lezenquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 03:42 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Er staat een glas van de Ikea naast mij te glimmen, te wachten tot ik haar vul met water uit één van de kranen in dit huis. Mijn gehele lichaam wil niets anders dan liggen, slapen, maar mijn mond is te droog en lijkt uiteen te vallen als ik niet snel opsta.
Ik wil zo graag een boek schrijven wat de hele tijd zo gaat, maar ik heb geen inspiratie.
Volgens mij wil je gewoon neukenquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 03:42 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik kijk de film wel.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 03:42 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
En mijn vader, want die heeft stukken gelezen van me die eigenlijk privé waren.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 03:43 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ik denk dat alleen IQM het boek gaat lezen
Omgquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 03:46 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
En mijn vader, want die heeft stukken gelezen van me die eigenlijk privé waren.
Nee, dat was vannacht, dus niet deze nacht maar de nacht hiervoor en ik ben nu ook te moe om te neuken/geneukt te worden. Dat ik dit vertel.quote:
Niet uitermate, maar wel enigszins. Er stond niet iets ergs in maar het was wel persoonlijk. Hij complimenteerde me met mijn schrijfstijl.quote:
Te moe om geneukt te wodenquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 03:48 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nee, dat was vannacht, dus niet deze nacht maar de nacht hiervoor en ik ben nu ook te moe om te neuken/geneukt te worden. Dat ik dit vertel.
Ja godver hey, het is bijna 4 uur, ik ben echt té moe. Nu ook geestelijk. En graag gedaan.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 03:53 schreef remlof het volgende:
[..]
Te moe om geneukt te woden
Maar tof dat je het verteld
quote:
Die heb ik ook ergens, onder stof.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 03:53 schreef iszinloos het volgende:
Ik moet de verzamelde werken van edgar allen poe nog eerst uitlezen.
Slaap lekker wdquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 03:54 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja godver hey, het is bijna 4 uur, ik ben echt té moe. Nu ook geestelijk. En graag gedaan.
Hellaaaa yeaaaah. Dankjewel, jij ook alvastquote:
Daar heb ik er wel een boel van gelezenquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 03:53 schreef iszinloos het volgende:
Ik moet de verzamelde werken van edgar allen poe nog eerst uitlezen.
Ik had bij bol punt com . Een boek gekocht met alles er in.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 03:55 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Daar heb ik er wel een boel van gelezen
Ik kan me er maar een paar herinneren, over een ontsnapte aap, en wakker worden in een doodskist oid
Het scherm brandt als een soort baken in de leegte van mijn gedachten. Mijn vingers lijken als vanzelf te typen, maar in gedachten ben ik al in bed. Ben ik al aan het dromen. Eindelijk rust. In een moment van bewustheid realiseer ik me wat ik net getypt heb. Een knipperend lijntje, met daarvoor: "Welterusten, wd."quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 03:54 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja godver hey, het is bijna 4 uur, ik ben echt té moe. Nu ook geestelijk. En graag gedaan.
Het is gewoon elke scheet semi-intellectueel uitsmeren als het laatste restje pasta in een pot. Je wordt er heel lam van.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 03:59 schreef Siniti het volgende:
Ik kan niet zo vaag schrijven. Bij mij ziet het er altijd lomp uit als ik het probeer dus ik probeer het ook maar niet.
Als ik elke semi intellectuele scheet die in mij opkomt ga uitsmeren in een topic, krijg je een woordenbrij die je NIET wil lezen.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 04:02 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Het is gewoon elke scheet semi-intellectueel uitsmeren als het laatste restje pasta in een pot. Je wordt er heel lam van.
Ik heb zelfs een kloon waarmee ik dat heel graag deed
meneer stale.old.tale deed ook zijn best hoorquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 04:07 schreef Maisnon het volgende:
[Beter Topic] Dronrijp, 8 januari 1836
Krijg je van dit soort dingen. En ik heb als enige iets toegevoegd aan het topic
Maar 6 posts.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 04:07 schreef Maisnon het volgende:
[Beter Topic] Dronrijp, 8 januari 1836
Krijg je van dit soort dingen. En ik heb als enige iets toegevoegd aan het topic
Je kloon!quote:
Bauhaus.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 04:13 schreef Maisnon het volgende:
Die avatar/usericon en dingen in fotoboek zijn plaatjes van ehm, Martin Landau als Bela Lugosi en Bela Lugosi zelf, zo'n acteur van vroeger die Dracula speelde.
Ik had het liedje Bela Lugosi is Dead van Bauhaus gehoord en die vond ik wel vet
Marin Landau als Bela Lugosi komt uit Ed Wood: een geweldige film van Tim Burton over het leven van Ed Wood, de slechtse filmregisseur ooit
lolquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 04:19 schreef Siniti het volgende:
YEAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH 55 SECONDEN PATIENCE!
indd super nummer.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 04:36 schreef Siniti het volgende:
De lyrics van White Rabbit zijn echt briljant
One pill makes you larger
And one pill makes you small
And the ones that mother gives you
Don't do anything at all
Go ask Alice
When she's ten feet tall
Alice in Wonderland!quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 04:36 schreef Siniti het volgende:
De lyrics van White Rabbit zijn echt briljant
One pill makes you larger
And one pill makes you small
And the ones that mother gives you
Don't do anything at all
Go ask Alice
When she's ten feet tall
quote:
quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 11:23 schreef reuzelneus het volgende:
Ik wil ook een man, maar degenen die nog vrij rondllopen zijn of geweldig saai, of irritant, of niet te vertrouwen.
Of ben ik nou te kritisch?
Laatst nog uit eten geweest met iemand die wel leuk en aardig leek. Gaat-ie eerst de menukaart afkraken (goh,daar krijg ik nou echt trek van....), en dat terwijl hij mij het restaurant had laten kiezen (kies dan zelf het restaurant uit). Vervolgens wil-ie per sé over van alles discussiëren en tegelijk kan hij het niet hebben als ik een andere mening heb. (Wat is dat toch met Nederlanders dat je altijd een mening moet hebben?????) Hij praat ook heel hard, het hele restaurant kan meegenieten. Ik heb al drie keer mijn mening gegeven en uitgelegd, hij wil nog een keer weten waarom ik er zo over denk, ik zeg dat ik het liever over iets anders wil hebben. Dat kan hij echt niet begrijpen. Echt heerlijk, moeten debatteren op iets wat gewoon een gezellig en relaxed avondje had moeten worden.
Ook heel fijn dat iemand zo goed met me kan levelen.
Vervolgens gaat-ie op z'n nagels zitten bijten. Vervolgens wil hij van alles over mijn exen weten. Geh gek he dat ik het daar niet over wil hebben. Vervolgens gaat-ie van alles over zn moeilijke jeugd vertellen. Dan zegt-ie dat heel hard dat-ie "naar de plee" moet. (dank je, ik zit te eten).
Dan nog een keer onderstrepen dat het eten hem niet gesmaakt heeft. Dan vraagt-ie zich af waarom de borden niet opgehaald worden (ja jongen, als je je bestek niet dicht legt...). Dus ik leg uit dat je beter je bestek dicht kan leggen. Gelooft-ie niet, hij heeft nog nooit gehoord van die regel, dus dfie bestaat niet.
En me dan heel lang geil aan gaan zitten staren, zodat ik echt niet meer weet waar ik het zoeken moet....![]()
![]()
Nerderlandse mannen, ik ga echt emigreren.....
omdat ik daar altijd op zit, en ik hiermee tijd mee bespaar ipv lam te gaan googlen naar een andere site die dezelfde informatie biedquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 12:39 schreef IQM het volgende:
Waarom link jij altijd naar Rateyourmusic?
quote:
black comedyquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 12:55 schreef IQM het volgende:
Heeft iemand deze film wel 's gezien?Wolvendagen, maybe?
Vet bizar.
Charlie Kaufman.
Die is echt briljantquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 12:55 schreef IQM het volgende:
Heeft iemand deze film wel 's gezien?Wolvendagen, maybe?
Vet bizar.
Charlie Kaufman.
Nou kan ik nooit meer serieus naar die film kijken.quote:
quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 13:18 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Nou kan ik nooit meer serieus naar die film kijken.
quote:
Het einde was zo vaag, joh.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 13:26 schreef IQM het volgende:
[..]
Het einde was zo vaag, joh.
ik volg het nu al nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
fire, fire, your thieving spark stopped this fire.
Download/huur/koop 'm en ga 'm een keertje kijken.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 13:36 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
ik heb net al 5 uur tv zitten kijken
deja vu, volgensmij heb je deze eerder gepostquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 13:35 schreef IQM het volgende:
Vandaag in de categorie "WTF?""
[ afbeelding ]
Vorige deel.
Volgens mij niet. Zag 'm net in dit topic.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 13:37 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
deja vu, volgensmij heb je deze eerder gepost
all correct, ik heb hem al genoteerdquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 13:36 schreef IQM het volgende:
[..]
Download/huur/koop 'm en ga 'm een keertje kijken.
aha vandaar! (dat is een goed topic trouwensquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 13:39 schreef IQM het volgende:
[..]
Volgens mij niet. Zag 'm net in dit topic.
quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 13:26 schreef IQM het volgende:
[..]
Het einde was zo vaag, joh.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
1quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 13:45 schreef IQM het volgende:
Oké, je móét kiezen...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
dat is genoeg hoorquote:
alles is relatief, ik had een spannender antwoord verwachtquote:
Die plaatste ik hier van de week ook.quote:
Als alles relatief is, waarom doe je dan zo'n absolute uitspraak als 'alles is relatief'?quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 14:18 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
alles is relatief, ik had een spannender antwoord verwacht
zodat ik het nu kan terugnemen, ik vind dat jij nu gelijk hebtquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 14:22 schreef IQM het volgende:
[..]
Als alles relatief is, waarom doe je dan zo'n absolute uitspraak als 'alles is relatief'?
pokemon op de computer > gameboy, dan kan je het bij wijze van spreke in zes uurtjes uitspelen omdat je het spel sneller kan zettenquote:
In het eerste dorp praten tegen die kerel die je een lang verhaal wil vertellen over hoe je Pokémons kan vangen. Alles aanhoren en daarna vliegen naar dat eiland onderaan de kaart. Daar moet je rechts, net over het randje aarde, heen en weer zwemmen, totdat je Missingno. tegenkomt. Als je die verslaat, wordt het item dat je op de zesde plek hebt staan, met 50? vermenigvuldigd.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 14:25 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
pokemon op de computer > gameboy, dan kan je het bij wijze van spreke in zes uurtjes uitspelen omdat je het spel sneller kan zetten![]()
hoe ging die cheat ook alweer?
ohja!quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 14:27 schreef IQM het volgende:
[..]
In het eerste dorp praten tegen die kerel die je een lang verhaal wil vertellen over hoe je Pokémons kan vangen. Alles aanhoren en daarna vliegen naar dat eiland onderaan de kaart. Daar moet je rechts, net over het randje aarde, heen en weer zwemmen, totdat je Missingno. tegenkomt. Als je die verslaat, wordt het item dat je op de zesde plek hebt staan, met 50? vermenigvuldigd.
Zoiets was het.
quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 14:29 schreef Maisnon het volgende:Ergens tussen mijn uitleg en die van IQM in
Tsja, mijn geheugen zit vol met rare dingen...quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 14:29 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
ohja!![]()
dat je dat nog weet trouwens
Waar precies op PlanetClimax.com moet ik kijken?quote:
Bij de eerste column rechts af.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 16:18 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Waar precies op PlanetClimax.com moet ik kijken?
Huh?quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 16:17 schreef LudoSanders het volgende:
Lekker met lettertjes aan het spelen, IQM?
Ik keek zojuist ff en zag dat staan idd.quote:
Het bleef er verdomd lang staan.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 16:25 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik keek zojuist ff en zag dat staan idd.
Toen ik er homo van wilde maken ging iedereen ineens aan die letters trekken.quote:
En het is geeneens zondag.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 17:26 schreef IQM het volgende:
http://armorgames.com/play/4309/this-is-the-only-level
Uitgespeeld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |