quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 23:09 schreef Wickedangel het volgende:
Iemand van adel c.q. het koningshuis?
ik dacht dat het Churchilll was....quote:
Hij (ik neem eigenlijk aan dat het een jongen is) kijkt erg ongelukkig.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 23:10 schreef Scrutinizer het volgende:De inteelt straalt er vanaf, toch?
quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 23:12 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Hij (ik neem eigenlijk aan dat het een jongen is) kijkt erg ongelukkig.
Is het prins Hendrik
En daarna was hij deaud?quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 23:14 schreef Scrutinizer het volgende:Hij was een kleine 5 jaar kroonprins.
Jawel. Zijn ouders waren neef en nicht, de kinderen waren derhalve (?) niet erg gezond. De jongen op de foto is ergens begin 30 gestorven.quote:
Ik dacht al dat je op Camilla Parker Bowles leek.....quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 23:22 schreef Wickedangel het volgende:
Wat akelig.
Ik ben niet echt een kenner van het Nederlandse koningshuis, het Britse ken ik ietsje beter
SCHANDE!!!quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 23:22 schreef Wickedangel het volgende:
Wat akelig.
Ik ben niet echt een kenner van het Nederlandse koningshuis, het Britse ken ik ietsje beter
WAAR IS HET FOK!-HOEKJE WAAR IK ME KAN GAAN ZITTEN SCHAMEN?quote:
Daar heeft men ook nogal te lijden gehad van de gevolgen van inteelt. Ook is er ergens een erfelijke ziekte opeens "verdwenen". Hmmmm.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 23:22 schreef Wickedangel het volgende:
Wat akelig.
Dat is er nog helemaal niet.... leuk ideequote:Op dinsdag 4 augustus 2009 23:27 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
WAAR IS HET FOK!-HOEKJE WAAR IK ME KAN GAAN ZITTEN SCHAMEN?
Zal ik een FB-topic openen?quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 23:40 schreef Diaan73 het volgende:
Dat is er nog helemaal niet.... leuk idee
Van Buuren?quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 23:42 schreef Scrutinizer het volgende:
Willem IV heeft trouwens wel iets gemeenschappelijks met de jongen op de foto
Ja, zegquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 23:44 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Zal ik een FB-topic openen?Dat iemand zich verplicht moet melden in dit speciale hoekje als hij/zij zich heeft misdragen, wat nét niet genoeg voor een ban was
Trustenquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 23:46 schreef mr_anonimous het volgende:
Ik ga plat.... Moet ineens ergens naar toe morgen
Je hoeft je alleen te melden hè, zodat iedereen kan zien dat je stout bent geweest. Je hoeft er niet te blijven, je staat alleen enorm voor aap.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 23:45 schreef Scrutinizer het volgende:
Ja, zegDan zit ik meer daar dan hier
Waarom? En ben jij wel eens tegen een ban aangelopen?quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 23:52 schreef Scrutinizer het volgende:
Moah, zelfs pyl is al eens geband geweest.
Ineens? En dat hoor je om bijna middernacht.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 23:46 schreef mr_anonimous het volgende:
Ik ga plat.... Moet ineens ergens naar toe morgen
Ik lees dat hij heeft gewoond aan de Kneuterdijk in Den Haag.... aan die straat is het onderdeel waar ik voor werk ook gevestigd. Even verder gelezen... zij zitten In het voormalige pand van de Nederlandsche Handel-Maatschappij.quote:
quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 23:53 schreef Wickedangel het volgende:
Is onze aanstaande geliefde koning willens en wetens naar deze figuur vernoemd
Whehehe. Hoe ga je mensen dwingen om in zo'n hoekje te posten?quote:
De rest tijdelijk voor ze afsluiten, dan moeten ze wel.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 23:59 schreef Wickedangel het volgende:
Whehehe. Hoe ga je mensen dwingen om in zo'n hoekje te posten?
Dramatisch! Ons geliefde koningshuis stoelt op een leugen!quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 23:58 schreef Scrutinizer het volgende:Terwijl het goed mogelijk is dat het niet eens bloedverwanten zijn
![]()
Hahaha. Zo lees je nog eens wat op de late avond.quote:Wilhelmina was de dochter van de tweede vrouw van Willem III. Als vader wordt Mijnheer Ranitz nogal eens genoemd. toondoofheid komt nog steeds in de familie voor
brother52 voor mod.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 00:00 schreef brother52 het volgende:
De rest tijdelijk voor ze afsluiten, dan moeten ze wel.
Dat waren de wilde jaren van RjPvD. Toen hebben we echt verschrikkelijk zitten rellen tegen Lord Veterdrop die ons naar het spelletjes-subforum had verbannen. Fotoloog was toen nog modje van FOT en had ons vervolgens in zijn forum ondergebracht. Daar begonnen de regulars ook al gauw te protesteren wat een hoop ellende opleverde, fotoloog er bij de crew uitgegooid werd. Uiteindelijk zegevierden wijquote:
Ik heb zelfs maar één note.quote:En ben jij wel eens tegen een ban aangelopen?
NOu ja als ze niet willen ook goed, maar als user moet je dat gewoon eventjes doen. Kleine moeite.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 23:59 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Whehehe. Hoe ga je mensen dwingen om in zo'n hoekje te posten?
Dat waren nog eens tijdenquote:Op woensdag 5 augustus 2009 00:03 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dat waren de wilde jaren van RjPvD. Toen hebben we echt verschrikkelijk zitten rellen tegen Lord Veterdrop die ons naar het spelletjes-subforum had verbannen. Fotoloog was toen nog modje van FOT en had ons vervolgens in zijn forum ondergebracht. Daar begonnen de regulars ook al gauw te protesteren wat een hoop ellende opleverde, fotoloog er bij de crew uitgegooid werd. Uiteindelijk zegevierden wij![]()
[..]
Ik denk niet dat iemand daar op zitten te wachten.quote:
Jaquote:
quote:Op woensdag 5 augustus 2009 00:03 schreef Scrutinizer het volgende:
Dat waren de wilde jaren van RjPvD. Toen hebben we echt verschrikkelijk zitten rellen tegen Lord Veterdrop die ons naar het spelletjes-subforum had verbannen. Fotoloog was toen nog modje van FOT en had ons vervolgens in zijn forum ondergebracht. Daar begonnen de regulars ook al gauw te protesteren wat een hoop ellende opleverde, fotoloog er bij de crew uitgegooid werd. Uiteindelijk zegevierden wij![]()
Ik ook. Misschien heb ik er inmiddels eentje bij, want ik heb laatst iemand doodgewenstquote:Ik heb zelfs maar één note.
Foeiquote:Op woensdag 5 augustus 2009 00:09 schreef Wickedangel het volgende:
Ik ook. Misschien heb ik er inmiddels eentje bij, want ik heb laatst iemand doodgewenst![]()
Anti-racisme, bedoel je zeker.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 00:11 schreef Scrutinizer het volgende:
Foei![]()
Ik denk dat de mijne vanwege racisme is, ik weet in ieder geval vrij zeker van wie ik hem heb
Nee, racisme. Ik vind dat sommige grappen gemaakt mogen worden, sommige mods vinden van nietquote:Op woensdag 5 augustus 2009 00:14 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Anti-racisme, bedoel je zeker.
Op die fiets. Sommige mensen hebben ook geen humor, hè. Vooral zodra ze een blauw vestje hebben aangetrokken.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 00:16 schreef Scrutinizer het volgende:
Nee, racisme. Ik vind dat sommige grappen gemaakt mogen worden, sommige mods vinden van niet
Nee, het is meer een soort hypercorrectie. Ik heb daar niet zo'n last vanquote:Op woensdag 5 augustus 2009 00:19 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Op die fiets. Sommige mensen hebben ook geen humor, hè. Vooral zodra ze een blauw vestje hebben aangetrokken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |