Jammer. Helaas zie je dat wel vaker bij "gearriveerde" bands.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 21:28 schreef Diaan73 het volgende:
Ja, dat is waar. Maar het viel me wat dat betreft wel een beetje tegen. Het was ook best serieus. Ze kwamen ook niet erg enthousiast over.
Waarschijnlijk is-ie inmiddels voorgoed beschadigd maar je zou nog eens met een dvd-tje kunnen kijken hoe rose hij is als je beide apparaten, WII en ontvanger, van de stroom afhaalt.quote:Ja die staat eronder in een kastje maar een tijdje al . Er staat wel een WII naast de tv. Kunnen we er dan nog iets aan doen??
Klopt! Ik denk dat ik een beamer koop.......quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 21:40 schreef Scrutinizer het volgende:
Overigens wil ik je enthousiasme niet temperen maar de meeste flatscreens zijn echt veel minder goed dan een traditionele beeldbuis.
Waar gaat die over??quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 21:34 schreef mr_anonimous het volgende:
Accept the good because they will make you accept the bad komt uit Things we lost in the fire.... Die moet je eens zien Diaan. Echt mooi die film.
Dat heeft ook zo z'n nadelenquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 21:41 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Klopt! Ik denk dat ik een beamer koop.......
Voor tv kijken is het niet handig maar voor films wel....quote:
Okay, we gaan het morgen eens proberen...quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 21:40 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Jammer. Helaas zie je dat wel vaker bij "gearriveerde" bands.
[..]
Waarschijnlijk is-ie inmiddels voorgoed beschadigd maar je zou nog eens met een dvd-tje kunnen kijken hoe rose hij is als je beide apparaten, WII en ontvanger, van de stroom afhaalt.
Overigens wil ik je enthousiasme niet temperen maar de meeste flatscreens zijn echt veel minder goed dan een traditionele beeldbuis.
Ziet er inderdaad interessant uitquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 21:44 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
http://www.bol.com/nl/p/d(...)006013808/index.html
Maar de beeldkwaliteit is minder goed.quote:
Dat is wel heel kortquote:Deze tv is nu ook maar 4 jaar meegegaan.
Laatste film die ik met mijn ex gezien heb samen op de bank....quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 21:49 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ziet er inderdaad interessant uitIk ga Peaceman vragen hem op te zoeken.
Dat weten we en hebben we gezien bij anderen met een flatscreen. We willen niet zo'n grote, 82 cm ofzo.. dan is het beeld alweer iets beter geloof ik.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 21:51 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Maar de beeldkwaliteit is minder goed.
[..]
Had ik ook gratis bij een mobiel telefoonabonnement. Het is wel een Grundig, dus zou wel langer mee moeten kunnen gaan.quote:Dat is wel heel kort
quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 21:51 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Laatste film die ik met mijn ex gezien heb samen op de bank....
Ach daarom heb ik er wel goede herinneringen aan.... Het moment toen alles nog klopte....quote:
Ik heb een 68 cm, maar ik woon ook wat minder grootquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 21:56 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dat weten we en hebben we gezien bij anderen met een flatscreen. We willen niet zo'n grote, 82 cm ofzo.. dan is het beeld alweer iets beter geloof ik.
Ik heb vandaag m'n abonnement verlengd en krijg een nieuwe telefoonquote:[..]
Had ik ook gratis bij een mobiel telefoonabonnement. Het is wel een Grundig, dus zou wel langer mee moeten kunnen gaan.
Nou zo groot wonen wij ook niet hoor. De tv staat redelijk dichtbij de banken.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 22:05 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik heb een 68 cm, maar ik woon ook wat minder grootHet maakt niet zoveel uit hoe groot-ie is, bij LCD is vooral de zgn reactiesnelheid, gerekend in milli-seconden, belangrijk. Hoe lager dat getal des te beter het beeld.
[..]
quote:Ik heb vandaag m'n abonnement verlengd en krijg een nieuwe telefoon
Klopt. Ik erger me echter vooral aan de traagheid van de meeste LCD-schermen. Als je bij de eerste toestellen een voetbalwedstrijd bekeek zag je de bal als een soort witte veeg over je scherm gaan. De horizontale, vrij snelle, aftiteling van DWDD is op mijn tv slechts met heel veel moeite leesbaar.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 22:11 schreef mr_anonimous het volgende:
Interlaced of Progressive scan maakt ook verschil of de beeld kwaliteit beter is....
Jij hebt dus ook een lcd tv?quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 22:15 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Klopt. Ik erger me echter vooral aan de traagheid van de meeste LCD-schermen. Als je bij de eerste toestellen een voetbalwedstrijd bekeek zag je de bal als een soort witte veeg over je scherm gaan. De horizontale, vrij snelle, aftiteling van DWDD is op mijn tv slechts met heel veel moeite leesbaar.
Bij die OLED tv's is dat niet meer dacht ik.....quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 22:15 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Klopt. Ik erger me echter vooral aan de traagheid van de meeste LCD-schermen. Als je bij de eerste toestellen een voetbalwedstrijd bekeek zag je de bal als een soort witte veeg over je scherm gaan. De horizontale, vrij snelle, aftiteling van DWDD is op mijn tv slechts met heel veel moeite leesbaar.
quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 22:14 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Nou zo groot wonen wij ook niet hoor. De tv staat redelijk dichtbij de banken.
Een hele gewone, ik ben niet zo van de gadgets en ik hoef ook geen internet op mijn telefoon. Een Nokia 6300 dus.quote:[..]Is ook altijd leuk. Welk toestel krijg je?
Prijsquote:Waar moeten we dan op letten als we een flatscreen kopen?
Goede coax-kabels maken ook heel veel verschil. Met zo'n kabel moet je ook nog eens heel voorzichtig zijn, die mag je niet even tussen hand en elleboog oprollen.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 22:19 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Jij hebt dus ook een lcd tv?
Het scheelt ook al wel of je digitale tv of analoog hebt, heb ik me laten vertellen.
quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 22:24 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]Mijn zus had een hele grote plasma-tv van meer dan een meter. Ze zaten echter zo dicht bij de tv, ongeveer 2 meter, dat ze hun hoofd moesten draaien om de ondertitels te lezen.
[..]
Ik ben niet zo heel bekend, maar heb even gegoogled.. leuk toestelletje hoorquote:Een hele gewone, ik ben niet zo van de gadgets en ik hoef ook geen internet op mijn telefoon. Een Nokia 6300 dus.
[..]
Okay, we hebben wel een bepaald bedrag in ons hoofd wat het mag gaan kosten, gewoon niet te duur... en zeker geen Samsung. Maar dan weten we nu waar op moeten letten.quote:PrijsBij toestellen van zelfde prijs kiezen voor de laagste reactiesnelheid en hoogste dynamisch contrast. Qua beeld kun je eigenlijk niets zeggen als je ze in de winkel naast elkaar ziet staan. Die toestellen zijn allemaal zo afgesteld dat ze aandacht trekken maar zo zou je je tv thuis nooit afstellen.
Volgens mij is het nu de meest verkochte en Nokia maakt gewoon goede telefoons met een logische menu-structuur.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 22:29 schreef Diaan73 het volgende:
Ik ben niet zo heel bekend, maar heb even gegoogled.. leuk toestelletje hoor![]()
Ook geen LG kopenquote:[..]
Okay, we hebben wel een bepaald bedrag in ons hoofd wat het mag gaan kosten, gewoon niet te duur... en zeker geen Samsung. Maar dan weten we nu waar op moeten letten.
Wij hebben ook allebei Nokia, al vond ik mijn SonyEricsson ook wel erg prettig, maar die ben ik verloren.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 22:35 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Volgens mij is het nu de meest verkochte en Nokia maakt gewoon goede telefoons met een logische menu-structuur.
[..]
Zijn die ook niet goed? Die heeft mn ex. We denken zelf aan Sony of Philips.quote:Ook geen LG kopen
Koop een OLED of WLED, beter beeld, energiezuiniger en duurzamer.....quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 22:37 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Wij hebben ook allebei Nokia, al vond ik mijn SonyEricsson ook wel erg prettig, maar die ben ik verloren.![]()
[..]
Zijn die ook niet goed? Die heeft mn ex. We denken zelf aan Sony of Philips.
??? nog nooit van die merken gehoordquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 22:41 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Koop een OLED of WLED, beter beeld, energiezuiniger en duurzamer.....
Nee juist een goede vrouwquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 22:30 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dat lijkt me een foute vrouw. Klopt dat?
S-E is inderdaad ook wel een prettige. Eén keer iets anders dan een Nokia gehad, een Siemens: echt waardeloos.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 22:37 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Wij hebben ook allebei Nokia, al vond ik mijn SonyEricsson ook wel erg prettig, maar die ben ik verloren.![]()
LG's willen ook nogal eens heel snel stuk gaan. Tussen Sony en Philips zit wel een behoorlijk verschil. Sony werkt met een soort nepscherpte waardoor het in het begin een heel hard beeld lijkt te hebben. Als je dat gewend bent wil je niets anders meer maar sommige mensen lijken er niet aan te kunnen wennen.quote:[..]
Zijn die ook niet goed? Die heeft mn ex. We denken zelf aan Sony of Philips.
Nooit weer dusquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 22:44 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
S-E is inderdaad ook wel een prettige. Eén keer iets anders dan een Nokia gehad, een Siemens: echt waardeloos.
[..]
Okay, nou we zullen het gaan beleven. Deze week ipv achterthuis zitten: in de stad op tv-zoektocht.quote:LG's willen ook nogal eens heel snel stuk gaan. Tussen Sony en Philips zit wel een behoorlijk verschil. Sony werkt met een soort nepscherpte waardoor het in het begin een heel hard beeld lijkt te hebben. Als je dat gewend bent wil je niets anders meer maar sommige mensen lijken er niet aan te kunnen wennen.
Ze was ergens de eerste meequote:Op dinsdag 4 augustus 2009 22:51 schreef Wickedangel het volgende:
De vrouw op het plaatje komt me wel bekend voor.
Hintje?
Tis een vreemdeling zeker... die verdwaald is zeker...quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 22:57 schreef Treinhomo het volgende:
Marga Klompé. (voor de zoveelste keer)
Opgelost, slotje.
Treinhomo is terug mensen.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 22:57 schreef Treinhomo het volgende:
Opgelost, slotje.
Te laat (voor de zoveelste keer)quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 22:57 schreef Treinhomo het volgende:
Opgelost, slotje.
Hè bah, wat flauw, tong. Ik vond je al zo gretig met je plaatje.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 22:59 schreef tong80 het volgende:
Klompé is juist.
Wilde eerst Joe Strummer plaatsen.
quote:
quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 23:06 schreef Diaan73 het volgende:
Pff nu gaan we wel heel ver terug....
Nederlands?
quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 23:09 schreef Wickedangel het volgende:
Iemand van adel c.q. het koningshuis?
ik dacht dat het Churchilll was....quote:
Hij (ik neem eigenlijk aan dat het een jongen is) kijkt erg ongelukkig.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 23:10 schreef Scrutinizer het volgende:De inteelt straalt er vanaf, toch?
quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 23:12 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Hij (ik neem eigenlijk aan dat het een jongen is) kijkt erg ongelukkig.
Is het prins Hendrik
En daarna was hij deaud?quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 23:14 schreef Scrutinizer het volgende:Hij was een kleine 5 jaar kroonprins.
Jawel. Zijn ouders waren neef en nicht, de kinderen waren derhalve (?) niet erg gezond. De jongen op de foto is ergens begin 30 gestorven.quote:
Ik dacht al dat je op Camilla Parker Bowles leek.....quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 23:22 schreef Wickedangel het volgende:
Wat akelig.
Ik ben niet echt een kenner van het Nederlandse koningshuis, het Britse ken ik ietsje beter
SCHANDE!!!quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 23:22 schreef Wickedangel het volgende:
Wat akelig.
Ik ben niet echt een kenner van het Nederlandse koningshuis, het Britse ken ik ietsje beter
WAAR IS HET FOK!-HOEKJE WAAR IK ME KAN GAAN ZITTEN SCHAMEN?quote:
Daar heeft men ook nogal te lijden gehad van de gevolgen van inteelt. Ook is er ergens een erfelijke ziekte opeens "verdwenen". Hmmmm.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 23:22 schreef Wickedangel het volgende:
Wat akelig.
Dat is er nog helemaal niet.... leuk ideequote:Op dinsdag 4 augustus 2009 23:27 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
WAAR IS HET FOK!-HOEKJE WAAR IK ME KAN GAAN ZITTEN SCHAMEN?
Zal ik een FB-topic openen?quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 23:40 schreef Diaan73 het volgende:
Dat is er nog helemaal niet.... leuk idee
Van Buuren?quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 23:42 schreef Scrutinizer het volgende:
Willem IV heeft trouwens wel iets gemeenschappelijks met de jongen op de foto
Ja, zegquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 23:44 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Zal ik een FB-topic openen?Dat iemand zich verplicht moet melden in dit speciale hoekje als hij/zij zich heeft misdragen, wat nét niet genoeg voor een ban was
Trustenquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 23:46 schreef mr_anonimous het volgende:
Ik ga plat.... Moet ineens ergens naar toe morgen
Je hoeft je alleen te melden hè, zodat iedereen kan zien dat je stout bent geweest. Je hoeft er niet te blijven, je staat alleen enorm voor aap.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 23:45 schreef Scrutinizer het volgende:
Ja, zegDan zit ik meer daar dan hier
Waarom? En ben jij wel eens tegen een ban aangelopen?quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 23:52 schreef Scrutinizer het volgende:
Moah, zelfs pyl is al eens geband geweest.
Ineens? En dat hoor je om bijna middernacht.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 23:46 schreef mr_anonimous het volgende:
Ik ga plat.... Moet ineens ergens naar toe morgen
Ik lees dat hij heeft gewoond aan de Kneuterdijk in Den Haag.... aan die straat is het onderdeel waar ik voor werk ook gevestigd. Even verder gelezen... zij zitten In het voormalige pand van de Nederlandsche Handel-Maatschappij.quote:
quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 23:53 schreef Wickedangel het volgende:
Is onze aanstaande geliefde koning willens en wetens naar deze figuur vernoemd
Whehehe. Hoe ga je mensen dwingen om in zo'n hoekje te posten?quote:
De rest tijdelijk voor ze afsluiten, dan moeten ze wel.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 23:59 schreef Wickedangel het volgende:
Whehehe. Hoe ga je mensen dwingen om in zo'n hoekje te posten?
Dramatisch! Ons geliefde koningshuis stoelt op een leugen!quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 23:58 schreef Scrutinizer het volgende:Terwijl het goed mogelijk is dat het niet eens bloedverwanten zijn
![]()
Hahaha. Zo lees je nog eens wat op de late avond.quote:Wilhelmina was de dochter van de tweede vrouw van Willem III. Als vader wordt Mijnheer Ranitz nogal eens genoemd. toondoofheid komt nog steeds in de familie voor
brother52 voor mod.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 00:00 schreef brother52 het volgende:
De rest tijdelijk voor ze afsluiten, dan moeten ze wel.
Dat waren de wilde jaren van RjPvD. Toen hebben we echt verschrikkelijk zitten rellen tegen Lord Veterdrop die ons naar het spelletjes-subforum had verbannen. Fotoloog was toen nog modje van FOT en had ons vervolgens in zijn forum ondergebracht. Daar begonnen de regulars ook al gauw te protesteren wat een hoop ellende opleverde, fotoloog er bij de crew uitgegooid werd. Uiteindelijk zegevierden wijquote:
Ik heb zelfs maar één note.quote:En ben jij wel eens tegen een ban aangelopen?
NOu ja als ze niet willen ook goed, maar als user moet je dat gewoon eventjes doen. Kleine moeite.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 23:59 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Whehehe. Hoe ga je mensen dwingen om in zo'n hoekje te posten?
Dat waren nog eens tijdenquote:Op woensdag 5 augustus 2009 00:03 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dat waren de wilde jaren van RjPvD. Toen hebben we echt verschrikkelijk zitten rellen tegen Lord Veterdrop die ons naar het spelletjes-subforum had verbannen. Fotoloog was toen nog modje van FOT en had ons vervolgens in zijn forum ondergebracht. Daar begonnen de regulars ook al gauw te protesteren wat een hoop ellende opleverde, fotoloog er bij de crew uitgegooid werd. Uiteindelijk zegevierden wij![]()
[..]
Ik denk niet dat iemand daar op zitten te wachten.quote:
Jaquote:
quote:Op woensdag 5 augustus 2009 00:03 schreef Scrutinizer het volgende:
Dat waren de wilde jaren van RjPvD. Toen hebben we echt verschrikkelijk zitten rellen tegen Lord Veterdrop die ons naar het spelletjes-subforum had verbannen. Fotoloog was toen nog modje van FOT en had ons vervolgens in zijn forum ondergebracht. Daar begonnen de regulars ook al gauw te protesteren wat een hoop ellende opleverde, fotoloog er bij de crew uitgegooid werd. Uiteindelijk zegevierden wij![]()
Ik ook. Misschien heb ik er inmiddels eentje bij, want ik heb laatst iemand doodgewenstquote:Ik heb zelfs maar één note.
Foeiquote:Op woensdag 5 augustus 2009 00:09 schreef Wickedangel het volgende:
Ik ook. Misschien heb ik er inmiddels eentje bij, want ik heb laatst iemand doodgewenst![]()
Anti-racisme, bedoel je zeker.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 00:11 schreef Scrutinizer het volgende:
Foei![]()
Ik denk dat de mijne vanwege racisme is, ik weet in ieder geval vrij zeker van wie ik hem heb
Nee, racisme. Ik vind dat sommige grappen gemaakt mogen worden, sommige mods vinden van nietquote:Op woensdag 5 augustus 2009 00:14 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Anti-racisme, bedoel je zeker.
Op die fiets. Sommige mensen hebben ook geen humor, hè. Vooral zodra ze een blauw vestje hebben aangetrokken.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 00:16 schreef Scrutinizer het volgende:
Nee, racisme. Ik vind dat sommige grappen gemaakt mogen worden, sommige mods vinden van niet
Nee, het is meer een soort hypercorrectie. Ik heb daar niet zo'n last vanquote:Op woensdag 5 augustus 2009 00:19 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Op die fiets. Sommige mensen hebben ook geen humor, hè. Vooral zodra ze een blauw vestje hebben aangetrokken.
Dan ben ik dus nog steeds saai.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 00:26 schreef Scrutinizer het volgende:
Dat hadden we toch al eerder vastgesteld?
Waar kan dat ook alweer?quote:Op woensdag 5 augustus 2009 00:24 schreef wyccie het volgende:
Ik heb ook 1 note. Maar ik zal nu even checken of ik er al wat bij heb gekregen.
Ik ken hem natuurlijk wel maar ze lijken zo op elkaar, hè?quote:Op woensdag 5 augustus 2009 00:31 schreef Wickedangel het volgende:
Hij zingt in ieder geval... ik check het even.
Bovenaan je balk op abonnementen klikken. Je komt dan in de shop terecht waar je het aantal notes kunt opvragen.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 00:29 schreef Wickedangel het volgende:
Waar kan dat ook alweer?
Doet-ie dat voornamelijk hier te lande?quote:Op woensdag 5 augustus 2009 00:33 schreef Wickedangel het volgende:
Hij slaat ook wel op trommeltjes.
Dank je. Nog steeds één note. Nu ben ik officieel ook saaiquote:Op woensdag 5 augustus 2009 00:34 schreef wyccie het volgende:
Bovenaan je balk op abonnementen klikken. Je komt dan in de shop terecht waar je het aantal notes kunt opvragen.
Nee.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 00:34 schreef Scrutinizer het volgende:
Doet-ie dat voornamelijk hier te lande?
Ja inderdaadquote:Op woensdag 5 augustus 2009 00:08 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
JaIk herinner me ook nog dat als er in die tijd een plaatje goed werd geraden dat we dan ook nog de hele wikipedia-pagina als quote postten. Het topic werd te licht bevonden voor C&H door de Lord maar stond volgens ons vol cultuurhistorische informatie
Je zou er nu één moeten krijgen voor te vroeg opstaan.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 06:30 schreef brother52 het volgende:
Goede morgen![]()
Ik zie net dat ik nog geen note heb.
Hij heeft de hele nacht tot vanmorgen 7:10 uur doorgeslapenquote:Op woensdag 5 augustus 2009 11:24 schreef Scrutinizer het volgende:
Mogguh, Diaan. Hoe is 't met de kleine patiënt?
Zelfs als-ie ziek is, is-ie makkelijkquote:Op woensdag 5 augustus 2009 11:31 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Hij heeft de hele nacht tot vanmorgen 7:10 uur doorgeslapenToen fles gehad en bij ons in bed weer in slaap gevallen doet hij alleen als hij ziekig is, tot kwart voor 9. Hij was weer wat vrolijker, al heeft hij nog wel wat verhoging. HIj lijkt in ieder geval geen of minder pijn te hebben, gelukkig.
Ik ben natuurlijk wel z'n Fok!oomquote:Thnx for asking
Nou maandag even niet hoor...quote:Op woensdag 5 augustus 2009 11:35 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Zelfs als-ie ziek is, is-ie makkelijk![]()
[..]
quote:Ik ben natuurlijk wel z'n Fok!oom
Als over 20 jaar Twente weer Europees voetbal speelt met ene Twan op het middenveld en z'n broertje Lennon debuterend in de spits dan zitten wij, de ooms en tantes, allemaal te supporteren hoorquote:
quote:Op woensdag 5 augustus 2009 12:04 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Als over 20 jaar Twente weer Europees voetbal speelt met ene Twan op het middenveld en z'n broertje Lennon debuterend in de spits dan zitten wij, de ooms en tantes, allemaal te supporteren hoor
Dan neem ik een seizoenkaartquote:Op woensdag 5 augustus 2009 12:05 schreef Diaan73 het volgende:
[..]dat zou wel leuk zijn ja. Al zou Peaceman graag zien dat Lennon dan bij Ajax speelt hoor. Dan komen wij ook in Amsterdam wonen
![]()
Dat doet het altijd goed bij het journaille.quote:Het grappige is wel dat ze broertjes zijn maar toch een andere achternaam hebben.
Bij ons op de eretribune dan hè? Al hebben we dan wel een probleem... Twan bij Twente en Lennon bij Ajax. Moeten ze maar op verschillende dagen spelen.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 12:10 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dan neem ik een seizoenkaart![]()
[..]
Bijzonder verhaal inderdaad.quote:Dat doet het altijd goed bij het journaille.
Ben je bij een waarzegster geweest?? Ik hou 2012 in ieder geval in de gaten.quote:Ik heb gister gehoord dat 2012 helemaal mijn jaar wordt, dan ga ik de wereld verrassen
Dat zou nog kunnen veranderen, hij wil zelf graag op het middenveld spelen.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 12:20 schreef brother52 het volgende:
Ik zie Twan eerder als laatste man in het veld staan.
Dan wordt het broedermoord bij Ajax-Twentequote:Op woensdag 5 augustus 2009 12:20 schreef brother52 het volgende:
Ik zie Twan eerder als laatste man in het veld staan.
Wat dacht je wat het moet zijn om daar dan als moeder te zittenquote:Op woensdag 5 augustus 2009 12:23 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dan wordt het broedermoord bij Ajax-Twente
Skyboxquote:Op woensdag 5 augustus 2009 12:22 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Bij ons op de eretribune dan hè? Al hebben we dan wel een probleem... Twan bij Twente en Lennon bij Ajax. Moeten ze maar op verschillende dagen spelen.
Mijn zus houdt zich al jaren bezig met astrologie. Tijdens de lessen die ze volgt gebruiken ze ook nogal eens de horoscopen van familieleden.quote:Ben je bij een waarzegster geweest?? Ik hou 2012 in ieder geval in de gaten.
De vader van de Williams-zusjes kan het ook nooit aanzien als zijn dochters tegen elkaar moeten spelen. Dan gaat-ie gewoon niet kijken.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 12:28 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Wat dacht je wat het moet zijn om daar dan als moeder te zittenarme ik.
Tuurlijkquote:
Ow interessant zeg. Ze mag mijn geboortedatum ook weleens gebruiken.quote:Mijn zus houdt zich al jaren bezig met astrologie. Tijdens de lessen die ze volgt gebruiken ze ook nogal eens de horoscopen van familieleden.
Ik neem dat uiteraard met een korreltje zout maar het is opvallend hoeveel dingen echt kloppen, de band met mijn moeder, de struggles met en het karakter van mijn vader, de problemen die ik op school, tijdens m'n studie en bij sollicitaties had, etc.
Haar lerares zou mij graag eens ontmoeten vanwege m'n horoscoop
Dat lijkt me toch minder erg dan dat ze echt tegenover elkaar staan op het voetbalveld. Dat is fysiek veel harder.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 12:31 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
De vader van de Williams-zusjes kan het ook nooit aanzien als zijn dochters tegen elkaar moeten spelen. Dan gaat-ie gewoon niet kijken.
Ze heeft voorlopig genoeg in handen met haar eigen familie. Mijn vaders horoscoop heeft overeenkomsten met die van Einstein, m'n vader is inderdaad hoogbegaafd maar ik ben volgens mijn horoscoop nog genialerquote:Op woensdag 5 augustus 2009 12:34 schreef Diaan73 het volgende:
Ow interessant zeg. Ze mag mijn geboortedatum ook weleens gebruiken.
![]()
De eerste keer dat de zusjes in een finale tegenover elkaar stonden, stond Venus bijna te huilen toen ze van haar zusje gewonnen had.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 12:36 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dat lijkt me toch minder erg dan dat ze echt tegenover elkaar staan op het voetbalveld. Dat is fysiek veel harder.
Ow jammer. Maar wel begrijpelijk.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 12:40 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ze heeft voorlopig genoeg in handen met haar eigen familie. Mijn vaders horoscoop heeft overeenkomsten met die van Einstein, m'n vader is inderdaad hoogbegaafd maar ik ben volgens mijn horoscoop nog genialer
Lijkt me ook wel vreemd hoor.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 12:42 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
De eerste keer dat de zusjes in een finale tegenover elkaar stonden, stond Venus bijna te huilen toen ze van haar zusje gewonnen had.
Het is ook handiger om bij lessen de horoscopen te gebruiken van mensen die iig een bekende van één van de cursisten is.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 12:51 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ow jammer. Maar wel begrijpelijk.
Ik ook hoorquote:Wat grappig en jij nog genialer... ik heb het altijd al geweten.
Over 21 jaar is er een WK toch?quote:Op woensdag 5 augustus 2009 12:52 schreef Diaan73 het volgende:
Trouwens, Twan en Lennon zouden nog wel samen in het Nederlands elftal kunnen spelen. Dat is ook bijzonder.* wishfull thinking
Ik heb begrepen dat de bondscoach Lennon dan nog te jong vond om in de kwalificatie-wedstrijden mee te spelen en Oranje daarom niet naar het EK gaat dat jaar.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 13:05 schreef brother52 het volgende:
Het EK over 19 jaar moet ook wel haalbaar zijn.
Dan is het hoog tijd voor een andere bondscoach. Op het EK onder 18 een jaar eerder heeft hij het team nog naar de finale geleid door 2x een beslissend doelpunt te maken. Jammer dat hij in de finale geschorst was, anders hadden ze de Engelsen met gemak verslagen.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 13:07 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik heb begrepen dat de bondscoach Lennon dan nog te jong vond om in de kwalificatie-wedstrijden mee te spelen en Oranje daarom niet naar het EK gaat dat jaar.
Johan Cruijff laat vanuit Huize Avondrood weten beschikbaar te zijn. Hij mag dan dement zijn, niemand merkt het verschil.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 13:18 schreef brother52 het volgende:
[..]
Dan is het hoog tijd voor een andere bondscoach.
Succes! Wel prettig met deze warmte dat zo'n LCD-televisie lekker licht om te sjouwen is.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 13:21 schreef Diaan73 het volgende:
Wij gaan in deze hitte op zoek naar een tv![]()
De oude wordt toch niet meer wat. Tot later!
Thnx!!quote:Op woensdag 5 augustus 2009 13:24 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Succes! Wel prettig met deze warmte dat zo'n LCD-televisie lekker licht om te sjouwen is.
Dat zei ik ook al.... veel platter, verbruikt minder stroom, duurzamer en mooier beeld.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 13:30 schreef brother52 het volgende:
LCD is eigenlijk ook al weer wat achterhaald. Maar nog altijd beter dan plasma.
Ik zou voor zo'n led tv gaan.
Een collega van mij koopt op Marktplaats grote Sony Triniton tv's op. Hij houdt er dan altijd een stuk of 3 voor zichzelf achter zodat hij altijd nog een goede heeft staan mocht z'n huidige de geest geven.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 13:35 schreef brother52 het volgende:
Het beste is eigenlijk nog steeds een beeldbuis. Geeft nog steeds het mooiste beeld.
Wel gek dat ik mijn platte beeldscherm op mijn computer wel beter beeld vind geven.....quote:Op woensdag 5 augustus 2009 13:35 schreef brother52 het volgende:
Het beste is eigenlijk nog steeds een beeldbuis. Geeft nog steeds het mooiste beeld.
De chip die in die trinitrons zit schijnt niet zo geweldig te zijn, al is dat met de laatste 2 series wel beter geworden.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 13:39 schreef Scrutinizer het volgende:
Een collega van mij koopt op Marktplaats grote Sony Triniton tv's op. Hij houdt er dan altijd een stuk of 3 voor zichzelf achter zodat hij altijd nog een goede heeft staan mocht z'n huidige de geest geven.
Die worden heel anders aangestuurd dan TV's en de beeldkwaliteit is ook afhankelijk van je videokaart.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 13:39 schreef mr_anonimous het volgende:
Wel gek dat ik mijn platte beeldscherm op mijn computer wel beter beeld vind geven.....
quote:Op woensdag 5 augustus 2009 17:58 schreef brother52 het volgende:
Ik ben benieuwd welke het is geworden
Over deze hebben we nog even getwijfeld, maar uiteindelijk toch maar niet gedaan. Iets kleiner:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Make love, not war ☮
Het is er dus één uit de Esscher-serie van Philips.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 23:21 schreef brother52 het volgende:
Als je hem een beetje tactisch neerzet en precies op de goede plek gaat zitten, dan merk je daar bijna niets van.
Dat is goed mogelijk, maar ik ben niet helderziend.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 00:46 schreef Scrutinizer het volgende:
Heb ik 'm wel eens "live" gezien?
Heel goed!quote:Op woensdag 5 augustus 2009 23:45 schreef Scrutinizer het volgende:
Of is het Philip 'easy lover' Bailey?
Wat heeft dat nummer met jouw naam en avatar te maken?quote:Op woensdag 5 augustus 2009 23:49 schreef Wickedangel het volgende:
Het clipje is erg leuk, het nummer wat minder (vind ik dan, zie naam, zie avatar).
Niets. Maar wel dat ik dat vind. Als ik schrijf: Het clipje is erg leuk, het nummer wat minder, dan komt er zo'n bijgoochem binnen die zegt: Dat vind jij. Ja, duh. Zie naam, zie avatar verder.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 23:52 schreef Scrutinizer het volgende:
Wat heeft dat nummer met jouw naam en avatar te maken?
Ah oké. Ik ben het wel met je eens. Philip Bailey is de zanger van de allerzoetste maar o zo mooie lovesong ooitquote:Op woensdag 5 augustus 2009 23:56 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Niets. Maar wel dat ik dat vind. Als ik schrijf: Het clipje is erg leuk, het nummer wat minder, dan komt er zo'n bijgoochem binnen die zegt: Dat vind jij. Ja, duh. Zie naam, zie avatar verder.
quote:Op donderdag 6 augustus 2009 00:06 schreef Wickedangel het volgende:
Die ken ik niet (dacht ik). Als jij 'm nou even post, dan luister ik morgen op mijn werk wel even![]()
Chinese Wall vind ik ook mooi van hem. En een hoop met EW&F natuurlijk.
Nope. Een jaartje geleden waren ze volgens mij nog wel in Nederland maar in een grote zaal.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 00:06 schreef Wickedangel het volgende:
Héb je hem (of de band) wel eens live gezien?
Had ik ergens gelezen dat Maurice White zwaar ziek is? MS?quote:Op donderdag 6 augustus 2009 00:09 schreef Scrutinizer het volgende:
Nope. Een jaartje geleden waren ze volgens mij nog wel in Nederland maar in een grote zaal.
Parkinson, dacht ik.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 00:10 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Had ik ergens gelezen dat Maurice White zwaar ziek is? MS?
Jan Smit zingt met hem.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 00:20 schreef Wickedangel het volgende:
Is dat die Surinaamse jongen die met Jan Smit zingt?
Dat is waar ook. Damaru of zo. Dawaru? Ik heb net nog in het On Air-topique gepostquote:
O, was-ie daar vanavond?quote:Op donderdag 6 augustus 2009 00:23 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Dat is waar ook. Damaru of zo. Dawaru? Ik heb net nog in het On Air-topique gepost
Nee, voor zijn dochter.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 00:24 schreef Scrutinizer het volgende:
O, was-ie daar vanavond?
Damaru![]()
Hij heeft een tuintje in zijn hart voor jou
Jan heeft ook nog een tuintje in zijn hart voor de dochter van een andere Volendammerquote:Op donderdag 6 augustus 2009 00:29 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Nee, voor zijn dochter.
Harm Edens vroeg aan Smit, in een knullige poging om hem een uitspraak over zijn nieuwe 'liefde' te ontlokken: "En voor wie heb jij een tuintje in je hart, Jan?" Smit: "Ook voor zijn dochter"
Heeft ie weer een ander wijf dan?quote:Op donderdag 6 augustus 2009 00:31 schreef Scrutinizer het volgende:
Jan heeft ook nog een tuintje in zijn hart voor de dochter van een andere Volendammer![]()
Nee, Jan Smit is een hoerquote:Het hart van Jan Smit is een soort Neverland?
Bij gebrek aan échte programma's in de zomer kijk jij naar Boulevard en Shownieuws en zo?quote:Op donderdag 6 augustus 2009 00:32 schreef Scrutinizer het volgende:
En Wes en Yo hebben trouwplannenDe uitzet is al binnen.
Hij heeft toch al maanden een relatie met een getrouwde vrouw met kind?quote:Op donderdag 6 augustus 2009 00:34 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Heeft ie weer een ander wijf dan?
Dan las ik het verkeerd.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 00:36 schreef Scrutinizer het volgende:
Hij heeft toch al maanden een relatie met een getrouwde vrouw met kind?
Nee, ik las het op Fok!quote:Op donderdag 6 augustus 2009 00:36 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Bij gebrek aan échte programma's in de zomer kijk jij naar Boulevard en Shownieuws en zo?
Bij gebrek aan échte topics in de zomer zwerf jij rond in SHO?quote:
Ach ja, ik zou ook topics kunnen lezen waarin de users ervoor pleiten dat politie-agenten zoveel mogelijk allochtonen aftuigenquote:Op donderdag 6 augustus 2009 00:39 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Bij gebrek aan échte topics in de zomer zwerf jij rond in SHO?
Dat is idd je reinste tijdverspillingquote:Op donderdag 6 augustus 2009 00:41 schreef Scrutinizer het volgende:
Ach ja, ik zou ook topics kunnen lezen waarin de users ervoor pleiten dat politie-agenten zoveel mogelijk allochtonen aftuigen
Tja, ik heb een note wegens racisme, hè?quote:Op donderdag 6 augustus 2009 00:43 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Dat is idd je reinste tijdverspilling
Dat is toch wel een gotspe.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 00:45 schreef Scrutinizer het volgende:
Tja, ik heb een note wegens racisme, hè?
Oh, je was weer eens wild aan het gokken. FOUT.quote:
Aan zijn mooie optrekjes heeft hij nu even niksquote:Op donderdag 6 augustus 2009 00:54 schreef Scrutinizer het volgende:
Amerikaan?
Ja, zo kom je er ooit wel hèquote:Spanjaard?
Oh, Madoff?quote:Op donderdag 6 augustus 2009 00:57 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Aan zijn mooie optrekjes heeft hij nu even niks![]()
[..]
Ja, zo kom je er ooit wel hè
Muzikantquote:Op donderdag 6 augustus 2009 01:10 schreef Wickedangel het volgende:
Hij ziet er schrijverig uit, maar zal wel een muzikant zijn
Het beeld is wel rechthoekig hoorquote:Op woensdag 5 augustus 2009 23:13 schreef Scrutinizer het volgende:
Is het beeldscherm niet rechthoekig of is dat het perspectief?
Nee integendeel zelfs. Ik lag om 23:00 uur al in bed, erg moe en hoofdpijn. Nog steeds hoofdpijn.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 10:43 schreef Scrutinizer het volgende:
Heb je de hele nacht tv zitten kijken, Diaan?
Het is ook wel warm vandaag, zegquote:Op donderdag 6 augustus 2009 11:10 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Nee integendeel zelfs. Ik lag om 23:00 uur al in bed, erg moe en hoofdpijn. Nog steeds hoofdpijn.
Goeiemorgen.quote:
Ik kende 'm nietquote:
Lekker, hè?quote:Op donderdag 6 augustus 2009 23:17 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik kende 'm nietHet was zo zoet dat het glazuur van mijn tanden spatte.
Behoorlijkquote:Op donderdag 6 augustus 2009 23:19 schreef Wickedangel het volgende:
Wel een beetje eng dat we bijna tegelijkertijd hier beginnen te posten, Scrutinizer.
Nou eh... Ik heb liever het nummer dat ik net postte. En Let's Groove. En nog wat andere.quote:
Jij was ook naar Cashmere Mafia aan het kijken?quote:
En, beviel het?quote:Laatst stond ik ook al gelijk met wyccie onder de douche.
Van mij mag het wel wat funky-er. Ik zag gister nog een stukje Woodstock met Sly & The Family Stonequote:Op donderdag 6 augustus 2009 23:21 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Nou eh... Ik heb liever het nummer dat ik net postte. En Let's Groove. En nog wat andere.
Nee, ik heb net gedouchedquote:Op donderdag 6 augustus 2009 23:23 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Jij was ook naar Cashmere Mafia aan het kijken?![]()
quote:[..]
En, beviel het?
Zo komt ze natuurlijk nooit aan een manquote:Op donderdag 6 augustus 2009 23:29 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik denk dat wyccie zegt: Doe het zelf maar.
Ja, dat is natuurlijk erg afhankelijk van ruggen inzepen en zoquote:Op donderdag 6 augustus 2009 23:31 schreef Scrutinizer het volgende:
Zo komt ze natuurlijk nooit aan een man
Afhankelijk van vriendelijkheid.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 23:34 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ja, dat is natuurlijk erg afhankelijk van ruggen inzepen en zo![]()
Taj Mahal?quote:De man op het plaatje is een muzikant. Tenminste, dat denk ik
Jimi gebruikte zijn duim ook op de laagste twee snaren. Meneer doet het wel heel extreem.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 23:39 schreef brother52 het volgende:
Het lijkt alsof hij voor het eerst een gitaar vast heeft.
Dat moet ik eigenlijk ook nog steeds doen.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 23:46 schreef Wickedangel het volgende:
Ik ben net Jimi's biografie aan het lezen.
Gister ook een stukje van Woodstock gezien? Close-up van z'n handen. Zijn laatste vingerkootje, het topje van zijn vingers was volgens mij bijna 4 cm langquote:Op donderdag 6 augustus 2009 23:44 schreef brother52 het volgende:
Jimi had ook ontzettend grote handen en gebruikte vooral de zijkant van zijn duim.
Ik denk dat meneer Mississippi-blues speelt of zo.quote:Als Jimi zo had gespeeld als meneer, dan was hij niet verder gekomen dan zijn zolderkamer.
Je kan zo de rest van je hand niet meer gebruiken.
Helaas geen aanrader, al wordt het gepresenteerd als het ultieme boek over Jimi.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 23:46 schreef brother52 het volgende:
Dat moet ik eigenlijk ook nog steeds doen.
Nee, niet gezien. In het boek wordt uitgelegd hoe hij dat deed. Het is alleen zo technisch dat het niet helemaal valt te volgen.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 23:48 schreef Scrutinizer het volgende:
Gister ook een stukje van Woodstock gezien? Close-up van z'n handen. Zijn laatste vingerkootje, het topje van zijn vingers was volgens mij bijna 4 cm lang![]()
Dat heb ik helaas gemist. Ik ben gister bijna de hele avond zelf aan het spelen geweest.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 23:48 schreef Scrutinizer het volgende:
Gister ook een stukje van Woodstock gezien? Close-up van z'n handen. Zijn laatste vingerkootje, het topje van zijn vingers was volgens mij bijna 4 cm lang![]()
Ik vind zijn kleding niet echt bij blues passen.quote:Ik denk dat meneer Mississippi-blues speelt of zo.
Speel je gitaar en in een bandje?quote:Op donderdag 6 augustus 2009 23:52 schreef brother52 het volgende:
[..]
Dat heb ik helaas gemist. Ik ben gister bijna de hele avond zelf aan het spelen geweest.
Ik bedoel iemand anders hoor. Ook zo'n Woodstock-dude.quote:
Richie Havens, zeker?quote:Op donderdag 6 augustus 2009 23:59 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik bedoel iemand anders hoor. Ook zo'n Woodstock-dude.
En ik ben ook nog eens linksquote:Op donderdag 6 augustus 2009 23:55 schreef Scrutinizer het volgende:
Speel je gitaar en in een bandje?
Zou kunnen. Zal ik eens Googlen?quote:
Dat niet, en als ik ooit een stratocaster ga aanschaffen wordt het wel een linkshandig model. Anders zitten de knoppen alleen maar in de weg.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 00:05 schreef Scrutinizer het volgende:
Je speelt toch niet op een rechtshandige Stratocaster, hè?
Tegenwoordig is daar tenminste keuze in. Gibson was één van de laatste producenten op dat gebied, volgens mij. Wat wel grappig is, is dat er heel wat linkshandige bassisten hun snaren andersom hebben. Ipv E-A-D-G hebben zij G-D-A-E. Die zijn allemaal begonnen op een geleend rechtshandig instrument waarvan de eigenaar liever niet had dat de snaren steeds omgezet werden.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 00:12 schreef brother52 het volgende:
[..]
Dat niet, en als ik ooit een stratocaster ga aanschaffen wordt het wel een linkshandig model. Anders zitten de knoppen alleen maar in de weg.
Voor iemand die niet van muziek houdt, weet jij best veel van gitaren af.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 00:18 schreef Scrutinizer het volgende:
Tegenwoordig is daar tenminste keuze in. Gibson was één van de laatste producenten op dat gebied, volgens mij. Wat wel grappig is, is dat er heel wat linkshandige bassisten hun snaren andersom hebben. Ipv E-A-D-G hebben zij G-D-A-E. Die zijn allemaal begonnen op een geleend rechtshandig instrument waarvan de eigenaar liever niet had dat de snaren steeds omgezet werden.
quote:
Ik heb een jaar of 15 basgitaar gespeeld.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 00:20 schreef wyccie het volgende:
[..]
Voor iemand die niet van muziek houdt, weet jij best veel van gitaren af.
Vrouw van.....?quote:
Niet. Jij suggereerde dat wyccie dat nooit zou doen.quote:wyccie, Scrut klaagt dat jij z'n rug niet inzeept.
Vind je het gek? Ik kan daar niet bij.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 00:22 schreef Wickedangel het volgende:
wyccie, Scrut klaagt dat jij z'n rug niet inzeept.
De keuze valt behoorlijk tegen. Meestal zijn het de standaard modellen die ze hebben of gitaren van dubieuze kwaliteit. Wil je een beetje goed instrument hebben, dan moeten ze dat altijd bestellen en dat willen ze vaak alleen maar doen wanneer ze zeker weten of je hem dan ook gaat kopen.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 00:18 schreef Scrutinizer het volgende:
Tegenwoordig is daar tenminste keuze in. Gibson was één van de laatste producenten op dat gebied, volgens mij. Wat wel grappig is, is dat er heel wat linkshandige bassisten hun snaren andersom hebben. Ipv E-A-D-G hebben zij G-D-A-E. Die zijn allemaal begonnen op een geleend rechtshandig instrument waarvan de eigenaar liever niet had dat de snaren steeds omgezet werden.
En jij kent mevrouw op het plaatje niet?quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 00:22 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik heb een jaar of 15 basgitaar gespeeld.
Kom zeg, je bent toch geen kabouter?quote:
Daarmee suggereer je dat het Tina Weymouth is.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 00:24 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
En jij kent mevrouw op het plaatje niet?
Je had haar niet herkend?quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 00:26 schreef Scrutinizer het volgende:
Daarmee suggereer je dat het Tina Weymouth is.
Dirk Witte had vroeger heel veel linkshandige instrumenten op voorraad. Les Pauls, Rickenbackers, the lot.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 00:23 schreef brother52 het volgende:
[..]
De keuze valt behoorlijk tegen. Meestal zijn het de standaard modellen die ze hebben of gitaren van dubieuze kwaliteit. Wil je een beetje goed instrument hebben, dan moeten ze dat altijd bestellen en dat willen ze vaak alleen maar doen wanneer ze zeker weten of je hem dan ook gaat kopen.
Vooral van de plaats van de tremelo-arm maakt ie handig gebruik. Maar ja, laten we wel wezen, Jimi was van een andere planeetquote:Jimi had overigens ook wel keuze maar hij vond de knoppen aan de bovenkant wel gemakkelijk.
Leuk!quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 00:30 schreef brother52 het volgende:
Vandaar dat ze me zo bekend voorkomt, ik heb van de week Stop making sense nog gezien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |