Nee idd!quote:Op maandag 24 april 2006 08:53 schreef Isabeau het volgende:
En die koksschool zal ook wel helemaal niet blij zijn geweest met zijn bezoek
Ja dat was best wel afschuwelijk idd! Welke school was dat? Is daar iets van gezegd? (Of waar deze ligt? )quote:Op maandag 24 april 2006 08:53 schreef Isabeau het volgende:
ze zaten in Groningen, dus ik neem aan dat die school ook daar was..quote:Op maandag 24 april 2006 09:03 schreef Euc- het volgende:
[..]
Ja dat was best wel afschuwelijk idd! Welke school was dat? Is daar iets van gezegd? (Of waar deze ligt? )
Of wel, soms moet het eerst goed mis gaan voordat er iets verbetert binnen een organisatie (in dit geval dus die school)quote:Op maandag 24 april 2006 08:53 schreef Isabeau het volgende:
Goed gesproken.quote:Op zondag 30 april 2006 22:12 schreef skiczukie het volgende:
Jezus, hier wordt je niet vrolijk van.
quote:
welk indiase restaurant?quote:Op maandag 24 april 2006 09:50 schreef buzzer het volgende:
[..]
ze zaten in Groningen, dus ik neem aan dat die school ook daar was..
En bij dat Indiase restaurant kun je ook beter niet gaan eten
HIER WORD IK GOFTEDOMME NIET VROLIJK VAN!quote:Op zondag 21 mei 2006 21:30 schreef Ronaldsen het volgende:
De smaakpolitie, daar wordt ik vrolijk van![]()
Ja idd! Die bontkraagjas ziet er trouwens NIET uit, en dat kapsel is ook wat kamperig.quote:Op zondag 21 mei 2006 22:05 schreef XiChico het volgende:
Hij heeft wel een relaxd baantje, Nederland doorcruisen in zijn hendig sjeike bondkraagjas & wat restaurants bezoeken.
Ik had het al aangepast voordat je reply er stondquote:Op zondag 21 mei 2006 21:30 schreef veldmuis het volgende:
[..]
HIER WORD IK GOFTEDOMME NIET VROLIJK VAN!
Met quickquote® ben ik keisnel!quote:Op zondag 21 mei 2006 22:14 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Ik had het al aangepast voordat je reply er stond![]()
Hoe weet je dan dat het 2 of 3 dagen oud is? Nee, hier zal Keurmeester Rob ook vast niet vrolijk van worden!quote:Op zondag 28 mei 2006 23:59 schreef Euc- het volgende:
Dan vraag ik me toch af wat hij zou zeggen wanneer hij bij ons in het restaurant komt over onze koelingslades, bij ons wordt namelijk álles vers bereid, en er wordt nooit iets langer dan 2 maximaal 3 dagen gebruikt, daarom doen wij op niks wat voor in onze koeling zit een sticker. Wel afdekken en erop schrijven wat erop zit, maar geen datum.
In de koeling is uiteraard wel alles op datum etc.
Wat een debiel idd!quote:Op maandag 29 mei 2006 06:39 schreef mtv het volgende:
Die gast die de sla hergebruikte, lekker hoor..... NOT
hoe zuinig kun je zijn
Omdat we in een team van 3 personen werken en altijd aanwezig zijn, ziek of niet ziek. We weten precies wanneer we wat maken.quote:Op maandag 29 mei 2006 08:58 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Hoe weet je dan dat het 2 of 3 dagen oud is? Nee, hier zal Keurmeester Rob ook vast niet vrolijk van worden!
Het opschrijven van de data was toch verplicht en dan niet alleen zodat de medewerkers weten hoe oud iets is, maar dat de keurmeester ook kan zien hoe oud iets is? Anders kan je wel van alles zeggen als er niets opstaat.quote:Op maandag 29 mei 2006 10:17 schreef Euc- het volgende:
Omdat we in een team van 3 personen werken en altijd aanwezig zijn, ziek of niet ziek. We weten precies wanneer we wat maken.
Gatver. Zieke honden die voer maken. Waar isdat? *nies*quote:Op maandag 29 mei 2006 10:17 schreef Euc- het volgende:
[..]
Omdat we in een team van 3 personen werken en altijd aanwezig zijn, ziek of niet ziek. We weten precies wanneer we wat maken.
Dat zal wel ja, het is komkommertijd dus...quote:Op donderdag 6 juli 2006 20:33 schreef Ambrosius het volgende:
Om 21.30 weer een uitzending, maar het zal vast weer een HH zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |