Kijk eens in de OP.quote:Op maandag 17 augustus 2009 18:45 schreef Lakitu het volgende:
Nog nooit gezien dit. Doe gewoon een picca posten waar het gebeurt.
Jij zegt toch dat het vaker gebeurt en dat je het op hyves en alles ziet? Nou, post dan gewoon 1 pic behalve die van Allure.quote:
Anders lees je het topic even doorquote:Op maandag 17 augustus 2009 18:50 schreef Allure_ het volgende:
Verkapt Allure bash topic. Wil alleen niet echt vlotten, he appelsjapje.
Ehm, nee.quote:Op maandag 17 augustus 2009 18:52 schreef appelsjap het volgende:
[..]
Anders lees je het topic even door
Waarom verwijder je je fotos? Gelukkig doet die in de OP het nog wel.quote:Op maandag 17 augustus 2009 18:52 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ehm, nee.
Geef me een samenvatting?
Om te voorkomen dat mijn foto's nog vaker worden gebruikt door zielige jongetjes op het forum.quote:Op maandag 17 augustus 2009 18:54 schreef appelsjap het volgende:
[..]
Waarom verwijder je je fotos? Gelukkig doet die in de OP het nog wel.
Allure?quote:Op maandag 17 augustus 2009 18:55 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Om te voorkomen dat mijn foto's nog vaker worden gebruikt door zielige jongetjes op het forum.
Ja giev bewijs. Ik zit vaak genoeg op Hyves maar dit zie ik dus nooit.quote:Op maandag 17 augustus 2009 18:51 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Jij zegt toch dat het vaker gebeurt en dat je het op hyves en alles ziet? Nou, post dan gewoon 1 pic behalve die van Allure.
Wsl omdat ie nog in het geheugen van je PC staat. Ik zie niksquote:Op maandag 17 augustus 2009 18:54 schreef appelsjap het volgende:
[..]
Waarom verwijder je je fotos? Gelukkig doet die in de OP het nog wel.
nah, ik ga geen fotos van bekende erop zetten, en die 'bashen' op een site die met de 1ste hits op google.quote:Op maandag 17 augustus 2009 18:51 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Jij zegt toch dat het vaker gebeurt en dat je het op hyves en alles ziet? Nou, post dan gewoon 1 pic behalve die van Allure.
ja had m al gemirroredquote:
1 min.quote:Op maandag 17 augustus 2009 18:57 schreef appelsjap het volgende:
[..]
nah, ik ga geen fotos van bekende erop zetten, en die 'bashen' op een site die met de 1ste hits op google.
Nee, zoek maar op hyves. Vooral 15 jarige zijn er goed inquote:
Ja daarom juist. Zelfs bij 14/15/16 jarigen heb ik het nog nooit gezien. Maar misschien doen ze dat gewoon niet in Frieslandquote:Op maandag 17 augustus 2009 19:00 schreef appelsjap het volgende:
[..]
Nee, zoek maar op hyves. Vooral 15 jarige zijn er goed in
Ach, jij kan naar de stad gaan en WEL scoren. Die jongens (waarschijnlijk) niet.quote:Op maandag 17 augustus 2009 18:55 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Om te voorkomen dat mijn foto's nog vaker worden gebruikt door zielige jongetjes op het forum.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |