Dat is wel een geweldige openingszin zeg.quote:
Zolang het geen lawaai maakt?quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 02:03 schreef IQM het volgende:
FUCKING HELL!!!
D'r zit een fucking krekel in m'n kamer. Net zat 'ie tegen de muur, schuin achter m'n beeldscherm. Ik meppen, valt 'ie naar beneden, achter m'n bureau. Nu kan ik niet rustig verderslapen, voor ik 'm gevonden heb. DOOD!
Kennelijk vond zij van wel.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 02:04 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dat is wel een geweldige openingszin zeg.
God wat zou ik lachen als iemand dat tegen me zei.quote:
Ik zou eerst serieus kijken en dan... nog steeds serieus kijken.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 02:06 schreef Fascination het volgende:
[..]
God wat zou ik lachen als iemand dat tegen me zei.Nou ja meer huillachen.
quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 02:06 schreef Fascination het volgende:
[..]
God wat zou ik lachen als iemand dat tegen me zei.Nou ja meer huillachen.
Volgens mij ben jij echt een bitch in het echt.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 02:07 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik zou eerst serieus kijken en dan... nog steeds serieus kijken.
Jij mij ook.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 02:08 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
![]()
Jij lijkt me vrij hilarisch.
Ze doet mij denken aan mezelf.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 02:10 schreef Fascination het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij echt een bitch in het echt.![]()
Als ik dat van mezelf mag zeggen: Nee, dat valt echt heel erg mee, ik lach sinds een maand naar iedereen die ik zie op straat om mijn contact-angst te overwinnen; voorheen keek ik naar de grond.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 02:10 schreef Fascination het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij echt een bitch in het echt.![]()
[..]
Jij mij ook.
quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 02:12 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Als ik dat van mezelf mag zeggen: Nee, dat valt echt heel erg mee, ik lach sinds een maand naar iedereen die ik zie op straat om mijn contact-angst te overwinnen; voorheen keek ik naar de grond.
Ook naar groepjes Marokkanen?quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 02:12 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Als ik dat van mezelf mag zeggen: Nee, dat valt echt heel erg mee, ik lach sinds een maand naar iedereen die ik zie op straat om mijn contact-angst te overwinnen; voorheen keek ik naar de grond.
Volgens mij ben jij heel aardig in het echt.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 02:11 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ze doet mij denken aan mezelf.
Contact-angst, wat schattig.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 02:12 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Wat wil je daarmee zeggen?quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 02:13 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
En dan noem Fas zichzelf labiel.
Jawel.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 02:14 schreef Fascination het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij heel aardig in het echt.
Is niet schattig, is waardeloos. Maar het gaat al beter want m'n vakantieliefde sprak me aan omdat ik hem de hele tijd bleef aankijken als hij naar me keek.. en toen vroeg hij of ik wat wilde drinken en dat gesprek was zo awkward dat we een stukje zijn gaan lopen en over de brug naar het voetbalveld zijn gelopen en op mijn verzoek naar de sterren hebben liggen kijken omdat ik dan niets hoef te zeggen behalve "OMG VALLENDE STER!!!1!1!quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 02:14 schreef Fascination het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij heel aardig in het echt.
[..]
Contact-angst, wat schattig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |