Ik heb altijd zo'n soort boek willen schrijven.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 01:50 schreef wolvendagen het volgende:
Caché is een kutfilm. Ik weet niet wie het gedaan heeft.
Dat is zo kankerwaardeloos, ik vraag me nu de hele tijd af waarom Majid z'n zoon stond te praten met Pierrot en wat de fuck die Pierre z'n rol was. Kutfilm. Ik ga Michael Haneke aanklagen voor het verzieken van mijn vrijdagavond. 2 uur op de bank naar een film zitten kijken waarvan je wilt weten wie de tapes stuurde, nee blijf maar zitten je wilt niets missen, maar even dat je het weet; we laten je de dader nooit zien.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 01:51 schreef IQM het volgende:
[..]
Ik heb altijd zo'n soort boek willen schrijven.Vet spannende detective en op de laatste bladzijde als alle puzzelstukjes in elkaar lijken te vallen, krijgt de detective een hartaanval ofzo.
Alle lezers, die zoveel uur aan m'n boek hebben besteed en er vaak ook nog 's voor hebben betaald, vet gepwned.
Nee, want dan kan ik de eerste pagina niet zien.quote:
Maar dan wel een fucking dik boek schrijven natuurlijkquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 01:51 schreef IQM het volgende:
[..]
Ik heb altijd zo'n soort boek willen schrijven.Vet spannende detective en op de laatste bladzijde als alle puzzelstukjes in elkaar lijken te vallen, krijgt de detective een hartaanval ofzo.
Alle lezers, die zoveel uur aan m'n boek hebben besteed en er vaak ook nog 's voor hebben betaald, vet gepwned.
U bent een faal.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 01:54 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nee, want dan kan ik de eerste pagina niet zien.
Ik dacht aan Leanne.quote:
Dat, mijn lieve wolvendagen, is nou kankergeniaal.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 01:54 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Dat is zo kankerwaardeloos, ik vraag me nu de hele tijd af waarom Majid z'n zoon stond te praten met Pierrot en wat de fuck die Pierre z'n rol was. Kutfilm. Ik ga Michael Haneke aanklagen voor het verzieken van mijn vrijdagavond. 2 uur op de bank naar een film zitten kijken waarvan je wilt weten wie de tapes stuurde, nee blijf maar zitten je wilt niets missen, maar even dat je het weet; we laten je de dader nooit zien.
Mijn Nederlands leraar heette Kaufmanquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 01:58 schreef IQM het volgende:
[..]
Dat, mijn lieve wolvendagen, is nou kankergeniaal.Kaufmaniaans.
Dat is dan ook de réden waarom ik het geniale idee nooit heb uitgewerkt.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 01:55 schreef Siniti het volgende:
[..]
Maar dan wel een fucking dik boek schrijven natuurlijk
Nee, is het niet. Het was gewoon Georges zelf die de tapes stuurde net als Robert DeNiro zichzelf gek maakt in Hide and Seek.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 01:58 schreef IQM het volgende:
[..]
Dat, mijn lieve wolvendagen, is nou kankergeniaal.Kaufmaniaans.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |