Ohquote:Op donderdag 30 juli 2009 01:19 schreef marcusa het volgende:
Ik weet niet wat het is maar ik word echt zo vaak verliefd.
Je wordt dus niet vaak verliefd als je denkt....quote:Eerlijk gezegd heb ik nog nooit een echte vaste relatie gehad omdat ik eigenlijk niet ik eigenlijk niet wil investeren in een relatie waarvan ik niet zeker weet of deze ook daadwerkelijk standhoud.
juist wel, alleen de stap naar een relatie zetten durf ik niet te doen.. niet omdat ik er de ballen niet voor heb.. maar ik wil geen miskeuze maken zoals je dat uit de OP heb kunnen lezen..quote:Op donderdag 30 juli 2009 01:22 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Oh
[..]
Je wordt dus niet vaak verliefd als je denkt....
Blauwtjes lopen hoort er nu eenmaal bij..quote:Op donderdag 30 juli 2009 01:23 schreef marcusa het volgende:
[..]
juist wel, alleen de stap naar een relatie zetten durf ik niet te doen.. niet omdat ik er de ballen niet voor heb.. maar ik wil geen miskeuze maken zoals je dat uit de OP heb kunnen lezen..
je bedoelt dat ik een paar keer moet falen of op mijn bek moet gaan om vervolgens te slagen..quote:Op donderdag 30 juli 2009 01:24 schreef Jojoortje het volgende:
Juist door slechte keuzes te DURVEN maken, herken je de signalen voor een volgende relatie sneller.
Ja, want als je verliefd bent ga je helemaal rationeel denken wat nu wel of niet de allerbeste stap zal zijn met diegene...quote:Op donderdag 30 juli 2009 01:23 schreef marcusa het volgende:
[..]
juist wel, alleen de stap naar een relatie zetten durf ik niet te doen.. niet omdat ik er de ballen niet voor heb.. maar ik wil geen miskeuze maken zoals je dat uit de OP heb kunnen lezen..
De betweters (lees: zielenknijpers) hebben ooit besloten mij te bestempelen als manisch depressief..quote:Op donderdag 30 juli 2009 01:26 schreef marcusa het volgende:
[..]
je bedoelt dat ik een paar keer moet falen of op mijn bek moet gaan om vervolgens te slagen..![]()
ik weet het niet hoor.. ik ben iemand die snel in een depressie terechtkomt als het slecht gaat.. dus dat lijkt me niet verstandig..
Precies. Dat bedoel ik.quote:Op donderdag 30 juli 2009 01:26 schreef marcusa het volgende:
[..]
je bedoelt dat ik een paar keer moet falen of op mijn bek moet gaan om vervolgens te slagen..![]()
ik weet het niet hoor.. ik ben iemand die snel in een depressie terechtkomt als het slecht gaat.. dus dat lijkt me niet verstandig..
ik ga als ik een relatie heb natuurlijk niet tegen haar zeggen van: ik denk dat we afstevenen op een ramp..quote:Op donderdag 30 juli 2009 01:29 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Precies. Dat bedoel ik.
Ook in een goede relatie gaat het soms slecht. Dat soort dingen horen er gewoon bij in het leven. Je zult toch echt wat harder moeten worden en niet bang zijn dat het mis gaat. Dat is ook een afknapper voor vrouwen als je dat de hele tijd denkt.
Nee, maar onzekerheid kun je ruiken van kilometers afstand en dat is een afknapper.quote:Op donderdag 30 juli 2009 01:33 schreef marcusa het volgende:
[..]
ik ga als ik een relatie heb natuurlijk niet tegen haar zeggen van: ik denk dat we afstevenen op een ramp..
Te veel sprookjes gelezen?quote:Op donderdag 30 juli 2009 01:19 schreef marcusa het volgende:
Ik wil dus dat mijn eerste echte relatie meteen is met degene met wie ik de rest van mijn leven door wil brengen.
Ze heeft waarschijnlijk een bordje om haar nek: "Hallo marcusa, hier ben ik!"quote:2)op welke factoren/kenmerken moet ik letten om mijn levenspartner te herkennen?
je wilt niet weten wat voor goede acteur ik ben..quote:Op donderdag 30 juli 2009 01:34 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Nee, maar onzekerheid kun je ruiken van kilometers afstand en dat is een afknapper.
Right.quote:Op donderdag 30 juli 2009 01:35 schreef marcusa het volgende:
[..]
je wilt niet weten wat voor goede acteur ik ben..
ik denk dat dat het is.. irl is het immers niet altijd rozegeur en maneschijn.quote:Op donderdag 30 juli 2009 01:34 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Te veel sprookjes gelezen?![]()
[..]
Ze heeft waarschijnlijk een bordje om haar nek: "Hallo marcusa, hier ben ik!"
Wees eens realistisch
Dat dus.quote:Op donderdag 30 juli 2009 01:25 schreef Dqod het volgende:
[..]
Blauwtjes lopen hoort er nu eenmaal bij..
Daar leer je juist weer van en hou je dan weer rekening mee bij een eventuele volgende relatie
volgens mij heb jij een ergere issue als ikquote:Op donderdag 30 juli 2009 08:38 schreef Aardwetenschapper het volgende:
Nou nou nou
Wat een moeilijke vragen.
Teneerste wil ik je feliciteren met die horn des overvloeds aan leuke meisjes die je hebt gevonden.
Wat nog leuker voor jou is, is dat ze natuurlijk allemaal een relatie met jou willen.
Ik heb ook zo'n periode gehad waarin ik ze daadwerkelijk van me af moest slaan.
Maar naarmate je ouder wordt, wordt de spoeling ook ietsje dunner. Vele raken verstrikt in een relatie met een ander enzo.
Dus mijn advies geniet ervan, wacht lekker af en kies dan de meest onzekere met verlatingsangst. Geef die genoeg aandacht en bevestiging en ze gaat nooit meer bij je weg.
Je weet helemaal niks af van hoe relaties werken tot je het probeert.quote:Op donderdag 30 juli 2009 11:41 schreef marcusa het volgende:
[..]
volgens mij heb jij een ergere issue als ikbang dat je gedumpt wordt zeker.
![]()
ik heb het over heel iets anders, namelijk dat de chemistry er op een gegeven ogenblik van af is en dat ik bij haar weg zou willen..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |