Ik ben er een paar weken geleden nog geweest en het enige wat ze daar voor me hadden waren 2 gibson sg's en een redelijke keuze uit akoestische gitaren.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 00:29 schreef Scrutinizer het volgende:
Dirk Witte had vroeger heel veel linkshandige instrumenten op voorraad. Les Pauls, Rickenbackers, the lot.
Absoluut, de topgitaristen van nu komen niet eens in de buurt van wat hij kon.quote:Vooral van de plaats van de tremelo-arm maakt ie handig gebruik. Maar ja, laten we wel wezen, Jimi was van een andere planeet
Ik praat dan ook over eind jaren '80. Ze hadden toen ook nog een onvoorstelbare voorraad van hele exclusieve Gibsons (Super 400, allerlei L-5's, Kalamazoo Award)quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 00:34 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ik ben er een paar weken geleden nog geweest en het enige wat ze daar voor me hadden waren 2 gibson sg's en een redelijke keuze uit akoestische gitaren.
Bassiste.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 00:37 schreef Wickedangel het volgende:
Mevrouw komt me wel bekend voor. Muzikante/zangeres?
Vernon Reid, Adam Jones, Jonny Greenwood en Joe Bonamassa om maar eens 4 te noemen. Er zijn veel meer erg goede gitaristen maar deze vier zijn de eersten die bij me opkomen.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 00:36 schreef Wickedangel het volgende:
Wie vind jij nu de topgitaristen, brother?
quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 00:50 schreef Wickedangel het volgende:
wyccie Googlet, wyccie Googlet.
Dank je. Ik moest ze alle vier Googlenquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 00:50 schreef brother52 het volgende:
Vernon Reid, Adam Jones, Jonny Greenwood en Joe Bonamassa om maar eens 4 te noemen.
Gelukkig heb ik je al wel eens verteld wie de beste basgitarist isquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 00:55 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Dank je. Ik moest ze alle vier Googlen
Ik niet, lekker puh.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 00:55 schreef Wickedangel het volgende:
Dank je. Ik moest ze alle vier Googlen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |