'meneer dit sausje is 11 graden en mag maximaal 7 graden zijn'
wat een zielig gezeur
en natuurlijk krijgt elke ondernemer een onvoldoende
ja vind je het gek als je zo loopt te mierenneuken
quote:als je maar lang genoeg filmt vind je altijd wel wat natuurlijk
Op donderdag 18 april 2002 21:59 schreef calvobbes het volgende:
Hmmm kat in de keuken, onbeschermd & ongekoeld vlees, open prullebak / naast het eten... 't is maar wat je gezeur noemt...
quote:je hebt gelijk
Op donderdag 18 april 2002 22:03 schreef Ez3 het volgende:
Wisp, zeur toch niet zo...Mijn mening: De Smaakpolitie is een goed programma
En btw; als ik moet kiezen tussen een bak Kipnuggets of een stukje Nouveau Cuisine; dan weet ik het wel hoor
quote:wat? de kipnuggets?? :p
Op donderdag 18 april 2002 22:07 schreef Reintje het volgende:
En btw; als ik moet kiezen tussen een bak Kipnuggets of een stukje Nouveau Cuisine; dan weet ik het wel hoor
quote:Met zoetzure saus!!!
Op donderdag 18 april 2002 22:12 schreef officer het volgende:[..]
wat? de kipnuggets?? :p
'Wat goed, U heeft de horeca code!'
'Ik moet er nog in beginnen'
What the fuck? Zijn er geen diploma's nodig om een eigen toko te openen of zo??
quote:je krijgt wel een verkeerd beeld denk ik, ze hebben een heleboel van die lui lopen filmen en alleen bij die shoarma boeren waar het niet in orde was hebben ze uitgezonden
Op donderdag 18 april 2002 22:17 schreef Pommeloer het volgende:
Ik ga dus echt never nooit meer shoarma eten, die gasten hebben geen enkel idee wat hygiene inhoudt!'Wat goed, U heeft de horeca code!'
'Ik moet er nog in beginnen'
What the fuck? Zijn er geen diploma's nodig om een eigen toko te openen of zo??
quote:En waar baseer je dat op? Ik kijk vaker naar dat programma, en ze laten echt niet alleen de slechten zien hoor!
Op donderdag 18 april 2002 22:19 schreef Wisp het volgende:[..]
je krijgt wel een verkeerd beeld denk ik, ze hebben een heleboel van die lui lopen filmen en alleen bij die shoarma boeren waar het niet in orde was hebben ze uitgezonden
Dat ze nu geen goede konden vinden geeft misschien de indruk dat ze express een slecht beeld van de shoarmatent proberen te creeren, maar dat is dus heus niet zo!
Of heb jij inside info die anders bewijst??
quote:nee, algemene ervaring met dit soort programma's
Op donderdag 18 april 2002 22:33 schreef Pommeloer het volgende:[..]
En waar baseer je dat op? Ik kijk vaker naar dat programma, en ze laten echt niet alleen de slechten zien hoor!
Dat ze nu geen goede konden vinden geeft misschien de indruk dat ze express een slecht beeld van de shoarmatent proberen te creeren, maar dat is dus heus niet zo!
Of heb jij inside info die anders bewijst??
als ze allemaal zaken laten zien waar alles gewoon volgens de regels gaat is het natuurlijk geen sensatie, dat trekt geen kijkcijfers
quote:Kijkcijfers trekt dit programma volgens mij toch al vrij weinig...
Op donderdag 18 april 2002 22:35 schreef Wisp het volgende:[..]
dat trekt geen kijkcijfers
quote:dat ook, maar anders al helemaal niet
Op donderdag 18 april 2002 22:37 schreef CherrymoonTraxx het volgende:[..]
Kijkcijfers trekt dit programma volgens mij toch al vrij weinig...
quote:Algemene ervaring? Dus toch inside info, want dan heb je dus ergens vandaan dat al die programma's waar je slechte dingen ziet alleen de slechte dingen laat zien en de goede weg-edit.
Op donderdag 18 april 2002 22:35 schreef Wisp het volgende:[..]
nee, algemene ervaring met dit soort programma's
als ze allemaal zaken laten zien waar alles gewoon volgens de regels gaat is het natuurlijk geen sensatie, dat trekt geen kijkcijfers
Dus: wat is je bron?
quote:Mierenneukt? Een kat in de keuken? Melk overtijd? Saus van 20 graden? Uitbaters die geen idee hebben van hygiene?
Op donderdag 18 april 2002 22:34 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Dit programma laat alleen de slechte zaken zien en mierenneukt nogal. Niks nieuws onder de zon, want iedereen wist allang dat de shoarmazaken het niet zo nauw nemen met alle regeltjes.
Dat hoofd van die presentator is ook niet helemaal waterpas trouwens...
Als dat mierenneuken is, wil ik niet weten hoe jouw eigen keuken eruit ziet..
quote:Die keuken was dan zo ranzig dat het toevallig die ene uitzondering is, die andere keukens vielen nog reuze mee!
Op donderdag 18 april 2002 22:47 schreef Pommeloer het volgende:[..]
Mierenneukt? Een kat in de keuken? Melk overtijd? Saus van 20 graden? Uitbaters die geen idee hebben van hygiene?
Als dat mierenneuken is, wil ik niet weten hoe jouw eigen keuken eruit ziet..
quote:duidelijk student he
Op donderdag 18 april 2002 22:49 schreef CherrymoonTraxx het volgende:[..]
Die keuken was dan zo ranzig dat het toevallig die ene uitzondering is, die andere keukens vielen nog reuze mee!
quote:Ik wil inderdaad dus niet weten hoe jouw keuken eruit ziet.
Op donderdag 18 april 2002 22:49 schreef CherrymoonTraxx het volgende:[..]
Die keuken was dan zo ranzig dat het toevallig die ene uitzondering is, die andere keukens vielen nog reuze mee!
Sauzen die misschien wel dagen lang op kamertemperatuur bewaard worden.
Rot fruit, uitgedroogde plakken kaas en ham.
Onafgedekt vlees in de koelkast. Afval tussen de levensmiddelen, enz.
Dat sommige mensen dit ook nog redelijk normaal vinden begrijp ik ook niet, want van je duurbetaalde broodje shoarma verwacht je toch wel wat meer.
Geen shoarmaboer meer voor mij voorlopig...
quote:Vrij netjes hoor, geen katten iig, en ook geen andere onhygienische rommel in de keuken!
Op donderdag 18 april 2002 22:58 schreef Pommeloer het volgende:[..]
Ik wil inderdaad dus niet weten hoe jouw keuken eruit ziet.
Als het goed is laten ze dat gewoon zien. De man vraagt gewoon wat algemene dingen en laat wat beelden van achter de schermen zien. Over La Place waren ze heel positief op wat lijsten met versheid na (kan bij vis / kip toch wat minder zijn). BP bal uit jus was ook top, maar sommige dingen zijn gewoon niet te eten. Dat wordt dan ook aangegeven met wat punten hoe jij het als consument kan zien.
De lokale broodje warmvleesboer zal idd niet echt keurig werken, maar dit was toch erger dan ik had verwacht. Echter bij mijn favo ben ik nog nooit ziek geworden, dus blijft er lekker eten.
quote:Het is altijd maar afwachten hoe neutraal dit programma is. Ik wil niks suggereren ofzo, maar SBS blijft een commerciële omroep die alleen denkt aan geld verdienen. Wie zegt dat ze niet gesponsord worden door La Place of BP. Ze krijgen gewoon een leuk bedragje, SBS zegt we komen die en die dag langs met die scheve kok en die ex-goudkustactrice en dan zorgt BP wel dat alles piekfijn in orde is...
. Over La Place waren ze heel positief op wat lijsten met versheid na (kan bij vis / kip toch wat minder zijn). BP bal uit jus was ook top, maar sommige dingen zijn gewoon niet te eten. Dat wordt dan ook aangegeven met wat punten hoe jij het als consument kan zien.
quote:Yep dat dacht ik ook. Je moet altijd kritisch vragen stellen bij dit soort programma's. Bij consumenten programma's zoals Kassa of Radar heb ik minder moeite mee simpelweg dat er duidelijk de vuile zaakjes aan de kijker worden uitgelegd en tevens de tegenpartij de kans geeft om hun zegje te doen.
Op donderdag 18 april 2002 23:15 schreef CherrymoonTraxx het volgende:[..]
Het is altijd maar afwachten hoe neutraal dit programma is. Ik wil niks suggereren ofzo, maar SBS blijft een commerciële omroep die alleen denkt aan geld verdienen. Wie zegt dat ze niet gesponsord worden door La Place of BP. Ze krijgen gewoon een leuk bedragje, SBS zegt we komen die en die dag langs met die scheve kok en die ex-goudkustactrice en dan zorgt BP wel dat alles piekfijn in orde is...
quote:BP was echt niet top. Bal uit jus was lekker, die uit de automaat was onwijs oud en goor, niemand wist hoe lang hij er lag etc.
Op donderdag 18 april 2002 23:15 schreef CherrymoonTraxx het volgende:[..]
Het is altijd maar afwachten hoe neutraal dit programma is. Ik wil niks suggereren ofzo, maar SBS blijft een commerciële omroep die alleen denkt aan geld verdienen. Wie zegt dat ze niet gesponsord worden door La Place of BP. Ze krijgen gewoon een leuk bedragje, SBS zegt we komen die en die dag langs met die scheve kok en die ex-goudkustactrice en dan zorgt BP wel dat alles piekfijn in orde is...
Overal hebben ze wat te zeiken en ook niet overal mogen ze filmen.
ik heb niet het idee dat ze met opzet mensen afzeiken of anders behandelen.
Gatverdegatverdegatver!
Je durft bijna niet meer te gaan uit eten *rilt*
Ik zit het nu op SBS6 te kijken, en wat een GOORheid in die toko's zeg
quote:die ene gladde eigenaar van een shoarmatent, wat een kwal
Op woensdag 27 november 2002 21:42 schreef Sjaakman het volgende:
*oud topic omhoog kickt*Gatverdegatverdegatver!
Je durft bijna niet meer te gaan uit eten *rilt*Ik zit het nu op SBS6 te kijken, en wat een GOORheid in die toko's zeg
Ik heb op een blauwe maandag eens een keertje bij de chinees en daar gebeurd precies hetzelfde in de keuken.
De groenteversierinkjes word zonder pardon ontdaan van de saus en hergebruikt
quote:Precies wat is er nou mis met een paar meer Bacterien in je lijf
Op donderdag 18 april 2002 21:58 schreef Wisp het volgende:
Wat een kansloos programma, gaan ze langs bij ondernemers om die vervolgens helemaal af te zeiken'meneer dit sausje is 11 graden en mag maximaal 7 graden zijn'
wat een zielig gezeur
en natuurlijk krijgt elke ondernemer een onvoldoendeja vind je het gek als je zo loopt te mierenneuken
quote:Ik heb daar nog nooit echt een "Hete" McChicken gehad
Op woensdag 15 januari 2003 23:25 schreef BAZZA het volgende:
Zou het bij de McDonalds nou beter geregelt zijn?
[Dit bericht is gewijzigd door Funzzy op 15-01-2003 23:33]
quote:Wat was daar dan loos??
Op woensdag 15 januari 2003 23:25 schreef BAZZA het volgende:
Zou het bij de McDonalds nou beter geregelt zijn?
Aflevering waar poepbacteriën werden aangetroffen in het ijs weet ik nog wel.
quote:Geen idee, maar vroeg me af waar ik nou voortaan een beetje goed kan eten behalve thuis
Op woensdag 15 januari 2003 23:30 schreef schatje het volgende:
Wat was daar dan loos??Aflevering waar poepbacteriën werden aangetroffen in het ijs weet ik nog wel.
sinds dit programma eet ik nog amper buiten de deur, vooral de Kebab zaken ben ik aan het vermijden
quote:Hier nog 1. Ik heb na de programma's 1x kokhalzend boven een bord chinese prak gehangen en daarna nooit meer chinees gegeten, maar ook geen shoarma of wat ook.
Op donderdag 16 januari 2003 00:43 schreef BAZZA het volgende:[..]
sinds dit programma eet ik nog amper buiten de deur, vooral de Kebab zaken ben ik aan het vermijden
quote:En de ballen gehakt bij de tankstations, dat was ook schrikken.
Op donderdag 16 januari 2003 00:57 schreef moussy het volgende:[..]
Hier nog 1. Ik heb na de programma's 1x kokhalzend boven een bord chinese prak gehangen en daarna nooit meer chinees gegeten, maar ook geen shoarma of wat ook.
quote:Wat dacht je van het schaaltje pinda's op tafel bij een verjaardag
Op donderdag 16 januari 2003 01:08 schreef schatje het volgende:[..]
En de ballen gehakt bij de tankstations, dat was ook schrikken.
[Dit bericht is gewijzigd door krasje op 26-03-2003 21:57]
quote:beetje foute kroeg idd
Op woensdag 26 maart 2003 21:58 schreef flippie_flink het volgende:
ik zie alleen maar van die wannabe kakkers en hokey meisjes en jongens, geen rasechte breezerchicks
quote:zeker in het Gooi opgenomen dan...
Op woensdag 26 maart 2003 21:59 schreef krasje het volgende:[..]
beetje foute kroeg idd
Hij is helemaal geschokt over de hygiene en vraagt aan de studenten of ze het niet slecht voor de gezondheid vinden... zucht
quote:bron
Uitbater George Bekhit (46) van het Leidse shoarmarestaurant Jerusalem is zwaar gedupeerd door de met herhalingen volgepropte zomerprogrammering van SBS 6.
De van oorsprong Egyptenaar 'schitterde' afgelopen donderdag in het programma De Smaakpolitie, dat hygiënische misstanden in de horeca aan de kaak stelt. De exploitant kreeg er voor het oog van de camera flink van langs. Zijn zaak aan de Nieuwe Rijn oogde vies, de koelingen deugden niet en de vloeren waren smerig.
Bekhit is woedend: Dit programma is al in maart uitgezonden. Ik was zo geschrokken van de kritiek dat ik de hele tent rigoureus heb opgeknapt. Zo liggen er nieuwe vloeren en werk ik met nieuwe apparatuur. Alles is spic en span. En dan word ik nu te kijk gezet op oude beelden.Een woordvoerster van het televisiestation meldt in een eerste reactie dat Bekhit 'groot gelijk heeft'. De bedoeling van Smaakpolitie is dat de hygiëne na ons bezoek verbetert. Het is zuur als de eigenaar nogmaals negatieve publiciteit krijgt terwijl de boel is opgeknapt. De programmaleiding beziet of ze bij herhalingen voortaan kan vermelden dat de oude beelden inmiddels achterhaald kunnen zijn. Want deze shoarmaverkoper zal niet de enige zijn die dit is overkomen.
Intussen zit uitbater Bekhit met de gebakken peren. In zijn kraakheldere restaurant, dat vorig jaar nog tweede werd bij een landelijke test van broodjes shoarma, zakte de klandizie na de herhaling van vorige week volledig in. Vrijdag is normaal gesproken een topdag, nu draaide ik slechts 200 euro omzet.
Dat is wel lullig natuurlijk, moeten ze idd maar bij herhaling vermelden dat de situatie inmiddels verbeterd is.
quote:Of lekker helemaal niet herhalen !!!!
Op woensdag 27 augustus 2003 19:01 schreef schatje het volgende:
Shoarmatent dupe van herhaling SBS:
[..]Dat is wel lullig natuurlijk, moeten ze idd maar bij herhaling vermelden dat de situatie inmiddels verbeterd is.
Helemaal gelijk in, daarmee zal je dat zeker aan kunnen pakken en tot die tijd maar niet bij restaurants in de keukens kijken en gewoon alles doorslikken...quote:Op zondag 6 maart 2005 21:52 schreef Duiveltja het volgende:
die mogen imo wel gelijk een boete krijgen.
Alof je thuis geen katten in je keuken laat en de prullebak niet open laat staan als je druk bezig bent met het schoonmaken van de groenten?quote:Op donderdag 18 april 2002 21:59 schreef calvobbes het volgende:
kat in de keuken, open prullenbak...
Het heeft even geduurd maar bedankt voor je reactiequote:Op woensdag 12 oktober 2005 14:45 schreef Sessy het volgende:
[..]
Alof je thuis geen katten in je keuken laat en de prullebak niet open laat staan als je druk bezig bent met het schoonmaken van de groenten?
en die vrouw heel boos 'ja, die is ook 3 jaar geleden voor het laatst gebruiktquote:Op zondag 2 april 2006 21:46 schreef ilona-scuderia het volgende:
Een kansarm (slagroom) spuitmondje dat al 3 jaar geleden overleden is...
quote:Op zondag 2 april 2006 21:32 schreef tong80 het volgende:
Ik ga weer eens kijken na een paar afleveringen gemist te hebben. Moet altijd lachen om de studenten met hun schaaltje macaroni van 2 weken meer dan 2 maanden oud.
Jij moet wel een record hebben in het omhoogschoppen van een oude, maar steeds hetzelfde topic.quote:
Ja iddquote:Op zondag 2 april 2006 22:34 schreef mjb44 het volgende:
Gadver, wat een smerig huis was dat die sinaasappelpers was nog wel het ergst.
Die meid in dat Griekse restaurant was wel leuk.
Wisp, Wees blij dat ze daar op letten.quote:Op donderdag 18 april 2002 21:58 schreef Wisp het volgende:
Wisp, Wees blij dat ze daar op letten.quote:Op donderdag 18 april 2002 21:58 schreef Wisp het volgende:
iddquote:Op maandag 10 april 2006 01:05 schreef Baleog het volgende:
hehe ik zie dit topic nu pas, ik was een paar maanden geleden dus op tv bij de smaakpolitie..
een "vriend" had ons opgegeven omdat ie zogenaamd bezorgd was.. 1 van mn huisgenoten was zo stom om open te doen en die rob kneus binnen te laten, trust me, in real life is ie nog erger, z'n domste grapjes zijn er uitgeknipt.. evenals de sarcastische opmerkingen die we terugmaakten.. das wel jammer..
wij waren iig degene zonder keukenvloer en met het roodgekleurde frituurvet, ergens in januari was het geloof ik..
Smeerlap!quote:Op maandag 10 april 2006 01:05 schreef Baleog het volgende:
hehe ik zie dit topic nu pas, ik was een paar maanden geleden dus op tv bij de smaakpolitie..
een "vriend" had ons opgegeven omdat ie zogenaamd bezorgd was.. 1 van mn huisgenoten was zo stom om open te doen en die rob kneus binnen te laten, trust me, in real life is ie nog erger, z'n domste grapjes zijn er uitgeknipt.. evenals de sarcastische opmerkingen die we terugmaakten.. das wel jammer..
wij waren iig degene zonder keukenvloer en met het roodgekleurde frituurvet, ergens in januari was het geloof ik..
Als het lekker is en je er niet ziek van wordt moet je maar niet verder denken.quote:Op maandag 10 april 2006 10:09 schreef Giem het volgende:
jaja dat zal wel..
Na sommige dingen hier te hebben gezien ga je je wel afvragen of je wel buiten de deur wil eten. Ik eet ook erg veel bij een chinees hier in buurt. Eten is altijd heel erg lekker en erg goed, maarik vraag me wel eens af hoe het er aan toe gaat in de keuken?
Dat is wel zo.quote:Op maandag 10 april 2006 10:10 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Als het lekker is en je er niet ziek van wordt moet je maar niet verder denken.
Bij mij is hij elke dag welkom hoor en als particulieren stickers konden krijgen dan kreeg ik er ook éénquote:Op maandag 10 april 2006 09:27 schreef freecell het volgende:Zolang ze uit mijn huis blijven
Volgens mij niets over datum en dergelijke, maar ik loop al weken niet meer met blote voeten of sokken over mijn keukenvloer en dat heeft een reden
Beetje student zijn mag bestvoor de rest ben ik best netjes
los van het feit of het nou schoon is of niet in je huis, je wilt die kneus toch niet over de vloer hebben?quote:Op maandag 10 april 2006 10:59 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Bij mij is hij elke dag welkom hoor en als particulieren stickers konden krijgen dan kreeg ik er ook één
ik ben serieus, of je het gelooft of niet en ik begrijp het als mensen die me kennen me eigenlijk niet geloven![]()
Mag ik een keer komen inspecteren? Ik ben ook bijna keurmeester!quote:Op maandag 10 april 2006 10:59 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Bij mij is hij elke dag welkom hoor en als particulieren stickers konden krijgen dan kreeg ik er ook één
ik ben serieus, of je het gelooft of niet en ik begrijp het als mensen die me kennen me eigenlijk niet geloven![]()
Ja hoorquote:Op maandag 10 april 2006 13:24 schreef veldmuis het volgende:
Mag ik een keer komen inspecteren? Ik ben ook bijna keurmeester!
ja, ik heb ook medelijden met hem...maar ik wil hem liever iets aan doenquote:Op maandag 10 april 2006 13:54 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja hoor
Maar ik vind hem dus geen kneus of zo, ik vind hem wel aandoenlijk schattig.![]()
Maar niet ongezondquote:Op maandag 10 april 2006 14:33 schreef Morpheus2002 het volgende:
Kan die ook eens niet wat badkamers controleren....douches met kalkaanslag tussen de tegels e.d. is zo ranzig
quote:Op maandag 10 april 2006 14:36 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Maar niet ongezondEn wat moet je bij anderen in de badkamer
Nee hoor. er komt vanavond iets anders op: Nationaal verkeersexamen. Zal wel zijn omdat het pasen is?quote:Op zondag 16 april 2006 20:05 schreef ilona-scuderia het volgende:
Ik blijf die Rob Geus een grappig kereltje vinden, die Rotterdamse humor is gewoon heerlijk
Vanavond om 21:30 weer op SBS...
Ja, ik zag het net in de gidsquote:Op zondag 16 april 2006 20:06 schreef mjb44 het volgende:
[..]
Nee hoor. er komt vanavond iets anders op: Nationaal verkeersexamen. Zal wel zijn omdat het pasen is?
idd. verder is er ook niet veel op. de films die er op komen heb ik al een paar keer gezien. Ik ga maar een beetje fokken en een beetje volgen wat er op tv gebeurd. Vind het jammer dat de smaakpolitie er niet op is. hoewel ik rob een vreselijke arrogante lul vind. Programma is wel leuk.quote:Op zondag 16 april 2006 20:10 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Ja, ik zag het net in de gids
Maar ja, dan maar ff onze verkeerskennis bijspijkeren...
Best interessant hoe de meningen over Rob zijn, ik vind het nl. een hele toffe peer maar misschien is ie in het echte leven wel een irritant mannetjequote:Op zondag 16 april 2006 20:13 schreef mjb44 het volgende:
[..]
hoewel ik rob een vreselijke arrogante lul vind. Programma is wel leuk.
ik ken hem irl niet. vind hem alleen op tv al een arrogante lul, hoef hem irl niet eens te zien/ontmoeten. maar mischien komt dat omdat ik een groninger ben? en snap ik zijn humor niet?quote:Op zondag 16 april 2006 20:31 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Best interessant hoe de meningen over Rob zijn, ik vind het nl. een hele toffe peer maar misschien is ie in het echte leven wel een irritant mannetje
Maar op tv is het gewoon een grappig kereltje met Rotterdamse humor...
Die heeft een dikke vette laag make-up op zegquote:Op maandag 10 april 2006 13:23 schreef funkmaster het volgende:
programma valt nog wel mee, maar zijn hoofd![]()
![]()
[afbeelding]
daar ga ik sneller van over m'n nek dan een sausje wat 4 graden te warm is![]()
quote:Op maandag 17 april 2006 01:36 schreef CryARiver het volgende:
Back to topic.
Volgens mij, worden keukens die niets te verbergen hebben in het zonnetje gezet. En keukens waar het niet helemaal klopt, op een niet al te strenge wijze daarop duidelijk gemaakt.
Daarna janken dat ze de "goede" dingen niet uitzonden, daar gaat het toch niet om! Het is niet bedoelt als gratis reclame voor de cafetaria houder, maar om de kijker voor te lichten over de hygiene van eetgelegenheden. Dat er een aantal dingen wel kloppen, fijn. Maar als je dan weer een uiterst onhygienische, kankerverwekkende, frituurpan hebt, dan hoor je daar ook op aangesproken te worden.
Je hebt het namelijk hier weldegelijk over de gezondheid van de consument.
Diep in je hart vind je Rob gewoon een grappig kereltje toch?quote:Op zondag 23 april 2006 21:10 schreef mjb44 het volgende:
Ik blijf het een lul vinden.
Edit:
ik kijk vanavond niet. ik kijk naar charlie's angels. mischien dat ik tijdens de reclame even zap. hoewel ik rob een lul vind is het programma wel leuk.
Nee idd!quote:Op maandag 24 april 2006 08:53 schreef Isabeau het volgende:
En die koksschool zal ook wel helemaal niet blij zijn geweest met zijn bezoek
Ja dat was best wel afschuwelijk idd! Welke school was dat? Is daar iets van gezegd? (Of waar deze ligt? )quote:Op maandag 24 april 2006 08:53 schreef Isabeau het volgende:
ze zaten in Groningen, dus ik neem aan dat die school ook daar was..quote:Op maandag 24 april 2006 09:03 schreef Euc- het volgende:
[..]
Ja dat was best wel afschuwelijk idd! Welke school was dat? Is daar iets van gezegd? (Of waar deze ligt? )
Of wel, soms moet het eerst goed mis gaan voordat er iets verbetert binnen een organisatie (in dit geval dus die school)quote:Op maandag 24 april 2006 08:53 schreef Isabeau het volgende:
Goed gesproken.quote:Op zondag 30 april 2006 22:12 schreef skiczukie het volgende:
Jezus, hier wordt je niet vrolijk van.
quote:
welk indiase restaurant?quote:Op maandag 24 april 2006 09:50 schreef buzzer het volgende:
[..]
ze zaten in Groningen, dus ik neem aan dat die school ook daar was..
En bij dat Indiase restaurant kun je ook beter niet gaan eten
HIER WORD IK GOFTEDOMME NIET VROLIJK VAN!quote:Op zondag 21 mei 2006 21:30 schreef Ronaldsen het volgende:
De smaakpolitie, daar wordt ik vrolijk van![]()
Ja idd! Die bontkraagjas ziet er trouwens NIET uit, en dat kapsel is ook wat kamperig.quote:Op zondag 21 mei 2006 22:05 schreef XiChico het volgende:
Hij heeft wel een relaxd baantje, Nederland doorcruisen in zijn hendig sjeike bondkraagjas & wat restaurants bezoeken.
Ik had het al aangepast voordat je reply er stondquote:Op zondag 21 mei 2006 21:30 schreef veldmuis het volgende:
[..]
HIER WORD IK GOFTEDOMME NIET VROLIJK VAN!
Met quickquoteŽ ben ik keisnel!quote:Op zondag 21 mei 2006 22:14 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Ik had het al aangepast voordat je reply er stond![]()
Hoe weet je dan dat het 2 of 3 dagen oud is? Nee, hier zal Keurmeester Rob ook vast niet vrolijk van worden!quote:Op zondag 28 mei 2006 23:59 schreef Euc- het volgende:
Dan vraag ik me toch af wat hij zou zeggen wanneer hij bij ons in het restaurant komt over onze koelingslades, bij ons wordt namelijk álles vers bereid, en er wordt nooit iets langer dan 2 maximaal 3 dagen gebruikt, daarom doen wij op niks wat voor in onze koeling zit een sticker. Wel afdekken en erop schrijven wat erop zit, maar geen datum.
In de koeling is uiteraard wel alles op datum etc.
Wat een debiel idd!quote:Op maandag 29 mei 2006 06:39 schreef mtv het volgende:
Die gast die de sla hergebruikte, lekker hoor..... NOT
hoe zuinig kun je zijn
Omdat we in een team van 3 personen werken en altijd aanwezig zijn, ziek of niet ziek. We weten precies wanneer we wat maken.quote:Op maandag 29 mei 2006 08:58 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Hoe weet je dan dat het 2 of 3 dagen oud is? Nee, hier zal Keurmeester Rob ook vast niet vrolijk van worden!
Het opschrijven van de data was toch verplicht en dan niet alleen zodat de medewerkers weten hoe oud iets is, maar dat de keurmeester ook kan zien hoe oud iets is? Anders kan je wel van alles zeggen als er niets opstaat.quote:Op maandag 29 mei 2006 10:17 schreef Euc- het volgende:
Omdat we in een team van 3 personen werken en altijd aanwezig zijn, ziek of niet ziek. We weten precies wanneer we wat maken.
Gatver. Zieke honden die voer maken. Waar isdat? *nies*quote:Op maandag 29 mei 2006 10:17 schreef Euc- het volgende:
[..]
Omdat we in een team van 3 personen werken en altijd aanwezig zijn, ziek of niet ziek. We weten precies wanneer we wat maken.
Dat zal wel ja, het is komkommertijd dus...quote:Op donderdag 6 juli 2006 20:33 schreef Ambrosius het volgende:
Om 21.30 weer een uitzending, maar het zal vast weer een HH zijn.
Hij is zo pietluttig, ik zou hem ook niet binnenlaten. Kan nauwelijks positief uitpakken.quote:
quote:Op woensdag 9 mei 2007 22:27 schreef Symer het volgende:
Hij moest hier eens komen, hier doen we schoenen aan als we naar de keuken moeten omdat onze sokken anders aan de vloer blijven plakken![]()
![]()
Dat was hier ja bij de Hema. Ik moet nogsteeds regelmatig aan die ranzige gehaktbal denken als ik langs die toko kom waar die lag. Traumatische ervaring was dat zeg, die uitzending.quote:Op donderdag 20 juli 2006 21:35 schreef ilona-scuderia het volgende:
Begonnen
Vorige week weigerde de Hema Rob voor een inspectie, dat mens schrok zich te pletter toen ze hoorde dat het om de smaakpolitie ging, hand voor de camera en zei dat "de Hema" daar niet aan mee mocht werken, die regel geldt dus voor alle Hema-vestigingen
Lekkere reclame voor de Hema
A hebben ze wel overheerlijke hotdog-kits, binnenkort weer in de aanbieding...![]()
Jep het is altijd wel leuk om naar te kijken..quote:Op woensdag 9 mei 2007 23:17 schreef RedFever007 het volgende:
Rob Geus is tof
Die Chinees was echt meesterlijk, die had dus echt geen idee waat het over ging
Dat noemen ze de kracht van de herhalingquote:Op donderdag 10 mei 2007 00:33 schreef El_Rolando het volgende:
Wat een programma.
Elke keer weer hetzelfde, coderen, stickeren, rubbertjes, temperaturen.. etc.
goh, dat het alweer 5 jaar bestaatquote:Op donderdag 18 april 2002 21:58 schreef Wisp het volgende:
Daar ben ik het wel mee eens ja! Die studentenhuizen zijn erg saai, en het keurmerk is duf. Maar toch kijk ikquote:Op woensdag 16 mei 2007 21:33 schreef RaymanNL het volgende:
Smaakpolitie word met het seizoen een minder leuk programmaIk ken al die smerige studenten huizen inmiddels al wel. Ik weet allang dat de rubbertjes van je koelkast niet mogen gaan scheuren.....
Programma heeft vernieuwing nodig![]()
Zég! Je hebt het wel over dequote:Op woensdag 16 mei 2007 22:23 schreef Duiveltja het volgende:
Ha ha die korpsbalpauper pwned
Het is soms idd wel wat overdreven. Met geld vaak je handen wassen, jaja, dalijk is de kassiere vaker haar handen wassen dan dat ze achter de kassa zit.quote:Op donderdag 17 mei 2007 13:56 schreef Stansfield het volgende:
of op geld. Alsof je daar gelijk ziek van wordt.
Nee, de codering was er al. Nu let tie vooral op resjes zeep van de afwasmachinequote:Op donderdag 17 mei 2007 15:04 schreef Brentmeister het volgende:
Tis ook altijd hetzelfde. Eerst waren het de rubbertjes, nu de "codering"En daar gaat 't hele programma dan over
Door die laborant met een gezicht alsof het door miljoenen bacteriekolonies is weggevreten.quote:Op donderdag 17 mei 2007 13:56 schreef Stansfield het volgende:
Soms word ik wel heel moe van dat eeuwige gezeik van die Rob en die voice over helemaal. Altijd weer hetzelfde en nu is het helemaal erg met die gast van dat labaratoruim die dingen gaat onderzoeken. 1.000.000 bacterien op een mobiele telefoon of op geld. Alsof je daar gelijk ziek van wordt. Die gasten willen soms echt in een operatiekamer leven. Dan word je juist ziek van een paar bacterien.
Lol ja, het was ook een beetje nutteloos om met dat teststickje in die koelkast te gaan wrijven, het was overduidelijk. Maar ja, feiten shockeren.quote:Op donderdag 17 mei 2007 16:25 schreef Gelderland het volgende:
die corpsballetjedat zag er ook wel ranzig uit hoor
OMG.... zo'n beschimmelde koelkast.. en dan die voiceover die dat balletje nog ff pwnd :'nou, grote jongen hoor, eerst stoer doen dat de pannen wel schoon zijn, en als na onderzoek blijkt van niet, je verlies niet kunnen toegeven'.. en dan dan liedje van 'kleine jongen' van Hazes erbij
Je vergeet de standaard grap over rubbertjes als hij bij de studenten is!quote:Op woensdag 16 mei 2007 21:33 schreef RaymanNL het volgende:
Smaakpolitie word met het seizoen een minder leuk programmaIk ken al die smerige studenten huizen inmiddels al wel. Ik weet allang dat de rubbertjes van je koelkast niet mogen gaan scheuren.....
Programma heeft vernieuwing nodig![]()
Je moet geld of je mobieltje dan ook niet opeten!quote:Op donderdag 17 mei 2007 13:56 schreef Stansfield het volgende:
Soms word ik wel heel moe van dat eeuwige gezeik van die Rob en die voice over helemaal. Altijd weer hetzelfde en nu is het helemaal erg met die gast van dat labaratoruim die dingen gaat onderzoeken. 1.000.000 bacterien op een mobiele telefoon of op geld. Alsof je daar gelijk ziek van wordt. Die gasten willen soms echt in een operatiekamer leven. Dan word je juist ziek van een paar bacterien.
Zal ik jullie dan maar even uit de droom helpen?quote:Op donderdag 17 mei 2007 16:25 schreef Gelderland het volgende:
die corpsballetjedat zag er ook wel ranzig uit hoor
OMG.... zo'n beschimmelde koelkast.. en dan die voiceover die dat balletje nog ff pwnd :'nou, grote jongen hoor, eerst stoer doen dat de pannen wel schoon zijn, en als na onderzoek blijkt van niet, je verlies niet kunnen toegeven'.. en dan dan liedje van 'kleine jongen' van Hazes erbij
sure.. was jij ook 1 van hen..quote:Op donderdag 17 mei 2007 23:47 schreef Thisbe het volgende:
[..]
Zal ik jullie dan maar even uit de droom helpen?
Die koelkast was een oud exemplaar dat in de tuin stond te verschimmelen en niet meer gebruikt werd. De koelkast in de keuken was namelijk niet vies genoeg voor het programma(ze hebben koelkasten op de kamers).![]()
Vandaar dat het ding afgevuld was met bier enzo?quote:Op donderdag 17 mei 2007 23:47 schreef Thisbe het volgende:
[..]
Zal ik jullie dan maar even uit de droom helpen?
Die koelkast was een oud exemplaar dat in de tuin stond te verschimmelen en niet meer gebruikt werd. De koelkast in de keuken was namelijk niet vies genoeg voor het programma(ze hebben koelkasten op de kamers).![]()
Wat begrijp je niet aan 'opzetje'?quote:Op vrijdag 18 mei 2007 10:54 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Vandaar dat het ding afgevuld was met bier enzo?
In die lades in braakhekkes' keuken lagen die stukken vlees ofzo netjes geseald maar geen stickers. En dan gaat de lade snel dicht, en is het wel goed?quote:Op woensdag 23 mei 2007 21:40 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik ben de tel kwijt hoe vaak ik het woord "coderen" net al heb gehoord.![]()
En net een stukje: "JE MOET CODEREN, EN NIET DE HELFT, ALLES".quote:Op woensdag 23 mei 2007 21:45 schreef amaranta het volgende:
dat viel mme ook op veldmuis
Oh dat heb ik niet gezien, had het op de achtergrond aanstaan en luisterde zo'n beetje half.quote:Op woensdag 23 mei 2007 21:42 schreef veldmuis het volgende:
[..]
In die lades in braakhekkes' keuken lagen die stukken vlees ofzo netjes geseald maar geen stickers. En dan gaat de lade snel dicht, en is het wel goed?
Ik ken medewerkers in het hotelquote:Op woensdag 23 mei 2007 22:26 schreef silentwaves_ het volgende:
Was weer een smerige aflevering zeg maar! , er was flink wat mis met dat 4 **** hotel![]()
Dat het wat matige televisie is ben ik helemaal met je eens, maar dat is wel een heeeeeel waardeloze opmerkingquote:Op woensdag 23 mei 2007 22:29 schreef RoelerMF het volgende:
Dat ding er is er zo goed als zeker neergelegd![]()
Volgens mij was dat het dagverse vlees.quote:Op woensdag 23 mei 2007 21:42 schreef veldmuis het volgende:
[..]
In die lades in braakhekkes' keuken lagen die stukken vlees ofzo netjes geseald maar geen stickers. En dan gaat de lade snel dicht, en is het wel goed?
Zelfs dan moet er een sticker op, dat zei Rob zelf!quote:Op woensdag 23 mei 2007 22:36 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Volgens mij was dat het dagverse vlees.
Nou idd.. als er iets een bron van bacterien is is het wel een toetsenbord. Of wat dacht je van een telefoonquote:Op donderdag 24 mei 2007 08:41 schreef Stansfield het volgende:
Ik ben benieuwd hoeveel mensen er al ziek zijn geworden van het werken op een computer.
Hehe iddquote:Op woensdag 6 juni 2007 22:04 schreef existenz het volgende:
Een vietamanees met een keurmerk. Dat is voor het eerst
Ja ik dacht misschien ratten die ze gevangen hadden en hadden vermoord door ze in de vriezer te stoppenquote:Op zondag 5 augustus 2007 22:29 schreef Ambrosius het volgende:
Zwijnenkop ofzo? Behoorlijk goor was het iig.
Ik zat me met die ontbijtjes daarstraks af te vragen hoe ze dat allemaal naar binnen gepropt krijgenquote:Op zondag 5 augustus 2007 23:27 schreef roburt het volgende:
ik krijg altijd extreem honger van die eet testen
Tuurlijkquote:Op woensdag 23 mei 2007 22:29 schreef RoelerMF het volgende:
[..]
Ik ken medewerkers in het hotelHet was de eerste en enige kakkerlak die ze er gevonden hebben... en ze vonden dat ding pas na een half uur opnemen. Dat ding er is er zo goed als zeker neergelegd
![]()
ja dat vraag ik me ook altijd af, vooral als ze het met pizza ofzo doen.quote:Op zondag 5 augustus 2007 23:53 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik zat me met die ontbijtjes daarstraks af te vragen hoe ze dat allemaal naar binnen gepropt krijgen![]()
Vrij treurig is een betere benadering.quote:Op maandag 6 augustus 2007 00:20 schreef SuperbDeLux het volgende:
Leuk artikeltje over de Smaakpolitie uit de Propria Cures![]()
Iddquote:Op maandag 6 augustus 2007 00:35 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Vrij treurig is een betere benadering.
Je krijgt dan ook wel meer dan alleen koffie & croissant, laten we eerlijk zijn.quote:Op maandag 6 augustus 2007 00:23 schreef roburt het volgende:
[..]
ja dat vraag ik me ook altijd af, vooral als ze het met pizza ofzo doen.
die onbijtjes waren ook duur zeg, ik dacht dat je voor 10euro wel koffie, crossant e.d. kon halen.
die duurste vroeg iets van 90(?) euro. (30euro(!) verzendkosten maar dan nog)
Geen idee, maar het is dan blijkbaar een makkelijke manier van rijk worden.quote:Op maandag 6 augustus 2007 14:04 schreef Rnnz het volgende:
Dan vraag ik me toch af hoe dat ene bedrijf aan 69 (oid) euro komt.
Maar met dat soort prijzen zullen mensen niet snel geneigd zijn ontbijtjes te bestellen, dus dat is dan weer jammer voor je bedrijfjequote:Op maandag 6 augustus 2007 17:14 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Geen idee, maar het is dan blijkbaar een makkelijke manier van rijk worden.![]()
Da's ook weer zo.quote:Op maandag 6 augustus 2007 17:17 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Maar met dat soort prijzen zullen mensen niet snel geneigd zijn ontbijtjes te bestellen, dus dat is dan weer jammer voor je bedrijfje![]()
Wellicht delen ze het vaker gratis uit aan mensen met een camper en een camera!quote:Op maandag 6 augustus 2007 14:04 schreef Rnnz het volgende:
Dan vraag ik me toch af hoe dat ene bedrijf aan 69 (oid) euro komt.
dat denk ik ookquote:Op maandag 6 augustus 2007 17:22 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Wellicht delen ze het vaker gratis uit aan mensen met een camper en een camera!
ik ookquote:Op maandag 6 augustus 2007 00:02 schreef Rnnz het volgende:
Ik kreeg extreem honger bij het zien van die ontbijtjes![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |