Nee, ik heb net gedouchedquote:Op donderdag 6 augustus 2009 23:23 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Jij was ook naar Cashmere Mafia aan het kijken?![]()
quote:[..]
En, beviel het?
Zo komt ze natuurlijk nooit aan een manquote:Op donderdag 6 augustus 2009 23:29 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik denk dat wyccie zegt: Doe het zelf maar.
Ja, dat is natuurlijk erg afhankelijk van ruggen inzepen en zoquote:Op donderdag 6 augustus 2009 23:31 schreef Scrutinizer het volgende:
Zo komt ze natuurlijk nooit aan een man
Afhankelijk van vriendelijkheid.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 23:34 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ja, dat is natuurlijk erg afhankelijk van ruggen inzepen en zo![]()
Taj Mahal?quote:De man op het plaatje is een muzikant. Tenminste, dat denk ik
Jimi gebruikte zijn duim ook op de laagste twee snaren. Meneer doet het wel heel extreem.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 23:39 schreef brother52 het volgende:
Het lijkt alsof hij voor het eerst een gitaar vast heeft.
Dat moet ik eigenlijk ook nog steeds doen.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 23:46 schreef Wickedangel het volgende:
Ik ben net Jimi's biografie aan het lezen.
Gister ook een stukje van Woodstock gezien? Close-up van z'n handen. Zijn laatste vingerkootje, het topje van zijn vingers was volgens mij bijna 4 cm langquote:Op donderdag 6 augustus 2009 23:44 schreef brother52 het volgende:
Jimi had ook ontzettend grote handen en gebruikte vooral de zijkant van zijn duim.
Ik denk dat meneer Mississippi-blues speelt of zo.quote:Als Jimi zo had gespeeld als meneer, dan was hij niet verder gekomen dan zijn zolderkamer.
Je kan zo de rest van je hand niet meer gebruiken.
Helaas geen aanrader, al wordt het gepresenteerd als het ultieme boek over Jimi.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 23:46 schreef brother52 het volgende:
Dat moet ik eigenlijk ook nog steeds doen.
Nee, niet gezien. In het boek wordt uitgelegd hoe hij dat deed. Het is alleen zo technisch dat het niet helemaal valt te volgen.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 23:48 schreef Scrutinizer het volgende:
Gister ook een stukje van Woodstock gezien? Close-up van z'n handen. Zijn laatste vingerkootje, het topje van zijn vingers was volgens mij bijna 4 cm lang![]()
Dat heb ik helaas gemist. Ik ben gister bijna de hele avond zelf aan het spelen geweest.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 23:48 schreef Scrutinizer het volgende:
Gister ook een stukje van Woodstock gezien? Close-up van z'n handen. Zijn laatste vingerkootje, het topje van zijn vingers was volgens mij bijna 4 cm lang![]()
Ik vind zijn kleding niet echt bij blues passen.quote:Ik denk dat meneer Mississippi-blues speelt of zo.
Speel je gitaar en in een bandje?quote:Op donderdag 6 augustus 2009 23:52 schreef brother52 het volgende:
[..]
Dat heb ik helaas gemist. Ik ben gister bijna de hele avond zelf aan het spelen geweest.
Ik bedoel iemand anders hoor. Ook zo'n Woodstock-dude.quote:
Richie Havens, zeker?quote:Op donderdag 6 augustus 2009 23:59 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik bedoel iemand anders hoor. Ook zo'n Woodstock-dude.
En ik ben ook nog eens linksquote:Op donderdag 6 augustus 2009 23:55 schreef Scrutinizer het volgende:
Speel je gitaar en in een bandje?
Zou kunnen. Zal ik eens Googlen?quote:
Dat niet, en als ik ooit een stratocaster ga aanschaffen wordt het wel een linkshandig model. Anders zitten de knoppen alleen maar in de weg.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 00:05 schreef Scrutinizer het volgende:
Je speelt toch niet op een rechtshandige Stratocaster, hè?
Tegenwoordig is daar tenminste keuze in. Gibson was één van de laatste producenten op dat gebied, volgens mij. Wat wel grappig is, is dat er heel wat linkshandige bassisten hun snaren andersom hebben. Ipv E-A-D-G hebben zij G-D-A-E. Die zijn allemaal begonnen op een geleend rechtshandig instrument waarvan de eigenaar liever niet had dat de snaren steeds omgezet werden.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 00:12 schreef brother52 het volgende:
[..]
Dat niet, en als ik ooit een stratocaster ga aanschaffen wordt het wel een linkshandig model. Anders zitten de knoppen alleen maar in de weg.
Voor iemand die niet van muziek houdt, weet jij best veel van gitaren af.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 00:18 schreef Scrutinizer het volgende:
Tegenwoordig is daar tenminste keuze in. Gibson was één van de laatste producenten op dat gebied, volgens mij. Wat wel grappig is, is dat er heel wat linkshandige bassisten hun snaren andersom hebben. Ipv E-A-D-G hebben zij G-D-A-E. Die zijn allemaal begonnen op een geleend rechtshandig instrument waarvan de eigenaar liever niet had dat de snaren steeds omgezet werden.
quote:
Ik heb een jaar of 15 basgitaar gespeeld.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 00:20 schreef wyccie het volgende:
[..]
Voor iemand die niet van muziek houdt, weet jij best veel van gitaren af.
Vrouw van.....?quote:
Niet. Jij suggereerde dat wyccie dat nooit zou doen.quote:wyccie, Scrut klaagt dat jij z'n rug niet inzeept.
Vind je het gek? Ik kan daar niet bij.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 00:22 schreef Wickedangel het volgende:
wyccie, Scrut klaagt dat jij z'n rug niet inzeept.
De keuze valt behoorlijk tegen. Meestal zijn het de standaard modellen die ze hebben of gitaren van dubieuze kwaliteit. Wil je een beetje goed instrument hebben, dan moeten ze dat altijd bestellen en dat willen ze vaak alleen maar doen wanneer ze zeker weten of je hem dan ook gaat kopen.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 00:18 schreef Scrutinizer het volgende:
Tegenwoordig is daar tenminste keuze in. Gibson was één van de laatste producenten op dat gebied, volgens mij. Wat wel grappig is, is dat er heel wat linkshandige bassisten hun snaren andersom hebben. Ipv E-A-D-G hebben zij G-D-A-E. Die zijn allemaal begonnen op een geleend rechtshandig instrument waarvan de eigenaar liever niet had dat de snaren steeds omgezet werden.
En jij kent mevrouw op het plaatje niet?quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 00:22 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik heb een jaar of 15 basgitaar gespeeld.
Kom zeg, je bent toch geen kabouter?quote:
Daarmee suggereer je dat het Tina Weymouth is.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 00:24 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
En jij kent mevrouw op het plaatje niet?
Je had haar niet herkend?quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 00:26 schreef Scrutinizer het volgende:
Daarmee suggereer je dat het Tina Weymouth is.
Dirk Witte had vroeger heel veel linkshandige instrumenten op voorraad. Les Pauls, Rickenbackers, the lot.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 00:23 schreef brother52 het volgende:
[..]
De keuze valt behoorlijk tegen. Meestal zijn het de standaard modellen die ze hebben of gitaren van dubieuze kwaliteit. Wil je een beetje goed instrument hebben, dan moeten ze dat altijd bestellen en dat willen ze vaak alleen maar doen wanneer ze zeker weten of je hem dan ook gaat kopen.
Vooral van de plaats van de tremelo-arm maakt ie handig gebruik. Maar ja, laten we wel wezen, Jimi was van een andere planeetquote:Jimi had overigens ook wel keuze maar hij vond de knoppen aan de bovenkant wel gemakkelijk.
Leuk!quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 00:30 schreef brother52 het volgende:
Vandaar dat ze me zo bekend voorkomt, ik heb van de week Stop making sense nog gezien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |