iddquote:Op maandag 10 april 2006 01:05 schreef Baleog het volgende:
hehe ik zie dit topic nu pas, ik was een paar maanden geleden dus op tv bij de smaakpolitie..
een "vriend" had ons opgegeven omdat ie zogenaamd bezorgd was.. 1 van mn huisgenoten was zo stom om open te doen en die rob kneus binnen te laten, trust me, in real life is ie nog erger, z'n domste grapjes zijn er uitgeknipt.. evenals de sarcastische opmerkingen die we terugmaakten.. das wel jammer..
wij waren iig degene zonder keukenvloer en met het roodgekleurde frituurvet, ergens in januari was het geloof ik..
Smeerlap!quote:Op maandag 10 april 2006 01:05 schreef Baleog het volgende:
hehe ik zie dit topic nu pas, ik was een paar maanden geleden dus op tv bij de smaakpolitie..
een "vriend" had ons opgegeven omdat ie zogenaamd bezorgd was.. 1 van mn huisgenoten was zo stom om open te doen en die rob kneus binnen te laten, trust me, in real life is ie nog erger, z'n domste grapjes zijn er uitgeknipt.. evenals de sarcastische opmerkingen die we terugmaakten.. das wel jammer..
wij waren iig degene zonder keukenvloer en met het roodgekleurde frituurvet, ergens in januari was het geloof ik..
Als het lekker is en je er niet ziek van wordt moet je maar niet verder denken.quote:Op maandag 10 april 2006 10:09 schreef Giem het volgende:
jaja dat zal wel..
Na sommige dingen hier te hebben gezien ga je je wel afvragen of je wel buiten de deur wil eten. Ik eet ook erg veel bij een chinees hier in buurt. Eten is altijd heel erg lekker en erg goed, maarik vraag me wel eens af hoe het er aan toe gaat in de keuken?
Dat is wel zo.quote:Op maandag 10 april 2006 10:10 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Als het lekker is en je er niet ziek van wordt moet je maar niet verder denken.
Bij mij is hij elke dag welkom hoor en als particulieren stickers konden krijgen dan kreeg ik er ook éénquote:Op maandag 10 april 2006 09:27 schreef freecell het volgende:Zolang ze uit mijn huis blijven
Volgens mij niets over datum en dergelijke, maar ik loop al weken niet meer met blote voeten of sokken over mijn keukenvloer en dat heeft een reden
Beetje student zijn mag bestvoor de rest ben ik best netjes
los van het feit of het nou schoon is of niet in je huis, je wilt die kneus toch niet over de vloer hebben?quote:Op maandag 10 april 2006 10:59 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Bij mij is hij elke dag welkom hoor en als particulieren stickers konden krijgen dan kreeg ik er ook één
ik ben serieus, of je het gelooft of niet en ik begrijp het als mensen die me kennen me eigenlijk niet geloven![]()
Mag ik een keer komen inspecteren? Ik ben ook bijna keurmeester!quote:Op maandag 10 april 2006 10:59 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Bij mij is hij elke dag welkom hoor en als particulieren stickers konden krijgen dan kreeg ik er ook één
ik ben serieus, of je het gelooft of niet en ik begrijp het als mensen die me kennen me eigenlijk niet geloven![]()
Ja hoorquote:Op maandag 10 april 2006 13:24 schreef veldmuis het volgende:
Mag ik een keer komen inspecteren? Ik ben ook bijna keurmeester!
ja, ik heb ook medelijden met hem...maar ik wil hem liever iets aan doenquote:Op maandag 10 april 2006 13:54 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja hoor
Maar ik vind hem dus geen kneus of zo, ik vind hem wel aandoenlijk schattig.![]()
Maar niet ongezondquote:Op maandag 10 april 2006 14:33 schreef Morpheus2002 het volgende:
Kan die ook eens niet wat badkamers controleren....douches met kalkaanslag tussen de tegels e.d. is zo ranzig
quote:Op maandag 10 april 2006 14:36 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Maar niet ongezondEn wat moet je bij anderen in de badkamer
Nee hoor. er komt vanavond iets anders op: Nationaal verkeersexamen. Zal wel zijn omdat het pasen is?quote:Op zondag 16 april 2006 20:05 schreef ilona-scuderia het volgende:
Ik blijf die Rob Geus een grappig kereltje vinden, die Rotterdamse humor is gewoon heerlijk
Vanavond om 21:30 weer op SBS...
Ja, ik zag het net in de gidsquote:Op zondag 16 april 2006 20:06 schreef mjb44 het volgende:
[..]
Nee hoor. er komt vanavond iets anders op: Nationaal verkeersexamen. Zal wel zijn omdat het pasen is?
idd. verder is er ook niet veel op. de films die er op komen heb ik al een paar keer gezien. Ik ga maar een beetje fokken en een beetje volgen wat er op tv gebeurd. Vind het jammer dat de smaakpolitie er niet op is. hoewel ik rob een vreselijke arrogante lul vind. Programma is wel leuk.quote:Op zondag 16 april 2006 20:10 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Ja, ik zag het net in de gids
Maar ja, dan maar ff onze verkeerskennis bijspijkeren...
Best interessant hoe de meningen over Rob zijn, ik vind het nl. een hele toffe peer maar misschien is ie in het echte leven wel een irritant mannetjequote:Op zondag 16 april 2006 20:13 schreef mjb44 het volgende:
[..]
hoewel ik rob een vreselijke arrogante lul vind. Programma is wel leuk.
ik ken hem irl niet. vind hem alleen op tv al een arrogante lul, hoef hem irl niet eens te zien/ontmoeten. maar mischien komt dat omdat ik een groninger ben? en snap ik zijn humor niet?quote:Op zondag 16 april 2006 20:31 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Best interessant hoe de meningen over Rob zijn, ik vind het nl. een hele toffe peer maar misschien is ie in het echte leven wel een irritant mannetje
Maar op tv is het gewoon een grappig kereltje met Rotterdamse humor...
Die heeft een dikke vette laag make-up op zegquote:Op maandag 10 april 2006 13:23 schreef funkmaster het volgende:
programma valt nog wel mee, maar zijn hoofd![]()
![]()
[afbeelding]
daar ga ik sneller van over m'n nek dan een sausje wat 4 graden te warm is![]()
quote:Op maandag 17 april 2006 01:36 schreef CryARiver het volgende:
Back to topic.
Volgens mij, worden keukens die niets te verbergen hebben in het zonnetje gezet. En keukens waar het niet helemaal klopt, op een niet al te strenge wijze daarop duidelijk gemaakt.
Daarna janken dat ze de "goede" dingen niet uitzonden, daar gaat het toch niet om! Het is niet bedoelt als gratis reclame voor de cafetaria houder, maar om de kijker voor te lichten over de hygiene van eetgelegenheden. Dat er een aantal dingen wel kloppen, fijn. Maar als je dan weer een uiterst onhygienische, kankerverwekkende, frituurpan hebt, dan hoor je daar ook op aangesproken te worden.
Je hebt het namelijk hier weldegelijk over de gezondheid van de consument.
Diep in je hart vind je Rob gewoon een grappig kereltje toch?quote:Op zondag 23 april 2006 21:10 schreef mjb44 het volgende:
Ik blijf het een lul vinden.
Edit:
ik kijk vanavond niet. ik kijk naar charlie's angels. mischien dat ik tijdens de reclame even zap. hoewel ik rob een lul vind is het programma wel leuk.
Nee idd!quote:Op maandag 24 april 2006 08:53 schreef Isabeau het volgende:
En die koksschool zal ook wel helemaal niet blij zijn geweest met zijn bezoek
Ja dat was best wel afschuwelijk idd! Welke school was dat? Is daar iets van gezegd? (Of waar deze ligt? )quote:Op maandag 24 april 2006 08:53 schreef Isabeau het volgende:
ze zaten in Groningen, dus ik neem aan dat die school ook daar was..quote:Op maandag 24 april 2006 09:03 schreef Euc- het volgende:
[..]
Ja dat was best wel afschuwelijk idd! Welke school was dat? Is daar iets van gezegd? (Of waar deze ligt? )
Of wel, soms moet het eerst goed mis gaan voordat er iets verbetert binnen een organisatie (in dit geval dus die school)quote:Op maandag 24 april 2006 08:53 schreef Isabeau het volgende:
Goed gesproken.quote:Op zondag 30 april 2006 22:12 schreef skiczukie het volgende:
Jezus, hier wordt je niet vrolijk van.
quote:
welk indiase restaurant?quote:Op maandag 24 april 2006 09:50 schreef buzzer het volgende:
[..]
ze zaten in Groningen, dus ik neem aan dat die school ook daar was..
En bij dat Indiase restaurant kun je ook beter niet gaan eten
HIER WORD IK GOFTEDOMME NIET VROLIJK VAN!quote:Op zondag 21 mei 2006 21:30 schreef Ronaldsen het volgende:
De smaakpolitie, daar wordt ik vrolijk van![]()
Ja idd! Die bontkraagjas ziet er trouwens NIET uit, en dat kapsel is ook wat kamperig.quote:Op zondag 21 mei 2006 22:05 schreef XiChico het volgende:
Hij heeft wel een relaxd baantje, Nederland doorcruisen in zijn hendig sjeike bondkraagjas & wat restaurants bezoeken.
Ik had het al aangepast voordat je reply er stondquote:Op zondag 21 mei 2006 21:30 schreef veldmuis het volgende:
[..]
HIER WORD IK GOFTEDOMME NIET VROLIJK VAN!
Met quickquote® ben ik keisnel!quote:Op zondag 21 mei 2006 22:14 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Ik had het al aangepast voordat je reply er stond![]()
Hoe weet je dan dat het 2 of 3 dagen oud is? Nee, hier zal Keurmeester Rob ook vast niet vrolijk van worden!quote:Op zondag 28 mei 2006 23:59 schreef Euc- het volgende:
Dan vraag ik me toch af wat hij zou zeggen wanneer hij bij ons in het restaurant komt over onze koelingslades, bij ons wordt namelijk álles vers bereid, en er wordt nooit iets langer dan 2 maximaal 3 dagen gebruikt, daarom doen wij op niks wat voor in onze koeling zit een sticker. Wel afdekken en erop schrijven wat erop zit, maar geen datum.
In de koeling is uiteraard wel alles op datum etc.
Wat een debiel idd!quote:Op maandag 29 mei 2006 06:39 schreef mtv het volgende:
Die gast die de sla hergebruikte, lekker hoor..... NOT
hoe zuinig kun je zijn
Omdat we in een team van 3 personen werken en altijd aanwezig zijn, ziek of niet ziek. We weten precies wanneer we wat maken.quote:Op maandag 29 mei 2006 08:58 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Hoe weet je dan dat het 2 of 3 dagen oud is? Nee, hier zal Keurmeester Rob ook vast niet vrolijk van worden!
Het opschrijven van de data was toch verplicht en dan niet alleen zodat de medewerkers weten hoe oud iets is, maar dat de keurmeester ook kan zien hoe oud iets is? Anders kan je wel van alles zeggen als er niets opstaat.quote:Op maandag 29 mei 2006 10:17 schreef Euc- het volgende:
Omdat we in een team van 3 personen werken en altijd aanwezig zijn, ziek of niet ziek. We weten precies wanneer we wat maken.
Gatver. Zieke honden die voer maken. Waar isdat? *nies*quote:Op maandag 29 mei 2006 10:17 schreef Euc- het volgende:
[..]
Omdat we in een team van 3 personen werken en altijd aanwezig zijn, ziek of niet ziek. We weten precies wanneer we wat maken.
Dat zal wel ja, het is komkommertijd dus...quote:Op donderdag 6 juli 2006 20:33 schreef Ambrosius het volgende:
Om 21.30 weer een uitzending, maar het zal vast weer een HH zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |