'meneer dit sausje is 11 graden en mag maximaal 7 graden zijn'
wat een zielig gezeur
en natuurlijk krijgt elke ondernemer een onvoldoende
ja vind je het gek als je zo loopt te mierenneuken
quote:als je maar lang genoeg filmt vind je altijd wel wat natuurlijk
Op donderdag 18 april 2002 21:59 schreef calvobbes het volgende:
Hmmm kat in de keuken, onbeschermd & ongekoeld vlees, open prullebak / naast het eten... 't is maar wat je gezeur noemt...
quote:je hebt gelijk
Op donderdag 18 april 2002 22:03 schreef Ez3 het volgende:
Wisp, zeur toch niet zo...Mijn mening: De Smaakpolitie is een goed programma
En btw; als ik moet kiezen tussen een bak Kipnuggets of een stukje Nouveau Cuisine; dan weet ik het wel hoor
quote:wat? de kipnuggets?? :p
Op donderdag 18 april 2002 22:07 schreef Reintje het volgende:
En btw; als ik moet kiezen tussen een bak Kipnuggets of een stukje Nouveau Cuisine; dan weet ik het wel hoor
quote:Met zoetzure saus!!!
Op donderdag 18 april 2002 22:12 schreef officer het volgende:[..]
wat? de kipnuggets?? :p
'Wat goed, U heeft de horeca code!'
'Ik moet er nog in beginnen'
What the fuck? Zijn er geen diploma's nodig om een eigen toko te openen of zo??
quote:je krijgt wel een verkeerd beeld denk ik, ze hebben een heleboel van die lui lopen filmen en alleen bij die shoarma boeren waar het niet in orde was hebben ze uitgezonden
Op donderdag 18 april 2002 22:17 schreef Pommeloer het volgende:
Ik ga dus echt never nooit meer shoarma eten, die gasten hebben geen enkel idee wat hygiene inhoudt!'Wat goed, U heeft de horeca code!'
'Ik moet er nog in beginnen'
What the fuck? Zijn er geen diploma's nodig om een eigen toko te openen of zo??
quote:En waar baseer je dat op? Ik kijk vaker naar dat programma, en ze laten echt niet alleen de slechten zien hoor!
Op donderdag 18 april 2002 22:19 schreef Wisp het volgende:[..]
je krijgt wel een verkeerd beeld denk ik, ze hebben een heleboel van die lui lopen filmen en alleen bij die shoarma boeren waar het niet in orde was hebben ze uitgezonden
Dat ze nu geen goede konden vinden geeft misschien de indruk dat ze express een slecht beeld van de shoarmatent proberen te creeren, maar dat is dus heus niet zo!
Of heb jij inside info die anders bewijst??
quote:nee, algemene ervaring met dit soort programma's
Op donderdag 18 april 2002 22:33 schreef Pommeloer het volgende:[..]
En waar baseer je dat op? Ik kijk vaker naar dat programma, en ze laten echt niet alleen de slechten zien hoor!
Dat ze nu geen goede konden vinden geeft misschien de indruk dat ze express een slecht beeld van de shoarmatent proberen te creeren, maar dat is dus heus niet zo!
Of heb jij inside info die anders bewijst??
als ze allemaal zaken laten zien waar alles gewoon volgens de regels gaat is het natuurlijk geen sensatie, dat trekt geen kijkcijfers
quote:Kijkcijfers trekt dit programma volgens mij toch al vrij weinig...
Op donderdag 18 april 2002 22:35 schreef Wisp het volgende:[..]
dat trekt geen kijkcijfers
quote:dat ook, maar anders al helemaal niet
Op donderdag 18 april 2002 22:37 schreef CherrymoonTraxx het volgende:[..]
Kijkcijfers trekt dit programma volgens mij toch al vrij weinig...
quote:Algemene ervaring? Dus toch inside info, want dan heb je dus ergens vandaan dat al die programma's waar je slechte dingen ziet alleen de slechte dingen laat zien en de goede weg-edit.
Op donderdag 18 april 2002 22:35 schreef Wisp het volgende:[..]
nee, algemene ervaring met dit soort programma's
als ze allemaal zaken laten zien waar alles gewoon volgens de regels gaat is het natuurlijk geen sensatie, dat trekt geen kijkcijfers
Dus: wat is je bron?
quote:Mierenneukt? Een kat in de keuken? Melk overtijd? Saus van 20 graden? Uitbaters die geen idee hebben van hygiene?
Op donderdag 18 april 2002 22:34 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Dit programma laat alleen de slechte zaken zien en mierenneukt nogal. Niks nieuws onder de zon, want iedereen wist allang dat de shoarmazaken het niet zo nauw nemen met alle regeltjes.
Dat hoofd van die presentator is ook niet helemaal waterpas trouwens...
Als dat mierenneuken is, wil ik niet weten hoe jouw eigen keuken eruit ziet..
quote:Die keuken was dan zo ranzig dat het toevallig die ene uitzondering is, die andere keukens vielen nog reuze mee!
Op donderdag 18 april 2002 22:47 schreef Pommeloer het volgende:[..]
Mierenneukt? Een kat in de keuken? Melk overtijd? Saus van 20 graden? Uitbaters die geen idee hebben van hygiene?
Als dat mierenneuken is, wil ik niet weten hoe jouw eigen keuken eruit ziet..
quote:duidelijk student he
Op donderdag 18 april 2002 22:49 schreef CherrymoonTraxx het volgende:[..]
Die keuken was dan zo ranzig dat het toevallig die ene uitzondering is, die andere keukens vielen nog reuze mee!
quote:Ik wil inderdaad dus niet weten hoe jouw keuken eruit ziet.
Op donderdag 18 april 2002 22:49 schreef CherrymoonTraxx het volgende:[..]
Die keuken was dan zo ranzig dat het toevallig die ene uitzondering is, die andere keukens vielen nog reuze mee!
Sauzen die misschien wel dagen lang op kamertemperatuur bewaard worden.
Rot fruit, uitgedroogde plakken kaas en ham.
Onafgedekt vlees in de koelkast. Afval tussen de levensmiddelen, enz.
Dat sommige mensen dit ook nog redelijk normaal vinden begrijp ik ook niet, want van je duurbetaalde broodje shoarma verwacht je toch wel wat meer.
Geen shoarmaboer meer voor mij voorlopig...
quote:Vrij netjes hoor, geen katten iig, en ook geen andere onhygienische rommel in de keuken!
Op donderdag 18 april 2002 22:58 schreef Pommeloer het volgende:[..]
Ik wil inderdaad dus niet weten hoe jouw keuken eruit ziet.
Als het goed is laten ze dat gewoon zien. De man vraagt gewoon wat algemene dingen en laat wat beelden van achter de schermen zien. Over La Place waren ze heel positief op wat lijsten met versheid na (kan bij vis / kip toch wat minder zijn). BP bal uit jus was ook top, maar sommige dingen zijn gewoon niet te eten. Dat wordt dan ook aangegeven met wat punten hoe jij het als consument kan zien.
De lokale broodje warmvleesboer zal idd niet echt keurig werken, maar dit was toch erger dan ik had verwacht. Echter bij mijn favo ben ik nog nooit ziek geworden, dus blijft er lekker eten.
quote:Het is altijd maar afwachten hoe neutraal dit programma is. Ik wil niks suggereren ofzo, maar SBS blijft een commerciële omroep die alleen denkt aan geld verdienen. Wie zegt dat ze niet gesponsord worden door La Place of BP. Ze krijgen gewoon een leuk bedragje, SBS zegt we komen die en die dag langs met die scheve kok en die ex-goudkustactrice en dan zorgt BP wel dat alles piekfijn in orde is...
. Over La Place waren ze heel positief op wat lijsten met versheid na (kan bij vis / kip toch wat minder zijn). BP bal uit jus was ook top, maar sommige dingen zijn gewoon niet te eten. Dat wordt dan ook aangegeven met wat punten hoe jij het als consument kan zien.
quote:Yep dat dacht ik ook. Je moet altijd kritisch vragen stellen bij dit soort programma's. Bij consumenten programma's zoals Kassa of Radar heb ik minder moeite mee simpelweg dat er duidelijk de vuile zaakjes aan de kijker worden uitgelegd en tevens de tegenpartij de kans geeft om hun zegje te doen.
Op donderdag 18 april 2002 23:15 schreef CherrymoonTraxx het volgende:[..]
Het is altijd maar afwachten hoe neutraal dit programma is. Ik wil niks suggereren ofzo, maar SBS blijft een commerciële omroep die alleen denkt aan geld verdienen. Wie zegt dat ze niet gesponsord worden door La Place of BP. Ze krijgen gewoon een leuk bedragje, SBS zegt we komen die en die dag langs met die scheve kok en die ex-goudkustactrice en dan zorgt BP wel dat alles piekfijn in orde is...
quote:BP was echt niet top. Bal uit jus was lekker, die uit de automaat was onwijs oud en goor, niemand wist hoe lang hij er lag etc.
Op donderdag 18 april 2002 23:15 schreef CherrymoonTraxx het volgende:[..]
Het is altijd maar afwachten hoe neutraal dit programma is. Ik wil niks suggereren ofzo, maar SBS blijft een commerciële omroep die alleen denkt aan geld verdienen. Wie zegt dat ze niet gesponsord worden door La Place of BP. Ze krijgen gewoon een leuk bedragje, SBS zegt we komen die en die dag langs met die scheve kok en die ex-goudkustactrice en dan zorgt BP wel dat alles piekfijn in orde is...
Overal hebben ze wat te zeiken en ook niet overal mogen ze filmen.
ik heb niet het idee dat ze met opzet mensen afzeiken of anders behandelen.
Gatverdegatverdegatver!
Je durft bijna niet meer te gaan uit eten *rilt*
Ik zit het nu op SBS6 te kijken, en wat een GOORheid in die toko's zeg
quote:die ene gladde eigenaar van een shoarmatent, wat een kwal
Op woensdag 27 november 2002 21:42 schreef Sjaakman het volgende:
*oud topic omhoog kickt*Gatverdegatverdegatver!
Je durft bijna niet meer te gaan uit eten *rilt*Ik zit het nu op SBS6 te kijken, en wat een GOORheid in die toko's zeg
Ik heb op een blauwe maandag eens een keertje bij de chinees en daar gebeurd precies hetzelfde in de keuken.
De groenteversierinkjes word zonder pardon ontdaan van de saus en hergebruikt
quote:Precies wat is er nou mis met een paar meer Bacterien in je lijf
Op donderdag 18 april 2002 21:58 schreef Wisp het volgende:
Wat een kansloos programma, gaan ze langs bij ondernemers om die vervolgens helemaal af te zeiken'meneer dit sausje is 11 graden en mag maximaal 7 graden zijn'
wat een zielig gezeur
en natuurlijk krijgt elke ondernemer een onvoldoendeja vind je het gek als je zo loopt te mierenneuken
quote:Ik heb daar nog nooit echt een "Hete" McChicken gehad
Op woensdag 15 januari 2003 23:25 schreef BAZZA het volgende:
Zou het bij de McDonalds nou beter geregelt zijn?
[Dit bericht is gewijzigd door Funzzy op 15-01-2003 23:33]
quote:Wat was daar dan loos??
Op woensdag 15 januari 2003 23:25 schreef BAZZA het volgende:
Zou het bij de McDonalds nou beter geregelt zijn?
Aflevering waar poepbacteriën werden aangetroffen in het ijs weet ik nog wel.
quote:Geen idee, maar vroeg me af waar ik nou voortaan een beetje goed kan eten behalve thuis
Op woensdag 15 januari 2003 23:30 schreef schatje het volgende:
Wat was daar dan loos??Aflevering waar poepbacteriën werden aangetroffen in het ijs weet ik nog wel.
sinds dit programma eet ik nog amper buiten de deur, vooral de Kebab zaken ben ik aan het vermijden
quote:Hier nog 1. Ik heb na de programma's 1x kokhalzend boven een bord chinese prak gehangen en daarna nooit meer chinees gegeten, maar ook geen shoarma of wat ook.
Op donderdag 16 januari 2003 00:43 schreef BAZZA het volgende:[..]
sinds dit programma eet ik nog amper buiten de deur, vooral de Kebab zaken ben ik aan het vermijden
quote:En de ballen gehakt bij de tankstations, dat was ook schrikken.
Op donderdag 16 januari 2003 00:57 schreef moussy het volgende:[..]
Hier nog 1. Ik heb na de programma's 1x kokhalzend boven een bord chinese prak gehangen en daarna nooit meer chinees gegeten, maar ook geen shoarma of wat ook.
quote:Wat dacht je van het schaaltje pinda's op tafel bij een verjaardag
Op donderdag 16 januari 2003 01:08 schreef schatje het volgende:[..]
En de ballen gehakt bij de tankstations, dat was ook schrikken.
[Dit bericht is gewijzigd door krasje op 26-03-2003 21:57]
quote:beetje foute kroeg idd
Op woensdag 26 maart 2003 21:58 schreef flippie_flink het volgende:
ik zie alleen maar van die wannabe kakkers en hokey meisjes en jongens, geen rasechte breezerchicks
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |