Dat zei ik ook al.... veel platter, verbruikt minder stroom, duurzamer en mooier beeld.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 13:30 schreef brother52 het volgende:
LCD is eigenlijk ook al weer wat achterhaald. Maar nog altijd beter dan plasma.
Ik zou voor zo'n led tv gaan.
Een collega van mij koopt op Marktplaats grote Sony Triniton tv's op. Hij houdt er dan altijd een stuk of 3 voor zichzelf achter zodat hij altijd nog een goede heeft staan mocht z'n huidige de geest geven.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 13:35 schreef brother52 het volgende:
Het beste is eigenlijk nog steeds een beeldbuis. Geeft nog steeds het mooiste beeld.
Wel gek dat ik mijn platte beeldscherm op mijn computer wel beter beeld vind geven.....quote:Op woensdag 5 augustus 2009 13:35 schreef brother52 het volgende:
Het beste is eigenlijk nog steeds een beeldbuis. Geeft nog steeds het mooiste beeld.
De chip die in die trinitrons zit schijnt niet zo geweldig te zijn, al is dat met de laatste 2 series wel beter geworden.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 13:39 schreef Scrutinizer het volgende:
Een collega van mij koopt op Marktplaats grote Sony Triniton tv's op. Hij houdt er dan altijd een stuk of 3 voor zichzelf achter zodat hij altijd nog een goede heeft staan mocht z'n huidige de geest geven.
Die worden heel anders aangestuurd dan TV's en de beeldkwaliteit is ook afhankelijk van je videokaart.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 13:39 schreef mr_anonimous het volgende:
Wel gek dat ik mijn platte beeldscherm op mijn computer wel beter beeld vind geven.....
quote:Op woensdag 5 augustus 2009 17:58 schreef brother52 het volgende:
Ik ben benieuwd welke het is geworden
Over deze hebben we nog even getwijfeld, maar uiteindelijk toch maar niet gedaan. Iets kleiner:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Make love, not war ☮
Het is er dus één uit de Esscher-serie van Philips.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 23:21 schreef brother52 het volgende:
Als je hem een beetje tactisch neerzet en precies op de goede plek gaat zitten, dan merk je daar bijna niets van.
Dat is goed mogelijk, maar ik ben niet helderziend.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 00:46 schreef Scrutinizer het volgende:
Heb ik 'm wel eens "live" gezien?
Heel goed!quote:Op woensdag 5 augustus 2009 23:45 schreef Scrutinizer het volgende:
Of is het Philip 'easy lover' Bailey?
Wat heeft dat nummer met jouw naam en avatar te maken?quote:Op woensdag 5 augustus 2009 23:49 schreef Wickedangel het volgende:
Het clipje is erg leuk, het nummer wat minder (vind ik dan, zie naam, zie avatar).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |