Ja, kweet. Maar hun hebben/hadden dit onderdeel, gegokt, maar niet op het juiste paard waarschijnlijk. Maar ze komen normaal over als je ze belt, alleen nemen ze geen aktie ofzo, of is dat normaal in Limburg dat alles zo lang duurtquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 14:18 schreef Ploertendoder het volgende:
Voortaan op dit letten:
[ afbeelding ]
Ik snap dat je je erg genaaid voelt, maar ik weet niet hoe ik je verder moet helpen. Vraag het anders even bij de buren van Werk, Geldzaken & Rechtquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 14:21 schreef Bobby18 het volgende:
[..]
Ja, kweet. Maar hun hebben/hadden dit onderdeel, gegokt, maar niet op het juiste paard waarschijnlijk. Maar ze komen normaal over als je ze belt, alleen nemen ze geen aktie ofzo, of is dat normaal in Limburg dat alles zo lang duurt
Tja, dat kan ik ook proberen, hoop eigenlijk dat er iemand is die wel ervaring heeft met deze "zaak" goed of slecht maakt niet uit, ik kan er wel langs gaan maar dan ben ik nog eens een keer zoveel benzine kwijt vanuit Alkmaar.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 14:24 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Ik snap dat je je erg genaaid voelt, maar ik weet niet hoe ik je verder moet helpen. Vraag het anders even bij de buren van Werk, Geldzaken & RechtVeel succes
Lees de OP eensquote:
Graag gedaanquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 14:30 schreef Bobby18 het volgende:
[..]
Tja, dat kan ik ook proberen, hoop eigenlijk dat er iemand is die wel ervaring heeft met deze "zaak" goed of slecht maakt niet uit, ik kan er wel langs gaan maar dan ben ik nog eens een keer zoveel benzine kwijt vanuit Alkmaar.
Uiteindelijk komt dat er wel van, ik laat me niet zo maar geld afnemen, dus zal ik er wel langs moeten.
Wordt het wel een erg duur onderdeelondertussen staat hier al maanden een kut rijdende Scooter
![]()
Bedankt voor advies
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.How beautiful they are - the trains you miss..
Would you like to watch tv? Or get between the sheets? Or contemplate a silent freeway?
The angle of the dangle is inversely proportional to the heat of the beat
Dat heb ik al meerde keren gedaan met ze, gaan het nakijken en komt goed krijg je als antwoord, dus niet.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 14:47 schreef Hydrogeny het volgende:
Misschien even bellen?
Ja die ja hehe.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 14:51 schreef charon het volgende:
Je bedoelt dat grote lege gebouw bij het Fortuna stadion met 'te huur' er op?
En waarom? Om te weten dat ze voor een plaatje op hun website 150 euro excl. BTW per jaar betalen? Zijn er echt mensen die daar op letten?quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 14:18 schreef Ploertendoder het volgende:
Voortaan op dit letten:
[ afbeelding ]
Voor jou is 100 euro misschien niet veel, maar voor een ander weer wel. Dit is een pure principekwestie.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 14:54 schreef Afwazig het volgende:
Je kan ze schriftelijk in gebreke stellen d.m.v. een aangetekende brief en ze een ultimatum stellen. (bijv. dat het geld binnen een x aantal weken terug moet zijn gestort, of het onderdeel geleverd) Indien ze hier dan niet aan voldoen kun je een kort geding aanspannen. Maargoed dat gezeik voor die 100 euro.
Voor mij is 100 euro ook wel veel hoor, maar om er nou een kort geding voor aan te spannen. Ik had ze denk ik wel in gebreke gesteld d.m.v. een aangetekende brief en hierin gezet dat indien hier niet aan wordt voldaan dat je juridische stappen gaat ondernemen. Vaak komen ze dan wel over de brug.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 14:56 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Voor jou is 100 euro misschien niet veel, maar voor een ander weer wel. Dit is een pure principekwestie.
Ja dat ik gelezen maar je laat je daar dus gewoon mee afschepen...? Hangen blijven kunnen ze direct nakijken...quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 14:51 schreef Bobby18 het volgende:
[..]
Dat heb ik al meerde keren gedaan met ze, gaan het nakijken en komt goed krijg je als antwoord, dus niet.
Ja dat zal ik eerst wel gaan proberen een aangetekende brief zoals jij aangeeft, kijken of ze daar wel op reageren, bellen en mailen help niks in ieder gevalquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 14:59 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Voor mij is 100 euro ook wel veel hoor, maar om er nou een kort geding voor aan te spannen. Ik had ze denk ik wel in gebreke gesteld d.m.v. een aangetekende brief en hierin gezet dat indien hier niet aan wordt voldaan dat je juridische stappen gaat ondernemen. Vaak komen ze dan wel over de brug.
Nee de volgende keer niet meer als ik bel, zal dan voor de vierde keer wezen. Maar ze komen geloofwaardig(en aardig) over als je ze belt, maar verder gebeurt er niksquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 15:15 schreef Hydrogeny het volgende:
[..]
Ja dat ik gelezen maar je laat je daar dus gewoon mee afschepen...? Hangen blijven kunnen ze direct nakijken...
Voor tips: http://www.mkbservicedesk.nl/848/hoe-schrijf-boze-brief.htmquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 15:17 schreef Bobby18 het volgende:
[..]
Ja dat zal ik eerst wel gaan proberen een aangetekende brief zoals jij aangeeft, kijken of ze daar wel op reageren, bellen en mailen help niks in ieder geval
Alkmaar en Sittard, dat zijn ook twee uiterstenquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 14:30 schreef Bobby18 het volgende:
[..]
Tja, dat kan ik ook proberen, hoop eigenlijk dat er iemand is die wel ervaring heeft met deze "zaak" goed of slecht maakt niet uit, ik kan er wel langs gaan maar dan ben ik nog eens een keer zoveel benzine kwijt vanuit Alkmaar.
Uiteindelijk komt dat er wel van, ik laat me niet zo maar geld afnemen, dus zal ik er wel langs moeten.
Wordt het wel een erg duur onderdeelondertussen staat hier al maanden een kut rijdende Scooter
![]()
Bedankt voor advies
Aha tnxquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 15:26 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Voor tips: http://www.mkbservicedesk.nl/848/hoe-schrijf-boze-brief.htm
En anders gewoon even doorgooglen op "in gebreke stellen"
tnx, ga wel door hoor tot ik mijn geld terug heb (of het bestelde onderdeel), laat me niet oplichten, zal mooi worden. Kom er nog wel op terug wat het resultaat isquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 17:10 schreef 7nightwing7 het volgende:
Xtreme Center is een van de grootste oplichters die ik ken. Hier in Landgraaf (ja Limburg, maar wel pinkpop) ligt ook een vestiging. Buurman van mij bracht zijn scooter erheen, week daarna kreeg ie hem terug. Gaskabel was ingekort, uitlaat zat niet goed vast en ga zo maar door. Toen hij verhaal ging halen kreeg hij het gebruikelijke "wij weten van niets" verhaal. Kortom: oplichters. Voor goede onderdelen en of scooterproblemen google eens naar cycle shop. Just a tip
![]()
Veel succes.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |