Dat maken jullie ervan, ik post gewoon een pic. Maar goed, ik heb het al weer gehad met deze discussie, dus fijne dag nog ofzo.quote:Op maandag 17 augustus 2009 12:46 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Niet wanneer het doel bashen, HAHAHAHA, of hahaha, die fotois, nee.
Dat is pas 10 jaar zo.
Nul.quote:Op maandag 17 augustus 2009 12:49 schreef postmortum het volgende:
hoeveel kans heb ik om mod te worden ? Ik heb 3x gesolliciteerd , maar nooit een serieus antwoord gehad waarom niet . Alleen en standaard reply. Heb geen zin om een 4de x een mooie sollicitatie te schrijven en weer zo'n standaard reply te krijgen.
ik vroeg het aan de mods niet aan jouquote:
Het is gewoon nergens goed voor en voegt geen klote toe.quote:Op maandag 17 augustus 2009 12:48 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Dat maken jullie ervan, ik post gewoon een pic. Maar goed, ik heb het al weer gehad met deze discussie, dus fijne dag nog ofzo.
Misschien moet je er een leuk filmpje bij doen.quote:Op maandag 17 augustus 2009 12:49 schreef postmortum het volgende:
hoeveel kans heb ik om mod te worden ? Ik heb 3x gesolliciteerd , maar nooit een serieus antwoord gehad waarom niet . Alleen en standaard reply. Heb geen zin om een 4de x een mooie sollicitatie te schrijven en weer zo'n standaard reply te krijgen.
Voor 100 % mee eens. Zeer irritant gedrag om iemands profiel of fobo in een 'discussie' te betrekken, mag best wat harder aangepakt worden.quote:Op maandag 17 augustus 2009 12:47 schreef Loveless85 het volgende:
Je moet die faalhazen die altijd zodra ze het niet meer met woorden afkunnen en foto's uit iemand's FoBo gaan posten maar zelf uiteraard géén foto's hebben (of totaal geen FoBo) ook meteen auto-permban doen
quote:Op maandag 17 augustus 2009 12:50 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Het is gewoon nergens goed voor en voegt geen klote toe.
Voorbeeld: Ik word ondervraagd door een politieagent vanwege een misdrijf in mijn buurt. Ik draai me om, draai terug en ineens laat die agent z'n lul zien. Die lul voegt op dat moment niets toe en de logica is ver te zoeken.
Snap je het nu wel of moet er nog een paint bij?
Fijne dag
Je hebt ook users die zo debiel doen dat zodra je in zijn/haar fobo kijkt je gelijk weet waarom ze zo doen...quote:Op maandag 17 augustus 2009 12:47 schreef Loveless85 het volgende:
Je moet die faalhazen die altijd zodra ze het niet meer met woorden afkunnen en foto's uit iemand's FoBo gaan posten maar zelf uiteraard géén foto's hebben (of totaal geen FoBo) ook meteen auto-permban doen
quote:Op maandag 17 augustus 2009 15:56 schreef Timmor het volgende:
[..]
Je hebt ook users die zo debiel doen dat zodra je in zijn/haar fobo kijkt je gelijk weet waarom ze zo doen...
Ben jij BoWa invaller?quote:
True.quote:Op maandag 17 augustus 2009 18:23 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik ruim al jaren bagger op in KLB als het nodig is
Suggestie moderator in KLB deel 3quote:
quote:Ook kunnen je berichten en alles daarin (foto\'s, usericons, signatures e.d. bijvoorbeeld) gequote of gebruikt worden in andere berichten. Zo werkt het internet nu eenmaal. Wij zijn daar niet aansprakelijk voor en zullen ons daar doorgaans ook verder niet mee bemoeien en met het posten op FOK! verklaar je ook dat je er geen bezwaar tegen hebt als je foto\'s, tekeningen, plaatjes en teksten in andere topics opduiken.
w8 ik PM HET JE WEL!quote:Op maandag 17 augustus 2009 19:42 schreef Adelante het volgende:
Ik heb hem even gevraagd of het er weer één van Allure was.
Indien het antwoord ja is:
Indien het antwoord nee is: komen we er op terug
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |