Ja, want het is idd persoonlijk. Ik zal het in het vervolg melden.quote:Op zondag 16 augustus 2009 15:45 schreef Ensaf het volgende:
[..]
Zeg dan meteen: Ik mag je niet, dus doe ik 'm dicht.
Dat maak je er zelf van.quote:Op zondag 16 augustus 2009 16:14 schreef Ensaf het volgende:
De aardigheid is er in ieder geval vanaf.
Klopt, maar daarom heb ik toch geen hekel aan je? Of is een slotje in jouw ogen een teken van haat?quote:Op zondag 16 augustus 2009 16:42 schreef Ensaf het volgende:
Waar slaat de dagboek-opmerking dan op?
Het betrof allesbehalve een triviale gebeurtenis uit mijn leven, maar was gewoon een klacht over de gebrekkige beschikbaarheid van allerhande diensten op de maandagochtend.
Ik slaap morgen uit. Liefst tot ergens in de avond.quote:Op zondag 16 augustus 2009 17:05 schreef Ensaf het volgende:
Ik hoop dat jij morgenochtend extra vroeg opstaat om even in de stad te gaan winkelen.
En dat je dan overal voor een dichte duur staat.
quote:Op zondag 16 augustus 2009 17:05 schreef Ensaf het volgende:
Ik hoop dat jij morgenochtend extra vroeg opstaat om even in de stad te gaan winkelen.
En dat je dan overal voor een dichte duur staat.
Ohjee, hij is losquote:Op zondag 16 augustus 2009 21:02 schreef de_boswachter het volgende:
Bio, Ade, Swarma en Ondeugend succes!
Het was een mooi jaar in KLB
Pak 'm, Juup!quote:
quote:Op zondag 16 augustus 2009 22:35 schreef Adelante het volgende:
Dat doe je de hele dag al, dus je avond kans is verkekenMeld je maar in de slowchat ofzo
Aangezien ik naar de FB moest: sinds fucking wanneer mag je geen userpics van iemand plaatsen?quote:
Sinds je die userpic voorziet van "lollige" content om er een ander mee te bashen, en of die ander nou een mod is of niet, in beide gevallen is het niet geaccepteerd.quote:Op maandag 17 augustus 2009 12:35 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Aangezien ik naar de FB moest: sinds fucking wanneer mag je geen userpics van iemand plaatsen?Wtf is dat voor onzin?
Waar heb je het over man?quote:Op maandag 17 augustus 2009 12:39 schreef Adelante het volgende:
[..]
Sinds je die userpic voorziet van "lollige" content om er een ander mee te bashen, en of die ander nou een mod is of niet, in beide gevallen is het niet geaccepteerd.
Dus foto's van mods mogen niet gepost worden? Is dat je punt? Want dat is gewoon niet waar.quote:Op maandag 17 augustus 2009 12:43 schreef Adelante het volgende:
Dus
Dan blijft m'n 2e argument staan.
Niet wanneer het doel bashen, HAHAHAHA, of hahaha, die fotoquote:Op maandag 17 augustus 2009 12:45 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Dus foto's van mods mogen niet gepost worden? Is dat je punt? Want dat is gewoon niet waar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |