Ik ben er een paar weken geleden nog geweest en het enige wat ze daar voor me hadden waren 2 gibson sg's en een redelijke keuze uit akoestische gitaren.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 00:29 schreef Scrutinizer het volgende:
Dirk Witte had vroeger heel veel linkshandige instrumenten op voorraad. Les Pauls, Rickenbackers, the lot.
Absoluut, de topgitaristen van nu komen niet eens in de buurt van wat hij kon.quote:Vooral van de plaats van de tremelo-arm maakt ie handig gebruik. Maar ja, laten we wel wezen, Jimi was van een andere planeet
Ik praat dan ook over eind jaren '80. Ze hadden toen ook nog een onvoorstelbare voorraad van hele exclusieve Gibsons (Super 400, allerlei L-5's, Kalamazoo Award)quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 00:34 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ik ben er een paar weken geleden nog geweest en het enige wat ze daar voor me hadden waren 2 gibson sg's en een redelijke keuze uit akoestische gitaren.
Bassiste.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 00:37 schreef Wickedangel het volgende:
Mevrouw komt me wel bekend voor. Muzikante/zangeres?
Vernon Reid, Adam Jones, Jonny Greenwood en Joe Bonamassa om maar eens 4 te noemen. Er zijn veel meer erg goede gitaristen maar deze vier zijn de eersten die bij me opkomen.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 00:36 schreef Wickedangel het volgende:
Wie vind jij nu de topgitaristen, brother?
quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 00:50 schreef Wickedangel het volgende:
wyccie Googlet, wyccie Googlet.
Dank je. Ik moest ze alle vier Googlenquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 00:50 schreef brother52 het volgende:
Vernon Reid, Adam Jones, Jonny Greenwood en Joe Bonamassa om maar eens 4 te noemen.
Gelukkig heb ik je al wel eens verteld wie de beste basgitarist isquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 00:55 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Dank je. Ik moest ze alle vier Googlen
Ik niet, lekker puh.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 00:55 schreef Wickedangel het volgende:
Dank je. Ik moest ze alle vier Googlen
Als dat al zo is, ben ik het vergeten.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 00:56 schreef Scrutinizer het volgende:
Gelukkig heb ik je al wel eens verteld wie de beste basgitarist is
quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 00:58 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Als dat al zo is, ben ik het vergeten.
Ja Jezus! Mijn hoofd zit al stampvol met trivia! Straks als ik dementeer ga ik het me vast wel herinneren!quote:
Misschien moet je even defragmenteren.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 01:00 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ja Jezus! Mijn hoofd zit al stampvol met trivia! Straks als ik dementeer ga ik het me vast wel herinneren!
Ondrrbroekenmevrouw?quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 01:02 schreef wyccie het volgende:
Hehe, ze zei 'wijffie' tegen me.![]()
[ afbeelding ]
ik ken alleen nummer 1 en 4quote:Ik ken alleen Jonny Greenwood.![]()
Wie is de beste bassist ter wereld?quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 01:01 schreef Scrutinizer het volgende:
Misschien moet je even defragmenteren.
Ik had gehoopt dat jullie haar niet zouden herkennen op een foto zonder beha.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 01:03 schreef Wickedangel het volgende:
Dat is Marlies Dekkers.
Richard Bona.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 01:05 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Wie is de beste bassist ter wereld?
Ik zou haar nog in het donker herkennenquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 01:05 schreef wyccie het volgende:
Ik had gehoopt dat jullie haar niet zouden herkennen op een foto zonder beha.
Tegen Bobby McFerrin zij hij dat z'n Afrikaanse naam zo lang was dat-ie 'm vergeten is:quote:
Dat is al meer dan een jaar geleden.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 01:11 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Linkje waar je dat zou hebben verteld?
Vind je het erg dat ik al niet meer weet wat jullie vorige máánd postten?quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 01:13 schreef Scrutinizer het volgende:
Dat is al meer dan een jaar geleden.
Later heb ik het nog een keer verteld nav een foto van Janis Ian. Van haar had ik nog een opname gevonden van een optreden samen met een nog jonge Richard bij Han Reijsiger. Daar spelen ze At Seventeen, ongerepeteerd.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 01:13 schreef Wickedangel het volgende:
Ik zie op Google een foto die me heel bekend voorkomt. Ziet eruit dat je toch de waarheid vertelt, Scrutinizer
Ik heb al vaker gezegd dat ik me soms afvraag of jij dit spelletje wel serieus neemt.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 01:14 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Vind je het erg dat ik al niet meer weet wat jullie vorige máánd postten?
quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 01:17 schreef Treinhomo het volgende:
Victoria Principal.
Gaat niet gebeuren.quote:Opgelost, slotje.
Het spel of de SC?quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 01:17 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik heb al vaker gezegd dat ik me soms afvraag of jij dit spelletje wel serieus neemt.
Ze had destijds ook een flinke boezem. Zit die tegenwoordig op haar rug?quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 01:20 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ziet ze er niet gruwelijk uit?
![]()
.
Dat is waar ookquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 01:22 schreef Scrutinizer het volgende:
Ze had destijds ook een flinke boezem.
Onder haar voeten, waarschijnlijk.quote:Zit die tegenwoordig op haar rug?
Natuurlijk nietquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 01:23 schreef Scrutinizer het volgende:
Er is wel een C&H-SC maar daar komt nooit iemand.
Lord_Veterdrop weet wel waar-ie is.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 01:26 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Natuurlijk nietNooit gezien, waar is ie dan.
Hij is na de RjPvD-rellen zelfs een eigen C&H-forum begonnen. De dummies zijn daar natuurlijk, als enigen, direct lid van gewordenquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 01:29 schreef Wickedangel het volgende:
Lord Huppeldepup spamt het hele taalfoutentopic vol met zijn 'vondsten'En dat was ooit mod?
Om verder te rellen?quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 01:33 schreef Scrutinizer het volgende:
Hij is na de RjPvD-rellen zelfs een eigen C&H-forum begonnen. De dummies zijn daar natuurlijk, als enigen, direct lid van geworden
Ik geloof dat Wickedangel bedoelde dat je toen aan het googlen was voor een nieuw plaatje.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 01:33 schreef wyccie het volgende:
Ik word hier beschuldigd van googlen en niet mijn best doen.![]()
quote:Maar ik neem dit spelletje hartstikke serieus!
quote:[ afbeelding ]
Ik plaag maar een beetjequote:Op vrijdag 7 augustus 2009 01:33 schreef wyccie het volgende:
Ik word hier beschuldigd van googlen en niet mijn best doen.![]()
Maar ik neem dit spelletje hartstikke serieus!
quote:[ afbeelding ]
Whehehe. Wat een mafkees, Lord Whatever. Je zal toch maar mod zijn in dit gestichtquote:
Ik zag 'm in MyAT omhoog komen! In 2006 heb ik daar gepostquote:
Het enige wat hij moest was dubbele topics sluiten en af en toe een nummer of topictitel wijzigen. Verder hoefde hij niets maar hij wou vooral van ons af.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 01:43 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Whehehe. Wat een mafkees, Lord Whatever. Je zal toch maar mod zijn in dit gesticht
Geef mij zo'n makkelijk subforumquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 01:45 schreef Scrutinizer het volgende:
Het enige wat hij moest was dubbele topics sluiten en af en toe een nummer of topictitel wijzigen. Verder hoefde hij niets maar hij wou vooral van ons af.
Hier gebeurt nooit wat. Om de paar jaar komt er wel eens een user met een fascinatie voor Hitler zodat het subforum tijdelijk het Cultuur&Hitler forum wordt, maar dat duurt nooit heel lang.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 01:47 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Geef mij zo'n makkelijk subforum
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |