Ook het eerste waar ik aan dacht.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 23:13 schreef Biogarde het volgende:
HAKKKKUUUUHH!! Wat een programma was dat![]()
Bezochten ze feesten en gingen ze met een camera het publiek in.quote:
Dat topje!quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 23:02 schreef rubbereend het volgende:
[ afbeelding ]
Op 1 mei 1995 startte TMF, langzaam kwam het overal in Nederland op de kabel. In het begin hadden ze 4 VJ's, die maakten 2 uur per dag en dat blok van 8 uur werd drie keer per dag herhaaldMaar het was prachtig. Ineens allemaal Nederlandse clips op tv
. Ik keek er uren naar.
DJ's Als Fabienne, Michael Pilarczyk, Wessel van Diepen, Ruud de Wild en Bridget. Dat waren toffe VJ's
Hoogtepunt van vroeger was natuurlijk de Dag top 5 en Toute Fabienne met de ratelende fax op de achtergrond
Kortom dat was de mooiste TMF tijd, herkennen jullie dit?
[ afbeelding ]
Darkraver was in 1991 al koning...quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 23:16 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Bezochten ze feesten en gingen ze met een camera het publiek in.
Toen was de Darkraver al een baas.
Ik vond Bridget nooit echt bijzonder. Ik vond vooral Fabienne ergquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 23:32 schreef boofer het volgende:
En bridget was toen nog een lekker ding (beetje vergane glorie nu)
Bridget vond ik nog wel gaan.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 23:39 schreef servus_universitas het volgende:
[..]
Ik vond Bridget nooit echt bijzonder. Ik vond vooral Fabienne erg!
Het was zeker geen lelijke tante, maar ik was toch meer van het Fabienne-kamp.quote:
Die scene herinner ik mij nog wel.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 23:48 schreef Ritmo het volgende:
[ afbeelding ]
Al kijkt ze hier een beetje moeilijk.
Ja, die Sonja Silva was ook niet te versmaden.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 23:48 schreef Ritmo het volgende:
En een paar jaartjes later had je Sonja Silva, alleen die ziet er nu echt niet meer uit.
Dat was gewoon Miss TMF.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 23:52 schreef servus_universitas het volgende:
[..]
Het was zeker geen lelijke tante, maar ik was toch meer van het Fabienne-kamp.
Helaas Servus, troll mislukt want rechts zie je geloof ik het intro-filmpje van haar programma Made In Holland, dat was geloof ik vooral Jan Smit enzo.quote:Die scene herinner ik mij nog wel.Dit was het moment dat ze een clip van één van de eerste commerciële dancenummers aankondigde.
![]()
Met nadruk op was.quote:Ja, die Sonja Silva was ook wel te versmaden.
Al was The Box toffer, want dat was regiogebonden, en kon je zo met je vrienden voor vijf gulden de man de hele nacht de televisie vervuilen met jullie kutsmaak.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 23:59 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Die cyberchoice 's nachts was ook tof. Clipjes aanvragen via de telefoon. Ik had dat menu goed door, dus liet ik rustig vijf keer per uur dezelfde kutclip langskomen.
dat was het hip hop programma met die Nederlands/Amerikaanse rapper die het presenteerdequote:Op zaterdag 8 augustus 2009 00:19 schreef Ritmo het volgende:
The Pitch, dat was toch voor alto-pubers?
Glazequote:* The Pitch
Een programma specifiek gericht op hiphop. Glaze presenteerde dit programma samen met René (bekend van 2 Brothers on the 4th Floor)tussen 1996 en 1998. Zowel bekende nationale als internationale rappers kwamen langs in dit programma. (o.a. Warren G, Notorious B.I.G. en Postmen). Murth the Man-o-Script heeft dit programma ook nog gepresenteerd tussen 1999-2000.
Vond ik juist het enige toffe.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 00:25 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Ow ja, die bedoelde ik.Wat een kut-programma was dat.
Alto's keken naar Alter8, rappers naar The Pitch, R'n'B'ers naar Sylvana's Soul, piratenliefhebbers naar NL Made in Holland en metalgasten naar Wet and Wild.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 00:19 schreef Ritmo het volgende:
The Pitch, dat was toch voor alto-pubers?
Dat heb ik geweten toen ik naar regio Rotterdam verhuisdequote:Op zaterdag 8 augustus 2009 00:01 schreef Nosh het volgende:
[..]
Al was The Box toffer, want dat was regiogebonden, en kon je zo met je vrienden voor vijf gulden de man de hele nacht de televisie vervuilen met jullie kutsmaak.
Ik hoorde juist dat veel Metalfans het juist een erg goed programma vondenquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 01:54 schreef Ps2K het volgende:
TMF heb ik altijd gehaat. Met hun neppe metal programma wet and wild. Als een al qaeda lid mij ooit eens vraagt wat er kapot moet in Nederland...
Vergeleken met MTV's headbangers ball was het een lachertje. Natuurlijk iedereen het zijne maar iedere week weer the gathering, gorefest, sepultura, biohazzard en madball... Ik luisterde indertijd veel naar de oude punk en deathmetal en daar werd gewoon nooit aandacht aan besteed.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 02:02 schreef Probably_on_pcp het volgende:
[..]
Ik hoorde juist dat veel Metalfans het juist een erg goed programma vonden![]()
Maar jij bent natuurlijk een "echte"
Ik trollde maar. Vond het ook altijd een kutprogramma plus ik heb de ballen verstand van metal. Uiteraard is metal wel een stuk vetter dan de meeste andere muziek soorten.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 02:07 schreef Ps2K het volgende:
[..]
Vergeleken met MTV's headbangers ball was het een lachertje. Natuurlijk iedereen het zijne maar iedere week weer the gathering, gorefest, sepultura, biohazzard en madball... Ik luisterde indertijd veel naar de oude punk en deathmetal en daar werd gewoon nooit aandacht aan besteed.
Ik kan me niet herinneren dat ik ooit op wet and wild bands zoals the great kat of deicide heb gezien...
Metal is net als whisky; Wat de een lekker vind vind de ander smerig, De een drinkt het met cola en de ander puur. Maar uiteindelijk gaat het er om dat je het drinktquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 02:10 schreef Probably_on_pcp het volgende:
[..]
Ik trollde maar. Vond het ook altijd een kutprogramma plus ik heb de ballen verstand van metal. Uiteraard is metal wel een stuk vetter dan de meeste andere muziek soorten.
Vooral metalfans zijn vaak goeie gasten
Nah ik had niet zoveel met Grunge. TMF was een vrij redelijke teleurstelling, MTV ging van de kabel toen ik het net wist te waarderen. Zig and Zag showquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 02:14 schreef cerror het volgende:
altern8 met de broertjes de wale (soulwax)
Nee, ik heb pas relatief laat het licht gezien.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 00:00 schreef Ritmo het volgende:
Dat was gewoon Miss TMF.Schokkend dat jij ooit TMF keek trouwens, ik had verwacht dat jij op je 12e met een boek van Reve op schoot en een LP van Bach op jezelf zat te verwonderen over de domheid die je TV-scherm uitkwam.
quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 00:00 schreef Ritmo het volgende:
Helaas Servus, troll mislukt want rechts zie je geloof ik het intro-filmpje van haar programma Made In Holland, dat was geloof ik vooral Jan Smit enzo.
Of het gewoon niet je strot doorkrijgt.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 02:13 schreef Ps2K het volgende:
[..]
Metal is net als whisky; Wat de een lekker vind vind de ander smerig, De een drinkt het met cola en de ander puur. Maar uiteindelijk gaat het er om dat je het drinkt
Als ik die negers vind die mijn Box een maand lang hebben verGravelPit, dan doe ik ze wat.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 00:01 schreef Nosh het volgende:
[..]
Al was The Box toffer, want dat was regiogebonden, en kon je zo met je vrienden voor vijf gulden de man de hele nacht de televisie vervuilen met jullie kutsmaak.
Ah well, de eerste TMF award was in de kantine daar.quote:Op zondag 9 augustus 2009 06:15 schreef Giertje het volgende:
en dan als hoogtepunt de tmf awards met wel wat grotere artiesten dan tegenwoordig
Volgens mij presenteert Fabienne nog steeds. Doet ze niet zo'n woonprogramma op RTL of SBS of zo?quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 01:32 schreef Apache4U het volgende:
Waar is Fabienne eigenlijk gebleven? Nooit meer iets van gehoord..
In den beginne was Bridgit er volgens nog helemaal niet bij.. volgens mij bestond de allereerste crew uit Fabienne , Michael P. , Ruud de Wild en Isabelle....Maar ik kan het mis hebben..is alweer een tijdje geleden.
Vroeger zat ik de hele avond voor de buis en dan zag je ook wat! Nu kunnen ze Ahoy al niet meer betalen en komen er een paar bekende mensen. Is wel enorm afgekalfd...quote:Op zondag 9 augustus 2009 06:15 schreef Giertje het volgende:
en dan als hoogtepunt de tmf awards met wel wat grotere artiesten dan tegenwoordig
Bridget is er pas later bijgekomen, net als Ruud de Wild volgens mij.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 01:32 schreef Apache4U het volgende:
Waar is Fabienne eigenlijk gebleven? Nooit meer iets van gehoord..
In den beginne was Bridgit er volgens nog helemaal niet bij.. volgens mij bestond de allereerste crew uit Fabienne , Michael P. , Ruud de Wild en Isabelle....Maar ik kan het mis hebben..is alweer een tijdje geleden.
Ik weet nog dat de eerste TMF awards in de kantine werden uitgereiktquote:Op zondag 9 augustus 2009 17:24 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Vroeger zat ik de hele avond voor de buis en dan zag je ook wat! Nu kunnen ze Ahoy al niet meer betalen en komen er een paar bekende mensen. Is wel enorm afgekalfd...
Dooske was voor mij altijd een zapmoment. Nog steeds trouwensquote:Op zondag 9 augustus 2009 18:46 schreef UncleFunk het volgende:
Ik heb nog eens een loveclip aangevraagd. Kreeg toen een leuke verzamel-cd. Ik keek naar TMF van 1997 tot 2000 ofzo. Ik vond Tooske destijds wel leuk, alhoewel zij het niet haalde bij Fabiënne
Een gedragen string was beter geweest...quote:Op zondag 9 augustus 2009 20:17 schreef rubbereend het volgende:
Ik heb ooit een gesigneerde singel van Katja gewonnen
bij Jeroen Post begon het mis te gaan. Seth was een dieptepuntquote:Op zondag 9 augustus 2009 21:13 schreef BillyBeflap het volgende:
Tegenwoordig draaien ze echt alleen nog maar ^R&B, nederhop en hiphop. Toen leek de muziek gewoonweg beter.....kan ook natuurlijk gewoon een misplaatst gevoel van me zijn.
De VJ's waren wel leuker. Mooie meiden!!!! En ook Jeroen post was wel ok!
quote:Bridget Maasland (1995-2000)
Erik de Zwart (1995-2002)
Tot 2003 vj bij MTV
Fabienne de Vries (1995-1999)
Isabelle Brinkman (1995-1998)
Michael Pilarczyk (1995-1998)
Ruud de Wild (1995-1998)
Sylvana Simons (1995-1999)
Wessel van Diepen (1995-1998)
Jeroen Post (1996-2005)
Tooske Breugem (1998-2002)
Tot 2002 vj bij MTV
Daphne Bunskoek (1998-2002)
Tot 2002 vj bij MTV
Jeroen Nieuwenhuize (1998-2002, 2003-2007)
Tussen 2002-2003 vj bij MTV
Murth Mossel (1999-2000)
Mental Theo (1999-2002, 2003-2005)
Tussen 2002-2003 vj bij MTV
Sonja Silva (1999-2001)
Renée Vervoorn (2000-2003)
Johnny de Mol (2001-2002)
Tot 2003 vj bij MTV
Seth Kamphuijs (2001-2002)
Tot 2005 vj bij MTV
Kristina Bozilovic (2001-2002)
Tot 2003 vj bij MTV
Virtuele Sita (2002-2003)
Sylvie Meis (2003-2004)
In 2002-2003 vj bij MTV
Renate Verbaan (2004-2006)
Miljuschka Witzenhausen (2005-2007)
Valerio Zeno (2006-2008)
Nikkie Plessen (2006-2008)
Damien Hope (2007-2008)
Saar Koningsberger (2007-heden)
Soumia Abalhaya (2007-2008)
Sascha Visser (2008-heden)
Amir Charles (2008-heden)
Veronica van Hoogdalem (2008-heden)
Willem "Willy" de Bruin (2009-heden)
Daphne begon bij BNNquote:Op maandag 10 augustus 2009 12:06 schreef Remzz het volgende:
Na Daphne Bunskoek was er eigenlijk niets meer aan
Ik heb ooit eens een Top 10 van ABBA zouden ze dat alleen doen voor P Diddyquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 21:32 schreef Miam het volgende:
Dat was geweldige televisie!
Zo heb ik nog eens een documentaire over Freddie Mercury opgenomen die op tmf werd
uitgezondenzouden ze nu nooit meer doen. jammer.
quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 02:02 schreef Probably_on_pcp het volgende:
[..]
Ja, zouden ze nu nooit meer uitzenden.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 21:51 schreef Djeez het volgende:
[..]
Ik heb ooit eens een Top 10 van ABBA zouden ze dat alleen doen voor P Diddy
dag top 5 iddquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 21:51 schreef -Vaduz- het volgende:
De Dag top 5 was echt super, keek ik elke dag weer naar uit!
TMF nu is TMF niet meer.
Mental Theo met zijn blonde sletjequote:Op vrijdag 21 augustus 2009 21:44 schreef Hukkie het volgende:
Dat was in de tijd dat die Kale van de happyhardcore nog zo'n programma in Spanje had. Waarbij hij de nederlands jeugd keihard aanspoorde om een hotellobby zo grondig mogelijk te vernielen, leuke televisie hoor. Heb sindsdien geen seconde meer naar tmf gekeken.
Ze is wel raar geschoren op die bovenste foto...quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 16:38 schreef jpg97 het volgende:
Sonja Silva
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik ook. Gelukkig hadden we een tweede tvquote:Op donderdag 27 augustus 2009 17:01 schreef WheeleE het volgende:
wat een nostalgie. In het geelzwarte tijdperk heb ik nog bijna elke avond de Dag Top 5 zitten kijken. Moest perse, m'n ouders moesten maar gewoon meekijken
.
dat was misschien wel de slechtste presentatrice van TMF ooit!quote:Op donderdag 27 augustus 2009 17:12 schreef Q.E.D. het volgende:
[ afbeelding ]
Wel te behappen.
Made in Holland bedoel je?
Met die windmolen...
Ik vond Movie Facts echt GEWELDIG. Keek ik elke zaterdag. Dat mis ik het meest... Ik heb nu echt geen idee meer wat voor films er worden gemaakt of uitkomen...
Geklungel, viel wel mee toch...quote:Op donderdag 27 augustus 2009 21:10 schreef -Vaduz- het volgende:
Dat geklungel van Renee had z'n charme!
En Movie facts, waarom is er geen alternatief inderdaad.
Zak staat er niet tussen.quote:Op maandag 10 augustus 2009 11:24 schreef Remzz het volgende:
Op Wikipedia staat de hele lijst met Vj's:
[..]
En dan nog gewoon aan komen zetten met wat opgekochte ex-Jetix en Nickelodeon series.quote:Op donderdag 24 september 2009 18:50 schreef rubbereend het volgende:
ze zenden nu zelfs tekenfilms uit 's ochtends
quote:Op donderdag 24 september 2009 18:52 schreef 907 het volgende:
Goffertedorie!Fabienne
En verder: hakkuhhhhh!
Jep, Basten Zwart ofzo..quote:Op vrijdag 25 september 2009 22:34 schreef Treezz het volgende:
Jeroen post deed met zo'n andere kerel een programm en dat heette toch het Dream team ??was wel geinig
Tooske, Isabelle, Fabienne, Jeroenquote:Op zaterdag 25 september 2010 12:08 schreef rubbereend het volgende:
Coen en Sander zijn bezig alle vj's uit de begin jaren weer bij elkaar te krijgen
Tooske is echt van de tweede generatiequote:Op zaterdag 25 september 2010 12:10 schreef Remzz het volgende:
[..]
Tooske, Isabelle, Fabienne, Jeroen
Heb je gelijk aan, maar ik vond juist Tooske en Daphne altijd zo leuk Fabienne en Isabelle vond ik eigneiljk niets om nog maar te zwijgen over Silvana Simonsquote:Op zaterdag 25 september 2010 12:12 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Tooske is echt van de tweede generatie
quote:Op zaterdag 25 september 2010 12:15 schreef Remzz het volgende:
[..]
Heb je gelijk aan, maar ik vond juist Tooske en Daphne altijd zo leuk Fabienne en Isabelle vond ik eigneiljk niets om nog maar te zwijgen over Silvana Simons
Dit dus...quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 21:51 schreef -Vaduz- het volgende:
De Dag top 5 was echt super, keek ik elke dag weer naar uit!
TMF nu is TMF niet meer.
Ohjaaa, nu je het zegt!quote:Op zaterdag 26 september 2009 00:51 schreef Quir het volgende:
"Your choice is our command", of wat was 't ook alweer?
Dit.quote:Op zaterdag 25 september 2010 13:08 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dit dus...
TMF is echt verkloot nu
En de TMF Awards vroeger
absoluutquote:Op zaterdag 25 september 2010 13:08 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dit dus...
TMF is echt verkloot nu
En de TMF Awards vroeger
De originele MTV zender wel, maar MTV2 is nog steeds goed!quote:Op zaterdag 25 september 2010 16:50 schreef Wayfarer het volgende:
In het begin hadden ze zo weinig clips, inderdaad je zag steeds dezelfde. En we leverde noodgedwongen massaal MTV ervoor in, omdat TMF zo goed voor de Nederlands producten opkwam kreeg de zender voorrang op de kabel![]()
In de Dag top 5 werd per ongeluk een keer een clip van Ozzy Osbourne gestart, wat en vergissing!!![]()
En steeds het beeld op zwart om de haverklap.
TMF was een schijtzender en is het nu nog. Deden weinig voor metal met het waardeloze Wet & Wild en doen nu niks meer op dat gebied. En dit geld voor meer muziekstromingen.
Maar MTV is tegenwoordig zelfs nog slechter!
ow echt?quote:Op zaterdag 25 september 2010 15:34 schreef Tonyvanheemschut het volgende:
deze week hebben ze op 3fm de 90's request week en ze gaan in de koen en sander show de oude vj's weer bij elkaar brengen..misschien leuk om te volgen (webcam) of anders via de radio...
Het verdwijnt toch wel...quote:Op donderdag 4 november 2010 01:05 schreef rubbereend het volgende:
'Einde oefening voor TMF'
Ik heb het gevoel dat het langzaam de nek om is gedraaid
Het is net als MTV verworden: vroeger gewoon bijna 24 uur per dag clips, tegenwoordig bij elkaar nog maar een paar uur muziek per etmaal. Jammer maar helaas.quote:Op donderdag 4 november 2010 11:30 schreef -Vaduz- het volgende:
Jammer dat het zo heeft moeten aftakelen. Tegenwoordig zie je 140 herhalingen van die rare spelletjes in vakantie-oorden. Niet meer de goede en leuke en ietwat kneuterige muziekprogramma's. Terug naar de basis!
En de "muziek" die er is is kattegejank of bestaat uit prattende vatskoppen. Waarom zouden we daar naar willen kijken? MTV was vroeger ook goed maar blijkbaar heeft één of andere pauper met hersengangreen het roer overgenomen.quote:Op donderdag 4 november 2010 12:40 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Het is net als MTV verworden: vroeger gewoon bijna 24 uur per dag clips, tegenwoordig bij elkaar nog maar een paar uur muziek per etmaal. Jammer maar helaas.
De dag top 5, maak er des noods een top 10 van.quote:Op donderdag 4 november 2010 17:49 schreef -Vaduz- het volgende:
Introduceer De dag top 5 weer. Dat doet Michiel Veenstra nu op 3fm op die tijd. Werkt perfect.
Als die 67 uit je naam voor je geboortejaar staat, snap ik je opmerking.quote:Op zondag 21 november 2010 20:15 schreef RVP67 het volgende:
Wat doet iets uit 1994 in Memorylane ?
Dat was "gisteren" man.
De tijd dat TMF bij mij nog op 9 zat en ik 'm standaard in 't zaprondje meenam.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 23:02 schreef rubbereend het volgende:
Kortom dat was de mooiste TMF tijd, herkennen jullie dit?
quote:Op zondag 21 november 2010 20:15 schreef RVP67 het volgende:
Wat doet iets uit 1994 in Memorylane ?
Dat was "gisteren" man.
Vanaf 1 september jaquote:Op donderdag 4 augustus 2011 18:07 schreef rubbereend het volgende:
en binnenkort verdwijnt het dan definitief
Tooske was inderdaad de persoon die het begin van de 2e generatie inluidde. Haar komst kwam enkele jaren nadat de eerste generatie was begonnen en luidde het tijdperk in waarin langzaam alle eerste generatie VJ's vertrokken en vervangen werden.quote:Op zaterdag 25 september 2010 12:12 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Tooske is echt van de tweede generatie
Mensen die alternatieve muziek wilden zien keken MTV, geen TMF. Wet and wild was een slap aftreksel van headbangers ball.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 02:02 schreef Probably_on_pcp het volgende:
[..]
Wat was het MTV-equivalent van Alter8 dan?quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 10:13 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Mensen die alternatieve muziek wilden zien keken MTV, geen TMF. Wet and wild was een slap aftreksel van headbangers ball.
Keek overigens ook wel TMF maar dan meer de programma's en niet de clips
Inderdaad jammer dat TMF stopt maarja, als je alleen nog maar bagger maakt en niet bij je roots blijft waarmee je groot geworden bent (net als MTV trouwens) dan houdt het op.
Vooral wet'n'wildquote:
quote:Op woensdag 14 september 2011 11:15 schreef rubje het volgende:
enige reden om eens TMF te kijken was oa.![]()
[ afbeelding ]
Vroegerquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 16:38 schreef jpg97 het volgende:
Sonja Silva
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik heb als Ziggo klant 0 TMF zenders meer. Tot 1 september had ik nog TMF Dance/ NL/ Pure. Nu dus niets meer, opzich geen probleem. De echte TMF was toch allang doodquote:Op donderdag 4 augustus 2011 18:07 schreef rubbereend het volgende:
en binnenkort verdwijnt het dan definitief
Alleen VH1 Classic is nog leukquote:Op zaterdag 17 september 2011 11:14 schreef female81 het volgende:
De MTV-zenders ook, afgaande op wat ik tijdens m'n proefabonnement op digitale tv heb gezien, de afgelopen tijd.
Maar goed, is ook een smaakkwestie.
Dat dus.quote:
Die ja, weetniet eens hoe ze heet. Alleen dat ze enorme prammen hadquote:Op vrijdag 16 september 2011 15:45 schreef MikeyMo het volgende:
Die oostblokse Chris had ook grote jetsers
Eens.quote:
ze doen het nietquote:Op zaterdag 17 september 2011 21:27 schreef female81 het volgende:
Kris Bozilovic, heette ze. Mocht het íemand nog interesseren.
Misschien nog handig om 'grote prammen-foto's' op te sporen.
quote:Op zaterdag 17 september 2011 21:27 schreef female81 het volgende:
Kris Bozilovic, heette ze. Mocht het íemand nog interesseren.
Misschien nog handig om 'grote prammen-foto's' op te sporen.
En daar is alles meegezegd.quote:
met die ratelende faxquote:Op maandag 19 september 2011 17:52 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
En daar is alles meegezegd..
De eerste TMF awards werden in de kelder van de studio uitgereikt. Dat was nog eens bijzonder gezien hoe groot het later werd.quote:Op zondag 9 augustus 2009 06:15 schreef Giertje het volgende:
in de kantinequote:Op donderdag 22 september 2011 20:41 schreef mirannie het volgende:
[..]
De eerste TMF awards werden in de kelder van de studio uitgereikt. Dat was nog eens bijzonder gezien hoe groot het later werd.
Je bent 16, het is 4 uur 's ochtends, komt terug van clubben met nog genoeg energie en je zet MTV aan. Blast from the past!quote:
Daphne en Sylvana volgens mij ook wel.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 10:42 schreef Bosbeetle het volgende:
Ik had altijd alleen van isabelle het idee dat ook daadwerkelijk iets met muziek had
Ik vond fabienne altijd zo giebelig, en idd van de heren was het ook wel duidelijk.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 15:19 schreef rubbereend het volgende:
Fabienne had ook veel met muziek en wist er ook veel van. De VJ's deden sowieso zelf veel redactie werk. En van Ruud de Wild en Wessel van Diepe kun je ook niet zeggen dat ze er niets van wisten
daphne lijkt me ook geen muziekvrouw maar kan aan mij liggen, en sylvana vond ik een glijerige smaak hebben maar ze was idd wel consequentquote:Op zondag 9 oktober 2011 00:21 schreef female81 het volgende:
[..]
Daphne en Sylvana volgens mij ook wel.
Maar bij Bridget, Sonja en die Kris en Renee die er wat later bij kwamen leek enige interesse in muziek heel ver te zoeken, óf ze hebben het heel goed verborgen weten te houden. Bridget vond ik voor de rest dan nog wel leuk, maar Renee vond ik echt een non-talent.
Haar verschijning liet me bijna met dingen naar de televisie gooien...
ik had meer zo'n beeld dat ze samen met daniël de kippen ging voeren ... (in haar tmf tijd dan hè)quote:Op zondag 9 oktober 2011 00:28 schreef female81 het volgende:
Daphne leek me zo'n typetje dat in haar vrije tijd allerhande festivals afstroopte, en dat zich voor TMF wat meer mainstream voordeed dan wat ze was. Die uitstraling had ze, op de een of andere manier.
Renee heeft daarna eigenlijk ook nooit meer iets fatsoenlijks op TV gedaan toch?quote:Op zondag 9 oktober 2011 00:21 schreef female81 het volgende:
[..]
Daphne en Sylvana volgens mij ook wel.
Maar bij Bridget, Sonja en die Kris en Renee die er wat later bij kwamen leek enige interesse in muziek heel ver te zoeken, óf ze hebben het heel goed verborgen weten te houden. Bridget vond ik voor de rest dan nog wel leuk, maar Renee vond ik echt een non-talent.
Haar verschijning liet me bijna met dingen naar de televisie gooien...
dat blad heb ik ook nog gehadquote:Op zondag 26 februari 2012 08:49 schreef female81 het volgende:
*kickje*
Nog liefhebbers voor wat materiaal uit More Magazine (voorjaar '99)?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:
Ja!quote:
Van Fabienne kon ik het wel hebben want die was gewoon "lekker".quote:Op zondag 9 oktober 2011 00:24 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Ik vond fabienne altijd zo giebelig, en idd van de heren was het ook wel duidelijk.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |