Kwestie van goed timen en veel oefenenquote:Op donderdag 6 augustus 2009 22:17 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Je moet ze er eerst op krijgen.
Don't know, maar ik lik er ook nietquote:Op donderdag 6 augustus 2009 21:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Waar likt hij je waar ik het niet doe?
Hier ook, het is maar 18 gradenquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 01:33 schreef indahnesia.com het volgende:
Brr, het is nog fris hier.
2 uur naar huis?quote:
quote:Top 20 in de KoffieSC-reeks op 06-08-2009
![]()
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 066 Pheno
02. 036 goldfinger1963
03. 029 Nijns
04. 027 DaMart
05. 024 Frutsel
06. 023 Muck
07. 019 OA
08. 015 marcb1974
09. 014 Dr_Flash
10. 011 indahnesia.com
11. 011 MPG
12. 010 MaleDuck
13. 008 dndiek
14. 008 Aarti
15. 007 Dark_Angelus
16. 007 Papierversnipperaar
17. 006 Klonk
18. 003 Vandergeld
19. 003 Sjowhan
20. 003 Het_hupt
Reeks-statistieken!
Ik ben al thuis. Reisprogramma over Tokio aan het kijken. EN gewoon het meeste herkennenquote:
Ruilen? In huis is het nog ruim 23 gradenquote:
Onmogelijke plaatsen?quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 07:04 schreef DaMart het volgende:
Goedemorgen.
Wie hebben er gisteren op onmogelijke plaatsen koffie of thee gedronken?
[..]
Ik heb nu de ramen wat open, na die avond seksen is dat wel nodigquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 07:05 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ruilen? In huis is het nog ruim 23 graden.
En buiten voel je alweer dat het een warme en benauwde dag gaat worden.
Ik wil de stationsborden wel met graffiti voorzienquote:
Toch nog 10 bakkies opquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 07:04 schreef DaMart het volgende:
Goedemorgen.
Wie hebben er gisteren op onmogelijke plaatsen koffie of thee gedronken?
[..]
Ow ben jij er ook al zo een... daar hebben we er hier ook een paar van..quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 07:09 schreef DaMart het volgende:
TIjd om in de auto te stappen op weg naar de laatste werkdag voor de vakantie.
Let altijd op voor 'voorwaarden' want die zijn er altijd genoeg...quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 07:15 schreef Pheno het volgende:
Hhmmm, upc heeft weer een aanbieding, dan kan ik voor net zo veel geld als nu HD tv krijgen....Eens kijken naar mijn laatste rekening van UPC, misschien heeft het nut om over te stappen. Meer is beter
Ik ben in 4 jaar al tig keer gewisseld. Ik breek het contract steeds open, want dat staat in de voorwaarden dat dat magquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 07:17 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Let altijd op voor 'voorwaarden' want die zijn er altijd genoeg...
Dan doe je het verstandig!quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 07:20 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ben in 4 jaar al tig keer gewisseld. Ik breek het contract steeds open, want dat staat in de voorwaarden dat dat magZo heb ik voor minder al een recorder, 3 snelheidsverhogingen van internet en telefonie gekregen. Alleen moeten ze mijn oude kabelmodem nog eens terug vragen, maar daar bel ik dan ook nog eens over op. Ding hangt nu voor Jan Lul in de meterkast. Met de nieuwe er boven, maar dat is dan dat Fibre gedoe.
Jij bent een van de paar consumenten in Nederland met tijd teveel dat je dat door kunt nemen EN er vervolgens nog daadwerkelijk iets mee doet in je voordeel ook. Geweldigquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 07:20 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ben in 4 jaar al tig keer gewisseld. Ik breek het contract steeds open, want dat staat in de voorwaarden dat dat magZo heb ik voor minder al een recorder, 3 snelheidsverhogingen van internet en telefonie gekregen. Alleen moeten ze mijn oude kabelmodem nog eens terug vragen, maar daar bel ik dan ook nog eens over op. Ding hangt nu voor Jan Lul in de meterkast. Met de nieuwe er boven, maar dat is dan dat Fibre gedoe.
Netjes!quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 07:30 schreef Pheno het volgende:
Duh, laatste bankafschrift. Het wordt nog rendabel ook, scheelt weer 20 euro en dan heb ik HD tv met recorder
De ontvangst van digitenne is hier nogal slecht. Het liefst zou ik bij UPC zien dat je je individuele pakket kan samenstellen, of nog beter per programma een paar centen betaald, zodat je niet eens meer aan zenders gebonden bent, maar gewoon betaalt voor wat je wilt zienquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 07:50 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Netjes!
* MaleDuck is gewoon tevreden met digitenne
quote:
quote:
Dat kan ook wel in 1 quotequote:Op vrijdag 7 augustus 2009 08:20 schreef goldfinger1963 het volgende:
ik heb hier satelliet bevalt super![]()
iets van 1700 of 1800 zenders
het is nog niet eens een kwartetquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 08:26 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
[..]
[..]
Dat kan ook wel in 1 quote![]()
Ja dat zou ideaal zijn.. bij mij is de digitenne ontvangst ook niet super, maar goed genoeg...quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 08:01 schreef Pheno het volgende:
[..]
De ontvangst van digitenne is hier nogal slecht. Het liefst zou ik bij UPC zien dat je je individuele pakket kan samenstellen, of nog beter per programma een paar centen betaald, zodat je niet eens meer aan zenders gebonden bent, maar gewoon betaalt voor wat je wilt zien
Nu hebben ze sinds gisteren een musicpack erbij bv, maar het zijn kutzenders. TMF Pure (R&B) en nog meer van die shit. Niet eens VH1 classic (die ze 3 jaar geleden uit het normale pakket hebben gehaald, de lijers).
Hoe lang doe je dan over een 'rondje zappen' ?quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 08:20 schreef goldfinger1963 het volgende:
ik heb hier satelliet bevalt super![]()
iets van 1700 of 1800 zenders
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |