Nee idd... met deze hitte wil je niet te actief gaan doen...quote:Op donderdag 6 augustus 2009 15:59 schreef goldfinger1963 het volgende:
maar denk niet dat het vandaag druk gat worden met deze hete![]()
en dan hebben wij hier nog wel airco
tropenkolder?quote:Op donderdag 6 augustus 2009 15:59 schreef goldfinger1963 het volgende:
maar denk niet dat het vandaag druk gat worden met deze hete![]()
en dan hebben wij hier nog wel airco
Lekker winderig om de poesquote:Op donderdag 6 augustus 2009 15:38 schreef Muck het volgende:
nee smeerlap, ik heb gewoon een rokje en een hemdje aan![]()
quote:Amerikaanse cafés weren bezoeker met laptop
Uitgegeven: 6 augustus 2009 13:19
Laatst gewijzigd: 6 augustus 2009 13:33
AMSTERDAM – Koffiecafés in de Verenigde Staten zijn niet langer blij met hun bezoekers die op hun laptop willen werken. Ze bezetten zitplaatsen en bestellen te weinig. Zo meldt The Wall Street Journal.
© ANPDe bezoekers blijven te lang achter hun laptop zitten met één kopje koffie, waardoor ze zitplaatsen bezet houden waar anders nieuwe klanten kunnen zitten. Verschillende cafés hebben nu besloten laptops helemaal te verbieden of alleen tijdens lunchtijd geen laptopgebruik toe te staan.
De acties tegen laptops worden versneld door de crisis. Sommige cafés sluiten hun stopcontacten af om zo energie en dus geld te besparen.
Starbucks brengt in sommige gevallen de kosten voor Wi-fi in rekening bij de klant, maar onderneemt verder nog geen laptopwerende acties.
Alsof ik ooit te weinig zou bestellen in een koffietentquote:Op donderdag 6 augustus 2009 16:04 schreef DaMart het volgende:
MPG, als je het ooit van plan was, Amerika is geen goed land voor jou om naartoe te gaan.
[..]
Maar je mag dan niet meer laptoppen tijdens de koffiequote:Op donderdag 6 augustus 2009 16:09 schreef MPG het volgende:
[..]
Alsof ik ooit te weinig zou bestellen in een koffietent.
whehehe had hetzelf nog niet eens gezienquote:
That's been a whilequote:
Weinig leven hier zo te merkenquote:
ik heb de KSC even op slot gezet, dan kunnen we bijpratenquote:Op donderdag 6 augustus 2009 16:31 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Weinig leven hier zo te merken
Ja hoor.quote:
hehe, en toen lette ik even niet opquote:Op donderdag 6 augustus 2009 16:33 schreef Muck het volgende:
[..]
ik heb de KSC even op slot gezet, dan kunnen we bijpraten
hehehequote:Op donderdag 6 augustus 2009 16:46 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
hehe, en toen lette ik even niet op
Zonnetje, balkonnetje, top combi.quote:
ik ben binnen gaan zitten, omdat ik aan het verbranden wasquote:Op donderdag 6 augustus 2009 16:51 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Zonnetje, balkonnetje, top combi.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |