Wel vaker hoorquote:
Die van Papier, die op mijn Planethomepage staatquote:Op donderdag 6 augustus 2009 10:00 schreef Pheno het volgende:
He, als ik op deze pagina kom moet ik inloggen op home.planet.nl.
Wiens avatar in de op doet raar?
Vast weer wel. Planetquote:Op donderdag 6 augustus 2009 10:02 schreef OA het volgende:
Ik kreeg trouwens al in een ander topic ook dat inlogscherm te zien. Dus wellicht dat Planet een probleem heeft?
Ik kan hier niks aan doen... het is nu trouwens weer opgelost, lijkt het?quote:
Nee?quote:Op donderdag 6 augustus 2009 10:05 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik kan hier niks aan doen... het is nu trouwens weer opgelost, lijkt het?
Kreeg ik daarnet ookquote:Op donderdag 6 augustus 2009 10:00 schreef OA het volgende:
Ik krijg een inlogscherm van Planet te zien?
Jij kreeg hem van KPN?quote:Op donderdag 6 augustus 2009 10:11 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Kreeg ik daarnet ookMaar dan niet van planet
Hier nietquote:Op donderdag 6 augustus 2009 10:14 schreef DaMart het volgende:
Nu doet het plaatje het weer.
Nee.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 10:20 schreef marcb1974 het volgende:
Zo, wil iedereen met een planet aansluiting nu even zijn ava verwijderen
Nu echt weg.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 10:24 schreef marcb1974 het volgende:
Ook goed ja
Of niet
Voer gebruikersnaam en wachtwoord in voor http://home.kpn.nl
Handig dat KPN dat dan ook even heeft gemeld aan zijn klantenquote:Op donderdag 6 augustus 2009 09:16 schreef Bosbeetle het volgende:
KPN heeft besloten om de home.planet.nl adressen om te zetten naar home.kpn.nl
dus alle adressen waar home.planet.nl/~slotm staat moeten nu veranderd worden in home.kpn.nl/slotm dus de ~ weg en home naar kpn
Zou het echt?quote:Op donderdag 6 augustus 2009 10:27 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nu echt weg.
De mogelijke oorzaak overigens:
[..]
Handig dat KPN dat dan ook even heeft gemeld aan zijn klanten.
Doe dat even in de OP om te testen.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 10:27 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nu echt weg.
De mogelijke oorzaak overigens:
[..]
Handig dat KPN dat dan ook even heeft gemeld aan zijn klanten.
Zal ik zeggen dat ik denk dat ik Mexicaanse griep heb?quote:
Gedaan en het werkte nietquote:Op donderdag 6 augustus 2009 10:37 schreef Pheno het volgende:
[..]
Doe dat even in de OP om te testen.
En de auto? Is het al rond?quote:
Maar je kunt "OK" of "Cancel" kiezen!quote:Op donderdag 6 augustus 2009 10:49 schreef Aarti het volgende:
ach wegklikken is zo gedaan.
Kutbedrijf.quote:
Is dat een soort slavink?quote:Op donderdag 6 augustus 2009 10:59 schreef Frutsel het volgende:
Iemand in Limburg nog een bevinkje gevoeld vannacht ?
het is vakantie! dan maak ik sowieso geen beslissingenquote:
Dat is het ook. Voor de rest heb ik een fotoboek met alle verhalen erbij, maar die meetmietjes.....quote:Op donderdag 6 augustus 2009 09:51 schreef Nijns het volgende:
[..]
Oooeh ome Pheno, vertel eens?
[..]
Lijkt me erg indrukwekkend om daar een keer naartoe te gaan
[..]
quote:
Ik ben bang voor pinguinsquote:Op donderdag 6 augustus 2009 11:04 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat is het ook. Voor de rest heb ik een fotoboek met alle verhalen erbij, maar die meetmietjes.....
quote:
Que?quote:
quote:Op donderdag 6 augustus 2009 11:11 schreef Pheno het volgende:
Wie niet, wie niet.
Geen last van op het landquote:
De twee posts hadden niets met elkaar te maken. Eerder die bever....quote:
Ongediertebestrijding bellenquote:Op donderdag 6 augustus 2009 11:24 schreef Pheno het volgende:
[..]
De twee posts hadden niets met elkaar te maken. Eerder die bever....
Ah. Er was weer eens gezever om een beverquote:Op donderdag 6 augustus 2009 11:24 schreef Pheno het volgende:
[..]
De twee posts hadden niets met elkaar te maken. Eerder die bever....
Straks komt schoonOA weer om de hoek kijken.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 11:34 schreef MPG het volgende:
[..]
Ah. Er was weer eens gezever om een bever.
Of Miljonairquote:Op donderdag 6 augustus 2009 11:40 schreef Pheno het volgende:
[..]
Straks komt schoonOA weer om de hoek kijken.
U riep mij?quote:Op donderdag 6 augustus 2009 11:40 schreef Pheno het volgende:
[..]
Straks komt schoonOA weer om de hoek kijken.
Miljonair is op vakantie, heb ik uit betrouwbare bron vernomen.quote:
heeft ze gehadquote:
het is weer vettehap dag bij julliequote:Op donderdag 6 augustus 2009 13:08 schreef Dr_Flash het volgende:
Snack Attack ook weer achter de rug
in het zonnetje is het niet te harden hier 45 gradenquote:
dus je bent al klaar met werkenquote:Op donderdag 6 augustus 2009 13:25 schreef Aarti het volgende:
Ik heb er maar 10 minuten in gezeten hoor, korte lunch vandaag, want ik ga zo weg
de klant levert niks op, dus ik ga hier niet zitten duimendraaienquote:
dat is een watjequote:
Hij drinkt koffiequote:
dat doe ik ookquote:
Busted!quote:Op donderdag 6 augustus 2009 14:01 schreef Pheno het volgende:
Ik ga mijn appeltje opeten, en dan naar huis
Muckquote:
Nee, dan zou ik mod zijn, dat mag nietquote:
zo vroeg al klaar met werkenquote:Op donderdag 6 augustus 2009 14:01 schreef Pheno het volgende:
Ik ga mijn appeltje opeten, en dan naar huis
quote:Op donderdag 6 augustus 2009 14:08 schreef DaMart het volgende:
[..]
Wedden dat hij dan op een Batavus Prius naar huis fietst!
Kan ik er wat aan doen. Plannen schrijven is tegewnoordig hip, dus daar ben ik snel in geworden. Oefening barat kunst en zoquote:Op donderdag 6 augustus 2009 14:08 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
zo vroeg al klaar met werken
had je maar LL d'r voorbeeld moeten volgenquote:
Martquote:Op donderdag 6 augustus 2009 14:12 schreef DaMart het volgende:
Muck!
Ik heb nog over je geroddeld hier vandaag.
Nou, zo:quote:
quote:Op donderdag 6 augustus 2009 09:04 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik ben bezig met iets over theeblaadjes.
Muck heeft zelfs al een preview gehad.
Ja, die heeft het goed bekekenquote:Op donderdag 6 augustus 2009 14:15 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
had je maar LL d'r voorbeeld moeten volgen
Ik heb er 32. En dat met 4 dagen in de week werkenquote:Op donderdag 6 augustus 2009 14:20 schreef Nijns het volgende:
[..]
Ja, die heeft het goed bekekenalleen heb ik geen vrije dagen meer
oeh, daar zeg ik ook geen nee tegenquote:Op donderdag 6 augustus 2009 14:22 schreef Pheno het volgende:
Oh er wordt nog een magnum gehaald. Ik blijf even
Hoe dat zo?quote:Op donderdag 6 augustus 2009 14:23 schreef Vandergeld het volgende:
[..]
2 keer kuchen is tegenwoordig genoeg om vrij te krijgen
Ja, maar jij werkt ook al 80 jaar: kan je het lekker opsparenquote:Op donderdag 6 augustus 2009 14:22 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb er 32. En dat met 4 dagen in de week werken
Que?quote:Op donderdag 6 augustus 2009 14:23 schreef Vandergeld het volgende:
[..]
2 keer kuchen is tegenwoordig genoeg om vrij te krijgen
Ik ben geen 90quote:Op donderdag 6 augustus 2009 14:25 schreef Nijns het volgende:
[..]
Ja, maar jij werkt ook al 80 jaar: kan je het lekker opsparen![]()
[..]
Que?
ja dan kan je niet vrij nemenquote:Op donderdag 6 augustus 2009 14:20 schreef Nijns het volgende:
[..]
Ja, die heeft het goed bekekenalleen heb ik geen vrije dagen meer
Oh.quote:
quote:Op donderdag 6 augustus 2009 14:32 schreef Pheno het volgende:
Het enige handige van klonen is als er een meet is, heb je ze meteen allemaal ooit ontmoet.
Ik ben wel benieuwd wie ik naast Mart, Muck en MPG nog meer heb gemeet afgelopen zondag...quote:Op donderdag 6 augustus 2009 14:32 schreef Pheno het volgende:
Het enige handige van klonen is als er een meet is, heb je ze meteen allemaal ooit ontmoet.
Ik zou toch zweren dat ik OAdin zondag heb ontmoetquote:Op donderdag 6 augustus 2009 14:34 schreef OA het volgende:
[..]
Ik ben wel benieuwd wie ik naast Mart, Muck en MPG nog meer heb gemeet afgelopen zondag...
Ik denk dat je de meeste dan wel te pakken hebt. Al is bierik er ook nog natuurlijkquote:Op donderdag 6 augustus 2009 14:34 schreef OA het volgende:
[..]
Ik ben wel benieuwd wie ik naast Mart, Muck en MPG nog meer heb gemeet afgelopen zondag...
Goed opletten dus wie er meer dan een kop koffie tegelijk neemtquote:Op donderdag 6 augustus 2009 14:32 schreef Pheno het volgende:
Niet?quote:
Ow, ik had verkeerd gelezenquote:
Ja, ik wil ook welquote:Op donderdag 6 augustus 2009 14:27 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ja dan kan je niet vrij nemen![]()
LL zal nou wel in het zwembad liggen![]()
de warmste dag van de week heeft ze goed ingepland![]()
en dat voor een blondje
Maar de echte OAdin is niet de dezelfde persoon als die de kloon heeft aangemaakt.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 14:35 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik zou toch zweren dat ik OAdin zondag heb ontmoet.
Bierik is de originele account. eer-ik is de kloonquote:Op donderdag 6 augustus 2009 14:36 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik denk dat je de meeste dan wel te pakken hebt. Al is bierik er ook nog natuurlijk
Zichzelf aangegeven na tientallen bedreigingen via het internetquote:Op donderdag 6 augustus 2009 14:38 schreef Dr_Flash het volgende:
kak, wat een glasgladiool
http://www.dumpert.nl/med(...)station_slopert.html
vandaag opgepakt
Nopequote:
Oh ja, daar is alles veranderd na die fietstunnel.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 14:38 schreef Dr_Flash het volgende:
kak, wat een glasgladiool
http://www.dumpert.nl/med(...)station_slopert.html
vandaag opgepakt
ach wat liefquote:Op donderdag 6 augustus 2009 14:31 schreef Miljonair het volgende:
Via via vernam ik dat Muck mij graag weer eens op het forum zou zien!
Bij dezen.
klonkette was er toch ook?quote:Op donderdag 6 augustus 2009 14:34 schreef OA het volgende:
[..]
Truequote:Op donderdag 6 augustus 2009 14:45 schreef Vandergeld het volgende:
[..]
Zichzelf aangegeven na tientallen bedreigingen via het internet![]()
Ik moet toegeven dat Geenstijl vrij goed is met het opsporen van dit soort mensen
inderdaad. En die heb ik al lang niet op zeg.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 14:59 schreef Muck het volgende:
damn, wat zijn bitterkoekjes toch lekker
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Er is weer iemand aan het photoshoppen geslagen.. oh nee.. dat mag ik niet zeggen van Adobe kennelijk.![]()
ik net nogquote:Op donderdag 6 augustus 2009 15:06 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
inderdaad. En die heb ik al lang niet op zeg.
quote:Op donderdag 6 augustus 2009 15:10 schreef indahnesia.com het volgende:
he bah...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Er is weer iemand aan het photoshoppen geslagen.. oh nee.. dat mag ik niet zeggen van Adobe kennelijk.It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
Hier ook niet. Maar als je er niet tegen kan ga je maar naar baggerlayoutquote:
Opeens hoop ik dat het gemuteerd is met Ebola.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 15:33 schreef Frutsel het volgende:
thomas berge heeft toch de mexican flu
nou... en?
