Hehe iddquote:Op woensdag 6 juni 2007 22:04 schreef existenz het volgende:
Een vietamanees met een keurmerk. Dat is voor het eerst
Ja ik dacht misschien ratten die ze gevangen hadden en hadden vermoord door ze in de vriezer te stoppenquote:Op zondag 5 augustus 2007 22:29 schreef Ambrosius het volgende:
Zwijnenkop ofzo? Behoorlijk goor was het iig.
Ik zat me met die ontbijtjes daarstraks af te vragen hoe ze dat allemaal naar binnen gepropt krijgenquote:Op zondag 5 augustus 2007 23:27 schreef roburt het volgende:
ik krijg altijd extreem honger van die eet testen
Tuurlijkquote:Op woensdag 23 mei 2007 22:29 schreef RoelerMF het volgende:
[..]
Ik ken medewerkers in het hotelHet was de eerste en enige kakkerlak die ze er gevonden hebben... en ze vonden dat ding pas na een half uur opnemen. Dat ding er is er zo goed als zeker neergelegd
![]()
ja dat vraag ik me ook altijd af, vooral als ze het met pizza ofzo doen.quote:Op zondag 5 augustus 2007 23:53 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik zat me met die ontbijtjes daarstraks af te vragen hoe ze dat allemaal naar binnen gepropt krijgen![]()
Vrij treurig is een betere benadering.quote:Op maandag 6 augustus 2007 00:20 schreef SuperbDeLux het volgende:
Leuk artikeltje over de Smaakpolitie uit de Propria Cures![]()
Iddquote:Op maandag 6 augustus 2007 00:35 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Vrij treurig is een betere benadering.
Je krijgt dan ook wel meer dan alleen koffie & croissant, laten we eerlijk zijn.quote:Op maandag 6 augustus 2007 00:23 schreef roburt het volgende:
[..]
ja dat vraag ik me ook altijd af, vooral als ze het met pizza ofzo doen.
die onbijtjes waren ook duur zeg, ik dacht dat je voor 10euro wel koffie, crossant e.d. kon halen.
die duurste vroeg iets van 90(?) euro. (30euro(!) verzendkosten maar dan nog)
Geen idee, maar het is dan blijkbaar een makkelijke manier van rijk worden.quote:Op maandag 6 augustus 2007 14:04 schreef Rnnz het volgende:
Dan vraag ik me toch af hoe dat ene bedrijf aan 69 (oid) euro komt.
Maar met dat soort prijzen zullen mensen niet snel geneigd zijn ontbijtjes te bestellen, dus dat is dan weer jammer voor je bedrijfjequote:Op maandag 6 augustus 2007 17:14 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Geen idee, maar het is dan blijkbaar een makkelijke manier van rijk worden.![]()
Da's ook weer zo.quote:Op maandag 6 augustus 2007 17:17 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Maar met dat soort prijzen zullen mensen niet snel geneigd zijn ontbijtjes te bestellen, dus dat is dan weer jammer voor je bedrijfje![]()
Wellicht delen ze het vaker gratis uit aan mensen met een camper en een camera!quote:Op maandag 6 augustus 2007 14:04 schreef Rnnz het volgende:
Dan vraag ik me toch af hoe dat ene bedrijf aan 69 (oid) euro komt.
dat denk ik ookquote:Op maandag 6 augustus 2007 17:22 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Wellicht delen ze het vaker gratis uit aan mensen met een camper en een camera!
ik ookquote:Op maandag 6 augustus 2007 00:02 schreef Rnnz het volgende:
Ik kreeg extreem honger bij het zien van die ontbijtjes![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |