abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator / Miss SHO zondag 9 april 2006 @ 21:39:22 #101
22592 crew  Ole
pi_36805148
die afvoer
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  zondag 9 april 2006 @ 21:50:53 #102
66110 Ambrosius
SportFreak
pi_36805608
Een gore magnetron, 'hoe vaak wordt 'ie schoongemaakt?' - 'Elke dag!' .
sig verwijderd door FA
pi_36805920
Of je propt je hond in het magazijn .
  maandag 10 april 2006 @ 00:54:24 #104
140724 Zyggie
Geweldenaar.
pi_36811185
Die aflevering met de Wageningse studenten lijkt onovertrefbaar.
Zyggie.
  maandag 10 april 2006 @ 01:05:13 #105
42510 Baleog
semi kale wijsneus
pi_36811357
hehe ik zie dit topic nu pas, ik was een paar maanden geleden dus op tv bij de smaakpolitie..

een "vriend" had ons opgegeven omdat ie zogenaamd bezorgd was.. 1 van mn huisgenoten was zo stom om open te doen en die rob kneus binnen te laten, trust me, in real life is ie nog erger, z'n domste grapjes zijn er uitgeknipt.. evenals de sarcastische opmerkingen die we terugmaakten.. das wel jammer..

wij waren iig degene zonder keukenvloer en met het roodgekleurde frituurvet, ergens in januari was het geloof ik..
MrSASO's ille rhyme: DA SHIZNIT 33 1/3 (y)
pi_36813900
quote:
Op maandag 10 april 2006 01:05 schreef Baleog het volgende:
hehe ik zie dit topic nu pas, ik was een paar maanden geleden dus op tv bij de smaakpolitie..

een "vriend" had ons opgegeven omdat ie zogenaamd bezorgd was.. 1 van mn huisgenoten was zo stom om open te doen en die rob kneus binnen te laten, trust me, in real life is ie nog erger, z'n domste grapjes zijn er uitgeknipt.. evenals de sarcastische opmerkingen die we terugmaakten.. das wel jammer..

wij waren iig degene zonder keukenvloer en met het roodgekleurde frituurvet, ergens in januari was het geloof ik..
idd
Die gozer heeft echt een slecht gevoel voor humor zeg
"HIer word ik niet vrolijk van"
"Hier word ik vrolijk van hoor!"

"Die rubbertjes zijn niet goed heh! Je weet dat ik een hekel heb aan smerige rubbertjes! "
14.gif RaymanNL vindt dit leuk
pi_36814012
Zolang ze uit mijn huis blijven
Volgens mij niets over datum en dergelijke, maar ik loop al weken niet meer met blote voeten of sokken over mijn keukenvloer en dat heeft een reden
Beetje student zijn mag best voor de rest ben ik best netjes
pi_36814060
quote:
Op maandag 10 april 2006 01:05 schreef Baleog het volgende:

Smeerlap!
  maandag 10 april 2006 @ 10:07:24 #109
42510 Baleog
semi kale wijsneus
pi_36814717
quote:
Op maandag 10 april 2006 09:31 schreef veldmuis het volgende:

[..]

Smeerlap!
dat is goed voor de weerstand
pi_36814761
jaja dat zal wel..

Na sommige dingen hier te hebben gezien ga je je wel afvragen of je wel buiten de deur wil eten. Ik eet ook erg veel bij een chinees hier in buurt. Eten is altijd heel erg lekker en erg goed, maarik vraag me wel eens af hoe het er aan toe gaat in de keuken?
pi_36814782
quote:
Op maandag 10 april 2006 10:09 schreef Giem het volgende:
jaja dat zal wel..

Na sommige dingen hier te hebben gezien ga je je wel afvragen of je wel buiten de deur wil eten. Ik eet ook erg veel bij een chinees hier in buurt. Eten is altijd heel erg lekker en erg goed, maarik vraag me wel eens af hoe het er aan toe gaat in de keuken?
Als het lekker is en je er niet ziek van wordt moet je maar niet verder denken.
sig verwijderd door FA
  maandag 10 april 2006 @ 10:11:27 #112
42510 Baleog
semi kale wijsneus
pi_36814817
precies, je gaat jezelf alleen maar ziektes aanpraten. van elk soort vlees kan je tegenwoordig wel een ziekte oplopen en melk etc.
pi_36815164
quote:
Op maandag 10 april 2006 10:10 schreef Ambrosius het volgende:

[..]

Als het lekker is en je er niet ziek van wordt moet je maar niet verder denken.
Dat is wel zo. Maar stiekem ben ik wel benieuwd. Maar het is een hele nette chinees dus ik verwacht geen rare dingen.
pi_36815231
Zolang er geen briefjes hangen in de buurt met als opdruk "Vermist: poekie en loebas" hoef jij je geen zorgen te maken.
pi_36815610
"Ja, die Remia-vervuilingsstripjes werken niet zo goed..." Hoppa, Rob z'n eigen stipje erin, slaat zwart uit...

"Hoevaak vervangen jullie dat rooster?" -"Bjooh, vorige week nog," Je ziet gewoon dat het er al weken vet loopt te verzamelen
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_36815841
quote:
Op maandag 10 april 2006 09:27 schreef freecell het volgende:
Zolang ze uit mijn huis blijven
Volgens mij niets over datum en dergelijke, maar ik loop al weken niet meer met blote voeten of sokken over mijn keukenvloer en dat heeft een reden
Beetje student zijn mag best voor de rest ben ik best netjes
Bij mij is hij elke dag welkom hoor en als particulieren stickers konden krijgen dan kreeg ik er ook één

ik ben serieus, of je het gelooft of niet en ik begrijp het als mensen die me kennen me eigenlijk niet geloven
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  maandag 10 april 2006 @ 13:15:39 #117
42510 Baleog
semi kale wijsneus
pi_36819842
quote:
Op maandag 10 april 2006 10:59 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Bij mij is hij elke dag welkom hoor en als particulieren stickers konden krijgen dan kreeg ik er ook één

ik ben serieus, of je het gelooft of niet en ik begrijp het als mensen die me kennen me eigenlijk niet geloven
los van het feit of het nou schoon is of niet in je huis, je wilt die kneus toch niet over de vloer hebben?
pi_36820003
quote:
Op maandag 10 april 2006 10:07 schreef Baleog het volgende:

[..]

dat is goed voor de weerstand
Precies.
  maandag 10 april 2006 @ 13:23:48 #119
136568 funkmaster
di papa pakke di mama
pi_36820106
programma valt nog wel mee, maar zijn hoofd

daar ga ik sneller van over m'n nek dan een sausje wat 4 graden te warm is
"goude rolex en grote auto's, upperclass leven is reuze mooi"
pi_36820115
quote:
Op maandag 10 april 2006 10:59 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Mag ik een keer komen inspecteren? Ik ben ook bijna keurmeester!
pi_36821059
quote:
Op maandag 10 april 2006 13:24 schreef veldmuis het volgende:

Mag ik een keer komen inspecteren? Ik ben ook bijna keurmeester!
Ja hoor

Maar ik vind hem dus geen kneus of zo, ik vind hem wel aandoenlijk schattig.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  maandag 10 april 2006 @ 14:09:22 #122
136568 funkmaster
di papa pakke di mama
pi_36821502
quote:
Op maandag 10 april 2006 13:54 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ja hoor

Maar ik vind hem dus geen kneus of zo, ik vind hem wel aandoenlijk schattig.
ja, ik heb ook medelijden met hem...maar ik wil hem liever iets aan doen
"goude rolex en grote auto's, upperclass leven is reuze mooi"
  maandag 10 april 2006 @ 14:14:19 #123
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_36821650
In de aflevering over Gerlos (Oostenrijk) werd er ook een skilerarenhuis gefilmd.
Dat was het huis waar ik op dat moment in verbleef.

Ik kan maar 1 ding zeggen: Wat een ongelovelijk trieste boel. Gewoon zo veel mogelijk negatieve dingen zoeken. Als ze dan iets positiefs te zeggen hebben knippen ze het er later uit. Bijdehandte opmerkingen van onze kant, allemaal eruit geknipt. Te triest voor woorden.
Maar goed, dat weet je ook van te voren. Het blijft natuurlijk SBS6.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  maandag 10 april 2006 @ 14:33:31 #124
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_36822206
Goed programma, soms is het echt te ranzig voor woorden. Zo gaat mijn keuken er nooit niet uitzien.

Kan die ook eens niet wat badkamers controleren....douches met kalkaanslag tussen de tegels e.d. is zo ranzig
Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!
pi_36822294
quote:
Op maandag 10 april 2006 14:33 schreef Morpheus2002 het volgende:
Kan die ook eens niet wat badkamers controleren....douches met kalkaanslag tussen de tegels e.d. is zo ranzig
Maar niet ongezond En wat moet je bij anderen in de badkamer
  maandag 10 april 2006 @ 14:37:55 #126
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_36822330
quote:
Op maandag 10 april 2006 14:36 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Maar niet ongezond En wat moet je bij anderen in de badkamer

Nou je gaat wel eens ergens logeren oid...of je blijft slapen na een feestje....dan is een lekkere douche 's-ochtends wel fijn
Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!
pi_36822483
En dan denk ik altijd "mijn hemel, wat is mijn eigen douche toch schoon/opgeruimd en kalkvrij!" (of ik denk "jee, wat een vreselijk ouderwetse rotdouche heb ik toch " als het een bijzonder mooie badkamer betreft)
pi_36970471
ik moet gewoon vaak juist bijna lachen van die domme / "hier wordt ik niet vrolijk van" opmerkingen van die kerel.

en OMG die koelkast in dat ene restaurant, die echt tot de nok toe vol stond met gestickerde bakjes... pff heb medelijden met dat personeel daar hoor

btw hoe zou het huis van die rob zelf eruit zien?? dat ie daar maar eens een aflevering over maakt
pi_37014594
Ik blijf die Rob Geus een grappig kereltje vinden, die Rotterdamse humor is gewoon heerlijk

Shit, het komt dus niet vanavond, dat nationale verkeersexamen met BN'ers komt om 21:00...
pi_37014646
quote:
Op zondag 16 april 2006 20:05 schreef ilona-scuderia het volgende:
Ik blijf die Rob Geus een grappig kereltje vinden, die Rotterdamse humor is gewoon heerlijk

Vanavond om 21:30 weer op SBS...
Nee hoor. er komt vanavond iets anders op: Nationaal verkeersexamen. Zal wel zijn omdat het pasen is?
pi_37014724
quote:
Op zondag 16 april 2006 20:06 schreef mjb44 het volgende:

[..]

Nee hoor. er komt vanavond iets anders op: Nationaal verkeersexamen. Zal wel zijn omdat het pasen is?
Ja, ik zag het net in de gids
Maar ja, dan maar ff onze verkeerskennis bijspijkeren...
pi_37014836
quote:
Op zondag 16 april 2006 20:10 schreef ilona-scuderia het volgende:

[..]

Ja, ik zag het net in de gids
Maar ja, dan maar ff onze verkeerskennis bijspijkeren...
idd. verder is er ook niet veel op. de films die er op komen heb ik al een paar keer gezien. Ik ga maar een beetje fokken en een beetje volgen wat er op tv gebeurd. Vind het jammer dat de smaakpolitie er niet op is. hoewel ik rob een vreselijke arrogante lul vind. Programma is wel leuk.
pi_37015292
quote:
Op zondag 16 april 2006 20:13 schreef mjb44 het volgende:

[..]
hoewel ik rob een vreselijke arrogante lul vind. Programma is wel leuk.
Best interessant hoe de meningen over Rob zijn, ik vind het nl. een hele toffe peer maar misschien is ie in het echte leven wel een irritant mannetje
Maar op tv is het gewoon een grappig kereltje met Rotterdamse humor...
pi_37015389
quote:
Op zondag 16 april 2006 20:31 schreef ilona-scuderia het volgende:

[..]

Best interessant hoe de meningen over Rob zijn, ik vind het nl. een hele toffe peer maar misschien is ie in het echte leven wel een irritant mannetje
Maar op tv is het gewoon een grappig kereltje met Rotterdamse humor...
ik ken hem irl niet. vind hem alleen op tv al een arrogante lul, hoef hem irl niet eens te zien/ontmoeten. maar mischien komt dat omdat ik een groninger ben? en snap ik zijn humor niet?
  zondag 16 april 2006 @ 22:00:49 #135
56208 Euc-
Verweg(gistan)
pi_37017683
Snackbranche baalt van Smaakpolitie
Cafetariahouders hebben het helemaal gehad met Rob Geus van het tv-programma De Smaakpolitie. Ze klagen over intimidatie, het overdonderen van mensen en niet open staan voor andere onderzoeksmethodes. SBS wuift de kritiek van de hand.

Dat meldt Snackkoerier. Geus inspecteert met draaiende camera’s keuken van cafetaria’s. Steeds meer ondernemers voelen zich daarbij misleid. Zo ook John Montee van cafetaria-bar Geusje in Dongen.
‘Voor de draaiende camera noemde Rob Geus de naam van mijn zaak. Daarna ging de camera uit en vroeg Geus of hij mocht filmen. Bij een ander waren ze geweigerd. Daarover zei hij: “Daar zal het dus wel een zooitje zij”. Bang dat ik was dat hij dat over onze zaak zou zeggen, voelde ik me onder druk gezet’, aldus Montee in Snackkoerier.

Ook Ivonne de Vries van cafetaria Succes in Groningen heeft moeite met de overdonderende tactiek van Geus. ‘Je moet binnen een seconde beslissen wat je doet. Ik liet hem binnen, heb immers niets te verbergen. Hij vond het vet in de snackketel walmen en volgens een test met zijn 3M vetstrip was het niet goed. We wilden zelf een test doen met onze 3M PCT 120. Deze is exacter, maar duurt 50 minuten. Daar wilde Geus niet op wachten’, aldus De Vries.

SBS zegt volledig achter Rob Geus te staan. ‘Rob is niet alleen uit op negatieve zaken in de horeca. Tijdens inspectierondes komt hij echter meer bedrijven tegen waar iets op aan te merken valt, dan zaken waar hij het keurmerk kwijt kan. Dat zie je ook terug in de uitzending’, aldus SBS-woordvoerder Eric Dekker.
O_o o_O O_O °_O °_° O_°
pi_37017812
Die pauper is alleen maar uit op sensatie, en af en toe pleuren ze er iemand tussen die een goedkeuring krijgt, anders beginnen de mensen te klagen.
pi_37019141
quote:
Op maandag 10 april 2006 13:23 schreef funkmaster het volgende:
programma valt nog wel mee, maar zijn hoofd

[afbeelding]

daar ga ik sneller van over m'n nek dan een sausje wat 4 graden te warm is
Die heeft een dikke vette laag make-up op zeg
pi_37023129
Het is niet SBS dat een programma maakt. Die zend het ALLEEN maar uit en betaald het programma.
Een productiehuis MAAKT het programma. En dezelfde productiehuizen maken ook iets voor de PO of RTL. Dit programma zou dus net zo goed bij de PO uitgezonden kunnen worden, en dan was het niet sensationeel geweest, terwijl de inhoud 0.0 anders zou zijn... Bij SBS is het opeens wel senstationeel?? Beetje vreemde redenatie hier mensen..

Back to topic.
Volgens mij, worden keukens die niets te verbergen hebben in het zonnetje gezet. En keukens waar het niet helemaal klopt, op een niet al te strenge wijze daarop duidelijk gemaakt.
Daarna janken dat ze de "goede" dingen niet uitzonden, daar gaat het toch niet om! Het is niet bedoelt als gratis reclame voor de cafetaria houder, maar om de kijker voor te lichten over de hygiene van eetgelegenheden. Dat er een aantal dingen wel kloppen, fijn. Maar als je dan weer een uiterst onhygienische, kankerverwekkende, frituurpan hebt, dan hoor je daar ook op aangesproken te worden.
Je hebt het namelijk hier weldegelijk over de gezondheid van de consument.
Does Anyone Care... That Nobody Cares ?
pi_37024986
quote:
Op maandag 17 april 2006 01:36 schreef CryARiver het volgende:
Back to topic.
Volgens mij, worden keukens die niets te verbergen hebben in het zonnetje gezet. En keukens waar het niet helemaal klopt, op een niet al te strenge wijze daarop duidelijk gemaakt.
Daarna janken dat ze de "goede" dingen niet uitzonden, daar gaat het toch niet om! Het is niet bedoelt als gratis reclame voor de cafetaria houder, maar om de kijker voor te lichten over de hygiene van eetgelegenheden. Dat er een aantal dingen wel kloppen, fijn. Maar als je dan weer een uiterst onhygienische, kankerverwekkende, frituurpan hebt, dan hoor je daar ook op aangesproken te worden.
Je hebt het namelijk hier weldegelijk over de gezondheid van de consument.

Zo denk ik er ook over! De horeca moet niet zo zeiken over hem. Als ik bij een bepaalde branche had gehoord dan was ik blij geweest als iemand de rotte appels eruit weet te pikken. En als je alleen een rot plekje hebt, dan hoef je niet de grond ingeboort te worden, maar een sticker verdien je ook niet.
pi_37226112
21:30 weer op SBS
En ik blijf die Rob Geus een grappig kereltje vinden...
pi_37226146
Ik blijf het een lul vinden.

Edit:
ik kijk vanavond niet. ik kijk naar charlie's angels. mischien dat ik tijdens de reclame even zap. hoewel ik rob een lul vind is het programma wel leuk.
pi_37226346
quote:
Op zondag 23 april 2006 21:10 schreef mjb44 het volgende:
Ik blijf het een lul vinden.

Edit:
ik kijk vanavond niet. ik kijk naar charlie's angels. mischien dat ik tijdens de reclame even zap. hoewel ik rob een lul vind is het programma wel leuk.
Diep in je hart vind je Rob gewoon een grappig kereltje toch?
Ja, geef maar toe...
pi_37226408
Programma
Rob:
pi_37226510
Rob
pi_37226625
In het echte leven is het misschien een bot persoon (al betwijfel ik dat) maar ik vind het gewoon een heel grappig en deskundig kereltje met passie voor z'n vak
Ik vind die kritiek op Rob een beetje overdreven, hij maakt gewoon een goed, deskundig programma met een vleugje humor, leuk toch?
pi_37226803
Ik ken hem niet eens irl. ik zie hem op tv en dat is al erg genoeg.
pi_37227332
Die Dommel-voiceover praat echt téveel .
pi_37227388
Ik wil altijd weten welke restaurants ik zie (en moet mijden)
pi_37227620
Er word ook niet gerookt he

Dus wel
pi_37227781
Maare, soms zeikt die knakker wel heeel erg (net als bij wegmisbruikers: het scheelde een haartje terwijl er nog 30 a 40 meter tussen zit...)
Why Fart And Waste It When You Can Burp And Taste It?
pi_37228556
Saladebar van 17 graden.
Dat is toch echt wel erg fout.
Sport is de belangrijkste bijzaak in het leven.
pi_37235853
En die koksschool zal ook wel helemaal niet blij zijn geweest met zijn bezoek
pi_37235896
quote:
Op maandag 24 april 2006 08:53 schreef Isabeau het volgende:
Nee idd! .
Dat was ranzig zeg! Vooral die supersmerige pan waar het vet vanaf droop terwijl-ie voor schoon door moest gaan.
Snap het trouwens wel hoor, als ik die opleiding zou doen zou ik ook lekker wat koken en het afwassen aan een ander overlaten .
  maandag 24 april 2006 @ 09:03:45 #154
56208 Euc-
Verweg(gistan)
pi_37235962
quote:
Ja dat was best wel afschuwelijk idd! Welke school was dat? Is daar iets van gezegd? (Of waar deze ligt? )
O_o o_O O_O °_O °_° O_°
  maandag 24 april 2006 @ 09:50:01 #155
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_37236786
quote:
Op maandag 24 april 2006 09:03 schreef Euc- het volgende:

[..]

Ja dat was best wel afschuwelijk idd! Welke school was dat? Is daar iets van gezegd? (Of waar deze ligt? )
ze zaten in Groningen, dus ik neem aan dat die school ook daar was..
En bij dat Indiase restaurant kun je ook beter niet gaan eten
Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
  maandag 24 april 2006 @ 09:56:02 #156
56208 Euc-
Verweg(gistan)
pi_37236894
Nieuwegein blijkt het te zijn
O_o o_O O_O °_O °_° O_°
pi_37437053
quote:
Of wel, soms moet het eerst goed mis gaan voordat er iets verbetert binnen een organisatie (in dit geval dus die school)
٩๏̯͡๏)۶
  zondag 30 april 2006 @ 21:58:06 #158
66110 Ambrosius
SportFreak
pi_37438102
Zo, wat een dames daar zeg .
sig verwijderd door FA
  zondag 30 april 2006 @ 22:06:25 #159
66110 Ambrosius
SportFreak
pi_37438388
Salade een dag later bezorgen .
sig verwijderd door FA
pi_37438558
Is dit nog Drachten?
pi_37438631
Jezus, hier wordt je niet vrolijk van. Kansloos gewoon.
pi_37438894
quote:
Op zondag 30 april 2006 22:12 schreef skiczukie het volgende:
Jezus, hier wordt je niet vrolijk van.
Goed gesproken.
pi_37438967
quote:
Op zondag 30 april 2006 22:19 schreef veldmuis het volgende:

[..]

Goed gesproken.
Jah, jah. Give a break man.
  zondag 30 april 2006 @ 22:22:08 #164
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_37438999
quote:
Op zondag 30 april 2006 22:06 schreef Ambrosius het volgende:
Salade een dag later bezorgen .
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
pi_37439059
quote:
Op zondag 30 april 2006 22:19 schreef veldmuis het volgende:

[..]

Goed gesproken.
Ga krassen.
pi_37439173
quote:
Op zondag 30 april 2006 22:21 schreef skiczukie het volgende:

[..]

Jah, jah. Give a break man.
Zoals je kan zien heb ik een aantal liters bier genuttigd. Rob zou blij zijn.
pi_37440578
quote:
Op maandag 24 april 2006 09:50 schreef buzzer het volgende:

[..]

ze zaten in Groningen, dus ik neem aan dat die school ook daar was..
En bij dat Indiase restaurant kun je ook beter niet gaan eten
welk indiase restaurant?
pi_37442790
Die eerste snackbar, toen hij daar kwam kreeg ie kiespijn (ofzo).. Heeft die meid geregeld dat hij naar de tandarts in drachten kon. Punten scoren Later terug gekomen om te 'controleren'.
Ondertussen wist schoonzusje natuurlijk van te voren dus ook dat ie zou komen (wat ze zelf toe gaf op tv), en dan komt ie ook nog es een half uur voor sluit, dus ja.. dan is alles wel schoon.

Maar dat van Olida, Top! Van de week maar weer ff broodje halen!
  zondag 21 mei 2006 @ 21:01:51 #169
36559 ilona-scuderia
21:30 uur weer op SBS...
pi_38059489
Ik wist het al! !
  zondag 21 mei 2006 @ 21:23:39 #171
36559 ilona-scuderia
Ik ben kei-fan van de niet-vrolijk-wordende-rob-met-presentatrice-moureen!
pi_38061087
De smaakpolitie, daar word ik vrolijk van
٩๏̯͡๏)۶
pi_38061117
quote:
Op zondag 21 mei 2006 21:30 schreef Ronaldsen het volgende:
De smaakpolitie, daar wordt ik vrolijk van
HIER WORD IK GOFTEDOMME NIET VROLIJK VAN!
  zondag 21 mei 2006 @ 21:30:53 #175
36559 ilona-scuderia
pi_38061806
Hij zeikt een beetje vandaag.
pi_38063490
Hij heeft wel een relaxd baantje, Nederland doorcruisen in zijn hendig sjeike bondkraagjas & wat restaurants bezoeken.
pi_38063775
quote:
Op zondag 21 mei 2006 22:05 schreef XiChico het volgende:
Hij heeft wel een relaxd baantje, Nederland doorcruisen in zijn hendig sjeike bondkraagjas & wat restaurants bezoeken.
Ja idd! Die bontkraagjas ziet er trouwens NIET uit, en dat kapsel is ook wat kamperig.
pi_38064008
quote:
Op zondag 21 mei 2006 21:30 schreef veldmuis het volgende:

[..]

HIER WORD IK GOFTEDOMME NIET VROLIJK VAN!
Ik had het al aangepast voordat je reply er stond
٩๏̯͡๏)۶
pi_38064086
quote:
Op zondag 21 mei 2006 22:14 schreef Ronaldsen het volgende:

[..]

Ik had het al aangepast voordat je reply er stond
Met quickquote® ben ik keisnel!
  zondag 28 mei 2006 @ 22:23:13 #181
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_38316602
Superprogramma.
Is ook leuk als hij zomaar bij vreemde mensen aanbelt.
Hij mag hier ook wel langskomen als ie wilt. Krijg ik zeker een sticker.
  zondag 28 mei 2006 @ 22:24:12 #182
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_38316648
Moreen du Toit trouwens gisteren bij shownieuws...ze moest het getal 112 uitspreken, iets met ruud van nistelrooy...en toen zei ze: een een twee
pi_38319805
Ook weer gezien.

Dat ene restaurant zag er puik uit.
I drink a lot of coffee before I go to sleep. It makes me dream faster.
  zondag 28 mei 2006 @ 23:59:40 #184
56208 Euc-
Verweg(gistan)
pi_38320271
Dan vraag ik me toch af wat hij zou zeggen wanneer hij bij ons in het restaurant komt over onze koelingslades, bij ons wordt namelijk álles vers bereid, en er wordt nooit iets langer dan 2 maximaal 3 dagen gebruikt, daarom doen wij op niks wat voor in onze koeling zit een sticker. Wel afdekken en erop schrijven wat erop zit, maar geen datum.

In de koeling is uiteraard wel alles op datum etc.
O_o o_O O_O °_O °_° O_°
pi_38323622
Die gast die de sla hergebruikte, lekker hoor..... NOT
hoe zuinig kun je zijn
pi_38324352
quote:
Op zondag 28 mei 2006 23:59 schreef Euc- het volgende:
Dan vraag ik me toch af wat hij zou zeggen wanneer hij bij ons in het restaurant komt over onze koelingslades, bij ons wordt namelijk álles vers bereid, en er wordt nooit iets langer dan 2 maximaal 3 dagen gebruikt, daarom doen wij op niks wat voor in onze koeling zit een sticker. Wel afdekken en erop schrijven wat erop zit, maar geen datum.

In de koeling is uiteraard wel alles op datum etc.
Hoe weet je dan dat het 2 of 3 dagen oud is? Nee, hier zal Keurmeester Rob ook vast niet vrolijk van worden!
pi_38324358
quote:
Op maandag 29 mei 2006 06:39 schreef mtv het volgende:
Die gast die de sla hergebruikte, lekker hoor..... NOT
hoe zuinig kun je zijn
Wat een debiel idd! !
"Joa, we zoeken het uit" .
  maandag 29 mei 2006 @ 10:17:12 #188
56208 Euc-
Verweg(gistan)
pi_38325732
quote:
Op maandag 29 mei 2006 08:58 schreef veldmuis het volgende:

[..]

Hoe weet je dan dat het 2 of 3 dagen oud is? Nee, hier zal Keurmeester Rob ook vast niet vrolijk van worden!
Omdat we in een team van 3 personen werken en altijd aanwezig zijn, ziek of niet ziek. We weten precies wanneer we wat maken.
O_o o_O O_O °_O °_° O_°
pi_38325967
quote:
Op maandag 29 mei 2006 10:17 schreef Euc- het volgende:
Omdat we in een team van 3 personen werken en altijd aanwezig zijn, ziek of niet ziek. We weten precies wanneer we wat maken.
Het opschrijven van de data was toch verplicht en dan niet alleen zodat de medewerkers weten hoe oud iets is, maar dat de keurmeester ook kan zien hoe oud iets is? Anders kan je wel van alles zeggen als er niets opstaat.
pi_38326667
quote:
Op maandag 29 mei 2006 10:17 schreef Euc- het volgende:

[..]

Gatver. Zieke honden die voer maken. Waar isdat? *nies*
pi_39339408
Morgen weer een aflevering.
sig verwijderd door FA
pi_39339432
Tof! Herhaling of nieuw? .
pi_39339667
quote:
Op woensdag 28 juni 2006 23:51 schreef veldmuis het volgende:
Tof! Herhaling of nieuw? .
Geen idee. Het begint iig om 21.30.
sig verwijderd door FA
pi_39371030
Hmm, te laat ingeschakeld, compleet vergeten.

edit: volgens mij een HH.
sig verwijderd door FA
pi_39371427
Ik denk het ook. Het ging over een nazomer enzo... .
Nieuwe uitzendingen zijn over het algemeen maar een week of 2/3 geleden opgenomen.
pi_39583261
Om 21.30 weer een uitzending, maar het zal vast weer een HH zijn.
sig verwijderd door FA
  donderdag 6 juli 2006 @ 20:37:54 #197
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_39583467
quote:
Op donderdag 6 juli 2006 20:33 schreef Ambrosius het volgende:
Om 21.30 weer een uitzending, maar het zal vast weer een HH zijn.
Dat zal wel ja, het is komkommertijd dus...
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
pi_39597755
vind dit soort programma's heel goed.

oke als je alles moet geloven wat je hoort en ziet dan zou je niets meer kunne eten, maar ik ga toch wel liever naar een restaurantje dat zich aan de regels houdt dan een tent vanalles in de keuken mis is.

zeker aangezien ikzelf ook in een restaurant werk.
pi_40024485
Om 21.30 weer.
sig verwijderd door FA
  donderdag 20 juli 2006 @ 21:17:54 #200
100008 MeneerMuis
WWE is my life
pi_40024632
Hier word je natuurlijk niet vrolijk van!

Prachtig progamma, en Rob Geus is de ideale persoon hiervoor. Altijd weer lachen als het op tv komt. En tevens vind ik het heel handig om te eten waar je nou precies wel en niet moet eten, dus het heeft ook nog zo zijn informatie-bron!
World Wrestling Entertainment
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')