Hier nietquote:Op donderdag 6 augustus 2009 15:35 schreef Muck het volgende:
blegh, vies plakweer!
jaquote:Op donderdag 6 augustus 2009 15:36 schreef Frutsel het volgende:
Ghehehe @marc![]()
![]()
[..]
Muck
Tis idd vies weer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
met zo min mogelijk aanquote:
nee vanavond gewoon open we hebben gangbangquote:
quote:Op donderdag 6 augustus 2009 15:49 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
nee vanavond gewoon open we hebben gangbang
Anders gaan ze maar het water toch? Dat heb je toch wel in overvloed?quote:Op donderdag 6 augustus 2009 15:53 schreef goldfinger1963 het volgende:
ik ga dus geen boodschappen doen![]()
in de auto is het bloedheet voordat de airco dat heeft afgekoeld ben ik alweer terug![]()
ze moeten maar doen met wat we hebben aan drinken
whehehe voor mensen die niet in dit "vak"zitten welquote:Op donderdag 6 augustus 2009 15:55 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
gewoon... gangbang... het blijft me een beetje vreemd in de oren klinken...
meer dan genoegquote:Op donderdag 6 augustus 2009 15:56 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Anders gaan ze maar het water toch? Dat heb je toch wel in overvloed?
Nee idd... met deze hitte wil je niet te actief gaan doen...quote:Op donderdag 6 augustus 2009 15:59 schreef goldfinger1963 het volgende:
maar denk niet dat het vandaag druk gat worden met deze hete![]()
en dan hebben wij hier nog wel airco
tropenkolder?quote:Op donderdag 6 augustus 2009 15:59 schreef goldfinger1963 het volgende:
maar denk niet dat het vandaag druk gat worden met deze hete![]()
en dan hebben wij hier nog wel airco
Lekker winderig om de poesquote:Op donderdag 6 augustus 2009 15:38 schreef Muck het volgende:
nee smeerlap, ik heb gewoon een rokje en een hemdje aan![]()
quote:Amerikaanse cafés weren bezoeker met laptop
Uitgegeven: 6 augustus 2009 13:19
Laatst gewijzigd: 6 augustus 2009 13:33
AMSTERDAM – Koffiecafés in de Verenigde Staten zijn niet langer blij met hun bezoekers die op hun laptop willen werken. Ze bezetten zitplaatsen en bestellen te weinig. Zo meldt The Wall Street Journal.
© ANPDe bezoekers blijven te lang achter hun laptop zitten met één kopje koffie, waardoor ze zitplaatsen bezet houden waar anders nieuwe klanten kunnen zitten. Verschillende cafés hebben nu besloten laptops helemaal te verbieden of alleen tijdens lunchtijd geen laptopgebruik toe te staan.
De acties tegen laptops worden versneld door de crisis. Sommige cafés sluiten hun stopcontacten af om zo energie en dus geld te besparen.
Starbucks brengt in sommige gevallen de kosten voor Wi-fi in rekening bij de klant, maar onderneemt verder nog geen laptopwerende acties.
Alsof ik ooit te weinig zou bestellen in een koffietentquote:Op donderdag 6 augustus 2009 16:04 schreef DaMart het volgende:
MPG, als je het ooit van plan was, Amerika is geen goed land voor jou om naartoe te gaan.
[..]
Maar je mag dan niet meer laptoppen tijdens de koffiequote:Op donderdag 6 augustus 2009 16:09 schreef MPG het volgende:
[..]
Alsof ik ooit te weinig zou bestellen in een koffietent.
whehehe had hetzelf nog niet eens gezienquote:
That's been a whilequote:
Weinig leven hier zo te merkenquote:
ik heb de KSC even op slot gezet, dan kunnen we bijpratenquote:Op donderdag 6 augustus 2009 16:31 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Weinig leven hier zo te merken
Ja hoor.quote:
hehe, en toen lette ik even niet opquote:Op donderdag 6 augustus 2009 16:33 schreef Muck het volgende:
[..]
ik heb de KSC even op slot gezet, dan kunnen we bijpraten
hehehequote:Op donderdag 6 augustus 2009 16:46 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
hehe, en toen lette ik even niet op
Zonnetje, balkonnetje, top combi.quote:
ik ben binnen gaan zitten, omdat ik aan het verbranden wasquote:Op donderdag 6 augustus 2009 16:51 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Zonnetje, balkonnetje, top combi.
Ja mijn mooie roeikleurtje is er inmiddels ook wel weer een beetj evanafquote:Op donderdag 6 augustus 2009 16:58 schreef Muck het volgende:
[..]
ik ben binnen gaan zitten, omdat ik aan het verbranden was
quote:Op donderdag 6 augustus 2009 17:19 schreef Nijns het volgende:
*tring*
Ik: met Nijns
X: Met XX van XX
Ik: Ja?
X: je hebt gesolliciteerd op [...] en als ik naar je cv kijk lijk je inderdaad heel geschikt voor die functie dus ik wil graag een afspraak maken
![]()
![]()
![]()
eindelijk eindelijk eindelijk: al word ik het niet, al vind ik het niks: ik mag op een gesprek komen!
wat was de moeite waard ?quote:Op donderdag 6 augustus 2009 17:17 schreef dndiek het volgende:
Zo, dat was weer de moeite waard
Aloha
klasgenoot heeft ook een roeikleurtjequote:Op donderdag 6 augustus 2009 17:01 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ja mijn mooie roeikleurtje is er inmiddels ook wel weer een beetj evanaf
Bruine armpjes.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 17:27 schreef Muck het volgende:
[..]
klasgenoot heeft ook een roeikleurtje
jaquote:
en mij niet bedankenquote:
Ik ben ook veul belangrijkerquote:
duidelijk welquote:
Ik laat alle pinguins duimenquote:Op donderdag 6 augustus 2009 17:19 schreef Nijns het volgende:
*tring*
X: je hebt gesolliciteerd op [...] en als ik naar je cv kijk lijk je inderdaad heel geschikt voor die functie dus ik wil graag een afspraak maken
![]()
![]()
![]()
eindelijk eindelijk eindelijk: al word ik het niet, al vind ik het niks: ik mag op een gesprek komen!
hmmm, wat de neuk nu weer?quote:Op donderdag 6 augustus 2009 17:53 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
duidelijk wel
als Pheno er niet is
whehehe ik wist wel dat je dan weer hier kwamquote:
doen ze datquote:Op donderdag 6 augustus 2009 18:03 schreef Pheno het volgende:
Alsof ik belangrijk voor de KSC zou zijn![]()
Alleen die blauwen vinden het wel leuk achter de schermen om mij weer uit te lachen.
Het was hier inderdaad best wel druk... en ik zag heel veel gele bonnetjes onder ruitenwissers zitten van auto's die op de meest onmogelijke plekken geparkeerd stondenquote:Op donderdag 6 augustus 2009 18:18 schreef Pheno het volgende:
Die mensen op het strandDat is toch niet leuk meer zo druk
Abschleppregulierung ftwquote:Op donderdag 6 augustus 2009 18:56 schreef DaMart het volgende:
[..]
Het was hier inderdaad best wel druk... en ik zag heel veel gele bonnetjes onder ruitenwissers zitten van auto's die op de meest onmogelijke plekken geparkeerd stonden.
foei!quote:
Doorposten!quote:
Waar likt hij je waar ik het niet doe?quote:Op donderdag 6 augustus 2009 21:21 schreef Nijns het volgende:
GF: jij ook bedankt![]()
![]()
![]()
(van jou wist ik gewoon al dat je een schat was)
Nu hopen op meer!quote:Op donderdag 6 augustus 2009 17:19 schreef Nijns het volgende:
*tring*
![]()
![]()
![]()
ach, muggen.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 21:53 schreef DaMart het volgende:
Kutmuggen.
Ik kan niet eens rustig met de laptop op balkon zitten, of ze moeten zonodig weer irritant rondvliegen, klaar om te gaan prikken... en moet ik maar hopen dat ik ze met de elektrische vliegenmepper de genadeklap kan geven.
Opduvelen, thiemerukkerquote:Op donderdag 6 augustus 2009 22:00 schreef marcb1974 het volgende:
laten we allemaal zuinig zijn op de dieren op deze aarde
Ach man, ga toch eens wat nuttigs doenquote:
Muggen doodmeppen bijvoorbeeld?quote:Op donderdag 6 augustus 2009 22:01 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ach man, ga toch eens wat nuttigs doen
postpostpostpostpostpostquote:
Mogen de genus Sphecius u met een bezoek vererenquote:Op donderdag 6 augustus 2009 22:03 schreef DaMart het volgende:
[..]
Muggen doodmeppen bijvoorbeeld?.
Ik heb ook een elektrische, maar voor vliegen moet je flik je best doen.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 21:53 schreef DaMart het volgende:
Kutmuggen.
Ik kan niet eens rustig met de laptop op balkon zitten, of ze moeten zonodig weer irritant rondvliegen, klaar om te gaan prikken... en moet ik maar hopen dat ik ze met de elektrische vliegenmepper de genadeklap kan geven.
Goed bezig Papjéquote:Op donderdag 6 augustus 2009 22:05 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
postpostpostpostpostpost
ALs je ze lang genoeg op de vliegenmepper laat liggen, spatten ze wel eens uit elkaar, vooral die grote bromvliegenquote:Op donderdag 6 augustus 2009 22:07 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik heb ook een elektrische, maar voor vliegen moet je flik je best doen.
Dank u, heer OA.quote:
Kijk maar uit met je ventilatorquote:Op donderdag 6 augustus 2009 22:02 schreef DaMart het volgende:
Eens kijken of die beesten wegblijven nu er een ventilator op balkon staat te blazen!.
Je moet ze er eerst op krijgen.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 22:08 schreef DaMart het volgende:
[..]
ALs je ze lang genoeg op de vliegenmepper laat liggen, spatten ze wel eens uit elkaar, vooral die grote bromvliegen.
Kwestie van goed timen en veel oefenenquote:Op donderdag 6 augustus 2009 22:17 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Je moet ze er eerst op krijgen.
Don't know, maar ik lik er ook nietquote:Op donderdag 6 augustus 2009 21:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Waar likt hij je waar ik het niet doe?
Hier ook, het is maar 18 gradenquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 01:33 schreef indahnesia.com het volgende:
Brr, het is nog fris hier.
2 uur naar huis?quote:
quote:Top 20 in de KoffieSC-reeks op 06-08-2009
![]()
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 066 Pheno
02. 036 goldfinger1963
03. 029 Nijns
04. 027 DaMart
05. 024 Frutsel
06. 023 Muck
07. 019 OA
08. 015 marcb1974
09. 014 Dr_Flash
10. 011 indahnesia.com
11. 011 MPG
12. 010 MaleDuck
13. 008 dndiek
14. 008 Aarti
15. 007 Dark_Angelus
16. 007 Papierversnipperaar
17. 006 Klonk
18. 003 Vandergeld
19. 003 Sjowhan
20. 003 Het_hupt
Reeks-statistieken!
Ik ben al thuis. Reisprogramma over Tokio aan het kijken. EN gewoon het meeste herkennenquote:
Ruilen? In huis is het nog ruim 23 gradenquote:
Onmogelijke plaatsen?quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 07:04 schreef DaMart het volgende:
Goedemorgen.
Wie hebben er gisteren op onmogelijke plaatsen koffie of thee gedronken?
[..]
Ik heb nu de ramen wat open, na die avond seksen is dat wel nodigquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 07:05 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ruilen? In huis is het nog ruim 23 graden.
En buiten voel je alweer dat het een warme en benauwde dag gaat worden.
Ik wil de stationsborden wel met graffiti voorzienquote:
Toch nog 10 bakkies opquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 07:04 schreef DaMart het volgende:
Goedemorgen.
Wie hebben er gisteren op onmogelijke plaatsen koffie of thee gedronken?
[..]
Ow ben jij er ook al zo een... daar hebben we er hier ook een paar van..quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 07:09 schreef DaMart het volgende:
TIjd om in de auto te stappen op weg naar de laatste werkdag voor de vakantie.
Let altijd op voor 'voorwaarden' want die zijn er altijd genoeg...quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 07:15 schreef Pheno het volgende:
Hhmmm, upc heeft weer een aanbieding, dan kan ik voor net zo veel geld als nu HD tv krijgen....Eens kijken naar mijn laatste rekening van UPC, misschien heeft het nut om over te stappen. Meer is beter
Ik ben in 4 jaar al tig keer gewisseld. Ik breek het contract steeds open, want dat staat in de voorwaarden dat dat magquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 07:17 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Let altijd op voor 'voorwaarden' want die zijn er altijd genoeg...
Dan doe je het verstandig!quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 07:20 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ben in 4 jaar al tig keer gewisseld. Ik breek het contract steeds open, want dat staat in de voorwaarden dat dat magZo heb ik voor minder al een recorder, 3 snelheidsverhogingen van internet en telefonie gekregen. Alleen moeten ze mijn oude kabelmodem nog eens terug vragen, maar daar bel ik dan ook nog eens over op. Ding hangt nu voor Jan Lul in de meterkast. Met de nieuwe er boven, maar dat is dan dat Fibre gedoe.
Jij bent een van de paar consumenten in Nederland met tijd teveel dat je dat door kunt nemen EN er vervolgens nog daadwerkelijk iets mee doet in je voordeel ook. Geweldigquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 07:20 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ben in 4 jaar al tig keer gewisseld. Ik breek het contract steeds open, want dat staat in de voorwaarden dat dat magZo heb ik voor minder al een recorder, 3 snelheidsverhogingen van internet en telefonie gekregen. Alleen moeten ze mijn oude kabelmodem nog eens terug vragen, maar daar bel ik dan ook nog eens over op. Ding hangt nu voor Jan Lul in de meterkast. Met de nieuwe er boven, maar dat is dan dat Fibre gedoe.
Netjes!quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 07:30 schreef Pheno het volgende:
Duh, laatste bankafschrift. Het wordt nog rendabel ook, scheelt weer 20 euro en dan heb ik HD tv met recorder
De ontvangst van digitenne is hier nogal slecht. Het liefst zou ik bij UPC zien dat je je individuele pakket kan samenstellen, of nog beter per programma een paar centen betaald, zodat je niet eens meer aan zenders gebonden bent, maar gewoon betaalt voor wat je wilt zienquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 07:50 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Netjes!
* MaleDuck is gewoon tevreden met digitenne
quote:
quote:
Dat kan ook wel in 1 quotequote:Op vrijdag 7 augustus 2009 08:20 schreef goldfinger1963 het volgende:
ik heb hier satelliet bevalt super![]()
iets van 1700 of 1800 zenders
het is nog niet eens een kwartetquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 08:26 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
[..]
[..]
Dat kan ook wel in 1 quote![]()
Ja dat zou ideaal zijn.. bij mij is de digitenne ontvangst ook niet super, maar goed genoeg...quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 08:01 schreef Pheno het volgende:
[..]
De ontvangst van digitenne is hier nogal slecht. Het liefst zou ik bij UPC zien dat je je individuele pakket kan samenstellen, of nog beter per programma een paar centen betaald, zodat je niet eens meer aan zenders gebonden bent, maar gewoon betaalt voor wat je wilt zien
Nu hebben ze sinds gisteren een musicpack erbij bv, maar het zijn kutzenders. TMF Pure (R&B) en nog meer van die shit. Niet eens VH1 classic (die ze 3 jaar geleden uit het normale pakket hebben gehaald, de lijers).
Hoe lang doe je dan over een 'rondje zappen' ?quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 08:20 schreef goldfinger1963 het volgende:
Je zal ze maar allemaal tegelijk moeten bekijkenquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 08:20 schreef goldfinger1963 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |