Tot zo.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 16:22 schreef Robijn1961 het volgende:
[..]
Lesje? Leer jezelf maar een lesje. Bijvoorbeeld hoe je een forum moet modereren, zodat het niet grenzeloos wordt.
Ajuus.
Tsja, de overgang is een bitchquote:
Ga dan eens weg, iedere keer blijf je reageren.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 16:22 schreef Robijn1961 het volgende:
[..]
Lesje? Leer jezelf maar een lesje. Bijvoorbeeld hoe je een forum moet modereren, zodat het niet grenzeloos wordt.
Ajuus.
Ook iets uit de Fok cultuur. Iemand heel snel een huillie noemen. Jongens jullie moeten eens weten, hoeveel mensen uit de ECHTE wereld Fok niet moeten.quote:
Waar haal jij toch telkens het idee vandaan dat jij kunt reguleren wie wat waar post? Om vervolgens iemand van de crew zo ongeveer te sommeren zaken te sluiten, weg te halen of te veranderen als het jou niet aanstaat?quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 16:22 schreef Robijn1961 het volgende:
[..]
Ajuus.
Of jou niet moetenquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 16:25 schreef Robijn1961 het volgende:
[..]
Ook iets uit de Fok cultuur. Iemand heel snel een huillie noemen. Jongens jullie moeten eens weten, hoeveel mensen uit de ECHTE wereld Fok niet moeten.
U zegt echt tig keer gedag en u blijft maar weer terugkomenquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 16:25 schreef Robijn1961 het volgende:
Heb dit in een jaar opgespaard, nu spui ik het lekker even.
Dag pubers!
Hier staan genoeg tips voor u over behandeling in de overgang:quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 16:25 schreef Robijn1961 het volgende:
[..]
Ook iets uit de Fok cultuur. Iemand heel snel een huillie noemen. Jongens jullie moeten eens weten, hoeveel mensen uit de ECHTE wereld Fok niet moeten.
Lijkt mij nu typisch zo'n zeikwijf, die net n slechte scheiding achter de rug heeftquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 16:28 schreef Loveless85 het volgende:
Michael Jackson #66 - Tabloid Junkie
Het wil gewoon niet weg
quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 16:32 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
Lijkt mij nu typisch zo'n zeikwijf, die net n slechte scheiding achter de rug heeft
Was haar ex toch de snuggerste van de twee
Je vergeet paranoia! Ze speurt alle topics af op zoek naar roddels over zichzelf schrijft ze.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 16:32 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
Lijkt mij nu typisch zo'n zeikwijf, die net n slechte scheiding achter de rug heeft
Was haar ex toch de snuggerste van de twee
Kots is ditquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 16:20 schreef Robijn1961 het volgende:
Had ik al, wilde al niet meer reageren. Heb even gekeken wat er allemaal over mij geroddeld werd, en zie tot mijn stomme verbazing dat er iemand onder mijn naam zit. Maar alles is hier normaal he. Kots.
Ze kan nu ff niet reageren, ze zit nu zwaar te hyperenquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 16:34 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Je vergeet paranoia! Ze speurt alle topics af op zoek naar roddels over zichzelf schrijft ze.
Je hebt nu al een aantal keer afscheid genomen en nog vaker je ongenoegen over het forum geuit, en toch kom je elke keer weer terug. Blijf dan weg, ben jij van dit "grenzeloze" forum af en wij van jou gezeik.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 16:25 schreef Robijn1961 het volgende:
Heb dit in een jaar opgespaard, nu spui ik het lekker even.
Dag pubers!
Te laaaaat!!quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 16:38 schreef Loveless85 het volgende:
Nou en nu allemaal die arme mevrouw met rust laten... Beetje profiteren van haar midlife-crisis/menopauze
Zijn verhuisd.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 18:58 schreef postmortum het volgende:
Wie woont er in Sittard(of omgeving) volgens mij is die zaak leeg , weet het niet 100% zeker
Bij sommige ontbrak de klacht en voor de rest was het gewoon pure troll-bagger.quote:Op zondag 16 augustus 2009 11:24 schreef appelsjap het volgende:
Ik weet niet hoor, maar al mijn klachts waren gewoon gegrond.
Oh want als er niet staat Klacht: [klacht] dan kun jij er geen klacht uithalen?quote:Op zondag 16 augustus 2009 11:25 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Bij sommige ontbrak de klacht en voor de rest was het gewoon pure troll-bagger.
Stop maar even met je topicdiarree. Is bijzonder irritant nl.
Jawel.quote:Op zondag 16 augustus 2009 11:31 schreef appelsjap het volgende:
[..]
Oh want als er niet staat Klacht: [klacht] dan kun jij er geen klacht uithalen?
Als het nou onterecht/bagger was, of als er alleen maar bagger gepost werd en getrolld werd, oke. Maar in dat trouwen topic posten de mensen ook gewoon normaal, die kon toch wel open blijven.quote:Op zondag 16 augustus 2009 11:34 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Jawel.
Maar die troep wat jij in een half uur produceerde was al reden genoeg om te slotteren.
Of had je hier even 1000 topics vandaag in KLB willen openen over alles wat in je opkwam ?
Ik heb er eentje geopend, maar das geen topic diarree dit is wel een serieus topic. Heb er ook moeite voor gedaan nu.quote:Op zondag 16 augustus 2009 11:52 schreef de_boswachter het volgende:
Ik strijk over mijn hart.
Wel kappen met die ongein dan sjappie
Dat was de laatste overigens.quote:Op zondag 16 augustus 2009 11:53 schreef appelsjap het volgende:
[..]
Ik heb er eentje geopend, maar das geen topic diarree dit is wel een serieus topic. Heb er ook moeite voor gedaan nu.
Nee. Sterker nog, hij is dicht. Je moet zeer dringend aan een dagboek.quote:Op zondag 16 augustus 2009 15:11 schreef Ensaf het volgende:
Zou een mod even de toevoeging "(met PAINT!!!)" kunnen doen aan [PAINT] Maandag ?
Bij dat topic zit nu immers een paint.
Zeg dan meteen: Ik mag je niet, dus doe ik 'm dicht.quote:Op zondag 16 augustus 2009 15:30 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Nee. Sterker nog, hij is dicht. Je moet zeer dringend aan een dagboek.
Ja, want het is idd persoonlijk. Ik zal het in het vervolg melden.quote:Op zondag 16 augustus 2009 15:45 schreef Ensaf het volgende:
[..]
Zeg dan meteen: Ik mag je niet, dus doe ik 'm dicht.
Dat maak je er zelf van.quote:Op zondag 16 augustus 2009 16:14 schreef Ensaf het volgende:
De aardigheid is er in ieder geval vanaf.
Klopt, maar daarom heb ik toch geen hekel aan je? Of is een slotje in jouw ogen een teken van haat?quote:Op zondag 16 augustus 2009 16:42 schreef Ensaf het volgende:
Waar slaat de dagboek-opmerking dan op?
Het betrof allesbehalve een triviale gebeurtenis uit mijn leven, maar was gewoon een klacht over de gebrekkige beschikbaarheid van allerhande diensten op de maandagochtend.
Ik slaap morgen uit. Liefst tot ergens in de avond.quote:Op zondag 16 augustus 2009 17:05 schreef Ensaf het volgende:
Ik hoop dat jij morgenochtend extra vroeg opstaat om even in de stad te gaan winkelen.
En dat je dan overal voor een dichte duur staat.
quote:Op zondag 16 augustus 2009 17:05 schreef Ensaf het volgende:
Ik hoop dat jij morgenochtend extra vroeg opstaat om even in de stad te gaan winkelen.
En dat je dan overal voor een dichte duur staat.
Ohjee, hij is losquote:Op zondag 16 augustus 2009 21:02 schreef de_boswachter het volgende:
Bio, Ade, Swarma en Ondeugend succes!
Het was een mooi jaar in KLB
Pak 'm, Juup!quote:
quote:Op zondag 16 augustus 2009 22:35 schreef Adelante het volgende:
Dat doe je de hele dag al, dus je avond kans is verkekenMeld je maar in de slowchat ofzo
Aangezien ik naar de FB moest: sinds fucking wanneer mag je geen userpics van iemand plaatsen?quote:
Sinds je die userpic voorziet van "lollige" content om er een ander mee te bashen, en of die ander nou een mod is of niet, in beide gevallen is het niet geaccepteerd.quote:Op maandag 17 augustus 2009 12:35 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Aangezien ik naar de FB moest: sinds fucking wanneer mag je geen userpics van iemand plaatsen?Wtf is dat voor onzin?
Waar heb je het over man?quote:Op maandag 17 augustus 2009 12:39 schreef Adelante het volgende:
[..]
Sinds je die userpic voorziet van "lollige" content om er een ander mee te bashen, en of die ander nou een mod is of niet, in beide gevallen is het niet geaccepteerd.
Dus foto's van mods mogen niet gepost worden? Is dat je punt? Want dat is gewoon niet waar.quote:Op maandag 17 augustus 2009 12:43 schreef Adelante het volgende:
Dus
Dan blijft m'n 2e argument staan.
Niet wanneer het doel bashen, HAHAHAHA, of hahaha, die fotoquote:Op maandag 17 augustus 2009 12:45 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Dus foto's van mods mogen niet gepost worden? Is dat je punt? Want dat is gewoon niet waar.
Dat maken jullie ervan, ik post gewoon een pic. Maar goed, ik heb het al weer gehad met deze discussie, dus fijne dag nog ofzo.quote:Op maandag 17 augustus 2009 12:46 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Niet wanneer het doel bashen, HAHAHAHA, of hahaha, die fotois, nee.
Dat is pas 10 jaar zo.
Nul.quote:Op maandag 17 augustus 2009 12:49 schreef postmortum het volgende:
hoeveel kans heb ik om mod te worden ? Ik heb 3x gesolliciteerd , maar nooit een serieus antwoord gehad waarom niet . Alleen en standaard reply. Heb geen zin om een 4de x een mooie sollicitatie te schrijven en weer zo'n standaard reply te krijgen.
ik vroeg het aan de mods niet aan jouquote:
Het is gewoon nergens goed voor en voegt geen klote toe.quote:Op maandag 17 augustus 2009 12:48 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Dat maken jullie ervan, ik post gewoon een pic. Maar goed, ik heb het al weer gehad met deze discussie, dus fijne dag nog ofzo.
Misschien moet je er een leuk filmpje bij doen.quote:Op maandag 17 augustus 2009 12:49 schreef postmortum het volgende:
hoeveel kans heb ik om mod te worden ? Ik heb 3x gesolliciteerd , maar nooit een serieus antwoord gehad waarom niet . Alleen en standaard reply. Heb geen zin om een 4de x een mooie sollicitatie te schrijven en weer zo'n standaard reply te krijgen.
Voor 100 % mee eens. Zeer irritant gedrag om iemands profiel of fobo in een 'discussie' te betrekken, mag best wat harder aangepakt worden.quote:Op maandag 17 augustus 2009 12:47 schreef Loveless85 het volgende:
Je moet die faalhazen die altijd zodra ze het niet meer met woorden afkunnen en foto's uit iemand's FoBo gaan posten maar zelf uiteraard géén foto's hebben (of totaal geen FoBo) ook meteen auto-permban doen
quote:Op maandag 17 augustus 2009 12:50 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Het is gewoon nergens goed voor en voegt geen klote toe.
Voorbeeld: Ik word ondervraagd door een politieagent vanwege een misdrijf in mijn buurt. Ik draai me om, draai terug en ineens laat die agent z'n lul zien. Die lul voegt op dat moment niets toe en de logica is ver te zoeken.
Snap je het nu wel of moet er nog een paint bij?
Fijne dag
Je hebt ook users die zo debiel doen dat zodra je in zijn/haar fobo kijkt je gelijk weet waarom ze zo doen...quote:Op maandag 17 augustus 2009 12:47 schreef Loveless85 het volgende:
Je moet die faalhazen die altijd zodra ze het niet meer met woorden afkunnen en foto's uit iemand's FoBo gaan posten maar zelf uiteraard géén foto's hebben (of totaal geen FoBo) ook meteen auto-permban doen
quote:Op maandag 17 augustus 2009 15:56 schreef Timmor het volgende:
[..]
Je hebt ook users die zo debiel doen dat zodra je in zijn/haar fobo kijkt je gelijk weet waarom ze zo doen...
Ben jij BoWa invaller?quote:
True.quote:Op maandag 17 augustus 2009 18:23 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik ruim al jaren bagger op in KLB als het nodig is
Suggestie moderator in KLB deel 3quote:
quote:Ook kunnen je berichten en alles daarin (foto\'s, usericons, signatures e.d. bijvoorbeeld) gequote of gebruikt worden in andere berichten. Zo werkt het internet nu eenmaal. Wij zijn daar niet aansprakelijk voor en zullen ons daar doorgaans ook verder niet mee bemoeien en met het posten op FOK! verklaar je ook dat je er geen bezwaar tegen hebt als je foto\'s, tekeningen, plaatjes en teksten in andere topics opduiken.
w8 ik PM HET JE WEL!quote:Op maandag 17 augustus 2009 19:42 schreef Adelante het volgende:
Ik heb hem even gevraagd of het er weer één van Allure was.
Indien het antwoord ja is:
Indien het antwoord nee is: komen we er op terug
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |