Nee, dan zou ik mod zijn, dat mag nietquote:
zo vroeg al klaar met werkenquote:Op donderdag 6 augustus 2009 14:01 schreef Pheno het volgende:
Ik ga mijn appeltje opeten, en dan naar huis
quote:Op donderdag 6 augustus 2009 14:08 schreef DaMart het volgende:
[..]
Wedden dat hij dan op een Batavus Prius naar huis fietst!
Kan ik er wat aan doen. Plannen schrijven is tegewnoordig hip, dus daar ben ik snel in geworden. Oefening barat kunst en zoquote:Op donderdag 6 augustus 2009 14:08 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
zo vroeg al klaar met werken
had je maar LL d'r voorbeeld moeten volgenquote:
Martquote:Op donderdag 6 augustus 2009 14:12 schreef DaMart het volgende:
Muck!
Ik heb nog over je geroddeld hier vandaag.
Nou, zo:quote:
quote:Op donderdag 6 augustus 2009 09:04 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik ben bezig met iets over theeblaadjes.
Muck heeft zelfs al een preview gehad.
Ja, die heeft het goed bekekenquote:Op donderdag 6 augustus 2009 14:15 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
had je maar LL d'r voorbeeld moeten volgen
Ik heb er 32. En dat met 4 dagen in de week werkenquote:Op donderdag 6 augustus 2009 14:20 schreef Nijns het volgende:
[..]
Ja, die heeft het goed bekekenalleen heb ik geen vrije dagen meer
oeh, daar zeg ik ook geen nee tegenquote:Op donderdag 6 augustus 2009 14:22 schreef Pheno het volgende:
Oh er wordt nog een magnum gehaald. Ik blijf even
Hoe dat zo?quote:Op donderdag 6 augustus 2009 14:23 schreef Vandergeld het volgende:
[..]
2 keer kuchen is tegenwoordig genoeg om vrij te krijgen
Ja, maar jij werkt ook al 80 jaar: kan je het lekker opsparenquote:Op donderdag 6 augustus 2009 14:22 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb er 32. En dat met 4 dagen in de week werken
Que?quote:Op donderdag 6 augustus 2009 14:23 schreef Vandergeld het volgende:
[..]
2 keer kuchen is tegenwoordig genoeg om vrij te krijgen
Ik ben geen 90quote:Op donderdag 6 augustus 2009 14:25 schreef Nijns het volgende:
[..]
Ja, maar jij werkt ook al 80 jaar: kan je het lekker opsparen![]()
[..]
Que?
ja dan kan je niet vrij nemenquote:Op donderdag 6 augustus 2009 14:20 schreef Nijns het volgende:
[..]
Ja, die heeft het goed bekekenalleen heb ik geen vrije dagen meer
Oh.quote:
quote:Op donderdag 6 augustus 2009 14:32 schreef Pheno het volgende:
Het enige handige van klonen is als er een meet is, heb je ze meteen allemaal ooit ontmoet.
Ik ben wel benieuwd wie ik naast Mart, Muck en MPG nog meer heb gemeet afgelopen zondag...quote:Op donderdag 6 augustus 2009 14:32 schreef Pheno het volgende:
Het enige handige van klonen is als er een meet is, heb je ze meteen allemaal ooit ontmoet.
Ik zou toch zweren dat ik OAdin zondag heb ontmoetquote:Op donderdag 6 augustus 2009 14:34 schreef OA het volgende:
[..]
Ik ben wel benieuwd wie ik naast Mart, Muck en MPG nog meer heb gemeet afgelopen zondag...
Ik denk dat je de meeste dan wel te pakken hebt. Al is bierik er ook nog natuurlijkquote:Op donderdag 6 augustus 2009 14:34 schreef OA het volgende:
[..]
Ik ben wel benieuwd wie ik naast Mart, Muck en MPG nog meer heb gemeet afgelopen zondag...
Goed opletten dus wie er meer dan een kop koffie tegelijk neemtquote:Op donderdag 6 augustus 2009 14:32 schreef Pheno het volgende:
Niet?quote:
Ow, ik had verkeerd gelezenquote:
Ja, ik wil ook welquote:Op donderdag 6 augustus 2009 14:27 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ja dan kan je niet vrij nemen![]()
LL zal nou wel in het zwembad liggen![]()
de warmste dag van de week heeft ze goed ingepland![]()
en dat voor een blondje
Maar de echte OAdin is niet de dezelfde persoon als die de kloon heeft aangemaakt.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 14:35 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik zou toch zweren dat ik OAdin zondag heb ontmoet.
Bierik is de originele account. eer-ik is de kloonquote:Op donderdag 6 augustus 2009 14:36 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik denk dat je de meeste dan wel te pakken hebt. Al is bierik er ook nog natuurlijk
Zichzelf aangegeven na tientallen bedreigingen via het internetquote:Op donderdag 6 augustus 2009 14:38 schreef Dr_Flash het volgende:
kak, wat een glasgladiool
http://www.dumpert.nl/med(...)station_slopert.html
vandaag opgepakt
Nopequote:
Oh ja, daar is alles veranderd na die fietstunnel.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 14:38 schreef Dr_Flash het volgende:
kak, wat een glasgladiool
http://www.dumpert.nl/med(...)station_slopert.html
vandaag opgepakt
ach wat liefquote:Op donderdag 6 augustus 2009 14:31 schreef Miljonair het volgende:
Via via vernam ik dat Muck mij graag weer eens op het forum zou zien!
Bij dezen.
klonkette was er toch ook?quote:Op donderdag 6 augustus 2009 14:34 schreef OA het volgende:
[..]
Truequote:Op donderdag 6 augustus 2009 14:45 schreef Vandergeld het volgende:
[..]
Zichzelf aangegeven na tientallen bedreigingen via het internet![]()
Ik moet toegeven dat Geenstijl vrij goed is met het opsporen van dit soort mensen
inderdaad. En die heb ik al lang niet op zeg.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 14:59 schreef Muck het volgende:
damn, wat zijn bitterkoekjes toch lekker
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Er is weer iemand aan het photoshoppen geslagen.. oh nee.. dat mag ik niet zeggen van Adobe kennelijk.![]()
ik net nogquote:Op donderdag 6 augustus 2009 15:06 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
inderdaad. En die heb ik al lang niet op zeg.
quote:Op donderdag 6 augustus 2009 15:10 schreef indahnesia.com het volgende:
he bah...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Er is weer iemand aan het photoshoppen geslagen.. oh nee.. dat mag ik niet zeggen van Adobe kennelijk.It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
Hier ook niet. Maar als je er niet tegen kan ga je maar naar baggerlayoutquote:
Opeens hoop ik dat het gemuteerd is met Ebola.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 15:33 schreef Frutsel het volgende:
thomas berge heeft toch de mexican flu
nou... en?
Hier nietquote:Op donderdag 6 augustus 2009 15:35 schreef Muck het volgende:
blegh, vies plakweer!
jaquote:Op donderdag 6 augustus 2009 15:36 schreef Frutsel het volgende:
Ghehehe @marc![]()
![]()
[..]
Muck
Tis idd vies weer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
met zo min mogelijk aanquote:
nee vanavond gewoon open we hebben gangbangquote:
quote:Op donderdag 6 augustus 2009 15:49 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
nee vanavond gewoon open we hebben gangbang
Anders gaan ze maar het water toch? Dat heb je toch wel in overvloed?quote:Op donderdag 6 augustus 2009 15:53 schreef goldfinger1963 het volgende:
ik ga dus geen boodschappen doen![]()
in de auto is het bloedheet voordat de airco dat heeft afgekoeld ben ik alweer terug![]()
ze moeten maar doen met wat we hebben aan drinken
whehehe voor mensen die niet in dit "vak"zitten welquote:Op donderdag 6 augustus 2009 15:55 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
gewoon... gangbang... het blijft me een beetje vreemd in de oren klinken...
meer dan genoegquote:Op donderdag 6 augustus 2009 15:56 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Anders gaan ze maar het water toch? Dat heb je toch wel in overvloed?
Nee idd... met deze hitte wil je niet te actief gaan doen...quote:Op donderdag 6 augustus 2009 15:59 schreef goldfinger1963 het volgende:
maar denk niet dat het vandaag druk gat worden met deze hete![]()
en dan hebben wij hier nog wel airco
tropenkolder?quote:Op donderdag 6 augustus 2009 15:59 schreef goldfinger1963 het volgende:
maar denk niet dat het vandaag druk gat worden met deze hete![]()
en dan hebben wij hier nog wel airco
Lekker winderig om de poesquote:Op donderdag 6 augustus 2009 15:38 schreef Muck het volgende:
nee smeerlap, ik heb gewoon een rokje en een hemdje aan![]()
quote:Amerikaanse cafés weren bezoeker met laptop
Uitgegeven: 6 augustus 2009 13:19
Laatst gewijzigd: 6 augustus 2009 13:33
AMSTERDAM – Koffiecafés in de Verenigde Staten zijn niet langer blij met hun bezoekers die op hun laptop willen werken. Ze bezetten zitplaatsen en bestellen te weinig. Zo meldt The Wall Street Journal.
© ANPDe bezoekers blijven te lang achter hun laptop zitten met één kopje koffie, waardoor ze zitplaatsen bezet houden waar anders nieuwe klanten kunnen zitten. Verschillende cafés hebben nu besloten laptops helemaal te verbieden of alleen tijdens lunchtijd geen laptopgebruik toe te staan.
De acties tegen laptops worden versneld door de crisis. Sommige cafés sluiten hun stopcontacten af om zo energie en dus geld te besparen.
Starbucks brengt in sommige gevallen de kosten voor Wi-fi in rekening bij de klant, maar onderneemt verder nog geen laptopwerende acties.
Alsof ik ooit te weinig zou bestellen in een koffietentquote:Op donderdag 6 augustus 2009 16:04 schreef DaMart het volgende:
MPG, als je het ooit van plan was, Amerika is geen goed land voor jou om naartoe te gaan.
[..]
Maar je mag dan niet meer laptoppen tijdens de koffiequote:Op donderdag 6 augustus 2009 16:09 schreef MPG het volgende:
[..]
Alsof ik ooit te weinig zou bestellen in een koffietent.
whehehe had hetzelf nog niet eens gezienquote:
That's been a whilequote:
Weinig leven hier zo te merkenquote:
ik heb de KSC even op slot gezet, dan kunnen we bijpratenquote:Op donderdag 6 augustus 2009 16:31 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Weinig leven hier zo te merken
Ja hoor.quote:
hehe, en toen lette ik even niet opquote:Op donderdag 6 augustus 2009 16:33 schreef Muck het volgende:
[..]
ik heb de KSC even op slot gezet, dan kunnen we bijpraten
hehehequote:Op donderdag 6 augustus 2009 16:46 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
hehe, en toen lette ik even niet op
Zonnetje, balkonnetje, top combi.quote:
ik ben binnen gaan zitten, omdat ik aan het verbranden wasquote:Op donderdag 6 augustus 2009 16:51 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Zonnetje, balkonnetje, top combi.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |