Het spel of de SC?quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 01:17 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik heb al vaker gezegd dat ik me soms afvraag of jij dit spelletje wel serieus neemt.
Ze had destijds ook een flinke boezem. Zit die tegenwoordig op haar rug?quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 01:20 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ziet ze er niet gruwelijk uit?
![]()
.
Dat is waar ookquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 01:22 schreef Scrutinizer het volgende:
Ze had destijds ook een flinke boezem.
Onder haar voeten, waarschijnlijk.quote:Zit die tegenwoordig op haar rug?
Natuurlijk nietquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 01:23 schreef Scrutinizer het volgende:
Er is wel een C&H-SC maar daar komt nooit iemand.
Lord_Veterdrop weet wel waar-ie is.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 01:26 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Natuurlijk nietNooit gezien, waar is ie dan.
Hij is na de RjPvD-rellen zelfs een eigen C&H-forum begonnen. De dummies zijn daar natuurlijk, als enigen, direct lid van gewordenquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 01:29 schreef Wickedangel het volgende:
Lord Huppeldepup spamt het hele taalfoutentopic vol met zijn 'vondsten'En dat was ooit mod?
Om verder te rellen?quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 01:33 schreef Scrutinizer het volgende:
Hij is na de RjPvD-rellen zelfs een eigen C&H-forum begonnen. De dummies zijn daar natuurlijk, als enigen, direct lid van geworden
Ik geloof dat Wickedangel bedoelde dat je toen aan het googlen was voor een nieuw plaatje.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 01:33 schreef wyccie het volgende:
Ik word hier beschuldigd van googlen en niet mijn best doen.![]()
quote:Maar ik neem dit spelletje hartstikke serieus!
quote:[ afbeelding ]
Ik plaag maar een beetjequote:Op vrijdag 7 augustus 2009 01:33 schreef wyccie het volgende:
Ik word hier beschuldigd van googlen en niet mijn best doen.![]()
Maar ik neem dit spelletje hartstikke serieus!
quote:[ afbeelding ]
Whehehe. Wat een mafkees, Lord Whatever. Je zal toch maar mod zijn in dit gestichtquote:
Ik zag 'm in MyAT omhoog komen! In 2006 heb ik daar gepostquote:
Het enige wat hij moest was dubbele topics sluiten en af en toe een nummer of topictitel wijzigen. Verder hoefde hij niets maar hij wou vooral van ons af.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 01:43 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Whehehe. Wat een mafkees, Lord Whatever. Je zal toch maar mod zijn in dit gesticht
Geef mij zo'n makkelijk subforumquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 01:45 schreef Scrutinizer het volgende:
Het enige wat hij moest was dubbele topics sluiten en af en toe een nummer of topictitel wijzigen. Verder hoefde hij niets maar hij wou vooral van ons af.
Hier gebeurt nooit wat. Om de paar jaar komt er wel eens een user met een fascinatie voor Hitler zodat het subforum tijdelijk het Cultuur&Hitler forum wordt, maar dat duurt nooit heel lang.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 01:47 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Geef mij zo'n makkelijk subforum
Lekker zo'n subforum waar nooit iemand op let omdat er nooit wat gebeurt en alles zichzelf reguleert.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 01:49 schreef Scrutinizer het volgende:
Hier gebeurt nooit wat. Om de paar jaar komt er wel eens een user met een fascinatie voor Hitler zodat het subforum tijdelijk het Cultuur&Hitler forum wordt, maar dat duurt nooit heel lang.
De huidige modjes doen het prima. Bemoeien zich nergens mee en reageren snel op verzoekjes in FB.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 01:51 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Lekker zo'n subforum waar nooit iemand op let omdat er nooit wat gebeurt en alles zichzelf reguleert.
Dat doen we hier niet, wij zijn nette mensen.quote:Zal ik eens iemand dood wensen hier?
Ik heb niks met zijn hit and runs te maken. Ik plaats geen nieuw plaatje.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 01:50 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik denk het wel. Het is per slot van rekening haar ex.
Jij zit veel in R&P, toch?quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 01:53 schreef Wickedangel het volgende:
Daarstraks keek ik toevallig eens in het banmeldtopic en een flink aantal users dat ik hier en daar tegenkwam, heeft de weg naar de prullenbak gevonden
quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 01:58 schreef Scrutinizer het volgende:
Jij zit veel in R&P, toch?
Top.quote:Yvonne heeft iig wel twee heel erg rechtse en rellerige NWS en POL users weggebonjourd
Doorslaggevende factoren om een levenspartner te herkennen?quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 02:02 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Kijk maar in mijn postgeschiedenis. Het is wel een interessant subforum, net als WGR, waar ik amper post maar wel lees.
Kijk nou wat ik daar heb gepost, manquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 02:05 schreef Scrutinizer het volgende:
Doorslaggevende factoren om een levenspartner te herkennen?
Was je nieuwsgierig?
Je denkt toch niet dat IK in R&P lees?quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 02:07 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Kijk nou wat ik daar heb gepost, man
Tijd is een relatief begripquote:
Luie wijvenquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 02:09 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Tijd is een relatief begrip![]()
En nu staak ik ook. Solidair met wyccie
Waarom niet? Het is alleen al de moeite waard voor de manier waarop Mordreth en Re daar moddenquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 02:08 schreef Scrutinizer het volgende:
Je denkt toch niet dat IK in R&P lees?
Ben zo benieuwd naar dat soort verhalen van 'vroeger'. Heb er wel eens wat over gehoord.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 02:09 schreef Scrutinizer het volgende:
Behalve toen Mien Dobbelsteen daar nog postte. Man, dat was een geval apart
R&P vind ik oninteressant, vaak ook hele lappen tekst zonder paragrafen als OPquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 02:10 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Waarom niet? Het is alleen al de moeite waard voor de manier waarop Mordreth en Re daar moddenNiet uit mijn postgeschiedenis citeren en dan niet kijken wat ik daar heb bijgedragen
Ik heb deze week meer gedaan dan jij.quote:
Mien was een treurig geval, een borderliner.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 02:11 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ben zo benieuwd naar dat soort verhalen van 'vroeger'. Heb er wel eens wat over gehoord.
Kom zeg, je kunt toch lezen?quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 02:12 schreef Scrutinizer het volgende:
R&P vind ik oninteressant, vaak ook hele lappen tekst zonder paragrafen als OP
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |