quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 22:24 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]Mijn zus had een hele grote plasma-tv van meer dan een meter. Ze zaten echter zo dicht bij de tv, ongeveer 2 meter, dat ze hun hoofd moesten draaien om de ondertitels te lezen.
[..]
Ik ben niet zo heel bekend, maar heb even gegoogled.. leuk toestelletje hoorquote:Een hele gewone, ik ben niet zo van de gadgets en ik hoef ook geen internet op mijn telefoon. Een Nokia 6300 dus.
[..]
Okay, we hebben wel een bepaald bedrag in ons hoofd wat het mag gaan kosten, gewoon niet te duur... en zeker geen Samsung. Maar dan weten we nu waar op moeten letten.quote:PrijsBij toestellen van zelfde prijs kiezen voor de laagste reactiesnelheid en hoogste dynamisch contrast. Qua beeld kun je eigenlijk niets zeggen als je ze in de winkel naast elkaar ziet staan. Die toestellen zijn allemaal zo afgesteld dat ze aandacht trekken maar zo zou je je tv thuis nooit afstellen.
Volgens mij is het nu de meest verkochte en Nokia maakt gewoon goede telefoons met een logische menu-structuur.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 22:29 schreef Diaan73 het volgende:
Ik ben niet zo heel bekend, maar heb even gegoogled.. leuk toestelletje hoor![]()
Ook geen LG kopenquote:[..]
Okay, we hebben wel een bepaald bedrag in ons hoofd wat het mag gaan kosten, gewoon niet te duur... en zeker geen Samsung. Maar dan weten we nu waar op moeten letten.
Wij hebben ook allebei Nokia, al vond ik mijn SonyEricsson ook wel erg prettig, maar die ben ik verloren.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 22:35 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Volgens mij is het nu de meest verkochte en Nokia maakt gewoon goede telefoons met een logische menu-structuur.
[..]
Zijn die ook niet goed? Die heeft mn ex. We denken zelf aan Sony of Philips.quote:Ook geen LG kopen
Koop een OLED of WLED, beter beeld, energiezuiniger en duurzamer.....quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 22:37 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Wij hebben ook allebei Nokia, al vond ik mijn SonyEricsson ook wel erg prettig, maar die ben ik verloren.![]()
[..]
Zijn die ook niet goed? Die heeft mn ex. We denken zelf aan Sony of Philips.
??? nog nooit van die merken gehoordquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 22:41 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Koop een OLED of WLED, beter beeld, energiezuiniger en duurzamer.....
Nee juist een goede vrouwquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 22:30 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dat lijkt me een foute vrouw. Klopt dat?
S-E is inderdaad ook wel een prettige. Eén keer iets anders dan een Nokia gehad, een Siemens: echt waardeloos.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 22:37 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Wij hebben ook allebei Nokia, al vond ik mijn SonyEricsson ook wel erg prettig, maar die ben ik verloren.![]()
LG's willen ook nogal eens heel snel stuk gaan. Tussen Sony en Philips zit wel een behoorlijk verschil. Sony werkt met een soort nepscherpte waardoor het in het begin een heel hard beeld lijkt te hebben. Als je dat gewend bent wil je niets anders meer maar sommige mensen lijken er niet aan te kunnen wennen.quote:[..]
Zijn die ook niet goed? Die heeft mn ex. We denken zelf aan Sony of Philips.
Nooit weer dusquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 22:44 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
S-E is inderdaad ook wel een prettige. Eén keer iets anders dan een Nokia gehad, een Siemens: echt waardeloos.
[..]
Okay, nou we zullen het gaan beleven. Deze week ipv achterthuis zitten: in de stad op tv-zoektocht.quote:LG's willen ook nogal eens heel snel stuk gaan. Tussen Sony en Philips zit wel een behoorlijk verschil. Sony werkt met een soort nepscherpte waardoor het in het begin een heel hard beeld lijkt te hebben. Als je dat gewend bent wil je niets anders meer maar sommige mensen lijken er niet aan te kunnen wennen.
Ze was ergens de eerste meequote:Op dinsdag 4 augustus 2009 22:51 schreef Wickedangel het volgende:
De vrouw op het plaatje komt me wel bekend voor.
Hintje?
Tis een vreemdeling zeker... die verdwaald is zeker...quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 22:57 schreef Treinhomo het volgende:
Marga Klompé. (voor de zoveelste keer)
Opgelost, slotje.
Treinhomo is terug mensen.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 22:57 schreef Treinhomo het volgende:
Opgelost, slotje.
Te laat (voor de zoveelste keer)quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 22:57 schreef Treinhomo het volgende:
Opgelost, slotje.
Hè bah, wat flauw, tong. Ik vond je al zo gretig met je plaatje.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 22:59 schreef tong80 het volgende:
Klompé is juist.
Wilde eerst Joe Strummer plaatsen.
quote:
quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 23:06 schreef Diaan73 het volgende:
Pff nu gaan we wel heel ver terug....
Nederlands?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |