Dat zei ik ook al.... veel platter, verbruikt minder stroom, duurzamer en mooier beeld.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 13:30 schreef brother52 het volgende:
LCD is eigenlijk ook al weer wat achterhaald. Maar nog altijd beter dan plasma.
Ik zou voor zo'n led tv gaan.
Een collega van mij koopt op Marktplaats grote Sony Triniton tv's op. Hij houdt er dan altijd een stuk of 3 voor zichzelf achter zodat hij altijd nog een goede heeft staan mocht z'n huidige de geest geven.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 13:35 schreef brother52 het volgende:
Het beste is eigenlijk nog steeds een beeldbuis. Geeft nog steeds het mooiste beeld.
Wel gek dat ik mijn platte beeldscherm op mijn computer wel beter beeld vind geven.....quote:Op woensdag 5 augustus 2009 13:35 schreef brother52 het volgende:
Het beste is eigenlijk nog steeds een beeldbuis. Geeft nog steeds het mooiste beeld.
De chip die in die trinitrons zit schijnt niet zo geweldig te zijn, al is dat met de laatste 2 series wel beter geworden.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 13:39 schreef Scrutinizer het volgende:
Een collega van mij koopt op Marktplaats grote Sony Triniton tv's op. Hij houdt er dan altijd een stuk of 3 voor zichzelf achter zodat hij altijd nog een goede heeft staan mocht z'n huidige de geest geven.
Die worden heel anders aangestuurd dan TV's en de beeldkwaliteit is ook afhankelijk van je videokaart.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 13:39 schreef mr_anonimous het volgende:
Wel gek dat ik mijn platte beeldscherm op mijn computer wel beter beeld vind geven.....
quote:Op woensdag 5 augustus 2009 17:58 schreef brother52 het volgende:
Ik ben benieuwd welke het is geworden
Over deze hebben we nog even getwijfeld, maar uiteindelijk toch maar niet gedaan. Iets kleiner:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Make love, not war ☮
Het is er dus één uit de Esscher-serie van Philips.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 23:21 schreef brother52 het volgende:
Als je hem een beetje tactisch neerzet en precies op de goede plek gaat zitten, dan merk je daar bijna niets van.
Dat is goed mogelijk, maar ik ben niet helderziend.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 00:46 schreef Scrutinizer het volgende:
Heb ik 'm wel eens "live" gezien?
Heel goed!quote:Op woensdag 5 augustus 2009 23:45 schreef Scrutinizer het volgende:
Of is het Philip 'easy lover' Bailey?
Wat heeft dat nummer met jouw naam en avatar te maken?quote:Op woensdag 5 augustus 2009 23:49 schreef Wickedangel het volgende:
Het clipje is erg leuk, het nummer wat minder (vind ik dan, zie naam, zie avatar).
Niets. Maar wel dat ik dat vind. Als ik schrijf: Het clipje is erg leuk, het nummer wat minder, dan komt er zo'n bijgoochem binnen die zegt: Dat vind jij. Ja, duh. Zie naam, zie avatar verder.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 23:52 schreef Scrutinizer het volgende:
Wat heeft dat nummer met jouw naam en avatar te maken?
Ah oké. Ik ben het wel met je eens. Philip Bailey is de zanger van de allerzoetste maar o zo mooie lovesong ooitquote:Op woensdag 5 augustus 2009 23:56 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Niets. Maar wel dat ik dat vind. Als ik schrijf: Het clipje is erg leuk, het nummer wat minder, dan komt er zo'n bijgoochem binnen die zegt: Dat vind jij. Ja, duh. Zie naam, zie avatar verder.
quote:Op donderdag 6 augustus 2009 00:06 schreef Wickedangel het volgende:
Die ken ik niet (dacht ik). Als jij 'm nou even post, dan luister ik morgen op mijn werk wel even![]()
Chinese Wall vind ik ook mooi van hem. En een hoop met EW&F natuurlijk.
Nope. Een jaartje geleden waren ze volgens mij nog wel in Nederland maar in een grote zaal.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 00:06 schreef Wickedangel het volgende:
Héb je hem (of de band) wel eens live gezien?
Had ik ergens gelezen dat Maurice White zwaar ziek is? MS?quote:Op donderdag 6 augustus 2009 00:09 schreef Scrutinizer het volgende:
Nope. Een jaartje geleden waren ze volgens mij nog wel in Nederland maar in een grote zaal.
Parkinson, dacht ik.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 00:10 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Had ik ergens gelezen dat Maurice White zwaar ziek is? MS?
Jan Smit zingt met hem.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 00:20 schreef Wickedangel het volgende:
Is dat die Surinaamse jongen die met Jan Smit zingt?
Dat is waar ook. Damaru of zo. Dawaru? Ik heb net nog in het On Air-topique gepostquote:
O, was-ie daar vanavond?quote:Op donderdag 6 augustus 2009 00:23 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Dat is waar ook. Damaru of zo. Dawaru? Ik heb net nog in het On Air-topique gepost
Nee, voor zijn dochter.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 00:24 schreef Scrutinizer het volgende:
O, was-ie daar vanavond?
Damaru![]()
Hij heeft een tuintje in zijn hart voor jou
Jan heeft ook nog een tuintje in zijn hart voor de dochter van een andere Volendammerquote:Op donderdag 6 augustus 2009 00:29 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Nee, voor zijn dochter.
Harm Edens vroeg aan Smit, in een knullige poging om hem een uitspraak over zijn nieuwe 'liefde' te ontlokken: "En voor wie heb jij een tuintje in je hart, Jan?" Smit: "Ook voor zijn dochter"
Heeft ie weer een ander wijf dan?quote:Op donderdag 6 augustus 2009 00:31 schreef Scrutinizer het volgende:
Jan heeft ook nog een tuintje in zijn hart voor de dochter van een andere Volendammer![]()
Nee, Jan Smit is een hoerquote:Het hart van Jan Smit is een soort Neverland?
Bij gebrek aan échte programma's in de zomer kijk jij naar Boulevard en Shownieuws en zo?quote:Op donderdag 6 augustus 2009 00:32 schreef Scrutinizer het volgende:
En Wes en Yo hebben trouwplannenDe uitzet is al binnen.
Hij heeft toch al maanden een relatie met een getrouwde vrouw met kind?quote:Op donderdag 6 augustus 2009 00:34 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Heeft ie weer een ander wijf dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |