Hij is zo pietluttig, ik zou hem ook niet binnenlaten. Kan nauwelijks positief uitpakken.quote:
quote:Op woensdag 9 mei 2007 22:27 schreef Symer het volgende:
Hij moest hier eens komen, hier doen we schoenen aan als we naar de keuken moeten omdat onze sokken anders aan de vloer blijven plakken![]()
![]()
Dat was hier ja bij de Hema. Ik moet nogsteeds regelmatig aan die ranzige gehaktbal denken als ik langs die toko kom waar die lag. Traumatische ervaring was dat zeg, die uitzending.quote:Op donderdag 20 juli 2006 21:35 schreef ilona-scuderia het volgende:
Begonnen
Vorige week weigerde de Hema Rob voor een inspectie, dat mens schrok zich te pletter toen ze hoorde dat het om de smaakpolitie ging, hand voor de camera en zei dat "de Hema" daar niet aan mee mocht werken, die regel geldt dus voor alle Hema-vestigingen
Lekkere reclame voor de Hema
A hebben ze wel overheerlijke hotdog-kits, binnenkort weer in de aanbieding...![]()
Jep het is altijd wel leuk om naar te kijken..quote:Op woensdag 9 mei 2007 23:17 schreef RedFever007 het volgende:
Rob Geus is tof
Die Chinees was echt meesterlijk, die had dus echt geen idee waat het over ging
Dat noemen ze de kracht van de herhalingquote:Op donderdag 10 mei 2007 00:33 schreef El_Rolando het volgende:
Wat een programma.
Elke keer weer hetzelfde, coderen, stickeren, rubbertjes, temperaturen.. etc.
goh, dat het alweer 5 jaar bestaatquote:Op donderdag 18 april 2002 21:58 schreef Wisp het volgende:
Daar ben ik het wel mee eens ja! Die studentenhuizen zijn erg saai, en het keurmerk is duf. Maar toch kijk ikquote:Op woensdag 16 mei 2007 21:33 schreef RaymanNL het volgende:
Smaakpolitie word met het seizoen een minder leuk programmaIk ken al die smerige studenten huizen inmiddels al wel. Ik weet allang dat de rubbertjes van je koelkast niet mogen gaan scheuren.....
Programma heeft vernieuwing nodig![]()
Zég! Je hebt het wel over dequote:Op woensdag 16 mei 2007 22:23 schreef Duiveltja het volgende:
Ha ha die korpsbalpauper pwned
Het is soms idd wel wat overdreven. Met geld vaak je handen wassen, jaja, dalijk is de kassiere vaker haar handen wassen dan dat ze achter de kassa zit.quote:Op donderdag 17 mei 2007 13:56 schreef Stansfield het volgende:
of op geld. Alsof je daar gelijk ziek van wordt.
Nee, de codering was er al. Nu let tie vooral op resjes zeep van de afwasmachinequote:Op donderdag 17 mei 2007 15:04 schreef Brentmeister het volgende:
Tis ook altijd hetzelfde. Eerst waren het de rubbertjes, nu de "codering"En daar gaat 't hele programma dan over
Door die laborant met een gezicht alsof het door miljoenen bacteriekolonies is weggevreten.quote:Op donderdag 17 mei 2007 13:56 schreef Stansfield het volgende:
Soms word ik wel heel moe van dat eeuwige gezeik van die Rob en die voice over helemaal. Altijd weer hetzelfde en nu is het helemaal erg met die gast van dat labaratoruim die dingen gaat onderzoeken. 1.000.000 bacterien op een mobiele telefoon of op geld. Alsof je daar gelijk ziek van wordt. Die gasten willen soms echt in een operatiekamer leven. Dan word je juist ziek van een paar bacterien.
Lol ja, het was ook een beetje nutteloos om met dat teststickje in die koelkast te gaan wrijven, het was overduidelijk. Maar ja, feiten shockeren.quote:Op donderdag 17 mei 2007 16:25 schreef Gelderland het volgende:
die corpsballetjedat zag er ook wel ranzig uit hoor
OMG.... zo'n beschimmelde koelkast.. en dan die voiceover die dat balletje nog ff pwnd :'nou, grote jongen hoor, eerst stoer doen dat de pannen wel schoon zijn, en als na onderzoek blijkt van niet, je verlies niet kunnen toegeven'.. en dan dan liedje van 'kleine jongen' van Hazes erbij
Je vergeet de standaard grap over rubbertjes als hij bij de studenten is!quote:Op woensdag 16 mei 2007 21:33 schreef RaymanNL het volgende:
Smaakpolitie word met het seizoen een minder leuk programmaIk ken al die smerige studenten huizen inmiddels al wel. Ik weet allang dat de rubbertjes van je koelkast niet mogen gaan scheuren.....
Programma heeft vernieuwing nodig![]()
Je moet geld of je mobieltje dan ook niet opeten!quote:Op donderdag 17 mei 2007 13:56 schreef Stansfield het volgende:
Soms word ik wel heel moe van dat eeuwige gezeik van die Rob en die voice over helemaal. Altijd weer hetzelfde en nu is het helemaal erg met die gast van dat labaratoruim die dingen gaat onderzoeken. 1.000.000 bacterien op een mobiele telefoon of op geld. Alsof je daar gelijk ziek van wordt. Die gasten willen soms echt in een operatiekamer leven. Dan word je juist ziek van een paar bacterien.
Zal ik jullie dan maar even uit de droom helpen?quote:Op donderdag 17 mei 2007 16:25 schreef Gelderland het volgende:
die corpsballetjedat zag er ook wel ranzig uit hoor
OMG.... zo'n beschimmelde koelkast.. en dan die voiceover die dat balletje nog ff pwnd :'nou, grote jongen hoor, eerst stoer doen dat de pannen wel schoon zijn, en als na onderzoek blijkt van niet, je verlies niet kunnen toegeven'.. en dan dan liedje van 'kleine jongen' van Hazes erbij
sure.. was jij ook 1 van hen..quote:Op donderdag 17 mei 2007 23:47 schreef Thisbe het volgende:
[..]
Zal ik jullie dan maar even uit de droom helpen?
Die koelkast was een oud exemplaar dat in de tuin stond te verschimmelen en niet meer gebruikt werd. De koelkast in de keuken was namelijk niet vies genoeg voor het programma(ze hebben koelkasten op de kamers).![]()
Vandaar dat het ding afgevuld was met bier enzo?quote:Op donderdag 17 mei 2007 23:47 schreef Thisbe het volgende:
[..]
Zal ik jullie dan maar even uit de droom helpen?
Die koelkast was een oud exemplaar dat in de tuin stond te verschimmelen en niet meer gebruikt werd. De koelkast in de keuken was namelijk niet vies genoeg voor het programma(ze hebben koelkasten op de kamers).![]()
Wat begrijp je niet aan 'opzetje'?quote:Op vrijdag 18 mei 2007 10:54 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Vandaar dat het ding afgevuld was met bier enzo?
In die lades in braakhekkes' keuken lagen die stukken vlees ofzo netjes geseald maar geen stickers. En dan gaat de lade snel dicht, en is het wel goed?quote:Op woensdag 23 mei 2007 21:40 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik ben de tel kwijt hoe vaak ik het woord "coderen" net al heb gehoord.![]()
En net een stukje: "JE MOET CODEREN, EN NIET DE HELFT, ALLES".quote:Op woensdag 23 mei 2007 21:45 schreef amaranta het volgende:
dat viel mme ook op veldmuis
Oh dat heb ik niet gezien, had het op de achtergrond aanstaan en luisterde zo'n beetje half.quote:Op woensdag 23 mei 2007 21:42 schreef veldmuis het volgende:
[..]
In die lades in braakhekkes' keuken lagen die stukken vlees ofzo netjes geseald maar geen stickers. En dan gaat de lade snel dicht, en is het wel goed?
Ik ken medewerkers in het hotelquote:Op woensdag 23 mei 2007 22:26 schreef silentwaves_ het volgende:
Was weer een smerige aflevering zeg maar! , er was flink wat mis met dat 4 **** hotel![]()
Dat het wat matige televisie is ben ik helemaal met je eens, maar dat is wel een heeeeeel waardeloze opmerkingquote:Op woensdag 23 mei 2007 22:29 schreef RoelerMF het volgende:
Dat ding er is er zo goed als zeker neergelegd![]()
Volgens mij was dat het dagverse vlees.quote:Op woensdag 23 mei 2007 21:42 schreef veldmuis het volgende:
[..]
In die lades in braakhekkes' keuken lagen die stukken vlees ofzo netjes geseald maar geen stickers. En dan gaat de lade snel dicht, en is het wel goed?
Zelfs dan moet er een sticker op, dat zei Rob zelf!quote:Op woensdag 23 mei 2007 22:36 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Volgens mij was dat het dagverse vlees.
Nou idd.. als er iets een bron van bacterien is is het wel een toetsenbord. Of wat dacht je van een telefoonquote:Op donderdag 24 mei 2007 08:41 schreef Stansfield het volgende:
Ik ben benieuwd hoeveel mensen er al ziek zijn geworden van het werken op een computer.
Hehe iddquote:Op woensdag 6 juni 2007 22:04 schreef existenz het volgende:
Een vietamanees met een keurmerk. Dat is voor het eerst
Ja ik dacht misschien ratten die ze gevangen hadden en hadden vermoord door ze in de vriezer te stoppenquote:Op zondag 5 augustus 2007 22:29 schreef Ambrosius het volgende:
Zwijnenkop ofzo? Behoorlijk goor was het iig.
Ik zat me met die ontbijtjes daarstraks af te vragen hoe ze dat allemaal naar binnen gepropt krijgenquote:Op zondag 5 augustus 2007 23:27 schreef roburt het volgende:
ik krijg altijd extreem honger van die eet testen
Tuurlijkquote:Op woensdag 23 mei 2007 22:29 schreef RoelerMF het volgende:
[..]
Ik ken medewerkers in het hotelHet was de eerste en enige kakkerlak die ze er gevonden hebben... en ze vonden dat ding pas na een half uur opnemen. Dat ding er is er zo goed als zeker neergelegd
![]()
ja dat vraag ik me ook altijd af, vooral als ze het met pizza ofzo doen.quote:Op zondag 5 augustus 2007 23:53 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik zat me met die ontbijtjes daarstraks af te vragen hoe ze dat allemaal naar binnen gepropt krijgen![]()
Vrij treurig is een betere benadering.quote:Op maandag 6 augustus 2007 00:20 schreef SuperbDeLux het volgende:
Leuk artikeltje over de Smaakpolitie uit de Propria Cures![]()
Iddquote:Op maandag 6 augustus 2007 00:35 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Vrij treurig is een betere benadering.
Je krijgt dan ook wel meer dan alleen koffie & croissant, laten we eerlijk zijn.quote:Op maandag 6 augustus 2007 00:23 schreef roburt het volgende:
[..]
ja dat vraag ik me ook altijd af, vooral als ze het met pizza ofzo doen.
die onbijtjes waren ook duur zeg, ik dacht dat je voor 10euro wel koffie, crossant e.d. kon halen.
die duurste vroeg iets van 90(?) euro. (30euro(!) verzendkosten maar dan nog)
Geen idee, maar het is dan blijkbaar een makkelijke manier van rijk worden.quote:Op maandag 6 augustus 2007 14:04 schreef Rnnz het volgende:
Dan vraag ik me toch af hoe dat ene bedrijf aan 69 (oid) euro komt.
Maar met dat soort prijzen zullen mensen niet snel geneigd zijn ontbijtjes te bestellen, dus dat is dan weer jammer voor je bedrijfjequote:Op maandag 6 augustus 2007 17:14 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Geen idee, maar het is dan blijkbaar een makkelijke manier van rijk worden.![]()
Da's ook weer zo.quote:Op maandag 6 augustus 2007 17:17 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Maar met dat soort prijzen zullen mensen niet snel geneigd zijn ontbijtjes te bestellen, dus dat is dan weer jammer voor je bedrijfje![]()
Wellicht delen ze het vaker gratis uit aan mensen met een camper en een camera!quote:Op maandag 6 augustus 2007 14:04 schreef Rnnz het volgende:
Dan vraag ik me toch af hoe dat ene bedrijf aan 69 (oid) euro komt.
dat denk ik ookquote:Op maandag 6 augustus 2007 17:22 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Wellicht delen ze het vaker gratis uit aan mensen met een camper en een camera!
ik ookquote:Op maandag 6 augustus 2007 00:02 schreef Rnnz het volgende:
Ik kreeg extreem honger bij het zien van die ontbijtjes![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |