Je heb ze geteld?quote:Op maandag 17 augustus 2009 17:47 schreef appelsjap het volgende:
ik zie het OVERAL, kijk maar eens op hyves en je vindt 37327 foto;s
quote:Op maandag 17 augustus 2009 17:57 schreef Seam het volgende:
Lijkt ze op die foto nou zo dik of ze is dat ook echt ?
ieee, ze is idd fat.quote:Op maandag 17 augustus 2009 17:57 schreef Seam het volgende:
Lijkt ze op die foto nou zo dik of ze is dat ook echt ?
Zoiets?quote:Op maandag 17 augustus 2009 18:09 schreef ThaOMG het volgende:
Wat nog erger is , de inkijk wegpainten
Dit zijn allemaal Fok users toch?quote:
Dat snap ik nog wel.. een beetje censureren kan nog wel (oke, ik snap dan wel niet waarom ze dan überhaupt zo'n foto dan maken, maargoed), maar waarom op de mond?quote:Op maandag 17 augustus 2009 18:09 schreef ThaOMG het volgende:
Wat nog erger is , de inkijk wegpainten
Joah.quote:
Nee hoor. Maar meisjes met snorren zijn vaak slettenquote:Op maandag 17 augustus 2009 18:10 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Jij valt op alternatieve 'meisjes', type Pinkpop-bezoekster?
Beetje makkelijk dan ja, de meeste lekkere wijven zitten toch niet op Fok.quote:
quote:Op maandag 17 augustus 2009 18:14 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Nee hoor. Maar meisjes met snorren zijn vaak sletten
Ik zie ook veel mensen op hyves, zelfs veel bekenden met van die weggesoepte mondjes.quote:Op maandag 17 augustus 2009 18:17 schreef Seam het volgende:
[..]
Beetje makkelijk dan ja, de meeste lekkere wijven zitten toch niet op Fok.
Niet trouwens niet weg dat je klacht terecht is, hoewel zulke scene/alternatieve/indie meiden soms best lekker kunnen zijn.
Echt waarquote:Op maandag 17 augustus 2009 18:21 schreef appelsjap het volgende:
[..]
Ik zie ook veel mensen op hyves, zelfs veel bekenden met van die weggesoepte mondjes.
Kloon van Rosbief dus.quote:Op maandag 17 augustus 2009 18:14 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Nee hoor. Maar meisjes met snorren zijn vaak sletten
Damn,quote:
Heeft ze nou een riem hard aangesnoerd om die jetsers nog enigszins omhoog te houden?quote:
hee, die komt uit het breezah topicquote:
maakt niet uit , het is iigquote:Op maandag 17 augustus 2009 18:43 schreef Adelante het volgende:
[..]
Heeft ze nou een riem hard aangesnoerd om die jetsers nog enigszins omhoog te houden?
Nee , van een muay-toy topicquote:Op maandag 17 augustus 2009 18:44 schreef marcel-o het volgende:
[..]
hee, die komt uit het breezah topic
van 2 jaar geleden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |